ΦόρουμΠόρταλΕικονοθήκηΗμερολόγιοΕγγραφήΣύνδεση

Μοιραστείτε | 
 

 Επι τέλους εγκατέστησα Series regulator/rectifier

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω 
Μετάβαση στη σελίδα : Επιστροφή  1, 2, 3 ... , 9, 10, 11  Επόμενο
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
metallidhs
Member
Member
avatar

Ηλικία : 35
Τόπος : Σέρρες
Registration date : 26/06/2011

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Επι τέλους εγκατέστησα Series regulator/rectifier    Δευ Ιουλ 18 2016, 21:53

Κάποια αστοχία θα είναι . Εγώ τον φοράω πάνω από χρόνο και δουλεύει κομπλέ και τα ρεύματα σταθερά .
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
kojo
Member
Member


Τόπος : Αθήνα - Γέρακας .
Registration date : 06/05/2013

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Επι τέλους εγκατέστησα Series regulator/rectifier    Δευ Ιουλ 18 2016, 22:01

Και εγώ το σκέφτηκα αλλά αν είναι έτσι πρέπει να το δεχτεί ο ίδιος και χρειάζεται ενημέρωση και αντικατάσταση πριν γίνουν και άλλες ζημιές .
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
tuluba

avatar

Τόπος : Αθήνα
Registration date : 08/05/2014

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Επι τέλους εγκατέστησα Series regulator/rectifier    Τρι Ιουλ 19 2016, 00:32

Με έχετε βάλει σε δίλλημα
Έλεγα να τον βάλω και εγώ αφού για αυτό τον αγοράσαμε αλλά άμα έχει θέματα και επειδή έχω αλλάξει ήδη μια φορά πηνίο δεν το ρισκάρω
Το να πρέπει να παρακολουθώ την τάση συνέχεια ε δεν είναι και το πιο τέλειο

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
nikosfp

avatar

Ηλικία : 53
Τόπος : Πάτρα
Registration date : 10/08/2011

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Επι τέλους εγκατέστησα Series regulator/rectifier    Σαβ Ιουν 03 2017, 15:22

Επιτρεπεται να βαλω απο αλλο motosite την DIY περιτυληξη πηνιων(με εικονες) για vstrom 650?
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Sifounas
Administrator
Administrator
avatar

Ηλικία : 52
Τόπος : μελισσια
Registration date : 25/02/2011

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Επι τέλους εγκατέστησα Series regulator/rectifier    Σαβ Ιουν 03 2017, 15:45

nikosfp έγραψε:
Επιτρεπεται να βαλω απο αλλο motosite την DIY περιτυληξη πηνιων(με εικονες) για vstrom 650?
Εάν στην ανάρτηση σου , αναφέρεις την πηγή,δεν υπάρχει πρόβλημα !

_________________
 


Οι μεγάλοι είναι μεγάλοι μόνο επειδή εμείς είμαστε γονατιστοί.
Pierre-Joseph Proudhon, 1809-1865, Γάλλος αναρχικός
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
nikosfp

avatar

Ηλικία : 53
Τόπος : Πάτρα
Registration date : 10/08/2011

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Επι τέλους εγκατέστησα Series regulator/rectifier    Σαβ Ιουν 03 2017, 16:25

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
rafel
moderator
moderator


Ηλικία : 28
Τόπος : Άγιοι Ανάργυροι - Σαλαμίνα
Registration date : 19/09/2014

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Επι τέλους εγκατέστησα Series regulator/rectifier    Κυρ Ιουν 04 2017, 21:05

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
nikosfp

avatar

Ηλικία : 53
Τόπος : Πάτρα
Registration date : 10/08/2011

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Επι τέλους εγκατέστησα Series regulator/rectifier    Τρι Ιουν 06 2017, 11:37

Συγνωμη δεν το ηξερα!
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
sam347



Τόπος : Θεσσαλονίκη
Registration date : 01/06/2016

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Επι τέλους εγκατέστησα Series regulator/rectifier    Παρ Αυγ 11 2017, 23:03

John The Son έγραψε:
Kανω ενα up για να ρωτησω τους κατοχους του series απο τον Νακο για εντυπωσεις..
Ειδατε καποια διαφορα στα ρεματα και στις θερμοκρασιες.
Δουλευουν ολα οπως θα επρεπε?



Καλησπέρα και καλές διακοπούλες να έχουμε (όσοι θα έχουμε τελοσπάντων)...... Εχθές μόλις παρελήφθη από τον πατριώτη  στην Κόρινθο (nakos moto) ο περιβόητος  ανορθωτής σειράς.

Αμέσως - αμέσως κατεβαίνω στην μηχανή με σκοπό να τον εγκαταστήσω και να δω διαφορές σε σχέση με τον μαμά..... Τον τοποθετώ και πάω να βάλω μπροστά (με σβηστά φώτα - υπαρχει διακοπτης). Η μηχανή πήρε κανονικά εμπρος και δεν ανεβασε καθολου παραπανω στροφες, κατευθείαν στις ~1250 σαλ. (Με τον μαμά ανορθωτή ανεβάζει κάπου στις 1400 σαλ και μετα από δεύτερα έπεφταν στις 1250). Μετράω την  τάση στην μπαταρία με πολύμετρο και τρώω την πρώτη κρυάδα : 12,1 v και με τα ξένον αναμένα 11,5v και κάτω (εχετε γεια βρυσουλες λέω και σβήνω μηχανή). Τσεκάρω τις φύσες τις βγαζω και της ξαναβγάζω. Βάζω μπρος η τάση ~14.3v ρελαντί (καλά είμαστε λέω) και ξεκινάω για την πρώτη δοκιμή. Δεν μπορώ να πω ότι είδα διαφορά στην απόκριση στο γκάζι και την επιτάχυνση στα χαμηλά.

Τάση μπαταρίας: εν κινήση ~14.3 v. Στο φανάρι ~13.5v (τις μισές φορές όμως έπεφτε στα ~12.2v)
Θερμοκρασία ανορθωτή (μετά από σύντομη βόλτα): 55οC με σβηστά φώτα (αίσθηση: κανονικά ζεστός αλλά υποφερτός οριακά). Με αναμμένα φώτα: ~64οC  (αίσθηση: καμία σχέση με πριν, καέι κανονικά).

Θερμοκρασία λαδιού κινητήρα: ~65οC  σε όλες τις περιπτώσεις.

Συμπέρασμα (δικό μου): Αν είναι να έχεις μία μικρή βελτίωση στην κατανάλωση και χαμηλότερη θερμοκρασία λειτουργίας ανορθωτή (εμμέσως γιατι ο ανορθωτής σειράς σου ''επιτρέπει'' να κινείσαι με σβηστά φώτα) νομίζω δεν μου χρειάζεται...... Χθες το βράδυ που δοκιμασα τον καινουργο ανορθωτη με σβηστα φώτα και μονο τα προβολακια δυο οδηγοι  στο καπάκι παραβιασαν STOP μπροστα μου - παιζει να με περάσαν και για ποδήλατο).

Εν το μεταξύ σήμερα έβαλα πάλι τον μαμά γιατί με φόβησαν καποια ποστ περί καμμένων πηνίων από ανορθωτή νάκου.....

Θα επανέλθω με νέες μετρήσεις - συγκρίσεις......
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
IKARUS
Member
Member
avatar

Ηλικία : 47
Τόπος : Καπου ψιλα με θεα
Registration date : 26/01/2012

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Επι τέλους εγκατέστησα Series regulator/rectifier    Σαβ Αυγ 12 2017, 14:20

Το φοράω από πέρσι το χειμώνα τον είχα αλλάξει μαζί με πηνία, δεν έχω κανένα θέμα προς το παρόν, όντος ζεσταίνεται και μένα τοσο φυσιολογικό θεωρο αν και εμένα μου έκανε εντύπωση στην αρχή αφού λενε πως οι συγκεκριμένοι δεν ζεσταινονται τόσο!
Οσο ανοίγω γκάζι ανεβάζει και τάση σε αντίθεση με το μαμά που όσο ανοίγεις γκάζι πέφτει η τάση!
Μια απορία κ'εγώ πως ξεχωρίζεις ένα απλό με ένα σειράς? scratch
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Χείρων
Member
Member
avatar

Ηλικία : 53
Registration date : 30/08/2013

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Επι τέλους εγκατέστησα Series regulator/rectifier    Σαβ Αυγ 12 2017, 17:00

sam347 έγραψε:
John The Son έγραψε:
Kανω ενα up για να ρωτησω τους κατοχους του series απο τον Νακο για εντυπωσεις..
Ειδατε καποια διαφορα στα ρεματα και στις θερμοκρασιες.
Δουλευουν ολα οπως θα επρεπε?



Καλησπέρα και καλές διακοπούλες να έχουμε (όσοι θα έχουμε τελοσπάντων)...... Εχθές μόλις παρελήφθη από τον πατριώτη  στην Κόρινθο (nakos moto) ο περιβόητος  ανορθωτής σειράς.

Αμέσως - αμέσως κατεβαίνω στην μηχανή με σκοπό να τον εγκαταστήσω και να δω διαφορές σε σχέση με τον μαμά..... Τον τοποθετώ και πάω να βάλω μπροστά (με σβηστά φώτα - υπαρχει διακοπτης). Η μηχανή πήρε κανονικά εμπρος και δεν ανεβασε καθολου παραπανω στροφες, κατευθείαν στις ~1250 σαλ. (Με τον μαμά ανορθωτή ανεβάζει κάπου στις 1400 σαλ και μετα από δεύτερα έπεφταν στις 1250). Μετράω την  τάση στην μπαταρία με πολύμετρο και τρώω την πρώτη κρυάδα : 12,1 v και με τα ξένον αναμένα 11,5v και κάτω (εχετε γεια βρυσουλες λέω και σβήνω μηχανή). Τσεκάρω τις φύσες τις βγαζω και της ξαναβγάζω. Βάζω μπρος η τάση ~14.3v ρελαντί (καλά είμαστε λέω) και ξεκινάω για την πρώτη δοκιμή. Δεν μπορώ να πω ότι είδα διαφορά στην απόκριση στο γκάζι και την επιτάχυνση στα χαμηλά.

Τάση μπαταρίας: εν κινήση ~14.3 v. Στο φανάρι ~13.5v (τις μισές φορές όμως έπεφτε στα ~12.2v)
Θερμοκρασία ανορθωτή (μετά από σύντομη βόλτα): 55οC με σβηστά φώτα (αίσθηση: κανονικά ζεστός αλλά υποφερτός οριακά). Με αναμμένα φώτα: ~64οC  (αίσθηση: καμία σχέση με πριν, καέι κανονικά).

Θερμοκρασία λαδιού κινητήρα: ~65οC  σε όλες τις περιπτώσεις.

Συμπέρασμα (δικό μου): Αν είναι να έχεις μία μικρή βελτίωση στην κατανάλωση και χαμηλότερη θερμοκρασία λειτουργίας ανορθωτή (εμμέσως γιατι ο ανορθωτής σειράς σου ''επιτρέπει'' να κινείσαι με σβηστά φώτα) νομίζω δεν μου χρειάζεται...... Χθες το βράδυ που δοκιμασα τον καινουργο ανορθωτη με σβηστα φώτα και μονο τα προβολακια δυο οδηγοι  στο καπάκι παραβιασαν STOP μπροστα μου - παιζει να με περάσαν και για ποδήλατο).

Εν το μεταξύ σήμερα έβαλα πάλι τον μαμά γιατί με φόβησαν καποια ποστ περί καμμένων πηνίων από ανορθωτή νάκου.....

Θα επανέλθω με νέες μετρήσεις - συγκρίσεις......

Με τον συγκεκριμένο ανορθωτή δεν έχω εμπειρία. Δεν τον έχω καν πιάσει στα χέρια μου.
Παράξενο που αρχικά δεν είχες τις σωστές τάσεις. Έλεγξε τις φίσες αν κάνουν καλή επαφή. Η καλή επαφή είναι το παν!
Αν έχεις τοποθετήσει βολτόμετρο στο τιμόνι να ξέρεις ότι δεν μετράει την τάση πάνω στους πόλους της μπαταρίας που μας ενδιαφέρει, αλλά την τάση στο σημείο του κυκλώματος που έχει συνδεθεί. Έτσι, μικρές ή μεγαλύτερες πτώσεις τάσης είναι αναμενόμενες. Το σωστό είναι να τραβήξει κανείς καλώδιο από την μπαταρία αποκλειστικά για το βολτόμετρο...
Πάντως καλύτερα να μετράς με πολύμετρο πάνω στους πόλους.
Τα ξένον είναι ιδιόρυθμα φορτία. Τουλάχιστον στην εναυση. Δοκίμασε, με τα φώτα σβηστά, να συνδέσεις πάνω στους πόλους της μπαταρίας μία αντίσταση 1Ω για ένα-δυο δευτερόλεπτα. Θα τραβήξει γύρω στα 14 αμπερ ή 200 βατ. Παρατήρησε το ρελαντί και άκου τον ήχο του κινητήρα. Προσοχή να μην πάρει φωτιά η αντίσταση!
Μπορείς να αγοράσεις μία αντίσταση 1Ω στα 10 ή 17 βατ από κατάστημα ηλεκτρονικών. Κλεμάρισε στα άκρα της καλώδια 1,5 καρέ και βούτηξε την αντίσταση σε ένα ποτήρι με νερό. Έτσι θα αντέξει για μερικά δευτερόλεπτα μπορεί και περισσότερο...

Πως μέτρησες θερμοκρασία λαδιού;

Ο βασικότερος λόγος που βάζει κανείς έναν ανορθωτή σειράς είναι για να προστατέψει τα πηνία του από την θερμική καταπόνηση και να παρατείνει τον χρόνο ζωής τους.

Αρκεί ο ανορθωτής να δουλεύει σωστά....

Πάντως συνέχισε με τις μετρήσεις και ενημέρωσέ μας....
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
taloscreta



Ηλικία : 40
Τόπος : Τυμπακι Κρητη
Registration date : 26/01/2015

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Επι τέλους εγκατέστησα Series regulator/rectifier    Σαβ Αυγ 12 2017, 22:16

Καλησπέρα μετά από 1 χρόνο και που τον έχω τοποθετηση και με το βολτομετρο συνδεμενο πάνω στην μπαταρία έχω τα εξής

Με τα περιβολάκια λέντ των 10 βατ ανάμενα στο ρελαντί έχω 14 με 14.4 με τα φώτα ανάμεσα πέφτω στα 12.8 .
Όταν είμαι πάνω από τις 2500 στροφές έχω πάνω από 14 με οποιοδήποτε φορτίο
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Χείρων
Member
Member
avatar

Ηλικία : 53
Registration date : 30/08/2013

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Επι τέλους εγκατέστησα Series regulator/rectifier    Κυρ Αυγ 13 2017, 15:35

taloscreta έγραψε:
Καλησπέρα μετά από 1 χρόνο και που τον έχω τοποθετηση και με το βολτομετρο συνδεμενο πάνω στην μπαταρία έχω τα εξής

Με τα περιβολάκια λέντ των 10 βατ ανάμενα στο ρελαντί έχω 14 με 14.4 με τα φώτα ανάμεσα πέφτω στα 12.8  .
Όταν είμαι πάνω από τις 2500 στροφές έχω πάνω από 14 με οποιοδήποτε φορτίο

Χμ,... κάτι παίζει στις χαμηλές στροφές. Θα έχεις πρόβλημα. Κυρίως αν καμακώνεις συστηματικά πεζές γκόμενες...

Very Happy
πλάκα κάνω!

Πάντως δεν είναι φυσιολογικό να έχεις τόσο χαμηλή τάση κάτω από 2500 στρ. Η μπαταρία σου είναι οκ;
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
IKARUS
Member
Member
avatar

Ηλικία : 47
Τόπος : Καπου ψιλα με θεα
Registration date : 26/01/2012

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Επι τέλους εγκατέστησα Series regulator/rectifier    Κυρ Αυγ 13 2017, 15:50

Χείρων έγραψε:
taloscreta έγραψε:
Καλησπέρα μετά από 1 χρόνο και που τον έχω τοποθετηση και με το βολτομετρο συνδεμενο πάνω στην μπαταρία έχω τα εξής

Με τα περιβολάκια λέντ των 10 βατ ανάμενα στο ρελαντί έχω 14 με 14.4 με τα φώτα ανάμεσα πέφτω στα 12.8  .
Όταν είμαι πάνω από τις 2500 στροφές έχω πάνω από 14 με οποιοδήποτε φορτίο

Χμ,... κάτι παίζει στις χαμηλές στροφές. Θα έχεις πρόβλημα. Κυρίως αν καμακώνεις συστηματικά πεζές γκόμενες...

Very Happy
πλάκα κάνω!

Πάντως δεν είναι φυσιολογικό να έχεις τόσο χαμηλή τάση κάτω από 2500 στρ. Η μπαταρία σου είναι οκ;


Έτσι είναι και σε μένα στις χαμηλές με φορτίο πέφτει!
Πως ξεχωρίζεις όμως τον σειράς απ'τον κανονικό δε μου είπε κανείς?
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
loverdos11
moderator
moderator
avatar

Ηλικία : 33
Τόπος : ΝΕΑ ΣΜΥΡΝΗ
Registration date : 11/03/2012

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Επι τέλους εγκατέστησα Series regulator/rectifier    Κυρ Αυγ 13 2017, 16:33

έχω βάλει και γω αλλά από τον Πειραιά σχεδόν 2,5 χρόνια τώρα.
στο ρελαντί με σβηστά φώτα έχω 14.6 με αναμμένα 13,8 έχω xenon 35w.
Όταν ανεβάσω στροφές παίζει 13,8 με 14 ,
όταν ανάβω και τα προβολάκια και αυτά xenon 35w στο ρελαντί πέφτει στο 11,8 με 12,4 ανάλογα .
Μόλις ανεβάσω στροφές πάει στο 13,2 με 13,5

_________________
Αντώνης DL 650 L0 Black



Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
IKARUS
Member
Member
avatar

Ηλικία : 47
Τόπος : Καπου ψιλα με θεα
Registration date : 26/01/2012

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Επι τέλους εγκατέστησα Series regulator/rectifier    Κυρ Αυγ 13 2017, 16:37

loverdos11 έγραψε:
έχω βάλει και γω αλλά από τον Πειραιά σχεδόν 2,5 χρόνια τώρα.
στο ρελαντί με σβηστά φώτα έχω 14.6 με αναμμένα 13,8 έχω xenon 35w.
Όταν ανεβάσω στροφές παίζει 13,8 με 14 ,
όταν ανάβω και τα προβολάκια και αυτά xenon 35w στο ρελαντί πέφτει στο 11,8 με 12,4 ανάλογα .
Μόλις ανεβάσω στροφές πάει στο 13,2 με 13,5


Άρα έτσι δουλεύουν όλοι λίγο πολύ!
Εσένα ζεσταίνεται τόσο?
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
loverdos11
moderator
moderator
avatar

Ηλικία : 33
Τόπος : ΝΕΑ ΣΜΥΡΝΗ
Registration date : 11/03/2012

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Επι τέλους εγκατέστησα Series regulator/rectifier    Κυρ Αυγ 13 2017, 16:44

σίγουρα λιγότερο από τον μαμά ,
τώρα πόσο δεν έχω ασχοληθεί .

_________________
Αντώνης DL 650 L0 Black



Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Χείρων
Member
Member
avatar

Ηλικία : 53
Registration date : 30/08/2013

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Επι τέλους εγκατέστησα Series regulator/rectifier    Πεμ Αυγ 17 2017, 14:16

Λοιπόν, έκανα ξανά μετρήσεις και ιδού:

Ρελαντί: όλα off = 14.4V Προβολάκια led 20 Watt on =14.4V + φώτα (2Χ70Watt)= 13.7V

2000στρ και πάνω: όλα οff = 14.5V Όλα τα φώτα on = 14.2V

Παρατήρηση α: Οι μετρήσεις έγιναν με ζεστό κινητήρα, αφού είχα κινήσει την μηχανή για 10 χιλιόμετρα. Η μπαταρία μου είναι σχετικά καινούρια καλής ποιότητας "Motobatt" και μέτρησα πάνω στους πόλους της!

Παρατήρηση β:Τα φώτα μου είναι δύο κοινές λάμπες αλογόνου 60/55Watt στα 12V. Τις τροφοδοτώ όμως με τουλάχιστον 14V από την μπαταρία μεσω ρελέ και γι αυτό υπολογίζω περίπου 70 watt κατανάλωση ανα λάμπα.
Όταν ρίχνω την τάση τους κατα 1 βολτ, περίπου δηλαδή στα 13 βολτ, που είναι πιο "εντος προδοαγραφών" τιμή, η τάση που μετράω στο ρελαντί ανεβαίνει στα 14V. Προφανώς η γεννήτρια έχει την δυνατότητα να κρατάει ακόμα και στο ρελαντί την τάση τουλάχιστον στα 14 βολτ με όλα τα βασικά φορτία της μηχανής. Αρκεί να το θέλει και ο ανορθωτής.

Γι αυτό δεν μου αρέσουν γενικά τάσεις κάτω από τα 14 βολτ. Βέβαια η μπαταρία φορτίζει και με 13,5 βολτ. Πιο κάτω τιμές δεν είναι καλές.

Παρατήρηση γ: Το βολτόμετρο που έχω στο τιμόνι, το οποίο το έχω συνδέσει κάπου εκεί κοντά στα όργανα ή στα προβολάκια, δεν θυμάμαι, μου δείχνει μονίμως από 0,5 έως 0,8 βολτ λιγότερα. Ανάλογα τα φορτία. Γι αυτό επιμένω: μετράμε πάνω στους πόλους της μπαταρίας!
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
IKARUS
Member
Member
avatar

Ηλικία : 47
Τόπος : Καπου ψιλα με θεα
Registration date : 26/01/2012

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Επι τέλους εγκατέστησα Series regulator/rectifier    Πεμ Αυγ 17 2017, 14:35

OK Μια χαρά! Ο ανορθωτής εισαγωγής είναι? Μάρκα?
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Χείρων
Member
Member
avatar

Ηλικία : 53
Registration date : 30/08/2013

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Επι τέλους εγκατέστησα Series regulator/rectifier    Πεμ Αυγ 17 2017, 23:43

IKARUS έγραψε:
OK Μια χαρά! Ο ανορθωτής εισαγωγής είναι? Μάρκα?

SH775 της Shindengen.
Αντίστοιχα αποτελέσματα είχα και με έναν της ελληνικής sxelectronics σε ένα KLE500 που είχα πριν το strom. Απ ότι μαθαίνω λειτουργεί ακόμα άψογα μετά από σχεδόν μία εξαετία.

sunny
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
loverdos11
moderator
moderator
avatar

Ηλικία : 33
Τόπος : ΝΕΑ ΣΜΥΡΝΗ
Registration date : 11/03/2012

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Επι τέλους εγκατέστησα Series regulator/rectifier    Παρ Αυγ 18 2017, 00:07

Χείρων έγραψε:

Αντίστοιχα αποτελέσματα είχα και με έναν της ελληνικής sxelectronics σε ένα KLE500 που είχα πριν το strom. Απ ότι μαθαίνω λειτουργεί ακόμα άψογα μετά από σχεδόν μία εξαετία.

sunny

Αυτοί δεν είναι στον Πειραιά ? αν ναι από εκεί είναι και ο δικός μου ,
απλά τον πήρε ο μηχανικός μου για αυτό δεν θυμάμαι από που ήταν
κάπου πρέπει να έχω την εγγύηση που έδιναν μαζί.

_________________
Αντώνης DL 650 L0 Black



Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Χείρων
Member
Member
avatar

Ηλικία : 53
Registration date : 30/08/2013

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Επι τέλους εγκατέστησα Series regulator/rectifier    Παρ Αυγ 18 2017, 00:43

IKARUS έγραψε:
Το φοράω από πέρσι το χειμώνα τον είχα αλλάξει μαζί με πηνία, δεν έχω κανένα θέμα προς το παρόν, όντος ζεσταίνεται και μένα τοσο φυσιολογικό θεωρο αν και εμένα μου έκανε εντύπωση στην αρχή αφού λενε πως οι συγκεκριμένοι δεν ζεσταινονται τόσο!
Οσο ανοίγω γκάζι ανεβάζει και τάση σε αντίθεση με το μαμά που όσο ανοίγεις γκάζι πέφτει η τάση!
Μια απορία κ'εγώ πως ξεχωρίζεις ένα απλό με ένα σειράς? scratch

Σχετικά με την θερμοκρασία, ο δικός μου με σβηστά φώτα παραμένει χλιαρός. Με αναμμένα τα φώτα ζεσταίνεται αρκετά, ανάλογα πάντα με την εποχή και την ταχύτητα της μηχανής. Και τα φώτα μου όπως είπα στο προηγούμενο ποστ είναι "ενισχυμένο" φορτίο. Το καλοκαίρι ψιλοκαίει. Τον χειμώνα είναι απλά ζεστός. Πιάνεται άνετα με το χέρι. Ο ανορθωτής της SX που φορούσα στο KLE ήταν πάντα χλιαρός ίσως λόγω του μικρότερου φορτίου του. (Μονό φανάρι, καρμπυρατέρ κλπ...)

Πως ξεχωρίζεις ένα απλό με ένα σειράς?
Κατ αρχήν ο "απλός" ονομάζεται shunt regulator ή παράλληλος ανορθωτής-σταθεροποιητής τάσης. Αυτός όπως λέει και το όνομά του τοποθετείται παράλληλα στα πηνία. Στην πράξη έχει τρία θυρίστορ που είναι συνδεδεμένα παράλληλα στα τρία πηνία της γεννήτριας.
Όσο αυξάνεται η τάση στα πηνία τόσο αυξάνεται και το φορτίο τους μέσω των θυρίστορ τα οποία βραχυκυκλώνουν μερικώς τα πηνία για να εξαναγκάσουν την τάση να "γονατίσει" εκεί που την θέλουμε. Στα 14.4 βολτ. Αυτό καταπονεί τα πηνία καθώς αναγκάζονται να παράγουν συνεχώς σχεδόν το μέγιστο ρεύμα τους ανεξάρτητα από τα πραγματικά φορτία της μηχανής.

Ο ανορθωτής σειράς ή series regulator λειτουργεί χοντρικά σαν μία "ηλεκτρική βρύση" η οποία ανάλογα με τα φορτία της μηχανής ανοίγει (ρυθμίζει) περισσότερο ή λιγότερο την παροχή του ρεύματος. Έτσι, αν έχουμε πχ. τα φώτα σβηστά τα πηνία δίνουν τόσο ρεύμα μόνο όσο χρειάζεται η μηχανή για την λειτουργία της. Γι αυτό ο ανορθωτής είναι χλιαρός γιατί περνάει λίγο ρεύμα από μέσα του. Και τα πηνία φυσικά είναι χλιαρά και δεν υπάρχει περίπτωση να καούν λόγω θερμικής καταπόνησης.
Ακόμα όμως και με τα φώτα αναμμένα τα πηνία δεν δίνουν το μέγιστο ρεύμα τους παρά μόνο όσο επιπλέον χρειάζονται τα φώτα. Άρα και πάλι τα πηνία δεν καταπονούνται ιδιαίτερα θερμικά. Και αυτό ακριβώς είναι το μεγάλο κέρδος!

Η μοναδική περίπτωση που αυτοί οι δύο ανορθωτές φορτίζουν στο ίδιο ποσοστό τα πηνία, είναι όταν έχουμε οριακά πολλές καταναλώσεις. ( επιπλέον φώτα, θερμαινόμενα αξεσουάρ κλπ) Οι καταναλώσεις αυτές θα ζητήσουν το μέγιστο ρεύμα που μπορεί να παράγει η γεννήτριά μας. Τότε τα πηνία παράγουν το πλήρες ρεύμα τους για να μπορέσει η τάση να κρατηθεί στα 14 περίπου βολτ και οι ανορθωτές δεν κάνουν πλέον καμία ενέργεια για να σταθεροποιήσουν την τάση. Σ αυτή την περίπτωση η τάση στο ρελαντί θα πέσει χαμηλά πχ 12 βολτ και θα δούμε τα 14 βολτ μόνο πάνω από τις 4-5000 στρ. Κάτι που δεν είναι σωστό να γίνεται στην πράξη.

sunny
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Χείρων
Member
Member
avatar

Ηλικία : 53
Registration date : 30/08/2013

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Επι τέλους εγκατέστησα Series regulator/rectifier    Παρ Αυγ 18 2017, 00:44

loverdos11 έγραψε:
Χείρων έγραψε:

Αντίστοιχα αποτελέσματα είχα και με έναν της ελληνικής sxelectronics σε ένα KLE500 που είχα πριν το strom. Απ ότι μαθαίνω λειτουργεί ακόμα άψογα μετά από σχεδόν μία εξαετία.

sunny

Αυτοί δεν είναι στον Πειραιά ? αν ναι από εκεί είναι και ο δικός μου ,
απλά τον πήρε ο μηχανικός μου για αυτό δεν θυμάμαι από που ήταν
κάπου πρέπει να έχω την εγγύηση που έδιναν μαζί.

Στον Πειραιά είναι κάπου. Δεν έχω πάει ποτέ από εκεί να τους δω από κοντά.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
IKARUS
Member
Member
avatar

Ηλικία : 47
Τόπος : Καπου ψιλα με θεα
Registration date : 26/01/2012

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Επι τέλους εγκατέστησα Series regulator/rectifier    Παρ Αυγ 18 2017, 14:12

Σ'ευχαριστώ Χείρων για την απάντηση αλλά όλα αυτά μας τα έχεις ξανά αναφέρει σε προηγούμενα ποστ σου!
Εμένα μ'ενδιαφέρει πως μπορείς να τους ξεχωρίσεις στο χέρι με πολιμετρο, η και όταν δουλεύουν μια κάποια διαφορά στη τάση!
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
paekeajiab
Member
Member
avatar

Τόπος : πατρα
Registration date : 31/10/2015

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Επι τέλους εγκατέστησα Series regulator/rectifier    Παρ Αυγ 18 2017, 14:17

Εγω αυτο που θελω να ρωτησω αν ειναι ιδιοι οι ανορθωτες αυτοι στο 650 στο 1000 και σε αλλες μοτο ή ειναι συγκεκριμένοι για καθε μοτο.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
 

Επι τέλους εγκατέστησα Series regulator/rectifier

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή 

 Παρόμοια θέματα

+
Σελίδα 10 από 11Μετάβαση στη σελίδα : Επιστροφή  1, 2, 3 ... , 9, 10, 11  Επόμενο

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
 :: ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ-ΑΝΑΒΑΤΗΣ :: Ηλεκτρικά-
Μετάβαση σε: