ΦόρουμΠόρταλΕικονοθήκηΗμερολόγιοΕγγραφήΣύνδεση

Μοιραστείτε | 
 

 DL 650 και Πρόβλημα με ABS

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω 
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
Jimakos08



Registration date : 06/09/2018

ΔημοσίευσηΘέμα: DL 650 και Πρόβλημα με ABS   Πεμ Σεπ 06 2018, 01:15

Γεια σε όλους.

Πέρασε στα χέρια μου ένα Vstrom που ήξερα από την αρχή ότι έχει κάποιο θέμα με το πίσω φρένο και ότι μπαίνει το ABS χωρίς λόγο.Από τα όσα ήξερα μου φάνηκε απλή βλάβη και δεν ανησύχησα.

Το παράδοξο είναι ότι ενώ περίμενα πίσω αισθητήρα το πρόβλημα φαίνεται να έχει φτιαχτεί σχεδόν τελείως μετά από αλλαγή υγρών φρένων.Λέω "σχεδόν" γιατί σε κάποιες ελάχιστες περιπτώσεις μου το κάνει , πχ όταν ο δρόμος έχει λακκούβες ή μερικές φορές όταν φρενάρω με συμπλέκτη κρατημένο και στροφές σε ρελαντί.

Και το ερώτημα είναι , η αλλαγή υγρών φρένων σίγουρα έχει διαφορά στο φρενάρισμα και την αίσθηση το φρένου αλλά πως μπορεί να επηρεάζει το ABS προς το καλύτερο;Η αλήθεια είναι ότι το διάβασα και αλλού ότι με αλλαγή υγρών φρένων μπορεί να φτιάξει το ABS , αλλά δεν φαίνεται να στέκει σύμφωνα με την θεωρεία λειτουργίας .Έχω την απορία γιατί απλά βλάβη που δεν ξέρεις πως έφτιαξε μάλλον θα ξαναβγεί στην επιφάνεια.

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
loverdos11
moderator
moderator
avatar

Ηλικία : 34
Τόπος : ΝΕΑ ΣΜΥΡΝΗ
Registration date : 11/03/2012

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: DL 650 και Πρόβλημα με ABS   Πεμ Σεπ 06 2018, 08:55

Καλημέρα,
τα υγρά φρένων περνάνε μέσα από την μονάδα του ABS.
Επίσης τα υγρά φρένων έχουν την "ιδιότητα - κακή συνήθεια" να τραβάνε την υγρασία .
Αν δεις πολυκαιρισμένα υγρά είναι χάλια και αυτά περνάνε μέσα από την μονάδα .
Μπορεί να χρειαστείς και 2 αλλαγή για να καθαρίσει τελείως όλο το δίκτυο και η μονάδα.
Θα σου πρότεινα να κάνεις και μια ηλεκτρονική εξαέρωση πέρα της γνωστής με το χέρι

_________________
Αντώνης DL 650 L0 Black


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
massai
gold member
gold member
avatar

Ηλικία : 44
Τόπος : Ίλιον
Registration date : 03/11/2008

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: DL 650 και Πρόβλημα με ABS   Πεμ Σεπ 06 2018, 11:51

Τελικά... υφίσταται αυτή η ''ηλεκτρονική εξαέρωση'', ή είναι μύθος;
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
loverdos11
moderator
moderator
avatar

Ηλικία : 34
Τόπος : ΝΕΑ ΣΜΥΡΝΗ
Registration date : 11/03/2012

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: DL 650 και Πρόβλημα με ABS   Πεμ Σεπ 06 2018, 11:57

massai έγραψε:
Τελικά... υφίσταται αυτή η ''ηλεκτρονική εξαέρωση'', ή είναι μύθος;
ναι υφίσταται δεν είναι μύθος Exclamation

_________________
Αντώνης DL 650 L0 Black


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
massai
gold member
gold member
avatar

Ηλικία : 44
Τόπος : Ίλιον
Registration date : 03/11/2008

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: DL 650 και Πρόβλημα με ABS   Πεμ Σεπ 06 2018, 18:28

Άρα καλά θα έκανε ο φίλος να κάνει και μιά ηλεκτρονική εξαέρωση, επιπρόσθετα της αλλαγής φρένων.
Αντώνη, γνωρίζεις πως περίπου λειτουργεί αυτό το πράγμα;
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
loverdos11
moderator
moderator
avatar

Ηλικία : 34
Τόπος : ΝΕΑ ΣΜΥΡΝΗ
Registration date : 11/03/2012

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: DL 650 και Πρόβλημα με ABS   Πεμ Σεπ 06 2018, 20:50

Το έχει ο Μηνάς και μου κάνει σε κάθε φορά που το πάω .
Αυτό που βλέπω εγώ ως διαδικασία είναι ότι αφού έχει συνδέσει την μηχανή μέσο της φίσας
πατάει το μπροστινό και το κρατάει κρατημένο και μέσο του μηχανήματος ακούς ένα θόρυβο
και νιώθεις την μανέτα να κλωτσάει στο χέρι σου . Αντίστοιχη διαδικασία και για το πίσω

_________________
Αντώνης DL 650 L0 Black


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
massai
gold member
gold member
avatar

Ηλικία : 44
Τόπος : Ίλιον
Registration date : 03/11/2008

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: DL 650 και Πρόβλημα με ABS   Παρ Σεπ 07 2018, 10:51

OK
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
mavras
vstromhellasforum Enthusiast
vstromhellasforum Enthusiast
avatar

Registration date : 16/06/2010

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: DL 650 και Πρόβλημα με ABS   Παρ Σεπ 07 2018, 23:44

αυτο που κανει η "ηλεκτρονικη εξαερωση" ειναι να ανοιγοκλεινει τις βαλβιδες της μοναδας του ABS, ενω εχουν συμπιεστει τα υγρα απο την μανετα (απο την τρόμπα βασικα). Ετσι ΑΝ εχει εγκλωβιστεί φυσαλιδα αερα στις βαλβιδες, με το ανοιξε-κλεισε αυτων, απεγκλωβίζεται, οδηγειται προς την δαγκανα και εξαερώνεται. Αλήθεια, το ίδιο δεν συμβαινει όμως και όταν δουλευει το ABS εν κινήσει;;

τωρα, το ποσο πιθανό ειναι να εγκλωβιστει φυσαλιδα εκει, προσωπικα το θεωρω εξαιρετικά δύσκολο, αλλα το αφήνω στην κρίση σας. Αλήθεια εχει δει ποτε κανεις διαφορα απο τετοια εξαερωση;; μιλαω για πραγματική διαφορά και οχι Placebo effect. Κάποιος δλδ που να μην ειχε φρένο πριν και να απέκτησε μετα. Αμφιβάλλω...

Προσωπικα παντως δεν θα το έκανα αν δεν ειχα πραγματικά πρόβλημαμ πόσο μάλλον δε σε κάθε σερβις, χωρίς φυσικά να κατακρίνω τον Αντώνη που το κάνει.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
loverdos11
moderator
moderator
avatar

Ηλικία : 34
Τόπος : ΝΕΑ ΣΜΥΡΝΗ
Registration date : 11/03/2012

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: DL 650 και Πρόβλημα με ABS   Σαβ Σεπ 08 2018, 00:06

και στην suzuki που το είχα πάει την 1 φορά στην Συγγρού , αλλά και στο Μηνά που το κάνω στα service
ποτέ δεν με χρέωσαν κάτι παραπάνω πάντως

_________________
Αντώνης DL 650 L0 Black


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Jimakos08



Registration date : 06/09/2018

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: DL 650 και Πρόβλημα με ABS   Κυρ Σεπ 09 2018, 15:26

mavras έγραψε:
αυτο που κανει η "ηλεκτρονικη εξαερωση" ειναι να ανοιγοκλεινει τις βαλβιδες της μοναδας του ABS, ενω εχουν συμπιεστει τα υγρα απο την μανετα (απο την τρόμπα βασικα). Ετσι ΑΝ εχει εγκλωβιστεί φυσαλιδα αερα στις βαλβιδες, με το ανοιξε-κλεισε αυτων, απεγκλωβίζεται, οδηγειται προς την δαγκανα και εξαερώνεται. Αλήθεια, το ίδιο δεν συμβαινει όμως και όταν δουλευει το ABS εν κινήσει;;

τωρα, το ποσο πιθανό ειναι να εγκλωβιστει φυσαλιδα εκει, προσωπικα το θεωρω εξαιρετικά δύσκολο, αλλα το αφήνω στην κρίση σας. Αλήθεια εχει δει ποτε κανεις διαφορα απο τετοια εξαερωση;; μιλαω για πραγματική διαφορά και οχι Placebo effect. Κάποιος δλδ που να μην ειχε φρένο πριν και να απέκτησε μετα. Αμφιβάλλω...

Προσωπικα παντως δεν θα το έκανα αν δεν ειχα πραγματικά πρόβλημαμ πόσο μάλλον δε σε κάθε σερβις, χωρίς φυσικά να κατακρίνω τον Αντώνη που το κάνει.



 Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις και τις επεξηγήσεις.
Η αλήθεια είναι ότι όταν άλλαξα υγρά φρένων και ασφαλώς έκανα εξαέρωση , η πρώτη δοκιμή του πίσω φρένου ήταν απλά αποτυχία.Με λίγα χιλιόμετρα και ελάχιστη πίεση στο φρένο , έμπαινε και πάλι το ABS με το μηχανάκι να φρενάρει βασανιστικά και επικίνδυνα αργά. Μετά όμως από λίγες επαναλήψεις το φρένο άρχισε να ακούει καλύτερα την ίδια μέρα και μάλιστα από ένα σημείο και μετά σταμάτησα να σκέφτομαι ότι θα πρέπει να λύσω την τρόμπα.
 Προφανώς έχει να κάνει με το ότι ενεργοποιήθηκαν οι βαλβίδες και κινήθηκε υγρό μέσα από την μονάδα ... το φρένο αυτήν την στιγμή είναι σε εξαιρετική κατάσταση με εξαίρεση όταν υπάρχουν συνεχόμενες λακκούβες που μπορεί να μην είναι και πρόβλημα.Αυτός ίσως είναι και ο λόγος που έχω λίγο μαλακό μπροστινό φρένο μετά από αλλαγή υγρών και εξαέρωση .... αλλά δεν έχω το κουράγιο να μπλοκάρω το μπροστινό.
Μπορεί κάποιος με pm να μου στείλει τα στοιχεία του μηχανικού ;;
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
loverdos11
moderator
moderator
avatar

Ηλικία : 34
Τόπος : ΝΕΑ ΣΜΥΡΝΗ
Registration date : 11/03/2012

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: DL 650 και Πρόβλημα με ABS   Κυρ Σεπ 09 2018, 16:41

Αν ρωτάς για τον Μηνά εδώ είσαι:
https://www.facebook.com/Moto-R-evolution-858212424252781/?fref=ts

Y.Γ κάνε και ένα κόπο και πέρνα από τα νέα μέλη να μας πεις 2 λόγια merci

_________________
Αντώνης DL 650 L0 Black


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
massai
gold member
gold member
avatar

Ηλικία : 44
Τόπος : Ίλιον
Registration date : 03/11/2008

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: DL 650 και Πρόβλημα με ABS   Δευ Σεπ 10 2018, 12:52

Επανέρχομαι διότι έχω μιά υποψία:

Το ABS ενεργοποιείται χωρίς να είναι μπλοκαρισμένος ο τροχός;
Γιατί αν μπλοκάρει όταν φρενάρεις, τότε καλά κάνει και ενεργοποιείται.
Αν κατάλαβα καλά από τα λεγόμενά σου, είσαι νέος με το DL οπότε ίσως να μη γνωρίζεις οτι το πίσω φρένο του vstrom λειτουργεί με τον τρόπο που περιγράφεις.
Αν πας να επιβραδύνεις σχετικά απότομα τη μηχανή μόνο με το πίσω φρένο, 99% θα ενεργοποιήσεις το ABS χωρίς να επιτύχεις την επιβράδυνση που επιθυμείς.
Θέλω να πω, αν έχεις μάθει με άλλες μηχανές να φρενάρεις μόνο με το πίσω φρένο, με το vstrom ΤΟ ΞΕΧΝΑΣ.
Φρενάρισμα και με τα δύο φρένα.
Αν θελήσεις να επιτύχεις γρήγορη - απότομη επιβράδυνση της μηχανής και πατήσεις μόνο το μπροστά ή μόνο το πίσω, εκτός του οτι δεν θα φρενάρεις σωστά, θα ενεργοποιήσεις ΣΙΓΟΥΡΑ το ABS.

Είμαι σχεδόν σίγουρος πως αυτό είναι το 'πρόβλημά' σου το οποίο όμως δεν είναι πρόβλημα, έτσι λειτουργούν τα φρένα στο vstrom.
Δοκίμασε στην επόμενη βόλτα σου να φρενάρεις απότομα μόνο με το μπροστά, μετά μόνο με το πίσω, και μετά και με τα δύο μαζί (όπως προβλέπεται άλλωστε) και θα δεις οτι το μηχανάκι σου (κατά πάσα πιθανότητα!) δεν έχει πρόβλημα.

Καλώς όρισες φίλε και καλή συνέχεια.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
massai
gold member
gold member
avatar

Ηλικία : 44
Τόπος : Ίλιον
Registration date : 03/11/2008

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: DL 650 και Πρόβλημα με ABS   Δευ Σεπ 10 2018, 13:30

Συμπληρώνω, αν ενεργοποιείται το ABS επειδή μπλοκάρει ο τροχός, τότε αντιλαμβάνεσαι πως δεν έχει πρόβλημα το φρένο. Η δαγκάνα έχει αρκετή δύναμη για να ακινητοποιήσει τον τροχό και, όταν το κάνει, ενεργοποιείται το ABS.
Τώρα, το ότι φτάνει στο σημείο να μπαίνει το ABS και το μηχανάκι να μη φρενάρει... έχει να κάνει με το πως έχει στήσει ο Ιάπωνας το μηχανάκι.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Jimakos08



Registration date : 06/09/2018

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: DL 650 και Πρόβλημα με ABS   Τρι Σεπ 11 2018, 13:40

massai έγραψε:
Συμπληρώνω, αν ενεργοποιείται το ABS επειδή μπλοκάρει ο τροχός, τότε αντιλαμβάνεσαι πως δεν έχει πρόβλημα το φρένο. Η δαγκάνα έχει αρκετή δύναμη για να ακινητοποιήσει τον τροχό και, όταν το κάνει, ενεργοποιείται το ABS.
Τώρα, το ότι φτάνει στο σημείο να μπαίνει το ABS και το μηχανάκι να μη φρενάρει... έχει να κάνει με το πως έχει στήσει ο Ιάπωνας το μηχανάκι.

Ισχύει ότι είμαι καινούριος(στο vstrom) , αλλά φταίω που δεν διευκρίνισα σωστά την συμπεριφορά του φρένου πριν και μετά την αλλαγή υγρών.

Πρίν την αλλαγή , το φρένο ήταν σκληρό , το ABS έμπαινε με 20 κμ/h ταχύτητα , το μηχανάκι έκανε 20 μ για να σταματήσει. Πρακτικά δεν υπήρχε πίσω φρένο.Το ABS έμπαινε χωρίς να υπάρχει η παραμικρή υπόνοια ότι έχει μπλοκάρει ο πίσω τροχός , ο οποίος κινούνταν κανονικότατα φρενάροντας ανεπαίσθητα.Ταυτόχρονα (χωρίς μπλοκάρισμα) το πόδι χόρευε πάνω στο πετάλι από τους παλμούς της τρόμπας του ABS.

Τώρα , με 80κμ/h το μηχανάκι βουλιάζει με καλή αίσθηση του φρένου και μάλιστα θέλει και κόντρα στο τιμόνι .... πάντα μόνο με πίσω φρένο.Γνωρίζω και την θεωρεία και την πρακτική σωστού φρεναρίσματος απλά δεν γίνεται μία μηχανή με τέτοιο πέλμα να έχει χειρότερο πίσω φρένο από παπί.Αναφερόμουν στο πίσω φρένο λόγο της συμπεριφοράς του και όχι σαν τρόπο αποκλειστικού φρεναρίσματος. Σε ταχύτητες ελιγμών (20κμ/h) το πίσω είναι αρκετό για να κοκαλώσει την μηχανή μόνο του.
Για να φτάσει να μπεί πλέον το ABS πρέπει να πατηθεί πολύ το φρένο όπου η αίσθηση της μηχανής όπου έχει βουλιάξει ακόμα και την μπροστινή ανάρτηση , μιλάει από μόνη της  και προειδοποιεί για πιθανό μπλοκάρισμα. Εάν επιπλέον μπει το ABS το μηχανάκι ακόμα και μόνο με το πίσω θα σταματήσει αρκετά γρήγορα με απειροελάχιστο μπλοκάρισμα.

Πρακτικά η μία κατάσταση με την άλλη , είναι η μέρα με την νύχτα και όλο αυτό έγινε μετά από αλλαγή υγρών που δυσκολεύομαι να κατανοήσω πλήρως.

 Μιλάμε για πρόβλημα που διαγνώστηκε και από τον μηχανικό την ημέρα της αγοράς χωρίς όμως να με αποθαρρύνει γιατί η συνολική κατάσταση της μηχανής ήταν καλή.

Να συμπληρώσω ότι το να νιώθουμε παλμούς στα φρένα χωρίς να έχει μπλοκάρει κανένας τροχός , ακόμα και με απαλό φρενάρισμα , είναι (συνήθως) κλασική βλάβη αισθητήρα που από σφάλμα διαβάζει διαφορετική ταχύτητα σε σχέση με άλλο τροχό , και είναι η πιο κλασική και ανέξοδη βλάβη ABS.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
rafel
moderator
moderator


Ηλικία : 29
Τόπος : Άγιοι Ανάργυροι - Σαλαμίνα
Registration date : 19/09/2014

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: DL 650 και Πρόβλημα με ABS   Τρι Σεπ 11 2018, 19:28

Jimakos08 έγραψε:
δεν γίνεται μία μηχανή με τέτοιο πέλμα να έχει χειρότερο πίσω φρένο από παπί.

κ όμως!
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
K0k0$
vstromhellasforum Fanatic
vstromhellasforum Fanatic
avatar

Ηλικία : 39
Τόπος : Αθηνα
Registration date : 06/06/2011

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: DL 650 και Πρόβλημα με ABS   Τρι Σεπ 11 2018, 23:19

Ή ειναι η πρωτη σου μηχανη με ABS ή απλα θες πισω λαστιχο.

Καμια μεγαλη μηχανη δεν εχει καλο πισω φρενο. Ολες βασιζονται στο μπροστινο λογω μεταφορας βαρους.

Αυτο που αλλαξε με την αλλαγη υγρων ειναι η αισθηση σου απο το φρενο, το καταλαβαινεις καλυτερα.

Το ABS οταν πεφτεις σε λακουβες φρεναριστος ΠΑΝΤΑ ενεργοποιειται, τουλαχιστον οι παλιες εκδοσεις οπως του Στρομ, δεν ειναι προβλημα.

YΓ> Η ηλεκτρονικη εξαερωση χρειαζεται μονο οταν εχει ενεργοποιηθει το ABS με αερα ηδη στο κυκλωμα φρενων, πραγμα δυσκολο καθως αν εχεις τοσο αερα μεσα στο συστημα δυσκολα θα φρεναρεις δυνατα ωστε να μπλοκαρουν οι τροχοι, κατι δηλαδη εξαιρετικα σπανιο.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Jimakos08



Registration date : 06/09/2018

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: DL 650 και Πρόβλημα με ABS   Τετ Σεπ 12 2018, 01:33

K0k0$ έγραψε:
Ή ειναι η πρωτη σου μηχανη με ABS ή απλα θες πισω λαστιχο.

Καμια μεγαλη μηχανη δεν εχει καλο πισω φρενο. Ολες βασιζονται στο μπροστινο λογω μεταφορας βαρους.

Αυτο που αλλαξε με την αλλαγη υγρων ειναι η αισθηση σου απο το φρενο, το καταλαβαινεις καλυτερα.

Το ABS οταν πεφτεις σε λακουβες φρεναριστος ΠΑΝΤΑ ενεργοποιειται, τουλαχιστον οι παλιες εκδοσεις οπως του Στρομ, δεν ειναι προβλημα.

YΓ> Η ηλεκτρονικη εξαερωση χρειαζεται μονο οταν εχει ενεργοποιηθει το ABS με αερα ηδη στο κυκλωμα φρενων, πραγμα δυσκολο καθως αν εχεις τοσο αερα μεσα στο συστημα δυσκολα θα φρεναρεις δυνατα ωστε να μπλοκαρουν οι τροχοι, κατι δηλαδη εξαιρετικα σπανιο.

Φοβάμαι μην γίνω κουραστικός με το θέμα.  Αυτό για τις λακκούβες το είχα υποψιαστεί γιατί το έχουν πολλές μηχανές με ABS.
Για να δώσω μια τελευταία διάσταση το προβλήματος θα παραθέσω το παρακάτω. Με χάιδεμα στο πίσω φρένο ένιωθα παλμούς στο πόδι μου.Οι βαλβίδες του ABS ανοιγόκλειναν χωρίς τα τακάκια να πιέζουν σημαντικά τον δίσκο και νόμιζα ότι είναι αισθητήρας γιατί γινόταν κυρίως σε χαμηλές ταχύτητες. Σαφώς άλλαξε η αίσθηση του φρένου δραματικά ενώ υποψιάζομαι επίσης ότι ήταν κάπως κολλημένη η πίσω τρόμπα .
Ο πωλητής μου είχε πει ξεκάθαρα ότι δεν είχε κάνει ποτέ αλλαγή υγρών φρένων.Την μηχανή την οδήγησαν και φίλοι μου πριν την αλλαγή υγρών και βρήκαν ανύπαρκτο το πίσω φρένο.

Σαφώς το σωστό φρενάρισμα είναι 70/30 ή και 80/20 ή ακόμα 100/0 αν λέγεσαι Marc Marquez και σαφέστατα ένα vstrom δεν στηρίζεται στο πίσω φρένο αλλά υπάρχει διαφορά μετά την αλλαγή υγρών με κύριο και βασικό , ότι πλέον το ABS δεν ενεργοποιείται με χάιδεμα αλλά πρέπει να το κάνεις επίτηδες με γερό πάτημα . ενώ πρίν ενεργοποιούταν με απλή χαλαρή βόλτα με πρώτη - δευτέρα στα στενάκια.

Ένας βασικός λόγος που έκατσα και έγραψα τα παραπάνω , είναι γιατί σκέφτηκα ότι ίσως βοηθήσει και κάποιον άλλο , δεν κρύβω επίσης ότι ο μηχανικός ήθελε απλά να βγάλουμε την μονάδα ABS από πάνω και με 300 ευρώ θα προσπαθούσε να μου βρει μεταχειρισμένη κάτι που μου φάνηκε ... κάπως ....
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
K0k0$
vstromhellasforum Fanatic
vstromhellasforum Fanatic
avatar

Ηλικία : 39
Τόπος : Αθηνα
Registration date : 06/06/2011

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: DL 650 και Πρόβλημα με ABS   Τετ Σεπ 12 2018, 01:45

Tα ABS 1ης/2ης γενιάς σαν του στρομ κλωτσανε πολυ και ειναι ευαισθητα, θελουν να πατας ταυτοχρονα φρενο και στους 2 τροχους. Αν πατας μονο πισω τοτε μπαινει πολυ ευκολα σε λειτουργια, το θυμάμαι κι απο το δικο μου. Με παλιο υγρο φρενων το πενταλ ψιλοκαθεται και εχει μικροτερη διαδρομη, σαν διακοπτης και κανει τα πραγματα χειροτερα.
,
Δες μηπως εχει αρπαξει ο πισω δίσκος και νιώθεις παλμους απο αυτο.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Jimakos08



Registration date : 06/09/2018

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: DL 650 και Πρόβλημα με ABS   Πεμ Σεπ 13 2018, 12:08

K0k0$ έγραψε:
Tα ABS 1ης/2ης γενιάς σαν του στρομ κλωτσανε πολυ και ειναι ευαισθητα, θελουν να πατας ταυτοχρονα φρενο και στους 2 τροχους. Αν πατας μονο πισω τοτε μπαινει πολυ ευκολα σε λειτουργια, το θυμάμαι  κι απο το δικο μου. Με παλιο υγρο φρενων το πενταλ ψιλοκαθεται και εχει μικροτερη διαδρομη, σαν διακοπτης και κανει τα πραγματα χειροτερα.
,
Δες μηπως εχει αρπαξει ο πισω δίσκος και νιώθεις παλμους απο αυτο.

O δίσκος είναι ευτυχώς εντάξει. Απλά δεν είχαν αλλαχτεί ποτέ υγρά φρένων για 10 χρόνια και αυτό ίσως εξηγεί πολλά.
Ακόμα και η μπροστά τρόμπα έχει θέμα(ακόμα και μετά από την αλλαγή υγρών) αφού μαγκώνει καμιά φορά την ώρα που πατάω φρένο και ξεμαγκώνει απότομα με λίγη παραπάνω πίεση καταλήγοντας σε κάπως ξαφνικό φρενάρισμα.Είναι στο πρόγραμμα να πάρω ένα κιτ επισκευής και ελπίζω να γλιτώσω την αλλαγή τρόμπας.

Διάβασα μάλιστα μέσα στο forum ότι οδηγός άλλαξε δαγκάνες , τρόμπα σε κάτι καλύτερο και σταμάτησε να μπαίνει το ABS στις λακκούβες..... συνεπώς το ίδιο το υγρό με κάποιον τρόπο επηρεάζει την λειτουργία του ABS.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
K0k0$
vstromhellasforum Fanatic
vstromhellasforum Fanatic
avatar

Ηλικία : 39
Τόπος : Αθηνα
Registration date : 06/06/2011

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: DL 650 και Πρόβλημα με ABS   Πεμ Σεπ 13 2018, 15:00

Σιγουρα τα υγρα 10 χρονων δεν βοηθανε, ειναι αυτο που σου εγραψα, το παλιο υγρο φρενων μαζευει υγρασια και βρωμιες που δυσκολευει την ολη κατασταση και κανει το φρενο κουτσουρο. Αυτο εχει σαν συνεπεια να ειναι πολυ σκληρο και να μην εχει αισθηση, σαν ενας απλος διακοπτης. Επισης, οταν ζεσταθει βραζει και βουλιαζει.

Οσο για την μπροστινη τρομπα, ειχα ακριβως το ιδιο θεμα και με ενα απλο κιτακι επισκευης το θεμα λυθηκε. Η διαδικασια ειναι πολυ ευκολη και θα εχεις σιγουρα αποτελεσμα. Ψαξε καπου στην ενοτητα καντο μονος σου, εχω ανεβασει αναλυτικα ενα φωτορομαντζο για το πως γινεται.

EDIT: Εδω ειναι> http://www.vstromhellasforum.com/t17232-topic


Αυτο που λες με την αλλαγη δαγκανων και τρομπας, το εχω κανει κι εγω, οπως και πολλοι εδω μεσα. Ο λογος που αλλαζει αυτη η ευαισθησια στις λακουβες μετα απο αυτη την αλλαγη δεν ειναι το υγρο , αλλα τα επιπλεον πιστονακια που εχουν οι 4πιστονες, και φυσικα η μεγαλυτερη διατομη τρομπας. Ολα αυτα επηρεαζουν το κυκλωμα του ABS που εχει σχεδιαστει για αλλες δαγκανες/τρομπα (οχι αρνητικα) και αλλαζουν το κλωτσημα του. Αυτο που βελτιωνεται με την αλλαγη αυτη δεν ειναι η ικανοτητα πεδησης (και με τις μαμα δαγκανες μπλοκαρει ανετα ο μπροστινος τροχος αρα μια χαρα δυναμη φρεναρισματος εχει απο το εργοστασιο) αλλα η αισθηση στο χερι και συνεπως βελτιωνεται η ικανοτητα σου να κοντρολαρεις το φρενο πιο "αναλογικα" , αρα να φρεναρεις καλυτερα χωρις να φτασεις σε σημειο να μπλοκαρεις τον τροχο σε λακουβες.

Το σιγουρο ειναι οτι πρεπει να φρεναρεις και με τα δυο φρενα για να ελαχιστοποιηθει το φαινομενο του να μπαινει το ABS σε λειτουργια σε αναπηδησεις και λακουβες τοσο ευκολα.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
 

DL 650 και Πρόβλημα με ABS

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 1 από 1

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
 :: ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ-ΑΝΑΒΑΤΗΣ :: Φρένα-Μετάδοση-
Μετάβαση σε: