ΦόρουμΠόρταλΕικονοθήκηΗμερολόγιοΕγγραφήΣύνδεση

Μοιραστείτε | 
 

 ΛΑΔΙΑ ΚΑΘΕ 3500ΚΜ???..........ΩΧ ΤΟ ΜΑΤΙ ΜΟΥ

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω 
Μετάβαση στη σελίδα : Επιστροφή  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Επόμενο
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
obelix
Member
Member


Ηλικία : 44
Τόπος : Αθήνα
Registration date : 13/02/2008

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΛΑΔΙΑ ΚΑΘΕ 3500ΚΜ???..........ΩΧ ΤΟ ΜΑΤΙ ΜΟΥ   Τρι Μαϊος 19 2009, 10:31

[quote="jim1900dz"]
ovelix έγραψε:
Συμφωνώ με όλους αλλά εγώ προσωπικά έχω το δικό μου "κάλο", στη μηχανή τα αλλάζω κάθε 2000χλμ,μαζί με φίλτρο(κυκλοφορεί μόνο σε ταξιδάκι-βόλτα και πάντα τάπα και με 2 άτομα) και στο παπί κάθε 1000χλμ.

Δε θέλω "ωχ"!!

Ώχ δεν θα πώ τρελο-οβελίξ, αλλά θα πώ...... το μάτι μου lol! lol! lol! lol!
Έχεις τρέλα που αλλάζεις τα λάδια κάθε τόσο.




Υ.Γ. Εννοείται οτι δεν με παρεξηγείς ε;;[/quote


Δε παρεξηγώ κανέναν, τι κάνω εγώ προσωπικα έγραψα και δεν εχω την απαίτηση να δεχτεί κάποιος τα γραφωμενά μου. Και ξαναλέω γιατί άνοιξα πάλι τους Ασκούς του Αιόλου, στο v-strom αλλάζω κάθε 2000χλμ γιατί είμαι 135κιλά(εξου και το δικάβαλο), όταν τη βγάζω βόλτα η μικρότερη θα είναι τουλάχιστον μέχρι χαλκίδα-λουτράκι για καφέ, δε θα πω το χλμ που πηγαίνω αλλά ο χρονος αυτών των διαδρομών είναι 15 με 25 λεπτά(και για να μην αρχίσετε πάντα από την ώρα που περνώ τα πρώτα διόδια)άρα καταλαβαίνεις πως πηγαίνω... Στα όρια μου. Αν και από τις ελάχιστες γνώσεις που εχω γνωρίζω ότι δεν είναι και ότι το καλύτερο αυτή η αλλαγή πάραυτα τη κάνω κάθε 2000χλμ και κάθε 2η το φίλτρο. Τα λάδια που βάζω τέλος είναι τα motul και στη χειρότερη των περιπτώσεων σε όσες μοτοσυκλέτες το εχω δοκιμάσει βία να φτάσω τα 3000χλμ για αλλαγή.
Αυτή ήταν η άποψη μου και η απολογία μου "σύντροφοι"...
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
tazakos
vstromhellasforum Fanatic
vstromhellasforum Fanatic


Ηλικία : 36
Τόπος : Καλλιθέα ,από Καβαλα
Registration date : 22/05/2008

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΛΑΔΙΑ ΚΑΘΕ 3500ΚΜ???..........ΩΧ ΤΟ ΜΑΤΙ ΜΟΥ   Τρι Μαϊος 19 2009, 10:44

Το δικαστήριο βρίσκει τον γαλάτη γίγαντα στις κατηγορίες:
-για κατασπατάληση φυσικών πόρων
-για ρύπανση του περιβάλλοντος μέσω συχνής απόρριψης ευτυχως καινούργιων ακόμη λαδιών
-για αναίτια σπατάλη χρημάτων εν καιρό κρίσης
-για πρόκληση ζήλειας XL-τζιλικιού από τους συμφορουμίτες
-για εναντίωση στο κατεστημένο

Ε Ν Ο Χ Ο, πάρτε τον στην στενή, τέρμα τα αγριογούρουνα, λαπά μια εβδομάδα! lol!
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Rory
moderator
moderator


Ηλικία : 51
Τόπος : Χανια
Registration date : 25/01/2009

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΛΑΔΙΑ ΚΑΘΕ 3500ΚΜ???..........ΩΧ ΤΟ ΜΑΤΙ ΜΟΥ   Τρι Μαϊος 19 2009, 10:57

Θα σας κουρασω παλι αλλα εκανα αυτο ακριβως που λεει ο τιτλος του topic εχω ακριβως κανει3500 χλμ πριν απο λιγο σιγα σιγα (βλεπετε εχω και το ποδι )αλλαξα τα λαδια της καλης μου , παιδια ηταν ΝΕΡΑΚΙ ,γιαυτο λοιπον συνιστω αναλογα με την χρηση που κανεις στην μηχανη σου ,ετσι πρεπει να της φερεσαι , σκληρη χρηση αλλαγη στις 3500 με 4000 κανονικη χρηση καθε 6000 οπως λεει και το μανουαλ study

_________________
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://www.rorygallagher.com/
Nik_Strom



Ηλικία : 37
Τόπος : ΑΘΗΝΑ
Registration date : 07/03/2009

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΛΑΔΙΑ ΚΑΘΕ 3500ΚΜ???..........ΩΧ ΤΟ ΜΑΤΙ ΜΟΥ   Τρι Μαϊος 19 2009, 12:09

Rory έγραψε:
Θα σας κουρασω παλι αλλα εκανα αυτο ακριβως που λεει ο τιτλος του topic εχω ακριβως κανει3500 χλμ πριν απο λιγο σιγα σιγα (βλεπετε εχω και το ποδι )αλλαξα τα λαδια της καλης μου , παιδια ηταν ΝΕΡΑΚΙ ,γιαυτο λοιπον συνιστω αναλογα με την χρηση που κανεις στην μηχανη σου ,ετσι πρεπει να της φερεσαι , σκληρη χρηση αλλαγη στις 3500 με 4000 κανονικη χρηση καθε 6000 οπως λεει και το μανουαλ study



Δεν ειναι υπερβολη αλλαγη καθε 3500χλμ....... εγω το αγορασα με 2000χλμ στο κοντερ και το λαδι ηταν ξανθο στο τζαμακι ο προηγουμενος ειχε κανει την αλλαγη κανονικα στα 1000χλμ

Τωρα ειμαι στα 3900 και αλλαξα αυτα τα λαδια τα οποια ηταν καταμαυρα στο λεκανακι που σημαινει οτι δουλεψαν και μαλιστα το χρωμα τους δειχνει οτι δουλεψαν καλα.... Very Happy
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
obelix
Member
Member


Ηλικία : 44
Τόπος : Αθήνα
Registration date : 13/02/2008

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΛΑΔΙΑ ΚΑΘΕ 3500ΚΜ???..........ΩΧ ΤΟ ΜΑΤΙ ΜΟΥ   Τρι Μαϊος 19 2009, 18:07

tazakos έγραψε:
Το δικαστήριο βρίσκει τον γαλάτη γίγαντα στις κατηγορίες:
-για κατασπατάληση φυσικών πόρων
-για ρύπανση του περιβάλλοντος μέσω συχνής απόρριψης ευτυχως καινούργιων ακόμη λαδιών
-για αναίτια σπατάλη χρημάτων εν καιρό κρίσης
-για πρόκληση ζήλειας XL-τζιλικιού από τους συμφορουμίτες
-για εναντίωση στο κατεστημένο

Ε Ν Ο Χ Ο, πάρτε τον στην στενή, τέρμα τα αγριογούρουνα, λαπά μια εβδομάδα! lol!



Μ'αρέσεις....
Και μη ξεχνάτε ορε παλικάρια... Μικρός είχα πέσει... στο καζάνι!
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
TomK8ww
vstromhellasforum Enthusiast
vstromhellasforum Enthusiast


Ηλικία : 55
Τόπος : Αθήνα
Registration date : 03/05/2009

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΛΑΔΙΑ ΚΑΘΕ 3500ΚΜ???..........ΩΧ ΤΟ ΜΑΤΙ ΜΟΥ   Πεμ Μαϊος 21 2009, 16:39

Nik_Strom έγραψε:
Rory έγραψε:
Θα σας κουρασω παλι αλλα εκανα αυτο ακριβως που λεει ο τιτλος του topic εχω ακριβως κανει3500 χλμ πριν απο λιγο σιγα σιγα (βλεπετε εχω και το ποδι )αλλαξα τα λαδια της καλης μου , παιδια ηταν ΝΕΡΑΚΙ ,γιαυτο λοιπον συνιστω αναλογα με την χρηση που κανεις στην μηχανη σου ,ετσι πρεπει να της φερεσαι , σκληρη χρηση αλλαγη στις 3500 με 4000 κανονικη χρηση καθε 6000 οπως λεει και το μανουαλ study



Δεν ειναι υπερβολη αλλαγη καθε 3500χλμ....... εγω το αγορασα με 2000χλμ στο κοντερ και το λαδι ηταν ξανθο στο τζαμακι ο προηγουμενος ειχε κανει την αλλαγη κανονικα στα 1000χλμ

Τωρα ειμαι στα 3900 και αλλαξα αυτα τα λαδια τα οποια ηταν καταμαυρα στο λεκανακι που σημαινει οτι δουλεψαν και μαλιστα το χρωμα τους δειχνει οτι δουλεψαν καλα.... Very Happy
Αυτα τα καταμαυρα λάδια που έβγαλες θα τα ξαναβάλεις(απο καινούργιο μπουκάλι)και θα είναι ΞΑΝΘΑ Laughing Laughing Laughing Για ρώτησε 1 μηχανικό τι δουλειά κάνει το ΝΤΕΛΑΒΑΛ στο καράβι???????ΞΥΠΝΑΤΕ ......το φίλτρο κάνει τη δουλεια..Ξυπνάτε...τα κοράκια ενώθηκαν και ΚΑΡΑΔΟΚΟΥΝ...... cyclops cyclops cyclops
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
kalamaria
Member
Member


Ηλικία : 52
Τόπος : ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ(ΚΑΛΑΜΑΡΙΑ)
Registration date : 18/01/2008

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΛΑΔΙΑ ΚΑΘΕ 3500ΚΜ???..........ΩΧ ΤΟ ΜΑΤΙ ΜΟΥ   Πεμ Μαϊος 21 2009, 18:18

Laughing Laughing Laughing Για ρώτησε 1 μηχανικό τι δουλειά κάνει το ΝΤΕΛΑΒΑΛ στο καράβι???????ΞΥΠΝΑΤΕ ......το φίλτρο κάνει τη δουλεια..Ξυπνάτε...τα κοράκια ενώθηκαν και ΚΑΡΑΔΟΚΟΥΝ...... cyclops cyclops cyclops[/quote]


για....δωσε εξηγησης? δεν το καταλαβα Question Question
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
TomK8ww
vstromhellasforum Enthusiast
vstromhellasforum Enthusiast


Ηλικία : 55
Τόπος : Αθήνα
Registration date : 03/05/2009

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΛΑΔΙΑ ΚΑΘΕ 3500ΚΜ???..........ΩΧ ΤΟ ΜΑΤΙ ΜΟΥ   Πεμ Μαϊος 21 2009, 18:53

kalamaria έγραψε:
Laughing Laughing Laughing Για ρώτησε 1 μηχανικό τι δουλειά κάνει το ΝΤΕΛΑΒΑΛ στο καράβι???????ΞΥΠΝΑΤΕ ......το φίλτρο κάνει τη δουλεια..Ξυπνάτε...τα κοράκια ενώθηκαν και ΚΑΡΑΔΟΚΟΥΝ...... cyclops cyclops cyclops


για....δωσε εξηγησης? δεν το καταλαβα Question Question[/quote]Τα καράβια(που ταξιδεύουν μήνες)δεν αλλάζουν λάδια.Οταν ανέβει το λάδι(ΞΑΝΘΟ),λιπάνει τον κινήτηρα και κατέβει (ΜΑΥΡΟ),περνάει μεσα απ το ντελαβάλ καθαρίζεται(γίνεται ΞΑΝΘΟ)και συνεχίζεται η διαδικασία για ΜΗΝΕΣ.....Ετσι λοιπον τα λάδια που πετάμε(σιγά να μην τα πετάγανε),καθαρίζονται βάζουν κάποια πρόσθετα,και νατα πάλι φρέσκα στο μπουκάλι............ΞΥΠΝΑΤΕ...ΤΟ ΦΙΛΤΡΟ ΚΑΝΕΙ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ Idea
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
GIANNHS1967
Member
Member


Τόπος : ΑΘΗΝΑ ΣΕΡΡΕΣ
Registration date : 28/05/2008

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΛΑΔΙΑ ΚΑΘΕ 3500ΚΜ???..........ΩΧ ΤΟ ΜΑΤΙ ΜΟΥ   Πεμ Μαϊος 21 2009, 20:43

+1 στα λεγόμενα του φίλου TomK8ww.

Ο ελληνικός όρος για το delaval είναι φυγοκεντρικός διαχωριστήρας (δηλαδή το λάδι καθαρίζεται με φυγοκεντρισμό όπου τα κατάλοιπα διαχωρίζονται από το λάδι και ξαναχρησιμοποιήται στη λίπανση της μηχανής.

Επίσης να πω οτι όντως γίνεται ανακύκλωση των χρησιμοποιημένων λαδιών αφού εχω την εμπειρία από πρώτο χέρι (ο πεθερός φίλου μου εχει ενα μικρο διυληστήριο)
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
spyrosk58
vstromhellasforum Enthusiast
vstromhellasforum Enthusiast


Ηλικία : 58
Τόπος : Αθήνα - Νότια
Registration date : 17/04/2009

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΛΑΔΙΑ ΚΑΘΕ 3500ΚΜ???..........ΩΧ ΤΟ ΜΑΤΙ ΜΟΥ   Παρ Μαϊος 22 2009, 08:37

δεν είμαι ναυτικός, αλλά υποθέτω ότι τα λάδια μηχανών πλοίων δεν έχουν καμία απολύτως σχέση με τα λάδια μηχανών αυτοκινήτων και μοτοσυκλετών. Άρα σίγουρα αντέχουν περισσότερο.

ok, το ότι γίνεται καθαρισμός και ανακύκλωση λαδιών για μερική επαναχρησιμοποίησή τους δεν το ακούω πρώτη φορά και το θεωρώ φυσιολογικό. Εξ άλλου τι τα κάνουν αυτά που μαζεύουν στα συνεργεία στους ειδικούς κάδους ;
Το ουσιαστικό ερώτημα νομίζω είναι το "σπάσιμο" του λαδιού, το ότι γίνεται "νεράκι" όπως άλλοι αναφέρουν πριν. Το ότι αλλάζει το ιξώδες τους, η πυκνότητά τους και άρα η ικανότητά τους να προστατεύουν αποτελεσματικά τα μεταλλικά μέρη του κινητήρα στις θερμοκρασίες που λειτουργεί. Αυτό το ρόλο δεν παίζουν εξ άλλου και τα χαρακτηριστικά 15-40, 20-50 κλπ ;
Αυτό δεν υποτίθεται πως κάνουν τα συνθετικά (και ακριβότερα) λάδια (αντέχουν περισσότερο στην καταπόνηση), ενώ τα ημισυνθετικά λιγότερο ;;;

Άρα το θέμα δεν είναι τόσο η καθαρότητα του λαδιού (που σ' ένα νέο κινητήρα "βρωμίζει" γρηγορότερα), αλλά η αντοχή του.

Τι λέτε για αυτά ;

xaxa
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Nik_Strom



Ηλικία : 37
Τόπος : ΑΘΗΝΑ
Registration date : 07/03/2009

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΛΑΔΙΑ ΚΑΘΕ 3500ΚΜ???..........ΩΧ ΤΟ ΜΑΤΙ ΜΟΥ   Παρ Μαϊος 22 2009, 10:30

TomK8ww έγραψε:
kalamaria έγραψε:
Laughing Laughing Laughing Για ρώτησε 1 μηχανικό τι δουλειά κάνει το ΝΤΕΛΑΒΑΛ στο καράβι???????ΞΥΠΝΑΤΕ ......το φίλτρο κάνει τη δουλεια..Ξυπνάτε...τα κοράκια ενώθηκαν και ΚΑΡΑΔΟΚΟΥΝ...... cyclops cyclops cyclops


για....δωσε εξηγησης? δεν το καταλαβα Question Question
Τα καράβια(που ταξιδεύουν μήνες)δεν αλλάζουν λάδια.Οταν ανέβει το λάδι(ΞΑΝΘΟ),λιπάνει τον κινήτηρα και κατέβει (ΜΑΥΡΟ),περνάει μεσα απ το ντελαβάλ καθαρίζεται(γίνεται ΞΑΝΘΟ)και συνεχίζεται η διαδικασία για ΜΗΝΕΣ.....Ετσι λοιπον τα λάδια που πετάμε(σιγά να μην τα πετάγανε),καθαρίζονται βάζουν κάποια πρόσθετα,και νατα πάλι φρέσκα στο μπουκάλι............ΞΥΠΝΑΤΕ...ΤΟ ΦΙΛΤΡΟ ΚΑΝΕΙ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ Idea[/quote]



Με την αλλαγη λαδιων φυσικα αλλαχθηκε και το φιλτρο.....

Τα λαδια ανακυκλωνται αλλα θεωρω υπερβολη με καθαρισμα και καποια προσθετα να γινονται σαν καινουργια ισως καποια φτηνα λαδια εταιριων τρεχα γυρευε αν υπαρχει καποιος στην τεχνολογια παρασκευης λιπαντικων ας εκφρασει μια υπευθυνη γνωμη

Για εμενα το πιο πιθανον ειναι να ανακυκλωνονται για να γινουν αλλα παραγωγα λαδιων οπως γρασσα κλπ
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
mes
Member
Member


Ηλικία : 36
Τόπος : αθηνα
Registration date : 05/04/2009

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΛΑΔΙΑ ΚΑΘΕ 3500ΚΜ???..........ΩΧ ΤΟ ΜΑΤΙ ΜΟΥ   Παρ Μαϊος 22 2009, 13:34

ΟΛΑ τα λαδια που κυκλοφορουν ειναι ανακατασκευασμενα ακομα και τα 100% συνθετικα.Ελαχιστες εταιριες οπως η Belray βγαζουν καποια Πρωτογενες ορυκτελαια και φυσικα κανουν 45ευρω το μπουκαλι.Εχω δουλεψει σε διυλιστηρια αλλα δεν ειναι και κανενα μυστικο!!
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
WWW
Member
Member


Ηλικία : 39
Τόπος : Πάτρα
Registration date : 25/10/2008

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΛΑΔΙΑ ΚΑΘΕ 3500ΚΜ???..........ΩΧ ΤΟ ΜΑΤΙ ΜΟΥ   Παρ Μαϊος 22 2009, 14:10

Δεν είμαι γνώστης του αντικειμένου αλλά επιστρατεύοντας την βασική χημεία που κάναμε στο γυμνάσιο αλλά και λιγάκι από την τεχνολογία του ελαιολάδου (μη γελάτε γιατί σας βλέπω), θα ήθελα να ακούσω από κάποιον ίσως χημικό ή ευρύτερα ειδικό στα ορυκτέλαια για το εξής:

α) όταν αλλάζει το ιξώδες του λαδιού από την πολύ χρήση, οφείλεται σε πιθανή ανάμειξή του με βαρύτερα ίσως κλάσματα που παράγονται από το ίδιο το λάδι επειδή αυτό υποβάλλεται στις υψηλές θερμοκρασίες και τριβές ?

β) Και αν αυτό συμβαίνει και ΜΕΡΟΣ του λαδιού αλλάζει "μορφή" αυτό οφείλεται σε πιθανή διαφοροποίηση των μοριακών δεσμών?? Εφόσον οι μοριακοί δεσμοί διαφοροποιούνται, τότε σίγουρα αλλάζει το μοριακό βάρος, επομένως ίσως κάποια κατάλοιπα, εν στάση του κινητήρα, να αιωρούνται μέσα στο κάρτερ ή να καθιζάνουν ή να πάνε πάνω πάνω, ανάλογα αν είναι μικρότερο ή μεγαλύτερο το Μοριακό τους βάρος απ' ότι του υγιούς λαδιού.

Αν ισχύει κάτι τέτοιο τότε με μία διάταξη οριζόντιου και κάθετου ελαιοδιαχωριστήρα, μπορεί να γίνει 100 % αφαίρεση των "προβληματικών" μορίων, εκμεταλλευόμενοι το διαφορετικό μοριακό τους βάρος από το υπόλοιπο υγιές λάδι.

Αν το παραπάνω είναι σωστό, τότε το υπόλοιπο λάδι (χωρίς τα προβληματικά μόρια) είναι "υγιές" και μπορεί να δουλευτεί όπως και πριν, μέχρις ότου και αυτό "μεταπέσει" σε κάτι άλλο.

Αν το παραπάνω είναι λάθος, τότε κάτι άλλο παίζει που, τουλάχιστον εμένα, θα με ενδιέφερε να μάθω.

Κανα σχόλιο (από γνώστες και μη ) ???

XYLO XYLO XYLO
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
TomK8ww
vstromhellasforum Enthusiast
vstromhellasforum Enthusiast


Ηλικία : 55
Τόπος : Αθήνα
Registration date : 03/05/2009

ΔημοσίευσηΘέμα: ΛΑΔΙΑ ΚΑΘΕ 3500ΚΜ???.........ΩΧ ΤΟ ΜΑΤΙ ΜΟΥ   Σαβ Μαϊος 23 2009, 22:40

mes έγραψε:
ΟΛΑ τα λαδια που κυκλοφορουν ειναι ανακατασκευασμενα ακομα και τα 100% συνθετικα.Ελαχιστες εταιριες οπως η Belray βγαζουν καποια Πρωτογενες ορυκτελαια και φυσικα κανουν 45ευρω το μπουκαλι.Εχω δουλεψει σε διυλιστηρια αλλα δεν ειναι και κανενα μυστικο!!
Ότι και να λες δεν σακούνε.Τους παραμυθιάζουν τα μηχανικάκια......Να έλεγαν τουλάχιστον αντί για 6000ΚΜ αλλάξτε τα στις 5000ΚΜ να το καταπιώ,αλλά στις 3500???????????? Rolling Eyes Εαν κάναμε 1γράμμα στη μαμμα Ιαπωνία,τότε θα έβλεπες τις φάτσες τους(εξουσιοδοτημένοι).ΞΥΠΝΑΤΕ .......ΔΟΥΛΙΤΣΑ ΘΕΛΟΥΝ .............ΟΙ .........ΑΝΘΡΩΠΟΙ..... Twisted Evil
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
TomK8ww
vstromhellasforum Enthusiast
vstromhellasforum Enthusiast


Ηλικία : 55
Τόπος : Αθήνα
Registration date : 03/05/2009

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΛΑΔΙΑ ΚΑΘΕ 3500ΚΜ???..........ΩΧ ΤΟ ΜΑΤΙ ΜΟΥ   Σαβ Μαϊος 23 2009, 22:49

Nik_Strom έγραψε:
TomK8ww έγραψε:
kalamaria έγραψε:
Laughing Laughing Laughing Για ρώτησε 1 μηχανικό τι δουλειά κάνει το ΝΤΕΛΑΒΑΛ στο καράβι???????ΞΥΠΝΑΤΕ ......το φίλτρο κάνει τη δουλεια..Ξυπνάτε...τα κοράκια ενώθηκαν και ΚΑΡΑΔΟΚΟΥΝ...... cyclops cyclops cyclops


για....δωσε εξηγησης? δεν το καταλαβα Question Question
Τα καράβια(που ταξιδεύουν μήνες)δεν αλλάζουν λάδια.Οταν ανέβει το λάδι(ΞΑΝΘΟ),λιπάνει τον κινήτηρα και κατέβει (ΜΑΥΡΟ),περνάει μεσα απ το ντελαβάλ καθαρίζεται(γίνεται ΞΑΝΘΟ)και συνεχίζεται η διαδικασία για ΜΗΝΕΣ.....Ετσι λοιπον τα λάδια που πετάμε(σιγά να μην τα πετάγανε),καθαρίζονται βάζουν κάποια πρόσθετα,και νατα πάλι φρέσκα στο μπουκάλι............ΞΥΠΝΑΤΕ...ΤΟ ΦΙΛΤΡΟ ΚΑΝΕΙ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ Idea



Με την αλλαγη λαδιων φυσικα αλλαχθηκε και το φιλτρο.....

Τα λαδια ανακυκλωνται αλλα θεωρω υπερβολη με καθαρισμα και καποια προσθετα να γινονται σαν καινουργια ισως καποια φτηνα λαδια εταιριων τρεχα γυρευε αν υπαρχει καποιος στην τεχνολογια παρασκευης λιπαντικων ας εκφρασει μια υπευθυνη γνωμη

Για εμενα το πιο πιθανον ειναι να ανακυκλωνονται για να γινουν αλλα παραγωγα λαδιων οπως γρασσα κλπ[/quote] Μην το θεωρεις υπερβολη.Προσγειώσου στην ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ wlcm
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
TomK8ww
vstromhellasforum Enthusiast
vstromhellasforum Enthusiast


Ηλικία : 55
Τόπος : Αθήνα
Registration date : 03/05/2009

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΛΑΔΙΑ ΚΑΘΕ 3500ΚΜ???..........ΩΧ ΤΟ ΜΑΤΙ ΜΟΥ   Σαβ Μαϊος 23 2009, 22:56

spyrosk58 έγραψε:
δεν είμαι ναυτικός, αλλά υποθέτω ότι τα λάδια μηχανών πλοίων δεν έχουν καμία απολύτως σχέση με τα λάδια μηχανών αυτοκινήτων και μοτοσυκλετών. Άρα σίγουρα αντέχουν περισσότερο.

ok, το ότι γίνεται καθαρισμός και ανακύκλωση λαδιών για μερική επαναχρησιμοποίησή τους δεν το ακούω πρώτη φορά και το θεωρώ φυσιολογικό. Εξ άλλου τι τα κάνουν αυτά που μαζεύουν στα συνεργεία στους ειδικούς κάδους ;
Το ουσιαστικό ερώτημα νομίζω είναι το "σπάσιμο" του λαδιού, το ότι γίνεται "νεράκι" όπως άλλοι αναφέρουν πριν. Το ότι αλλάζει το ιξώδες τους, η πυκνότητά τους και άρα η ικανότητά τους να προστατεύουν αποτελεσματικά τα μεταλλικά μέρη του κινητήρα στις θερμοκρασίες που λειτουργεί. Αυτό το ρόλο δεν παίζουν εξ άλλου και τα χαρακτηριστικά 15-40, 20-50 κλπ ;
Αυτό δεν υποτίθεται πως κάνουν τα συνθετικά (και ακριβότερα) λάδια (αντέχουν περισσότερο στην καταπόνηση), ενώ τα ημισυνθετικά λιγότερο ;;;

Άρα το θέμα δεν είναι τόσο η καθαρότητα του λαδιού (που σ' ένα νέο κινητήρα "βρωμίζει" γρηγορότερα), αλλά η αντοχή του.

Τι λέτε για αυτά ;

xaxa
Εαν έχεις το 650 και του βάλεις συνθετικά πιθανον την έβαψες(έτσι λένε οι ειδικοί........)
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Αntonios



Τόπος : ΣΠΑΡΤΗ
Registration date : 04/11/2008

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΛΑΔΙΑ ΚΑΘΕ 3500ΚΜ???..........ΩΧ ΤΟ ΜΑΤΙ ΜΟΥ   Δευ Μαϊος 25 2009, 08:58

TomK8ww έγραψε:
spyrosk58 έγραψε:
δεν είμαι ναυτικός, αλλά υποθέτω ότι τα λάδια μηχανών πλοίων δεν έχουν καμία απολύτως σχέση με τα λάδια μηχανών αυτοκινήτων και μοτοσυκλετών. Άρα σίγουρα αντέχουν περισσότερο.

ok, το ότι γίνεται καθαρισμός και ανακύκλωση λαδιών για μερική επαναχρησιμοποίησή τους δεν το ακούω πρώτη φορά και το θεωρώ φυσιολογικό. Εξ άλλου τι τα κάνουν αυτά που μαζεύουν στα συνεργεία στους ειδικούς κάδους ;
Το ουσιαστικό ερώτημα νομίζω είναι το "σπάσιμο" του λαδιού, το ότι γίνεται "νεράκι" όπως άλλοι αναφέρουν πριν. Το ότι αλλάζει το ιξώδες τους, η πυκνότητά τους και άρα η ικανότητά τους να προστατεύουν αποτελεσματικά τα μεταλλικά μέρη του κινητήρα στις θερμοκρασίες που λειτουργεί. Αυτό το ρόλο δεν παίζουν εξ άλλου και τα χαρακτηριστικά 15-40, 20-50 κλπ ;
Αυτό δεν υποτίθεται πως κάνουν τα συνθετικά (και ακριβότερα) λάδια (αντέχουν περισσότερο στην καταπόνηση), ενώ τα ημισυνθετικά λιγότερο ;;;

Άρα το θέμα δεν είναι τόσο η καθαρότητα του λαδιού (που σ' ένα νέο κινητήρα "βρωμίζει" γρηγορότερα), αλλά η αντοχή του.

Τι λέτε για αυτά ;

xaxa
Εαν έχεις το 650 και του βάλεις συνθετικά πιθανον την έβαψες(έτσι λένε οι ειδικοί........)



τι εννοεις?Γιατι οχι συνθετικα?
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
TomK8ww
vstromhellasforum Enthusiast
vstromhellasforum Enthusiast


Ηλικία : 55
Τόπος : Αθήνα
Registration date : 03/05/2009

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΛΑΔΙΑ ΚΑΘΕ 3500ΚΜ???..........ΩΧ ΤΟ ΜΑΤΙ ΜΟΥ   Δευ Μαϊος 25 2009, 21:12

adonis έγραψε:
TomK8ww έγραψε:
spyrosk58 έγραψε:
δεν είμαι ναυτικός, αλλά υποθέτω ότι τα λάδια μηχανών πλοίων δεν έχουν καμία απολύτως σχέση με τα λάδια μηχανών αυτοκινήτων και μοτοσυκλετών. Άρα σίγουρα αντέχουν περισσότερο.

ok, το ότι γίνεται καθαρισμός και ανακύκλωση λαδιών για μερική επαναχρησιμοποίησή τους δεν το ακούω πρώτη φορά και το θεωρώ φυσιολογικό. Εξ άλλου τι τα κάνουν αυτά που μαζεύουν στα συνεργεία στους ειδικούς κάδους ;
Το ουσιαστικό ερώτημα νομίζω είναι το "σπάσιμο" του λαδιού, το ότι γίνεται "νεράκι" όπως άλλοι αναφέρουν πριν. Το ότι αλλάζει το ιξώδες τους, η πυκνότητά τους και άρα η ικανότητά τους να προστατεύουν αποτελεσματικά τα μεταλλικά μέρη του κινητήρα στις θερμοκρασίες που λειτουργεί. Αυτό το ρόλο δεν παίζουν εξ άλλου και τα χαρακτηριστικά 15-40, 20-50 κλπ ;
Αυτό δεν υποτίθεται πως κάνουν τα συνθετικά (και ακριβότερα) λάδια (αντέχουν περισσότερο στην καταπόνηση), ενώ τα ημισυνθετικά λιγότερο ;;;

Άρα το θέμα δεν είναι τόσο η καθαρότητα του λαδιού (που σ' ένα νέο κινητήρα "βρωμίζει" γρηγορότερα), αλλά η αντοχή του.

Τι λέτε για αυτά ;

xaxa
Εαν έχεις το 650 και του βάλεις συνθετικά πιθανον την έβαψες(έτσι λένε οι ειδικοί........)



τι εννοεις?Γιατι οχι συνθετικα?
Αυτο λέει η μαμμά για το 650.Εσύ για αλλο ρισκάρεις???
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
TomK8ww
vstromhellasforum Enthusiast
vstromhellasforum Enthusiast


Ηλικία : 55
Τόπος : Αθήνα
Registration date : 03/05/2009

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΛΑΔΙΑ ΚΑΘΕ 3500ΚΜ???..........ΩΧ ΤΟ ΜΑΤΙ ΜΟΥ   Δευ Μαϊος 25 2009, 21:57

spyrosk58 έγραψε:
δεν είμαι ναυτικός, αλλά υποθέτω ότι τα λάδια μηχανών πλοίων δεν έχουν καμία απολύτως σχέση με τα λάδια μηχανών αυτοκινήτων και μοτοσυκλετών. Άρα σίγουρα αντέχουν περισσότερο.

ok, το ότι γίνεται καθαρισμός και ανακύκλωση λαδιών για μερική επαναχρησιμοποίησή τους δεν το ακούω πρώτη φορά και το θεωρώ φυσιολογικό. Εξ άλλου τι τα κάνουν αυτά που μαζεύουν στα συνεργεία στους ειδικούς κάδους ;
Το ουσιαστικό ερώτημα νομίζω είναι το "σπάσιμο" του λαδιού, το ότι γίνεται "νεράκι" όπως άλλοι αναφέρουν πριν. Το ότι αλλάζει το ιξώδες τους, η πυκνότητά τους και άρα η ικανότητά τους να προστατεύουν αποτελεσματικά τα μεταλλικά μέρη του κινητήρα στις θερμοκρασίες που λειτουργεί. Αυτό το ρόλο δεν παίζουν εξ άλλου και τα χαρακτηριστικά 15-40, 20-50 κλπ ;
Αυτό δεν υποτίθεται πως κάνουν τα συνθετικά (και ακριβότερα) λάδια (αντέχουν περισσότερο στην καταπόνηση), ενώ τα ημισυνθετικά λιγότερο ;;;

Άρα το θέμα δεν είναι τόσο η καθαρότητα του λαδιού (που σ' ένα νέο κινητήρα "βρωμίζει" γρηγορότερα), αλλά η αντοχή του.

Τι λέτε για αυτά ;

xaxa
Φίλε μου καλέ,για την αντοχή ήδη έχει βγεί Β Ρ Ω Μ Α ότι οι περισότερες εταιρείες τα λιπαντικά για AUTO τα πακετάρουν για ΜΟΤΟ (στην ΔΙΠΛΑΣΙΑ+ τιμή βέβαια),και δεν ΑΝΤΙΔΡΑ ΚΑΝΕΙΣ Twisted Evil Οπότε καταλαβαίνεις ότι οι θεωρίες περί πολύστροφων κινητήρων(μοτο),λίπανση συμπλέκτη κ.λ.π πάνε .....κατά διαόλου.Έχω ακούσει επίσης ότι το ΜΟΝΑΔΙΚΟ ινστιτουτο για ΠΛΗΡΗ έλεγχο του ορυκτελαίου είναι στο ΒΕΛΓΙΟ....σε προβληματίζει καθόλου αυτό?Εμένα πάντως με προβληματίζει που στο μηχανάκι μου(mod. 2008),προτείνουν ΤΟ ΙΔΙΟ ΛΑΔΙ με παπάκια του 1988 Sad Sad Sad και σε καμμιά 30αρια μοντέλα ακόμη...................Μιας και ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ότι κάνουν έρευνα στο θέμα λίπανσης κινητήρα......ΠΡΙΝ ένας καινούργιος κινητήρας βγει στην ΠΑΡΑΓΩΓΗ!!!!!!!!!!!!! dead
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
aris_n
vstromhellasforum Enthusiast
vstromhellasforum Enthusiast


Ηλικία : 35
Τόπος : Άθενς
Registration date : 08/04/2008

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΛΑΔΙΑ ΚΑΘΕ 3500ΚΜ???..........ΩΧ ΤΟ ΜΑΤΙ ΜΟΥ   Δευ Μαϊος 25 2009, 22:10

TomK8ww έγραψε:
Αυτο λέει η μαμμά για το 650.Εσύ για αλλο ρισκάρεις???

+650

Απλά θα προσθέσω οτι σε εμένα το έχουν γράψει και χειρόγραφα στην πρώτη σελίδα του βιβλίου εγγύησης και για την ακρίβεια γράφουν "Προσοχή, απαγορεύεται η χρήση full συνθετικών λαδιών στο μοτέρ". Όταν ρώτησα γιατί, πήρα μια απάντηση που δεν μπορώ ούτε να την επιβεβαιώσω ούτε και να την απορρίψω γιατί δεν έχω ειδικές γνώσεις. Η απάντηση ήταν οτι τα full συνθετικά λάδια ενδέχεται να καίγονται και να αφήσουν το μοτέρ ξερό......
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
kalamaria
Member
Member


Ηλικία : 52
Τόπος : ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ(ΚΑΛΑΜΑΡΙΑ)
Registration date : 18/01/2008

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΛΑΔΙΑ ΚΑΘΕ 3500ΚΜ???..........ΩΧ ΤΟ ΜΑΤΙ ΜΟΥ   Δευ Μαϊος 25 2009, 22:41

εγω εβαλα δυο φορε full και ουτε εκαψε ουτε επαθε τιποτα τωρα γιατι το λενε αυτο δεν μπορω να το καταλαβω
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
gabadoo



Registration date : 08/04/2008

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΛΑΔΙΑ ΚΑΘΕ 3500ΚΜ???..........ΩΧ ΤΟ ΜΑΤΙ ΜΟΥ   Δευ Μαϊος 25 2009, 23:04

Πιθανον να το εχετε διαβασει,αλλα ειναι ΠΑΝΤΑ επικαιρο....



http://www.moto.gr/forums/showthread.php?threadid=14087

οι περιφημες "Λαδολογιες".....για να γνωριζουμε τι μας γινεται
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
TomK8ww
vstromhellasforum Enthusiast
vstromhellasforum Enthusiast


Ηλικία : 55
Τόπος : Αθήνα
Registration date : 03/05/2009

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΛΑΔΙΑ ΚΑΘΕ 3500ΚΜ???..........ΩΧ ΤΟ ΜΑΤΙ ΜΟΥ   Κυρ Μαϊος 31 2009, 14:00

WWW έγραψε:
Δεν είμαι γνώστης του αντικειμένου αλλά επιστρατεύοντας την βασική χημεία που κάναμε στο γυμνάσιο αλλά και λιγάκι από την τεχνολογία του ελαιολάδου (μη γελάτε γιατί σας βλέπω), θα ήθελα να ακούσω από κάποιον ίσως χημικό ή ευρύτερα ειδικό στα ορυκτέλαια για το εξής:

α) όταν αλλάζει το ιξώδες του λαδιού από την πολύ χρήση, οφείλεται σε πιθανή ανάμειξή του με βαρύτερα ίσως κλάσματα που παράγονται από το ίδιο το λάδι επειδή αυτό υποβάλλεται στις υψηλές θερμοκρασίες και τριβές ?

β) Και αν αυτό συμβαίνει και ΜΕΡΟΣ του λαδιού αλλάζει "μορφή" αυτό οφείλεται σε πιθανή διαφοροποίηση των μοριακών δεσμών?? Εφόσον οι μοριακοί δεσμοί διαφοροποιούνται, τότε σίγουρα αλλάζει το μοριακό βάρος, επομένως ίσως κάποια κατάλοιπα, εν στάση του κινητήρα, να αιωρούνται μέσα στο κάρτερ ή να καθιζάνουν ή να πάνε πάνω πάνω, ανάλογα αν είναι μικρότερο ή μεγαλύτερο το Μοριακό τους βάρος απ' ότι του υγιούς λαδιού.

Αν ισχύει κάτι τέτοιο τότε με μία διάταξη οριζόντιου και κάθετου ελαιοδιαχωριστήρα, μπορεί να γίνει 100 % αφαίρεση των "προβληματικών" μορίων, εκμεταλλευόμενοι το διαφορετικό μοριακό τους βάρος από το υπόλοιπο υγιές λάδι.

Αν το παραπάνω είναι σωστό, τότε το υπόλοιπο λάδι (χωρίς τα προβληματικά μόρια) είναι "υγιές" και μπορεί να δουλευτεί όπως και πριν, μέχρις ότου και αυτό "μεταπέσει" σε κάτι άλλο.

Αν το παραπάνω είναι λάθος, τότε κάτι άλλο παίζει που, τουλάχιστον εμένα, θα με ενδιέφερε να μάθω.

Κανα σχόλιο (από γνώστες και μη ) ???

XYLO XYLO XYLO
Μας έστειλες μεγάλε με την ανάλυση σου........Δεν μορώ να σου πω για τον ελαιοδιαχωριστήρα,αλλά ΙΣΩΣ..........έχεις δίκιο.Το υγιές λάδι που θα προκύψει(εαν προκύψει δεν γνωρίζω) απο την εργασία σου,του χώσεις πρόσθετα(πόσα άραγε?),ΝΑΙ θα έχεις 1 πολύ καλό λάδι.Με ανθρώπους που έχω συζητησει πιο ειδικούς λένε ότι τα ΠΡΟΣΘΕΤΑ είναι αυτά που καταστρέφονται.Μακάρι να βρισκόταν ένας ΧΕΙΜΙΚΟΣ(οχι λαμόγιο), να μας ξεγκαβώσει...........γιατί μην ξεχνας πάνω στην ιστορία OIL.....παίζονται πολλά.............ΑΝΑ ΤΗΝ ΥΦΗΛΙΟ....... dead
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
TomK8ww
vstromhellasforum Enthusiast
vstromhellasforum Enthusiast


Ηλικία : 55
Τόπος : Αθήνα
Registration date : 03/05/2009

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΛΑΔΙΑ ΚΑΘΕ 3500ΚΜ???..........ΩΧ ΤΟ ΜΑΤΙ ΜΟΥ   Κυρ Σεπ 27 2009, 19:11

spyrosk58 έγραψε:
δεν είμαι ναυτικός, αλλά υποθέτω ότι τα λάδια μηχανών πλοίων δεν έχουν καμία απολύτως σχέση με τα λάδια μηχανών αυτοκινήτων και μοτοσυκλετών. Άρα σίγουρα αντέχουν περισσότερο.

ok, το ότι γίνεται καθαρισμός και ανακύκλωση λαδιών για μερική επαναχρησιμοποίησή τους δεν το ακούω πρώτη φορά και το θεωρώ φυσιολογικό. Εξ άλλου τι τα κάνουν αυτά που μαζεύουν στα συνεργεία στους ειδικούς κάδους ;
Το ουσιαστικό ερώτημα νομίζω είναι το "σπάσιμο" του λαδιού, το ότι γίνεται "νεράκι" όπως άλλοι αναφέρουν πριν. Το ότι αλλάζει το ιξώδες τους, η πυκνότητά τους και άρα η ικανότητά τους να προστατεύουν αποτελεσματικά τα μεταλλικά μέρη του κινητήρα στις θερμοκρασίες που λειτουργεί. Αυτό το ρόλο δεν παίζουν εξ άλλου και τα χαρακτηριστικά 15-40, 20-50 κλπ ;
Αυτό δεν υποτίθεται πως κάνουν τα συνθετικά (και ακριβότερα) λάδια (αντέχουν περισσότερο στην καταπόνηση), ενώ τα ημισυνθετικά λιγότερο ;;;

Άρα το θέμα δεν είναι τόσο η καθαρότητα του λαδιού (που σ' ένα νέο κινητήρα "βρωμίζει" γρηγορότερα), αλλά η αντοχή του.

Τι λέτε για αυτά ;

xaxa
Ωπ............Σπυράκο...............δεν το είχα δει αυτό!!!!!!!!!!!!!!!Τι λέω γι αυτά??????Ναι ..... η..αντοχή του.Μήπως γι αυτό οι Αμερικάνοι v-stromers(σε μεγάλο αριθμό),
χρησιμοποιούν λάδια για DIESEL??? dead (έβαζα παλιά σε ένα 400 χωρίς πρόβλημα).Για μπες V-strom International και ψάξτο λίγο........άντε που είσαι καλός στα GRAFO
...............άντε,βγάλε μας καμμιά είδηση.........
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
spyrosk58
vstromhellasforum Enthusiast
vstromhellasforum Enthusiast


Ηλικία : 58
Τόπος : Αθήνα - Νότια
Registration date : 17/04/2009

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΛΑΔΙΑ ΚΑΘΕ 3500ΚΜ???..........ΩΧ ΤΟ ΜΑΤΙ ΜΟΥ   Κυρ Σεπ 27 2009, 20:33

Καλά ρε, το Μάιο το γραψα, τώρα το είδες ????? Ου γαρ έρχεται μόνον, Θωμάααα
Λέω να ρωτήσω ένα φίλο μου ειδικό ......, ίσως να ξέρει καλύτερα ( lol! lol! lol! )
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
 

ΛΑΔΙΑ ΚΑΘΕ 3500ΚΜ???..........ΩΧ ΤΟ ΜΑΤΙ ΜΟΥ

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή 

 Παρόμοια θέματα

+
Σελίδα 2 από 7Μετάβαση στη σελίδα : Επιστροφή  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Επόμενο

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
 :: ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ-ΑΝΑΒΑΤΗΣ :: Υγρά....& φίλτρα-
Μετάβαση σε: