Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.



 
ΦόρουμΕικονοθήκηLatest imagesΕγγραφήΣύνδεση

Μοιραστείτε | 
 

  intiminators

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω 
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
nik1978



Registration date : 11/02/2014

 intiminators Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: intiminators    intiminators Icon_minitimeΤρι Οκτ 13 2015, 12:59

θα ηθελα οσοι εχουν βαλει intiminators να μου πουν τις εντυπωσεις τους δλδ ειναι καλυτερα intiminators με τα μαμα ελατηρια η ειναι καλυτερα αλλαγη ελλατηριων με αφτερ χωρις intiminators
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Επισκέπτης
Επισκέπτης



 intiminators Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: intiminators    intiminators Icon_minitimeΤρι Οκτ 13 2015, 13:11

Καλησπέρα

Πιστεύω έχεις κάνει αναζήτηση και έχεις διαβάσει τα διάφορα θέματα με intiminia στο forum σωστά;Υπάρχει ωραια ανάλυση επι του θέματος

Η δική μου γνώμη είναι εάν θέλεις να κάνεις ένα ωραίο και στηβαρό μπροστινό,αλλάζοντας εντελώς την αίσθηση και έχοντας την οικονομική δυνατότητα να βάλεις matris.Έχω οδήγηση Vstrom με intiminia και μπορω να σου πω ότι τα matris είναι 10 κλάσεις ανώτερα!

Εκεί λοιπόν που θα δώσεις ένα Α ποσό για intiminia,ελατήρια και λάδια,αγοράζεις τα matris και ξενοιάζεις
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
nik1978



Registration date : 11/02/2014

 intiminators Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: η    intiminators Icon_minitimeΤρι Οκτ 13 2015, 13:27

Μαζι σου ειμαι αλλα ειναι πολλα που πρεπει να μαζεψω και μεγαλωνει ο λογαριασμος οποτε παω στην επομενη πιο φθηνη λυση και γιαυτο ρωταω να παρω γνωμες απο καποιους που εχουν κανει τα πειραματα και εχουν εντυπωσεις γιατι δυστηχως δεν ειμαι τωρα για πειραματα τα φραγκα ειναι περιορισμενα
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
nik1978



Registration date : 11/02/2014

 intiminators Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: η    intiminators Icon_minitimeΤρι Οκτ 13 2015, 13:29

και τα intiminators λεω να τα βαλω με τα μαμα ελατηρια
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
rafel
vstromhellasforum Enthusiast
vstromhellasforum Enthusiast


Ηλικία : 34
Τόπος : Άγιοι Ανάργυροι - Σαλαμίνα
Registration date : 19/09/2014

 intiminators Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: intiminators    intiminators Icon_minitimeΤρι Οκτ 13 2015, 16:22

nik λιγα πραγματα σου τα ανεφερα και στο πμ που μου εστειλες. ενα θεμα που εχουν γραφτει πολλα (κυριως τι δεν κανει, ενω θα επρεπε να κανει και ποιες ειναι οι πατεντες-λυσεις) ειναι το παρακατω:

https://www.vstromhellasforum.com/t10205-topic


οπου μετα πας στην μονιμη λυση η οποια ειναι αυτη:
matris
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
SOTHRHS
vstromhellasforum Enthusiast
vstromhellasforum Enthusiast
SOTHRHS

Registration date : 01/06/2008

 intiminators Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: intiminators    intiminators Icon_minitimeΤρι Οκτ 13 2015, 16:27

πισω εχεις αλλαξει αναρτηση?
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
rafel
vstromhellasforum Enthusiast
vstromhellasforum Enthusiast


Ηλικία : 34
Τόπος : Άγιοι Ανάργυροι - Σαλαμίνα
Registration date : 19/09/2014

 intiminators Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: intiminators    intiminators Icon_minitimeΤρι Οκτ 13 2015, 16:28

α να προσθεσω οτι τα δικα μου intiminator τα χα παρει μεταχειρισμενα και ειχαν περασει απο τα χερια του Μιλτου απο τον προηγουμενο κατοχο τους για πειραγμα κλπ...
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
sergio
Member
Member
sergio

Ηλικία : 41
Τόπος : ΡΟΔΟΣ DL650 K7
Registration date : 10/11/2009

 intiminators Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: intiminators    intiminators Icon_minitimeΤετ Οκτ 14 2015, 07:37

nik σύντομα θα βάλω τα inti με τα μαμά ελατήρια (55000χλμ) στο δικό μου κάνοντας τη μόντα του Μίλτου (άνοιγμα θυρίδας και τη ροδέλα ανάποδα). Απλά θα παραγγείλω και τα δυο κιτάκια, το ένα με τα θρος και το άλλο με τις τσιμούχες για να τα αλλάξω και αυτά ταυτόχρονα. Θα γράψω εντυπώσεις μήπως βοηθηθείς αν δεν έχεις προχωρήσει πρώτα σε κάτι άλλο.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
stam
gold member
gold member
stam

Ηλικία : 39
Τόπος : πάνω στη σέλα...
Registration date : 19/11/2009

 intiminators Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: intiminators    intiminators Icon_minitimeΤετ Οκτ 14 2015, 13:18

όσοι από εσάς σκέφτεστε να βάλετε αυτές τις βαλβίδες, έχετε καταλάβει τι ακριβώς κάνουν...????
mouuuuuu
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Bretsos
gold member
gold member
Bretsos

Τόπος : Φυλακισμένος στην Αθήνα...
Registration date : 06/03/2009

 intiminators Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: intiminators    intiminators Icon_minitimeΤετ Οκτ 14 2015, 14:10

stam έγραψε:
όσοι από εσάς σκέφτεστε να βάλετε αυτές τις βαλβίδες, έχετε καταλάβει τι ακριβώς κάνουν...????
mouuuuuu

Και βεβαια!!
κανουν το μπροστινο ουαου!!
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
nik1978



Registration date : 11/02/2014

 intiminators Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: d    intiminators Icon_minitimeΠεμ Οκτ 15 2015, 18:41

Σας ευχαριστω πολλυ ολους.Μαλλον αποφασισα 2 ελλατηρια ohlins και τιποτα αλλο
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
dadounis
Member
Member
dadounis

Ηλικία : 38
Τόπος : Αθήνα - Άνοιξη
Registration date : 18/03/2012

 intiminators Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: intiminators    intiminators Icon_minitimeΤετ Οκτ 21 2015, 15:02

Bretsos έγραψε:
stam έγραψε:
όσοι από εσάς σκέφτεστε να βάλετε αυτές τις βαλβίδες, έχετε καταλάβει τι ακριβώς κάνουν...????
mouuuuuu

Και βεβαια!!
κανουν το μπροστινο ουαου!!

Δεν κάνουν ουαου...!!!
Κάνουν πιου πιου (προβολάν!!!!).
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Χείρων
Member
Member
Χείρων

Ηλικία : 59
Registration date : 30/08/2013

 intiminators Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: intiminators    intiminators Icon_minitimeΤετ Οκτ 21 2015, 23:48

Το δικό μου πάντως το έκαναν ένα έως δύο κλικ πιο σκληρό απ ότι θα το ήθελα. Και με τις "Θωμέλες" και με 5άρι λαδάκι. Σκέφτομαι να τους αφαιρέσω λίγο λαδάκι από τα 500ml που έχουν. Ας πούμε 20 ml ανά καλάμι... Τι άλλο να κάνω; Rolling Eyes

Κι ένα παράξενο πράγμα!
Τα ελατήρια τα μέτρησα όταν τα έβγαλα και είναι ακόμα μακρύτερα από το όριο που δίνει η Suzuki στο manual. Προφόρτιση δεν έχω καθόλου. Τέρμα έξω από την πρώτη στιγμή που πήρα την μηχανή. Κι όμως το μπροστινό μου είναι σκληρό. Και πριν τα ιντι ήταν σκληρό. Τώρα είναι ακόμα πιο κούτσουρο από πλευράς άνεσης αν και στο φρενάρισμα πολύ καλό.
Σας διαβάζω λοιπόν που αλλάζετε ελατήρια και δεν καταλαβαίνω ακριβώς τον λόγο. scratch
Είμαι 130 κιλά, και η μηχανή Κ6 με 50000χλμ. Και καινούρια να ήταν τα ελατήρια θα έπρεπε με μένα πάνω να είναι σώβρακα! Δεν θα έπρεπε;

Πίσω είχα τέρμα την προφόρτιση για να είναι ψηλό και να μην βρίσκει κάτω το όρθιο σταντ. Διπλός είχα πρόβλημα. Απόσβεση -1 στροφή. Κούτσουρο κι αυτή. Σχεδόν μου κοπανούσε την μέση. Και είμαι 130 επαναλαμβάνω!
Το κατέβασα μία γραμμή και μείωσα την προφόρτηση ακόμα μισή στροφή. Καλύτερα αλλά και πάλι σκληρά. Καμία σχέση με τα σώβρακα που διαβάζω εδώ μέσα....

scratch
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
SOTHRHS
vstromhellasforum Enthusiast
vstromhellasforum Enthusiast
SOTHRHS

Registration date : 01/06/2008

 intiminators Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: intiminators    intiminators Icon_minitimeΠεμ Οκτ 22 2015, 00:08

πετα τα ιντι εξω και βαλε 15αρι λαδι 500 σε καθε καλαμι
αμα το κανεις πες εντυπωσεις
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
kojo
Member
Member


Τόπος : Αθήνα - Γέρακας .
Registration date : 06/05/2013

 intiminators Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: intiminators    intiminators Icon_minitimeΠεμ Οκτ 22 2015, 07:42

Χείρων έγραψε:



Σας διαβάζω λοιπόν που αλλάζετε ελατήρια και δεν καταλαβαίνω ακριβώς τον λόγο. scratch
Είμαι 130 κιλά, και η μηχανή Κ6 με 50000χλμ. Και καινούρια να ήταν τα ελατήρια θα έπρεπε με μένα πάνω να είναι σώβρακα! Δεν θα έπρεπε;

Πίσω είχα τέρμα την προφόρτιση για να είναι ψηλό και να μην βρίσκει κάτω το όρθιο σταντ. Διπλός είχα πρόβλημα. Απόσβεση -1 στροφή. Κούτσουρο κι αυτή. Σχεδόν μου κοπανούσε την μέση. Και είμαι 130 επαναλαμβάνω!
Το κατέβασα μία γραμμή και μείωσα την προφόρτηση ακόμα μισή στροφή. Καλύτερα αλλά και πάλι σκληρά. Καμία σχέση με τα σώβρακα που διαβάζω εδώ μέσα....


scratch

Χείρων το θέμα σώβρακο δεν έχει να κάνει με το σκληρό ή το μαλακό . Εχει να κάνει με την σωστή λειτουργία .
Εγώ άλλαξα την πίσω στα 12000 χλμ γιατί δεν μου άρεσε .
Και επειδή είναι σημαντικό να υπάρχει ομοιομορφία μπρος πίσω ακολούθησε και το μπροστά .
Με αλλαγμένη την ανάρτηση μπρος πίσω κράτησα τα μαμά λάστιχα 29.000 χλμ .
Βέβαια όταν άλλαξα και τα λάστιχα τότε υπήρξε η ολοκλήρωση .
Για να σου δώσω να καταλάβεις σε βρεγμένο δυσκολεύομαι να βάλω το ABS σε λειτουργία . Εγώ αυτή την ασφάλεια ψάχνω πρωταρχικά και μετά όλα τα άλλα .
Να επανέλθω .
Αν οι ρυθμοί που οδηγείς είναι χαλαροί και δεν ζορίζεις τη μηχανή δεν σε ενοχλεί το θέμα ανάρτηση .
Αν κάποια στιγμή άλλαζες με μία aftermarket στα ίδια κιλά θα καταλάβαινες τι σου λέω .
Φαντάσου δικάβαλος σε ταξίδι και να είσαι σταθερός χωρίς να πλέεις στις ανωμαλίες
Οσο για το σκληρό είναι καθαρά θέμα γούστου . Εγώ το προτιμώ , αλλά δεν το συστήνω γιατί κουράζει .
Αυτά . . .
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Χείρων
Member
Member
Χείρων

Ηλικία : 59
Registration date : 30/08/2013

 intiminators Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: intiminators    intiminators Icon_minitimeΠεμ Οκτ 22 2015, 10:24

SOTHRHS έγραψε:
πετα τα ιντι εξω και βαλε 15αρι λαδι 500 σε καθε καλαμι
αμα το κανεις πες εντυπωσεις

Αυτό κάναμε και πριν 30 χρόνια!
Να απαρνηθούμε δηλαδή στον 21 αιώνα τις αδρανειακές βαλβίδες κλπ και να γυρίσουμε τον χρόνο πίσω; scratch
Τζάμπα τα ιντιμίνια; Rolling Eyes

Crying or Very sad

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Χείρων
Member
Member
Χείρων

Ηλικία : 59
Registration date : 30/08/2013

 intiminators Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: intiminators    intiminators Icon_minitimeΠεμ Οκτ 22 2015, 15:00

kojo έγραψε:

Χείρων το θέμα σώβρακο δεν έχει να κάνει με το σκληρό ή το μαλακό . Εχει να κάνει με την σωστή λειτουργία .
Εγώ άλλαξα την πίσω στα 12000 χλμ γιατί δεν μου άρεσε  .
Και επειδή είναι σημαντικό να υπάρχει ομοιομορφία μπρος πίσω ακολούθησε και το μπροστά .
Με αλλαγμένη την ανάρτηση μπρος πίσω κράτησα τα μαμά λάστιχα 29.000 χλμ .
Βέβαια όταν άλλαξα και τα λάστιχα τότε υπήρξε η ολοκλήρωση .
Για να σου δώσω να καταλάβεις σε βρεγμένο δυσκολεύομαι να βάλω το ABS σε λειτουργία . Εγώ αυτή την ασφάλεια ψάχνω πρωταρχικά και μετά όλα τα άλλα .
Να επανέλθω .
Αν οι ρυθμοί που οδηγείς είναι χαλαροί και δεν ζορίζεις τη μηχανή δεν σε ενοχλεί το θέμα ανάρτηση .
Αν κάποια στιγμή άλλαζες με μία aftermarket στα ίδια κιλά θα καταλάβαινες τι σου λέω .
Φαντάσου δικάβαλος σε ταξίδι και να είσαι σταθερός χωρίς να πλέεις στις ανωμαλίες
Οσο για το σκληρό είναι καθαρά θέμα γούστου . Εγώ το προτιμώ , αλλά δεν το συστήνω γιατί κουράζει .
Αυτά  . . .

Να πω την αμαρτία μου, εκτός από κάποιες στιγμές που βαριέμαι πολύ και θέλω μία ανάρτηση "βουτύρου" δεν με ενοχλεί η σκληρή ανάρτηση. Σε χώμα δεν μπαίνω. Πιο πολύ λυπάμαι το μηχανάκι που κοπανάει. Αλλιώς πηγαίνει πολύ καλά στρίβει καλά και φρενάρει καλά. Αυτά δεν θέλω να τα χάσω. Περισσότερο μου έφαγε τα αυτιά ένας φίλος: "το μηχανάκι είναι σκληρό, κοπανάει..." Και πράγματι, σαν συνεπιβάτης που κάθισα για κάποια χιλιόμετρα το ένοιωσα πραγματικά σκληρό. Με κούρασε. Έτσι το μαλάκωσα λιγάκι πίσω. Κάποια στιγμή θα πρέπει να κάτσω να μετρήσω sag κλπ. Μέχρι στιγμής ρυθμίζω εμπειρικά...

sunny
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
SOTHRHS
vstromhellasforum Enthusiast
vstromhellasforum Enthusiast
SOTHRHS

Registration date : 01/06/2008

 intiminators Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: intiminators    intiminators Icon_minitimeΠεμ Οκτ 22 2015, 17:14

Χείρων έγραψε:
SOTHRHS έγραψε:
πετα τα ιντι εξω και βαλε 15αρι λαδι 500 σε καθε καλαμι
αμα το κανεις πες εντυπωσεις

Αυτό κάναμε και πριν 30 χρόνια! αυτο να κανεις και τωρα
Να απαρνηθούμε δηλαδή στον 21 αιώνα τις αδρανειακές βαλβίδες κλπ και να γυρίσουμε τον χρόνο πίσω; scratch
Τζάμπα τα ιντιμίνια; Rolling Eyes εσυ θα το κρινεις αυτο,εγω τα συμπερασματα μου τα εχω βγαλει

Crying or Very sad

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
sergio
Member
Member
sergio

Ηλικία : 41
Τόπος : ΡΟΔΟΣ DL650 K7
Registration date : 10/11/2009

 intiminators Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: intiminators    intiminators Icon_minitimeΣαβ Οκτ 31 2015, 20:42

Να γράψω και εγώ τις εντυπώσεις μου. Βέβαια είμαι στα πρώτα χλμ ακόμα και δεν ξέρω πως θα συνεχίσει το όλο θέμα. Έχουμε και λέμε: αλλαγή θρος και τσιμούχες-ξύστρες, ιντιμίνια με τις μόντες του Μίλτου, 5άρι λάδι (500ml ανά καλάμι) και αντί για αποστάτες ροδέλες (δεν ήθελα να κόψω τους αποστάτες). Μετά από 6 ώρες χειρουργείο μαζί με τις μ@.....ες (ας μην τις σκέφτομαι γιατι τσατίζομαι), έκανα γύρω στα 20 χλμ και κυνήγησα όποια λακούβα έβρισκα. Λοιπόν ο μπροστινός θόρυβος εξαφανίστηκε λογικά λόγω καινούργιων θρός, το μπροστινό έσφιξε αρκετά και για μένα το βασικότερο στο φρενάρισμα δεν <<μπρουμιτιάζει>> τόσο πολύ. Στις στροφές επίσης βελτιώθηκε αρκετά.

Υ.Γ σόρυ για το σεντόνι! VSTROM
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Χείρων
Member
Member
Χείρων

Ηλικία : 59
Registration date : 30/08/2013

 intiminators Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: intiminators    intiminators Icon_minitimeΔευ Νοε 02 2015, 23:20

Τι παίζει με τα θρος; Γενικά δεν τα αλλάζουν ποτέ. Στο στρομ έχουν πρόβλημα;
Είδες σημάδια φθοράς στα παλιά;
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
SOTHRHS
vstromhellasforum Enthusiast
vstromhellasforum Enthusiast
SOTHRHS

Registration date : 01/06/2008

 intiminators Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: intiminators    intiminators Icon_minitimeΤρι Νοε 03 2015, 00:13

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
sergio
Member
Member
sergio

Ηλικία : 41
Τόπος : ΡΟΔΟΣ DL650 K7
Registration date : 10/11/2009

 intiminators Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: intiminators    intiminators Icon_minitimeΤρι Νοε 03 2015, 07:11

SOTHRHS έγραψε:
https://www.vstromhellasforum.com/t9589-topic

Χείρων η απάντηση είναι αυτή. Ναι υπήρχε εμφανέστατη φθορά. Η <<σαγρέ>> επιφάνεια που υπάρχει εκεί που εφάπτονται μεταξύ τους θρός είχε σχεδόν εξαφανιστεί. Όπως ανέφερα και παραπάνω ο θόρυβος του μπροστινού εξαλείφθηκε προς το παρόν.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
 

intiminators

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή 

 Παρόμοια θέματα

+
Σελίδα 1 από 1

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
 :: ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ-ΑΝΑΒΑΤΗΣ :: Αναρτήσεις-
Μετάβαση σε: