ΦόρουμΠόρταλΕικονοθήκηΗμερολόγιοΕγγραφήΣύνδεση

Μοιραστείτε | 
 

 Upside down dl1000

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω 
Μετάβαση στη σελίδα : Επιστροφή  1, 2
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
Tsakara



Ηλικία : 33
Τόπος : Κοζανη
Registration date : 25/05/2009

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Upside down dl1000   Δευ Μαϊος 09 2016, 00:53


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
lmb990
vstromhellasforum Enthusiast
vstromhellasforum Enthusiast


Ηλικία : 27
Τόπος : ATHENS GREECE
Registration date : 01/06/2013

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Upside down dl1000   Δευ Μαϊος 09 2016, 01:36

καλησπερα! ποσο σου κοστισε αν επιτρεπεται?? πως σου φαινεται μετα την μετατροπη??
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
katzis



Ηλικία : 26
Τόπος : XANIA
Registration date : 05/09/2012

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Upside down dl1000   Δευ Μαϊος 09 2016, 01:38

Ειδικα το μπροστινο ειναι φανταστικο...
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Tsakara



Ηλικία : 33
Τόπος : Κοζανη
Registration date : 25/05/2009

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Upside down dl1000   Δευ Μαϊος 09 2016, 11:06

ΆλλΗ μοτοσυκλέτα έγινε μετά την μετατροπή. Η ανάρτηση είναι πιο σφιχτή. Όχι όμως κουραστική και αυτό το καταλαβαίνει έντονα στο φρενάρισμα στο οποίο πλέον δεν βυθίζεται τρελά όπως πρώτα. Επίσης στης ανωμαλίες του δρόμου και ιδίως στις βυθισεις κάνει πολύ καλή απορρόφηση. Τα φρένα πλέον τα δουλεύω με το ένα δάχτυλο αν και είχα τετραπιστονες και πριν. Κάνει διάφορα σε αυτό και η 17αρα πλέον μπροστά η μηχανή χαμήλωσε μια ιντζα της ζαντας. Δηλαδή αν άφηνα την 19 θα ήταν στο ίδιο ύψος περίπου. Άρα δεν τρελάθηκε και καμιά καστερ και οδηγηκα . Για μένα δηλαδή με 430 ευρώ για κομπλέ μπροστινό που μου κόστισαν τα υλικά δεν το μετανιώνω. Η ας πούμε ότι μετανιώνω που δεν το έκανα πιο πριν.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
hristos13gr
moderator
moderator


Ηλικία : 35
Τόπος : Αθήνα - Νέα Σμύρνη
Registration date : 26/02/2009

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Upside down dl1000   Δευ Μαϊος 09 2016, 11:54

Για πες μας κάποιες επιπλέον πληροφορίες για το project. Εκτός από τα καλάμια, τροχό & φρένα που φαίνονται ότι έχουν αλλαχθεί, τι άλλο έχετε αλλάξει? τιμονόπλακες? ρουλεμαν?

Οι φωτογραφίες είναι μικρές & δεν ειμαι σίγουρος, αλλά μου φαίνεται ότι εκτός από τον πίσω τροχό, έχει αλλαχθεί & το ψαλίδι. κούμπωσε εντάξει ή έγινε κάποια πατέντα?

Με τους αισθητήρες του ABS τι έκανες ή το κατήργησες το ABS?

& όλα αυτά σου κόστησαν 400€? πες μας από που να παρω 1 σετ & για μένα & 1 δευτερο να το έχω καβάτζα... Laughing Laughing Wink Wink

_________________
Πώς & πού βρίσκω τις τετραπίστoνες BREMBO!!!

Δεν χρειάζεται να λες τι ξέρεις, αλλά να ξέρεις τι λες.

Cover me in chocolate and throw me to the lesbians!!!
V-baby  
   
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Tsakara



Ηλικία : 33
Τόπος : Κοζανη
Registration date : 25/05/2009

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Upside down dl1000   Δευ Μαϊος 09 2016, 13:42

Τα ρουλεμάν είναι ίδια διάσταση με το Tiger.
Οι τιμονοπλακες και μάνες εννοητε χρεισιμοποιηθηκαν από το Tiger.
Το μόνο που χρειάστηκε ήταν μια ροδέλα 5mm πάχος για να καλύψει την απόσταση της πάνω τιμονοπλακας.  Επεισης χρειάζεστε απελευθέρωση καλώδια σωληνάκια ντιζες γίνεται όμως χωρίς πατέντες
 .ένα μείον είναι το κλείδωμα του τιμονιού που θέλει έχτρα βάση κόλλημα που λόγο χρόνου δεν έκανα.
Πίσω είναι το ίδιο ψαλίδι  με δύο αποστάτες στον τόρνο για να κοντραριστεί μπαίνει συν 1,5mm κατέβασμα την πλάκα του φρενου.  
Εχτρα κόστος 120euro η ζάντα. Σύνολο 550.
Επεισης άλλαξα λάδια ξυστρες τσιμουχες στις μπουκάλες κάνα 60ευρο τα υλικά .
Και έβαλα καινούργια λάστιχα αλλά έτσι και αλλιώς τα χρειαζόμουν
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
katzis



Ηλικία : 26
Τόπος : XANIA
Registration date : 05/09/2012

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Upside down dl1000   Δευ Μαϊος 09 2016, 14:01

Μπραβο!! εισ' ωραιος
success
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
hristos13gr
moderator
moderator


Ηλικία : 35
Τόπος : Αθήνα - Νέα Σμύρνη
Registration date : 26/02/2009

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Upside down dl1000   Δευ Μαϊος 09 2016, 14:25

Tsakara έγραψε:
Τα ρουλεμάν είναι ίδια διάσταση με το Tiger.
Οι τιμονοπλακες και μάνες εννοητε χρεισιμοποιηθηκαν από το Tiger.
Το μόνο που χρειάστηκε ήταν μια ροδέλα 5mm πάχος για να καλύψει την απόσταση της πάνω τιμονοπλακας.  Επεισης χρειάζεστε απελευθέρωση καλώδια σωληνάκια ντιζες γίνεται όμως χωρίς πατέντες
 .ένα μείον είναι το κλείδωμα του τιμονιού που θέλει έχτρα βάση κόλλημα που λόγο χρόνου δεν έκανα.
Πίσω είναι το ίδιο ψαλίδι  με δύο αποστάτες στον τόρνο για να κοντραριστεί μπαίνει συν 1,5mm κατέβασμα την πλάκα του φρενου.  
Εχτρα κόστος 120euro η ζάντα. Σύνολο 550.
Επεισης άλλαξα λάδια ξυστρες τσιμουχες στις μπουκάλες κάνα 60ευρο τα υλικά .
Και έβαλα καινούργια λάστιχα αλλά έτσι και αλλιώς τα χρειαζόμουν


Εννοείς ότι εχεις βάλει το ψαλίδι του tiger έτσι? έτσι φαινεται στην φωτογραφία. Aν μπορείς, βαλε καμιά φωτογραφία μεγαλύτερη απο μπροστα & πίσω. χρειάστηκες νεα αλυσίδα ή έκανε αυτή?
Πολυ ενδιαφέρον project αλλά αυτες τις τιμές που λες (όχι για τα αναλώσημα στις μπουκάλες) μου φαίνεται ακατορθωτο να βρεθούνε...

_________________
Πώς & πού βρίσκω τις τετραπίστoνες BREMBO!!!

Δεν χρειάζεται να λες τι ξέρεις, αλλά να ξέρεις τι λες.

Cover me in chocolate and throw me to the lesbians!!!
V-baby  
   
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Tsakara



Ηλικία : 33
Τόπος : Κοζανη
Registration date : 25/05/2009

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Upside down dl1000   Δευ Μαϊος 09 2016, 15:45

Έχω κρατήσει το ψαλίδι από το vstrom. Και το γρανάζι του με την αλυσίδα. . Όχι το γρανάζι από το Tiger έχει άλλο "βημα" με την έννοια τύπο αλυσίδας.
Με κάποια έρευνα βρήκα της τιμές. Αλλά όντως ζητάνε για 2 μπουκάλες μόνο 800-1000 ευρώ. Πρόσθεσε και φρένα τιμονοπλακες κ.τ.λ δεν συνφαιρει.
Με το σκεπτικό ότι δεν θέλω να αλλάξω μοτοσυκλέτα είναι καλη αναβάθμιση για την χρήση που την κάνω 90% άσφαλτος πιστεύω και για αυτό το κόστος
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
lmb990
vstromhellasforum Enthusiast
vstromhellasforum Enthusiast


Ηλικία : 27
Τόπος : ATHENS GREECE
Registration date : 01/06/2013

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Upside down dl1000   Δευ Μαϊος 09 2016, 18:55

430 τα υλικα για μπροστα ειναι πολυ καλη τιμη αν σκεφτεις οτι τα ματρις (οτι καλυτερο παιζει για στρομ) ειναι στα ιδια λ7... μετα με τις πατεντες για κλειδωμα τιμονιου και τετοια δεν ξερω...

Βαλε αμα θες μεγαλυτερες φωτο να το δουμε!!
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
IKARUS
Member
Member


Ηλικία : 46
Τόπος : Καπου ψιλα με θεα
Registration date : 26/01/2012

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Upside down dl1000   Δευ Μαϊος 09 2016, 20:42

Μπράβο βρε Tsakara! goood
Ήθελα και γω να το κάνω αλλά πήγαινε πολύ το μαλι και μετά με πρόλαβε και η ζουζούνα μου! xaxa
Για δωσε φώτο στο λαό! makakas
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Tsakara



Ηλικία : 33
Τόπος : Κοζανη
Registration date : 25/05/2009

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Upside down dl1000   Δευ Μαϊος 09 2016, 21:42

Παιδιά θα ανεβάσω από τον υπολογιστή. Γιατί είμαι από κινητό
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Tsakara



Ηλικία : 33
Τόπος : Κοζανη
Registration date : 25/05/2009

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Upside down dl1000   Τρι Μαϊος 10 2016, 22:58





Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
tolismas



Ηλικία : 41
Registration date : 12/03/2014

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Upside down dl1000   Τετ Μαϊος 11 2016, 10:30

OK OK OK
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
massai
vstromhellasforum Fanatic
vstromhellasforum Fanatic


Ηλικία : 43
Τόπος : Ίλιον
Registration date : 03/11/2008

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Upside down dl1000   Τετ Μαϊος 11 2016, 12:39

Ωραίος ο φίλος.
Πέρα από το αισθητικό κομμάτι το οποίο κατά την άποψή μου είναι εξαιρετικό, έχεις προλάβει να δεις τη συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας με το νέο μπροστινό;
Την έκανες καμιά μεγαλούτσικη βόλτα να δεις συμπεριφορά στις στροφές, στα φρεναρίσματα, ανοίγματα στις ευθείες κτλ;
Το λειτουργικό κομμάτι θεωρώ πως είναι το σημαντικότερο!
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Tsakara



Ηλικία : 33
Τόπος : Κοζανη
Registration date : 25/05/2009

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Upside down dl1000   Τετ Μαϊος 11 2016, 15:11

Ναι φίλε έκανα ένα ταξιδάκι 450 Χιλ ευθεία και στροφές.
Είναι πολύ καλή αναβάθμιση . Σταθερό δυνατό φρενάρισμα χωρίς και η μοτοσυκλέτα να κάνει έντονα βυθισματα. Μειωμένος χρόνος φρεναρισματος στην πιο γρήγορη οδήγηση . Δεν χτυπάει στις λακκούβες αν και έγινε πιο σφιχτή. Άνετη στην οδήγηση. Με εντυπωσίασε που όταν ο δρόμος έχει μεγάλο βαθουλομα ξαφνικά δεν χάνεις την μοτοσυκλέτα. Είναι πολύ σταθερή. Δεν έκανα ταξίδι διπλός φωρτομενος ακόμα για να έχω εντυπώσεις. Για μένα αν αποφασίσει κάποιος να το κάνει το κόλλημα είναι μόνο οικονομικό. Ούτε τεχνικό. Ούτε αποδοτικό. Έχει δουλίτσα αλλά γίνεται χωρίς "πατέντες" που κάποιος με αυτήν την αλλαγη ρισκάρει την ζωή του και του συνεπιβάτη του. Και με το αποτέλεσμα προσφέρει πιστεύω ενεργητική ασφάλεια.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
 

Upside down dl1000

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή 

 Παρόμοια θέματα

+
Σελίδα 2 από 2Μετάβαση στη σελίδα : Επιστροφή  1, 2

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
 :: ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ-ΑΝΑΒΑΤΗΣ :: Αναρτήσεις-
Μετάβαση σε: