ΦόρουμΠόρταλΕικονοθήκηΗμερολόγιοΕγγραφήΣύνδεση

Μοιραστείτε | 
 

 Περι αναρτησεων και φρενων gια το 650

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω 
Μετάβαση στη σελίδα : Επιστροφή  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11 ... 17  Επόμενο
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
tassos...
Member
Member


Ηλικία : 30
Τόπος : Αθήνα
Registration date : 03/04/2008

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Περι αναρτησεων και φρενων gια το 650   Παρ Μαϊος 14 2010, 17:45

Kevin Tas έγραψε:
Ποιό παλικάρι ξέρει να μου επιβεβαιώσει αν κάνουν αυτές οι τετραπίστονες δαγκάνες για το μοτόρι μας ? Για να μην κάνω καμμία λαλακία

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/04-05-SUZUKI-GSXR-750-600-FRONT-BRAKE-CALIPERS-gsxr750-/390195408964?cmd=ViewItem&pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item5ad9757044

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/04-05-GSXR-600-GSX-R-FRONT-BRAKE-CALIPERS-/250555908799?cmd=ViewItem&pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item3a564bc2bf

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/05-Suzuki-GSXR-GSX-R-600-Front-Brake-Calipers-70J-/140403790785?cmd=ViewItem&pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item20b0b7d3c1

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/01-02-03-SUZUKI-GSXR-600-FRONT-CALIPERS-39100-35F40-/150367467231?cmd=ViewItem&pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item23029976df

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/2003-04-GSXR-600-FRONT-CALIPERS-/170384059806?cmd=ViewItem&pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item27abae6d9e

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=140401809902&ssPageName=ADME:B:BODO:MOT:1

Μόνο απο το τελευτέο λινκ κάνουν...
Οι άλλες είναι ακτηνικές και δεν υπάρχουν έτοιμοι αποστάτες!

EDIT: Και το προ τελευτέο...
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Snakeye
Member
Member


Ηλικία : 44
Τόπος : Πατήσια, ΑΘΗΝΑ
Registration date : 19/01/2008

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Περι αναρτησεων και φρενων gια το 650   Σαβ Μαϊος 15 2010, 22:07

Αν και δύσπιστος αφού είμαι γνωστός γκρινιάρης έβαλα τις μανέτες που λέει ο Μίλτος.

Το αποτέλεσμα με εξέπληξε οι μανέτες κάνουν τρελή διαφορά.

Τώρα πλέον φρενάρω με τα δύο δάκτυλα για πλάκα και η ρύθμιση είναι στο 4 από 6 ενώ με τη μαμά μανέτα στο 1 και πάλι δεν είμουν ευχαριστημένος.

Μεγάλη διαφορά είδα και στην λειτουργία του συμπλέκτη.

Δοκιμάστε τες και δεν θα το μετανιώσετε, αξίζουν τα 90 €.

Μίλτο είσαι θεός , merci

OK xaxa
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
MILT
vstromhellasforum Fanatic
vstromhellasforum Fanatic


Ηλικία : 52
Τόπος : Αθηνα
Registration date : 06/06/2009

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Περι αναρτησεων και φρενων gια το 650   Σαβ Μαϊος 15 2010, 22:12

Snakeye έγραψε:
Μίλτο είσαι θεός


Το ξερω. miffy
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://www.vstrom.gr/
V A G O S
Member
Member


Ηλικία : 38
Τόπος : ΛΕΩΝΙΔΙΟ - ΛΑΥΡΙΟ - ΠΕΙΡΑΙΑΣ - Ν. Μηχανιώνα Θεσσαλονίκης
Registration date : 15/02/2009

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Περι αναρτησεων και φρενων gια το 650   Σαβ Μαϊος 15 2010, 22:12



κανα λινκ ρε παιδες;

επισης επειδη τσουχτηκα προχθες,μαρσπιε οδηγου 53 ευρω,υπαρχει κατι αλλο;
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
MILT
vstromhellasforum Fanatic
vstromhellasforum Fanatic


Ηλικία : 52
Τόπος : Αθηνα
Registration date : 06/06/2009

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Περι αναρτησεων και φρενων gια το 650   Σαβ Μαϊος 15 2010, 22:16

Βαγγο τις μανετες τις φερνει ο Αργυριου αλλα δεν εχει αανεβασει τον κατσλογο στο site του ακομη.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://www.vstrom.gr/
V A G O S
Member
Member


Ηλικία : 38
Τόπος : ΛΕΩΝΙΔΙΟ - ΛΑΥΡΙΟ - ΠΕΙΡΑΙΑΣ - Ν. Μηχανιώνα Θεσσαλονίκης
Registration date : 15/02/2009

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Περι αναρτησεων και φρενων gια το 650   Σαβ Μαϊος 15 2010, 22:18

MILT έγραψε:
Βαγγο τις μανετες τις φερνει ο Αργυριου αλλα δεν εχει αανεβασει τον κατσλογο στο site του ακομη.

δηλαδη δεν υπαρχουν πουθενα στον κοσμο;;;


βαλε φωτο απο τις δικες σου αν γινεται τοτε.
μαρσπιε οδηγου;;;
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Επισκέπτ
Επισκέπτης



ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Περι αναρτησεων και φρενων gια το 650   Σαβ Μαϊος 15 2010, 23:31

Τις μανέτες τις έχω βάλει και εγώ. Όντως πολύ καλύτερη αίσθηση ειδικά στον συμπλέκτη. Γϊνετε ποδήλατο αλλά όχι ότι είδα διαφορά στο φρενάρισμά της μηχανής. Απλά καλύτερη αίσθηση έχει. Γνώμη μου φυσικα.
Αν και ο Αργυρίου μου είχε πει πως θα φτιάξει και το αποτέλεσμα στο φρένο με μια τέτοια αλλαγή
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Επισκέπτ
Επισκέπτης



ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Περι αναρτησεων και φρενων gια το 650   Δευ Μαϊος 17 2010, 12:48

Πρόταση μηχανικού μου:

Αν βάλουμε μια μικρότερη τρόμπα π.χ. από παπί θα κάνουμε δουλίτσα? Ίσχύει κάτι τέτοιο?

Μπαρούφα μου ακούγετε δεν ξέρω βέβαια και από αυτά καθόλου.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
tassos...
Member
Member


Ηλικία : 30
Τόπος : Αθήνα
Registration date : 03/04/2008

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Περι αναρτησεων και φρενων gια το 650   Δευ Μαϊος 17 2010, 21:39

onastrom έγραψε:
Πρόταση μηχανικού μου:

Αν βάλουμε μια μικρότερη τρόμπα π.χ. από παπί θα κάνουμε δουλίτσα? Ίσχύει κάτι τέτοιο?

Μπαρούφα μου ακούγετε δεν ξέρω βέβαια και από αυτά καθόλου.

O Αργυρίου στο είπε αυτό??????????????
Πες μου όχι γιατί θα φάει χοντρό κράκσιμο...

Μαμά έχουμε 14άρα(οι ABSάτοι) και δεν αρκεί,έχω βάλει 19άρια ακτηνική και άν είχα τα € θα έβαζα 20άρα beringer και ο άλλος λέει για τρόμπα από παπί??????? masturbate masturbate masturbate
Να μας σκοτώσει θέλει??? angry NO

Ρε ας του πάρει κάποιος το δίπλωμα!!!!

angry angry angry
Σε τι κόσμο θα φέρουμε τα παιδιά μας Θεέ μου...?????????
PITA PITA
angry angry angry angry
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
koymentakos
vstromhellasforum Enthusiast
vstromhellasforum Enthusiast


Ηλικία : 36
Τόπος : Αθηνα
Registration date : 17/03/2009

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Περι αναρτησεων και φρενων gια το 650   Δευ Μαϊος 17 2010, 23:26

XYLO XYLO

αν ειναι δυνατον

κι ομως ρε τασο υπαρχουν ανθρωποι που εμπιστευονται τετοιους καραγκιοζηδες και αυτοι βγαζουν λεφτα απο την αγνοια των αλλων.κρεμασμα θελουν
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
ipser



Ηλικία : 41
Τόπος : ΑΘΗΝΑ- ΣΕΡΡΕΣ
Registration date : 04/04/2008

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Περι αναρτησεων και φρενων gια το 650   Παρ Μαϊος 21 2010, 02:58

Τις ερχόμενες μέρες θα τοποθετήσω τα Ricor intiminators και αφού θα ανοίξω τα καλάμια σκέφτομαι μήπως είναι ευκαιρία να αλλάξω και τα ελατήρια με wp στα κιλά μου ( είμαι γύρω στα 105) και να μην ξανασχοληθώ πια με το μπροστά σύστημα....
Προβληματίζομαι όμως στο αν τελικά κάτι τέτοιο έχει νόημα ή όχι αφού τα Ricor intiminators θα βελτιώσουν κατά πολύ το σύστημα ενώ ήδη τα ελατήρια στο μπροστινό δεν έχουν γράψει αρκετά χιλίομετρα και σίγουρα είναι σε καλή κατάσταση.Θα έχει νόημα μια τέτοια κίνηση ή απλώς θα ξοδέψω επιλέον χρήματα χωρίς ουσιαστική βελτίωση. Επίσης εαν βελτιώσω το μπροστινό σύστημα δεν θα πρέπει να επέμβω και στο πίσω αμορτισερ ?
Και σε αυτή την περίπτωση πέρα από την λύση της ολικής αντικατάστασης του πίσω αμορτισέρ ,υπάρχει άλλη λύση? Η αντικατάσταση και του πίσω ελατηρίου, με άλλο καινούργιο της wp ( επίσης στα κιλά μου ),διατηρώντας το υπάρχον αμορτισέρ προτείνεται ή είναι μια λύση πρόχειρη που επίσης θα καταναλώσω χρόνο και χρήμα χωρίς αντίκρισμα... ?
Να διευκρινήσω ότι όλες αυτές οι σκέψεις σαν αρχικό σκοπό έχουν την βελτίωση και την αύξηση της ασφάλειας,καθώς κινούμαι μόνο σε άσφαλτο και οδηγώ συντηρικά.Δεν επιδιώκω να οδηγήσω τη μηχανή σε ακραίους ρυθμούς και έτσι επιζητώ λύσεις που δεν είναι ακραίες και ιδιαίτερα ακριβές, αλλά παράλληλα θα βελτιώσουν την συμπεριφορά της μηχανής και το αίσθημα ασφάλειας που αυτή προσφέρει.

Την βοηθεία σας παρακαλώ διότι τα έχω μπλέξει.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
NewFish
Member
Member


Ηλικία : 40
Τόπος : Όπου γης και πατρίς
Registration date : 13/02/2008

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Περι αναρτησεων και φρενων gια το 650   Παρ Μαϊος 21 2010, 10:06

ipser έγραψε:
Τις ερχόμενες μέρες θα τοποθετήσω τα Ricor intiminators και αφού θα ανοίξω τα καλάμια σκέφτομαι μήπως είναι ευκαιρία να αλλάξω και τα ελατήρια με wp στα κιλά μου ( είμαι γύρω στα 105) και να μην ξανασχοληθώ πια με το μπροστά σύστημα....
Προβληματίζομαι όμως στο αν τελικά κάτι τέτοιο έχει νόημα ή όχι αφού τα Ricor intiminators θα βελτιώσουν κατά πολύ το σύστημα ενώ ήδη τα ελατήρια στο μπροστινό δεν έχουν γράψει αρκετά χιλίομετρα και σίγουρα είναι σε καλή κατάσταση.Θα έχει νόημα μια τέτοια κίνηση ή απλώς θα ξοδέψω επιλέον χρήματα χωρίς ουσιαστική βελτίωση. Επίσης εαν βελτιώσω το μπροστινό σύστημα δεν θα πρέπει να επέμβω και στο πίσω αμορτισερ ?
Και σε αυτή την περίπτωση πέρα από την λύση της ολικής αντικατάστασης του πίσω αμορτισέρ ,υπάρχει άλλη λύση? Η αντικατάσταση και του πίσω ελατηρίου, με άλλο καινούργιο της wp ( επίσης στα κιλά μου ),διατηρώντας το υπάρχον αμορτισέρ προτείνεται ή είναι μια λύση πρόχειρη που επίσης θα καταναλώσω χρόνο και χρήμα χωρίς αντίκρισμα... ?
Να διευκρινήσω ότι όλες αυτές οι σκέψεις σαν αρχικό σκοπό έχουν την βελτίωση και την αύξηση της ασφάλειας,καθώς κινούμαι μόνο σε άσφαλτο και οδηγώ συντηρικά.Δεν επιδιώκω να οδηγήσω τη μηχανή σε ακραίους ρυθμούς και έτσι επιζητώ λύσεις που δεν είναι ακραίες και ιδιαίτερα ακριβές, αλλά παράλληλα θα βελτιώσουν την συμπεριφορά της μηχανής και το αίσθημα ασφάλειας που αυτή προσφέρει.

Την βοηθεία σας παρακαλώ διότι τα έχω μπλέξει.

H Ricor, στην ιστοσελίδα της, αναφέρει ότι η συντριπτική πλειοψηφία των οδηγών δε χρειάζεται αλλαγή ελατηρίου. Προτείνουν να δοκιμάσεις πρώτα με τα εργοστασιακά ελατήρια, αλλά σε περίπτωση που νιώσεις την ανάγκη να τα αλλάξεις μπορείς!

"Do I need to change my fork springs with Intiminators?

For 90% of bike owners, the answer is no. Try your standard springs with the Intiminators first, if you still feel you need different springs, then by all means give it a try. "


Επίσης, προτρέπουν να χρησιμοποιήσεις όσο πιο μαλακά ελατήρια σε παίρνει, γιατί έτσι επιτρέπεις στη βαλβίδα να κάνει τα μαγικά της χωρίς το ενοχλητικό ελατήριο να της αποσπα τη λειτουργία.

"If I opted to change back to stock springs in my forks after installing the Intiminators. How can this product compensate for a lower spring rate?

It's always best to use the softest spring you can get away with. Take into consideration the static load needs, riding double, luggage, external preload adjuster and how it affects ride height. You can make the shock switch circuits in a dynamic event, you can't do that with a spring. In other words, it's best to get the firm, stable ride with the shock, not the spring. You can get all the brake dive resistance you need with the high shock resistance at low shock velocity. With a softer spring and a shock that switches between circuits, the 'tire force variation' is lower and the traction is higher over rough surfaces. Our off road race shocks provide many times the 'transition resistance' compared to other shock mfg's. The cars respond well to dropping the spring rate when the shock controls the 'roll rate'."


Αν, βέβαια, αναλύσεις το κομμάτι που σου λέει "να πάρεις υπόψιν σου τα στατικά φορτία, το δικάβαλο, τις αποσκευές, τον εξωτερικό ρυθμιστή προφόρτισης και πως αυτά επιρρεάζουν το ύψος οδήγησης (sag)" οδηγούμαστε στο συμπέρασμα ότι τελικά το sag παίζει, όντως, ρόλο και αν δε μπορείς να το πετύχεις με τα "μαμά", χρειάζεται ν' αλλάξεις... Παραπάνω έλεγε ότι το 90% των οδηγών δε χρειάζονται αλλαγή. Μάλλον, το 90% των οδηγών είναι στυλάκια, πάνε μονοκάβαλοι και δεν έχουν αποσκευές. Δε βγάζω άκρη. Πάντως, υπάρχουν συμφορουμίτες που χρησιμοποιούν τα intiminators με τα "μαμά" ελατήρια και είναι απολύτως ικανοποιημένοι.

Οι παραπάνω δύο δηλώσεις της Ricor οδήγησαν στο να μη με πείθουν τα intiminators ως προϊόν... αλλά αυτό είναι μια άλλη ιστορία. Smile Και μιας και, όπως είπα, έχουμε απόλυτα ικανοποιημένους χρήστες στο φόρουμ, το αν πείθομαι εγώ ή όχι δεν έχει και τόση σημασία.

Όσο για την πίσω ανάρτηση, οι απόψεις και πάλι διίστανται για το πόσο αξίζει μια τέτοια επένδυση. Όπως είπες, υπάρχει και η φτηνότερη λύση του απλά να πας σε σε σκληρότερο ελατήριο μιας και είσαι 105 κιλά. Κατά τη γνώμη μου, κάνε τη μετατροπή με τα intiminators και βλέπεις αν έχεις άλλες ανάγκες...
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
loxias
Member
Member


Ηλικία : 39
Τόπος : Βόλος
Registration date : 06/07/2008

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Περι αναρτησεων και φρενων gια το 650   Παρ Μαϊος 21 2010, 14:56

NewFish έγραψε:
Οι παραπάνω δύο δηλώσεις της Ricor οδήγησαν στο να μη με πείθουν τα intiminators ως προϊόν... αλλά αυτό είναι μια άλλη ιστορία. Smile Και μιας και, όπως είπα, έχουμε απόλυτα ικανοποιημένους χρήστες στο φόρουμ, το αν πείθομαι εγώ ή όχι δεν έχει και τόση σημασία.


Τι λυση επελεξες για μπροστα εσυ? Rolling Eyes
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
TomK8ww
vstromhellasforum Enthusiast
vstromhellasforum Enthusiast


Ηλικία : 55
Τόπος : Αθήνα
Registration date : 03/05/2009

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Περι αναρτησεων και φρενων gια το 650   Παρ Μαϊος 21 2010, 15:13

hyperpro μπροστά,και όταν ήρθαν,έβαλα και τα ιντι yeye
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
gmavrid
vstromhellasforum Fanatic
vstromhellasforum Fanatic


Ηλικία : 36
Τόπος : Σέρρες-Θεσσαλονίκη
Registration date : 20/02/2008

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Περι αναρτησεων και φρενων gια το 650   Παρ Μαϊος 21 2010, 17:08

Loxias έγραψε:
NewFish έγραψε:
Οι παραπάνω δύο δηλώσεις της Ricor οδήγησαν στο να μη με πείθουν τα intiminators ως προϊόν... αλλά αυτό είναι μια άλλη ιστορία. Smile Και μιας και, όπως είπα, έχουμε απόλυτα ικανοποιημένους χρήστες στο φόρουμ, το αν πείθομαι εγώ ή όχι δεν έχει και τόση σημασία.


Τι λυση επελεξες για μπροστα εσυ? Rolling Eyes

Ο Σταμάτης φοράει σίγουρα Racetech βαλβίδες μπροστά και ελατήρια Racetech ή Hyperpro, Δε θυμάμαι... Πάντως σίγουρα όχι τα μαμά ελατήρια...
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
panoskon
Member
Member


Ηλικία : 36
Τόπος : Kινεττα - Αθηνα
Registration date : 19/11/2008

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Περι αναρτησεων και φρενων gια το 650   Παρ Μαϊος 21 2010, 17:26

Να ρωτησω κι εγω κατι?!
Μετα απο ποσα χιλιομετρα θεωρειτε πως θα επρεπε να αλλαχτουν τα ελατηρια μπροστα??
Συνθηκες οδηγησης μεικτες, πολη-εθνικη και δυστυχως ελαχιστο (εως καθολου) χωμα.
Τωρα εαν θεωρειται δικαβαλο τα 50 κιλα της γυναικας μου, βαλτε τα κι αυτα!!!!
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
wannabe
Member
Member


Τόπος : Athens
Registration date : 28/06/2009

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Περι αναρτησεων και φρενων gια το 650   Παρ Μαϊος 21 2010, 17:46

NewFish έγραψε:
Κατά τη γνώμη μου, κάνε τη μετατροπή με τα intiminators και βλέπεις αν έχεις άλλες ανάγκες...
Θα συμφωνήσω, άλλωστε το να αλλάξεις ελατήρια μπροστά είναι παιχνιδάκι σαν εργασία και μπορεί να γίνει απο τον καθένα.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
NewFish
Member
Member


Ηλικία : 40
Τόπος : Όπου γης και πατρίς
Registration date : 13/02/2008

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Περι αναρτησεων και φρενων gια το 650   Σαβ Μαϊος 22 2010, 11:17

Loxias έγραψε:
NewFish έγραψε:
Οι παραπάνω δύο δηλώσεις της Ricor οδήγησαν στο να μη με πείθουν τα intiminators ως προϊόν... αλλά αυτό είναι μια άλλη ιστορία. Smile Και μιας και, όπως είπα, έχουμε απόλυτα ικανοποιημένους χρήστες στο φόρουμ, το αν πείθομαι εγώ ή όχι δεν έχει και τόση σημασία.


Τι λυση επελεξες για μπροστα εσυ? Rolling Eyes

Όπως είπε και ο φίλος Γιώργος, εγώ επέλεξα τα gold valve emulators και ελατήρια της Race Tech.

Για να είμαι ειλικρινής, όταν έκανα τη μετατροπή, δεν είχα καν υπόψιν τη Ricor και το προϊόν της. Όχι ότι αυτό θα άλλαζε κάτι βέβαια. Από τη μία έχουμε τη Race Tech με την τεράστια τεχνογνωσία και φήμη της και τα εκπαιδευτικά της κέντρα για οδηγούς/τεχνικούς αγώνων που παρουσιάζει ένα προϊόν, το οποίο μου δίνει να καταλάβω πως δουλεύει. Από την άλλη, έχουμε τη Ricor (που δεν την είχα ξανακούσει) που έχει εφεύρει την υπέρτατη λύση για όλα τα προβλήματά της ανάρτησης, ανεξαρτήτως ελατηρίου, την οποία δε μου δίνει να καταλάβω πως δουλεύει, παρά μου έχει μια σελίδα με ερωταπαντήσεις που πρέπει να με καλύψουν... Η επιλογή ανάμεσά τους θα ήταν εύκολη...

Κι αν αγνοήσουμε το τεχνικό κομμάτι και το γυρίσουμε στο κόστος; Αν προσθέσεις απλά βαλβίδες κι αφήσεις το ελατήριο ώς έχει, έρχεσαι στα ίδια λεφτά... Και μάλιστα μετά από τις περιβόητες 50% εκπτώσεις που κάνει η Ricor, γιατί αλλιώς... Η διαφορά είναι ότι η Race Tech κατασκευάζει και ελατήρια, οπότε τα προωθεί, ενώ η Ricor δεν κατασκευάζει ελατήρια (γιατί άλλωστε δεν τα χρειάζεται...).

Βέβαια, όπως προείπα, έχουμε πολλούς έμπειρους οδηγούς με intiminators, που είναι απόλυτα ικανοποιημένοι στην πράξη. Οπότε οι θεωρίες οι δικές μου περιττεύουν. Κι εγώ ο ίδιος που οδήγησα μηχανή με intiminators, δεν είχε καμία σχέση με το "μαμά". Από κει και πέρα, είναι στην (σεβαστή) κρίση του καθενός το πως (και αν) θ' αναβαθμίσει το μωρό του.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
taksidiotis



Ηλικία : 33
Τόπος : Crete
Registration date : 10/05/2009

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Περι αναρτησεων και φρενων gια το 650   Τρι Μαϊος 25 2010, 15:05

λοιπον παιδες θα ηθελα καποιος να με βοηθησει με το αζημειωτο φυσικα.
οπως ειχα γραψει και πιο πριν θελω να βελτιωσω το μπροστινο φρενο,οταν εννοω βελτιωση εννοω να μην εχει καμια σχεση με το τωρα.
μαλλον πως τα brembo ειναι και η καλυτερη λυση.
θα ηθελα λοιπον οποιο παιδι μπορει να αναλαβει να μου βρει δαγκανες και τακακια που χρειαζεται ετοιμα προς τοποθετηση.μιλαμε για οτι περιλαμβανει το σετ για να κατσει σαν μαμα πανω στο vstrom,δεν ξερω αν θελει και αποστατες.
με ενδιαφερει ομως να μην εχω καποιο προβλημα μελλοντικα,να μην πιασει καποια στιγμη το abs η να μπλοκαρει η να μην δουλεψει καθολου το φρενο.
καθε βοηθεια ευπροσδεκτη. Laughing
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
noe
Member
Member


Ηλικία : 38
Τόπος : Καβαλα-Δραμα
Registration date : 29/05/2009

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Περι αναρτησεων και φρενων gια το 650   Τρι Μαϊος 25 2010, 17:07

να σας πω την αληθεια και εγω ειμαι στην ιδια φαση με τον φιλο "ταξιδευτη"!!!! αλλα δεν εβρισκα το θαρρος να
ζητησω κατι τετοιο. βλεποντας ομως τον συναδελφο παραπανω "τολμω" και εγω να ζητησω την βοηθεια σας για τον ακριβως ιδιο λογο.
Ευχαριστω εκ τον πρωτερον
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
pantelos
Member
Member


Ηλικία : 38
Τόπος : Θεσσαλονίκη
Registration date : 31/08/2009

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Περι αναρτησεων και φρενων gια το 650   Πεμ Μαϊος 27 2010, 12:08

Για τις δαγκάνες από Honda CBR 929 ποιους αντάπτορες χρειάζομαι;
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
tazakos
vstromhellasforum Fanatic
vstromhellasforum Fanatic


Ηλικία : 36
Τόπος : Καλλιθέα ,από Καβαλα
Registration date : 22/05/2008

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Περι αναρτησεων και φρενων gια το 650   Πεμ Μαϊος 27 2010, 13:28

pantelos έγραψε:
Για τις δαγκάνες από Honda CBR 929 ποιους αντάπτορες χρειάζομαι;

τους γνωστούς που φοράνε όλοι σχεδόν εκτός από τους μπρέμπιδες, χθες για άλλες μου είπες ωστόσο σωστα?
954 κ 929 φοράνε τους κλασσικούς.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
pantelos
Member
Member


Ηλικία : 38
Τόπος : Θεσσαλονίκη
Registration date : 31/08/2009

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Περι αναρτησεων και φρενων gια το 650   Παρ Μαϊος 28 2010, 00:01

Αφού μου τους απέκλεισες εχθές εκείνους, τώρα ψάχνω άλλους.
Για να πω την αλήθεια είναι ακριβώς ίδιοι μέχρι την τελευταία βίδα. Απλά από το 929 είναι χρυσό χρώμα.
Η απόσταση μεταξύ των βιδών πόσο είναι;
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
pantelos
Member
Member


Ηλικία : 38
Τόπος : Θεσσαλονίκη
Registration date : 31/08/2009

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Περι αναρτησεων και φρενων gια το 650   Σαβ Μαϊος 29 2010, 00:16

160€ για τις δαγκάνες από CΒR 929 μαζί με μανέτα και δοχείο υγρών είναι καλά;
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
tazakos
vstromhellasforum Fanatic
vstromhellasforum Fanatic


Ηλικία : 36
Τόπος : Καλλιθέα ,από Καβαλα
Registration date : 22/05/2008

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Περι αναρτησεων και φρενων gια το 650   Σαβ Ιουν 05 2010, 01:47

pantelos έγραψε:
160€ για τις δαγκάνες από CΒR 929 μαζί με μανέτα και δοχείο υγρών είναι καλά;

μόλις είδα το μύνημά σου, όχι δεν είναι καλά είναι πολλά...
..ψάχνεις ακόμη? θα δω μήπως σου βρω εγώ, σου χρωστάω αλλωστε Wink , Παντελή απλά πες.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
 

Περι αναρτησεων και φρενων gια το 650

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 5 από 17Μετάβαση στη σελίδα : Επιστροφή  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11 ... 17  Επόμενο

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
 :: ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ-ΑΝΑΒΑΤΗΣ :: Αναρτήσεις-
Μετάβαση σε: