ΦόρουμΠόρταλΕικονοθήκηΗμερολόγιοΕγγραφήΣύνδεση

Μοιραστείτε | 
 

 Συντηρηση-βελτιωση πισω αναρτησης

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω 
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
tezas
Member
Member


Ηλικία : 34
Registration date : 15/12/2008

ΔημοσίευσηΘέμα: Συντηρηση-βελτιωση πισω αναρτησης   Τρι Νοε 24 2015, 16:58

Μετα απο 10 χρονια χρησης και 105000 χιλ επρεπε κατι να κανω για την αναρτηση γιατι πλεον ηταν νεκρη. Προτιμησα να βελτιωσω τη μαμα. Σε αυτο βοηθησε ενας φιλος απο Πατρα που ασχολειται καιρο με συντηρηση αμορτισερ μοτο και του το εμπιστευτηκα να το πατενταρει. Του ανοιξε μια τρυπα στο πανω μερος, απεναντι απο το σωληνακι της προφορτισης, και τοποθετησε μια βαλβιδα εκει απο μεσα προς τα εξω. Ετσι αφου το ανοιξε, αλλαξε το λαδι και το λαστιχακι, το εκλεισε και τελος εβαλε αζωτο υπο πιεση απο τη βαλβιδα. Με αυτο τον τροπο μπορω να προσθεσω πιεση αζωτου ή να αφαιρεσω απο τη βαλβιδα για να το σκληρηνω ή να το μαλακωσω αντιστοιχα. Τελος βαλαμε και ελατηριο hyperpro που αγορασα εγω και το αποτελεσμα ειναι εντυπωσιακο! Ειναι σαν να οδηγω καινουρια μηχανη. Το κοστος ολης της εργασιας μαζι με τα αναλωσιμα (λαδι, λαστιχακια, βαλβιδα, αζωτο)  ειναι στα 90Ε χωρις το ελατηριο φυσικα. Οποιος επιθυμει μπορω να τον φερω σε επαφη με το φιλο.
Μερικες φωτο απο τη δουλεια:


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
rafel
moderator
moderator


Ηλικία : 25
Τόπος : Άγιοι Ανάργυροι - Σαλαμίνα
Registration date : 19/09/2014

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Συντηρηση-βελτιωση πισω αναρτησης   Τρι Νοε 24 2015, 18:58

ωραιος ρε φιλε!!!!!!!!
Σου αλλαξε και τα υγρα της προφορτισης; ςου εδωςε ο φιλος σου ενα μετρο με ποσα psi η αναρτηςη ειναι μαλακη και με ποςα σκληρη;;;
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
metallidhs
Member
Member


Ηλικία : 34
Τόπος : Σέρρες
Registration date : 26/06/2011

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Συντηρηση-βελτιωση πισω αναρτησης   Τρι Νοε 24 2015, 19:08

δε μπορώ να καταλάβω πως το άζωτο παίζει ρόλο στη σκληρότητα του αμορτισέρ.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
tezas
Member
Member


Ηλικία : 34
Registration date : 15/12/2008

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Συντηρηση-βελτιωση πισω αναρτησης   Τρι Νοε 24 2015, 19:11

rafel7 έγραψε:
ωραιος ρε φιλε!!!!!!!!
Σου αλλαξε και τα υγρα της προφορτισης; ςου εδωςε ο φιλος σου ενα μετρο με ποσα psi η αναρτηςη ειναι μαλακη και με ποςα σκληρη;;;
Και τα υγρα της προφορτισης αλλα αυτο ειναι ευκολο, το κανουμε μονοι μας. Δεν μου ειπε ποσοτητα λαδιου και πιεδη αζωτου.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
tezas
Member
Member


Ηλικία : 34
Registration date : 15/12/2008

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Συντηρηση-βελτιωση πισω αναρτησης   Τρι Νοε 24 2015, 19:14

metallidhs έγραψε:
δε μπορώ να καταλάβω πως το άζωτο παίζει ρόλο στη σκληρότητα του αμορτισέρ.
Δημιουργει μεγαλυτερη πιεση μεσα στο θαλαμο, οπως δουλευουν αλλα αμορτισερ λαδιου-αζωτου
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
akistrevor



Ηλικία : 29
Τόπος : πατρα
Registration date : 03/08/2013

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Συντηρηση-βελτιωση πισω αναρτησης   Τρι Νοε 24 2015, 20:48

μιας και πατρινος και δεν εχω ακουσει καποιος να ασχολειται με αναρτησεις εδω,ριξε κανα πμ αν θες...
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Επισκέπτης
Επισκέπτης



ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Συντηρηση-βελτιωση πισω αναρτησης   Τετ Νοε 25 2015, 00:34

Μπράβο πολύ καλή δουλειά και τιμή

Το ελατηριο ποσο σου βγήκε;
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
rafel
moderator
moderator


Ηλικία : 25
Τόπος : Άγιοι Ανάργυροι - Σαλαμίνα
Registration date : 19/09/2014

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Συντηρηση-βελτιωση πισω αναρτησης   Τετ Νοε 25 2015, 09:16

απ τη στιγμη που κανει πατεντα ας γραψει ενα τυπικο μανιουαλ στο χερι με τις προτεινομενες ρυθμισεις. γιατι δεν ειναι και οτι πιο απλο να βρισκεις αζωτο το οποιο νομιζω πως χρεωνεται. μιας και μιλαμε για αναρτηση η οποια για να βρεις μια Α σκληροτητα που θελεις θελει καποια χλμ δοκιμων εαν δεν εχεις εναν μπουσουλα να τη ρυθμισεις εξ' αρχης
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
tezas
Member
Member


Ηλικία : 34
Registration date : 15/12/2008

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Συντηρηση-βελτιωση πισω αναρτησης   Τετ Νοε 25 2015, 19:46

BLaCkXs.... έγραψε:
Μπράβο πολύ καλή δουλειά και τιμή

Το ελατηριο ποσο σου βγήκε;
Το ελατηριο το πηρα απο technomoto απο Αθηνα 129Ε.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
loverdos11
moderator
moderator


Ηλικία : 32
Τόπος : ΝΕΑ ΣΜΥΡΝΗ
Registration date : 11/03/2012

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Συντηρηση-βελτιωση πισω αναρτησης   Τρι Ιαν 05 2016, 16:15

καλησπέρα,
μιας και πέρασε καιρός για πες μας τις εντυπώσεις σου.
Κατά την γνώμη σου άξιζε η μόντα ή καλύτερα να είχε αλλαχτεί με μια φτηνή αφτερμαρκετ ?

_________________
Αντώνης DL 650 L0 Black



Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
tezas
Member
Member


Ηλικία : 34
Registration date : 15/12/2008

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Συντηρηση-βελτιωση πισω αναρτησης   Τετ Ιαν 06 2016, 22:55

loverdos11 έγραψε:
καλησπέρα,
μιας και πέρασε καιρός για πες μας τις εντυπώσεις σου.
Κατά την γνώμη σου άξιζε η μόντα ή καλύτερα να είχε αλλαχτεί με μια φτηνή αφτερμαρκετ ?

Αξιζε η ολη πατεντα, εχει αλλαξει η συμπεριφορα της μηχανης! Δεν θυμαμαι ποτε τη μηχανη μου να εχει τοσο καλη οδηγικη συμπεριφορα. Ειναι σαν καινουρια αναρτηση και με καλυτερο ελατηριο! Εχω μεινει με τις καλυτερες εντυπωσεις απο αυτη τη δουλεια!
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
loverdos11
moderator
moderator


Ηλικία : 32
Τόπος : ΝΕΑ ΣΜΥΡΝΗ
Registration date : 11/03/2012

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Συντηρηση-βελτιωση πισω αναρτησης   Τετ Ιαν 06 2016, 23:42

merci

_________________
Αντώνης DL 650 L0 Black



Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
aris_n
vstromhellasforum Enthusiast
vstromhellasforum Enthusiast


Ηλικία : 35
Τόπος : Άθενς
Registration date : 08/04/2008

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Συντηρηση-βελτιωση πισω αναρτησης   Πεμ Ιαν 07 2016, 10:19

Μπράβο Σάκη όταν βρεθούμε θέλω ανάλυση επι του θέματος γιατί μοιάζει απο τα θέματα που αξίζει η φαγούρα...
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
888hayabusa



Registration date : 12/01/2009

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Συντηρηση-βελτιωση πισω αναρτησης   Τρι Φεβ 23 2016, 20:10

metallidhs έγραψε:
δε μπορώ να καταλάβω πως το άζωτο παίζει ρόλο στη σκληρότητα του αμορτισέρ.

Έχεις ένα κύλινδρο που μέσα του έχεις εγκλωβισμένη μια ποσότητα ασυμπίεστου υγρού (λαδι) και μια ποσότητα συμπιεσμένου αέρα ή αζώτου.

Ο διαθέσιμος όγκος που βρίσκονται τα παραπάνω μεταβάλετε συνεχώς και ΜΟΝΟ το αέριο σου συμπιέζετε.

Στη μονάδα του χρόνου (έστω μονάδα χρόνου μια λακούβα) το ίδιο θα συμπιεστει μια δεδομένη μάζα αέρα στο 1bar και το ίδιο η ίδια μάζα αέρα στα 25 bar?

Όπως καταλαβαίνεις λοιπόν η δύναμη που τείνει να συμπιέσει την ανάρτηση σου στη μονάδα του χρόνου θα έχει διαφορετικό αποτέλεσμα σε αυτή ανάλογα με το πόσο θα προλάβει να συμπιεστεί η τελευταία. Έτσι εσύ που πας τη βόλτα σου στη μια περίπτωση θα νοιώσεις την ανάρτηση σου μαλακή ,ενώ στην άλλη πιο σκληρή.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://ridingschool888.blogspot.gr/
metallidhs
Member
Member


Ηλικία : 34
Τόπος : Σέρρες
Registration date : 26/06/2011

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Συντηρηση-βελτιωση πισω αναρτησης   Τρι Φεβ 23 2016, 20:33

έχω την εντύπωση ότι το άζωτο μέσα στην ανάρτηση είναι για να κρατάει το λάδι σε σωστή θερμοκρασία μετά από τεταμένη χρήση ώστε να μη χάσει τις ιδιότητες του... και είναι σε ξεχωριστό δοχείο μέσα στην ανάρτηση.
σορρυ αν κάνω λάθος .....

και το δεύτερο ερώτημα είναι πόσα bar πίεση αζώτου πρέπει να βάλεις έχουμε προδιαγραφές για το μαμά αμορτισέρ
και αν βάλουμε μεγάλη πίεση στο θάλαμο πάρουμε το αμορτισέρ στο χέρι.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
888hayabusa



Registration date : 12/01/2009

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Συντηρηση-βελτιωση πισω αναρτησης   Τετ Φεβ 24 2016, 00:34

α)Το άζωτο μέσα στην ανάρτηση ΔΕΝ είναι για να κρατάει το λάδι στη σωστή θερμοκρασία..

Παραδεχόμενοι όμως πως είναι γι αυτό το λόγο εκεί μέσα όπως λες. Θα σου θέσω δυο ερωτήματα

1. Αφού είναι σε ξεχωριστό δοχείο μέσα στην ανάρτηση όπως εσύ λες με ποιο τρόπο βοηθάει το λάδι ????????
2. Στην μπροστά ανάρτηση τι γίνετε που δεν έχει ξεχωριστό δοχείο ??????

Δεν υπάρχουν απαντήσεις γι αυτά τα ερωτήματα. Είναι ομως μια καλή αφορμή για σκέψη...

Δυστυχώς οι περισσότεροι μοτοσυκλετιστές έχουμε πολύ πολύ λανθασμένες απόψεις σε πολλά πράγματα γύρο από τη μοτοσυκλέτα μας και αυτό συμβαίνει γιατί δεν έχουμε την απαραίτητη παιδεία.

β) Για πιέσεις δεν θα σου πω. Από αυτό κρίνετε η εμπειρία και ο επαγγελματισμός, εν μέρη του κάθε επισκευαστή.


Έχω συναντήσει πολλούς μοτοσυκλετιστές που έχουν τα ίδια ερωτήματα με εσένα metallidis και με τα παραπάνω απαντάω σε όλους δεν θέλω να πάρεις κάτι από τα παραπάνω επί προσωπικού. Ελπίζω να βοήθησα.
Η μοτοσυκλέτα και ο τρόπος που τη χειριζόμαστε θέλει πολύ μελέτη, ένα καλό σχολείο και τακτική προπόνηση για να βολτάρουμε με ασφάλεια πάνω της.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://ridingschool888.blogspot.gr/
matthaios
Member
Member


Ηλικία : 46
Τόπος : ΔΡΑΜΑ
Registration date : 21/05/2012

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Συντηρηση-βελτιωση πισω αναρτησης   Τετ Φεβ 24 2016, 05:23

888hayabusa έγραψε:
α)Το άζωτο μέσα στην ανάρτηση ΔΕΝ είναι για να κρατάει το λάδι στη σωστή θερμοκρασία..

Παραδεχόμενοι όμως πως είναι γι αυτό το λόγο εκεί μέσα όπως λες. Θα σου θέσω δυο ερωτήματα

1. Αφού είναι σε ξεχωριστό δοχείο μέσα στην ανάρτηση όπως εσύ λες με ποιο τρόπο βοηθάει το λάδι ????????
2. Στην μπροστά ανάρτηση τι γίνετε που δεν έχει ξεχωριστό δοχείο ??????

Δεν υπάρχουν απαντήσεις γι αυτά τα ερωτήματα. Είναι ομως μια καλή αφορμή για σκέψη...

Δυστυχώς οι περισσότεροι μοτοσυκλετιστές έχουμε πολύ πολύ λανθασμένες απόψεις σε πολλά πράγματα γύρο από τη μοτοσυκλέτα μας και αυτό συμβαίνει γιατί δεν έχουμε την απαραίτητη παιδεία.

β) Για πιέσεις δεν θα σου πω. Από αυτό κρίνετε η εμπειρία και ο επαγγελματισμός, εν μέρη του κάθε επισκευαστή.


Έχω συναντήσει πολλούς μοτοσυκλετιστές που έχουν τα ίδια ερωτήματα με εσένα metallidis και με τα παραπάνω απαντάω σε όλους δεν θέλω να πάρεις κάτι από τα παραπάνω επί προσωπικού. Ελπίζω να βοήθησα.
Η μοτοσυκλέτα και ο τρόπος που τη χειριζόμαστε θέλει πολύ μελέτη, ένα καλό σχολείο και τακτική προπόνηση για να βολτάρουμε με ασφάλεια πάνω της.


OK OK goood goood
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
 

Συντηρηση-βελτιωση πισω αναρτησης

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 1 από 1

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
 :: ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ-ΑΝΑΒΑΤΗΣ :: Αναρτήσεις-
Μετάβαση σε: