ΦόρουμΠόρταλΕικονοθήκηΗμερολόγιοΕγγραφήΣύνδεση

Μοιραστείτε | 
 

 Πρόβλημα Πηνια

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω 
Μετάβαση στη σελίδα : 1, 2  Επόμενο
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
tuluba



Τόπος : Αθήνα
Registration date : 08/05/2014

ΔημοσίευσηΘέμα: Πρόβλημα Πηνια   Πεμ Ιουν 04, 2015 9:56 am

Καλησπέρα
Ζήτω την βοήθεια σας γιατί κατα 99% έχω πρόβλημα στα Πηνια
Αν μπορεί κάποιος να μου προτείνει σε pm καποιο συνεργείο όσο δυνατόν πιο οικονομικό και καλό που να έχει εμπειρία στα vstromακιά θα με εξυπηρετήσει ώστε να την πάω αύριο
Προτείνεται επισκευή η αλλαγή με νέα Πηνια
Ποσό εύκολο είναι να τα βγάλω μόνος μου και να τα ξανάβαλε και τι πρέπει να προσεξω
Μέτρησα ποσά volt εναλλασσόμενο παράγουν με την μηχανή σε λειτουργία και έδειχνε 0 εκτός απο κανά 2 φάσεις με γκάζι που έδειξε 40-50 volt αλλα ξανά 0 όποτε και έβγαλα συμπέρασμα ότι είναι πηνια
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
zorro
Member
Member


Ηλικία : 29
Τόπος : ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Registration date : 24/12/2013

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Πρόβλημα Πηνια   Πεμ Ιουν 04, 2015 12:57 pm

να σε ρωτησω κατι χωρις να παρεξηγηθω πως μετρησες τα πηνια για πες την διαδικασια. γιατι και ενας φιλος τα μετραγε αλλαξε πηνια μπαταρια και τελικα ηταν ανορθωτης
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
tuluba



Τόπος : Αθήνα
Registration date : 08/05/2014

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Πρόβλημα Πηνια   Πεμ Ιουν 04, 2015 1:37 pm

Έβγαλα τη φίσα με τα 3 κίτρινα καλώδια απο τον ανορθωτη και συνδεσα πολύμετρο στην ένδειξη volt εναλλασσόμενο
Έβαλα μπρος την μηχανή και δεν είχα καθόλου τάση σε καμια φαση δοκιμάζοντας ανα 2 καλώδια μεταξύ τους
Σε κάποια στιγμη είχα τάση 40volt αλλά όχι για πολύ
Γίνεται να υπολειτουργουν ταπηνια δηλαδή μια να δουλεύουν και μια να μην δουλεύουν ή είναι χάλασε και τέρμα
Εχτες αλλαξα μπαταρία γιατί δεν επερνε  και δοκιμασαμε την τάση της μπαταρίας και ενω μόλις την βαλαμε πανω εδειχνει 12 -13 σιγά σιγά ανέβαινε και πήγε 14,4 οποτε και θεωρησαμε οτι ηταν μπαταρία
Σήμερα έβαλα μπρος το πρωι εκανα 12 χιλιομετρα παρκαρα και μετα απο 8 ώρες γυρνώντας στα μέσα της διαδρομής αναβοσβηνε το abs και σταδιακά σβησαν όλα τα οργανα και πήγα μέχρι το σπίτι με σβηστ τα παντα ουτε στροφόμετρο
Μόλις εσβησα δεν ξαναπηρε
Αφού φορτισα μπαταρία την βάζω πανω και με αναμενο μοτερ και κλειστά φώτα έχω 11,90 ειτε στο ρελαντί ειτε γκαζωνω
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Χείρων
Member
Member


Ηλικία : 52
Registration date : 30/08/2013

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Πρόβλημα Πηνια   Πεμ Ιουν 04, 2015 2:28 pm

tuluba έγραψε:
Έβγαλα τη φίσα με τα 3 κίτρινα καλώδια απο τον ανορθωτη και συνδεσα πολύμετρο στην ένδειξη volt εναλλασσόμενο
Έβαλα μπρος την μηχανή και δεν είχα καθόλου τάση σε καμια φαση δοκιμάζοντας ανα 2 καλώδια μεταξύ τους
....

Αυτό ακριβώς, αν έγιναν οι μετρήσεις σωστά, δείχνει δυστυχώς καμένα πηνία...

Ποιο μοντέλο είναι και με πόσα χιλιόμετρα;

Αν έχεις μέχρι και Κ7 ο κωδικός σου είναι αυτός:
Part Number: 32101-17G00-000
Εξάρτημα: STATOR ASSY
Και η τιμή είναι φαρμακερή!..........Τιμή:  277,00 €   (χωρίς ΦΠΑ 23%)

Αν έχεις Κ8 Κ9 L0 ο κωδικός σου είναι αυτός:
Part Number: 32101-17G10-000
Εξάρτημα: STATOR ASSY
Θέλεις να μάθεις τιμή; Κάτσε!
Τιμή:  349,13 €   (χωρίς ΦΠΑ 23%) .......430€ με ΦΠΑ !!!!!

Ρε, θέλουνε να μας εξοντώσουν; Υπάρχει σήμερα φουκαράς κάτοχος στρομ που θα δώσει 430 ευρώ για πηνία;

PITA

Η περιέλιξη είναι μονόδρομος!
Και αν θέλεις να ξεγνοιάσεις από πηνία συνδίασέ το με έναν ανορθωτή τύπου series regulator.

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
leris



Ηλικία : 27
Τόπος : Thessaloniki
Registration date : 24/06/2014

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Πρόβλημα Πηνια   Πεμ Ιουν 04, 2015 2:30 pm

Διορθωστε με αν κανω λαθος αλλα τα πηνια τα μετρας ποσα volt παραγουν στις 5000
στροφες με την διαδικασια που προανεφερες.
Σβηστο μετρας την αντισταση τα Ω δηλαδη.
Αυτο ισχυει στο 04-07 τουλαχιστον.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
zorro
Member
Member


Ηλικία : 29
Τόπος : ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Registration date : 24/12/2013

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Πρόβλημα Πηνια   Πεμ Ιουν 04, 2015 2:33 pm

ναι οκ πηνια φιλε μου ειναι τρεις λυσεις μπορω να προτεινω μεταχειρισμενα απο κ5 και τελειωνει εκει το εργο για παντα, περιεληξη τα δικα σου με 80-150 ευρω και δεν ξερουμε τι και πως και καινουρια τα δικα σου με παλι αβεβαιο μελλον. το παν ειναι αν τα αλλαξεις να βαλεις και εναν ανορθωτη σειρας το ολο θεμα γινεται επειδη γυρνανε το ρευμα πισω στα πηνια και τα βραχυκυκλωνει...
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Χείρων
Member
Member


Ηλικία : 52
Registration date : 30/08/2013

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Πρόβλημα Πηνια   Πεμ Ιουν 04, 2015 2:57 pm

Πάντως ο Γερμανός εδώ τα δίνει 236 ευρώ +18 μεταφορικά

http://www.kfm-motorraeder.de/cms/en/genuine-spare-parts/suzuki-spare-parts?itemid=3210117G11000

Όχι πως είναι λίγα. Είναι όμως σημαντικά φτηνότερα!

Και μία ενδιαφέρουσα συζήτηση από "αδερφό φόρουμ" του εξωτερικού

http://www.vstrom.info/Smf/index.php?topic=19801.0
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
mateo1
Member
Member


Ηλικία : 38
Registration date : 06/11/2012

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Πρόβλημα Πηνια   Πεμ Ιουν 04, 2015 11:23 pm

leris έγραψε:
Διορθωστε με αν κανω λαθος αλλα τα πηνια τα μετρας ποσα volt παραγουν στις 5000
στροφες με την διαδικασια που προανεφερες.
Σβηστο μετρας την αντισταση τα Ω δηλαδη.
Αυτο ισχυει στο 04-07 τουλαχιστον.

Και στο ρελαντι πρεπει να μετρας 15-16 volt
επισης αν και σιγουρα ειναι καμμενα κανε κι ενα τελευταιο τσεκ
ωμομετρησε τα
ετσι οπως μετρησες εναλασσομενο ρευμα μετρα και Ωhm
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
zik



Registration date : 27/01/2015

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Πρόβλημα Πηνια   Παρ Ιουν 05, 2015 12:05 am

zorro έγραψε:
να σε ρωτησω κατι χωρις να παρεξηγηθω πως μετρησες τα πηνια για πες την διαδικασια. γιατι και ενας φιλος τα μετραγε αλλαξε πηνια μπαταρια και τελικα ηταν ανορθωτης

Εγώ είμαι ο φίλος και όλα αυτά έγιναν γιατί ήθελα να ασχοληθώ και να μάθω περισσότερα για την μηχανή.
Κατέληξα να αλλάξω μπαταρία ευτυχώς δεν μου πήγαν τσάμπα τα λεφτά εκεί την χρησιμοποιήσα αλλού την παλιά.
Μετά έκανα περιέλιξη τα πηνία σε έναν από ότι φαίνεται καλό μάστορα. Εκεί το μετάνιωσα γιατί όταν έβγαλα τα πηνία ήταν πεντακάθαρα. Τελικά ήταν ο ανορθωτής και το οποίο τον άλλαξα με έναν Series.
Αυτό που έχω να σου πώ εγώ για την εμπειρία μου απο την στιγμή που μέτρησες σωστά και είσαι 100% σίγουρος.
Η πιο οικονομική λύση είναι περιέλιξη. Μετά χωρίς να θυμάμαι ακριβώς το ποσό βρήκα γνήσιο πηνίο σε πάρα πολύ καλή τιμή καινούργιο.
Πάνω από όλα μέτρα σωστά. Εγώ παράκουσα και μέτραγα λάθος και επίσης με μπέρδεψε πολύ και ο ανορθωτής γιατί αντί να κάψει έξοδο είχε κάψει είσοδο και συγκεκριμένα την μία φάση.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
tuluba



Τόπος : Αθήνα
Registration date : 08/05/2014

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Πρόβλημα Πηνια   Παρ Ιουν 05, 2015 12:15 am

Τελικα ειναι πηνια
ανοιχτηκε σημερα και εχουν αρπαξει τα πηνια σε 2 σημεια
300 συνολο με την εργασια για αλλαγη με γνησιο ανταλακτικο σε εξουσιοδοτημενο και το απογευμα θα την εχω οπως μου ειπε
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Χείρων
Member
Member


Ηλικία : 52
Registration date : 30/08/2013

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Πρόβλημα Πηνια   Παρ Ιουν 05, 2015 4:06 am

zik έγραψε:
.....
......
Εκεί το μετάνιωσα γιατί όταν έβγαλα τα πηνία ήταν πεντακάθαρα. Τελικά ήταν ο ανορθωτής και το οποίο τον άλλαξα με έναν Series.
.....
.

Ποιον ανορθωτή χρησιμοποίησες; Θέλεις να μας πεις επι τη ευκαιρία δύο λόγια για την εμπειρία σου με τον "series" ?

sunny
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Χείρων
Member
Member


Ηλικία : 52
Registration date : 30/08/2013

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Πρόβλημα Πηνια   Παρ Ιουν 05, 2015 4:10 am

tuluba έγραψε:
Τελικα ειναι πηνια
ανοιχτηκε σημερα και εχουν αρπαξει τα πηνια σε 2 σημεια
300 συνολο με την εργασια για αλλαγη με γνησιο ανταλακτικο σε εξουσιοδοτημενο και το απογευμα θα την εχω οπως μου ειπε

Με γεια σου και καλοτάξιδη!
Αν και λιγάκι ακριβή η ταρίφα...

Τα παλιά πηνία μην τα πετάξεις! Ίσως κάποιος τα χρειαστεί για περιέλιξη ή για πειραματισμό...

farao
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Man With No Name
Member
Member


Ηλικία : 44
Τόπος : Minara City
Registration date : 17/01/2008

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Πρόβλημα Πηνια   Παρ Ιουν 05, 2015 11:16 am

Χείρων έγραψε:
tuluba έγραψε:
Έβγαλα τη φίσα με τα 3 κίτρινα καλώδια απο τον ανορθωτη και συνδεσα πολύμετρο στην ένδειξη volt εναλλασσόμενο
Έβαλα μπρος την μηχανή και δεν είχα καθόλου τάση σε καμια φαση δοκιμάζοντας ανα 2 καλώδια μεταξύ τους
....

Αυτό ακριβώς, αν έγιναν οι μετρήσεις σωστά, δείχνει δυστυχώς καμένα πηνία...

Ποιο μοντέλο είναι και με πόσα χιλιόμετρα;

Αν έχεις μέχρι και Κ7 ο κωδικός σου είναι αυτός:
Part Number: 32101-17G00-000
Εξάρτημα: STATOR ASSY
Και η τιμή είναι φαρμακερή!..........Τιμή:  277,00 €   (χωρίς ΦΠΑ 23%)

Αν έχεις Κ8 Κ9 L0 ο κωδικός σου είναι αυτός:
Part Number: 32101-17G10-000
Εξάρτημα: STATOR ASSY
Θέλεις να μάθεις τιμή; Κάτσε!
Τιμή:  349,13 €   (χωρίς ΦΠΑ 23%) .......430€ με ΦΠΑ !!!!!

Ρε, θέλουνε να μας εξοντώσουν; Υπάρχει σήμερα φουκαράς κάτοχος στρομ που θα δώσει 430 ευρώ για πηνία;

PITA

Η περιέλιξη είναι μονόδρομος!
Και αν θέλεις να ξεγνοιάσεις από πηνία συνδίασέ το με έναν ανορθωτή τύπου series regulator.

Χείρων τι διαφορά έχει ο ανορθωτής που προτείνεις;
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Χείρων
Member
Member


Ηλικία : 52
Registration date : 30/08/2013

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Πρόβλημα Πηνια   Παρ Ιουν 05, 2015 12:51 pm

Man With No Name έγραψε:
Χείρων τι διαφορά έχει ο ανορθωτής που προτείνεις;

Το πρόβλημα ξεκινάει από το γεγονός ότι οι γεννήτριες των μοτοσυλετών μας είναι κατά 99% κατασκευασμένες με μόνιμους μαγνήτες, σε αντίθεση με τους εναλλακτήρες των αυτοκινήτων που χρησιμοποιούν ηλεκτρομαγνήτη, το λεγόμενο και "τύλιγμα διέγερσης" της γεννήτριας. Όταν ζητάμε πολύ ρεύμα από έναν εναλλακτήρα απλά αυτός με την βοήθεια ενός κυκλώματος αυξάνει το ρεύμα διέγερσης άρα και την ένταση του μαγνητικού πεδίου μέσα στον εναλλακτήρα.

Στις δικές μας γεννήτριες το μαγνητικό πεδίο είναι σταθερό λόγω μονίμων μαγνητών και πάντα μέγιστο. Άρα οι δικές μας γεννήτριες παράγουν πάντα την μέγιστη τάση που μπορούν ανάλογα με τον ρυθμό περιστροφής στρ/min. Και μετά (ή ίσως και πριν) τις 5000στρ/min φτάνουν στον "κορεσμό" δηλαδή παράγουν την μέγιστη τάση και μπορούν να δώσουν και το μέγιστο ρεύμα που αντιστοιχεί στην ισχύ τους.

Πως τα ελέγχουμε όλα αυτά; Δύσκολα! Χωρίς να μπορούμε να αυξομειώσουμε την ισχύ των μαγνητών ουσιαστικά δεν ελέγχονται! Η εύκολη λύση και αυτή που ακολουθούν οι κατασκευαστές είναι ο λεγόμενος shunt regulator ή παράλληλος ρυθμιστής (τάσης). Αυτός, ο ανορθωτής μας δηλαδή με άλλα λόγια, απλά "βραχυκυκλώνει" την γεννήτρια για να την "γονατίσει" στα 14,5 βολτ. Βραχυκυκλώνει δηλαδή μέσω των κατάλληλων "θυρίστορ" τα πηνία μεταξύ τους για όσο χρόνο χρειάζεται ώστε να πέσει η τάση στην επιθυμητή τιμή. Μετά μόλις πάει να ανέβει η τάση επεμβαίνει ξανά και ξανά πολλές φορές το δευτερόλεπτο....

Όπως καταλαβαίνετε δηλαδή στα πηνία κυκλοφορεί πάντα το μέγιστο ρεύμα που μπορεί να παράγει η γεννήτρια ανάλογα με τις στροφές rpm. Τα πηνία λοιπόν διαρκώς ζεματάνε! Ο τρόπος που σκέφτηκαν να τα ψύξουν είναι να τα έχουν βουτηγμένα μέσα στο βραστό τηγανόλαδο του κάρτερ!

Και μία ωραία πρωία τα πηνία καίγονται "ανεξήγητα" γιατί απλά βαρέθηκαν να περνάνε όλη τους την ζωή μέσα στην κόλαση του κάρτερ!

Αυτή είναι η εύκολη και απλή λύση που ενσωματώνουν οι ανορθωτές μας που κανονικά λέγονται "Ανορθωτές-Ρυθμιστές τάσης", "Rectifier-Regulator", "R/R" Όλοι αυτοί οι ανορθωτές ανήκουν στην τεχνολογία των "Παράλληλων ρυθμιστών" ή "Shunt Regulator".

Η εναλλακτική τεχνολογία είναι αυτή των "Ρυθμιστών Σειράς" ή "Series Regulator". Πως δουλεύουν αυτοί οι "Ανορθωτές Σειράς";

Δουλεύουν ακριβώς όπως όλοι εμείς νομίζουμε ή νομίζαμε τόσα χρόνια πως δουλεύουν οι "παράλληλοι" ανορθωτές που έχουμε στα μηχανάκια μας:

Δηλαδή όταν τα φορτία ζητάνε ρεύμα ο ανορθωτής τραβάει ρεύμα από την γεννήτρια, όσο ακριβώς του ζητάνε και όχι παραπάνω και τους το δίνει. Όταν τα φορτία δεν ζητάνε ρεύμα, ο ανορθωτής αφήνει την γεννήτρια στην ησυχία της να χαλαρώσει να δροσιστεί κλπ...

Αν όμως αφήσεις μία γεννήτρια με μόνιμους μαγνήτες στην ησυχία της τι θα κάνει; Σίγουρα θα δροσιστεί! Αλλά παράλληλα θα ανεβάσει ανεξέλεγκτα τάση 40 - 60 - 80 ή και περισσότερα βολτ αν το μηχανάκι είναι νευρικό και γυρίζει στις 16000 rpm. Βολτ που θα κυκλοφοράνε σε κάποια σημεία της πλεξούδας, τουλάχιστον μέχρι τον ανορθωτή και εν δυνάμει βολτ επικίνδυνα!

Οπότε οι κατασκευαστές λένε "στραγγάλισέ την" να έχουμε το κεφάλι μας ήσυχο......

Η γνωστή ιστορία με τα υπέρ και τα κατά. Λύση θα μπορούσαν να βρουν αλλά κοστίζει. Έτσι βολεύονται απλά και φτηνά... Δεν είναι εξάλλου κάτι φανταχτερό να πουλήσει. Αν ας πούμε φτιάχναν έναν ....ακτινικό ανορθωτή;...

Οπότε κάποιοι από μας παίρνουν την πρωτοβουλία και την προσωπική ευθύνη και λύνουν το θέμα του ανορθωτή και των πηνίων αλλάζοντας τους γρουσούζηδες παράλληλους ανορθωτές με αφτερ μαρκετ ανορθωτές σειράς.

Στο πρόσφατο παρελθόν έχουμε γράψει πολλά για το θέμα. Μία αναζήτηση στο λήμα series regulator θα αποφέρει αρκετό πράμα.

Πολύ υλικό επίσης υπάρχει και στο διαδίκτυο.

study
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
zik



Registration date : 27/01/2015

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Πρόβλημα Πηνια   Σαβ Ιουν 06, 2015 12:34 am

Χείρων έγραψε:
zik έγραψε:
.....
......
Εκεί το μετάνιωσα γιατί όταν έβγαλα τα πηνία ήταν πεντακάθαρα. Τελικά ήταν ο ανορθωτής και το οποίο τον άλλαξα με έναν Series.
.....
.

Ποιον ανορθωτή χρησιμοποίησες; Θέλεις να μας πεις επι τη ευκαιρία δύο λόγια για την εμπειρία σου με τον "series" ?

sunny

Θα γράψω σύντομα οτι είδα διαφορά στην λειτουργεία του μοτέρ στο ρελαντί. Τόσο που χρειάστηκε να χαμηλώσω το ρελαντί λίγο. Αυξημένες ροπές απο πολύ χαμήλα οχι τίποτα τραγικό αλλά κατα την γνώμη μου αισθητή διαφορά για μένα. Τις καταναλώσεις τις ψάχνω ακόμα. Δυστυχώς δεν έχω προηγούμενες μετρήσεις για να κάνω σύγκριση. Και ψυχρότερη λειτουργία του ανορθωτή.
Πήρα τον Ελληνικό ιδιοκατασκευή τον βρίσκεις ευκολα με μια αναζήτηση.
Γενικότερα αν μπεις στο τρυπάκι και διαβάσεις περί ανορθωτή θα μάθεις οτι οτιδήποτε άλλο βάλεις εκτός από τον μαμά και δεν μιλάω για τα δικές μηχανές μόνο. Μόνο θετικά μπορεί να σου αποφέρει. Αυτά κατα την γνώμη μου πάντα.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
tuluba



Τόπος : Αθήνα
Registration date : 08/05/2014

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Πρόβλημα Πηνια   Σαβ Ιουν 06, 2015 2:08 am

Χείρων έγραψε:
tuluba έγραψε:


Αν έχεις μέχρι και Κ7 ο κωδικός σου είναι αυτός:
Part Number: 32101-17G00-000
Εξάρτημα: STATOR ASSY
Και η τιμή είναι φαρμακερή!..........Τιμή:  277,00 €   (χωρίς ΦΠΑ 23%)

Αν έχεις Κ8 Κ9 L0 ο κωδικός σου είναι αυτός:
Part Number: 32101-17G10-000
Εξάρτημα: STATOR ASSY
Θέλεις να μάθεις τιμή; Κάτσε!
Τιμή:  349,13 €   (χωρίς ΦΠΑ 23%) .......430€ με ΦΠΑ !!!!!


Το ανταλακτικο που εβαλε ειναι το 32101-17G11 το οποιο βρισκω στο ιντερνετ οτι ειναι για το πιο νεο μοντελο
Παιζει οντως να κανει η ειχε το κουτακι απο κανεναν αλλο
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Χείρων
Member
Member


Ηλικία : 52
Registration date : 30/08/2013

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Πρόβλημα Πηνια   Σαβ Ιουν 06, 2015 2:52 am

tuluba έγραψε:


Το ανταλακτικο που εβαλε ειναι το 32101-17G11 το οποιο βρισκω στο ιντερνετ οτι ειναι για το πιο νεο μοντελο
Παιζει οντως να κανει η ειχε το κουτακι απο κανεναν αλλο
[/quote]

Μάλλον θα είναι ίδιο. Ελπίζω καλύτερης ποιότητας σύρμα.
Το βρήκα κι εγώ σε τιμές από 250$ έως 350€. Ότι νάνε κι όπου σε πιάσουν!.... fp
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Χείρων
Member
Member


Ηλικία : 52
Registration date : 30/08/2013

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Πρόβλημα Πηνια   Σαβ Ιουν 06, 2015 3:38 am

zik έγραψε:
Χείρων έγραψε:
zik έγραψε:
.....
......
Εκεί το μετάνιωσα γιατί όταν έβγαλα τα πηνία ήταν πεντακάθαρα. Τελικά ήταν ο ανορθωτής και το οποίο τον άλλαξα με έναν Series.
.....
.

Ποιον ανορθωτή χρησιμοποίησες; Θέλεις να μας πεις επι τη ευκαιρία δύο λόγια για την εμπειρία σου με τον "series" ?

sunny

Θα γράψω σύντομα οτι είδα διαφορά στην λειτουργεία του μοτέρ στο ρελαντί. Τόσο που χρειάστηκε να χαμηλώσω το ρελαντί λίγο. Αυξημένες ροπές απο πολύ χαμήλα οχι τίποτα τραγικό αλλά κατα την γνώμη μου αισθητή διαφορά για μένα. Τις καταναλώσεις τις ψάχνω ακόμα. Δυστυχώς δεν έχω προηγούμενες μετρήσεις για να κάνω σύγκριση. Και ψυχρότερη λειτουργία του ανορθωτή.
Πήρα τον Ελληνικό ιδιοκατασκευή τον βρίσκεις ευκολα με μια αναζήτηση.
Γενικότερα αν μπεις στο τρυπάκι και διαβάσεις περί ανορθωτή θα μάθεις οτι οτιδήποτε άλλο βάλεις εκτός από τον μαμά και δεν μιλάω για τα δικές μηχανές μόνο. Μόνο θετικά μπορεί να σου αποφέρει. Αυτά κατα την γνώμη μου πάντα.

Μάλλον θα εννοείς τον SXelectronics. Μόλις μπήκα στο σαιτ τους και είδα με χαρά ότι το αναβάθμισαν. Καιρός ήταν εδώ που τα λέμε... Πλέον μπορείς να αγοράσεις και ιντερνετικά και να πληρώσεις με paypal! Μπράβο και από μένα σε μία μικρή αλλά Ελληνική προσπάθεια!

http://www.sxelectronics.gr/el/p7.html

Έναν "series" SXelectronics είχα εγκαταστήσει προ τριετίας σε παλιότερη μηχανή μου. Έχει κάνει ήδη δεκάδες χιλιάδες χλμ σε χέρια φίλου. Και είναι ακριβώς όπως τα λες!

Αυξημένο ρελαντί και περισσότερη ροπή χαμηλά. Όχι πολύ αλλά αισθητή! Ανοίγεις το γκάζι με ελάχιστες στροφές και το μηχανάκι δεν είναι πλέον "κουμπωμένο". Φεύγει πιο αέρα... Πως γίνεται; Η γεννήτρια πλέον δεν φορτώνεται συνεχώς οριακά και έτσι εξοικονομούμε ισχύ. Π.χ. 100 βατάκια ηλεκτρική ισχύς λιγότερη, με βαθμό απόδοσης της γεννήτριας κάτω από 50% μεταφράζεται σε 200-250 βατ μηχανικής ισχύος. Δηλαδή σε 1/3 του ίππου κέρδος πάνω κάτω.

1/3 του ίππου κέρδος στο ρελαντί και σε χαμηλές rpm γίνεται άμεσα αντιληπτό. Τόση περίπου ισχύ βγάζει στο δισκοβραχίονα ενός ποδηλάτου και ένας αθλητής ποδηλασίας. Όχι σε σπριντ αλλά σε μία παρατεταμένη ανάβαση. Σε ψηλές rpm το κέρδος μπορεί να φτάσει ακόμα και τον ένα ίππο! Εδώ έχει νόημα να αντικαταστήσουμε τα φώτα ημέρας με προβολάκια led κόβοντας με διακόπτη τα κυρίως φώτα. Έχει νόημα και το "led παντού"...

Μικρή οικονομία στα καύσιμα 0,3-0,5 λίτρα /100 κυρίως σε τεμπέλικους ρυθμούς οδήγησης. Άμα την κυνηγάς ίσως δεν έχει διαφορά. Πχ ταξιδεύεις με 100χλμ και 15 ίππους στον στρόφαλο. (δεν χρειάζεσαι παραπάνω για 100χλμ) Ακόμα και μισός ίππος κέρδος από την γεννήτρια είναι πλέον υπολογίσιμος.

Εδώ και μήνες έχω αγοράσει έναν "series" της Shindengen που το φοράνε κάποια μοντέλα Polaris. Τον χρησιμοποιούν πολλοί σε ξένα φόρα. Δεν τον έχω εγκαταστήσει ακόμα λόγω "δύσκολου" χειμώνα. Τον πουλάει σχετικά φτηνά ένα αμερικάνικο μαγαζί. Όμως μαζί με τα έξτρα μεταφορικά για Ελλάδα και τους κονέκτορες μου κόστισε ακριβότερα από έναν SXelectronics. Mετάνιωσα που δεν πήρα τον δεύτερο. Λύση δοκιμασμένη, σωστή αξιόπιστη και Ελληνική! Αλλά μας φάγανε βλέπετε οι μάρκες!  Rolling Eyes
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
rafel
moderator
moderator


Ηλικία : 25
Τόπος : Άγιοι Ανάργυροι - Σαλαμίνα
Registration date : 19/09/2014

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Πρόβλημα Πηνια   Σαβ Ιουν 06, 2015 3:59 am

87 ευρω οντως??? silent silent silent
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Χείρων
Member
Member


Ηλικία : 52
Registration date : 30/08/2013

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Πρόβλημα Πηνια   Σαβ Ιουν 06, 2015 4:07 am

rafel7 έγραψε:
87 ευρω οντως??? silent silent silent

Σε σχέση με τα OEM οι τιμές είναι πολύ καλές!
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
rafel
moderator
moderator


Ηλικία : 25
Τόπος : Άγιοι Ανάργυροι - Σαλαμίνα
Registration date : 19/09/2014

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Πρόβλημα Πηνια   Σαβ Ιουν 06, 2015 4:08 am

η τιμη ειναι τσαμπα θα το εθετα καλυτερα
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Χείρων
Member
Member


Ηλικία : 52
Registration date : 30/08/2013

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Πρόβλημα Πηνια   Σαβ Ιουν 06, 2015 4:14 am

Η τιμή είναι τίμια.

Απλά οι ΟΕΜ έχουν καλομάθει να κόβουν κώλους!

slapping
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
zik



Registration date : 27/01/2015

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Πρόβλημα Πηνια   Σαβ Ιουν 06, 2015 4:33 am

Είναι μία καλή αναβάθμιση της μηχανής αλλά πιστευώ οτι το κάνεις μόνο αν έχεις πρόβλημα (όπως εγώ με τον καμένο ανορθωτή) ή αν θές μακροζωία στο πηνίο της μηχανής σε μηχανή που κατα κύριο λόγο έχει θέμα εκεί. (όπως κάποια μοντέλα Vstrom.)
Από την άλλη η μηχανές μας και πολλές άλλες θα έπρεπε ήδη να είχαν ένα τέτοιου ΄τυπου ανορθωτή ή ακόμα καλύτερα μια πιο εξελιγμένη λυσή. Αλλά αυτό είναι μία άλλη κουβέντα.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Χείρων
Member
Member


Ηλικία : 52
Registration date : 30/08/2013

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Πρόβλημα Πηνια   Κυρ Ιουν 07, 2015 12:21 am

Συμφωνώ μαζί σου απόλυτα πως είναι μία καλή αναβάθμιση!
α. ευκολία στην εκκίνηση (η μίζα δεν χρειάζεται πλέον να γυρίζει φορτισμένη γεννήτρια).
β. πιο άνετο και ανάλαφρο ρελαντί
γ. κάποιο έστω και λίγο κέρδος σε ροπή χαμηλά με ότι συνεπάγεται στην ευκολία οδήγησης.
δ. κάποια έστω λίγη οικονομία στα καύσιμα. (για όσους κάνουν πολλά χιλιόμετρα και μόνο αυτό θα αποσβέσει το κόστος του ανορθωτή)
ε. ξενοιάζεις δια παντώς από τον κίνδυνο των καμένων πηνίων. Και μόνο αυτό φτάνει και περισσεύει για να αλλάξει κανείς ανορθωτή. Μάλιστα στα μοντέλα που καίνε συχνά τα πηνία τους, Κ9 πχ, θα έπρεπε να θεωρείται απαραίτητη η αλλαγή από την πρώτη μέρα κιόλας μαζί με τα λάδια και τα λάστιχα.

Τα παραπάνω δεν τα έχω διαβάσει κάπου. Είναι προσωπική μου εμπειρία και την μεταφέρω εδώ. Βέβαια όχι από στρομ, ακόμα δεν αξιώθηκα να τον αλλάξω αν και τον έχω ανά χείρας όπως ήδη είπα. Και πιθανά να μην ισχύουν όλα και στον ίδιο βαθμό για όλες τις μοτοσυκλέτες. Αλλά στο περίπου έτσι είναι τα πράγματα.

Καταλαβαίνω ότι δεν μπορείς να πεις σε κάποιον εύκολα να αλλάξει ένα εξάρτημα που δουλεύει καλά με κάτι άλλο. Όμως στο φόρουμ υπάρχουν πολλοί που έχουν την λογική των αναβαθμίσεων. Και δίνουν εκατοντάδες αν όχι και χιλιάδες ευρώ σ αυτή την κατεύθυνση. Απλά δεν έχουν καταλάβει ακόμα τι ακριβώς είναι και τι κάνει αυτό το "μαύρο κουτί" που λέγεται "ανορθωτής". Και το επίσημο μάρκετινγκ φυσικά τον αγνοεί γιατί δεν έχει προς το παρόν να προτείνει κάτι άλλο.

Υπάρχουν επίσης εδώ μέσα άνθρωποι με πραγματικό μεράκι και βαθιές γνώσεις πάνω στο θέμα μοτοσυκλέτα και στρομ ειδικότερα. Περίμενα όταν μπήκα στο φόρουμ να υπάρχει ήδη ένας πυρήνας ανθρώπων που να έχει παίξει με series R/R. Έξω υπήρχε ήδη αρκετή κινητικότητα στο θέμα.  Όταν πρωτόγραψα για όλα αυτά με αντιμετώπισαν μάλλον μουδιασμένα. Σαν να μιλούσα για τετράγωνες ρόδες...

Πιστεύω όμως πως η γνώση έστω και με δυσκολία διαδίδεται. Κι αυτό είναι το τελικό κέρδος!

study
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
zik



Registration date : 27/01/2015

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Πρόβλημα Πηνια   Κυρ Ιουν 07, 2015 1:57 am

Χείρων όταν κάτι πάιζει καλά και είναι οικονομικό ό άλλος δεν ψάχνεται να το βελτιώσει. Το μαρκετινγκ προωθεί αυτό που είναι συμφέρον στον προωθητή και όχι σε αυτόν που λαμβάνει.
Ο ανορθωτής δεν έχει την ίδια σημασία όπως το μοτέρ ή άλλα περιφερειακά και γι'αυτό έχει μείνει τόσο πίσω.
Και όταν για την εταιρεία κοστίζει 10€ η κατασκευή του και το πουλάει σχεδόν 200€ δεν τους βλέπω και πολύ πρόθυμους για βελτίωση.
Αυξάνοντας την ζήτηση για κάτι καλύτερο σε ανορθωτή όπως κάνουμε με το μοτέρ ή τα περιφερειακά της μηχανής μας σίγουρα κάποια στιγμή θα υπάρξει αναζήτηση για κάτι καλύτερο και σε αυτό το κομμάτι.
Με την τεχνογνωσία που υπάρχει αυτήν την στιγμή οι μηχανές θα έπρεπε να ήταν πολύ διαφορετικές.
Το κέρδος όμως δεν της αφήνει.
Παράδειγμα για την Vstrom.
Πήραν ένα πετυχημένο κινητήρα και χωρίς καμιά βελτίωση παρά μόνο μέχρι πρόσφατα
συνέχιζαν και πούλαγαν. Και αν δεν άλλαζε η ζήτηση και ο ανταγωνισμός ακόμα θα συνέχιζε έτσι.
Σχεδόν 100 χρόνια μοτοπορείας και τα πράγματα έχουν αλλάξει αρκετά αλλά όχι όσο θα έπρεπε.
Μπορώ να αναφέρω ένα σωρό πράγματα που θα έπρεπε να είχαν οι μηχανές εως τώρα και δεν έχουν.
Συγγνώμη για το μακρύ κείμενο. Απλά έιμαι ένας φαν των μηχανών, της βελτίωσης, της τεχνολογίας και του μέλλοντος.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
 

Πρόβλημα Πηνια

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 1 από 2Μετάβαση στη σελίδα : 1, 2  Επόμενο

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
 :: ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ-ΑΝΑΒΑΤΗΣ :: Ηλεκτρικά-
Μετάβαση σε: