ΦόρουμΠόρταλΕικονοθήκηΗμερολόγιοΕγγραφήΣύνδεση

Μοιραστείτε | 
 

 Τοποθετηση power commander v + autotune!

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω 
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
paekeajiab
Member
Member
avatar

Τόπος : πατρα
Registration date : 31/10/2015

ΔημοσίευσηΘέμα: Τοποθετηση power commander v + autotune!   Δευ Σεπ 18 2017, 22:49

Μολις τοποθετησα στο δικο μου τα παραπανω και ειπα να φτιάξω έναν οδηγό. Το δικο μου φοράει κινητηρα απο sv 1000 αλλα η τοποθετηση και ρυθμιση είναι ίδια  σχεδόν σε ολα τα μοτο.

Παμε πρωτα να δουμε τι είναι το καθενα

Τι είναι το Power Commander
To Power Commander είναι μια συσκευή που παρεμβάλλεται της ηλεκτρονικής και του συστήματος ψεκασμού, τροποποιώντας στην ουσία τις εντολές της ηλεκτρονικής δίνοντας τις δικές μας ρυθμίσεις(που έχουμε προγραμματίσει στο power commander) στο σύστημα ψεκασμού. Για να το πετύχει αυτό χρειάζεται το Power Commander να είναι συνδεδεμένο με το TPS (Throttle Position Sensor) που είναι ο σένσορας διαδρομής του γκαζιού, με το σύστημα ψεκασμού(injection) και με την ηλεκτρονική της μοτοσικλέτας.

Μέσω ενός λογισμικού που συνεργάζεται με συμβατούς ηλεκτρονικούς υπολογιστές μπορούμε μέσα σε ένα πίνακα(χαρτογράφηση)  που μας δείχνει καθέτως τις στροφές του κινητήρα και οριζοντίως την θέση του γκαζιού, να παρέμβουμε στην διαχείριση του καυσίμου δίνοντας περισσότερο ή λιγότερο καύσιμο σε συγκεκριμένες στροφές και σε συγκεκριμένη θέση του γκαζιού ανάλογα με την επιθυμία μας. Δηλαδή αν για παράδειγμα θέλουμε περισσότερο δύναμη στις υψηλές στροφές του κινητήρα δίνουμε περισσότερο καύσιμο στις υψηλές στροφές του κινητήρα αναλογιζόμενοι πάντα και την θέση του γκαζιού που θα πρέπει να βρίσκεται, στην συγκεκριμένη περίπτωση περίπου μετά την μισή του διαδρομή. Έτσι πετυχαίνουμε να ελέγχουμε την απόδοση του κινητήρα ανάλογα με την προσωπική μας επιλογή.


Τι είναι το Autotune
Η συσκευή του Autotune είναι στην ουσία μια προέκταση του Power Commander που δημιουργεί σε συνεργασία, ένα σύστημα επί πλέον δυνατοτήτων παρέμβασης  στην χαρτογράφηση της απόδοσης του κινητήρα. Το Autotune συλλέγει πληροφορίες από τον τρόπο οδήγησης της μοτοσικλέτας και τις μεταφέρει στην χαρτογράφηση του Power Commander μετά από έγκριση του χρήστη.

Για να δουλέψει το Autotune χρειάζεται έναν αισθητήρα “Λ” στην εξάτμιση, μια μπαταρία 12Volt και ένα καλώδιο σύνδεσης με το Power Commander. Το Autotune συλλέγει πληροφορίες καύσης από έναν συνδεδεμένο αισθητήρα “Λ” στην εξάτμιση και συνεργάζεται σε επίπεδο πληροφοριών με το Power Commander.  Όταν ολοκληρωθεί από τον χρήστη η επιθυμητή συλλογή πληροφοριών(με το πέρας της οδήγησης) μέσω ενός υπολογιστή ο χρήστης μπορεί να εισάγει τις διορθώσεις που σημείωσε το Autotune στην χαρτογράφηση. Το αποτέλεσμα είναι να έχουμε μια χαρτογράφηση που συνδυάζει την επιθυμητή απόδοση του κινητήρα με την προσαρμογή στον τρόπο οδήγησης του χρήστη.




Ως προς την τοποθετηση του power commander ειναι πολυ απλη και εμπεριεχονται στη συσκευασία οδηγιες αναλυτικες.
Συνδεεται:
1)στη φισα του tps
2) στην κοινη φισα των μπεκ
3) στα φυσακια των πολλαπλασιαστων
4) ενα καλωδιο βιδωνεται στον αρνητικο πολο στην μπαταρία  (σωμα)
5) στη φισα με δυο καλωδια που βγαινει απο το αριστερο καπακι του βολαν στα πηνια (αυτη που καταληγει στο *ματακι* των πηνιων)

Ως προς την τοποθετηση του Autotune
Παίρνουμε παροχή ρευματος απο το κωλοφαναρο ωστε να δινεται ρευμα με το ανοιγμα του διακοπτη. Επειτα συνδέουμε με ενα καλωδιο που εμπεριέχεται το autotune στο  pc. Στη συνεχεια ξεβιδωνουμε τον δικο μας λαμδα και τοποθετουμε το λαμδα του Autotune τον οποίο συνδεουμε και αυτον με καλώδιο στη συσκευή. Υπαρχει μια ταπουλα μεσα στο κουτι του autotune. Μπαινει στην μια κενη υποδοχή φισας του autotune. Αν δεν μπει η ταπουλα αυτή δεν λειτουργεί! !!! (Η ταπουλα αυτη απαιτειται μονο σε power commander με σειριακο αριθμο που ξεκιναει απο 14 και κάτω. Τα υπόλοιπα πο καινουρια απο 15 και ανω δεν χρειαζεται)

ΠΡΟΣΟΧΗ:
Ο δικος μας λαμδα ειναι πλεον άχρηστος και δν χρησιμευει πουθενα. Για να μην ανάβει τσεκ ομως παίρνουμε εναν καταργητη που υπαρχει στο εμποριο και τον τοποθετουμε στην πλεξουδα μας στη φισα που ειναι για τον εργοστασιακο λαμδα.
Επισης για να παρουμε σωστες μετρήσεις πρεπει να ταπωσουμε τα pair που είναι πανω στις κεφαλες. Υπαρχουν στο εμποριο αρκετα κιτ που τα καταργουν.
Τελος η τοποθετηση τους!!!


Έχει επεξεργασθεί από τον/την paekeajiab στις Κυρ Οκτ 08 2017, 21:41, 2 φορές συνολικά
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
paekeajiab
Member
Member
avatar

Τόπος : πατρα
Registration date : 31/10/2015

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Τοποθετηση power commander v + autotune!   Δευ Σεπ 18 2017, 22:55



Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
loverdos11
moderator
moderator
avatar

Ηλικία : 34
Τόπος : ΝΕΑ ΣΜΥΡΝΗ
Registration date : 11/03/2012

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Τοποθετηση power commander v + autotune!   Δευ Σεπ 18 2017, 23:04

Πες μας και την λυπητερή για όλα αυτά ... What a Face
έτσι για να μην παίρνουμε πολύ αέρα .
Τι διαφορά είδες γενικά αλλά και στην κατανάλωση .

_________________
Αντώνης DL 650 L0 Black


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
paekeajiab
Member
Member
avatar

Τόπος : πατρα
Registration date : 31/10/2015

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Τοποθετηση power commander v + autotune!   Δευ Σεπ 18 2017, 23:34

290 το commander καινουριο και 150 μεταχειρισμενο το autotune (καινουριο εχει περιπου 220) απο ebay.
Η μηχανη πλεον κανει την τελεια καυση και αποδιδει τα μεγιστα. Σημερα το εβαλα, δυναμομετρηση δεν εχω κανει αλλα τα αποτελέσματα ειναι θεαματικά ως προς την αποκριση και την δυναμη. Αλλο μηχανακι. Κατ εμε αξιζουν τα χρήματα και εχεις και την ικανοποίηση οτι το προγραμματισες μόνος σου με το λαπτοπακι σου. Σκεφτομουν να παω τη μηχανη για flashαρισμα του εγκεφαλου αλλα αλλες ρυθμισεις θελει σε ζεστο καιρο και αλλες στα κρυα. Αλλες ρυθμισεις και αναλογα το υψομετρο. Εκτός αυτου αν θελεις να τοποθετησεις κάποιο εξτρα πρεπει να το πας για επαναπρογραμματισμο με κοστος 250 ευρω η φορά. Επισης αλλες οι συνθηκες στο δυναμομετρο και αλλες στην πραγματικοτητα του δρομου. Ενω με το autotune αυτορυθμιζεται σε καθε μετατροπη που κανεις, στα κρυα, στα ύψη,  σε ολα. Δινει παντα το σωστο μιγμα και αυτο που θες. Μπορεις σε χαμηλες στροφες να το κανεις λιγο φτωχο για οικονομία σε ταξιδι και ψηλα λιγο πλουσιο για δυναμη.

Καμια μηχανη δεν κανει την τελεια καυση απο το εργοστάσιο. Αλλου ειναι φτωχη για να μην εχει ριπους και αλλου πλουσια για να μην κανει θορυβο! Οτι να ναι!
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
loverdos11
moderator
moderator
avatar

Ηλικία : 34
Τόπος : ΝΕΑ ΣΜΥΡΝΗ
Registration date : 11/03/2012

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Τοποθετηση power commander v + autotune!   Δευ Σεπ 18 2017, 23:44

Για τα 1000αρια πιστεύω αξίζει να ασχοληθεί κάποιος σοβαρά ,
για μας με τα 650 ότι και να του βάλουμε δεν πιστεύω ότι θα δούμε
κάποια σοβαρή διαφορά εκτός από την τσέπη μας ... What a Face

_________________
Αντώνης DL 650 L0 Black


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
power
Member
Member


Τόπος : ΠΑΝΤΟΥ ΚΑΙ ΠΟΥΘΕΝΑ
Registration date : 15/02/2014

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Τοποθετηση power commander v + autotune!   Τρι Σεπ 19 2017, 13:59

Να το πας σε δυναμομετρο να γίνει ρυθμισηηηηηηηηη....δεν μπορεις να ξέρεις αν ειναι φτωχό η πλουσιο(κ ποσο).....το τι είδες μια νευρικότητα δε σημαίνει οτι ειναι ολα οκ....οι χαρτες που σου δίνουν ειναι κοινοί για όλους.... αν ειναι φτωχό στα ψηλά κ το πηγαίνεις σε ψηλες στροφες συνεχόμενα θα χαιρετίσει....αν δε το βαλεις στο ρουφιάνο που λεγεται δυναμομετρο δε μπορεις να ξερεις τιποτα....εκει ειναι οι ιδανικοτερες συνθηκες για μια μοτο....το autotune αυτορυθμίζει ένα μικρό φάσμα στροφών περίπου (-+)5%.....
Δε μπορεις να καλύψεις την υψομετρική διαφορα....οι διάφορες που κυκλοφοράει η μηχανή το χειμώνα με το καλοκαίρι ειναι τεραστιες.....γιαυτο συνηθίζουν να κάνουν 1-2 χαρτες διαφορετικούς Κ με επιλογέα να αλλάζεις....δε μπορεις να το κανείς όποτε Κ όπου θες εσυ φτωχό γιατι δε ξερεις το ποσο....πχ ταξίδι γιατι απλά το καύσιμο πεζει ρόλο Κ στο να ψύχει....
συνήθως στα χαμηλά Κ μεχρι 4.000στροφες ολα τα μοτέρ ειναι ψιλό στεγνά στα καύσιμα.....Κ για κατανάλωση Κ για ρύπους.... σε αυτες τις στροφες αλλάζουν οι χάρτες γιατι ανοιγοκλείνεις το γκάζι συνεχόμενα....το autotune μπορει να ρυθμίσει μεχρι καποιες στροφες(μετα γιόκ)... στις ψηλές καίνε καύσιμο για ασφάλεια του μοτέρ μην κάνουν μπουμ....το autotune εχει δικό του αισθητήρα που πάει στη θέση του μαμά λ για να μπορει να αυτορυθμίζει όσο μπορει Κ δε το καταργείς-φισωνεις....Κ ναι στο 650 που ειχα βάλει δεν ηταν πεταμένα λεφτά...αν είχες κάνει σωστή δουλειά έβλεπες διαφορα....οχι τοσο σε αλογα αλλα στο πως αποδίδει αυτα.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
paekeajiab
Member
Member
avatar

Τόπος : πατρα
Registration date : 31/10/2015

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Τοποθετηση power commander v + autotune!   Τρι Σεπ 19 2017, 14:43

Επιλεγεις εσυ στο autotune ποσο θα μεταβαλει τον υπάρχων χαρτη. Στην αρχη το βαζεις 20% και με τον καιρό οσο διορθωνει τον χάρτη  το μικραινεις στο 5. Εκτος αυτου βαζεις ως στοχο αναλογιας καυσιμου 13 και ειναι μια χαρα. Δεν υπάρχει θεμα να μεινει απο καυσιμο σε αυτη την τιμή. Ο χαρτης που βαζεις αρχικα είναι απλα για να πατησεις καπου. Στο τελος μολις παρει τις ρυθμισεις απο το autotune εχει αλλαξει εντελως. Ο μαμα λαμδα καταργειται.....
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Χείρων
Member
Member
avatar

Ηλικία : 54
Registration date : 30/08/2013

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Τοποθετηση power commander v + autotune!   Παρ Σεπ 22 2017, 11:08

paekeajiab έγραψε:

Μολις τοποθετησα στο δικο μου τα παραπανω και ειπα να φτιάξω έναν οδηγό. Το δικο μου φοράει κινητηρα απο sv 1000 αλλα η τοποθετηση και ρυθμιση είναι ίδια  σχεδόν σε ολα τα μοτο.
......
Δηλαδή έχεις 120 άλογα από το μοτέρ του sv?
Στο 1000άρι strom τον έβαλες τον κινητήρα;

Πάντως δεν έχω καταλάβει ακόμα πως διαβάζεις την εργοστασιακή χαρτογράφηση ώστε να την αλλάξεις ορίζοντας νέες τιμές.... scratch

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
paekeajiab
Member
Member
avatar

Τόπος : πατρα
Registration date : 31/10/2015

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Τοποθετηση power commander v + autotune!   Παρ Σεπ 22 2017, 11:21

http://www.vstromhellasforum.com/t32298-topic

https://youtu.be/2cOrpvYfl-A

Τα κανει ολα το autotune. Ορίζεις στα κελια ανα φασμα στροφων (ανα 250 στροφες νομιζω αν θυμαμαι) την αναλογια καυσιμου και τα υπόλοιπα στα ρυθμιζει μονο του. Αν θες οικονομία βαζεις το afr 13,8. Αν θες επιδοσεις το βαζεις περιπου 13. Το δικο μου το εγκατέστησα αλλα πρεπει να βγω σε ανοιχτο δρομο να το πλακωσω ανοιγοντας σιγα σιγα το γκαζι για να παρει τις μετρησεις σε ολες τις στροφες και να φτιαξει το χαρτη. Δυναμομετρηση θα γινει μολις ρυθμισει

OK

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Χείρων
Member
Member
avatar

Ηλικία : 54
Registration date : 30/08/2013

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Τοποθετηση power commander v + autotune!   Παρ Σεπ 22 2017, 11:45

paekeajiab έγραψε:
Επιλεγεις εσυ στο autotune ποσο θα μεταβαλει τον υπάρχων χαρτη. Στην αρχη το βαζεις 20% και με τον καιρό οσο διορθωνει τον χάρτη  το μικραινεις στο 5. Εκτος αυτου βαζεις ως στοχο αναλογιας καυσιμου 13 και ειναι μια χαρα. Δεν υπάρχει θεμα να μεινει απο καυσιμο σε αυτη την τιμή. Ο χαρτης που βαζεις αρχικα είναι απλα για να πατησεις καπου. Στο τελος μολις παρει τις ρυθμισεις απο το autotune εχει αλλαξει εντελως.  Ο μαμα λαμδα καταργειται.....

To autotune μεταβάλει διαρκώς την χαρτογράφηση του commander? Ή απλά κρατάει στοιχεία, οπότε μετά θα θέλει ειδική διαδικασία για επαναρύθμιση του commander?
Και τι μεταβάλει κατά 20% που με τον καιρό το κάνεις 5%?

Και πως προσαρμόζεται στον τρόπο που οδηγάμε;
Δηλαδή αν εγώ πηγαίνω το μοτέρ μόνο μέχρι τις 6000σαλ, μόνο μέχρι εκεί κρατάει στοιχεία και παραπάνω αφήνει την ίδια χαρτογράφηση;

13:1 δεν είναι λίγο πλούσιο μείγμα;

scratch
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
paekeajiab
Member
Member
avatar

Τόπος : πατρα
Registration date : 31/10/2015

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Τοποθετηση power commander v + autotune!   Παρ Σεπ 22 2017, 12:04

Με το autotune πανω κανεις καποια πατηματα ανοιγοντας το γκαζι σιγα σιγα. Παιρνει τις μετρησεις το commander και δίνει τοσο καυσιμο οσο πρεπει για να εχεις την αναλογια καυσιμου αερα που επιθυμεις. Το 20% ειναι το ποσοστο που αφηνεις στο commander να μεταβαλει την παροχη καυσιμου στο θαλαμο καυσης συμφωνα με τις τιμες που παιρνει απο το autotune. Στην αρχη το αφηνεις τόσο γιατι οσο να ναι θα είναι μεγάλες οι αποκλίσεις απο τον μαμα χαρτη. Μολις φτιαχτει ο χαρτης αμα θες το βγαζεις και συνεχίζεις με αυτον. Αμα θες ομως το αφηνεις και το βαζεις στο 5% για να κανει μικρες αλλαγές εξαιτίας αλλαγης της πυκνότητας του αερα λογω αλλαγης θερμοκρασίας αερα (καλοκαίρι -χειμώνα) και το υψομετρο.
Οσο για τα ποσοστα αναλογιας αν ειναι πλουσιο η φτωχο, αυτες τις τιμες που ειπα παραπανω αναφερει το εγχειρίδιο του commander.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Χείρων
Member
Member
avatar

Ηλικία : 54
Registration date : 30/08/2013

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Τοποθετηση power commander v + autotune!   Παρ Σεπ 22 2017, 12:14

Μπράβο πάντως! Μεγάλο πρότζεκτ...
Κι εγώ θα ήθελα καμιά 20αριά αλογάκια περισσότερα από το στρομ. Όχι από άλλη μηχανή! Μάλλον 4-5 κιλά περισσότερη ροπή μέχρι τις 5-6000σαλ
Τεμπέλικα οδηγάω αλλά κάποιες στιγμές, πχ σε καμιά προσπέραση έχεις άλλον αέρα στο ταξίδι.
Μάλλον θέλω χιλιάρι Laughing
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
paekeajiab
Member
Member
avatar

Τόπος : πατρα
Registration date : 31/10/2015

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Τοποθετηση power commander v + autotune!   Παρ Σεπ 22 2017, 12:47

Μην το σκεφτεσαι. παρ'το!
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
power
Member
Member


Τόπος : ΠΑΝΤΟΥ ΚΑΙ ΠΟΥΘΕΝΑ
Registration date : 15/02/2014

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Τοποθετηση power commander v + autotune!   Παρ Σεπ 22 2017, 16:18

χειρων να μην το παρεις....
γιατι??
γιατι οπως ειπες οδηγας τεμπελικα....συν 20αλογα δεν θα δεις ποτεεεεεεε απο το 650 εκτος κ τα βαφτισεις....με φιλτρο,ολοσωμη,χωνια,commander αντε να παρεις με βια τα 10 κ αν....δαπανιζοντας χοντρικα περιπου 800-900(ισως κ 1000)ερωπαικα περνοντας 10αλογα κ αν....αντιστοιχια 1ιππος κ 100ευρω....δινοντας περιπου το 1/4 της αξιας της μοτο σου....αν παρεις 4-5κιλα ροπη μεχρι τις 6.000στροφες θα προσπερνας σχεδον τα περισσοτερα 1000ρια που υπαρχουν.... Very Happy δεν γινεται ουτε στην αλλη ζωη....
τελικα εδωσες την απαντηση μονος σου στην τελευταια φραση....
ΘΕΣ ΧΙΛΙΑΡΙ.... OK
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Χείρων
Member
Member
avatar

Ηλικία : 54
Registration date : 30/08/2013

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Τοποθετηση power commander v + autotune!   Παρ Σεπ 22 2017, 17:50

Προς το παρόν το έχω κάνει στο αυτοκίνητο και δεν περισσεύουν λεφτά!
Εκεί να πω την αλήθεια, το "χρειάζομαι" πολύ περισσότερο από ότι στο strom. To stromάκι μιά χαρά ταξιδεύει και δεν είμαι τύπος της εθνικής οδού. Μόνο εκεί πιθανά χρειάζεται κάποια αλόγατα επιπλέον.
Οστόσο είναι προκλητικό σαν πρότζεκτ. Έτσι για το παιχνίδι...
Πάντως αν υπήρχε κάποιος τρόπος να αυξήσω τα κυβικά για περισσότερη ροπή, 100cc παραπάνω δεν θα με χάλαγαν καθόλου! bounce
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Χείρων
Member
Member
avatar

Ηλικία : 54
Registration date : 30/08/2013

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Τοποθετηση power commander v + autotune!   Παρ Σεπ 22 2017, 18:21

Αμαν φωτιά που μου άναψε! fp
Είδα τα πιστόνια της WISECO. Τι ήθελα και τα σκάλιζα;  Shocked

Βρε λέτε να;....... Πίσω μου σ΄ έχω...



Λοιπόν, για να μην χαλάμε το νήμα θα το συνεχίσω στην κατάλληλη κατηγορία.

Βρε, πίσω μου σ έχω...
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
paekeajiab
Member
Member
avatar

Τόπος : πατρα
Registration date : 31/10/2015

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Τοποθετηση power commander v + autotune!   Παρ Σεπ 22 2017, 18:28

Υπάρχει προτζεκτ εδω με 750 στα 80 αλογα..

https://youtu.be/XqXWlGra6lw

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
paekeajiab
Member
Member
avatar

Τόπος : πατρα
Registration date : 31/10/2015

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Τοποθετηση power commander v + autotune!   Κυρ Οκτ 08 2017, 21:43

Οσον αφορα τη ρυθμιση του autotune με το power commander υπαρχει το παρακάτω κατατοπιστικο βιντεο απο το καναλι της dynojet στο youtube

https://youtu.be/AOi9NHRv7jE
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
paekeajiab
Member
Member
avatar

Τόπος : πατρα
Registration date : 31/10/2015

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Τοποθετηση power commander v + autotune!   Κυρ Οκτ 08 2017, 21:48

https://youtu.be/EY78uPXvvY0

Και εδω περιγραφεται η αναλογια αερα καυσιμου που θα θεσουμε ως στοχο αναλογα με το τι ζηταμε (επιδόσεις ή καταναλωση)

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
 

Τοποθετηση power commander v + autotune!

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 1 από 1

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
 :: ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ-ΑΝΑΒΑΤΗΣ :: Ηλεκτρικά-
Μετάβαση σε: