ΦόρουμΕικονοθήκηΕγγραφήΣύνδεση

Μοιραστείτε | 
 

 Επισκευή πίσω ανάρτησης. Που να το πάω?

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω 
Μετάβαση στη σελίδα : Επιστροφή  1, 2
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
andreasp
vstromhellasforum Fanatic
vstromhellasforum Fanatic
andreasp

Ηλικία : 42
Τόπος : Αθήνα
Registration date : 29/01/2010

Επισκευή πίσω ανάρτησης. Που να το πάω? - Σελίδα 2 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Επισκευή πίσω ανάρτησης. Που να το πάω?   Επισκευή πίσω ανάρτησης. Που να το πάω? - Σελίδα 2 Icon_minitimeΠαρ Ιαν 25 2019, 12:15

Ο Ρεμουνδος μου ειπε 150+ΦΠΑ εργασια για επισκευη και βελτιωση λεει του πισω αμορτισερ.
Ελατηριο δεν χρειαζεται αλλαγμα λεει. Τα ελατηρια δεν πεφτουν ποτε.
Αντε να βγάλω άκρη εγώ τώρα...
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
basilis_k6
Member
Member


Registration date : 09/05/2015

Επισκευή πίσω ανάρτησης. Που να το πάω? - Σελίδα 2 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Επισκευή πίσω ανάρτησης. Που να το πάω?   Επισκευή πίσω ανάρτησης. Που να το πάω? - Σελίδα 2 Icon_minitimeΣαβ Ιαν 26 2019, 11:41

andreasp έγραψε:
Ο Ρεμουνδος μου ειπε 150+ΦΠΑ εργασια για επισκευη και βελτιωση λεει του πισω αμορτισερ.
Ελατηριο δεν χρειαζεται αλλαγμα λεει. Τα ελατηρια δεν πεφτουν ποτε.
Αντε να βγάλω άκρη εγώ τώρα...
καλα σου ειπε, δεν θέλουν.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
power
Member
Member


Τόπος : ΠΑΝΤΟΥ ΚΑΙ ΠΟΥΘΕΝΑ
Registration date : 15/02/2014

Επισκευή πίσω ανάρτησης. Που να το πάω? - Σελίδα 2 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Επισκευή πίσω ανάρτησης. Που να το πάω?   Επισκευή πίσω ανάρτησης. Που να το πάω? - Σελίδα 2 Icon_minitimeΣαβ Ιαν 26 2019, 13:12

Κάτσετε ρε παιδιά....μηπως τα έχετε μπερδέψει;;;πως δεν χρειάζεται ελατήριο??δηλαδη ένας που ειναι 70-80κιλα κ πάει προς επισκευή την ανάρτηση του πχ μετα απο 100.000χλμ σε σχέση με έναν που ειναι πχ 120κιλα με τα ίδια χλμ στην ανάρτηση δεν πρέπει να αλλάξει το ελατηριο αυτος??τοτε τι τα πουλάνε τα ελατηρια ξεχωριστά???για ομορφιά??η γιατι τα βγαζουν για διαφορετικο βάρος αναβατών???για να περνάει η ωρα τους???
Τοτε τι πατε Κ μου αλλάζετε μπροστινά ελατηρια Κ λέτε τωρα έγινε σουπερ....κάντε αλλαγή λαδιών Κ συντήρηση Κ μια χαρά θα είστε.αμα οδηγήσετε ένα μηχανακι με ανάρτηση τοτε θα καταλάβετε την διαφορα.εδω ελατήριο πίσω αλλάζουν Κ λένε είδαν διαφορα οχι με ένα πλήρες σετ!
Τωρα αν πχ μετα απο 80.000-100.000 την πας μονο για ένα σερβις οπως το λέτε εσεις Κ την πάρεις θα δεις διαφορα μιας Κ νωρίτερα ειναι σώβρακο.
Κ του Αντώνη την ανάρτηση να αγοράσει καποιος που εχει 30.000χλμ σε σχέση με κάποιου άλλου που εχει 100.000 θα δει διαφορα.δεν σημαίνει οτι το προβλημα λύθηκε στο ακέραιο!εγω λεω οτι οταν ξεκινάς μια επισκευή-συντήρηση Κ με σκοπο να μεινει το μοτο στα χερια σου αλλα 2-3χρονια καλό ειναι να γίνετε πλήρες σωστή συντηρηση Κ οχι ημίμετρα!
Τωρα μια after Μπορεί να κοστίζει κάποια χρήματα και να μην υπάρχει δυνατότητα αγοράς συνεπώς περνάς στην επισκευή της ήδη υπάρχουσας ανάρτησης σύμφωνα με τις απαιτήσεις του αναβάτη Κ οχι με τις στάνταρ απαιτήσεις που έφτιαξε η Suzuki μια ανάρτηση για ολα Κ για όλους.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
K0k0$
vstromhellasforum Fanatic
vstromhellasforum Fanatic
K0k0$

Ηλικία : 40
Τόπος : Αθηνα
Registration date : 06/06/2011

Επισκευή πίσω ανάρτησης. Που να το πάω? - Σελίδα 2 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Επισκευή πίσω ανάρτησης. Που να το πάω?   Επισκευή πίσω ανάρτησης. Που να το πάω? - Σελίδα 2 Icon_minitimeΣαβ Ιαν 26 2019, 14:02

power έγραψε:
Κάτσετε ρε παιδιά....μηπως τα έχετε μπερδέψει;;;πως δεν χρειάζεται ελατήριο??δηλαδη ένας που ειναι 70-80κιλα κ πάει προς επισκευή την ανάρτηση του πχ μετα απο 100.000χλμ σε σχέση με έναν που ειναι πχ 120κιλα με τα ίδια χλμ στην ανάρτηση δεν πρέπει να αλλάξει το ελατηριο αυτος??τοτε τι τα πουλάνε τα ελατηρια ξεχωριστά???για ομορφιά??η γιατι τα βγαζουν για διαφορετικο βάρος αναβατών???για να περνάει η ωρα τους???
Τοτε τι πατε Κ μου αλλάζετε μπροστινά ελατηρια Κ λέτε τωρα έγινε σουπερ....κάντε αλλαγή λαδιών Κ συντήρηση Κ μια χαρά θα είστε.αμα οδηγήσετε ένα μηχανακι με ανάρτηση τοτε θα καταλάβετε την διαφορα.εδω ελατήριο πίσω αλλάζουν Κ λένε είδαν διαφορα οχι με ένα πλήρες σετ!
Τωρα αν πχ μετα απο 80.000-100.000 την πας μονο για ένα σερβις οπως το λέτε εσεις Κ την πάρεις θα δεις διαφορα μιας Κ νωρίτερα ειναι σώβρακο.
Κ του Αντώνη την ανάρτηση να αγοράσει καποιος που εχει 30.000χλμ σε σχέση με κάποιου άλλου που εχει 100.000 θα δει διαφορα.δεν σημαίνει οτι το προβλημα λύθηκε στο ακέραιο!εγω λεω οτι οταν ξεκινάς μια επισκευή-συντήρηση Κ με σκοπο να μεινει το μοτο στα χερια σου αλλα 2-3χρονια καλό ειναι να γίνετε πλήρες σωστή συντηρηση Κ οχι ημίμετρα!
Τωρα μια after Μπορεί να κοστίζει κάποια χρήματα και να μην υπάρχει δυνατότητα αγοράς συνεπώς περνάς στην επισκευή της ήδη υπάρχουσας ανάρτησης σύμφωνα με τις απαιτήσεις του αναβάτη Κ οχι με τις στάνταρ απαιτήσεις που έφτιαξε η Suzuki μια ανάρτηση για ολα Κ για όλους.

Kαλα τα λεει ο μαστορας. Ενα ελατηριο παθαινει ζημια οταν παθει πλαστικη (=μονιμη) παραμορφωση. Αν το αφησεις φορτωμενο καργα για 6 μηνες μπορει και να κοντυνει μονιμα. Αν το εκθεσεις σε υψηλες θερμοκρασιες (βλεπε ασετυλινες) θα παθει ζημια. Αν το πηγαινεις καθε μερα χωμα και πετρες και το τερματιζεις, θα παραμορφωθει και θα θελει αλλαγη στον χρονο πανω. Αν εισαι 150 κιλα και το φορτωνεις καθημερινα αλλα 100κιλα μπορει στα 100,000χλμ να εχει χασει 2-3χιλιοστα. Με λιγα λογια το ελατηριο πολυ σπανια να θελει αλλαγη απο φθορα.

Ο λογος που πουλαει η αντιπροσωπεια τα ελατηρια εξτρα σαν ανταλλακτικο ειναι ο ιδιος που πουλαει πχ και το στηριγμα του ντεποζιτου σαν ανταλλακτικο, μπορει να το ζητησει ενας στους 10,000 αλλα αυτο δε σημαινει οτι δεν παιζει να απαιτηθει σαν ανταλλακτικο. Ο λογος που πουλανε ελατηρια οι αφτερμαρκετ εταιριες πχ η Hyperpro ειναι για ανεση ή και για σωστη ρυθμιση sag. Τα vstrom ερχονται με ελατηριο για 75κιλα αναβατη, ενας αναβατης 120κιλων θελει τερμα την προφορτιση για να πιασει το σωστο sag και απο εκει και περα δεν παιρνει αλλη ρυθμιση για βαλιτσες/δικαβαλο κτλ. Ερχεται λοιπον το αφτερμαρκετ και σου δινει ενα "σκληροτερο" ελατηριο, για τα κιλα σου, ωστε να εχεις παλι ολο το ευρος ρυθμισης που χρειαζεσαι. Επισης σου πουλανε προοδευτικα ελατηρια για ανεση, αν και η ταπεινη μου αποψη ειναι οτι σε βαρια μηχανακια δεν δουλευουν καλα.

Η επισκευη που λεμε φερνει το ελατηριο στην εργοστασιακη του κατασταση, καθως αυτα που φθηρονται απο τη χρηση ειναι το λαδι (οπως το λαδι μιας μηχανης ή των καλαμιων) και το αζωτο, που μπορει με τον καιρο να εχει μικροδιαρροες και να εχει χαθει. Με 80ευρω λοιπον παιρνεις στην ουσια πισω ενα σχεδον καινουριο αμορτισερ, οπως ηταν οταν ηταν καινουριο το μηχανακι, ή αν θες ακομη καλυτερο καθως εχουν βαλει λαδι ιξωδους που να ταιριαζει στη χρηση σου.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
basilis_k6
Member
Member


Registration date : 09/05/2015

Επισκευή πίσω ανάρτησης. Που να το πάω? - Σελίδα 2 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Επισκευή πίσω ανάρτησης. Που να το πάω?   Επισκευή πίσω ανάρτησης. Που να το πάω? - Σελίδα 2 Icon_minitimeΣαβ Ιαν 26 2019, 15:15

K0k0$ έγραψε:
power έγραψε:
Κάτσετε ρε παιδιά....μηπως τα έχετε μπερδέψει;;;πως δεν χρειάζεται ελατήριο??δηλαδη ένας που ειναι 70-80κιλα κ πάει προς επισκευή την ανάρτηση του πχ μετα απο 100.000χλμ σε σχέση με έναν που ειναι πχ 120κιλα με τα ίδια χλμ στην ανάρτηση δεν πρέπει να αλλάξει το ελατηριο αυτος??τοτε τι τα πουλάνε τα ελατηρια ξεχωριστά???για ομορφιά??η γιατι τα βγαζουν για διαφορετικο βάρος αναβατών???για να περνάει η ωρα τους???
Τοτε τι πατε Κ μου αλλάζετε μπροστινά ελατηρια Κ λέτε τωρα έγινε σουπερ....κάντε αλλαγή λαδιών Κ συντήρηση Κ μια χαρά θα είστε.αμα οδηγήσετε ένα μηχανακι με ανάρτηση τοτε θα καταλάβετε την διαφορα.εδω ελατήριο πίσω αλλάζουν Κ λένε είδαν διαφορα οχι με ένα πλήρες σετ!
Τωρα αν πχ μετα απο 80.000-100.000 την πας μονο για ένα σερβις οπως το λέτε εσεις Κ την πάρεις θα δεις διαφορα μιας Κ νωρίτερα ειναι σώβρακο.
Κ του Αντώνη την ανάρτηση να αγοράσει καποιος που εχει 30.000χλμ σε σχέση με κάποιου άλλου που εχει 100.000 θα δει διαφορα.δεν σημαίνει οτι το προβλημα λύθηκε στο ακέραιο!εγω λεω οτι οταν ξεκινάς μια επισκευή-συντήρηση Κ με σκοπο να μεινει το μοτο στα χερια σου αλλα 2-3χρονια καλό ειναι να γίνετε πλήρες σωστή συντηρηση Κ οχι ημίμετρα!
Τωρα μια after Μπορεί να κοστίζει κάποια χρήματα και να μην υπάρχει δυνατότητα αγοράς συνεπώς περνάς στην επισκευή της ήδη υπάρχουσας ανάρτησης σύμφωνα με τις απαιτήσεις του αναβάτη Κ οχι με τις στάνταρ απαιτήσεις που έφτιαξε η Suzuki μια ανάρτηση για ολα Κ για όλους.

Kαλα τα λεει ο μαστορας. Ενα ελατηριο παθαινει ζημια οταν παθει πλαστικη (=μονιμη) παραμορφωση. Αν το αφησεις φορτωμενο καργα για 6 μηνες μπορει και να κοντυνει μονιμα. Αν το εκθεσεις σε υψηλες θερμοκρασιες (βλεπε ασετυλινες) θα παθει ζημια. Αν το πηγαινεις καθε μερα χωμα και πετρες και το τερματιζεις, θα παραμορφωθει και θα θελει αλλαγη στον χρονο πανω. Αν εισαι 150 κιλα και το φορτωνεις καθημερινα αλλα 100κιλα μπορει στα 100,000χλμ να εχει χασει 2-3χιλιοστα. Με λιγα λογια το ελατηριο πολυ σπανια να θελει αλλαγη απο φθορα.

Ο λογος που πουλαει η αντιπροσωπεια τα ελατηρια εξτρα σαν ανταλλακτικο ειναι ο ιδιος που πουλαει πχ και το στηριγμα του ντεποζιτου σαν ανταλλακτικο, μπορει να το ζητησει ενας στους 10,000 αλλα αυτο δε σημαινει οτι δεν παιζει να απαιτηθει σαν ανταλλακτικο. Ο λογος που πουλανε ελατηρια οι αφτερμαρκετ εταιριες πχ η Hyperpro ειναι για ανεση ή και για σωστη ρυθμιση sag. Τα vstrom ερχονται με ελατηριο για 75κιλα αναβατη, ενας αναβατης 120κιλων θελει τερμα την προφορτιση για να πιασει το σωστο sag και απο εκει και περα δεν παιρνει αλλη ρυθμιση για βαλιτσες/δικαβαλο κτλ. Ερχεται λοιπον το αφτερμαρκετ και σου δινει ενα "σκληροτερο" ελατηριο, για τα κιλα σου, ωστε να εχεις παλι ολο το ευρος ρυθμισης που χρειαζεσαι. Επισης σου πουλανε προοδευτικα ελατηρια για ανεση, αν και η ταπεινη μου αποψη ειναι οτι σε βαρια μηχανακια δεν δουλευουν καλα.

Η επισκευη που λεμε φερνει το ελατηριο στην εργοστασιακη του κατασταση, καθως αυτα που φθηρονται απο τη χρηση ειναι το λαδι (οπως το λαδι μιας μηχανης ή των καλαμιων) και το αζωτο, που μπορει με τον καιρο να εχει μικροδιαρροες και να εχει χαθει. Με 80ευρω λοιπον παιρνεις στην ουσια πισω ενα σχεδον καινουριο αμορτισερ, οπως ηταν οταν ηταν καινουριο το μηχανακι, ή αν θες ακομη καλυτερο καθως εχουν βαλει λαδι ιξωδους που να ταιριαζει στη χρηση σου.
ακριβως αυτο^
σε μοτοσυκλέτες δρομου το αμορτισερ αφηνει στο ελατηριο πολύ μικρες δυναμεις που μπορει να τις διαχειριστει χωρις να περασει τα ορια του. Θεωρητικα το μοτερ θα εχει τιναξει τα πεταλα οταν το αμορτισερ θα ειναι στο 95% της αρχικης του δομης. Τα ελατηρια μπορουν να δουλευουν ασταματητα χωρις να παθαινουν τιποτα εφοσον δεν ξεπερνας καποια ορια που μονο σε ειδικες δραστηριοτητες συμβαινει οπως τα mx ας πουμε.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
andreasp
vstromhellasforum Fanatic
vstromhellasforum Fanatic
andreasp

Ηλικία : 42
Τόπος : Αθήνα
Registration date : 29/01/2010

Επισκευή πίσω ανάρτησης. Που να το πάω? - Σελίδα 2 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Επισκευή πίσω ανάρτησης. Που να το πάω?   Επισκευή πίσω ανάρτησης. Που να το πάω? - Σελίδα 2 Icon_minitimeΣαβ Ιαν 26 2019, 16:19

Ωραια τα λετε λοιπον.
Αυτος ο Ρεμούνδος δηλαδή τι παραπάνω κάνει στα 150 ευρώ απο τα 80 ευρώ του k-shock ?
Τι "βελτίωση" εσωτερικά κάνει που είπε?
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
gio47



Registration date : 05/12/2014

Επισκευή πίσω ανάρτησης. Που να το πάω? - Σελίδα 2 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Επισκευή πίσω ανάρτησης. Που να το πάω?   Επισκευή πίσω ανάρτησης. Που να το πάω? - Σελίδα 2 Icon_minitimeΔευ Φεβ 04 2019, 00:24

andreasp έγραψε:
Ωραια τα λετε λοιπον.
Αυτος ο Ρεμούνδος δηλαδή τι παραπάνω κάνει στα 150 ευρώ απο τα 80 ευρώ του k-shock ?
Τι "βελτίωση" εσωτερικά κάνει που είπε?


Υπαρχει ενα πολυ ωραιο αρθρο απο τον Ρεμουνδο στην σελιδα του Fb που εχει που αναλυει γιατι δεν πρεπει να αλλαζονται τα ελατηρια .

Αξιζει να το διαβασει καποιος .

Η σελιδα του στο fb λεγετε Επισκευη αμορτισερ μοτο .

Μπειτε αξιζει πραγματικα και εχει και φωτογραφιες απο τις δουλειες που κανει .

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
 

Επισκευή πίσω ανάρτησης. Που να το πάω?

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 2 από 2Μετάβαση στη σελίδα : Επιστροφή  1, 2

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
 :: ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ-ΑΝΑΒΑΤΗΣ :: Αναρτήσεις-
Μετάβαση σε: