|
|
Συγγραφέας | Μήνυμα |
---|
liakosvol vstromhellasforum Enthusiast
Ηλικία : 60 Registration date : 05/10/2010
| Θέμα: Απ: FI και μπαταρία. Δευ Ιουν 29 2015, 12:21 | |
| - IKARUS έγραψε:
- Ο διακόπτης σου φταίει κατά πάσα πιθανότητα ρίξε μπόλικο αντίσκοριακο μάσα και δούλεψε το κλειδί δεξιά αριστερά και θα στρώσει.
Συμφωνώ ο διακόπτης φταίει!!!!!Αυτός που βάζεις το κλειδί!!!!!Ρίξε σπρέΐ επαφών βαθιά στην σχισμή αλλά και απο κάτω έχει δύο τρύπες ρίξε και απο εκεί. Ο διακόπτης είναι αρκετά βαθύς και δεν φτάνει το σπρέΐ ως εκεί....Παθών. |
|
| |
sotiras Member
Ηλικία : 42 Τόπος : Αθηνα Registration date : 21/02/2011
| Θέμα: Απ: FI και μπαταρία. Δευ Ιουν 29 2015, 14:30 | |
| |
|
| |
K0k0$ vstromhellasforum Fanatic
Ηλικία : 45 Τόπος : Αθηνα Registration date : 06/06/2011
| Θέμα: Απ: FI και μπαταρία. Δευ Ιουν 29 2015, 19:13 | |
| |
|
| |
sotiras Member
Ηλικία : 42 Τόπος : Αθηνα Registration date : 21/02/2011
| Θέμα: Απ: FI και μπαταρία. Δευ Ιουν 29 2015, 20:55 | |
| |
|
| |
liakosvol vstromhellasforum Enthusiast
Ηλικία : 60 Registration date : 05/10/2010
| Θέμα: Απ: FI και μπαταρία. Τρι Ιουν 30 2015, 14:12 | |
| Μπορείς να κάνεις και το άλλο: έχε μαζί σου το δεύτερο κλειδί και όταν σου ανάψει το F1 με το δεύτερο κλειδί ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΣΒΗΣΕΙΣ ΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ βγάλε την σέλα και βραχυκύκλωσε το dealer mode.Τότε θα σου δείξει το σφάλμα! Πάντως προχώρα σε ψέκασμα του διακόπτη απο πάνω και απο την κάτω πλευρά όπως περιέγραψα παραπάνω....Εγώ έφτασα να ξεβιδώσω ολόκληρο τον διακόπτη για να τον μελετήσω και ΔΕΝ χρειαζόταν!!!!!Να σημειώσω οτι ο διακόπτης είναι σφηνομένος με βίδες κολλημένες με σπειρόκολλα οπότε ΜΗΝ ξεβιδώσεις τον διακόπτη απλά ψέκασέ τον καλά!!!! |
|
| |
sotiras Member
Ηλικία : 42 Τόπος : Αθηνα Registration date : 21/02/2011
| Θέμα: Απ: FI και μπαταρία. Σαβ Ιουλ 11 2015, 22:31 | |
| - sotiras έγραψε:
- Καλησπέρα παίδες.
Επαναφέρω το θέμα καθότι εδω και μερικές μέρες έχω και γω το ίδιο πρόβλημα. Μια στις δύο φορές που ανοίγω το διακόπτη για να βάλω μπροστά μου βγάζει ένδειξη FI και αναβοσβήνει η κόκκινη ένδειξη και δεν κάνει check. Κλείνω το διακόπτη και την δεύτερη ή το πολύ την τρίτη φορά κάνει check κανονικά και βάζω μπρος. Τείνω προς το οτι το πρόβλημα είναι το ίδιο με του φίλου που πόσταρε το θέμα (μπαταρία) καθότι νομίζω οτι απο το 2007 που αγοράστηκε η μηχανή απο τον πρώτο ιδιοκτήτη μέχρι τώρα ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΛΛΑΧΤΕΙ Η ΜΠΑΤΑΡΙΑ! Το ξέρω οτι ακούγεται λίγο κουλό αλλά έτσι είναι και δε μου έχει δημιουργησει ποτέ θέμα. Η μηχανή είναι Κ7 με 42000 χλμ και συνήθως τη βάζω μπροστά γυρνώντας το διακότπη με ήδη πατημένη μίζα (χωρίς να έχουν ανάψει οι προβολείς) κάτι που πιστεύω έχει συμβάλλει στο να κρατήσει τόσο μπαταρία. Παρόλα αυτά κατέληξα στο ότι μάλλον το FI οφείλεται στην μπαταρία-΄ηρθε η ώρα για αλλαγή ή στο διακόπτη. Σε ντιλερ μόουντ δεν το έχω βάλει ακόμη να δώ, θα το κάνω κάποια στιγμή σήμερα ή αύριο..Καμμία πιο έμπειρη γνώμη; Ευχαριστώ εκ των προτέρων. Λοιπόν παίδες επανέρχομαι στο θέμα καθώς έριξα σπρέι όπως είπα στο διακόπτη και απτη σχισμή που μπαίνει το κλειδί και απο κάτω που έχει δύο τρυπούλες (όπως ανέφερε ένας φίλος πιο πάνω) και η μηχανή εδώ και δέκα μέρες που τη δουλεύω κάθε μέρα άναψε FI μόνο μια φορά (έκλεισα το διακόπτη και μετά πήρε κανονικά)...οπότε θα θεωρήσω οτι στις 20-30 φορές που την έχω βάλει μπροστά σε αυτό το διάστημα η μια φορά είναι αμελητέα...Οπότε θεωρώ ότι μάλλον αυτό έφταιγε ο κεντρικός διακόπτης.. Και πάλι ευχαριστώ όλους. |
|
| |
ioannisk Member
Ηλικία : 52 Τόπος : Θεσσαλονικη Registration date : 29/07/2009
| Θέμα: Απ: FI και μπαταρία. Κυρ Ιουλ 12 2015, 00:30 | |
| αν δοκιμασεις να βαλεις τον διακοπτη στη θεση parking μπαινει? αν οχι τοτε μαλλον θελεις διακοπτη και μρενα με παιδεψε πολυ καιρο μεχρι που τον αλλαξα και ησυχασα ! |
|
| |
liakosvol vstromhellasforum Enthusiast
Ηλικία : 60 Registration date : 05/10/2010
| Θέμα: Απ: FI και μπαταρία. Δευ Ιουλ 13 2015, 13:03 | |
| - ioannisk έγραψε:
- αν δοκιμασεις να βαλεις τον διακοπτη στη θεση parking μπαινει? αν οχι τοτε μαλλον θελεις διακοπτη και μρενα με παιδεψε πολυ καιρο μεχρι που τον αλλαξα και ησυχασα !
ΠΡΙΝ αλλάξετε τον διακόπτη που αναφέρουμε να κάνετε καλό πλύσιμο στην κυριολεξία του διακόπτη με σπρέϋ επαφών ή WD40 και απο την επάνω πλευρά (εκεί που μπάινει το κλειδί) αλλά και απο κάτω απο τις δύο τρυπούλες!!!!!! Μετά γυρίστε το κλειδί και απο την μεριά που ξεκλειδώνει το τιμόνι αλλά και προς την πλευρά στάθμευσης κάμποσες φορές....ΑΝ δεν διορθωθεί μ αυτό τον τρόιπο υπάρχει τρόπος φτιαξίματος (αυτό κάπου το είχα διαβάσει) αλλά που να βρεις τον μάστορα να σου το κάνει.... |
|
| |
mesie
Registration date : 04/01/2020
| Θέμα: F1 - Ενδειξη συστηματος ψεκασμου DL650 Σαβ Ιαν 04 2020, 16:52 | |
| F1 - Ενδειξη συστηματος ψεκασμου DL650 |
|
| |
@stefanos v strom
Registration date : 04/10/2020
| Θέμα: Απ: FI και μπαταρία. Δευ Οκτ 05 2020, 00:34 | |
| Καλησπέρα σας ...είμαι οδηγός μιας v strom 650 του ‘06.... και σήμερα που έκανα βόλτα μου και ανέβηκα πάνω από τα 100 μου άναψε η ένδειξη FI .... σταμάτησα έσβησα την μηχανή και την ξανα άναψα και έσβησαν .... στον γυρισμό μου ξανα έγινε το ίδιο .μηπως ξέρει κανένας τι μπορεί να έχει ; |
|
| |
|