ΦόρουμΠόρταλΕικονοθήκηΗμερολόγιοΕγγραφήΣύνδεση

Μοιραστείτε | 
 

 Περι αναρτησεων και φρενων gια το 650

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω 
Μετάβαση στη σελίδα : Επιστροφή  1, 2, 3 ... 9 ... 17  Επόμενο
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
plumberfx
Member
Member
avatar

Ηλικία : 40
Τόπος : Aθηνα - Νεα Σμυρνη
Registration date : 21/10/2008

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Περι αναρτησεων και φρενων gια το 650   Τετ Μαρ 04 2009, 21:10

hristos13gr έγραψε:
plumberfx έγραψε:
250 ευρω κοστισαν περιπου ανταπτορες και δαγκανες αλλα πιστευω οτι αξιζει σαν βελτιωση. την τοποθετηση την εκανα μονος μου. success
όντως, το ποσό αυτό δεν είναι απαγορευτικό!!! Δεν μας είπες όμως τις εντυπώσεις σου για την απόδοση των φρένων. Βελτιώθηκαν (γιατί είναι ένα σημείο όπου το μωρό μας χρειάζεται βελτίωση) & αν ναι πόσο? υπάρχει κανα μελανό σημείο;
Βλέπω ότι το μωρό σου δεν έχει ABS... ξέρεις αν η μετατροπή αυτή μπορεί να γίνει & στα μοντέλα με ABS;

Sorry αν σε ζάλισα αλλά αυτό είναι κάτι που με ενδιαφέρει πάρα πολύ!!!!

πάντως μπράβο σου για την επένδυση... OK OK OK OK

οι δαγκανες δεν εχουν να κανουν με την λειτουργια του abs οποτε λογικα δεν εχεις προβλημα οπως τοσα αυτοκινητα που φορανε τετραπιστονα κιτ με το abs να λειτουργει κανονικα. το μοναδικο μελανο σημειο που δεν ξερω αν ειναι μειονεκτημα.... που το συνηθισα πλεον ειναι η δυναμη που πρεπει να ασκησεις στη μανετα...σε γλυστερο δρομο πλεον ειναι πολυ πιο ευκολο να κοκαλωσει ο τροχος στο φρεναρισμα αν πλακωθεις σε φρενα πανικου αλλα οπως ειπα ειναι θεμα συνηθειας. η αισθηση παντως ειναι φοβερη.... Very Happy
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
plumberfx
Member
Member
avatar

Ηλικία : 40
Τόπος : Aθηνα - Νεα Σμυρνη
Registration date : 21/10/2008

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Περι αναρτησεων και φρενων gια το 650   Τετ Μαρ 04 2009, 21:18

GIANNHS1967 έγραψε:
Εγώ συγχωρέστε με ρε παιδιά αλλά κάτι δεν μου κάθεται καλά με τις δαγκάνες αυτές. Με τους αποστάτες οι δαγκάνες βρίσκονται σε μεγάλη απόσταση από τα καλάμια με αποτέλεσμα να δέχονται μεγαλύτερη πίεση οι βάσεις των καλαμιών όπου στερεώνονται οι αποστάτες. Ελπίζω να αντέχουν αυτή την πίεση και να μην σπάσουν γιατί το αποτέλεσμα θα είναι καταστροφικό. Τι να πω, ψεύτης να βγω......

κοιτα να δεις πιο πολυ φοβομουν για την ποιοτητα των αποστατων αλλα μολις ηρθαν στα χερια μου ειδα οτι ειναι φτιαγμενες απο ντουραλουμηνιο και ειναι ενα κομματι χωρις κολλησεις και ενωσεις. οσο για την πιεση που ασκειται στις βασεις ων καλαμιων μην ξεχνας οτι η φορα κινησης του δισκου ειναι προς τις βασεις οποτε δεν τιθεται τετοιο θεμα.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
gabadoo

avatar

Registration date : 08/04/2008

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Περι αναρτησεων και φρενων gια το 650   Τρι Μαρ 10 2009, 17:20

Ευχαριστω που μου ανοιξες τα ματια Φιλε..
Ηδη αγορασα τους ανταπτορες που συστηνεις και ειμαι σε αναμονη για να τους παραλαβω...
Στις δαγκανες λιγο κολλαω αλλα ελπιζω να βρω...
Απο που βρηκες τις δικες σου;
Ειναι μεταχειρισμενες ετσι;
Βρηκα κατι απο Harris perfomance ,τετραπιστονες απο την χρυση σειρα Brembo ,αλλα
σε καινουργιες και το κοστος ειναι λιγο.....καπως..138 λιρες η μια....

Η διασταση(των δαγκανων ) ειναι 40 C-C οπως λεγεται,απο τρυπα σε τρυπα ετσι δεν ειναι;

Απο ποιο Ντουκατι ειναι,μηπως και βρω τιποτα μεταχειρο;
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
bluemax

avatar

Ηλικία : 39
Τόπος : Αθηνα
Registration date : 05/04/2008

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Περι αναρτησεων και φρενων gια το 650   Τρι Μαρ 24 2009, 18:45

καλησπερα! με τα σωληνακια του φρενου τι γινεται παιδια? στην μετατροπη με τις brembo βλεπω μαλλον τα εργοστασιακα, για την αλλη με τις tokico ειναι αλλαγμενα. εχουμε θεμα με το μηκος τους?
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
plumberfx
Member
Member
avatar

Ηλικία : 40
Τόπος : Aθηνα - Νεα Σμυρνη
Registration date : 21/10/2008

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Περι αναρτησεων και φρενων gια το 650   Τετ Μαρ 25 2009, 11:23

στη δκια μου περιπτωση χρησιμοποιησα τα δικα μου σωληνακια, ειπα να δοκιμασω πρωτα ετσι και μετα να προχωρησω σε αλλαγη σε υψηλης εαν χρειαστει. ομως κατα την γνωμη μου δεν χρειαζεται. στην αλλη περιπτωση με τις tocico νομιζω οτι ο φιλος πρωτα ειχε βαλει τα υψηλης και μετα αλλαξε δαγκανες. οσο για το μηκος το μονο που χρειαστηκε να βαλω ηταν ενα λαμακι για να μετατοπισω τον διακλαδωτη που βρισκεται στη δεξια μερια πανω στη μπουκαλα ενα ποντο πιο χαμηλα περιπου γιατι το σωληνακι απο εκεινη τη μερια επεφτε κοντο. τιποτα αλλο Very Happy
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
plumberfx
Member
Member
avatar

Ηλικία : 40
Τόπος : Aθηνα - Νεα Σμυρνη
Registration date : 21/10/2008

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Περι αναρτησεων και φρενων gια το 650   Τετ Μαρ 25 2009, 11:34

Η διασταση(των δαγκανων ) ειναι 40 C-C οπως λεγεται,απο τρυπα σε τρυπα ετσι δεν ειναι;

Απο ποιο Ντουκατι ειναι,μηπως και βρω τιποτα μεταχειρο;


σωστα η αποσταση απο τρυπα σε τρυπα ειναι 40χιλ και τα φορουσαν πολλα ιταλικα μηχανακια ducati,aprilia,moto guzi απο το 1992-2000 περιπου. οι δικιες μου ειναι απο ducati 900 supersport mod 96. τοτε που εψαχνα ειχα βρει ολοκαινουριες σετ με τακακια απο moto guzi σε γκρι χρωμα 220 ευρω με τα μεταφορικα απο γερμανια.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
vestromas*

avatar

Τόπος : ΑΘΗΝΑ
Registration date : 07/11/2008

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Περι αναρτησεων και φρενων gια το 650   Δευ Μαρ 30 2009, 21:22

Να το γυρισω παλι στις αναρτησεις ρε μαγκες με μια ερωτηση.

Οταν περασεις καινουρια αμορτισερια στο μοτορι, θελουν κανα στρωσιματακι στην αρχη, η μπορεις να φορτωσεις καργα και να φυγεις ταξιδι;

Εχω καθυστερησει να τα περασω επανω με κατι ιωσεις και δουλειες και σε δυομιση βδομαδες θα την κανω για Χαλκιδικη.

Με παιρνει;
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Snakeye
Member
Member
avatar

Ηλικία : 45
Τόπος : Πατήσια, ΑΘΗΝΑ
Registration date : 19/01/2008

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Περι αναρτησεων και φρενων gια το 650   Δευ Μαρ 30 2009, 21:28

vestromas* έγραψε:
Να το γυρισω παλι στις αναρτησεις ρε μαγκες με μια ερωτηση.

Οταν περασεις καινουρια αμορτισερια στο μοτορι, θελουν κανα στρωσιματακι στην αρχη, η μπορεις να φορτωσεις καργα και να φυγεις ταξιδι;

Εχω καθυστερησει να τα περασω επανω με κατι ιωσεις και δουλειες και σε δυομιση βδομαδες θα την κανω για Χαλκιδικη.

Με παιρνει;

Χαλαρά........
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
gabadoo

avatar

Registration date : 08/04/2008

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Περι αναρτησεων και φρενων gια το 650   Δευ Απρ 13 2009, 01:33

Λοιπον παιδια να σς πω και εγω την "φαση" μου....
Καθ'υποδειξην του Φιλου plumberfx που με ξεστραβωσε(οσο αφορα την αγορα των
ανταπτορων..),αγορασα τους ανταπτορες και τις δαγκανες απο το e-bay...
Οι ανταπτορες απο Ταιβαν με κοστος συνολικο κοστος (αγορα και μεταφορικα)
85 ευρα....
Οι δαγκανες απο Γερμανια(απο Ducati 916) με συνολο 240 ευρα...και με τακακια...

Κατα την τοποθετηση χρειαστηκαν δυο καινουργιες βιδες στα ρακορ συνδεσης γιατι η
Μπρεμπο χρησιμοποιει ψιλο σπειρωμα και το γιαπωνεζικο δεν εκανε...

Τρομπα η μαμισια...

Εγω δεν ειμαι ευχαριστημενος παιδια....

Ουτε δυναμη εχω,ουτε αισθηση....Ασε που η μανετα ακουμπαει στο γκριπ
Εστιαζω το προβλημα (αφηνοντας ενα μικρο περιθωριο λαθους στην εξαερωση..)
στην χωρητικοτητα της μικρης τρομπας που εχει το 650 -14mm-...
Σε αποτομο φρεναρισμα βεβαια,τσαρουχωνοντας την μανετα..εν τελει φρεναρει
αλλα με καρδιοχτυπησε κανα δυο φορες σημερα στην Επιδαυρο....
ΠΡΟΣΟΧΗ...δεν λεω οτι δεν φρεναρει-σταματαει,ομως η αισθηση δεν ειναι αυτη που ψαχνω

Εχω ηδη αγορασει τρομπα 5/8 (15,8 χιλιοστα) απο χιλιαρι...με το παγουρακι και την
μανετα...Σημερα Δευτερα θα την βαλω και το βραδυ θα σας πω...

Ειμαι σιγουρος οτι θα το πετυχω...
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
EKEINOS
gold member
gold member
avatar

Τόπος : Θεσσαλονικη
Registration date : 17/01/2008

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Περι αναρτησεων και φρενων gια το 650   Δευ Απρ 13 2009, 19:03

Αν εχεις ΑΒΣ η εξαερωση πρεπει να γινει με ειδικη τρομπα αλλιως παπαλα.
Η μανετα ρυθμιζετε με τον ρεγουλατορο επανω της.
Η αισθηση στην καλυτερη των περιπτωσεων δεν θα ξεπεραση το 30% του αρχικου
εκτος και αν αλλαξεις και δισκους τοτε πιθανον θα φτασεις το 50%
Τρομπα δοκιμασε και μια ακτινικη 19αρα
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
EKEINOS
gold member
gold member
avatar

Τόπος : Θεσσαλονικη
Registration date : 17/01/2008

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Περι αναρτησεων και φρενων gια το 650   Δευ Απρ 13 2009, 19:58

Οσοι εχετε αποριες που μπορω να καλυψω σε αναρτησεις και φρενα στειλτε πμ να τα πουμε τηλεφωνικως η δημοσια για να διαβαστει απ¨ολους,αποφευγω τα πολλα γραπτα γιατι πιανονται τα υπεροχα δακτυλα μου. Και να διαβάσετε το θέμα εξαρχής γιατι πολλές αποριες καλύπτονται.
Φθηνες λυσεις δεν υπαρχουν,ουτε πανακειες. Αγορασατε ενα φθηνο μηχανακι που για αλλους εχει ελειψεις για αλλους οχι. Πατεντα σημαινει πειραματισμος και το αποτελεσμα εκτιματε διαφορετικα απο ατομο σε ατομο. Τις πιο πολες φορες εχουμε οδηγικες ελλειψεις και οχι μηχανολογικες. Μην περιμενετε τα φρενα της ντουκατι, να δουλέψουν το ίδιο στο στρωμα, για πολλούς και διάφορους λόγους. Ένα ΚΤΜ η ΝΤΟΥΚΑΤΙ κοστίζουν διπλάσια από το δικό μας μηχανάκι και δεν πληρώνουμε όνομα μόνο για τα παραπάνω χρήματα. Το στρώμα που έχει βελτιωμένες αναρτήσεις με κάποιο άλλο μανισιο θα μπούν με τα ίδια στη στροφή, το πρώτο όμως σε δύσκολες η οριακές καταστασεις, θα κρατήσει και θα σε σώσει ενώ το άλλο αλλού πατάει και αλλου βρίσκεται. Κανονικα δεν θα έπρεπε να γίνονται βελτίωσεις γιατί η Σουζουκι απευθύνει αυτό το μηχανάκι σε οδηγούς που θέλουν να γυρίσουν και να ταξιδέψουν και όχι να δεχτούν την ελληνική πραγματικότητα. Εμεις θέλουμε ένα μηχανάκι πού να τα κάνει όλα, σε άθλιους δρόμους. Το ΣΚ που πήγαμε στο Πήλιο παρότι ο δρόμος ήταν στενός στο μεγαλύτερο μέρος του είχε εξαιρετική άσφαλτο από πλευράς προσφυσης. Δεν είδα κανένα στρώμα να υπολείπεται από το δικό μου κινουμενοι σβελτα. Το πώς μπαίνει ένα μηχανάκι στην στροφή έχει να κάνει πρωτίστως με την γεωμετρία και το σασι (στησημο)και λιγότερο με την ανάρτηση. Ο ρόλος της είναι πιο μεγάλος από το ξαπλωμα και μετά και στη γενική πληροφόρηση που σου δίνει ( πολύ από αυτή δεν χρειάζεται κιόλας γιατί φοβίζει να νιώθεις το κάθε χαλικακι είτε κάθε μικρό ολίσθημα του τροχού) Αν κινουμασταν πιο γρηγορα η στα κομμάτια όπου ξαφνικά ο δρόμος είχε τρύπα, χωμα, χαλικια, σαμαρια τότε πραγματικά θα υπήρχε διάφορα. Τα φρενα που έχω τώρα μου έδιναν τη δυνατότητα να φτάσω στην αρχή της στροφής με 20 χιλιόμετρα περισσότερα και να συνεχίσω να φρενάρω μέσα στη στροφή χωρίς παρατράγουδα σε σχέση με ένα απλό στρώμα. Υπηρχαν παιδιά που με τά μανησια στρώματα πηγαίνουνε καλύτερα από μένα, λόγω ικανοτήτων. Αν σε κάποιον από αυτούς δώσω το μηχανάκι μου και την απαραίτητη περίοδο εξοικείωσης είμαι σίγουρος ότι θα πάει ακόμα γρηγορότερα και ασφαλέστερα. Συμπερασματικα έχετε δύο επιλογές στα φρένα αφού πρώτα έχετε φτιάξει την ανάρτηση. Η πρώτη είναι να ακολουθήσετε αυτά που έχουν γινει και ξέρουμε το αποτέλεσμά τους η να πειραματιστητε με το ενδεχόμενο της απογοήτευσης μέχρι να βρεθεί η κατάλληλη συνταγή, πράγμα που έκανα και έγω. Κυριως όμως πηγαίνετε σε ένα από τα σχολεία του CSS σας αλλάξουν την αντίληψη. Αυτά και καλη δυναμη και όπου μπορώ να βοηθήσω εδώ είμαι
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
gabadoo

avatar

Registration date : 08/04/2008

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Περι αναρτησεων και φρενων gια το 650   Δευ Απρ 13 2009, 20:32

EKEINOS έγραψε:
Αν εχεις ΑΒΣ η εξαερωση πρεπει να γινει με ειδικη τρομπα αλλιως παπαλα.
Η μανετα ρυθμιζετε με τον ρεγουλατορο επανω της.
Η αισθηση στην καλυτερη των περιπτωσεων δεν θα ξεπεραση το 30% του αρχικου
εκτος και αν αλλαξεις και δισκους τοτε πιθανον θα φτασεις το 50%
Τρομπα δοκιμασε και μια ακτινικη 19αρα

Την ολη δουλεια την εκανα μονος να διευκρινησω....
Δεν νομιζω να θελει ειδικη τρομπα,και θα εξηγησω γιατι παρακατω...
Οσο για την αισθηση που γυρευα(και που ,διαβαζοντας σε,ξερω οτι ενδιαφερει και
εσενα) θα πω οτι μετα απο τις ρυθμισεις τις τελικες(τελειωσα μολις πριν λιγο...)
η αισθηση ειναι Κ Ο Ρ Υ Φ Α Ι Α ! ! ! ! !


Λοιπον......ειχα μεινει (στην χθεσινοβραδυνη περιγραφη μου..) στην απλη τοποθετηση των δαγκανων,χωρις ομως τα οφελη που προσδοκουσα απο μια τετοια βελτιωση...

Με τηλεφωνα σε φιλους-λυτους-δεμενους-και-λοιπους-αρρωστους....κατορθωσα να μαζεψω ενα σωρο απο τρομπες για δοκιμη,περαν της μιας και μοναδικης 5/8 απο CBR 600 RR (και οχι απο χιλιαρι οπως εγραψα χτες...)που ειχα αγορασει...

Τι αυθεντικη Brembo 19/20 ακτινικη (απο Ducati) τι 19αρες ακτινικες απο R1,...απο ολα μου φερανε οι κολλητοι.

Αρχισα αμεσως τις δοκιμες.Ξεκινησα απο την 19αρα Μπρεμπο,νομιζοντας οτι θα κανω
διανα καθοτι και οι δαγκανες ειναι της ιδιας εταιρειας...Καλη εξαερωση και στο δρομο για δοκιμη...

Λοιπον παιδια...πως δεν σκοτωθηκα ενας Θεος το ξερει Μεγαλοβδομαδιατικα....
Ασυλληπτη δυναμη η τρομπα,με το που την ακουμπουσες εστω απλα,το Στρομα βουτουσε,εαν εκανες το λαθος να "ανεβεις στα φρενα δυνατα"..εμπαινε το ABS με 140+ στο κοντερ....Αισθηση; Ξερη και αποτομη,κατι σε διακοπτη ον-οφ....Πηγα σπιτι απογοητευμενος....Δεν υπηρχε περιπτωση να συνηθισω τετοια φρενα,οχι μονο εγω...ουτε ο Ροσσι δεν θα μπορουσε...τοσο αποτομα ηταν....

Το μονο που διαπιστωσα και μου εφυγε πασα αμφιβολια ειναι οτι οι δαγκανες που επελεξα ειναι οντως πανισχυρες,φτιαγμενες για σουπερσπορτ μηχανακι,και εμενε σε μενα να ταιριαξω μια τρομπα ωστε να περιορισω την δυναμη τους ,να την κανω ρυθμισιμη,και πληρως αξιοποιησιμη απο μενα,αλλα και απο το μηχανακι μου,βοηθωντας με να το κανω καλυτερο απο την εργοστασιακη επιλογη των Τοκικο....

Επιλογη δευτερη...Πηγα κατευθειαν σε αυτην την 5/8 (15.8 mm) απο 600αρι που ειχα αγορασει,φοβουμενος να δοκιμασω την ακτινικη 19αρα απο το R1(μην παθω τα ιδια με την Μπρεμπο...)..Εξαερωση εκ νεου και παω δοκιμη....


ΤΕΛΟΣΣΣΣ

Παιδια....εμεινα ενεος....μιλαμε για τα ΦΡΕΝΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ
ΚΟΡΥΦΑΙΑ ΑΙΣΘΗΣΗ,χωρις εκπτωση στην δυναμη...Η αρχικη διαδρομη της μανετας
ειναι απλα φοβερη,με ισχυροτατο αρχικο δαγκωμα,απειρως καλυτερο απο τα μαμισια,
και οσο συνεχιζω να επιμενω στα φρενα,εξαντλωντας την ωφελιμη διαδρομη της
μανετας ,τοσο πιο δυνατο το φρεναρισμα....Πραγματικα ΑΠΙΘΑΝΑ ΦΡΕΝΑ.....

Eπελεξα σωστα με την 5/8 τρομπα....Μην ξεχναμε οτι τα σουπερσπορτ 600αρια,
σε διαμετρο δισκων και σε δαγκανες ειναι απολυτως ιδια με τα 1000αρια,και δεν ειναι
τυχαιο οτι διαφοροποιουνται στις τρομπες....

Η βελτιωση μου αξιζε τον κοπο και τα χρηματα,αλλα μου κατεδειξε ενα αλλο
"θεματακι" με το οποιο θα ασχοληθω αργοτερα,μολις μαζεψω το απαραιτητο
κεφαλαιο...

Θελω μπροστινο σαν του ΕΚΕΙΝΟΥ.....απο τωρα εχω στο μυαλο,την ωρα που θα
περναει ο μαστορας του ΕΚΕΙΝΟΥ τα φυσιγγια στο Στρομα μου,ενοσω εμεις θα
απολαμβανουμε τα τριγωνακια απο τον Ελενιδη.....

Σαλονικααααααααααααααααα.....συντομα κοντα σουυυυυυυυυυυυυ





Έχει επεξεργασθεί από τον/την gabadoo στις Δευ Απρ 13 2009, 20:52, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
gabadoo

avatar

Registration date : 08/04/2008

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Περι αναρτησεων και φρενων gια το 650   Δευ Απρ 13 2009, 20:38

EKEINOS έγραψε:
Οσοι εχετε αποριες που μπορω να καλυψω σε αναρτησεις και φρενα στειλτε πμ να τα πουμε τηλεφωνικως η δημοσια για να διαβαστει απ¨ολους,αποφευγω τα πολλα γραπτα γιατι πιανονται τα υπεροχα δακτυλα μου. Και να διαβάσετε το θέμα εξαρχής γιατι πολλές αποριες καλύπτονται.
Φθηνες λυσεις δεν υπαρχουν,ουτε πανακειες. Αγορασατε ενα φθηνο μηχανακι που για αλλους εχει ελειψεις για αλλους οχι. Πατεντα σημαινει πειραματισμος και το αποτελεσμα εκτιματε διαφορετικα απο ατομο σε ατομο. Τις πιο πολες φορες εχουμε οδηγικες ελλειψεις και οχι μηχανολογικες. Μην περιμενετε τα φρενα της ντουκατι, να δουλέψουν το ίδιο στο στρωμα, για πολλούς και διάφορους λόγους. Ένα ΚΤΜ η ΝΤΟΥΚΑΤΙ κοστίζουν διπλάσια από το δικό μας μηχανάκι και δεν πληρώνουμε όνομα μόνο για τα παραπάνω χρήματα. Το στρώμα που έχει βελτιωμένες αναρτήσεις με κάποιο άλλο μανισιο θα μπούν με τα ίδια στη στροφή, το πρώτο όμως σε δύσκολες η οριακές καταστασεις, θα κρατήσει και θα σε σώσει ενώ το άλλο αλλού πατάει και αλλου βρίσκεται. Κανονικα δεν θα έπρεπε να γίνονται βελτίωσεις γιατί η Σουζουκι απευθύνει αυτό το μηχανάκι σε οδηγούς που θέλουν να γυρίσουν και να ταξιδέψουν και όχι να δεχτούν την ελληνική πραγματικότητα. Εμεις θέλουμε ένα μηχανάκι πού να τα κάνει όλα, σε άθλιους δρόμους. Το ΣΚ που πήγαμε στο Πήλιο παρότι ο δρόμος ήταν στενός στο μεγαλύτερο μέρος του είχε εξαιρετική άσφαλτο από πλευράς προσφυσης. Δεν είδα κανένα στρώμα να υπολείπεται από το δικό μου κινουμενοι σβελτα. Το πώς μπαίνει ένα μηχανάκι στην στροφή έχει να κάνει πρωτίστως με την γεωμετρία και το σασι (στησημο)και λιγότερο με την ανάρτηση. Ο ρόλος της είναι πιο μεγάλος από το ξαπλωμα και μετά και στη γενική πληροφόρηση που σου δίνει ( πολύ από αυτή δεν χρειάζεται κιόλας γιατί φοβίζει να νιώθεις το κάθε χαλικακι είτε κάθε μικρό ολίσθημα του τροχού) Αν κινουμασταν πιο γρηγορα η στα κομμάτια όπου ξαφνικά ο δρόμος είχε τρύπα, χωμα, χαλικια, σαμαρια τότε πραγματικά θα υπήρχε διάφορα. Τα φρενα που έχω τώρα μου έδιναν τη δυνατότητα να φτάσω στην αρχή της στροφής με 20 χιλιόμετρα περισσότερα και να συνεχίσω να φρενάρω μέσα στη στροφή χωρίς παρατράγουδα σε σχέση με ένα απλό στρώμα. Υπηρχαν παιδιά που με τά μανησια στρώματα πηγαίνουνε καλύτερα από μένα, λόγω ικανοτήτων. Αν σε κάποιον από αυτούς δώσω το μηχανάκι μου και την απαραίτητη περίοδο εξοικείωσης είμαι σίγουρος ότι θα πάει ακόμα γρηγορότερα και ασφαλέστερα. Συμπερασματικα έχετε δύο επιλογές στα φρένα αφού πρώτα έχετε φτιάξει την ανάρτηση. Η πρώτη είναι να ακολουθήσετε αυτά που έχουν γινει και ξέρουμε το αποτέλεσμά τους η να πειραματιστητε με το ενδεχόμενο της απογοήτευσης μέχρι να βρεθεί η κατάλληλη συνταγή, πράγμα που έκανα και έγω. Κυριως όμως πηγαίνετε σε ένα από τα σχολεία του CSS σας αλλάξουν την αντίληψη. Αυτά και καλη δυναμη και όπου μπορώ να βοηθήσω εδώ είμαι


Εισαι αρχοντας λεμε....
Τοσο καιρο ειχα αποστηθισει το θρεντ απο την αρχη...
Σε ευχαριστω που δημοσιευσες τις εμπειριες σου,και αισθανομαι υποχρεωση...
Ειμαι ΑΚΡΙΒΩΣ των ιδιων αντιληψεων,Φιλε μου...
Θα σε ενοχλησω με ενα πμ,για να κανονισουμε για το μπροστινο...οταν ερθει η ωρα
του...
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
EKEINOS
gold member
gold member
avatar

Τόπος : Θεσσαλονικη
Registration date : 17/01/2008

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Περι αναρτησεων και φρενων gια το 650   Τρι Απρ 14 2009, 14:16

Μπραβο ρε φιλε μολις εδωσες στον λαο αλλη μια καλη λυση. Οταν φορεσα το τωρινο συστημα ειχα επανω την 19αρα τρομπα. Ο μαστορας μου ειπε και ακομα δεν το εχω καταλαβει οτι αν κατεβω στην 14αρα (μανισια) θα εχω περισοτερη αισθηση και δυναμη εκμεταλευσιμη. Και ετσι εγινε. Γραψε ακριβως τι και απο πιο μηχανακι χρησημοποιησες συγκεκριμενα ωστε να υπαρχει σαν οδηγος. Εξακολουθω να σου λεω για την τρομπα στην εξαερωση αλλα οταν αλλαζεις ολα τα υγρα π.χ αλλαγη σωληνακια και οχι οταν χανει λιγα στην αλλαγη δαγκανας η τρομπας. Παθαμε και μαθαμε
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
gabadoo

avatar

Registration date : 08/04/2008

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Περι αναρτησεων και φρενων gια το 650   Τρι Απρ 14 2009, 22:21

EKEINOS έγραψε:
Μπραβο ρε φιλε μολις εδωσες στον λαο αλλη μια καλη λυση. Οταν φορεσα το τωρινο συστημα ειχα επανω την 19αρα τρομπα. Ο μαστορας μου ειπε και ακομα δεν το εχω καταλαβει οτι αν κατεβω στην 14αρα (μανισια) θα εχω περισοτερη αισθηση και δυναμη εκμεταλευσιμη. Και ετσι εγινε. Γραψε ακριβως τι και απο πιο μηχανακι χρησημοποιησες συγκεκριμενα ωστε να υπαρχει σαν οδηγος. Εξακολουθω να σου λεω για την τρομπα στην εξαερωση αλλα οταν αλλαζεις ολα τα υγρα π.χ αλλαγη σωληνακια και οχι οταν χανει λιγα στην αλλαγη δαγκανας η τρομπας. Παθαμε και μαθαμε

Ψαγμενε Εκεινε,εσυ τωρα αν δεν με απατα η μνημη μου,εχεις το απολυτο συστημα φρενων για V-Strom και για χρηση- "οδηγω σε ελληνικο δρομους"-, ειναι....ααααλλλλοοο πραμα λεμε....Παντως παιδια...τι να σας πω..
Η Αισθηση ειναι ΤΕΛΕΙΩΣ υποκειμενικη καμμια φορα....Μπορει να οδηγησεις το δικο μου και- περα απο την μετρησιμη αποτελεσματικοτητα σε μετρα αποστασης ακινητοποιησης-να μην σου αρεσει η αισθηση τους.....Ειναι και λιγο σχετικα αυτα τα πραματα...
Η τρομπα μου (αυτη που εβαλα τωρα..) ειναι Nissin 5/8" (περιπου 16mm για την ακριβεια 15.Cool και ειναι απο καποιο supersport 600 2003-2004....
Δεν εχει τοσο σημασια απο ποιο μοντελο ειναι,οσο τα τεχνικα χαρακτηριστικα της....Τα 5/8" που γραφω....Η 14αρα πιστευω(και αποδειχτηκε..) οτι δεν επαρκει για να πρεσσαρει 8 μεγαλα εμβολα(αντι των δυο ιδιων εργοστασιακων,και μαλιστα μικρων σε διαμετρο...).Να θυμισω οτι τα εμβολα απο τις "χρυσες" Brembo που εβαλα ειναι ανισομεγεθη (30-34 mm) σε καθε πλευρα- συνολο 4 30αρια εμβολα και 4 34αρια...
Που να μπορεσει η "μικρη" να πρεσαρει τοσο μεγαλα εμβολα;
Εδω στο V-Strom 1000 κρατησαν τις ιδιες δαγκανες με του 650,αλλα αλλαξαν την τρομπα με μια 5/8" και παλι δεν εχει καλα φρενα το 1000.....Απλως επαρκη...

Γι'αυτο και ολοι οσοι χιλιαριδες αποφασισουν να κανουν αυτην την τοποθετηση(σαν την δικια μου),δεν εχουν αναγκη αγορας τρομπας.....Το "χιλια" εχει ηδη την τρομπα που πρεπει...Εγω ετρεχα στον Μουρατη στην Π.Ραλλη να βρω ...

Οσον αφορα την εξαερωση,κανω την πιο απλη αλλα ταυτοχρονα και την πιο καλη
που ειναι δυνατον να υπαρξει....Αρκει να εχεις πολυυυυυυ υγρο φρενων....
Ανοιγω ταυτοχρονα και τους 3 εξαερωτηρες και βαζω συνεχως απο πανω υγρα...Δια της ροης......Οταν σταματησουν να βγαινουν φυσαλιδες....κλεινω ταους εξαερωτηρες ξεκινωντας απο τον πισω,που ειναι και ο πιο απομακρυσμενος απο την τρομπα....Απλα πραματα...Το θεμα ειναι οτι "χαλας" πολυ υγρο...Εαν ομως την ωρα που ρεει,το μαζευεις σε ενα καθαρο κουτακι,το επανατοποθετεις στο κουτι του και εισαι ΟΚ...

Αυτα ειχα να σας πω....
Οποιος θελει το λινκ για τους ανταπτορες που παιρνουν πανω τους τις "χρυσες" Brembo,ας το πει εδω και το εγραψα αμεσως...

Αμεση και επομενη αγορα μου θα ειναι το SuperBrace....απο E-bay φυσικα
Βλεπεις εχασα την μαζικη αγορα,αλλα και στο e-bay ειναι στην ιδια ακριβως τιμη...
145 ευρα ερχεται κομπλε στην Ελλαδα...

Και μετα....;

Μετα Σαλονικα με τον ΕΚΕΙΝΟ,να βαλω τα φυσιγγια λεμε
Και καφεδακι στο Venga βεβαιως βεβαιως.......

ΕΚΕΙΝΕ,θα σε ενοχλησω οταν ερθει η ωρα ...ΟΚ;


Έχει επεξεργασθεί από τον/την gabadoo στις Τρι Απρ 14 2009, 22:23, 2 φορές συνολικά
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
gmavrid
gold member
gold member
avatar

Ηλικία : 37
Τόπος : Σέρρες-Θεσσαλονίκη
Registration date : 20/02/2008

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Περι αναρτησεων και φρενων gια το 650   Τετ Απρ 15 2009, 01:35

Φίλε Dimmy καλοτάξιδη.
Ελατήρια μπροστά δεν άλλαξες?
Αν θες πες μόνο ποιο μοντέλο έβαλες γιατί η ohlins για enduro tourer έχει μια ολόκληρη σειρά...
Βέβαια για το dl 650 δίνει την S46DR1S...
Κι αν θες πάλι τιμή κι από που...
Αν δε θες να το πεις δημόσια για τον α ή β λόγο, δέχομαι και pm...

Φίλε gabadoo, επίσης καλοτάξιδα. Δώσε το link να βρίσκεται...

'Φχαρτώ!!!
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
gabadoo

avatar

Registration date : 08/04/2008

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Περι αναρτησεων και φρενων gια το 650   Τετ Απρ 15 2009, 08:44

ipser έγραψε:
Φίλε gabadoo , το ABS λειτουργεί κανονικά μετά την αλλαγή των φρένων ?

Ναι φιλε μου σαφως και δουλευει...οπως και πρωτα



gmavrid έγραψε:

Φίλε gabadoo, επίσης καλοτάξιδα. Δώσε το link να βρίσκεται...

'Φχαρτώ!!!


Τους ανταπτορες απο εδω...(να ευχαριστησω για μια ακομη φορα τον φιλο plumberfx που μου εστειλε αρχικως το λινκ..)


http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ZR7-Z750-ER6N-V-strom-DL-Calipers-Bracket-Brembo-40mm_W0QQitemZ320358985749QQcmdZViewItemQQptZMotorcycles_Parts_Accessories?hash=item320358985749&_trksid=p3911.c0.m14&_trkparms=72%3A1205|66%3A1|65%3A12|39%3A1|240%3A1318




Τις δαγκανες απο τον αξιοπιστοτατο αυτον πωλητη....ηδη ερχεται και δευτερο σετ δαγκανες-τακακια
για φιλο απο εδω μεσα....


http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=120389631922


Ολες οι αγορες εγιναν με την μεγιστη ασφαλεια,γρηγορα και ομορφα χωρις παρατραγουδα.....
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
LARRY
Member
Member
avatar

Ηλικία : 42
Τόπος : ΧΑΛΑΝΔΡΙ
Registration date : 15/01/2009

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Περι αναρτησεων και φρενων gια το 650   Τετ Απρ 15 2009, 11:00

plumberfx έγραψε:
κι εγω νομιζω οτι κατι εχει να κανει με την εξαερωση γιατι στο δικο μου που δεν εχω abs δεν χρειαζεται πραγματικα αλλαγη η τρομπα. και δυναμη εχω και αισθηση και χωρις βεβαια να τερματιζει η μανετα...
Και εγώ που έβαλα τις 4πίστονες tociko από sv1000 και σωληνάκια υψηλής δεν νομίζω ότι χρειάζομαι μεγαλύτερη τρόμπα(στο κ4).
Φρενάρει πάρα πολύ καλά και έχει και αρχικό δάγκωμα.Βέβαια λόγω ελίψεως ABS χρειάζεται καμιά εβδομάδα προσαρμογής όχι λόγω δύναμης και αμεσότητας ,όσο ασφάλτου...
Προσπαθώ να βρώ για πίσω ανάρτηση wp με ξεχωριστή μπουκάλα αζώτου αλλά μάλλον δεν ψάχνω σωστά.Αν κάποιος έχει κάτι υπόψιν του ας στείλει link.
Τα catridge μου τα στέλνει ο γνωστός του EKEINOS με 700€ στην Αθήνα αλλά με πρόλαβε η Σομαλία γ@μώ το ναυτικό μου και τους πειρατές...
Το μεγαλύτερο κόλημα το έχω φάει με το να βάλω USD πηρούνι μπροστά 48mm ή 50mm.Δεν μπορώ να βρώ δεξιά μπότα.'Εχω βρει με 300€ πηρούνι με τις τιμονόπλακες και wp και marcozzi αλλά με μία μπότα την αριστερή.Τον τροχό τον βάζω με αποστάτες αν έχει μικρότερους άξονες και το κλείδωμα με λίγο ψάξιμο μπαίνει όπως και το φτερό. Η δεξιά μπότα οέο???!!!!
Αν κάποιος ξέρει κάτι ας βοηθήσει.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
EKEINOS
gold member
gold member
avatar

Τόπος : Θεσσαλονικη
Registration date : 17/01/2008

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Περι αναρτησεων και φρενων gια το 650   Τετ Απρ 15 2009, 15:46

gabadoo έγραψε:
EKEINOS έγραψε:
Μπραβο ρε φιλε μολις εδωσες στον λαο αλλη μια καλη λυση. Οταν φορεσα το τωρινο συστημα ειχα επανω την 19αρα τρομπα. Ο μαστορας μου ειπε και ακομα δεν το εχω καταλαβει οτι αν κατεβω στην 14αρα (μανισια) θα εχω περισοτερη αισθηση και δυναμη εκμεταλευσιμη. Και ετσι εγινε. Γραψε ακριβως τι και απο πιο μηχανακι χρησημοποιησες συγκεκριμενα ωστε να υπαρχει σαν οδηγος. Εξακολουθω να σου λεω για την τρομπα στην εξαερωση αλλα οταν αλλαζεις ολα τα υγρα π.χ αλλαγη σωληνακια και οχι οταν χανει λιγα στην αλλαγη δαγκανας η τρομπας. Παθαμε και μαθαμε

Ψαγμενε Εκεινε,εσυ τωρα αν δεν με απατα η μνημη μου,εχεις το απολυτο συστημα φρενων για V-Strom και για χρηση- "οδηγω σε ελληνικο δρομους"-, ειναι....ααααλλλλοοο πραμα λεμε....Παντως παιδια...τι να σας πω..
Η Αισθηση ειναι ΤΕΛΕΙΩΣ υποκειμενικη καμμια φορα....Μπορει να οδηγησεις το δικο μου και- περα απο την μετρησιμη αποτελεσματικοτητα σε μετρα αποστασης ακινητοποιησης-να μην σου αρεσει η αισθηση τους.....Ειναι και λιγο σχετικα αυτα τα πραματα...
Η τρομπα μου (αυτη που εβαλα τωρα..) ειναι Nissin 5/8" (περιπου 16mm για την ακριβεια 15.Cool και ειναι απο καποιο supersport 600 2003-2004....
Δεν εχει τοσο σημασια απο ποιο μοντελο ειναι,οσο τα τεχνικα χαρακτηριστικα της....Τα 5/8" που γραφω....Η 14αρα πιστευω(και αποδειχτηκε..) οτι δεν επαρκει για να πρεσσαρει 8 μεγαλα εμβολα(αντι των δυο ιδιων εργοστασιακων,και μαλιστα μικρων σε διαμετρο...).Να θυμισω οτι τα εμβολα απο τις "χρυσες" Brembo που εβαλα ειναι ανισομεγεθη (30-34 mm) σε καθε πλευρα- συνολο 4 30αρια εμβολα και 4 34αρια...
Που να μπορεσει η "μικρη" να πρεσαρει τοσο μεγαλα εμβολα;
Εδω στο V-Strom 1000 κρατησαν τις ιδιες δαγκανες με του 650,αλλα αλλαξαν την τρομπα με μια 5/8" και παλι δεν εχει καλα φρενα το 1000.....Απλως επαρκη...

Γι'αυτο και ολοι οσοι χιλιαριδες αποφασισουν να κανουν αυτην την τοποθετηση(σαν την δικια μου),δεν εχουν αναγκη αγορας τρομπας.....Το "χιλια" εχει ηδη την τρομπα που πρεπει...Εγω ετρεχα στον Μουρατη στην Π.Ραλλη να βρω ...

Οσον αφορα την εξαερωση,κανω την πιο απλη αλλα ταυτοχρονα και την πιο καλη
που ειναι δυνατον να υπαρξει....Αρκει να εχεις πολυυυυυυ υγρο φρενων....
Ανοιγω ταυτοχρονα και τους 3 εξαερωτηρες και βαζω συνεχως απο πανω υγρα...Δια της ροης......Οταν σταματησουν να βγαινουν φυσαλιδες....κλεινω ταους εξαερωτηρες ξεκινωντας απο τον πισω,που ειναι και ο πιο απομακρυσμενος απο την τρομπα....Απλα πραματα...Το θεμα ειναι οτι "χαλας" πολυ υγρο...Εαν ομως την ωρα που ρεει,το μαζευεις σε ενα καθαρο κουτακι,το επανατοποθετεις στο κουτι του και εισαι ΟΚ...

Αυτα ειχα να σας πω....
Οποιος θελει το λινκ για τους ανταπτορες που παιρνουν πανω τους τις "χρυσες" Brembo,ας το πει εδω και το εγραψα αμεσως...

Αμεση και επομενη αγορα μου θα ειναι το SuperBrace....απο E-bay φυσικα
Βλεπεις εχασα την μαζικη αγορα,αλλα και στο e-bay ειναι στην ιδια ακριβως τιμη...
145 ευρα ερχεται κομπλε στην Ελλαδα...

Και μετα....;

Μετα Σαλονικα με τον ΕΚΕΙΝΟ,να βαλω τα φυσιγγια λεμε
Και καφεδακι στο Venga βεβαιως βεβαιως.......

ΕΚΕΙΝΕ,θα σε ενοχλησω οταν ερθει η ωρα ...ΟΚ;

Ουτε συζητηση χαρα μου ειναι

Εκτος απο το νουμερο της τρομπας υπαρχει και το υπομοχλιο που ειναι σημαντικοτερο και σπανιως εκτος αγωνιστικων αναγραφεται,γιαυτο διαφορετικες 14αρες εχουν διαφορετικες συμπεριφορες.Δυστηχως δεν το κατεχω παραπανω για να το εξηγησω. Ετσι ο πειραματισμος ειναι μονοδρομος.Συμφωνω επισεις απολυτα στην διαφορετικη αισθηση απο ατομο σε ατομο και εδω απαραιτητο ειναι να εχεις καβαλησει πολλα μηχανακια. Στην αρχη νομιζα οτι το κορυφαιο συστημα ειναι της μπεμβε οπου η αισθηση ειχε να κανει και με το τελελεβερ,μεχρι που καβαλησα το CBF και στο συνδιασμενο της χοντα ειδα το φως. Οσο για το μπροστινο στην εκδρομη το εδωσα σ'ενα φιλο και το βρηκε σκληρο γιατι εχει συνηθισει στο βρακι μαμα μπροστινο, απο το οποιο δεν υπαρχει αμφιβολια οτι το δικο μου ειναι καλυτερο λογω κατασκευης. Σε μια συναντηση θα δοκιμασουμε τις λυσεις απο κοντα.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
vestromas*

avatar

Τόπος : ΑΘΗΝΑ
Registration date : 07/11/2008

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Περι αναρτησεων και φρενων gια το 650   Τρι Απρ 21 2009, 15:47

Αφιερωμενη στον φιλο Tazako, που την ζητησε.
[img][/img]
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
vestromas*

avatar

Τόπος : ΑΘΗΝΑ
Registration date : 07/11/2008

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Περι αναρτησεων και φρενων gια το 650   Τρι Απρ 21 2009, 21:13

Αντε! Παρτε και αυτες. Τις ποσταρη και βριζει η αλλη Very Happy







Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
wannabe
Member
Member
avatar

Τόπος : Athens
Registration date : 28/06/2009

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Περι αναρτησεων και φρενων gια το 650   Παρ Αυγ 28 2009, 02:09

EKEINOS και λοιποί γκουρού
θα βάλω αποστάτες στο τιμονι, περίπου +5εκ, και όπως διαβάζω παντού θα χρειαστεί μεγαλύτερο σωληνάκι φρένων, απο τη μανέτα με το διανεμητή στο πηρούνι.
αυτό που μπορώ να το φτιάξω? και πόσο περίπου θα στοιχίσει?
πιθανές άλλες τεχνικές συμβουλές επι τούτου καλοδεχούμενες.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
EKEINOS
gold member
gold member
avatar

Τόπος : Θεσσαλονικη
Registration date : 17/01/2008

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Περι αναρτησεων και φρενων gια το 650   Παρ Αυγ 28 2009, 12:40

Δεν ξερω φιλε και οταν μαθεις πες γιατι θελω και εγω αποστατες.Σωληνακια παρε το δειγμα και φτιαξε κοστιζουν τα μισα λευτα
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
wannabe
Member
Member
avatar

Τόπος : Athens
Registration date : 28/06/2009

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Περι αναρτησεων και φρενων gια το 650   Παρ Σεπ 18 2009, 14:44

αυτό που με ενοχλεί κυρίως στο μπροστινό, είναι οτι βουτάει έντονα στο φρενάρισμα.
αυξάνοντας την προφόρτιση γίνεται πολύ ξερό.
οπότε σκέφτομαι να αλλάξω λάδι σε κάτι με μεγαλύτερο ιξώδες.

τι ιξώδες έχει μέσα απο την εταιρία? (νομίζω 10αρι είναι αλλά όσοι είστε σίγουροι επιβεβαιώστε με)
όσοι το έχετε ανοίξει, μπορώ να βγάλω τα καπάκια απο πάνω, με μια σύριγγα και λάστιχο να τραβήξω όσο λάδι μπορώ και να αντικαταστήσω με ίση ποσότητα νέου λαδιού με άλλο ιξώδες?

άμα είπα βλακεία μη με πέσετε να με φάτε... Suspect
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
hristos13gr
moderator
moderator
avatar

Ηλικία : 36
Τόπος : Αθήνα - Νέα Σμύρνη
Registration date : 26/02/2009

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Περι αναρτησεων και φρενων gια το 650   Τρι Σεπ 29 2009, 20:12

Σκέφτομαι καιρό τώρα να κάνω την βελτίωση για το μπροστινό σύστημα & κυρίως τα φρένα που πολύ με προβληματίζουν!!! Ήμουν στο ψάξιμο για δαγκάνες Brembo από ebay, όταν σε ένα σέρβις ο Στάθης (Σταθόπουλος) μου είπε:
-"Μην την κάνεις την βελτίωση αυτή αφού έχεις την έκδοση ABS. ανδεν ήταν με ABS θα σου έλεγα να την κάνεις με κλειστά μάτια αλλά τώρα όχι. Υπάρχει περίπτωσει να σου μπλοκάρει το ABS & ο τροχός."

Αυτό ήταν. Μου έκοψε τα φτερά. Όμως όταν μίλησα & με τον tazako ο οποίος έχει & αυτός Κ7 ABS & μου είπε τις εντυπώσεις για την δική του βελτίωση το πήρα απόφαση & θα την κάνω & εγώ, όμως έχω κάποιες απορίες & ζητάω τα φώτα σας!!!
Εν αναμονή της άφηξης της Superbrace έψαξα στο ebay & είδα ότι υπάρχουν αρκετές Brembo 65mm.
1. Έχει βάλει κάποιος τις 65άρες ή όχι?
2. Αν ναι υπάρχουν έτοιμοι αντάπτορες ή τους έχει φτιάξει μόνος του?
3. υπάρχει κάποιος άλλος με ABS που να έχει κάνει την βελτίωση αυτή να μας πει τις εντυπώσεις του?

Παρακαλώ τους ειδήμωνες, αν μπορούν & θέλουν, να με διαφωτίσουν για να νοιώσω & εγώ λίγο αυξημένη ασφάλεια στο στρώμα μου!!!

υγ. Συγνώμη αδέρφια αν σας κούρασα με το μεγάλο ποστ!!!

_________________
Πώς & πού βρίσκω τις τετραπίστoνες BREMBO!!!

Δεν χρειάζεται να λες τι ξέρεις, αλλά να ξέρεις τι λες.

Cover me in chocolate and throw me to the lesbians!!!
V-baby  
   
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
 

Περι αναρτησεων και φρενων gια το 650

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 2 από 17Μετάβαση στη σελίδα : Επιστροφή  1, 2, 3 ... 9 ... 17  Επόμενο

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
 :: ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ-ΑΝΑΒΑΤΗΣ :: Αναρτήσεις-
Μετάβαση σε: