ΦόρουμΠόρταλΕικονοθήκηΗμερολόγιοΕγγραφήΣύνδεση

Μοιραστείτε | 
 

 Περίπτωση επαναχρησιμοποίησης του ίδιου φίλτρου λαδιού;

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω 
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
Χείρων
Member
Member


Ηλικία : 52
Registration date : 30/08/2013

ΔημοσίευσηΘέμα: Περίπτωση επαναχρησιμοποίησης του ίδιου φίλτρου λαδιού;   Σαβ Μαρ 19 2016, 18:53

Εννοώ να το βγάλουμε, να το αδειάσουμε από τα "κακά" λάδια και να το ξανατοποθετήσουμε στην θέση του.
Θα μου πείτε γιατί να μην το αλλάξουμε αφού το βγάλαμε. Η λογική είναι να κάνουμε οικονομία στους πόρους αυτού του πλανήτη ακολουθώντας ταυτόχρονα τις οδηγίες του κατασκευαστή. Ο κατασκευαστής λέει να το κρατήσουμε 18 χιλ χιλιόμετρα. Σε κάποια αυτοκίνητα, φίλτρα παρόμοιου μεγέθους ζούνε ακόμα και τα διπλά χιλιόμετρα απ αυτά. Μου φαίνεται εξαιρετική υπερβολή και σπατάλη η αλλαγή του κάθε 6000 χλμ.

Γιατί να μην μπορούμε λοιπόν να το αφαιρέσουμε προσεκτικά να το αδειάσουμε από τα λάδια και να το επανατοποθετήσουμε στην θέση του;
Υπάρχουν άραγε ανταλλακτικές φλάντζες για φίλτρα;

scratch
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
metallidhs
Member
Member


Ηλικία : 34
Τόπος : Σέρρες
Registration date : 26/06/2011

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Περίπτωση επαναχρησιμοποίησης του ίδιου φίλτρου λαδιού;   Σαβ Μαρ 19 2016, 19:25

υπάρχει και αυτό

http://www.ebay.com/itm/04-16-Suzuki-DL650-V-Strom-FLO-Stainless-Steel-Spin-On-Grey-Oil-Filter-/310716700639?hash=item48582897df:g:QF8AAOxydlFSo9sU&vxp=mtr
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
mavras
vstromhellasforum Enthusiast
vstromhellasforum Enthusiast


Registration date : 16/06/2010

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Περίπτωση επαναχρησιμοποίησης του ίδιου φίλτρου λαδιού;   Σαβ Μαρ 19 2016, 20:10

ακομα και καθολου να μην το αδειασεις δεν θα γινει τιποτα κακο. ετσι κι αλλιως η ποσοτητα που κραταει ποση ειναι...? 200ml? ισως να λεω και πολλα.

σε καποια αλλαγη λαδιου χαλασε το κλειδι του φιλτρου και δεν μπορουσα να το αλλαξω. το αφησα λοιπον και το αλλαξα στο επομενο σερβις. Το μονο που εγινε ηταν να κανω οικονομια στα 5-6 ευρω που κοστιζει το φιλτρακι.

αν ο λογος ειναι η οικολογικη συνειδηση, τοτε μαζι σου! αλλαξε καθε 2η ή ακομα και 3η αλλαγη λαδιων. Προσωπικα θεωρω ότι υπάρχουν ΠΟΛΛΑ αλλα που μπορω/πρεπει να κανω για το καλο του περιβαλλοντος πριν ασχοληθω με το φιλτρο λαδιου...

follow your heart!! flower

metallidhs έγραψε:
υπάρχει και αυτό

http://www.ebay.com/itm/04-16-Suzuki-DL650-V-Strom-FLO-Stainless-Steel-Spin-On-Grey-Oil-Filter-/310716700639?hash=item48582897df:g:QF8AAOxydlFSo9sU&vxp=mtr
το φιλτρο αυτο, ασχετα με το ποσο καλο ειναι, αν ειναι κιολας, θα κοστισει €200 affraid affraid
με €200 περνεις περιπου 40 συμβατικα φιλτρα, με τα οποια θα διανυσεις περι τα 240.000χλμ (αλλαγη κάθε 6000 χλμ) και μόνο τοτε θα έχεις κανει αποσβεση του κοστους αγορας του συρματινου...
αναρρωτιεμαι, ΠΟΙΟΣ και ΓΙΑΤΙ να το αγορασει...;;;
ειπαμε οικολογικη συνείδηση αλλα με αυτο παμε στο αλλο ακρο της οικονομικης σπαταλης...
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Χείρων
Member
Member


Ηλικία : 52
Registration date : 30/08/2013

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Περίπτωση επαναχρησιμοποίησης του ίδιου φίλτρου λαδιού;   Σαβ Μαρ 19 2016, 20:58

Να ξεκαθαρίσω ότι η αναζήτησή μου έχει μόνο ...ψυχαναγκαστικά κίνητρα. Σαφώς και δεν τρέχει τίποτα να μείνει λίγο παλιό λαδάκι, 5%-10% , μέσα στην μηχανή. Ίσως μάλιστα να είναι και απαραίτητο για να ανεβάσει αμέσως πίεση το κύκλωμα και να μην γυρίζει "στεγνά" ο κινητήρας.

Απλά θα θέλαμε, για λόγους ψυχολογικούς κυρίως, να μπορούσαμε να "πλύνουμε" το μοτέρ από οτιδήποτε κυκλοφορεί εκεί μέσα και δεν είναι "εξαιρετικά παρθένο μηχανόλαδο". Βέβαια, το να βάλεις μπροστά ένα εντελώς στραγγισμένο μοτέρ είναι ένα θέμα. Μπορεί ας πούμε να ρουφήξει λάδι η αντλία αν είναι εντελώς άδεια; Και μέχρι να μπορέσει να το στείλει στα κουζινέτα των εκκεντροφόρων και του στρόφαλου τι γίνεται;

Ξέρετε, υπήρχαν παλιά κάποιες νοικοκυρές, μπορεί ακόμα να υπάρχουν, που περπατούσαν με πανιά στα πόδια για να μην χαλάσει το παρκέ τους.
Βρίσκετε καμία ομοιότητα; Laughing

sunny
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
tgrk



Ηλικία : 46
Registration date : 17/08/2013

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Περίπτωση επαναχρησιμοποίησης του ίδιου φίλτρου λαδιού;   Κυρ Μαρ 20 2016, 00:17

αφου η αναζητηση σου εχει μονο ψυχαναγκαστικα κινητρα οπως λες
να σου προτεινω να αλλαξεις το ''στρωμα'' με καποιο gixxer thou κατα προτιμηση
κ5 και μετα η ακομη καλυτερα με καποιο ZX10 οποιασδοιποτε χρονιας απο το 2004 και μετα η με
ενα beemer S1000RR !!! και σου εγγυωμαι οτι θα λυσεις καθε σου προβλημα !
και μετα απο καθε βολτα θα εχεις ενα χαμογελο μεχρι τ αυτια !!!
xaxa
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
jimkopa
Member
Member


Τόπος : Πτολεμαίδα
Registration date : 06/05/2013

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Περίπτωση επαναχρησιμοποίησης του ίδιου φίλτρου λαδιού;   Κυρ Μαρ 20 2016, 11:51

Εγω αλλαζω τα τελευταια 20 χρονια σε οτιδηποτε μηχανοκινητο εχω φιλτρο λαδιου καθε 2 αλλαγες ..και δεν εχω κανενα θεμα θα μπορουσαμε και 3 αλλαγες ..

..το να αλλαζεις φιλτρο σε καθε αλλαγη ειναι υπερβολη το θεωρω πεταμενα λεφτα ...


το να βγαλεις το φιλτρο και να το ξαναβαλεις δεν θα κερδισεις και πολλα πραγματα
(αντε και εχει και προηγουμενο λαδι 200 γρ δεν ειναι κακο λαδι  εχει τισ ιδιοτητες του  ακομη ..και να τις χασει θα καει πρωτο )  


αλλα και να το κανεις αμα θες καντο αμα θελεις σε δουλεια να βρισκεσαι



και τοσο ψειρισμα δεν χρειαζεται bounce
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
IKARUS
Member
Member


Ηλικία : 46
Τόπος : Καπου ψιλα με θεα
Registration date : 26/01/2012

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Περίπτωση επαναχρησιμοποίησης του ίδιου φίλτρου λαδιού;   Κυρ Μαρ 20 2016, 15:10

Έχεις δίκιο Χείρων για τις ανισυχιες σου!
Λοιπόν άκου πώς αλλάζω εγώ τα λαδια,ζεστα πάντα γερνω το μηχανάκι δεξιά αριστερά για να φύγουν όσο το δυνατό περισσότερα απ'τα καπάκια,βγάζω φίλτρο και το ξεπλένω με απλό ορυκτελαιο 10w που είναι και φθηνό βάζοντας ένα αλενακι στο πλάι που είναι το λαστιχάκι περιμετρικά για να καθαρίσει η σαβούρα που κρατάει εκεί,και το αλλάζω σε κάθε δεύτερη αλλαγή!
Ύστερα με μια σύριγγα μεγάλη και τώρα με το αντλιακι που πήρα απ'το lid τραβάω ότι ποσότητα παρακρατητε κάτω απ'την καμπάνα γερνοντας τη μηχανή δεξιά και ξεπλένω πάλη με ορικτελαιο και ξανατραβαω,γιατί εκεί είναι που κρατάει πολύ βρωμιά απ'τους δίσκους,υπάρχει διαχωριστική φλάντζα γι'αυτό!
Λαδια αλλάζω κάθε 3000 με 4000 χιλιόμετρα ή κάθε χρόνο!
Αν και πολλες εταριες αν προσέξεις ακομα και η motul συνιστούν αλλαγή κάθε 6 μήνες πρωφανος λόγο παλεοτητας!
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
mavras
vstromhellasforum Enthusiast
vstromhellasforum Enthusiast


Registration date : 16/06/2010

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Περίπτωση επαναχρησιμοποίησης του ίδιου φίλτρου λαδιού;   Κυρ Μαρ 20 2016, 15:52

Χείρων έγραψε:
Να ξεκαθαρίσω ότι η αναζήτησή μου έχει μόνο ...ψυχαναγκαστικά κίνητρα.
ο ανθρωπος μου...στο αυτοκινητο ειμουν/ειμαι πραγματικο αρρωστακι. στην μηχανη τα εχω ξεπερασει ή μαλλον εχω πεισει τον εαυτο μου να μην μπω στο ιδιο τρυπακι που ειμαι για το αυτοκινητο
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
IKARUS
Member
Member


Ηλικία : 46
Τόπος : Καπου ψιλα με θεα
Registration date : 26/01/2012

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Περίπτωση επαναχρησιμοποίησης του ίδιου φίλτρου λαδιού;   Κυρ Μαρ 20 2016, 20:32

Να προσθέσω για το φίλτρο πως δεν έχω τόσο κόλλημα να το βγάλω για τα 50 ml που παρακρατη η να το ξεπλύνω,αλλά πιο πολύ για να αδιασουν τα λαδια που εκλοβιζονται στο ψυγείο λαδιού από πάνω και είναι αρκετά!
Όσο πιο λίγα λαδια απ'τα παλιά μείνουν στο μοτερ μετά από κάθε αλλαγή τόσο καλύτερα είναι!
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Χείρων
Member
Member


Ηλικία : 52
Registration date : 30/08/2013

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Περίπτωση επαναχρησιμοποίησης του ίδιου φίλτρου λαδιού;   Δευ Μαρ 21 2016, 01:26

IKARUS έγραψε:
Έχεις δίκιο Χείρων για τις ανισυχιες σου!
Λοιπόν άκου πώς αλλάζω εγώ τα λαδια,ζεστα πάντα γερνω το μηχανάκι δεξιά αριστερά για να φύγουν όσο το δυνατό περισσότερα απ'τα καπάκια,βγάζω φίλτρο και το ξεπλένω με απλό ορυκτελαιο 10w που είναι και φθηνό βάζοντας ένα αλενακι στο πλάι που είναι το λαστιχάκι περιμετρικά για να καθαρίσει η σαβούρα που κρατάει εκεί,και το αλλάζω σε κάθε δεύτερη αλλαγή!
Ύστερα με μια σύριγγα μεγάλη και τώρα με το αντλιακι που πήρα απ'το lid τραβάω ότι ποσότητα παρακρατητε κάτω απ'την καμπάνα γερνοντας τη μηχανή δεξιά και ξεπλένω πάλη με ορικτελαιο και ξανατραβαω,γιατί εκεί είναι που κρατάει πολύ βρωμιά απ'τους δίσκους,υπάρχει διαχωριστική φλάντζα γι'αυτό!
Λαδια αλλάζω κάθε 3000 με 4000 χιλιόμετρα ή κάθε χρόνο!
Αν και πολλες εταριες αν προσέξεις ακομα και η motul συνιστούν αλλαγή κάθε 6 μήνες πρωφανος λόγο παλεοτητας!

Δηλαδή το βγάζεις το φίλτρο και το ξανα-χρησιμοποιείς απ ότι κατάλαβα. Το θέμα με τα φίλτρα απ ότι έχω καταλάβει είναι πως από την μία είναι πολύ ζωτικής σημασίας εξάρτημα και από την άλλη είναι κάπως ευαίσθητο στο βάλε-βγάλε. Μπορεί να τσαλακωθεί το εξωτερικό αλλά περισσότερο πιθανό και σοβαρό είναι να ταλαιπωρηθεί η φλάντζα.

Οπότε οι εταιρίες το ζύγισαν το θέμα και αποφάσισαν πως είναι καλύτερα να μην πειράζει κανείς το φίλτρο απαξ και βιδωθεί στην θέση του γιατί αν μία στις χίλιες γίνει η στραβή τότε πάει το μοτέρ. Το ίδιο σκεπτικό που υπάρχει και για τις ροδέλες στις τάπες του κάρτερ. Βάλε σου λέει καινούρια γιατί αν μία στις χίλιες....

Και θα ήταν τόσο απλό να υπήρχαν ανταλλακτικές φλάντζες για τα φίλτρα αλλά σου λέει δεν αξίζει τον κόπο. Δεν τρέχει τίποτα να υπάρχει και λίγο παλιό λαδάκι μέσα στο κύκλωμα. Αυτή είναι η πρακτική εδώ και πολλές δεκαετίες. Εξάλλου το σέρβις στα οχήματα το κάνουν επαγγελματίες και οι εταιρίες έχουν αυτούς στο νού τους. Κανείς μηχανικός δεν θα κάτσει να βγάλει φίλτρο και να φάει την ώρα του για να το καθαρίσει. Σιγά το κόστος. Άπαξ και το βγάλει θα σου βάλει ένα καινούριο και έληξε!

Η μηχανή μου τον άλλο μήνα κλείνει δέκα χρόνια ζωής. Έχει γράψει μόνο 55000 χλμ. Άντε να την κρατήσω και άλλα δέκα. Θα φτάσει με το ζόρι τα 100.000 χλμ. Εν τω μεταξύ η αξία της θα είναι τότε 500 ευρώ; Θα αποσυρθεί και το μοτέρ της θα είναι ακόμα καινούριο....

Να είχα κάνει στην δεκαετία 200.000 χλμ με προοπτική να ξεπεράσω τις 300.000 τότε ναι, να είμαι σχολαστικός και με τα λάδια και με τα ξύδια. Αλλά αυτές οι μοτοσυκλέτες είναι ελάχιστες.

Να συμπληρώσω εδώ πως χρησιμοποιώ λάδι Castrol act>evo 10W40. Τίποτε το ιδιαίτερο δηλαδή. Από την στιγμή που επισκεύασα το "σκουλίκι" και ρύθμισα συμπλέκτη έχω σασμάν λουκούμι κι ας έχουν τα λάδια μου ήδη 6500-7000 χλμ.

sunny
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
loverdos11
moderator
moderator


Ηλικία : 32
Τόπος : ΝΕΑ ΣΜΥΡΝΗ
Registration date : 11/03/2012

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Περίπτωση επαναχρησιμοποίησης του ίδιου φίλτρου λαδιού;   Δευ Μαρ 21 2016, 02:47

Χείρον καλημέρα,
κατά την άποψή μου φάσκεις και αντιφάσκεις ....
Από την μία δεν θες να μείνει μέσα το παλιό λαδάκι και η μούργα και ψάχνεις τρόπο να ξεπλύνεις
τον κινητήρα και από την άλλη αφήνεις τα ίδια λάδια για 6.500 με 7.000 κμ ....

_________________
Αντώνης DL 650 L0 Black



Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Χείρων
Member
Member


Ηλικία : 52
Registration date : 30/08/2013

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Περίπτωση επαναχρησιμοποίησης του ίδιου φίλτρου λαδιού;   Δευ Μαρ 21 2016, 18:57

Προσπαθώ να διερευνήσω αν είναι συνηθισμένη πρακτική το βγάλσιμο και το καθάρισμα του φίλτρου λαδιού. Αν το κάνουν κάποιοι από μας και αν τελικά αξίζει τον κόπο ή είναι πολύ φασαρία για το τίποτα. Δεν το έχω κάνει ποτέ και τελικά τείνω προς το δεύτερο.

Λάδια αλλάζω κάθε Άνοιξη, ώστε να είναι φρέσκα για τις ζέστες του καλοκαιριού. Συνήθως δεν ξεπερνώ τα 5000-6000 χλμ το χρόνο. Πέρσι προέκυψε ένα ταξίδι παραπάνω και βγήκαμε λίγο εκτός ορίων. Όμως το μοτέρ δουλεύει γενικά πολύ τεμπέλικα και χαλαρά. Εδώ που ζω οι διαδρομές είναι πολύ σύντομες και καύσωνες δεν υπάρχουν. Στα ταξίδια επίσης το μοτέρ δουλεύει χαλαρά καθώς αποφεύγω συστηματικά την εθνική και ταξιδεύω το καλοκαίρι κυρίως νύχτα. Οι τσίτες και οι τελικές σπανιότατες και σύντομες! Έτσι τα λάδια μου δεν τρώνε ζόρι. Κι αν κρίνω απ την λειτουργία του σασμαν, είναι ακόμα σε πολύ καλή κατάσταση.

Τα 6000 χλμ που προτείνει ο κατασκευαστής είναι μία μέση κατάσταση. Αν ήμουν κάγκουρας καυλογκαζάκιας θα τα άλλαζα στις 4-5χιλ. Αλλά τείνω πια προς το "παππούς".

farao
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
IKARUS
Member
Member


Ηλικία : 46
Τόπος : Καπου ψιλα με θεα
Registration date : 26/01/2012

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Περίπτωση επαναχρησιμοποίησης του ίδιου φίλτρου λαδιού;   Δευ Μαρ 21 2016, 22:07

scratch Έτσι όπως τα λέει ο loverdos νομίζω ειναι αλλά τεσπα! confused
Δεν ξέρω τι ζύγισαν οι εταιρίες αλλά δεν νομίζω να χαλάει τόσο ευκολα το οριγκ στο φιλτρο όσες φορές και να το βάλεις βγάλεις εκτός και είσαι καγκουρας οπότε αστο και με τη μία θα χαλάσει!
Η Suzuki λέει επίσης πως ότι χαλάει το αλλάζεις όπως το φιλτρο υψιλης τις αντλίας ασπουμε που εμείς του κάνουμε μπαι μπας!
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Χείρων
Member
Member


Ηλικία : 52
Registration date : 30/08/2013

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Περίπτωση επαναχρησιμοποίησης του ίδιου φίλτρου λαδιού;   Σαβ Μαρ 26 2016, 14:35

Το λάδι το αντιμετωπίζω όπως όλα τα αναλώσιμα. Κανένα δεν έχει ορολογιακό μηχανισμό στα ΧΧΧ χλμ να αυτοκαταστρέφεται. Αν το ζορίσεις "σπάει" πιο γρήγορα. Αν το "σεβαστείς" κρατάει περισσότερο.
Όπως είπα, κάθε χρόνο αλλάζω λάδια χωρίς να έχω συμπληρώσει απαραίτητα τα 6000 χλμ. Επειδή φέτος έτυχε να κάνω 10-15% περισσότερα χλμ δεν νομίζω να είναι θέμα για έναν κινητήρα που δουλεύει καθημερινά στις 2500-4000στρ/λ και στα ταξίδια γύρω στις 5000στρ/λ. Ήδη θεωρώ τα 6000χλμ πολύ λίγα για έναν σύγχρονο κινητήρα σχετικά αργόστροφο. Ωστόσο σέβομαι την οδηγία της Suzuki.

Όσο για το φίλτρο κατέληξα ότι δεν είναι κάτι σοβαρό. Αν δεν βαριέμαι μπορεί και να το βγάζω να το αδειάζω. Αυτή την φορά πάντως θα το αλλάξω. Είναι η δεύτερη αλλαγή.

farao
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
rafel
moderator
moderator


Ηλικία : 25
Τόπος : Άγιοι Ανάργυροι - Σαλαμίνα
Registration date : 19/09/2014

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Περίπτωση επαναχρησιμοποίησης του ίδιου φίλτρου λαδιού;   Σαβ Μαρ 26 2016, 14:48

με βαση αυτη τη λογικη γιατι να το αλλαξεις το φιλτρο λαδιου τωρα στη δευτερη αλλαγη οταν σου δινει οδηγια καθε 18000 η 36 μηνες???
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
IKARUS
Member
Member


Ηλικία : 46
Τόπος : Καπου ψιλα με θεα
Registration date : 26/01/2012

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Περίπτωση επαναχρησιμοποίησης του ίδιου φίλτρου λαδιού;   Σαβ Μαρ 26 2016, 15:46

rafel έγραψε:
με βαση αυτη τη λογικη γιατι να το αλλαξεις το φιλτρο λαδιου τωρα στη δευτερη αλλαγη οταν σου δινει οδηγια καθε 18000 η 36 μηνες???

ΝΑΙ! Ελα μου ντε γιατί ? Αφού η Suzuki το έχει ψαγμένο! Επίσης και όλα τ'αλλά που αλλάζουμε εμείς όπως ο ανωρθωτης ασπουμε! Razz
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Χείρων
Member
Member


Ηλικία : 52
Registration date : 30/08/2013

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Περίπτωση επαναχρησιμοποίησης του ίδιου φίλτρου λαδιού;   Κυρ Μαρ 27 2016, 02:07

rafel έγραψε:
με βαση αυτη τη λογικη γιατι να το αλλαξεις το φιλτρο λαδιου τωρα στη δευτερη αλλαγη οταν σου δινει οδηγια καθε 18000 η 36 μηνες???

Γιατί είμαι ψυχαναγκαστικός ρε! Αλλά προσπαθώ ακόμα να γίνω καλά! Πρέπει να το φωνάξω για να το καταλάβετε;

geek


Έχει επεξεργασθεί από τον/την Χείρων στις Κυρ Μαρ 27 2016, 02:09, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Χείρων
Member
Member


Ηλικία : 52
Registration date : 30/08/2013

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Περίπτωση επαναχρησιμοποίησης του ίδιου φίλτρου λαδιού;   Κυρ Μαρ 27 2016, 02:08

IKARUS έγραψε:
rafel έγραψε:
με βαση αυτη τη λογικη γιατι να το αλλαξεις το φιλτρο λαδιου τωρα στη δευτερη αλλαγη οταν σου δινει οδηγια καθε 18000 η 36 μηνες???

ΝΑΙ! Ελα μου ντε γιατί ? Αφού η Suzuki το έχει ψαγμένο! Επίσης και όλα τ'αλλά που αλλάζουμε εμείς όπως ο ανωρθωτης ασπουμε! Razz

Α, όλα κι όλα! Τον ανορθωτή τον άλλαξε και η iδια η Suzuki!

jocolor
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
IKARUS
Member
Member


Ηλικία : 46
Τόπος : Καπου ψιλα με θεα
Registration date : 26/01/2012

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Περίπτωση επαναχρησιμοποίησης του ίδιου φίλτρου λαδιού;   Κυρ Μαρ 27 2016, 12:40

Χείρων έγραψε:
rafel έγραψε:
με βαση αυτη τη λογικη γιατι να το αλλαξεις το φιλτρο λαδιου τωρα στη δευτερη αλλαγη οταν σου δινει οδηγια καθε 18000 η 36 μηνες???

Γιατί είμαι ψυχαναγκαστικός ρε!  Αλλά προσπαθώ ακόμα να γίνω καλά! Πρέπει να το φωνάξω για να το καταλάβετε;

geek


Όχι εντάξει το καταλάβαμε!😀
Μετά τα 50 υπάρχει ένα θέμα,το 'χω δει και στον μπατσανακι μου,το θέμα είναι πως τα πλησιάζω και εγω! Razz
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
 

Περίπτωση επαναχρησιμοποίησης του ίδιου φίλτρου λαδιού;

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 1 από 1

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
 :: ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ-ΑΝΑΒΑΤΗΣ :: Υγρά....& φίλτρα-
Μετάβαση σε: