ΦόρουμΠόρταλΕικονοθήκηΗμερολόγιοΕγγραφήΣύνδεση

Μοιραστείτε | 
 

 Αλλαγή ραγισμένης δισκόπλακας

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω 
Μετάβαση στη σελίδα : Επιστροφή  1, 2
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
Shark



Ηλικία : 38
Τόπος : Αγία Παρασκευή-Λαμία-Σαντορίνη
Registration date : 10/06/2009

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Αλλαγή ραγισμένης δισκόπλακας   Τρι Ιουν 16 2009, 14:41

Τι εγγύηση ρε παιδιά, μιλάμε για μηχανάκι 1ος 2004. Σιγά μην καλύψουν. Δεν πιστευώ ούτε στο 1000000 να δεχτουν κουβέντα. Ασε που μετά τα 2 χρονια, τα service τα έκανα μόνος me aftermarket. Κανένας εξουσιοδοτημένος δεν θα δεχτεί. Μάλλον πάω για παραγγελία όταν αλλάξω τακάκια. Τι δίσκο να βάλω παίζει κανας καλός εκτός από μαμα?
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
mikios
vstromhellasforum Fanatic
vstromhellasforum Fanatic


Ηλικία : 34
Τόπος : Ηράκλειο, Κρήτη - Περαία Θεσσαλονίκης
Registration date : 25/02/2008

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Αλλαγή ραγισμένης δισκόπλακας   Τρι Ιουν 16 2009, 14:56

Vassilios έγραψε:
Τι εγγύηση ρε παιδιά, μιλάμε για μηχανάκι 1ος 2004. Σιγά μην καλύψουν. Δεν πιστευώ ούτε στο 1000000 να δεχτουν κουβέντα. Ασε που μετά τα 2 χρονια, τα service τα έκανα μόνος me aftermarket. Κανένας εξουσιοδοτημένος δεν θα δεχτεί. Μάλλον πάω για παραγγελία όταν αλλάξω τακάκια. Τι δίσκο να βάλω παίζει κανας καλός εκτός από μαμα?

στείλε το στην Ιαπωνία τότε! Shocked
ίσως με την δικαιολογία "τι μπορεί να το δημιούργησε;"
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://www.kangaroo.gr
Lordjohn
vstromhellasforum Enthusiast
vstromhellasforum Enthusiast


Ηλικία : 39
Τόπος : N. Smirni-Athens
Registration date : 15/02/2008

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Αλλαγή ραγισμένης δισκόπλακας   Τρι Ιουν 16 2009, 15:57

Ποσο παχος ειναι η δισκοπλακα σου?
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
ΑΓΓΕΛΟΣ
Member
Member


Ηλικία : 39
Τόπος : ΣΥΡΟΣ
Registration date : 29/09/2008

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Αλλαγή ραγισμένης δισκόπλακας   Τρι Ιουν 16 2009, 18:39

Φίλε ακριβώς το ίδιο έπαθα σε πίσω δισκόπλακα σε ΚΤΜ 950 και μου την άλλαξαν χωρίς μα και μου!
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
V.Stratos
moderator
moderator


Ηλικία : 34
Τόπος : Βόλος
Registration date : 19/08/2008

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Αλλαγή ραγισμένης δισκόπλακας   Τρι Ιουν 16 2009, 18:45

Vassilios έγραψε:
Τι εγγύηση ρε παιδιά, μιλάμε για μηχανάκι 1ος 2004. Σιγά μην καλύψουν. Δεν πιστευώ ούτε στο 1000000 να δεχτουν κουβέντα. Ασε που μετά τα 2 χρονια, τα service τα έκανα μόνος me aftermarket. Κανένας εξουσιοδοτημένος δεν θα δεχτεί. Μάλλον πάω για παραγγελία όταν αλλάξω τακάκια. Τι δίσκο να βάλω παίζει κανας καλός εκτός από μαμα?

Ελληνας είσαι φίλε μου ή αλλοδαπός ??
Γιατί το λεω ??

Γιατί ένας μέσος Ελληνας θα πήγαινε σε ενα συνεργείο με ενός φίλου το Κ8 ή Κ9 θα έκανε
τράμπα τις πίσω δισκόπλακες με 20€ και θα πήγαινε για εγγύηση το Κ8-Κ9..
Μόλις την πάρει ή την κρατάει ή στη δίνει με μια τράμπα πάλι σε συνεργείο..
Κόστος ?? 40€ περίπου..

Αν θες τις αλλάζεις και μόνος σου όμως !!!

Αντε,βουρ να βρείς ένα φιλαρακι με Κ8-Κ9 που είναι μέσα στην εγγύηση.. Wink

Φιλικά,

Στράτος Mafiozo pirat

_________________


''Ride slower than your guardian angel can fly''

Reveka Project
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
panoskon
Member
Member


Ηλικία : 36
Τόπος : Kινεττα - Αθηνα
Registration date : 19/11/2008

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Αλλαγή ραγισμένης δισκόπλακας   Τετ Ιουν 17 2009, 10:39

V.Stratos έγραψε:
Vassilios έγραψε:
Τι εγγύηση ρε παιδιά, μιλάμε για μηχανάκι 1ος 2004. Σιγά μην καλύψουν. Δεν πιστευώ ούτε στο 1000000 να δεχτουν κουβέντα. Ασε που μετά τα 2 χρονια, τα service τα έκανα μόνος me aftermarket. Κανένας εξουσιοδοτημένος δεν θα δεχτεί. Μάλλον πάω για παραγγελία όταν αλλάξω τακάκια. Τι δίσκο να βάλω παίζει κανας καλός εκτός από μαμα?

Ελληνας είσαι φίλε μου ή αλλοδαπός ??
Γιατί το λεω ??

Γιατί ένας μέσος Ελληνας θα πήγαινε σε ενα συνεργείο με ενός φίλου το Κ8 ή Κ9 θα έκανε
τράμπα τις πίσω δισκόπλακες με 20€ και θα πήγαινε για εγγύηση το Κ8-Κ9..
Μόλις την πάρει ή την κρατάει ή στη δίνει με μια τράμπα πάλι σε συνεργείο..
Κόστος ?? 40€ περίπου..

Αν θες τις αλλάζεις και μόνος σου όμως !!!

Αντε,βουρ να βρείς ένα φιλαρακι με Κ8-Κ9 που είναι μέσα στην εγγύηση.. Wink

Φιλικά,

Στράτος Mafiozo pirat


Αλητη!! bliax
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Shark



Ηλικία : 38
Τόπος : Αγία Παρασκευή-Λαμία-Σαντορίνη
Registration date : 10/06/2009

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Αλλαγή ραγισμένης δισκόπλακας   Τετ Ιουν 17 2009, 12:04

H δισκόπλακα δεν είναι φαγωμένη όσον αφορά το πάχος.
Τώρα για την ιδέα της τράμπας δεν είναι κακή. Θα προσπαθήσω μήπως βρω κανά γνωστό. Ευχαριστώ πάντως
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
V.Stratos
moderator
moderator


Ηλικία : 34
Τόπος : Βόλος
Registration date : 19/08/2008

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Αλλαγή ραγισμένης δισκόπλακας   Τετ Ιουν 17 2009, 12:14

panoskon έγραψε:
V.Stratos έγραψε:
Vassilios έγραψε:
Τι εγγύηση ρε παιδιά, μιλάμε για μηχανάκι 1ος 2004. Σιγά μην καλύψουν. Δεν πιστευώ ούτε στο 1000000 να δεχτουν κουβέντα. Ασε που μετά τα 2 χρονια, τα service τα έκανα μόνος me aftermarket. Κανένας εξουσιοδοτημένος δεν θα δεχτεί. Μάλλον πάω για παραγγελία όταν αλλάξω τακάκια. Τι δίσκο να βάλω παίζει κανας καλός εκτός από μαμα?

Ελληνας είσαι φίλε μου ή αλλοδαπός ??
Γιατί το λεω ??

Γιατί ένας μέσος Ελληνας θα πήγαινε σε ενα συνεργείο με ενός φίλου το Κ8 ή Κ9 θα έκανε
τράμπα τις πίσω δισκόπλακες με 20€ και θα πήγαινε για εγγύηση το Κ8-Κ9..
Μόλις την πάρει ή την κρατάει ή στη δίνει με μια τράμπα πάλι σε συνεργείο..
Κόστος ?? 40€ περίπου..

Αν θες τις αλλάζεις και μόνος σου όμως !!!

Αντε,βουρ να βρείς ένα φιλαρακι με Κ8-Κ9 που είναι μέσα στην εγγύηση.. Wink

Φιλικά,

Στράτος Mafiozo pirat


Αλητη!! bliax

Eλα ρε συ Πάνο σταμάτα..Ντρέπομαι.. Embarassed Embarassed Cool

_________________


''Ride slower than your guardian angel can fly''

Reveka Project
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
JDVstrom
Member
Member


Ηλικία : 45
Τόπος : LGAV
Registration date : 31/05/2009

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Αλλαγή ραγισμένης δισκόπλακας   Τετ Ιουν 17 2009, 12:21

Vassilios έγραψε:
Τονίζω φρένα βάζω εγώ επώνυμα aftermarket (ebc, lucas) Δεν είναι χτυπημένη, και το ράγισμα είναι σε όλο το πάχος, μέχρι πίσω.

Φίλε Βασίλη,
με τις φτωχές μου γνώσεις θα ήθελα να σου πω ότι τα τακάκια που χρησιμοποιείς δεν παίζουν κανένα ρόλο στο σπάσιμο της δισκοπλακας. Το crack αυτό προέρχεται από απότομη αλλαγή θερμοκρασίας, που είχε σαν συνέπεια να βρει το ποιο αδύνατο σημείο (μεταξύ τρύπας και περιφέρειας της δισκοπλακας) . από κακή η καλύτερα πολύ δυνατή χρήση των φρένων το crack πιστεύω θα ήταν circumferencial και παράλληλα στην περιφέρεια του δίσκου. Δηλαδή ανάμεσα στις τρύπες. Θυμήσου αν πέρασες με πολύ ζεστά φρένα μέσα από νερά. Εκεί πρέπει να στην έκανε. Θα συμφωνήσω με τα υπόλοιπα παιδιά ότι δεν χρειάζεται να αλλάξεις άμεσα δισκοπλακα, αφού έχει ήδη stop drill το crack από την ίδια τη δισκοπλακα. Άρα δεν πρόκειται να προχωρήσει το crack πιο πολύ. ΟΜΩΣ!! Την επόμενη φορά που θα πέσεις σε νερά με ζεστά φρένα να ξέρεις ότι θα φύγει κομμάτι γιατι έχει αδυνατίσει το σημείο.
Ελπιζω να βοηθησα.

JD
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
tazakos
vstromhellasforum Fanatic
vstromhellasforum Fanatic


Ηλικία : 36
Τόπος : Καλλιθέα ,από Καβαλα
Registration date : 22/05/2008

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Αλλαγή ραγισμένης δισκόπλακας   Τετ Ιουν 17 2009, 12:38

μήπως σε λένε κωστέτσο? affraid
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Shark



Ηλικία : 38
Τόπος : Αγία Παρασκευή-Λαμία-Σαντορίνη
Registration date : 10/06/2009

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Αλλαγή ραγισμένης δισκόπλακας   Τετ Ιουν 17 2009, 14:25

Φίλε ΕΜΒ145 ευχαριστώ για την συμβουλή.
Tazako έχεις π.μ.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Nik_Strom



Ηλικία : 37
Τόπος : ΑΘΗΝΑ
Registration date : 07/03/2009

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Αλλαγή ραγισμένης δισκόπλακας   Τετ Ιουν 17 2009, 14:41

EMB145 έγραψε:
Vassilios έγραψε:
Τονίζω φρένα βάζω εγώ επώνυμα aftermarket (ebc, lucas) Δεν είναι χτυπημένη, και το ράγισμα είναι σε όλο το πάχος, μέχρι πίσω.

Φίλε Βασίλη,
με τις φτωχές μου γνώσεις θα ήθελα να σου πω ότι τα τακάκια που χρησιμοποιείς δεν παίζουν κανένα ρόλο στο σπάσιμο της δισκοπλακας. Το crack αυτό προέρχεται από απότομη αλλαγή θερμοκρασίας, που είχε σαν συνέπεια να βρει το ποιο αδύνατο σημείο (μεταξύ τρύπας και περιφέρειας της δισκοπλακας) . από κακή η καλύτερα πολύ δυνατή χρήση των φρένων το crack πιστεύω θα ήταν circumferencial και παράλληλα στην περιφέρεια του δίσκου. Δηλαδή ανάμεσα στις τρύπες. Θυμήσου αν πέρασες με πολύ ζεστά φρένα μέσα από νερά. Εκεί πρέπει να στην έκανε. Θα συμφωνήσω με τα υπόλοιπα παιδιά ότι δεν χρειάζεται να αλλάξεις άμεσα δισκοπλακα, αφού έχει ήδη stop drill το crack από την ίδια τη δισκοπλακα. Άρα δεν πρόκειται να προχωρήσει το crack πιο πολύ. ΟΜΩΣ!! Την επόμενη φορά που θα πέσεις σε νερά με ζεστά φρένα να ξέρεις ότι θα φύγει κομμάτι γιατι έχει αδυνατίσει το σημείο.
Ελπιζω να βοηθησα.

JD


Φιλε δεν ειναι απολυτα αυτα που γραφεις..... δεν ειναι μονο ο παραγοντας θερμοκρασια

Μπορει να προυπηρχε εσωτερικο κρακ που να μην εγινε αντιληπτο κατα τον ελεγχο οποτε λιγο τα ασκουμενα φορτια λιγο οι μεταβολες της θερμοκρασιας...... το αποτελεσμα ηταν να γινει αυτο που ειδαμε στη φωτο

Κατα την γνωμη μου καλο θα ηταν να αλλαχθει για παν ενδεχομενο δε παιζουμε με τα φρενα
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
mikios
vstromhellasforum Fanatic
vstromhellasforum Fanatic


Ηλικία : 34
Τόπος : Ηράκλειο, Κρήτη - Περαία Θεσσαλονίκης
Registration date : 25/02/2008

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Αλλαγή ραγισμένης δισκόπλακας   Τετ Ιουν 17 2009, 16:17

EMB145 έγραψε:

Φίλε Βασίλη,
με τις φτωχές μου γνώσεις θα ήθελα να σου πω ότι τα τακάκια που χρησιμοποιείς δεν παίζουν κανένα ρόλο στο σπάσιμο της δισκοπλακας. Το crack αυτό προέρχεται από απότομη αλλαγή θερμοκρασίας, που είχε σαν συνέπεια να βρει το ποιο αδύνατο σημείο (μεταξύ τρύπας και περιφέρειας της δισκοπλακας) . από κακή η καλύτερα πολύ δυνατή χρήση των φρένων το crack πιστεύω θα ήταν circumferencial και παράλληλα στην περιφέρεια του δίσκου. Δηλαδή ανάμεσα στις τρύπες. Θυμήσου αν πέρασες με πολύ ζεστά φρένα μέσα από νερά. Εκεί πρέπει να στην έκανε. Θα συμφωνήσω με τα υπόλοιπα παιδιά ότι δεν χρειάζεται να αλλάξεις άμεσα δισκοπλακα, αφού έχει ήδη stop drill το crack από την ίδια τη δισκοπλακα. Άρα δεν πρόκειται να προχωρήσει το crack πιο πολύ. ΟΜΩΣ!! Την επόμενη φορά που θα πέσεις σε νερά με ζεστά φρένα να ξέρεις ότι θα φύγει κομμάτι γιατι έχει αδυνατίσει το σημείο.
Ελπιζω να βοηθησα.

JD

μετά πάρε clearance από tower, κάνε cabin crew check, δώσε signal και pre-flight, χώσε full throttle και στο V1 κάνε rotate XYLO

πωπω φίλε με ζόρισες όμως bliax η πλάκα πολύ φιλικά geia
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://www.kangaroo.gr
JDVstrom
Member
Member


Ηλικία : 45
Τόπος : LGAV
Registration date : 31/05/2009

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Αλλαγή ραγισμένης δισκόπλακας   Πεμ Ιουν 18 2009, 11:01

Nik_Strom έγραψε:
EMB145 έγραψε:
Vassilios έγραψε:
Τονίζω φρένα βάζω εγώ επώνυμα aftermarket (ebc, lucas) Δεν είναι χτυπημένη, και το ράγισμα είναι σε όλο το πάχος, μέχρι πίσω.

Φίλε Βασίλη,
με τις φτωχές μου γνώσεις θα ήθελα να σου πω ότι τα τακάκια που χρησιμοποιείς δεν παίζουν κανένα ρόλο στο σπάσιμο της δισκοπλακας. Το crack αυτό προέρχεται από απότομη αλλαγή θερμοκρασίας, που είχε σαν συνέπεια να βρει το ποιο αδύνατο σημείο (μεταξύ τρύπας και περιφέρειας της δισκοπλακας) . από κακή η καλύτερα πολύ δυνατή χρήση των φρένων το crack πιστεύω θα ήταν circumferencial και παράλληλα στην περιφέρεια του δίσκου. Δηλαδή ανάμεσα στις τρύπες. Θυμήσου αν πέρασες με πολύ ζεστά φρένα μέσα από νερά. Εκεί πρέπει να στην έκανε. Θα συμφωνήσω με τα υπόλοιπα παιδιά ότι δεν χρειάζεται να αλλάξεις άμεσα δισκοπλακα, αφού έχει ήδη stop drill το crack από την ίδια τη δισκοπλακα. Άρα δεν πρόκειται να προχωρήσει το crack πιο πολύ. ΟΜΩΣ!! Την επόμενη φορά που θα πέσεις σε νερά με ζεστά φρένα να ξέρεις ότι θα φύγει κομμάτι γιατι έχει αδυνατίσει το σημείο.
Ελπιζω να βοηθησα.

JD


Φιλε δεν ειναι απολυτα αυτα που γραφεις..... δεν ειναι μονο ο παραγοντας θερμοκρασια

Μπορει να προυπηρχε εσωτερικο κρακ που να μην εγινε αντιληπτο κατα τον ελεγχο οποτε λιγο τα ασκουμενα φορτια λιγο οι μεταβολες της θερμοκρασιας...... το αποτελεσμα ηταν να γινει αυτο που ειδαμε στη φωτο

Κατα την γνωμη μου καλο θα ηταν να αλλαχθει για παν ενδεχομενο δε παιζουμε με τα φρενα

Φιλε Νιck,
κατα την Χύτευση – επεξεργασία αν δημιουργηθούν crack δεν είναι εσωτερικά αλλά εξωτερικά. Αυτό που μπορεί να δημιουργηθεί και είναι το κατά κόρων σύνηθες είναι bubbles τα οποία εμφανίζονται στην επιφάνεια σαν cracks λόγο μεταβολής θερμοκρασίας.
Κατά τα άλλα θα συμφωνήσω ότι με τα φρένα δεν παίζουν

JD
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
JDVstrom
Member
Member


Ηλικία : 45
Τόπος : LGAV
Registration date : 31/05/2009

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Αλλαγή ραγισμένης δισκόπλακας   Πεμ Ιουν 18 2009, 11:03

mikios έγραψε:
EMB145 έγραψε:

Φίλε Βασίλη,
με τις φτωχές μου γνώσεις θα ήθελα να σου πω ότι τα τακάκια που χρησιμοποιείς δεν παίζουν κανένα ρόλο στο σπάσιμο της δισκοπλακας. Το crack αυτό προέρχεται από απότομη αλλαγή θερμοκρασίας, που είχε σαν συνέπεια να βρει το ποιο αδύνατο σημείο (μεταξύ τρύπας και περιφέρειας της δισκοπλακας) . από κακή η καλύτερα πολύ δυνατή χρήση των φρένων το crack πιστεύω θα ήταν circumferencial και παράλληλα στην περιφέρεια του δίσκου. Δηλαδή ανάμεσα στις τρύπες. Θυμήσου αν πέρασες με πολύ ζεστά φρένα μέσα από νερά. Εκεί πρέπει να στην έκανε. Θα συμφωνήσω με τα υπόλοιπα παιδιά ότι δεν χρειάζεται να αλλάξεις άμεσα δισκοπλακα, αφού έχει ήδη stop drill το crack από την ίδια τη δισκοπλακα. Άρα δεν πρόκειται να προχωρήσει το crack πιο πολύ. ΟΜΩΣ!! Την επόμενη φορά που θα πέσεις σε νερά με ζεστά φρένα να ξέρεις ότι θα φύγει κομμάτι γιατι έχει αδυνατίσει το σημείο.
Ελπιζω να βοηθησα.

JD

μετά πάρε clearance από tower, κάνε cabin crew check, δώσε signal και pre-flight, χώσε full throttle και στο V1 κάνε rotate XYLO

πωπω φίλε με ζόρισες όμως bliax η πλάκα πολύ φιλικά geia

Μια χαρα lol!

αλλα γιατι σε ζορισα?
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
mikios
vstromhellasforum Fanatic
vstromhellasforum Fanatic


Ηλικία : 34
Τόπος : Ηράκλειο, Κρήτη - Περαία Θεσσαλονίκης
Registration date : 25/02/2008

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Αλλαγή ραγισμένης δισκόπλακας   Πεμ Ιουν 18 2009, 14:20

EMB145 έγραψε:
mikios έγραψε:

μετά πάρε clearance από tower, κάνε cabin crew check, δώσε signal και pre-flight, χώσε full throttle και στο V1 κάνε rotate XYLO

πωπω φίλε με ζόρισες όμως bliax η πλάκα πολύ φιλικά geia

Μια χαρα lol!

αλλα γιατι σε ζορισα?

με τα ελληνο-γκρικλις, αν και αγκλομαθής κ χρόνια στας Λονδίνας, το διάβασα 2 φορές για να σε παρακολουθήσω lol!
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://www.kangaroo.gr
 

Αλλαγή ραγισμένης δισκόπλακας

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 2 από 2Μετάβαση στη σελίδα : Επιστροφή  1, 2

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
 :: ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ-ΑΝΑΒΑΤΗΣ :: Φρένα-Μετάδοση-
Μετάβαση σε: