ΦόρουμΠόρταλΕικονοθήκηΗμερολόγιοΕγγραφήΣύνδεση

Μοιραστείτε | 
 

 Περι αναρτησεων και φρενων gια το 650

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω 
Μετάβαση στη σελίδα : 1, 2, 3 ... 9 ... 17  Επόμενο
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
morfeas
Administrator
Administrator


Ηλικία : 42
Τόπος : Ηλιούπολη
Registration date : 14/01/2008

ΔημοσίευσηΘέμα: Αναρτήσεις   Τετ Ιαν 23 2008, 09:50

HyperPro
http://www.hyperpro.com/home/index.asp

Ohlins
http://www.ohlins.com/

WP
http://www.wpsuspension.com/

Showa
http://www.showa1.com/en/index.html

Technoflex
http://www.technoflex-usa.com/

Matris
http://www.matrisdampers.com/

Marzocchi
http://www.marzocchi.com/

Bitubo:
http://www.bitubo.com/

Elka:
http://www.elkasuspension.com/

Penske:
http://www.penskeshocks.com/

_________________

Δημήτρης K.
mail:info@vstromhellasforum.com
MOTOtaxidiotis
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://www.mototaxidiotis.gr
kalmisurf
Member
Member


Ηλικία : 55
Τόπος : Aθήνα
Registration date : 14/01/2008

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Περι αναρτησεων και φρενων gια το 650   Τετ Ιαν 23 2008, 16:08

http://motorcycleinfo.calsci.com/Suspension1.html για ρύθμισμα sag

Technicalities: Suspension and Springs http://www.sportrider.com/tech/146_9508_tech/index.html
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://users.otenet.gr/~mikals/index.html
EKEINOS
Member
Member


Τόπος : Θεσσαλονικη
Registration date : 17/01/2008

ΔημοσίευσηΘέμα: Περι αναρτησεων και φρενων gια το 650   Πεμ Φεβ 28 2008, 22:25

Εισαγωγη
Μια που βλέπω μεγάλο ενδιαφέρον για την ανάρτηση, πράγμα το οποίο είναι απόλυτα υγειές, σε αντίθεση με τις μετατροπές στον κινητήρα και εξατμισεις, θα μοιραστώ μαζί σας τις γνώσεις που μάζεψα. Αλλά λίγο ιστορία πρώτα, για να καταλάβετε γιατί προχώρησα στις μετατροπές που έκανα. Ετών 42 πλέον και αφού έχω αλλάξει πάρα πολλές μηχανές κατέληξα σε ορισμένα συμπεράσματα, με πρώτο και κυρίαρχο τι είδους μοτοσικλέτα χρειάζομαι. Ένα ΟΝ-ΟΦ και τέρμα, φυσικά η καλύτερη επιλογή θα ήταν ένα μεγάλο τύπου BANTIT 1250abs για ταξίδια , ένα TM η’ GAS-GAS για να περνάω καλά στο βουνό, ένα KTM950SM για να κάνω βλακείες στην πόλη και σε κοντινά σφιχτά στροφιλικια, ένα σκουτερ το οποίο έχω για φτηνή μετακίνηση μέσα στην πόλη, και ένα AFRIKA για να γυρίσω τον κόσμο σε μερη όπως το Μαρόκο και η Τυνησία. Όπως είναι κατανοητό χρειάζονται περισσότερα χρήματα ακόμη και για μεταχειρισμένα και το κυριότερο ο ένας χώρος φύλαξης έτσι λοιπόν καταλήγουμε σ’ένα ΟΝ-ΟΦ, όχι όμως μεγάλο αλλά μεσαίο. Το μεγάλο το απέρριψα γιατί έχει πολύ μεγάλο βάρος, μεγαλύτερη τιμή και τα επιπλέον γκάζια του είναι άχρηστα, στο 90% των περιπτώσεων για όποιον θέλει να ταξιδέψει και όχι να κάνει κόντρες.
Αφου ειχα KLE-TRANSAP-AFRIKA πήρα ένα V-STROM 650 του04 και το πούλησα αμέσως μόλις άκουσα τις φήμες για την έλευση του νέου με το ABS.
Περιμενοντας να έρθει το καινούργιο στρώμα μου πήρα για τρεις μέρες το ΚΤΜ990s
αξίας 15.000 € και έκανα μαζί του το είδος των διαδρομών που μου άρεσαν. Αυτό το μηχανάκι μπήκε μες στην καρδιά μου, είναι ακριβώς το συναίσθημα που έχει ένας άντρας για μια γυναίκα η οποία τον τρελαίνει στο κρεβάτι αλλά μόλις την παντρευτεί θα αρχίσει το δράμα, αυτό τα λέει όλα. Εξετασα σοβαρά και το ενδεχόμενο για μια
GS1200 αλλά είναι πολύ ιδιότροπο και ακριβό μηχανάκι. Κατεληξα με τις πολλές δοκιμές τι ακριβώς χρειάζομαι . Θελω ένα σύγχρονο ΑΦΡΙΚΑ να ζηγύζει 160 κιλά
και να έχει 70 άλογα, όταν βγει θα το αγοράσω, μέχρι τότε όμως:
Αγορασα το στρώμα ξέροντας τι και γιατί το αγοράζω, που δεν μ’ενδιαφέρει η εξωτερική εμφάνιση η το όνομα του κατασκευαστή και πόση μούρη θα πουλήσω μ’αυτό αλλά η χρηστικότητα του.
Το 650 έχει προτερήματα αλλά και μειονεκτήματα. Τα κυριότερα και θετικότερα στοιχεία του είναι ο κινητήρας του που είναι διαμάντι όπως και το πλαίσιο του, η θέση οδήγησης του και η προστασία- άνεση που σου προσφέρει σε ταξίδι.
Τα μειονεκτήματα του είναι η ανάρτηση του, τα φρένα του και το ότι σε ένα βατό χωματόδρομο μπορεί απλά να περάσει στα χέρια ενός αδαη όπως είμαι εγώ, ενώ στα χέρια ενός γνώστη έχει περισσότερες δυνατότητες. Όταν αναφέρομαι σε χώμα εννοώ να μπορώ να πάω το σημείο Α στο σημείο Β χωρις ταυτοτητα στο στομα και όχι να κόψω το δάσος στα δύο και να περάσουν κάθε μονοπάτι και ποτάμι . Σε αντιθεση στην ασφαλτο θελω να πηγαινω καλα εως πολύ καλα.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
EKEINOS
Member
Member


Τόπος : Θεσσαλονικη
Registration date : 17/01/2008

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Περι αναρτησεων και φρενων gια το 650   Πεμ Φεβ 28 2008, 22:25

ΑΝΑΡΤΗΣΗ μπροστά
Προβλημα: Μαλακο και ασαφές, έγινε έτσι από την μαμά εταιρία για λόγους κόστους και με τη δικαιολογία ότι για να μπεις χωμα θες μαλακό μπροστινό.
Στο 1000 έχει βάλει μέσα φυσίγγια ενώ στο 650 όχι. Στο πρώτο σχέδιο βλέπετε τι περιέχει μέσα το μπροστινο του 650 και στο δεύτερο σχέδιο του 1000. Στο 650 για λόγους κόστους η κατασκευή είναι απλοϊκή(Φωτο 6 & 5)

Λυσεις αποριπταιες:
Αλλαγη ελατηρίων ‘η πυκνώτητας λαδιού ‘η ταπες προφόρτισης , το αποτέλεσμα είναι να σκληρύνει η ανάρτηση και να χάσει από την ωφέλιμη διαδρομή.
Αλλαγη βαλβίδας (Φωτο 4) που βγάζει μόνο η αμερικανική RACETECH και το προτείνει μαζί με μια σειρά ελλατηριων αλλά όταν επικοινώνησα μαζί τους με ψιλογράψανε και έτσι δεν τα δοκίμασα.
Αλλαγη ολόκληρου του μπροστινου συστήματος, μεγάλη και αβέβαια πατέντα.
Αλλαγη των πηρουνιων με αυτα του 1000 αλλά άντε να το βρεις, έψαξα παντού αλλά μάταια.
Και εκεί που είχα απελπιστεί και σκεφτόμουν να του δώσω δρόμο ανακαλύπτω την
Kservise http://www.kservice.it/inglese/home_en.asp
μια ιταλική εταιρεία που βγάζει CARTRIGE (φωτο 3) για τα προηγούμενα μοντέλα και αφού τους έστειλα και τα δικά μου τα πηρονια εβγαλαν και για μένα.
Το Κ5 με το Κ6ΑΒΣ έχουν διαφορά μπροστά.
Στην Ελλαδα θα τα βρείτε στον Χρήστο Μακρη τηλ 6945937376 ‘η 2310908292
Θεαγενους Χαρισση 85 Κατω Τουμπα 54453 Θεσσαλονικη. Σοβαρος, έμπιστος,
ευχάριστος ανθρωπος, αγωνιζόμενως και κυρίως γνώστης των αναρτησεων.
Στα ελατήρια υπάρχουν 3 κυριαρχες μάρκες. Η ΟΛΙΝΣ η WP και η HPERPRO, που δημιουργήθηκε από υπαλλήλους της WP και εχει την ιδιαιτερότητα ότι κατασκευάζει ένα είδος ελατηριου με μεταβλητή σκληρότητα σε αντίθεση με τις δύο πρώτες οι οποίες έχουν πολλά ελατήρια για το ίδιο μοντέλο ανάλογα με τα κιλά του αναβατη. Τα CARTRIGE είναι χονδρικά ένα συμπίεσμενο τον επιμηκύνσμενο αμορτισερ σαν αυτό που φοραμε πίσω, ένα σε κάθε μπουκαλα. (Φωτο 1 & 2)
Ένα πηρουνι της ΟΛΙΝΣ κοστίζει ας πούμε 2200 ευρώ το CARTRIGE που έχει μέσα κοστίζει 1850 € αυτό κάνει όλη τη δουλειά και έχει όλη την αξία ενώ αυτό που βλέπουμε απέξω είναι το προστατευτικό κάλυμμα. Στην ιστιοσελίδα
που έδωσα παραπάνω έχει και φωτογραφίες του δικού μου.
Στην φωτογραφία Νο (12) βλέπετε πώς είναι, επάνω στη μηχανή μου, το μαύρο αστέρι κανονίζει την προφόρτιση του ελατήριο και η βιδα αλεν στο κέντρο την απόσβεση επαναφοράς.
Για να γίνει η αλλαγή αυτή θα πρέπει για τους εκτός Θεσσαλονίκης να στείλετε, για δύο μέρες τα πηρουνια επανω για το πέρασμα, αφού πρώτα έχετε παραγγείλει, γιατί κάνει δεκαπέντε μέρες να έρθει αυτό σύστημα από Ιταλία.
Το κόστος είναι γύρω στα 720 € και μη σας φανούν πολλά τα χρήματα γιατί δεν υπάρχει άλλη λύση.
Συμπληρωματικά να θυμάστε τα εξής: Η ανάρτηση παίζει έναν απόλυτα κρίσιμο ρόλο στο φρενάρισμα και στο κρατημα, μια καλή ανάρτηση θα σας δώσει στο κάθε φρενάρισμα σε σχέση με μια κακή, τουλάχιστον πέντε μέτρα κέρδος, αυτά τα πέντε μέτρα μπορεί να είναι η διαφορά μεταξύ ζωής και θανάτου η’ η αποφυγή μιας μεγάλης ζημιάς, θα σας δώσει επίσης πραγματική συμπεριφορά και αυτοπεποίθηση στους γελοιους ελληνικούς δρόμους και θα σας κάνει οδηγό αγώνων στην άσφαλτο του εξωτερικού.Ειναι αδιανοητο να δινονται χρηματα για εξατμιση-μπαξτερ-PC και δεν ξερω τι άλλο αν δεν εχεις σωστο μηχανακι.
Επίσης να θυμάστε ότι κάνοντας αλλαγές μπροστά, πρέπει απαραιτήτως να κάνουμε και αλλαγές πίσω, αλλιώς θα έχουμε ένα μπροστινό και ένα επίσημο που δεν θα συνεργάζονται, το δικό μου μπροστινό πλέον είναι αντίστοιχο ενός ss


Έχει επεξεργασθεί από τον/την EKEINOS στις Παρ Φεβ 29 2008, 13:08, 3 φορές συνολικά
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
EKEINOS
Member
Member


Τόπος : Θεσσαλονικη
Registration date : 17/01/2008

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Περι αναρτησεων και φρενων gια το 650   Πεμ Φεβ 28 2008, 22:26

ANARTHSH πισω
Υπαρχουν αρκετές μαρκες οι αμερικανικές πρώτα ΠΕΝΣΚΕ,ΓΟΥΙΛΜΠΕΡς κ.α
ενώ από ευρωπαϊκές κυριότερες είναι οι τρεις προανέφερα και στα μπροστινα και η
BITUBO. Προτιμησα το WP κυριως γιατι να έχει αυξομειώμενο υψος, μια μεγάλη γνώση στην κατασκευή αναρτησεων για ον-οφ μοτοσικλέτεςσε αντίθεση με την Ολινς που ειδίκευση της είναι στις μοτοσικλέτες δρόμου. Για το BITUBO δεν ξερω
Τα’αμερικανικα όχι λογω ανταλακτικων. Το κόστος του πίσω αμορτισερ είναι 625 €
χωρίς την υδραυλικη προφορτιση, ενώ με αυτή ανεβαίνει στα 925 €. Όταν πηγα να την περάσω ο τοτε μάστορας μου έδειξε την δεξιά πλευρά της μηχανής (φωτο 11) λέγοντάς μου, ότι δεν μπορείς να βάλεις χέρια ευκολα, γι' αυτό προτίμησε την υδραυλικη προφορτιση, χωρίς όμως να μου δείξει την αριστερή πλευρά (φωτο 9 & 10) όπου χωραει και το κεφάλι μου μέσα, την προφορτηση την πειράζουμε μόνο όταν φορτώσουμε την μοτοσικλέτα με αποσκευές και συνεπιβάτη, δηλαδή μια με δύο φορές το χρόνο, το ειδικό εργαλείο που υπάρχει και μοιάζει σαν κατσαβίδι είναι αρκετο.
Οσο για τις ρυθμίσεις αποσβέσης επαναφοράς, τις ρυθμίζει μια φορά αυτός που ξέρει και της αφήνεις πως έχει.
Ότι χρηματα ριξετε στις αναρτησεις τα μισα θα ερθουν πισω στην πωληση της μοτο


Έχει επεξεργασθεί από τον/την EKEINOS στις Παρ Φεβ 29 2008, 13:06, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
EKEINOS
Member
Member


Τόπος : Θεσσαλονικη
Registration date : 17/01/2008

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Περι αναρτησεων και φρενων gια το 650   Πεμ Φεβ 28 2008, 22:26

ΦΡΕΝΑ μια πονεμενη ιστορια.
Στο 650 τα φρένα είναι ανεπαρκή στο 1000 όμως είναι επικίνδυνα, και αν ακούσετε καποιον να λέει ότι είναι καλά, απλά δεν ξέρει τι του γίνεται.
Μια πρώτη αλλαγή που έκανα ήταν να περάσω 4πιστονες δαγκάνες (φωτο Cool μπροστά και σε συνδυασμό με την αλλαγή τρόμπας να έχω ένα ισχυρότερο φρένο που υπολείπεται όμως ακόμα σε αίσθηση. Κάθε φρενο που μπορεί να κολλήσει έναν τροχό είναι αρκετό από δύναμη, το πρόβλημα όμως είναι ότι δεν έχει καμία αίσθηση, πράγμα που φορτώνει με αβεβαιότητα τον αναβάτη. Με αυτές τις προσθήκες βελτιώθηκε, περιμένοντας να βάλω και σωληνάκια και υψηλής των οποίων τα αποτελέσματα, λόγω των πολλών διασταυρώσεων που έχει το δικό μου ΑΒΣ δεν θα έχουνε διάφορα πάνω από 10%. Μια καλή αλλαγή είναι η παρακάτω.
Δισκοι μαργαρίτες της EBC με τα ανάλογα τακακια για μπροστά κόστος από Αμερική 450 ευρω και πίσω δίσκο κόστος 100 ευρώ.
http://www.ebcbrakes.com/Assets/ebc2007intlmccat.pdf

Σωληνακια υψηλης δεν υπάρχουν ετοιμα για τα Κ7 μοντελα κοστος 150 ευρω
Δαγκανες 4πιστονες από όποιο μοντέλο θες, αν και εγω προτίμησα από Fireblade 900 mod 93-97 θεωρούνται από τις καλύτερες Nssin που έχουν βγει με κόστος από το ebay 100ευρω.
Εβαλα και μια τρομπα NISSIN sport με κόστος 175eyro (φωτο 014)
Για το πίσω φρένο δεν υπάρχει ακόμα φάρμακο, το ψάχνω όμως.


Έχει επεξεργασθεί από τον/την EKEINOS στις Παρ Φεβ 29 2008, 18:38, 2 φορές συνολικά
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
EKEINOS
Member
Member


Τόπος : Θεσσαλονικη
Registration date : 17/01/2008

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Περι αναρτησεων και φρενων gια το 650   Πεμ Φεβ 28 2008, 22:27

H σοβαρη διορθωση στα φρενα κοστιζει 975ευρω,
Και στην αναρτηση κοστιζει 1350ευρω
Συνολο 2275 ευρω έτσι φτιάχνεται ένα καλό σύνολο το οποίο ακόμα δεν έχει αντιπάλους την αγορά. Αυτές δεν ήταν οι μόνες μετατροπές που έκανα και ίσως με πείτε υπερβολικό είτε πεταω τα λεφτά μου.
Να ξέρετε ότι οι κατοχοι της συγκεκριμένης μοτοσικλέτας είναι οδηγοί είτε χαμηλών απαιτήσεων και προσδοκιών ίσως και ικανοτήτων, πολλοί εξ αυτών την αγοράσανε γιατί την έχουν πάρει και ολοι οι άλλοι. Δεν ενδιαφέρθηκα για τα γκαζια του 1000
είναι χρήσιμα μόνο στην ευθεία με μεγάλο τίμημα σε καύσιμα, οπότε με 9500 € έχω ένα υπέροχο μηχανάκι το οποίο μπορεί να μου γυρίσει, όλο τον κόσμο.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
EKEINOS
Member
Member


Τόπος : Θεσσαλονικη
Registration date : 17/01/2008

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Περι αναρτησεων και φρενων gια το 650   Πεμ Φεβ 28 2008, 22:27

Υ.Σ Το επομενο PROGEKT (foto 7)


Έχει επεξεργασθεί από τον/την EKEINOS στις Παρ Φεβ 29 2008, 13:05, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
morfeas
Administrator
Administrator


Ηλικία : 42
Τόπος : Ηλιούπολη
Registration date : 14/01/2008

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Περι αναρτησεων και φρενων gια το 650   Παρ Φεβ 29 2008, 10:29

1




2

3
4


5

6

_________________

Δημήτρης K.
mail:info@vstromhellasforum.com
MOTOtaxidiotis


Έχει επεξεργασθεί από τον/την morfeas στις Παρ Φεβ 29 2008, 13:21, 5 φορές συνολικά
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://www.mototaxidiotis.gr
morfeas
Administrator
Administrator


Ηλικία : 42
Τόπος : Ηλιούπολη
Registration date : 14/01/2008

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Περι αναρτησεων και φρενων gια το 650   Παρ Φεβ 29 2008, 10:32











_________________

Δημήτρης K.
mail:info@vstromhellasforum.com
MOTOtaxidiotis
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://www.mototaxidiotis.gr
EKEINOS
Member
Member


Τόπος : Θεσσαλονικη
Registration date : 17/01/2008

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Περι αναρτησεων και φρενων gια το 650   Παρ Φεβ 29 2008, 13:12

Χθες εκανα 2 αλλαγες αλλα λαθος μου που τις εκανα μαζι
Φορεσα τα METZELER EXP
και ανεβασα ενα ποντο το πισω αμορτισερ οχι με προφορτιση απο την βαση(ρυθμιζομενο WP)
ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑλλο πραγμα
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
EKEINOS
Member
Member


Τόπος : Θεσσαλονικη
Registration date : 17/01/2008

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Περι αναρτησεων και φρενων gια το 650   Παρ Φεβ 29 2008, 18:34

Οταν λεω οτι δεν υπαρχει καλυτερο μηχανακι απο το στρωμα 650 το εννοω, γιατι το
δικο μου ειναι το δευτερο που πηρα.Μπορει οι περισοτεροι να το πηρατε για διαφορους αλλους
λογους,ενω εγω ειδα τις προοπτικες, δηλαδη κινητηρα και πλαισιο.Στο 1000 βρηκα αχρηστα για
εμενα τα γκαζια,με ενοχλησε η καταναλωση,αλλα κυριως η ελειψη του ΑΒΣ.
Και το 1000 ερχεται σε σωστη κατασταση αρκει να μην το πηρατε καινουργιο,γιατι ετσι ανεβαινει
το κοστος δυσαναλογα.Π.Χ το 1000 μια βαλβιδα και ενα ελλατηριο ν'αλαξεις ερχεσε στα ιδια στο
μπροστινο,ενω πισω και φρενα τις ιδιες αλλαγες θελει. Δυο παρατηρησεις:

1η) Τα φρενα σε μοτο χωρις ΑΒΣ θελουν χρονο προσαρμογης απο τον οδηγο

2η) Αν εισαι οδηγος των 70μωτ μην κανεις αλλαγες αστο οπως ειναι

Οποιος νομιζει οτι μετα απο 40000χιλ εχει αναρτηση πλανατε οικτρα και για να το δειτε
στην πραξη παρτε μια στροφη με εγκαρσιες ανωμαλιες στον δρομο,το μανησιο 'η τελειωμενο
αμορτισερ πισω το λαστιχο θα σου γλυστραει σε καθε ανωμαλια,αν δε εχει γλυτσα,αμμο,
κλαφτα χαραλαμπε,ενω ενα αφτερ μαρκετ θα κρατησει την επαφη με τον δρομο,10 φορες
περισοτερο.
Κοιταξτε σ'αυτο το σαιτ μετατροπες για ΑΦΡΙΚΑ και κυριως ποσο κοστιζουν την στιγμη που ενα
στρωμα τις κανει με το 1/6 των χρηματων και καλυτερα

http://www.africanqueens.de/html/katalog.html
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
snatch



Ηλικία : 36
Τόπος : Θεσσαλονίκη
Registration date : 16/01/2008

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Περι αναρτησεων και φρενων gια το 650   Παρ Φεβ 29 2008, 20:39

Γιώργο με τον πίσω δίσκο "μαργαρίτα" τι έγινε τελικά???

Θα το προχωρήσεις το θέμα ή βρήκες άλλη λύση?

Και κάτι που θέλω να σε ρωτήσω...........

Επειδή όταν το πήρα το strom σου βόλτα να δώ τα φρένα,η αίσθηση δεν μου φάνηκε κι έμενα εξαιρετική,μετά απο κάποιο χρόνο χρήσης πως σου φαίνονται τα φρένα που έχεις τώρα σε οριακές συνθήκες!Το ABS συνεργάζεται καλά με τις Nissin ή έχει δείξει υπερευαισθησία???
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
GiannisPatra



Ηλικία : 43
Τόπος : Πάτρα
Registration date : 26/02/2008

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Περι αναρτησεων και φρενων gια το 650   Κυρ Μαρ 02 2008, 22:32

Απορία:
Καλή η αλλαγή που έκανες σο μπροστινό αλλά too much για τους περισσότερους από εδώ.
Ποιά η αποψή σου στο να αλλάξει κάποιος απλά ελατήρια μπροστά και πίσω αμορτισέρ? Πιστεύεις ότι μας καλύπτει ή πάλι θα ψαχνόμαστε?

geia
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
kalmisurf
Member
Member


Ηλικία : 55
Τόπος : Aθήνα
Registration date : 14/01/2008

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Περι αναρτησεων και φρενων gια το 650   Κυρ Μαρ 02 2008, 23:14

OK EKEINE έχεις κάνει την πιό σωστή προσέγγιση και έχοντας το 650 με άγγιξες ακριβώς στα προβλήματα που έχω διαπιστώσει στο τόσο φοβερό μηχανάκι αλλά τόσο προβληματικό ως προς τουλάχιστον μπρος ανάρτηση και φρένα. Άλλαξα στα 40000 κμ περίπου τα ελατήρια με WP και λάδι 10 αλλά ακόμα το ψάχνω με λάδι ίσως 10+ ώστε να γίνει μια πιο υποτυπώδης σωστή επαναφορά και να μην κουτσουρεύω τα ελατηρια με τόσο σφίξιμο που σε εκτος, μπηστάνε.
Ένα άλλο πουχω παρατηρήσει μετά από δοκιμές είναι ο αέρας στο μπρος λάστιχο, ενώ ο κατασκευαστής λέει 33 psi ενώ με 36 είδα μια πολύ καλή συμπεριφορά ειδικά στις στροφές, δηλαδή η ατέλεια του μπροστινού αυξανόταν με αέρα λιγότερο του 36 psi, ενώ με 36 συμπεριφερόταν πιό σταθερό. Ξέχασα να σου πω ότι οι τιμονόπλακες είναι κατά 1 cm χαμηλότερες για καλύτερο ασφάλτινο έλεγχο.
Δυστυχώς όμως η έλλειψη φυσιγγίου κάνει όπως έχεις και συ παρατηρήση την επαναφορά όχι τόσο προοδευτική και αυτό φαίνεται περισσότερο όταν ο δρόμος έχει ανωμαλίες και ακόμα περισσότερο στο χώμα.
Η έρευνά σου είναι πολύ κατατοπιστική και σύμπεσε σε μια περίοδο που έψαχνα άκρη με το συνεργείο για να βάλουμε τα φυσίγγια του 1000. Η έλλειψη ρευστού πολλές φορές μας κάνει να ψάχνουμε για την πατέντα.

keep going! OK
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://users.otenet.gr/~mikals/index.html
kalmisurf
Member
Member


Ηλικία : 55
Τόπος : Aθήνα
Registration date : 14/01/2008

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Περι αναρτησεων και φρενων gια το 650   Τρι Μαρ 04 2008, 13:28

Διαβάστε το αφού πρώτα διαβάσετε πιό κάτω την δημοσίευση του ΕΚΕΙΝΟΥ για να έχετε συνοχή στη σκέψη..

EKEINOS έγραψε:
:

......
να βάλεις χοντρότερα λάδια απλά θα κάνεις τη βαλβίδα να μη δουλεύει σωστά το μπροστινό θα σκληρύνει, είτε με ποιο χοντρά λάδια η περισσότερη ποσότητα από την αρμόζουσα. Ακριβως την ίδια κατάσταση θα έχεις αν σφιξεις την προφόρτιση. Ενα κοινο λάθος είναι το γνωμικό σκληρή ανάρτηση καλη ανάρτηση. Η πραγματικά καλή ανάρτηση είναι αυτή που ακολουθεί τις ανωμαλίες του δρόμου, φιλτράρονταστες ώστε να μη σου σπάσουν τη μέση, αλλά συγχρόνως ο τροχός να βρίσκεται σε επαφή με το δρόμο. Αν δείτε τα υλικα κατασκευής του μανισου και ενως WP άμortiser θα καταλάβετε τη διαφορά.

Αλμυρεσερφιστα αν βρηκες φυσίγγια από 1000 να μην τα’αλλάξεις μόνα τους,αλλά αφού δεις ότι τα μοντέλα δεν έχουν διαφορά ( το Κ6 650 με το Κ7 650 έχουν διάφορα νομίζω δύο εκατοστά ) άλλαξε ολόκληρη την μπουκαλα, γιατί τα φυσίγγια θέλουν εσωτερικά ειδικές βάσεις για να πατήσουν. Επι την ευκαιρία τα ψάχνεις ? ‘η τα βρηκες ? δες και το κόστος.
.......


1 Η σωστή η παρατήρηση αλλά θέλω να σε ρωτήσω τι spring sag (κάμψη ελατηρίου) έχεις μετά από όλα αυτά για χώμα .... και.... για άσφαλτο .... και είναι πολύ σημαντικό αυτό αν ξέρεις τι σου έκαναν τελικά ή τι έκανες εσύ
2 Το ψάχνω με το συνεργείο αλλά το κόστος είναι τσουχτερό και δεν ξέρω αν κάνει κιόλας. Θέλει πολύ δουλειά και λόγω no money, no honey no bugs bunny
3 Δεν είμαι πάντως του γλυκού νερού χαχαχαχαχ


Έχει επεξεργασθεί από τον/την kalmisurf στις Τετ Μαρ 05 2008, 12:20, 2 φορές συνολικά
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://users.otenet.gr/~mikals/index.html
Lordjohn
vstromhellasforum Enthusiast
vstromhellasforum Enthusiast


Ηλικία : 39
Τόπος : N. Smirni-Athens
Registration date : 15/02/2008

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Περι αναρτησεων και φρενων gια το 650   Τρι Μαρ 04 2008, 16:19

Σχετικα με το ABS τι γνωμη εχετε?
1η φορα εχω μηχανη με ABS και ημουν πολυ δυσπιστος.
Αλλα ειλικρινα σας λεω την εχω καταβρει με τα φρενα
του DL 650. Νοιωθεις και το ABS οταν ενεργοποιειται
και μου εχουν διωξει καθε αμφιβολια.

Υ.Γ. Τωρα στο χωμα ποιος εχει μπει? Εχει προβλημα?
Δεν μιλαμε βεβαια να τρεχουμε και να μπαινουμε
με πολλα... Απλα ετσι βολτιτσα χαλαρη... Παει
καλα? Αντιδραει σωστα?
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
EKEINOS
Member
Member


Τόπος : Θεσσαλονικη
Registration date : 17/01/2008

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Περι αναρτησεων και φρενων gια το 650   Τρι Μαρ 04 2008, 18:10

Θα απαντήσω σιγά σιγά στα ερωτήματα σας όσο ξέρω.
Γιάννης Βέροια, το να βάλεις χοντρότερα λάδια απλά θα κάνεις τη βαλβίδα να μη δουλεύει σωστά το μπροστινό θα σκληρύνει, είτε με ποιο χοντρά λάδια η περισσότερη ποσότητα από την αρμόζουσα. Ακριβως την ίδια κατάσταση θα έχεις αν σφιξεις την προφόρτιση. Ενα κοινο λάθος είναι το γνωμικό σκληρή ανάρτηση καλη ανάρτηση. Η πραγματικά καλή ανάρτηση είναι αυτή που ακολουθεί τις ανωμαλίες του δρόμου, φιλτράρονταστες ώστε να μη σου σπάσουν τη μέση, αλλά συγχρόνως ο τροχός να βρίσκεται σε επαφή με το δρόμο. Αν δείτε τα υλικα κατασκευής του μανισου και ενως WP άμortiser θα καταλάβετε τη διαφορά.
Τωρα το υπερβολικό είναι μια έννοια απροσδιόριστη, εγώ πήρα το μηχανάκι για να το κρατήσω αφού δοκίμασα πάρα πολλά και κατασταλάξα εδώ, προσπαθώντας να διορθώσω τα προβλήματα.
Οσο αναφορά τα φρένα, ένα δάχτυλο πλέον στην μανετα είναι αρκετό, η αίσθηση βελτιώθηκε αρκετα, αλλά όχι όσο θέλω. Το δικό μου έχει ΑΒΣ, άρα τρεις διασταυρώσεις, σε αντίθεση με αυτά που δεν έχουν ΑΒΣ, ώστε τα σωληνακια υψηλής πιέσεως να δώσουν την αίσθηση που λείπει. Μια αλλαγή όταν δεν γίνεται ολοκληρωμένη και τα αποτελέσματα της είναι μερικά, γι' αυτό ανέφερα δαγκάνες- δίσκοι- τακακια- σωληνακια υψηλής. Και για να είμαι πιο ακριβής μου λείπει το αρχικό δαγκωμα.
Αλμυρεσερφιστα αν βρηκες φυσίγγια από 1000 να μην τα’αλλάξεις μόνα τους,
αλλά αφού δεις ότι τα μοντέλα δεν έχουν διαφορά ( το Κ6 650 με το Κ7 650 έχουν διάφορα νομίζω δύο εκατοστά ) άλλαξε ολόκληρη την μπουκαλα, γιατί τα φυσίγγια θέλουν εσωτερικά ειδικές βάσεις για να πατήσουν. Επι την ευκαιρία τα ψάχνεις ? ‘η τα βρηκες ? δες και το κόστος.
Οσο αναφορά τις φωτογραφίες και σαν φωτογράφος, η γνώμη μου είναι ότι πρόκειται για φοτοσοπ, εκτός από τις δαγκάνες που θα μπορούσαν να είναι πράγματι, από τα μηχανάκια που ανέφερε ο ΣΝΑΤΣ, αλλά να ξέρετε ότι αυτές οι δαγκάνες δεν έχουν την ποιότητα των ΝΙΣΙΝ, λόγος για τον οποίο δεν της προτίμησα γιατί αργα ή γρήγορα θα της έβρισκα, η από αυτά τα μοντέλα ή από άλλα, όπως νομίζω ότι η πισω δαγκανα ταιριάζει και από CBRR 400. Η βιομηχανική παραγωγή και κατά συνέπεια το κόστος αναγκάζει τις εταιρείες αν δεν έχουν σοβαρό πρόβλημα σχεδιασμού, να χρησιμοποιούν έτοιμες λύσεις, παράδειγμα είναι οι δύο θέσεις για βίδες που έχουν τα πηρουνια μας μπροστά και δεν μπένει τίποτα είναι για μελλοντική χρήση πολύ πιθανόν το καινούργιο ΜΠΑΝΤΙΤ είτε κάποιο άλλο μοντέλο να χρησιμοποιεί τις ίδιες μπότες με εμάς και εκεί επάνω να δενει κάτι άλλο.
Το κόστος των αλλαγών που πρωτεινω μπορεί να σας τρομάζει στην αρχή αλλά το μέτρησετε σωστά θα δείτε πόσο δίκαιο έχω. Π.Χ αγοράζω πίσω ανάρτηση 650 ευρώ ας πούμε. Τρια χρόνια αργότερα πουλάω την μοτοσικλέτα και την ανάρτηση χωριστά για 350 € έχω χάσει 300 € από την τσέπη μου και τα έχω βάλει στην ασφάλεια μου. Μια πτώση με υλικές ζημιές από αστοχία της ανάρτησης θα κοστίσει πολύ περισσότερο.

Ηλια το ψαλιδι το εχω κιολας σπιτι μου μαζι με τα μπροστινα απο ΚΤΜ WP 50αρια USD αλλα ειναι 2 ποντους μικροτερο και με την γλυστρα σε αλλη θεση ετσι θελει δουλεια και θα γινει στο μελον.



-------------------------------------------
Η σωστή η παρατήρηση αλλά θέλω να σε ρωτήσω τι spring sag (κάμψη) έχεις μετά από όλα αυτά για χώμα .... και.... για άσφαλτο και είναι πολύ σημαντικό αυτό αν ξέρεις τι σου έκαναν τελικά ή τι έκανες εσύ
Αγαπητε φιλε ακομα δεν μετρησα ουτε sag ουτε εκανα τις ρυθμισεις ολες, γιατι θα ρυθμιζοταν στις Σερρες αλλα δεν μ'αφησαν να μπω γιατι
δεν εχω πετσινα και λογω μεγεθους δεν μπορω να αποκτησω,θα γινει συντομα στο Αιγινιο με εναν φιλο.Στον μαστορα οπως στον δικηγορο και λογιστη πρεπει να εχεις την αρχικη γνωση (την οποια μαζεψα ψαχνοντας στο ιντερνετ) και αυτος να συμπληρωνει Αν τους βαλεις να ψαξουν
μονοι τους δεν θα γινει ποτε δουλεια.

Καλή αλλά ήθελα OnOff και ως το καλύτερο στα 650 το DL με ελλειπή στα Off προσπαθώ να του δώσω πιό Off χαρακτήρα που του λείπει γιατί όπως ξέρουμε μόνο η Ελλάδα τόχει ανάγκη και oi 3τοκοσμικές χώρες

Η λυση ειναι απλη σε δυο φασεις.Αγοραζεις με 300 εως 500ευρω μπροστινο απο ΚΤΜ LC4 48αρι USD με διαδρομη μπρος 275μμ και φτιαχνεις τον σωληνα του σταυρου με 75 ευρω να ταιριαζει,εχει χωρο μπροστα στο φερινκ 'η ψαχνεις τα πηρονια απο το KTM 640 LC4 Supercomp που ειναι
43μμ.Φυσικα μαλλον δεν θα εχεις κλειδαρια τιμονιου στην πρωτη περιπτωση και διπλο δισκοφρενο,εκτος αν βαλεις δευτερη μποτα και ροδα απο αφρικα η κατι τετοιο θα εχεις διπλο δισκοφρενο και πισω απο το ιδιο μηχανακι το WP αμορτισερ του με 285μμ διαδρομη και κοστος 150ευρω.Τα μικροπροβληματα προσαρμογης που θα βγουνε καθ'οδον, πρεπει η να πιανουν τα χερια σου 'η να αντεχει η τσεπη σου.Τελειωνοντας το στρωμα θα γινει μηχανακι που θα πηγαινει οπου παει και το 990 αλλα ο ογκος και το βαρος θα ειναι εκει,σε αντιθεση με το SV που θελει μονο υποπλαισιο
ιδιοκατασκευη και οτι βγαζει τ'αλογα 2000στροφες ψηλοτερα.
Η WP πουλαει UNIVERSAL 43αρια καλαμια καινουργια με μεγαλο κοστος
Φανταζομαι οτι ζεις Αθηνα kalmisurf ?

ΤΟ ΞΑΝΑΕΒΑΛΑ ΓΙΑΤΙ ΜΑΛΟΝ ΧΑΘΗΚΕ ΑΝ ΕΚΑΝΑ ΛΑΘΟΣ ΑΛΑΞΤΕ ΤΟ
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
kalmisurf
Member
Member


Ηλικία : 55
Τόπος : Aθήνα
Registration date : 14/01/2008

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Περι αναρτησεων και φρενων gια το 650   Τετ Μαρ 05 2008, 12:14

EKEINOS έγραψε:

......
Αγαπητε φιλε ακομα δεν μετρησα ουτε sag ουτε εκανα τις ρυθμισεις ολες, γιατι θα ρυθμιζοταν στις Σερρες αλλα δεν μ'αφησαν να μπω γιατι
δεν εχω πετσινα και λογω μεγεθους δεν μπορω να αποκτησω,θα γινει συντομα στο Αιγινιο με εναν φιλο.Στον μαστορα οπως στον δικηγορο και λογιστη πρεπει να εχεις την αρχικη γνωση (την οποια μαζεψα ψαχνοντας στο ιντερνετ) και αυτος να συμπληρωνει Αν τους βαλεις να ψαξουν
μονοι τους δεν θα γινει ποτε δουλεια.

..... Η λυση ειναι απλη σε δυο φασεις.Αγοραζεις με 300 εως 500ευρω μπροστινο απο ΚΤΜ LC4 48αρι USD με διαδρομη μπρος 275μμ και φτιαχνεις τον σωληνα του σταυρου με 75 ευρω να ταιριαζει,εχει χωρο μπροστα στο φερινκ 'η ψαχνεις τα πηρονια απο το KTM 640 LC4 Supercomp που ειναι
43μμ.Φυσικα μαλλον δεν θα εχεις κλειδαρια τιμονιου στην πρωτη περιπτωση και διπλο δισκοφρενο,εκτος αν βαλεις δευτερη μποτα και ροδα απο αφρικα η κατι τετοιο θα εχεις διπλο δισκοφρενο και πισω απο το ιδιο μηχανακι το WP αμορτισερ του με 285μμ διαδρομη και κοστος 150ευρω.Τα μικροπροβληματα προσαρμογης που θα βγουνε καθ'οδον, πρεπει η να πιανουν τα χερια σου 'η να αντεχει η τσεπη σου.Τελειωνοντας το στρωμα θα γινει μηχανακι που θα πηγαινει οπου παει και το 990 αλλα ο ογκος και το βαρος θα ειναι εκει,σε αντιθεση με το SV που θελει μονο υποπλαισιο
ιδιοκατασκευη και οτι βγαζει τ'αλογα 2000στροφες ψηλοτερα.
Η WP πουλαει UNIVERSAL 43αρια καλαμια καινουργια με μεγαλο κοστος
Φανταζομαι οτι ζεις Αθηνα kalmisurf ?

ΤΟ ΞΑΝΑΕΒΑΛΑ ΓΙΑΤΙ ΜΑΛΟΝ ΧΑΘΗΚΕ ΑΝ ΕΚΑΝΑ ΛΑΘΟΣ ΑΛΑΞΤΕ ΤΟ

1. EΚΕΙΝΕ όταν δεις τα sag ή αν γνωρίζεις τι sag για άσφαλτο και τι για χώμα μας τα γράφεις
2. Δεν θέλω να το κάνω κατσίκι αλλιώς θα αγόραζα κατσίκι. Καλές οι συμβουλές σου και σε ευχαριστώ για τις γνώσεις σου respect αλλά δεν είμαι υπέρ μετατροπών τόσων πολλών από τη μαμά γιατί η πείρα έχει δείξει ότι στο σημείο που κεντράρουμε τις μετατροπές μπορεί να γίνεται καλύτερο αλλά στο σύνολο σίγουρα κάπου θα υστερεί.
Το DL650 είναι μοτόρι για ταξίδια (άσφαλτο και χώμα) και απλώς με τις ελάχιστες μετατροπές να γινόταν πιό ξεκούραστο, ασφαλές στους χωμάτινους δρόμους της Ελλάδας, χωρίς να χάσει τα πρωταιρήματα της ασφάλτου- αλλιώς δεν θα πέρναμε DL650 αλλά κάτι άλλο.

Και πάλι σε ευχαριστώ για το χρόνο σου.
Μήπως γνωρίζεις ή κάποιος άλλος με πείρα στο χώμα τι αέρα παίρνουν τα λάστιχα?? (για άσφαλτο μπρός 36 - πίσω 38-39 απο ότι έχω δεί με τα Bridgeston το καινούργιο μοντέλο και πάντα μονοκάβαλος). Σίγουρα λιγότερο αλλά πόσο αν έχει διαπιστωθεί εκ πείρας.
Και το sag σίγουρα μεγαλύτερο για πιό μαλακή ανάρτηση για να παίρνει καλύτερα τις αποσβέσεις του ανώμαλου χωματόδρομου.
Το Sag πιό μικρό (αγωνιστικές-πίστα)
Το πίσω στην απόσβεση τόχω κάτι λιγότερο απο 1, για να μην κλοτσάει στις στροφές. Όσο μικρότερο καλύτερη επαναφορά, δεν σε μπηστάει. Τα αγωνιστικά έχουν μισο.

κάπου στο ιντερνετ διάβασα (http://motorcycleinfo.calsci.com/Suspension1.html) : Your static sag should be ¼ of your total fork travel. If your fork travel is 150mm, your static sag should be about 38mm. Tο στατικό sag θα πρέπει νάναι 1/4 της διαδρομής. Εάν η διαδρομή (μπροστινό) είναι 150μμ τότε θα πρέπει νάναι 38 μμ.
Θα 'θελα να ακούσω απόψεις απο κάποιον που έχει πειραματισθεί επί του θέματος.

Εδώ θα βρείτε πίνακα για σημειώσεις για Fork Spring Work Sheet Για προστινό ελατήριο Φύλλο Εργασίας http://motorcycleinfo.calsci.com/Suspension1.html#CheckRearSuspension Fork Spring Work Sheet

http://www.vstromhellasforum.com/forum-f5/topic-t191.htm η λειτουργία της Ανάρτησης μιας μοτοσυκλέτας

Αθήνα κατοικώ και καλά έκανες και το ξανάβαλες λόγω καταλάθους σβησίματος για να υπάρχει συνέχεια στα λεγόμενα


Έχει επεξεργασθεί από τον/την kalmisurf στις Τρι Μαρ 11 2008, 16:32, 3 φορές συνολικά
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://users.otenet.gr/~mikals/index.html
andrep64



Τόπος : ΛΕΧΑΙΟΝ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ
Registration date : 13/04/2008

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Περι αναρτησεων και φρενων gια το 650   Πεμ Ιουλ 24 2008, 23:13

Boys!!!!
Oι μουγγοι εμιλησαν και οι τυφλοι ειδαν!
Την ημερα που θα αλλαζα και θα εβαζα παλι τα μαμισια σωληνακια μου τηλεφωνησε ο ''ΘΕΟΔΟΣΗΣ'' ΒRAKE SHOP και μου εδωσε την λυση - καλη του ωρα, αψογος επαγγελματιας. Απο την κεντρικη μοναδα του ABS που βρισκεται κατω απο την σελλα ξεκινουν 2 σωληνακια και ερχονται μπροστα,αυτα τα ειχαμε συνδεσει αναποδα λογω του οτι λυσαμε την μια ημερα και δεσαμε την επομενη.Αυτο ηταν το προβλημα και τα φρενα τωρα λειτουργουν αψογα με πολυ καλυτερη αισθηση απο πριν. Δηλαδη αλλαζουμε οτι βλεπουμε μπροστα μας στα σωληνακια ,δεν τα λυνουμε ολα μαζι και τα δενουμε ολα μαζι ενα -ενα καθε φορα ,λυσε-δεσε. Παιδια ο Θεοδοσης απο το Brake shop επαιρνε καθε μερα τηλεφωνο μεχρι να λυθει το προβλημα . Σε δυο επωνυμα συνεργεια SUZUKI που πηγα με αποκαρδιωσαν γιατι βλεπεις ο Ελληνας δεν μπορει να παραδεχτει οτι δεν γνωριζει κατι και απλως το ΑΦΟΡΙΖΕΙ!
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Snakeye
Member
Member


Ηλικία : 44
Τόπος : Πατήσια, ΑΘΗΝΑ
Registration date : 19/01/2008

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Περι αναρτησεων και φρενων gια το 650   Παρ Ιουλ 25 2008, 00:14

andrep64 έγραψε:
Boys!!!!
Oι μουγγοι εμιλησαν και οι τυφλοι ειδαν!
Την ημερα που θα αλλαζα και θα εβαζα παλι τα μαμισια σωληνακια μου τηλεφωνησε ο ''ΘΕΟΔΟΣΗΣ'' ΒRAKE SHOP και μου εδωσε την λυση - καλη του ωρα, αψογος επαγγελματιας. Απο την κεντρικη μοναδα του ABS που βρισκεται κατω απο την σελλα ξεκινουν 2 σωληνακια και ερχονται μπροστα,αυτα τα ειχαμε συνδεσει αναποδα λογω του οτι λυσαμε την μια ημερα και δεσαμε την επομενη.Αυτο ηταν το προβλημα και τα φρενα τωρα λειτουργουν αψογα με πολυ καλυτερη αισθηση απο πριν. Δηλαδη αλλαζουμε οτι βλεπουμε μπροστα μας στα σωληνακια ,δεν τα λυνουμε ολα μαζι και τα δενουμε ολα μαζι ενα -ενα καθε φορα ,λυσε-δεσε. Παιδια ο Θεοδοσης απο το Brake shop επαιρνε καθε μερα τηλεφωνο μεχρι να λυθει το προβλημα . Σε δυο επωνυμα συνεργεια SUZUKI που πηγα με αποκαρδιωσαν γιατι βλεπεις ο Ελληνας δεν μπορει να παραδεχτει οτι δεν γνωριζει κατι και απλως το ΑΦΟΡΙΖΕΙ!

Μπορείς σε παρακαλώ να βγάλεις μερικές φωτογραφίες για να δούμε την συνδεσμολογία?

Κυρίως με ενδιαφέρει η σύνδεση της τρόμπας φρένου με τον κατανεμητή και στην συνέχεια η σύνδεση του κατανεμητή με την μονάδα του ABS.

Λογικά από την τρόμπα πρέπει να φεύγει ένα σωληνάκι προς τον κατανεμητή. Αν πρόσεξες από τον κατανεμητή πρός την μονάδα του ABS οι σωλήνες είναι μεταλλικοί οπότε δεν υπήρχε λόγος να τους αλλάξεις. Κατέβασε το parts katalog του Κ7 για να δεις της λεπτομέριες του ABS http://www.vstromhellasforum.com/forum-f5/topic-t16.htm?sid=897f743c777c4590b393caa02b187f14
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
der650



Ηλικία : 36
Τόπος : γαλατσι
Registration date : 14/04/2008

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Περι αναρτησεων και φρενων gια το 650   Δευ Νοε 17 2008, 02:13

Πριν 1000 περιπου χιλιομετρα αλλαξα το μαμα αμορτισερ με WP. To μαμα ειχε 44.000 χλμ και τα ειχε παιξει. Πηγα ενα ταξιδι μεχρι Αρτα και το δοκιμασα να δω τι λεει. Σε ασφαλτο κατα κυριο λογο αλλα και λιγο χωμα. Οι εντυπωσεις ειναι αριστες. Η μηχανη παταει πολυ καλυτερα στο δρομο. Κατι χαζογλυστριματα του πισω τροχου εχουν εξαφανιστει και γενικα εχει δεσει αρκετα η μηχανη. Επισης στο χωμα ηταν σα να οδηγουσα αλλη μηχανη. Το συστηνω ανεπιφυλακτα. Να αναφερω οτι και μπροστα εχω ελλατηρια της ιδιας εταιριας.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
EKEINOS
Member
Member


Τόπος : Θεσσαλονικη
Registration date : 17/01/2008

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Περι αναρτησεων και φρενων gια το 650   Κυρ Δεκ 21 2008, 01:42

Συγνωμη που τελειωνω τις πατεντες μου στο Μοτο
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&postid=1331931#post1331931
αλλα εδω δεν μπορω να βαλω φωτο.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
plumberfx
Member
Member


Ηλικία : 40
Τόπος : Aθηνα - Νεα Σμυρνη
Registration date : 21/10/2008

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Περι αναρτησεων και φρενων gια το 650   Σαβ Φεβ 28 2009, 18:26

ειμαι στην ευχαριστη θεση να σας ανακοινωσω οτι απο χθες φοραω στην καλη μου τετραπιστονες δαγκανες brembo!!! πρωτα αγορασα αυτους τους ανταπτορες http://global.ebay.com/ZR7_Z750_ER6N_V-stromDL_Calipers_Bracket_Brembo_40mm/220366858653/item και αφου τους παρελαβα εψαξα και βρηκα ενα σετ δαγκανες στην καλυτερη δυνατη κατασταση κομπλε και με τακακια... και οριστε το αποτελεσμα.....









οι δαγκανες προερχονται απο ducati 900 supersport. χωρις να εχουν πατησει καλα καλα τα τακακια ομολογω οτι η διαφορα τοσο στην αισθηση οσο και τη δυναμη ειναι τεραστια. να σημειωσω οτι η δικια μας τρομπα λειτουργει μια χαρα με τετραπιστονες δαγκανες υστερα και απο μια κουβεντα που ειχα κανει με τον ΕΚΕΙΝΟS που τον ευχαριστω πολυ για τις πολυτιμες πληροφοριες του. geia
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
hristos13gr
moderator
moderator


Ηλικία : 35
Τόπος : Αθήνα - Νέα Σμύρνη
Registration date : 26/02/2009

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Περι αναρτησεων και φρενων gια το 650   Τετ Μαρ 04 2009, 19:56

plumberfx έγραψε:
250 ευρω κοστισαν περιπου ανταπτορες και δαγκανες αλλα πιστευω οτι αξιζει σαν βελτιωση. την τοποθετηση την εκανα μονος μου. success
όντως, το ποσό αυτό δεν είναι απαγορευτικό!!! Δεν μας είπες όμως τις εντυπώσεις σου για την απόδοση των φρένων. Βελτιώθηκαν (γιατί είναι ένα σημείο όπου το μωρό μας χρειάζεται βελτίωση) & αν ναι πόσο? υπάρχει κανα μελανό σημείο;
Βλέπω ότι το μωρό σου δεν έχει ABS... ξέρεις αν η μετατροπή αυτή μπορεί να γίνει & στα μοντέλα με ABS;

Sorry αν σε ζάλισα αλλά αυτό είναι κάτι που με ενδιαφέρει πάρα πολύ!!!!

πάντως μπράβο σου για την επένδυση... OK OK OK OK
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
 

Περι αναρτησεων και φρενων gια το 650

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 1 από 17Μετάβαση στη σελίδα : 1, 2, 3 ... 9 ... 17  Επόμενο

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
 :: ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ-ΑΝΑΒΑΤΗΣ :: Αναρτήσεις-
Μετάβαση σε: