ΦόρουμΠόρταλΕικονοθήκηΗμερολόγιοΕγγραφήΣύνδεση

Μοιραστείτε | 
 

 ΨΗΓΕΙΟ ΛΑΔΙΟΥ

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω 
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
satikin



Τόπος : Θεσσαλονικη
Registration date : 26/12/2008

ΔημοσίευσηΘέμα: ΨΗΓΕΙΟ ΛΑΔΙΟΥ   Τετ Μαϊος 20 2009, 23:47

[b]Έψαξα να βρω κάποιο σχετικό θέμα αλλά δεν βρήκα κι έτσι άνοιξα νέο, σε περίπτωση που υπάρχει και δεν το πήρα χαμπάρι παρακαλώ να μεταφερθεί το θέμα.
Είπα να κάνω μια μοντιφιά. Από τότε που είδα πρώτη φορά αυτό το μηχανάκι- πολύ πριν σκεφτώ καν να το αγοράσω- μου την έδινα πάντα το σημείο που βρίσκετε το ψυγείο λαδιού
Το γνωστό μέρος όπου βρίσκετε το ψυγείο
http://img231.imageshack.us/img231/826/vstrom6.jpg
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
satikin



Τόπος : Θεσσαλονικη
Registration date : 26/12/2008

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΨΗΓΕΙΟ ΛΑΔΙΟΥ   Τετ Μαϊος 20 2009, 23:51

Όλο το κακό συναπάντημα που υπάρχει στους δρόμους καταλήγει έτσι η αλλιώς πάνω στο ψυγείο λαδιού………
Έπρεπε να λύσω το συγκεκριμένο ζήτημα και έτσι όρχησα να ψάχνω μέχρι που βρήκα την τυποποιημένη πατέντα της τουρατεκ…….
Ένας φίλος με strom κι αυτός, με συμβούλεψε να μην τη βάλω γιατί του είπε ένας έμπειρος εξουσιοδοτημένος μηχανικός ότι δεν κάνει……
Τες παν δεν τον άκουσα η μηχανή έχει κάνει 3000 χλμ με την συγκεκριμένη πατέντα κι ο χρόνος θα δείξει αν θα δικαιωθεί….
Το κιτ περιλαμβάνει ρακόρ και σωληνάκια υψηλής, βάση για στήριξη στη νέα θέση, βίδες που ταιριάζουν στη νέα θέση και οδηγίες τοποθέτησης φυσικά…….
Πανεύκολη τοποθέτηση και τα μόνα πράγματα που πρέπει να προσέξει κανείς, είναι: 1.Να μην τοποθετήσει λάθος τα ρακορ που συνδέουν τον κινητήρα με το ψυγείο και τα βάλει ανάποδα και το λάδι που στέλνει η αντλία να πηγαίνει στο κάτω μέρος του ψυγείου αντί για το επάνω όπως πρέπει. 2.Να «φάει» με ένα ραπανάκι 3-4 χιλιοστά από την μια οπή της βάσης για να μην ακουμπάει το ψυγείο στην συγκεκριμένη καρίνα που έχω εγώ αλλά και πολλοί άλλοι συνφορουμίτες………….
3.Να βγάλει το κολάρο του νερού να κόψει 5χιλιοστά από την μία και από τη άλλη πλευρά για να μην ζαρώνει.
Την τοποθέτηση την έκανα μόνος μου χωρίς να έχω και τρομερές γνώσεις μηχανολογίας………
Το ψυγείο στη νέα θέση……
http://img145.imageshack.us/img145/6927/abcd0001v.jpg
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
satikin



Τόπος : Θεσσαλονικη
Registration date : 26/12/2008

ΔημοσίευσηΘέμα: ΨΗΓΕΙΟ ΛΑΔΙΟΥ   Πεμ Μαϊος 21 2009, 00:01

Το κολάρο του νερού πριν…….
http://img154.imageshack.us/img154/1254/96895194794995395995794.jpg

μετά………….
http://img269.imageshack.us/img269/4792/abcd0002v.jpg
Το ψυγείο δεν είναι πια εδώ…………………..
http://img20.imageshack.us/img20/3936/abcd0019j.jpg
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
V.Stratos
moderator
moderator


Ηλικία : 34
Τόπος : Βόλος
Registration date : 19/08/2008

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΨΗΓΕΙΟ ΛΑΔΙΟΥ   Πεμ Μαϊος 21 2009, 02:35

Με την πίεση λαδιού τί γίνεται αφού ανεβαίνει εκεί ψηλά ??
Το σκέφτηκες πριν το κανεις ??

_________________


''Ride slower than your guardian angel can fly''

Reveka Project
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
TomK8ww
vstromhellasforum Enthusiast
vstromhellasforum Enthusiast


Ηλικία : 55
Τόπος : Αθήνα
Registration date : 03/05/2009

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΨΗΓΕΙΟ ΛΑΔΙΟΥ   Πεμ Μαϊος 21 2009, 15:49

V.Stratos έγραψε:
Με την πίεση λαδιού τί γίνεται αφού ανεβαίνει εκεί ψηλά ??
Το σκέφτηκες πριν το κανεις ??
Αν θέλεις και μια άλλη άποψη,δεν τρέχει τίποτα.Πιο μεγάλη πίεση χρειαζετε εκεί που βρίσκεται τώρα(σπρώχνει το υπάρχον λάδι του ψυγείου),ενω στη θέση που το βάζει η τουρατεκ πέφτει με ελευθερη πτώση(γίνεται πιο γρήγορο).Δηλαδη όλη η πίεση είναι να ανέβει το λάδι απο το σωλήνα 1 πιθαμή πιο πάνω(αστείο).Τα οφέλη που θαχει πολλα. 1)άδειασμα τελείως του ψυγείου κατά την αλλαγή λαδιού 2)πιο κρυα λάδια κ.λπ. κ.λ.π...3)μακροζωία λαδιου κ.λ.π......... Μόλις κλείσω εγγύηση το έβαλα με τη ΜΙΑ Idea
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
V.Stratos
moderator
moderator


Ηλικία : 34
Τόπος : Βόλος
Registration date : 19/08/2008

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΨΗΓΕΙΟ ΛΑΔΙΟΥ   Πεμ Μαϊος 21 2009, 16:07

Πιο πέφτει με μεγαλύτερη πίεση το λάδι ??
Ελεύθερη πτώση κάνει ή έχει αντλία λαδιού ? Rolling Eyes
Το θέμα είναι ότι αφού μεγαλώνεις τις σωληνώσεις χάνεις πίεση
Αλλιώς μετά θέλεις και άλλη αντλία ισχυρότερη..
Βέβαια η απόσταση δεν είναι μεγάλη της μεταφοράς,αλλά κάτι είναι κι αυτή

Οσο αφορά την ΤουραΤεκ είναι μια εταιρεία με χωμάτινο προσανατολισμό
Εκεί το έχουν καθαρά για να μη χτυπιέται
Οσο αφορά θερμοκρασίες που λέτε κτλ πιστεύω ότι ανεπαίσθητα θα έχει μια βελτίωση
Αλλά όχι τόση ώστε να πείς ότι σωθήκαν τα λαδάκια σου..
Μη ξεχνάτε ότι το λάδι από τη στιγμή που θα ζεσταθεί το μοτέρ
έχει πάνω κάτω ίδιες θερμοκρασίες
Κύκλωμα κάνει συνεχές,δεν σταματάει ποτέ να κυκλοφορεί το λάδι

_________________


''Ride slower than your guardian angel can fly''

Reveka Project
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
mikios
vstromhellasforum Fanatic
vstromhellasforum Fanatic


Ηλικία : 34
Τόπος : Ηράκλειο, Κρήτη - Περαία Θεσσαλονίκης
Registration date : 25/02/2008

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΨΗΓΕΙΟ ΛΑΔΙΟΥ   Πεμ Μαϊος 21 2009, 16:15

TomK8ww έγραψε:
....1)άδειασμα τελείως του ψυγείου κατά την αλλαγή λαδιού

κ μένα μ'αρέσει κ δεν ξέρω γιατί.... What a Face τώρα στο πλαϊνό σταντ μην νομίζεις πως δεν αδειάζει όλη η ψύκτρα... γι'αυτό έχει αριστερά χαμηλά την "έξοδο". μην κοιτάς που το διαφημίζουνε σαν + της μόντας cyclops

επίσης, με την φφφφφοβερή ποδιά της σουζι (που μπαίνει κ στα καγκελα GIVI yeye ) http://www.vstromhellasforum.com/forum-f9/topic-t3168-15.htm#45143 δεν νομίζω να τίθεται θέμα ψύξης της, ούτε κ τρώει πέτρες - χώμα Very Happy
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://www.kangaroo.gr
TomK8ww
vstromhellasforum Enthusiast
vstromhellasforum Enthusiast


Ηλικία : 55
Τόπος : Αθήνα
Registration date : 03/05/2009

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΨΗΓΕΙΟ ΛΑΔΙΟΥ   Πεμ Μαϊος 21 2009, 17:28

V.Stratos έγραψε:
Πιο πέφτει με μεγαλύτερη πίεση το λάδι ??
Ελεύθερη πτώση κάνει ή έχει αντλία λαδιού ? Rolling Eyes
Το θέμα είναι ότι αφού μεγαλώνεις τις σωληνώσεις χάνεις πίεση
Αλλιώς μετά θέλεις και άλλη αντλία ισχυρότερη..
Βέβαια η απόσταση δεν είναι μεγάλη της μεταφοράς,αλλά κάτι είναι κι αυτή

Οσο αφορά την ΤουραΤεκ είναι μια εταιρεία με χωμάτινο προσανατολισμό
Εκεί το έχουν καθαρά για να μη χτυπιέται
Οσο αφορά θερμοκρασίες που λέτε κτλ πιστεύω ότι ανεπαίσθητα θα έχει μια βελτίωση
Αλλά όχι τόση ώστε να πείς ότι σωθήκαν τα λαδάκια σου..
Μη ξεχνάτε ότι το λάδι από τη στιγμή που θα ζεσταθεί το μοτέρ
έχει πάνω κάτω ίδιες θερμοκρασίες
Κύκλωμα κάνει συνεχές,δεν σταματάει ποτέ να κυκλοφορεί το λάδι
H Aντλία ανεβάζει αλλά μετα πέφτει ΣΧΕΔΟΝ μόνο του.Στο σημείο που το βάζουν ΝΑΙ ψύχεται καλύτερα με αποτέλεσμα ΝΑΙ.....ΣΩΖΕΙΣ ΤΑ ΛΑΔΑΚΙΑ ΣΟΥ
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
geo
vstromhellasforum Enthusiast
vstromhellasforum Enthusiast


Ηλικία : 43
Τόπος : ΗΡΑΚΛΕΙΟ
Registration date : 11/04/2009

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΨΗΓΕΙΟ ΛΑΔΙΟΥ   Πεμ Μαϊος 21 2009, 17:39

Όταν λες σώζεις τα λαδάκια σου τη εννοείς . ας υποθέσουμε δηλ ότι το λάδι αντί -----λέω τώρα δεν ξέρω – 70 βαθμούς λόγο καλλίτερης ψύξης πάει μόνο 60 τη διαφορά έχει .είμαι λίγο αμαθείς οπότε βοήθα να καταλάβω γο ο κακομοίρης
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
TomK8ww
vstromhellasforum Enthusiast
vstromhellasforum Enthusiast


Ηλικία : 55
Τόπος : Αθήνα
Registration date : 03/05/2009

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΨΗΓΕΙΟ ΛΑΔΙΟΥ   Πεμ Μαϊος 21 2009, 18:26

geo έγραψε:
Όταν λες σώζεις τα λαδάκια σου τη εννοείς . ας υποθέσουμε δηλ ότι το λάδι αντί -----λέω τώρα δεν ξέρω – 70 βαθμούς λόγο καλλίτερης ψύξης πάει μόνο 60 τη
διαφορά έχει .είμαι λίγο αμαθείς οπότε βοήθα να καταλάβω γο ο κακομοίρης
Οταν έχουμε καλύτερη ψύξη,έχουμε μεγαλύτερη πίεση που σημαίνει καλύτερη λίπανση-λιγότερες τριβές....λιγότερες καταπονησεις...μακροζωία κινητήρα,λαδιου κ.λ.πΘα μου πεις τώρα αν παγώσω με κάποιο τρόπο τα λάδια τι θα γίνει με την π.χ. υπερυψηλη πίεση?????......τίποτα διότι οι σύγχρονοι κινητήρες έχουν(συνήθως στην αντλια)βαλβίδα εκτόνωσης πίεσης Idea Idea Idea
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
V.Stratos
moderator
moderator


Ηλικία : 34
Τόπος : Βόλος
Registration date : 19/08/2008

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΨΗΓΕΙΟ ΛΑΔΙΟΥ   Παρ Μαϊος 22 2009, 12:17

TomK8ww έγραψε:
V.Stratos έγραψε:
Πιο πέφτει με μεγαλύτερη πίεση το λάδι ??
Ελεύθερη πτώση κάνει ή έχει αντλία λαδιού ? Rolling Eyes
Το θέμα είναι ότι αφού μεγαλώνεις τις σωληνώσεις χάνεις πίεση
Αλλιώς μετά θέλεις και άλλη αντλία ισχυρότερη..
Βέβαια η απόσταση δεν είναι μεγάλη της μεταφοράς,αλλά κάτι είναι κι αυτή

Οσο αφορά την ΤουραΤεκ είναι μια εταιρεία με χωμάτινο προσανατολισμό
Εκεί το έχουν καθαρά για να μη χτυπιέται
Οσο αφορά θερμοκρασίες που λέτε κτλ πιστεύω ότι ανεπαίσθητα θα έχει μια βελτίωση
Αλλά όχι τόση ώστε να πείς ότι σωθήκαν τα λαδάκια σου..
Μη ξεχνάτε ότι το λάδι από τη στιγμή που θα ζεσταθεί το μοτέρ
έχει πάνω κάτω ίδιες θερμοκρασίες
Κύκλωμα κάνει συνεχές,δεν σταματάει ποτέ να κυκλοφορεί το λάδι
H Aντλία ανεβάζει αλλά μετα πέφτει ΣΧΕΔΟΝ μόνο του.Στο σημείο που το βάζουν ΝΑΙ ψύχεται καλύτερα με αποτέλεσμα ΝΑΙ.....ΣΩΖΕΙΣ ΤΑ ΛΑΔΑΚΙΑ ΣΟΥ

Αντλία-Σωληνώσεις-Ψυγείο είναι ΕΝΑ ΣΥΣΤΗΜΑ
Οταν η αντλία λες <<ανεβάζει>> αυτό σημαίνει αυτομάτως ότι με
την πίεση που ασκεί κάνουν κύκλωμα τα λάδια μέσα στο ψυγείο και
τα ξανακατεβάζει..
Ενα κλειστό κύκλωμα ουσιαστικά
Η ταχύτητα εισόδου του λαδιού είναι ίδια με την ταχύτητα εξόδου
Αν αυτά τα 2 δεν συμπίπτανε τότε ο κινητήρας κάποια στιγμή
θα στέγνωνε από λάδι αφού θα έστελνε με μία Α πίεση και
θα λάμβανε με μία Β<Α πίεση..

Για το ψυχρότερα λάδια καλύτερη λειτουργία θα πώ μόνο
ότι επειδή το κύκλωμα το παραπάνω πρεσσάρει συγκεκριμένα
ο κύκλος λειτουργίας του δεν τον αφήνει το λάδι να ψυχθεί
αρκετά..Το ψύχει αλλά όχι τόσο ώστε να πούμε ότι σώσαμε τα λάδια πχ

Δλδ ενας που το έχει στη μανίσια θέση και ένας που το έχει
στυλ ΤούραΤεκ θα πρέπει από αλλαγή λαδιών σε αλλαγή να
έχουν 500-1000χλμ διαφορά..
Ο ένας τα αλλάζει 1000-6000-12000
Ο Τουρατεκ αλλάζει 1000-7000-13000 ??

Τεσπα,επειδή δεν μπορώ να αναφερθώ (δεν γνωρίζω) σε ιδανικές θερμοκρασίες
λειτουργίας λαδιών κτλ..θα πώ απλά καλοφόρετο σε όποιον το
δοκιμάσει και να μας πεί εντυπώσεις Wink

_________________


''Ride slower than your guardian angel can fly''

Reveka Project
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
mikios
vstromhellasforum Fanatic
vstromhellasforum Fanatic


Ηλικία : 34
Τόπος : Ηράκλειο, Κρήτη - Περαία Θεσσαλονίκης
Registration date : 25/02/2008

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΨΗΓΕΙΟ ΛΑΔΙΟΥ   Παρ Μαϊος 22 2009, 14:43

V.Stratos έγραψε:

Δλδ ενας που το έχει στη μανίσια θέση και ένας που το έχει
στυλ ΤούραΤεκ θα πρέπει από αλλαγή λαδιών σε αλλαγή να
έχουν 500-1000χλμ διαφορά..
Ο ένας τα αλλάζει 1000-6000-12000
Ο Τουρατεκ αλλάζει 1000-7000-13000 ??

το θέμα δεν είναι να αλλάζεις λιγότερο συχνά το λάδι, αλλά τη στιγμή που το αλλάζεις να έχει δουλέψει όσο πιο καλά γίνεται μέχρι το σημείο αυτό. Στο παράδειγμά σου μετά από 100.000 χλμ τα 2 μηχανάκια θα έχει το ένα Χ φθορά στον κινητήρα και το άλλο Χ/2 (λέμε τώρα).

Εγώ πιστεύω όπως και ειπώθηκε ήδη, ο κύριος λόγος για να μπει εκεί είναι για προστασία του από χτύπους (ακόμα και με ποδιά, αμα πέσεις με φόρα πάνω σε κάτι σταθερό - ήτοι πεζοδρόμιο τις περισσότερες φορές Razz - μπορεί να στραβώσει η ποδιά κ να χτυπήσει το ψυγείο -> λεω εγώ τώρα....)
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://www.kangaroo.gr
TomK8ww
vstromhellasforum Enthusiast
vstromhellasforum Enthusiast


Ηλικία : 55
Τόπος : Αθήνα
Registration date : 03/05/2009

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΨΗΓΕΙΟ ΛΑΔΙΟΥ   Δευ Μαϊος 25 2009, 22:56

V.Stratos έγραψε:
TomK8ww έγραψε:
V.Stratos έγραψε:
Πιο πέφτει με μεγαλύτερη πίεση το λάδι ??
Ελεύθερη πτώση κάνει ή έχει αντλία λαδιού ? Rolling Eyes
Το θέμα είναι ότι αφού μεγαλώνεις τις σωληνώσεις χάνεις πίεση
Αλλιώς μετά θέλεις και άλλη αντλία ισχυρότερη..
Βέβαια η απόσταση δεν είναι μεγάλη της μεταφοράς,αλλά κάτι είναι κι αυτή

Οσο αφορά την ΤουραΤεκ είναι μια εταιρεία με χωμάτινο προσανατολισμό
Εκεί το έχουν καθαρά για να μη χτυπιέται
Οσο αφορά θερμοκρασίες που λέτε κτλ πιστεύω ότι ανεπαίσθητα θα έχει μια βελτίωση
Αλλά όχι τόση ώστε να πείς ότι σωθήκαν τα λαδάκια σου..
Μη ξεχνάτε ότι το λάδι από τη στιγμή που θα ζεσταθεί το μοτέρ
έχει πάνω κάτω ίδιες θερμοκρασίες
Κύκλωμα κάνει συνεχές,δεν σταματάει ποτέ να κυκλοφορεί το λάδι
H Aντλία ανεβάζει αλλά μετα πέφτει ΣΧΕΔΟΝ μόνο του.Στο σημείο που το βάζουν ΝΑΙ ψύχεται καλύτερα με αποτέλεσμα ΝΑΙ.....ΣΩΖΕΙΣ ΤΑ ΛΑΔΑΚΙΑ ΣΟΥ

Αντλία-Σωληνώσεις-Ψυγείο είναι ΕΝΑ ΣΥΣΤΗΜΑ
Οταν η αντλία λες <<ανεβάζει>> αυτό σημαίνει αυτομάτως ότι με
την πίεση που ασκεί κάνουν κύκλωμα τα λάδια μέσα στο ψυγείο και
τα ξανακατεβάζει..
Ενα κλειστό κύκλωμα ουσιαστικά
Η ταχύτητα εισόδου του λαδιού είναι ίδια με την ταχύτητα εξόδου
Αν αυτά τα 2 δεν συμπίπτανε τότε ο κινητήρας κάποια στιγμή
θα στέγνωνε από λάδι αφού θα έστελνε με μία Α πίεση και
θα λάμβανε με μία Β<Α πίεση..

Για το ψυχρότερα λάδια καλύτερη λειτουργία θα πώ μόνο
ότι επειδή το κύκλωμα το παραπάνω πρεσσάρει συγκεκριμένα
ο κύκλος λειτουργίας του δεν τον αφήνει το λάδι να ψυχθεί
αρκετά..Το ψύχει αλλά όχι τόσο ώστε να πούμε ότι σώσαμε τα λάδια πχ

Δλδ ενας που το έχει στη μανίσια θέση και ένας που το έχει
στυλ ΤούραΤεκ θα πρέπει από αλλαγή λαδιών σε αλλαγή να
έχουν 500-1000χλμ διαφορά..
Ο ένας τα αλλάζει 1000-6000-12000
Ο Τουρατεκ αλλάζει 1000-7000-13000 ??

Τεσπα,επειδή δεν μπορώ να αναφερθώ (δεν γνωρίζω) σε ιδανικές θερμοκρασίες
λειτουργίας λαδιών κτλ..θα πώ απλά καλοφόρετο σε όποιον το
δοκιμάσει και να μας πεί εντυπώσεις Wink
Απλα πιστευω οτι στην καινουργια θέση δεν ζωρίζεις την αντλία(περί ελευθερης πτωσης)
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
satikin



Τόπος : Θεσσαλονικη
Registration date : 26/12/2008

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΨΗΓΕΙΟ ΛΑΔΙΟΥ   Τρι Μαϊος 26 2009, 00:02

V.Stratos έγραψε:
Με την πίεση λαδιού τί γίνεται αφού ανεβαίνει εκεί ψηλά ??
Το σκέφτηκες πριν το κανεις ??
Στο σετ της τουρατεκ τα σωληνάκια έχουν μικρότερη διατομή απ ότι τα μαμα(που ειναι κοντα και χοντρα) οπότε το λαδί φεύγει με μεγαλύτερη πίεση (νόμος της φυσικής-το ίδιο ισχύει και στα σωληνάκια των φρένων).
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
V.Stratos
moderator
moderator


Ηλικία : 34
Τόπος : Βόλος
Registration date : 19/08/2008

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΨΗΓΕΙΟ ΛΑΔΙΟΥ   Τρι Μαϊος 26 2009, 09:37

Aρα δεν θες και περισσότερο λάδι..
Αυτό δεν το ήξερα ας πούμε ότι έχει πιο λεπτά
Ετσι αλλάζει λίγο το πράγμα

_________________


''Ride slower than your guardian angel can fly''

Reveka Project
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
satikin



Τόπος : Θεσσαλονικη
Registration date : 26/12/2008

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΨΗΓΕΙΟ ΛΑΔΙΟΥ   Τετ Μαϊος 27 2009, 00:49

V.Stratos έγραψε:
Aρα δεν θες και περισσότερο λάδι..
Αυτό δεν το ήξερα ας πούμε ότι έχει πιο λεπτά
Ετσι αλλάζει λίγο το πράγμα
Είναι μελετημένο.....οι Γερμανοί δεν κάνουν μακακιες, άλλωστε απευθύνονται σε πελάτες απ όλο τον κόσμο κι όχι μόνο της Ελλάδας οπότε αν ξαφνικά άρχιζαν να "σκάνε" καταγγελίες για καμένα μοτέρ από αστοχία του αξεσουάρ τη τουρατεκ καταλαβαίνεις που θα πήγαινε η όποια αξιοπιστία της φίρμας............
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
stam
vstromhellasforum Fanatic
vstromhellasforum Fanatic


Ηλικία : 32
Τόπος : πάνω στη σέλα...
Registration date : 19/11/2009

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΨΗΓΕΙΟ ΛΑΔΙΟΥ   Πεμ Σεπ 25 2014, 10:14

TomK8ww έγραψε:
V.Stratos έγραψε:
Με την πίεση λαδιού τί γίνεται αφού ανεβαίνει εκεί ψηλά ??
Το σκέφτηκες πριν το κανεις ??
Αν θέλεις και μια άλλη άποψη,δεν τρέχει τίποτα.Πιο μεγάλη πίεση χρειαζετε εκεί που βρίσκεται τώρα(σπρώχνει το υπάρχον λάδι του ψυγείου),ενω στη θέση που το βάζει η τουρατεκ πέφτει με ελευθερη πτώση(γίνεται πιο γρήγορο).Δηλαδη όλη η πίεση είναι να ανέβει το λάδι απο το σωλήνα 1 πιθαμή πιο πάνω(αστείο).Τα οφέλη που θαχει πολλα. 1)άδειασμα τελείως του ψυγείου κατά την αλλαγή λαδιού 2)πιο κρυα λάδια κ.λπ. κ.λ.π...3)μακροζωία λαδιου κ.λ.π.........   Μόλις κλείσω εγγύηση το έβαλα με τη ΜΙΑ  Idea

τελικά το έβαλες...???? santa
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
 

ΨΗΓΕΙΟ ΛΑΔΙΟΥ

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 1 από 1

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
 :: ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ-ΑΝΑΒΑΤΗΣ :: Υγρά....& φίλτρα-
Μετάβαση σε: