Ηλικία : 45 Τόπος : Βόλος Registration date : 12/11/2012
Θέμα: Απ: Τ είναι η Sharp? Τρι Σεπ 29 2015, 13:09
στο θέμα της κοστολόγησης διαφωνώ ...η μεταφορά καταρχήν δεν έχει καμία μα καμία σχέση. Μια εταιρεία για να πετύχει τόσο χαμηλές τιμές θα πρέπει ή να έχει τζάμπα εργατικά χέρια ή πιο γενικά, τζάμπα κόστος λειτουργίας ή σκατοποιότητας υλικά ή φυσικά και τα 2...και σχετικά με το φελιζόλ...δεν είναι αυτό που βάζουν για μόνωση στην πολυκατοικία....υπάρχουν άπειρα είδη φελιζόλ και έχουν να κάνουν με την πυκνότητά τους...
anyway, αν κάποιος θεωρέι πως τον καλύπτει ένα τέτοιο κράνος, καλορίζικο...στο δικό του κεφάλι το φοράει, αν το φοράει κι όλας...
andreasp vstromhellasforum Fanatic
Ηλικία : 46 Τόπος : Αθήνα Registration date : 29/01/2010
Θέμα: Απ: Τ είναι η Sharp? Τρι Σεπ 29 2015, 13:17
todor έγραψε:
στο θέμα της κοστολόγησης διαφωνώ ...η μεταφορά καταρχήν δεν έχει καμία μα καμία σχέση. Μια εταιρεία για να πετύχει τόσο χαμηλές τιμές θα πρέπει ή να έχει τζάμπα εργατικά χέρια ή πιο γενικά, τζάμπα κόστος λειτουργίας ή σκατοποιότητας υλικά ή φυσικά και τα 2...και σχετικά με το φελιζόλ...δεν είναι αυτό που βάζουν για μόνωση στην πολυκατοικία....υπάρχουν άπειρα είδη φελιζόλ και έχουν να κάνουν με την πυκνότητά τους...
anyway, αν κάποιος θεωρέι πως τον καλύπτει ένα τέτοιο κράνος, καλορίζικο...στο δικό του κεφάλι το φοράει, αν το φοράει κι όλας...
Τα κόστη μεταφοράς είναι βασικό στοιχείο της κοστολόγησης. Κόστος μεταφοράς δεν είναι μόνο η speedex που σου έρχεται απο το louis.de Οτι φελιζόλ και να είναι, είναι απλά "τσάμπα". Οποιος έχει ασχοληθεί λίγο με κοστολόγηση προιόντος ή υπηρεσίας, καταλαβαίνει τι λέω. Τέλος πάντων.. Ο καθένας έχει την άποψη του. Για αυτό και υπάρχουν χιλιάδες προιόντα στην αγορά , για να καλύπτουν τις ανάγκες όλων μας.
todor Member
Ηλικία : 45 Τόπος : Βόλος Registration date : 12/11/2012
Θέμα: Απ: Τ είναι η Sharp? Τρι Σεπ 29 2015, 13:33
andreasp έγραψε:
todor έγραψε:
στο θέμα της κοστολόγησης διαφωνώ ...η μεταφορά καταρχήν δεν έχει καμία μα καμία σχέση. Μια εταιρεία για να πετύχει τόσο χαμηλές τιμές θα πρέπει ή να έχει τζάμπα εργατικά χέρια ή πιο γενικά, τζάμπα κόστος λειτουργίας ή σκατοποιότητας υλικά ή φυσικά και τα 2...και σχετικά με το φελιζόλ...δεν είναι αυτό που βάζουν για μόνωση στην πολυκατοικία....υπάρχουν άπειρα είδη φελιζόλ και έχουν να κάνουν με την πυκνότητά τους...
anyway, αν κάποιος θεωρέι πως τον καλύπτει ένα τέτοιο κράνος, καλορίζικο...στο δικό του κεφάλι το φοράει, αν το φοράει κι όλας...
Τα κόστη μεταφοράς είναι βασικό στοιχείο της κοστολόγησης. Κόστος μεταφοράς δεν είναι μόνο η speedex που σου έρχεται απο το louis.de Οτι φελιζόλ και να είναι, είναι απλά "τσάμπα". Οποιος έχει ασχοληθεί λίγο με κοστολόγηση προιόντος ή υπηρεσίας, καταλαβαίνει τι λέω. Τέλος πάντων.. Ο καθένας έχει την άποψη του. Για αυτό και υπάρχουν χιλιάδες προιόντα στην αγορά , για να καλύπτουν τις ανάγκες όλων μας.
η δουλειά μου στο εργοστάσιο που δουλεύω είναι να κάνω ανάλυση τιμών και να προετοιμάζω το τελικό κόστος....
πάντως σε κάτι συμφωνούμε...ο καθένας έχει την άποψή του
andreasp vstromhellasforum Fanatic
Ηλικία : 46 Τόπος : Αθήνα Registration date : 29/01/2010
Θέμα: Απ: Τ είναι η Sharp? Τρι Σεπ 29 2015, 13:49
todor έγραψε:
andreasp έγραψε:
todor έγραψε:
στο θέμα της κοστολόγησης διαφωνώ ...η μεταφορά καταρχήν δεν έχει καμία μα καμία σχέση. Μια εταιρεία για να πετύχει τόσο χαμηλές τιμές θα πρέπει ή να έχει τζάμπα εργατικά χέρια ή πιο γενικά, τζάμπα κόστος λειτουργίας ή σκατοποιότητας υλικά ή φυσικά και τα 2...και σχετικά με το φελιζόλ...δεν είναι αυτό που βάζουν για μόνωση στην πολυκατοικία....υπάρχουν άπειρα είδη φελιζόλ και έχουν να κάνουν με την πυκνότητά τους...
anyway, αν κάποιος θεωρέι πως τον καλύπτει ένα τέτοιο κράνος, καλορίζικο...στο δικό του κεφάλι το φοράει, αν το φοράει κι όλας...
Τα κόστη μεταφοράς είναι βασικό στοιχείο της κοστολόγησης. Κόστος μεταφοράς δεν είναι μόνο η speedex που σου έρχεται απο το louis.de Οτι φελιζόλ και να είναι, είναι απλά "τσάμπα". Οποιος έχει ασχοληθεί λίγο με κοστολόγηση προιόντος ή υπηρεσίας, καταλαβαίνει τι λέω. Τέλος πάντων.. Ο καθένας έχει την άποψη του. Για αυτό και υπάρχουν χιλιάδες προιόντα στην αγορά , για να καλύπτουν τις ανάγκες όλων μας.
η δουλειά μου στο εργοστάσιο που δουλεύω είναι να κάνω ανάλυση τιμών και να προετοιμάζω το τελικό κόστος....
πάντως σε κάτι συμφωνούμε...ο καθένας έχει την άποψή του
Πολύ ωραία! Συνεπώς δεν βλέπω που διαφωνούμε. Για την ακρίβεια το ίδιο λέμε νομίζω. "ή να έχει τζάμπα εργατικά χέρια ή πιο γενικά, τζάμπα κόστος λειτουργίας ή σκατοποιότητας υλικά" Απλά εσύ πιστεύεις ότι το μεγαλύτερο κόστος ενός κράνους λιανικής τιμής 500ευρώ είναι τα υλικα + εργατικά. Εγώ λέω ότι τα υλικά και τα εργατικά χέρια (το άμεσο κόστος δηλαδή) είναι ελάχιστο ποσοστό του συνολικού κόστους του. Το πλαστικό και το φελιζόλ, όποιας ποιότητας, αν μιλάμε για προιόν τελικής τιμής 500ευρώ είναι ουσιαστικά μηδέν. Προσωπικά πιστεύω ότι το "κόστος λειτουργίας" όπως λές και εσύ, ή αλλιώς το έμμεσο κόστος, μαζι με το κέρδος είναι το μεγαλύτερο ποσοστό του κόστους. Συνεπώς όποιος μπορεί να περιορίσει ή και να μηδενίσει κάποια απο αυτά τα κόστη, μπορεί να παρέχει παρεμφερές προιόν -ίσως και καλύτερο- με υποπολαπλάσιο συνολικό κόστος.
K0k0$ vstromhellasforum Fanatic
Ηλικία : 44 Τόπος : Αθηνα Registration date : 06/06/2011
Θέμα: Απ: Τ είναι η Sharp? Τετ Σεπ 30 2015, 02:18
Ψωμι για τρεις ημερες, καποιος φουρνος θα γκρεμιστηκε και ειναι απο τις λιγες φορες που θα συμφωνησω 1000% με τον Αντρεα!
Η Sharp το μονο που κανει ειναι μετρησεις αποσβεσης κρουσης σε ενα κρανος. Μετραει δηλαδη ΜΟΝΟ την ΠΑΘΗΤΙΚΗ προστασια. Για πετυχει ενα κρανος καλη βαθμολογια στην αποσβεση κρουσης το μονο που θελει ειναι απλα ενα σοβαρο κελυφος και ενα φελιζολ της προκοπης. Αυτο και μονο. Ουτε καρμπον θελει, ουτε τετραπλα στρωματα διαστημικου αφρου, ουτε αερογραφιες, ουτε ζελατινες με 8 στρωσεις αντιθαμβωτικου.
Ειναι οπως τα Crash test των αυτοκινητων. Και το Fordακι θα παρει 5 αστερια, και η Bentley θα παρει 5 αστερια. Kαι? Η τιμη που παιζει ρολο μεσα σε αυτη τη συγκριση? Ή μηπως επειδη πηραν 5 αστερια και τα δυο αυτοκινητα που εχουν διαφορα 100,000ευρω στην τιμη, ακυρωνει την αξιοπιστια του τεστ?
Προφανως υπαρχουν πολλοι περισσοτεροι παραγοντες που επηρεαζουν την ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΗ προστασια ενος κρανους. Μεγαλο ανοιγμα για τη ζελατινα, σωστη εφαρμογη σε καθε τυπο κεφαλιου, αντιθαμβωτικη ζελατινα, μαλακο εσωτερικο, καλος εξαερισμος, χαμηλα επιπεδα θορυβου, χαμηλο βαρος κτλ κτλ, ολα αυτα δεν ειναι απλα εξοπλισμος ανεσης, ειναι βοηθηματα για την ασφαλεια του αναβατη. Φυσικα οσα περισσοτερα απο αυτα εχει ενα κρανος, τοσο υψηλοτερη ειναι η τιμη του.
Αρα το DUCHINNI και το ΜΤ που δειχνετε παραπανω εχουν πολυ καλη αποσβεση κρουσεων, τελεια. Αυτο μετρανε, αυτο βαθμολογουνε. Κατα πασα πιθανοτητα θα ειναι θερμοπλαστικα, αρα ασηκωτα, οι ζελατινες θα θολωνουν απο τους 20C και κατω, στα 50χλμ ταξιδι στην εθνικη δε θα ακους χριστο και το κεφαλι σου θα κατεβαζει ποταμια το καλοκαιρι μεσα στην πολη. Αυτα τα δευτερα ομως ΔΕΝ ΤΑ ΜΕΤΡΑΕΙ Η SHARP. Crash Tests κανει μονο! Και κατα την αποψη μου καλα κανει. Γιατι?
Γιατι τα εξτρα της ενεργητικης ασφαλειας μπορεις και μονος σου να τα δεις, να τα αναγνωρισεις και να τα κρινεις, και ειναι τελειως υποκειμενικα. Crash test ομως σιγουρα δε μπορεις να κανεις και να θυμασαι μετα το αποτελεσμα...
Απο εκει και περα, σιγουρα μερικες μαρκες το εχουν παραξηλωσει. Ειδικα για τα Αραι, θεωρω οτι ειναι τα πιο υπερτιμημενα κρανη που κυκλοφορουν. Ναι, θα κρατησουν σαν πλαστικα και υφασματα 10 χρονια, ναι, εχουν καλο εξαερισμο, αλλα εως εκει. Υπαρχουν μαρκες με εξισου καλη ποιοτητα υλικων και κατασκευης, αλλα καμια δε χρεωνει το brand name οπως η Αραι! Ασε που και θορυβο εχουν και πληρωνεις μησιατικα τις αερογραφιες! Και δε θα τα συγκρινω με κρανη των 50, ουτε καν των 100ευρω! Το AGV AX8 DUAL που εχω ειναι στα μισα λεφτα απο το XD4 της Αραι. Μιλαμε στο ιδιο χρωμα, λευκο, μονοχρωμο. Και αντιθαμβωτικη εχει, και πολυ καλο εξαερσμο εχει, και πολη καλη ποιοτητα εχει και ειναι και κοντα μισο κιλο ελαφρυτερο απο το Αραι στο Μ!!! Γιατι η διπλασια τιμη ρε μαγκες?
Που να δειτε τα τεστ που απαιτουνται για να δωθει η εγκριση ECE R.22.05... Θα χασετε πασα ιδεα.
andreasp vstromhellasforum Fanatic
Ηλικία : 46 Τόπος : Αθήνα Registration date : 29/01/2010
Θέμα: Απ: Τ είναι η Sharp? Τετ Σεπ 30 2015, 02:28
K0k0$ tis Aravias έγραψε:
Ψωμι για τρεις ημερες, καποιος φουρνος θα γκρεμιστηκε και ειναι απο τις λιγες φορες που θα συμφωνησω 1000% με τον Αντρεα!
Που να δειτε τα τεστ που απαιτουνται για να δωθει η εγκριση ECE R.22.05... Θα χασετε πασα ιδεα.
Και για 6 ημέρες μην σου πώ! Θα συμφωνήσω και εγώ μαζί σου, μια που προχώρησες την σκέψη παραπέρα.
Που μπορούμε να δούμε τα τεστ για το ECE R.22.05 ?
K0k0$ vstromhellasforum Fanatic
Ηλικία : 44 Τόπος : Αθηνα Registration date : 06/06/2011
Θέμα: Απ: Τ είναι η Sharp? Τετ Σεπ 30 2015, 02:39
Εδω ειναι ο κανονισμος.
Και ενα βιντεακι παραδειγμα.
Ειναι προφανες οτι ολα τα κρανη πχ Lidl , Praktiker κτλ που εχουν σηματακι 22.05 το πηραν με το σπαθι τους. Ο 22.05 ειναι ΟΙ ΕΛΑΧΙΣΤΕΣ προδιαγραφες που πρεπει να εχει ενα κρανος, δε σημαινει οτι το κρανος ειναι 100% ασφαλες!
andreasp vstromhellasforum Fanatic
Ηλικία : 46 Τόπος : Αθήνα Registration date : 29/01/2010
Θέμα: Απ: Τ είναι η Sharp? Τετ Σεπ 30 2015, 02:47
K0k0$ tis Aravias έγραψε:
Ειναι προφανες οτι ολα τα κρανη πχ Lidl , Praktiker κτλ που εχουν σηματακι 22.05 το πηραν με το σπαθι τους. Ο 22.05 ειναι ΟΙ ΕΛΑΧΙΣΤΕΣ προδιαγραφες που πρεπει να εχει ενα κρανος, δε σημαινει οτι το κρανος ειναι 100% ασφαλες!
Πάντως βλέπω αρκετά 4στερα κ 5στερα Nitro και Grex που τα πουλάει το Praktiker. Lidl και Crivit δεν εχει μεσα το sharp.
Σε αντίθεση με το Vemar VTXE Alkon που ειχα παρει απο το louis.de http://sharp.direct.gov.uk/testsratings/vemar-vtxe που είχε και ένα τσουβάλι λεφτά... http://www.revzilla.com/product/vemar-vtxe-alkon-helmet
Έχει επεξεργασθεί από τον/την andreasp στις Τετ Σεπ 30 2015, 02:49, 2 φορές συνολικά
lmb990 vstromhellasforum Enthusiast
Ηλικία : 34 Τόπος : ATHENS GREECE Registration date : 01/06/2013
Θέμα: Απ: Τ είναι η Sharp? Τετ Σεπ 30 2015, 02:48
Κοκο της αραβιας εσυ τι κρανος εχεις??
K0k0$ vstromhellasforum Fanatic
Ηλικία : 44 Τόπος : Αθηνα Registration date : 06/06/2011
Θέμα: Απ: Τ είναι η Sharp? Τετ Σεπ 30 2015, 02:50
To αναφερω στο σεντονι, ενα AGV AX-8 DUAL.
Επισης εχω ενα ROCC 771 Enduro και ενα Uvex Enduro που μου εχει ξεμεινει απο παλια, και τα χρησιμοποιω εναλλαξ.
Το Rocc ειδικα περιγραφει ακριβως αυτο που λεω παραπανω. Εχει εγκριση τυπου, εχει λαβει μερος σε ιδιωτικα τεστ του γερμανικου Motorrad , ειναι ασφαλες, αλλα επειδη ειχε μονο 100?, ειναι 1600γραμμαρια, η ζελατινα ειναι της πλακας και θαμπωνει με την πρωτη, και απο τα 80 και πανω ο ΩΡΛ τριβει τα χερια του.
Εdit: Βλεπω οτι το FCMOTO απο 130? που το ειχε περσυ (με ΦΠΑ) το πηγε 190? φετος... Μαλλον πουλαει.
lmb990 vstromhellasforum Enthusiast
Ηλικία : 34 Τόπος : ATHENS GREECE Registration date : 01/06/2013
Θέμα: Απ: Τ είναι η Sharp? Τετ Σεπ 30 2015, 04:03
Πιστευεις οτι το τελευταιο ειναι σε ιδιο επιπεδο ασφαλειας με το πρωτο??
Καλα απο ποιοτητα δεν το συζητω καν....
Αυτο που θελω να πω ειναι οτι για το agv αν κανει πχ 500? τα 100-150 θα ειναι για το ονομα και τα αλλα για ασφαλεια ποιοτητα σχεδιασμο κτλ... για το rocc θα πληρωσεις και εκει κατι για το ονομα... ας πουμε 30-40???? Οποτε μενουν 100 για ολα τα υπολοιπα... αρα θα υστερει σε ποιοτητα αχεδιασμο και ασφαλεια...
K0k0$ vstromhellasforum Fanatic
Ηλικία : 44 Τόπος : Αθηνα Registration date : 06/06/2011
Θέμα: Απ: Τ είναι η Sharp? Τετ Σεπ 30 2015, 05:38
Σε τι ασφαλεια μιλαμε? Σε ασφαλεια κρουσης?
Οχι, πιστευω οτι ΔΕΝ υστερει.
Το AGV εχει 300. Και εχει 300 γιατι ειναι απο κραμα ανθρακονηματων/κεβλαρ κτλ και ζυγιζει μονο 1200γραμμαρια. Γιαυτο το πληρωσα, για να ειναι πιο ξεκουραστο στα ταξιδια, γιατι πασχω απο αυχενικο. Επισης εχει αντιθαμβωτικη ζελατινα και εξαερισμο που κανει δουλεια. Φυσικα συμβαλλουν κι αυτα στην ασφαλεια μου, μιας και οσο πιο ξεκουραστο μου ειναι το κρανος τοσο καλυτερα για εμενα, ή για να το θεσω αλλιως, αν δεν εχω κατι να με ζοριζει απο το κρανος, εχω περισσοτερες πιθανοτητες να ειμαι πιο συγκεντρωμενος στο δρομο και στην οδηγηση. Και φυσικα λογω σχεδιασμου ειναι πολυ πιο αθορυβο απο το Rocc.
Για να σου απαντησω λοιπον, θεωρω οτι τα 150 παραπανω ευρω του AGV ειναι κυριως στα εξωτικα υλικα του ωστε να ειναι παναλαφρο, στην καλυτερη μελετη αεροδυναμικης, στον λιγο πιο εξελιγμενο εξαερισμο του και φυσικα στο ονομα. ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ. Ποιοτικα ναι, βλεπω διαφορες στη ζελατινα, στα κουμπακια του, και στη βαφη του. Κατα τα αλλα η εσωτερικη επενδυση αλλα και η ανεση του κρανους ειναι εξισου καλες.
Δεν μιλαμε για κατι κρανακια κινεζικα με 20?. Εχω αγορασει κρανος κλειστο LS2 με 70? και ηταν τουμπανο. Δεν ειναι η LS2 μεγαλη εταιρεια? Δεν ειναι η Lazer και η Grex μεγαλες εταιρειες που ειναι 20+ χρονια στο χωρο? Απλα οι βαφες τους ειναι πιο φθηνες και φαινονται, ειναι θερμοπλαστικα και συνηθως οι ζελατινες δεν ειναι αντιθαμβωτικες.
Επιμενω, μεχρι ενα ποσο απλα αγοραζεις ενα ασφαλες κρανος. Μετα πας στην κατηγορια ασφαλεια ΚΑΙ ανεση. Και μετα πας στην κατηγορια πουλ-μουρ...
Τρανο παραδειγμα τα κρανη UVEX enduro & BMW GS. Καποτε η UVEX ειχε βγαλει αυτο το σουπερ κρανακι με 150? περιπου, και η BMW εβγαλε το κρανος GS με ακριβως το ιδιο στυλ και ποιοτητα. Και τα 2 made in Germany. To ΒΜW ειχε 300+ και καποιοι λεγανε οτι τα εφτιαχνε η UVEX για τη ΒΜW. Αυτο δεν ισχυε, αλλα ισχυε το οτι ειχε αντιγραψει σε τετοιο βαθμο το σχεδιο που οι ζελατινες που τους εβαζε ηταν οι ιδιες nanotech της Uvex που φοραγε στα δικα της, πληρως συμβατες μεταξυ τους...
lmb990 vstromhellasforum Enthusiast
Ηλικία : 34 Τόπος : ATHENS GREECE Registration date : 01/06/2013
Θέμα: Απ: Τ είναι η Sharp? Τετ Σεπ 30 2015, 05:49
Το θεμα μου δεν ειναι μονο η εταιρεια σν ειναι γνωστη η αγνωστη.... και η agv ειναι γνωστη και εβγαλε το κ3 που ειναι θερμοπλαστικο κτλ κτλ στα 150... αυτο ναι να το συγκρινω με το rocc... αν το rocc εκανε 300 θα το συγκρινα με ενα επωνυμο των 300...
Της bmw το κρανος πολυ πιθανον να το εφτιαξε η uvex.. βασικα ειναι εντελως απιθανο να το δφτιαξε η bmw... πχ.. ζελατινα vstrom με φρυδακι, την βγαζει η mra... λαμπες, τις βγαζει πχ η bosch.. αλυσιδα, την βγαζει πχ η did... η εταιρια παραγει μοτερ και οχι ολοκληρο λογικα, σχεδιασμο, πλαισιο κτλ... για ολα τα αλλα συνεργαζεται με αλλες εταιριες...
K0k0$ vstromhellasforum Fanatic
Ηλικία : 44 Τόπος : Αθηνα Registration date : 06/06/2011
Θέμα: Απ: Τ είναι η Sharp? Τετ Σεπ 30 2015, 06:39
Oχι, δεν τα εφτιαχνε η BMW, φημολογειται η Schuberth, αλλα δεν ειναι εκει το νοημα, αν η ιδια εφτιαχνε τα κρανη ή οχι.
Το νοημα ειναι οτι απο τη στιγμη που ειχαν σταμπα την ελικα πανω, η τιμη πηγαινε στα υψη. Και απο χρηστες η γενικη αποψη ηταν οτι τα Uvex ηταν καλυτερα ποιοτικα...
Τεσπα, για να το δουμε αλλιως, οποιο κρανος εχει σταμπα ECE R22.05 γνησια - οχι πηραμε ενα αυτοκολλητο και το βαλαμε πανω και το δινουμε 10?- θελουμε δε θελουμε ειναι ασφαλες με βαση Ευρωπαικες οδηγιες και νορμες.
Aυτο που μετραει η Sharp ειναι κατα ποσο το καθε κρανος ειναι καλυτερο απο το διπλανο του ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟ ΜΙΝΙΜΟΥΜ της ECE R22.05. Η Ευρωπαικη οδηγια θετει το χαμηλοτερο στανταρ (1 αστερακι στο sharp) και απο εκει και περα σου δειχνει ποιο κρανος ειναι καλυτερο απο το αλλο, προς τα πανω.
Το αν θα ξεκολλησουν οι αεραγωγοι στο 6μηνο ή αν θα αρχισει να γινεται κουρελι το λουρακι στο λαιμο σε 2 μηνες ειναι ΑΣΧΕΤΟ με τις μετρησεις της Sharp. Εκει ειναι το ολο νοημα της συζητησης. Ουτε λεω οτι το AGV και τα Shoei ειναι κατωτερα απο τα φθηνα, ουτε τιποτε αλλο.
Οταν ερθει η ωρα να πεταξεις το ακριβο κρανος που εχεις τωρα, κανε ενα κοπο και ανοιξε το, βγαλε εξω το φελιζολ προστασιας και συγκρινε το με ενα κρανος των 80-100?... Ε, εκει θα πιστεις.
todor Member
Ηλικία : 45 Τόπος : Βόλος Registration date : 12/11/2012
Θέμα: Απ: Τ είναι η Sharp? Τετ Σεπ 30 2015, 07:10
καταρχήν και μόνο που συμφωνούν για πρώτη φορά (όσο καιρό διαβάζω το φόρουμ) ο κοκός (συγνώμη, δε ξέρω/θυμάμαι το όνομά σου) και ο ανδρέας, τότε δεν έχω παρά να αποδεχτώ τα λεγόμενά τους (εκτός κι αν φταίει η σουπερ ντουπερ μοναδική ανεπανάλλητπη υπερπασνέλληνος!!!!)
τώρα, σχετικά με το αν πληρώνεις παραπάνω την φίρμα, θυμάμαι στα 90s έλεγαν για ένα εργοστάσιο ρούχων στην Κατερίνη, το οποίο έκανε σχεδόν εξ ολοκλήρου κουστούμια...αν το έπερνες από εκεί πριν μπει η ετικέτα είχε 100.000 δρχ (ας πούμε)...όταν έμπαινε η ετικέτα (στο αμέσως επόμενο στάδιο διάθεσης του ΙΔΙΟΥ κουστουμιού) έπιανε κοντά στα 500.000δρχ...γιατί έγραφε BOSS...μπορεί να ήταν φήμες, μπορεί και όχι, αλλά προσωπικά το επόμενο κράνος μου ΔΕΝ θα είναι scuberth των 500 ?....
και το βασικότερο όλων....ΠΑΝΤΑ ΚΡΑΝΟΣ ΦΟΡΕΜΕΝΟ ΣΩΣΤΑ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΙ και όχι στο χέρι, στο τεπόζιτο, στη μπαγκαζιέρα, πάνω από το κεφάλι, χωρίς κούμπωμα...
V-Giannak
Ηλικία : 33 Τόπος : Αττική Registration date : 18/04/2012
Θέμα: Απ: Τ είναι η Sharp? Τετ Σεπ 30 2015, 07:13
Αν μη τι άλλο εποικοδομητική συζήτηση!! Το δεύτερο σχόλιο είναι πάρα πολύ κατατοπιστικό! Απλά το καλύτερο θα ήταν και για τουν μεν που το υποστηρίζουν και για τους δε που δεν το εμπιστεύονται να ξέραμε ΟΛΟΙ ακριβώς τον λόγο ύπαρξης του sharp. Δηλαδή το euroNcup που συγκρίνει ασφαλεια κατα την ΚΡΟΥΣΗ του οχήματος ασχολήθηκε ποτέ με τις πολυτέλειες (ηλεκτρικά παράθυρα, διζωνικό κλιματισμό ή θερμαινόμενους καθρέπτες). Μπορούμε να πούμε ότι το sharp κανει κατι απλο και αυτο το απλο που κάνει εμάς μας βοηθάει.. Σίγουρα κάποιους θα τους επηρεάσει στην αγορά κράνους κι άλλοι δεν θα το υπολογίσουν καν.. Απλά ίσως κάποιος που είναι ανάμεσα σε δύο κράνη ίδιας αξίας να επηρεαστεί λίγο παραπάνω.. Εγώ αγόρασα το shoei x-spirit II που τότε κοστολογείτο με 699? μόνο και μόνο γιατί πίστευα ότι μόνο η τιμή κρίνει την ασφάλεια του κράνους. ΟΚ, είμαι ευχαριστημένος, ανταποκρίνεται άψογα, αλλά πλέον όταν πάω να ξαναπάρω κράνος θα το σκεφτώ διαφορετικά.. Και όχι ΜΟΝΟ του sharp, αλλά σε ένα ποσοστό επηρεάζει και αυτό..
lmb990 vstromhellasforum Enthusiast
Ηλικία : 34 Τόπος : ATHENS GREECE Registration date : 01/06/2013
Θέμα: Απ: Τ είναι η Sharp? Τετ Σεπ 30 2015, 09:23
Φιλε φορουσες ότι καλύτερο μπορούσε να βγάλει η shoei πριν κανά 2-3 χρονια... Και σε ασφάλεια και σε ποιότητα και σε όλα.,, πιστεύεις ότι αν πάρεις ένα κρανος των 100-150 θα εισαι οκ;; Δεν νομίζω.., άτιμο πράγμα η συνήθεια!!!!
NASOS_p vstromhellasforum Enthusiast
Ηλικία : 43 Τόπος : Πυργος Ηλειας Registration date : 07/05/2011
Θέμα: Απ: Τ είναι η Sharp? Πεμ Οκτ 01 2015, 12:46
Εγώ νομίζω ότι η λύση ειναι καπου στη μέση.Το κράνος των 60 ευρώ μπορέι να θεωρειται ασφαλες αλλά σίγουρα χάνει σε άλλους τομείς σημαντικούς επίσης.Διότι πέρα από την ασφάλεια παίζει ρόλο ο θόρυβος, τα υλικό, το βάρος κλπ., σημαντικά πράγματα για έναν αναβάτη που δεν κινείται μόνο πόλη. Στην τιμή νομίζω από ένα σημείο κ μετά πληρώνεις σχέδιο κι όνομα. Εγώ για παράδειγμα έχω ένα μαύρο (άνευ σχεδίου) HJC FG15 από Fiberglass ελαφρύ, ξεκούραστο και με 4/5 αστέρια Sharp.Το πλήρωσα πρίν 4 χρόνια 210 ευρώ. Όπως δε θα δώσω 60 ευρώ για κράνος, έτσι δε θα δώσω και 500
Apsixos
Ηλικία : 43 Registration date : 09/11/2012
Θέμα: Απ: Τ είναι η Sharp? Παρ Οκτ 02 2015, 03:18
Μάλλον θα συμφωνήσω με τον Nasos_p Όποτε καταλήγουμε ότι θεωρείται έγκυρο το sharp ως προς την ασφάλεια του κράνους κατα την κρούση. Αλλά ασφάλεια είναι κ τα υπόλοιπα που έχουν αναφερθεί. Κοιτάμε αστέρια για την κρούση και ποιότητα κράνους για ορατότητα, ηχομόνωση, θάμπωμα κλπ. Σας ευχαριστώ πολύ όλους για τις απόψεις σας.
K0k0$ vstromhellasforum Fanatic
Ηλικία : 44 Τόπος : Αθηνα Registration date : 06/06/2011
Θέμα: Απ: Τ είναι η Sharp? Κυρ Οκτ 04 2015, 07:48
Για οποιον εχει λιγη ορεξη να διαβασει λεπτομερειες για την τεχνολογια και την ασφαλεια των κρανων, αλλα και για τις αγαπημενες σας μαρκες ARAI & SHOEI και το σκανδαλο με τη SNELL Αμερικης, το παρακατω αρθρο ειναι ο,τι καλυτερο εχει γραφτει.
"There is no correlation between helmet price and safety. Thatʼs probably because thereʼs been virtually no technical safety innovation in helmets since about 1968. Since that first Bell Star, theyʼve all been some styrofoam stuck in a shell with a hole cut in the front so you can see. Helmets have gotten much safer over time, but they still follow that same formula, so itʼs not hard to do the safety thing right. Buy a brand new helmet from a reputable manufacturer being sold by a reputable retailer made to Snell M2015 or ECE 22.05 and youʼll be getting as much safety as anyone dropping $900 on an Arai. "
"The helmetʼs liner is made from styrofoam. Yes, the exact same material you get Chinese takeout in and which wraps stuff you order from Amazon. No oneʼs invented a better energy absorber thatʼs cost-effective yet. In your helmet, its densities are precisely varied to slow the deceleration of your head to a survivable level."
"In the UK, thereʼs an organization called SHARP that independently tests helmets. They donʼt so so inline with either of the above standards and their methodology is a bit questionable. I donʼt include it as a reference when determining a helmet purchase."
Με το τελευταιο, ο αρθρογραφος εκφραζει την αποψη του για το SHARP. Κανει διαφορετικα τεστς απο DOT, Snell, ECE , με αλλη μεθοδολογια, που πολλοι δεν συμμεριζονται (και μαζι τους κι εγω, ποτε δεν κοιταξα το SHARP πριν αγορασω κρανος, καθως τα Uvex Enduro και ΑGV AX8 Dual που φοραω εναλλαξ τα τελευταια χρονια δεν υπαρχουν καν στις λιστες του). Αυτο ομως δεν αλλαζει σε τιποτα την αληθεια που περιγραφεται σε ολο το υπολοιπο αρθρο, και εγινε αντικειμενο αντιπαραθεσης στο νημα αυτο, οτι ενα πιο φτηνο κρανος ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ λιγοτερο ασφαλες απο ενα πανακριβο...
Φυσικα υπαρχουν λινκς στο κειμενο για να διαβασει οποιος θελει για το σκανδαλο με τις ARAI και SHOEI.
todor Member
Ηλικία : 45 Τόπος : Βόλος Registration date : 12/11/2012
Θέμα: Απ: Τ είναι η Sharp? Κυρ Οκτ 04 2015, 08:47
ωραίο άρθρο (ακόμα το διαβάζω βέβαια....). εν ολίγοις, αυτό που καταλαβαίνω είναι ότι αν το κράνος έχει πιστοποίηση ECE 22.05 είναι ασφαλές και όλα τα άλλα είναι υποκειμενικά (άνεση, αερισμός, αεροδυναμική και τα σχετικά)
(spam on) edit: χαίρομαι που έχει την scuberth σαν σημείο αναφοράς!!!!! αλλά κατά 99 % το επόμενο κράνος μου θα είναι αυτό (για το οποίο έχω ακούσει από πάρα πολύ κόσμο ΜΟΝΟ θετικά) (spam off)