|
|
Συγγραφέας | Μήνυμα |
---|
wpgeorge

Ηλικία : 46 Τόπος : Θεσσαλονίκη Registration date : 27/02/2009
 | Θέμα: Αλυσιδογράναζα Πεμ Οκτ 06, 2011 3:48 am | |
| Προσφορές για αλυσιδογράναζα
Παιδιά βρήκα τις παρακάτω προσφορές για DID και AFAM σετάκια:
https://www.e-wheels.gr/Product.php?ProductId=543&Language=el για DID και
http://www.tyreshop.gr/Product/1627/Page/343/el/ για AFAM
Μετά από μια μικρή έρευνα που έκανα ήταν οι πιο φτηνές προσφορές από ελληνικά sites.
Εκείνο που δεν ξέρω είναι αν οι συγκεκριμένες μάρκες - σετ, αξίζουν τα λεφτά τους ή παίζεις τον συγχρονισμό του κινητήρα κορώνα γράμματα ''
Ας μου πει κάποιος please.
Ευχαριστώ και Π.Ο. |
|
 | |
pitsirikas Member


Ηλικία : 40 Τόπος : ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΚΡΗΤΗ Registration date : 21/12/2009
 | Θέμα: Απ: Αλυσιδογράναζα Πεμ Οκτ 06, 2011 4:58 am | |
| Γενικα... Ειδες τι γινεται οταν οι εμποροι μπαινουν μεσα στα φορουμ και βλεπουν τις τιμες που κλεινουμε πως ριχνουν και αυτοι τις τιμες... Πριν 10 μερες ακριβως ουτε μια κουφαλα δεν μου εκανε εκπτωση (AFAM) 150-160 ευρω μου τα έδιναν και τα μαγαζια τα ειχα παρει αμπαριζα ΟΛΑ..
Φιλε μου οι τιμες που βρηκες ειναι πολυ καλες και στα μεν και στα δε.. |
|
 | |
mikios vstromhellasforum Fanatic


Ηλικία : 41 Τόπος : Ηράκλειο, Κρήτη - Περαία Θεσσαλονίκης Registration date : 25/02/2008
 | Θέμα: Απ: Αλυσιδογράναζα Πεμ Οκτ 06, 2011 5:17 am | |
| - wpgeorge έγραψε:
- Εκείνο που δεν ξέρω είναι αν οι συγκεκριμένες μάρκες - σετ, αξίζουν τα λεφτά τους ή παίζεις τον συγχρονισμό του κινητήρα κορώνα γράμματα ''
ναι, όχι, δεν υπάρχει περίπτωση να γίνει κάτι τέτοιο. To μόνο μειονέκτημα των σετ είναι ότι το μπροστινό τους γρανάζι δεν έχει το σινεμπλόκ που έχει το μαμά, αλλά και πάλι σου βγαίνει πιο φτηνά. Παρεμπιπτόντως ο oils moto auto έχει την DID 113? (αν ισχύει ακόμα η προσφορά) και είναι άριστος επαγγελματίας (και αποστολή παντού). |
|
 | |
terino gold member


Ηλικία : 42 Τόπος : Athens Registration date : 15/01/2008
 | Θέμα: Απ: Αλυσιδογράναζα Πεμ Οκτ 06, 2011 6:13 am | |
| - mikios έγραψε:
Παρεμπιπτόντως ο oils moto auto έχει την DID 113? (αν ισχύει ακόμα η προσφορά) και είναι άριστος επαγγελματίας (και αποστολή παντού). + Πολλά εκατομμύρια!
Έχει επεξεργασθεί από τον/την terino στις Πεμ Οκτ 06, 2011 11:11 am, 1 φορά |
|
 | |
wpgeorge

Ηλικία : 46 Τόπος : Θεσσαλονίκη Registration date : 27/02/2009
 | Θέμα: Απ: Αλυσιδογράναζα Πεμ Οκτ 06, 2011 10:06 am | |
| Ευχαριστώ παιδιά.
Καμιά γνώμη για:
1. Renthal εμπρος γρανάζι 289--525-15P STANDARD 15T 2. Renthal πισω γρανάζι 409U-525-45P-HΑ ULTRALIGHT 3. Renthal αλυσίδα C343 R4 525 SRS Road Chain 118L
????????
Όλα στο link
http://www.renthal.com/File/fit_my_bike_process.asp?tabtype=2&manufacturer=SUZUKI&model=DL%20650%20V-STROM&bikedate=2004&zone=Europe&biketype=Road
Διάβασα σε διάφορα sites (και συγκρίνοντας και τις τιμές τους) ότι είναι ότι καλύτερο κυκλοφορεί στην αγορά για τα στρομάκια. Θα ήθελα τη γνώμη όποιων ενδεχομένως τα έχουν φορέσει ή έχουν ακούσει. Αν όντως είναι τόσο καλά, σε μερικές μέρες θα έχω link με τους φτηνότερους προμηθευτές
Αυτά
Ευχαριστώ όλους και πάλι και Π.Ο. (πάντα όρθιοι!!) |
|
 | |
bozosd vstromhellasforum Fanatic


Ηλικία : 48 Τόπος : ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Registration date : 12/12/2009
 | Θέμα: Απ: Αλυσιδογράναζα Πεμ Οκτ 06, 2011 1:53 pm | |
| Πατριώτη δεν ξέρω αν κάποιος τα έχει φορέσει,παντώς η εταιρία είναι κολοσσός. Πάρε και τιμές να δούμε τι παίζει.... |
|
 | |
tazakos gold member


Ηλικία : 43 Τόπος : Καλλιθέα ,από Καβαλα Registration date : 21/05/2008
 | Θέμα: Απ: Αλυσιδογράναζα Πεμ Οκτ 06, 2011 2:03 pm | |
| - wpgeorge έγραψε:
Καμιά γνώμη για:
1. Renthal εμπρος γρανάζι 289--525-15P STANDARD 15T 2. Renthal πισω γρανάζι 409U-525-45P-HΑ ULTRALIGHT 3. Renthal αλυσίδα C343 R4 525 SRS Road Chain 118L
???????? Όλα στο link
http://www.renthal.com/File/fit_my_bike_process.asp?tabtype=2&manufacturer=SUZUKI&model=DL%20650%20V-STROM&bikedate=2004&zone=Europe&biketype=Road
Διάβασα σε διάφορα sites (και συγκρίνοντας και τις τιμές τους) ότι είναι ότι καλύτερο κυκλοφορεί στην αγορά για τα στρομάκια. Θα ήθελα τη γνώμη όποιων ενδεχομένως τα έχουν φορέσει ή έχουν ακούσει. Αν όντως είναι τόσο καλά, σε μερικές μέρες θα έχω link με τους φτηνότερους προμηθευτές
Αυτά Ευχαριστώ όλους και πάλι και Π.Ο. (πάντα όρθιοι!!) τι εννοείς τα καλύτερα? όλα καλά είναι. κ αυτά που έβαλες μια χαρά, τα φορούσα τον τελευταίο ενάμιση χρόνο. Το 45ρι πισω θα σου μακρύνει πολύ το βήμα όμως κ δεν θα ανεβάζει εύκολα, διπλό δε μέχρι που θα πρέπει να κατεβάζεις 5η για να κρατήσεις ταχύτητα σε ανωφέρειες. Καλύτερα να κρατήσεις το 15-47 σε ότι βάλεις. |
|
 | |
wpgeorge

Ηλικία : 46 Τόπος : Θεσσαλονίκη Registration date : 27/02/2009
 | Θέμα: Απ: Αλυσιδογράναζα Παρ Οκτ 07, 2011 2:07 am | |
| - tazakos έγραψε:
- wpgeorge έγραψε:
Καμιά γνώμη για:
1. Renthal εμπρος γρανάζι 289--525-15P STANDARD 15T 2. Renthal πισω γρανάζι 409U-525-45P-HΑ ULTRALIGHT 3. Renthal αλυσίδα C343 R4 525 SRS Road Chain 118L
???????? Όλα στο link
http://www.renthal.com/File/fit_my_bike_process.asp?tabtype=2&manufacturer=SUZUKI&model=DL%20650%20V-STROM&bikedate=2004&zone=Europe&biketype=Road
Διάβασα σε διάφορα sites (και συγκρίνοντας και τις τιμές τους) ότι είναι ότι καλύτερο κυκλοφορεί στην αγορά για τα στρομάκια. Θα ήθελα τη γνώμη όποιων ενδεχομένως τα έχουν φορέσει ή έχουν ακούσει. Αν όντως είναι τόσο καλά, σε μερικές μέρες θα έχω link με τους φτηνότερους προμηθευτές
Αυτά Ευχαριστώ όλους και πάλι και Π.Ο. (πάντα όρθιοι!!) τι εννοείς τα καλύτερα? όλα καλά είναι. κ αυτά που έβαλες μια χαρά, τα φορούσα τον τελευταίο ενάμιση χρόνο. Το 45ρι πισω θα σου μακρύνει πολύ το βήμα όμως κ δεν θα ανεβάζει εύκολα, διπλό δε μέχρι που θα πρέπει να κατεβάζεις 5η για να κρατήσεις ταχύτητα σε ανωφέρειες. Καλύτερα να κρατήσεις το 15-47 σε ότι βάλεις. Τι εννοείς "κι αυτά που έβαλες"; Δεν έχω βάλει ακόμα τίποτα. Τα μαμά αλυσιδογράναζα φοράω εδώ και 36.000χλμ! Απλά θέλω να ρίξω λίγο την κατανάλωση και σκέφτηκα ότι αφού με το 15/45 πιάνει τα ίδια χλμ σε χαμηλότερες στροφές από το 15/47, θα έχω μικρότερη κατανάλωση στις ταχύτητες που κινούμαι. Εναλλακτικά σκέφτηκα να αλλάξω το μπροστινό σε 16, οπότε σε περίπτωση που δεν με βολέψει να το ξαναλλάξω χωρίς μεγάλο κόστος. Βέβαια, δεν ξέρω με την κατανάλωση εντός πολης τι θα γίνει. Θα ψάξω τιμές (από εξωτερικό μάλλον) και θα ξαναποστάρω αν έχω κάτι νεότερο Thanks και ΠΟ |
|
 | |
psilos Member


Ηλικία : 50 Τόπος : Ν.Κηφισιά-Αθήνα Registration date : 08/02/2011
 | Θέμα: Απ: Αλυσιδογράναζα Παρ Οκτ 07, 2011 2:27 am | |
| Γιώργο εδώ και 30.000 χλμ περίπου,φοράω 16 μπροστά.Εχει μακρύνει αρκετά,αλλά δεν έχω κανένα πρόβλημα ούτε φορτωμένο (2 άτομα και μπαγκάζια φουλ),ούτε σε τελικές.Θα σου πρότεινα να βάλεις 15/45 που είναι κάτι ενδιάμεσο σε μαμά και 16-47. Από κατανάλωση βγάζω με 19 λίτρα,περίπου 300 χλμ ελαφρά κυνηγημένο και εθνική ως επί το πλείστον. |
|
 | |
wpgeorge

Ηλικία : 46 Τόπος : Θεσσαλονίκη Registration date : 27/02/2009
 | Θέμα: Απ: Αλυσιδογράναζα Παρ Οκτ 07, 2011 2:57 am | |
| - psiloss έγραψε:
- Γιώργο εδώ και 30.000 χλμ περίπου,φοράω 16 μπροστά.Εχει μακρύνει αρκετά,αλλά δεν έχω κανένα πρόβλημα ούτε φορτωμένο (2 άτομα και μπαγκάζια φουλ),ούτε σε τελικές.Θα σου πρότεινα να βάλεις 15/45 που είναι κάτι ενδιάμεσο σε μαμά και 16-47.
Από κατανάλωση βγάζω με 19 λίτρα,περίπου 300 χλμ ελαφρά κυνηγημένο και εθνική ως επί το πλείστον. Φιλέ κατ' αρχάς ευχαριστώ. Η κατανάλωση ήταν ίδια πριν αλλάξεις γρανάζι μπροστά ή μεγάλωσε μαζί με το γρανάζι;! Και τα 300χλμ με 19 λιτ είναι φορτωμένος και 2πλος ή "μονάχος μου και λογικός" που έλεγε και ο Στράτος;! Ρωτάω γιατί αν τα καις χωρίς εξτρα φορτίο μου φαίνονται πολλά. Εγώ τα 19Lit/ 300km τα καίω αποκλειστικά μέσα στην πόλη σταμάτα-ξεκίνα. Εκτός πόλης, με 120-140 km/hr μέση ταχύτητα βγάζει 350-400 χλμ με 19λιτ. Οπότε ίσως η σκέψη μου ότι το μακρύτερο γρανάζι => χαμηλότερη κατανάλωση να μην είναι και τόσο σωστή. Σε κάθε περίπτωση ευχαριστώ πάντως |
|
 | |
psilos Member


Ηλικία : 50 Τόπος : Ν.Κηφισιά-Αθήνα Registration date : 08/02/2011
 | Θέμα: Απ: Αλυσιδογράναζα Παρ Οκτ 07, 2011 3:33 am | |
| Εθνική που δουλεώ το μηχανάκι,το πηγαίνω 6-7.000 στροφές κυρίως.Φοράει εξάτμιση και φίλτρο (και 3.5% παραπάνω μίγμα από ότι μου είπαν).Λογικά παίζουν και αυτά ρόλο.Πριν τα αλλάξω αυτά,μόνο με το γρανάζι είχα την ίδια κατανάλωση με πριν.Απλά ήταν πιο ήπιο το μοτέρ. |
|
 | |
Soul_Giannis

Ηλικία : 41 Τόπος : Αθήνα Registration date : 14/06/2010
 | Θέμα: Απ: Αλυσιδογράναζα Παρ Οκτ 07, 2011 1:37 pm | |
| Να ρωτησω ο ασχετος στα ποσα χλμ πρεπει να αλλαχτουν τα αλυσιδογραναζα και γιατι να αλλαξω απο τα μαμα?Τι κερδος θα εχω? |
|
 | |
shadow.gr. vstromhellasforum Enthusiast


Ηλικία : 46 Τόπος : ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Registration date : 24/05/2008
 | Θέμα: Απ: Αλυσιδογράναζα Σαβ Οκτ 08, 2011 7:32 am | |
| - psiloss έγραψε:
- Γιώργο εδώ και 30.000 χλμ περίπου,φοράω 16 μπροστά.Εχει μακρύνει αρκετά,αλλά δεν έχω κανένα πρόβλημα ούτε φορτωμένο (2 άτομα και μπαγκάζια φουλ),ούτε σε τελικές.Θα σου πρότεινα να βάλεις 15/45 που είναι κάτι ενδιάμεσο σε μαμά και 16-47.
Από κατανάλωση βγάζω με 19 λίτρα,περίπου 300 χλμ ελαφρά κυνηγημένο και εθνική ως επί το πλείστον. Aν θυμαμαι καλα 1 δοντι μπροστα παει 4 πισω.... |
|
 | |
mikios vstromhellasforum Fanatic


Ηλικία : 41 Τόπος : Ηράκλειο, Κρήτη - Περαία Θεσσαλονίκης Registration date : 25/02/2008
 | Θέμα: Απ: Αλυσιδογράναζα Σαβ Οκτ 08, 2011 12:36 pm | |
| - shadow.gr. έγραψε:
Aν θυμαμαι καλα 1 δοντι μπροστα παει 4 πισω.... 3 παρά κάτι ψιλά. 3*16=48 (χοντρικά 47) |
|
 | |
psilos Member


Ηλικία : 50 Τόπος : Ν.Κηφισιά-Αθήνα Registration date : 08/02/2011
 | Θέμα: Απ: Αλυσιδογράναζα Σαβ Οκτ 08, 2011 7:20 pm | |
| 1 δόντι μπροστά είναι 2,7 πίσω. |
|
 | |
wpgeorge

Ηλικία : 46 Τόπος : Θεσσαλονίκη Registration date : 27/02/2009
 | Θέμα: Απ: Αλυσιδογράναζα Σαβ Οκτ 08, 2011 10:55 pm | |
| - Soul_Giannis έγραψε:
- Να ρωτησω ο ασχετος στα ποσα χλμ πρεπει να αλλαχτουν τα αλυσιδογραναζα και γιατι να αλλαξω απο τα μαμα?Τι κερδος θα εχω?
Φίλε Γιάννη, για το τι θα κερδίσεις, δες το https://www.vstromhellasforum.com/t1901-topic όπου ο συνοδοιπόρος Στράτος και οι υπόλοιποι που συμμετέχουν στο thread έχει γράψει μια απίστευτη ανάλυση. Μετά από αυτό όλα όσα "γυρνάνε" γύρω από αλυσιδογράναζα είναι κατανοητά. |
|
 | |
mikios vstromhellasforum Fanatic


Ηλικία : 41 Τόπος : Ηράκλειο, Κρήτη - Περαία Θεσσαλονίκης Registration date : 25/02/2008
 | Θέμα: Απ: Αλυσιδογράναζα Σαβ Οκτ 08, 2011 11:58 pm | |
| - psiloss έγραψε:
- 1 δόντι μπροστά είναι 2,7 πίσω.
τσου. 47/15 = 3,13333 μ'έκανες και έβγαλα κομπιουτεράκι |
|
 | |
psilos Member


Ηλικία : 50 Τόπος : Ν.Κηφισιά-Αθήνα Registration date : 08/02/2011
 | Θέμα: Απ: Αλυσιδογράναζα Κυρ Οκτ 09, 2011 1:35 am | |
| |
|
 | |
mikios vstromhellasforum Fanatic


Ηλικία : 41 Τόπος : Ηράκλειο, Κρήτη - Περαία Θεσσαλονίκης Registration date : 25/02/2008
 | Θέμα: Απ: Αλυσιδογράναζα Κυρ Οκτ 09, 2011 7:41 am | |
| - psiloss έγραψε:
- mikios έγραψε:
- psiloss έγραψε:
- 1 δόντι μπροστά είναι 2,7 πίσω.
τσου.
47/15 = 3,13333 μ'έκανες και έβγαλα κομπιουτεράκι Μιλάω για την αναλογία της αλλαγής εμπρός γραναζιού σε σχέση με πίσω.Αν μεγαλώσεις το εμπρός κατά 1 δόντι,είναι σαν να μικραίνεις το πίσω κατά 2.7 δόντια. ίσως δεν έγινα αρκετά σαφής. Αν είχες 10 δόντια μπρος και 10 πίσω, θα είχες τελική μετάδοση 1 προς 1, λόγος 1/1 = 1. Εμείς έχουμε 47 και 15, λόγος 3,1333. Άρα ένα δόντι εμπρός είναι (ακρίβεια 10 δεκαδικών ψηφίων) 47/15 = 3,1333333333 δηλαδή για κάθε πρακτικό σκοπό λέμε 1 εμπρός ίσον 3 πίσω.΄ Αν πας σε 16-47 έχεις 47/16 = 2.9375 47/17 = 2.7647 που πλησιάζει το 2,7 που λες. Απλή αριθμητική είναι. |
|
 | |
@lex_73 vstromhellasforum Enthusiast


Ηλικία : 50 Τόπος : Αθήνα Registration date : 29/01/2009
 | Θέμα: Απ: Αλυσιδογράναζα Κυρ Οκτ 09, 2011 8:46 am | |
| - mikios έγραψε:
- Απλή αριθμητική είναι.
 |
|
 | |
psilos Member


Ηλικία : 50 Τόπος : Ν.Κηφισιά-Αθήνα Registration date : 08/02/2011
 | Θέμα: Απ: Αλυσιδογράναζα Κυρ Οκτ 09, 2011 9:05 am | |
| |
|
 | |
nikos147 vstromhellasforum Enthusiast


Registration date : 05/08/2010
 | Θέμα: Απ: Αλυσιδογράναζα Κυρ Οκτ 09, 2011 12:49 pm | |
| - psiloss έγραψε:
- psiloss έγραψε:
- 1 δόντι μπροστά είναι 2,7 πίσω.
Μιλάω για την αναλογία της αλλαγής εμπρός γραναζιού σε σχέση με πίσω.Αν μεγαλώσεις το εμπρός κατά 1 δόντι,είναι σαν να μικραίνεις το πίσω κατά 2.7 δόντια. Δεν εχεις δικαιο...εαν μεγαλώσεις το εμπρος κατα 1 δοντι θα έχεις 16 δοντια εμπρος δηλαδη 47/16= 2,93Για να έχεις την ίδια αναλογια 2,93 πρέπει να μειώσεις κατα 3 δοντια πίσω δηλαδή 44/15= 2,93Οπότε αυτο που αρχικά έγραψες γινεται 1 δοντι μπροστα ειναι 3 δοντια πίσω ή ακομη καλύτερα αυξηση 1 δοντι μπροστα ειναι ίση με μείωση 3 δοντια πίσω!! |
|
 | |
mikios vstromhellasforum Fanatic


Ηλικία : 41 Τόπος : Ηράκλειο, Κρήτη - Περαία Θεσσαλονίκης Registration date : 25/02/2008
 | Θέμα: Απ: Αλυσιδογράναζα Κυρ Οκτ 09, 2011 9:45 pm | |
| |
|
 | |
pitsirikas Member


Ηλικία : 40 Τόπος : ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΚΡΗΤΗ Registration date : 21/12/2009
 | Θέμα: Απ: Αλυσιδογράναζα Δευ Οκτ 10, 2011 1:07 am | |
| http://gearingcommander.com/
Καντε τωρα τους υπολογισμους σας..
Αποψη μου ξαναβαλε μαμα αριθμο γραναζιων.. Οσο αφορα τις μαρκες ολα καλα ειναι απο τις γνωστες... ψαχνοντας για λιγο καιρο τις αλυσιδες και τα γραναζια κατεληξα στην AFAM ειχε παντα τα καλυτερα γραναζια και το καλυτερο κοψιμο στα δοντια και με συνδιασμο την O-RING τυπος αλυσιδας.. προχωροντας ομως η τεχνολογια οι εταιριες εφτιαξαν εναν νεο τυπο αλυσιδας καλυτερα μαλλον "ενωσης" την X-RING το αποτελεσμα να ειναι πιο αθορυβη στην διαρκεια κυλισης και να αντεχει περισσοτερο σε χλμ(αυτο θα δειξει)..
Ομως η εταιρία JT κατασκευαστης γραναζιων προχωρησε λιγο παραπανω στην εξελιξη και τα γραναζια της τα φτιαχνει πια απο υλικο C49 πριν ηταν C45 αποτελεσμα να δουλευει καλυτερα με τον τυπο αλυσιδας X-RING..
Συνεχιζω να πιστευω οτι η AFAM ειναι η καλυτερη σε αλυσιδες και ειδικα σε γραναζια απλα περιμενω να αλλαξει και αυτη σε λιγο καιρο τον τυπο του υλικου της σε C49.. Προς το παρων επειδη χρειαζομουν αλυσιδογραναζα γιατι ειχα γεμισει κομπους εβαλα το σετ DID-JT μεχρι στιγμης παραπονα κανενα.. |
|
 | |
paitos gold member


Ηλικία : 47 Τόπος : Χανια Registration date : 08/07/2008
 | Θέμα: Απ: Αλυσιδογράναζα Δευ Οκτ 10, 2011 1:36 am | |
| Γιατι τοσο αγχος με τα γραναζια?
Μπορει καποιος (με 650) να μας πει αν του εχουν τελειωσει τα γραναζια πριν την αλυσιδα?
Εγω με οσους και αν εχουμε μιλησει παντα η αλυσιδα "τελειωνει".... Μια χαρα ειναι τα JT και οικονομικα, δεν ειναι εποχες για πεταμενα λεφτα |
|
 | |
|