Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.



 
ΦόρουμΕικονοθήκηLatest imagesΕγγραφήΣύνδεση

Μοιραστείτε | 
 

 Κανένας οδηγός βήμα προς βήμα για σύνδεση προβολακίων;;

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω 
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
vaios13



Registration date : 28/05/2013

Κανένας οδηγός βήμα προς βήμα για σύνδεση προβολακίων;; Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Κανένας οδηγός βήμα προς βήμα για σύνδεση προβολακίων;;   Κανένας οδηγός βήμα προς βήμα για σύνδεση προβολακίων;; Icon_minitimeΠεμ Φεβ 04 2016, 21:08

Καλησπέρα σε όλους!

Υπάρχει μήπως κανένα τοπικ που να δείχνει με φωτογραφίες πώς στο καλό θα μπορέσω να συνδέσω τα προβολακια μου (cree u7) με τα ρεύματα και το διακόπτη τους;
Είμαι παντελώς άσχετος και αν δεν τα βήματα με φωτογραφίες και μείνω μόνο στα ηλεκτρολογικα σχέδια που είδα πως ανέβασαν κάτι παλικάρια στο forum, δε με βλέπω να τα συνδέω πότε..!
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
rafel
vstromhellasforum Enthusiast
vstromhellasforum Enthusiast


Ηλικία : 34
Τόπος : Άγιοι Ανάργυροι - Σαλαμίνα
Registration date : 19/09/2014

Κανένας οδηγός βήμα προς βήμα για σύνδεση προβολακίων;; Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Κανένας οδηγός βήμα προς βήμα για σύνδεση προβολακίων;;   Κανένας οδηγός βήμα προς βήμα για σύνδεση προβολακίων;; Icon_minitimeΠεμ Φεβ 04 2016, 21:33

φιλε δυστυχως βημα-βημα με φωτορεπορταζ δεν υπαρχει μονο σχεδια. σε ποια περιοχη μενεις?
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
vaios13



Registration date : 28/05/2013

Κανένας οδηγός βήμα προς βήμα για σύνδεση προβολακίων;; Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Κανένας οδηγός βήμα προς βήμα για σύνδεση προβολακίων;;   Κανένας οδηγός βήμα προς βήμα για σύνδεση προβολακίων;; Icon_minitimeΠαρ Φεβ 05 2016, 08:58

rafel έγραψε:
φιλε δυστυχως βημα-βημα με φωτορεπορταζ δεν υπαρχει μονο σχεδια. σε ποια περιοχη μενεις?

Είμαι μακριά πολύ φίλε, Αλεξανδρουπολη! Ήθελα έστω καμια φωτογραφία με τις συνδέσεις, αλλά δεν πειράζει!
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω