ΦόρουμΠόρταλΕικονοθήκηΗμερολόγιοΕγγραφήΣύνδεση

Μοιραστείτε | 
 

 ναι,ειναι γεγονος,την αλλαξα!!

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω 
Μετάβαση στη σελίδα : Επιστροφή  1, 2, 3, 4, 5, 6  Επόμενο
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
Bretsos
gold member
gold member
avatar

Τόπος : Φυλακισμένος στην Αθήνα...
Registration date : 06/03/2009

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ναι,ειναι γεγονος,την αλλαξα!!   Τετ Μαϊος 20 2015, 23:12

Μαρκο ημουνα σιγουρος πως αυτο θα εγραφες....
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
MARKOS-V
gold member
gold member
avatar

Ηλικία : 61
Τόπος : ΑΘΗΝΑ
Registration date : 29/01/2008

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ναι,ειναι γεγονος,την αλλαξα!!   Τετ Μαϊος 20 2015, 23:17

Bretsos έγραψε:
Μαρκο ημουνα σιγουρος πως αυτο θα εγραφες....
εισαι στο μυαλο μου
μα πες μου δεν ειναι σωστη ερωτηση σε καποιον που του σπαει η αλυσιδα;
τι να τον ρωτησει καποιος ,ποσο καιρο την ειχες πανω ή ποτε την λαδωσες;
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
DiverStrom
Member
Member
avatar

Ηλικία : 35
Τόπος : Σέρρες - Ασπροβάλτα
Registration date : 02/04/2011

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ναι,ειναι γεγονος,την αλλαξα!!   Τετ Μαϊος 20 2015, 23:32

Bretsos έγραψε:
DiverStrom έγραψε:
Δλδ για να καταλαβω... Η εικονα δν ειναι fake ???

Ο Χριστος και η Παναγια !

Για να καταλαβεις στην εικονα βλεπουμε ενα αλουμινενιο γραναζι.
απαγορευονται τα αλουμινενια γραναζια σε τοσο βαριες μοτοσυκλετες.
Ο Σταμ ειναι ενας γληγορος καγκουρας και γενικα κανει δοκιμες.... Very Happy

Κατατοπιστικοτατος !
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Man With No Name
Member
Member
avatar

Ηλικία : 45
Τόπος : Minara City
Registration date : 17/01/2008

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ναι,ειναι γεγονος,την αλλαξα!!   Πεμ Μαϊος 21 2015, 01:46

MARKOS-V έγραψε:
Bretsos έγραψε:
Man With No Name έγραψε:
Χείρων έγραψε:
Η δικιά μου η αλυσίδα (μαμά) πάντως μετά από 45000 χλμ δεν δείχνει ακόμα ούτε μισό δόντι στο πίσω γρανάζι.
Τις δυνατές επιταχύνσεις τις αποφεύγω. Και δεν φρενάρω ποτέ με τον κινητήρα!

Το λάδωμα το ψιλοβαριέμαι. Κυρίως με βαλβολίνη! Αγόρασα ένα λίτρο 80-90 γι αυτή τη δουλειά και μάλιστα πανάκριβα 15+ ευρώ. Δεν είναι μόνο που βρωμάει ανυπόφορα, είναι ότι στάζει κιόλας. Όσο και να την σκουπίσω όταν μένει όλη νύχτα μου λερώνει την αυλή με μαύρες απαίσιες σταγόνες που αφήνουν στάμπα για μήνες.
Γύρισα σε σπρέι της Βιρθ και ησύχασα! Δεν λερώνει την αλυσίδα ούτε μετά από μήνες. Την καθαρίζω με παραφινέλαιο μία φορά τον χρόνο άντε το πολύ δύο. Και ψέκασμα κάθε 500 - 1000 χλμ όταν θυμάμαι. Ολόκληρο τον χειμώνα που έμεινε κλειστή για 4,5 μήνες δεν ξεράθηκε. Ακόμα είναι υγρή και έτσι την κυκλοφορώ.

Από την άλλη αυτό με το κόψιμο των "μπαγιάτικων" αλυσίδων το θεωρώ λιγάκι "αστικό μύθο". Δεν έχω γνωρίσει στη ζωή μου άνθρωπο που να οδηγάει σοβαρή μοτοσυκλέτα και να μπορεί να αναφέρει ένα παράδειγμα κοψίματος αλυσίδας. Ίσως αν είναι κανείς σούπερ κάγκουρας και οδηγάει ...δεν ξέρω τι και πως! Αλλά και πάλι το strom δύσκολο να κόψει αλυσίδα που αντέχει σε 3-4 τόνους φορτίο.

scratch
Έχω δει gs να τρώει τα μούτρα του μπροστά μου στην οδό Γερμανού στη Πάτρα καθώς και tls με σπασμένο κάρτερ εξαιτίας της κομμένης αλυσίδας και τον οδηγό κίτρινο.


Ελα!!  ψεματα!!

κ σιγουρα κανεις δεν θα τον ρωτησε ,ποτε ηταν η τελευταια φορα που την ..λαδωσε ετσι;(μαλλον πριν 6 μηνες κ 10.000 χλμ!!!)
Εγώ σίγουρα δε ρώτησα όμως με την ευκαιρία θα σου πω τη δική μου οπτική. Την δική μου τη λαδώνω με ότι καλύτερο βρίσκω κάθε φορά που ψωνίζω. Belrey και άλλα τέτοια. Συνήθως κάθε 400-500 χλμ. Η 1η παρέδωσε πνεύμα στα 22-23000 με το μπροστινό γρανάζι να είναι γεμάτο ρινίσματα. Η δεύτερη πάλι στα ίδια περίπου χλμ. ξεχειλωμένη κλπ. Μάλιστα η συγκεκριμένη στη μισή της διαδρομή ήταν σαν να μην χρειάζεται καθόλου ρεγουλάρισμα ενώ η υπόλοιπη μισή κρέμαγε.
Από τις φωτογραφίες που είδα στο νήμα καθώς και την δική μου εμπειρία σε σχέση με το αντικείμενο αρνούμαι κατηγορηματικά να δεχθώ ότι η αλυσίδα που αναφέρεται στο παρόν νήμα ήταν ασφαλής. Επίσης κατά την αποψή μου το 90 λάδι είναι πολύ παχύρευστο για να μπορεί να εισχωρήσει ανάμεσα στα orings. Είναι άλλωστε και ο λόγος που οι παλιοί μηχανόβιοι τις ζέσταιναν πριν τις πασαλείψουν με λάδι και άλλα τέτοια.  Επίσης αναρωτιέμαι αν μπορούν και τα οrings πέρα από τα μέταλλα να είναι λειτουργικά μετά από τόσα πολλά χλμ.  
Ακόμα όμως και λάθος να κάνω στην εκτίμηση μου καθαρά και μόνο για προληπτικούς λόγους, δεν θα δεχόμουν το όχημα με το οποίο βρίσκομαι στο δρόμο ανά πάσα στιγμή έως και με 200+ να έχει αλυσίδα και γρανάζια φορτωμένα με τόση χρήση. Προσέχω για να έχω. Δεν μπορώ δηλ. να είμαι ακριβός στα πίτουρα και φθηνός στο αλεύρι.  Όλα αυτά βέβαια αφορούν το πως βλέπω εγώ τα πράγματα, οπότε περί ορέξεως κολοκυθόπιτα.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Χείρων
Member
Member
avatar

Ηλικία : 53
Registration date : 30/08/2013

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ναι,ειναι γεγονος,την αλλαξα!!   Πεμ Μαϊος 21 2015, 01:48

Πριν χρόνια πήρα την τότε μηχανή μου από service. Μηχανικός χρόνια στην πιάτσα που κανείς δεν θα αμφισβητούσε. "Άριστη" μου λέει!... Ανεβαίνω πάνω και την ξεκινάω. Δεν μπορούσα να πατήσω τις πατούσες στα μαρσπιέ! Γαργαλητό και βρρρρρρ μέχρι το τιμόνι! Διάβολε λέω θα μου φούσκωσε πάρα πολύ τα λάστιχα. Φορούσα τότε τα Sahara που κάναν θόρυβο. Κατεβαίνω, κοιτάω από δω, κοιτάω από κει. Τελικά ανακαλύπτω πως η αλυσίδα ήταν τεντωμένη σαν χορδή πιάνου! Τέτοιο πράγμα δεν είχα ξαναδεί και ούτε μπορούσε να πάει το μυαλό μου! Κατάλαβα την πατάτα. Ο μάστορας αφού έφτιαξε τα σοβαρά είπε του πιτσιρικά: "τέντωσε την αλυσίδα να φύγει..." κι ο πιτσιρικάς το πήρε τοις μετρητοίς! Ντράπηκα να γυρίσω πίσω..... Πήγα αργά ως το σπίτι όπου και έφερα την αλυσίδα στα συγκαλά της.

Άλλος μάστορας παλαιότερα είχε σφίξει την μπροστά δαγκάνα με τα δάχτυλα και ξέχασε να βάλει κλειδί. Παραλίγο να την δω εκρεμμές στο γόνατό μου.
Άλλα μαστόρια περτσινώνουν αλυσίδες με σφυρί και ζουμπά. Ότι νάνε!.....
Αλυσίδες βρίσκονται "τυχαία" είτε υπερβολικά τεντωμένες ή υπερβολικά χαλαρές και κατάξερες, ξεχασμένες εδώ και χιλιάδες χλμ....

Ε ναι ρε πούστη σπάνε και κάποιες τέτοιες αλυσίδες! Δεν θα σπάσουν;  Rolling Eyes
Αλλά δεν εννοούσα αυτές τις περιπτώσεις όταν έγραφα για "σοβαρή μοτοσυκλέτα". Προφανώς και δεν εννοούσα αυτές!

Οι αλυσίδες θέλουν μια στοιχειώδη συντήρηση και η μοτοσυκλέτα έναν στοιχειώδη σεβασμό όταν την οδηγάμε.
Και όταν την έχουν δεν σπάνε ή πάρα πολύ δύσκολα θα σπάσουν ή θα εκτροχιαστούν ακόμα κι αν έχουν γράψει πολλά πολλά χιλιόμετρα! Απόδειξη η αλυσίδα του Μάρκου που ενώ το μπροστινό γρανάζι του δείχνει αλυσίδα και γρανάζια υπερβολικά φθαρμένα από καιρό, αυτά συνέχισαν πιστά να γράφουν χιλιόμετρα και θα συνέχιζαν ενδεχομένως και πέρα από τα 200Κ αν δεν τα άλλαζε ο Μάρκος.

Είχαν κάθε ευκαιρία να σπάσουν ή να εκτροχιαστούν εδώ και 100 - 120 χιλιάδες χιλιόμετρα αλλα δεν το έκαναν. Και ούτε θα το έκαναν όσο ο Μάρκος σέβεται την μοτοσυκλέτα του. Θα ήταν εκεί μέχρι τελικής και θεαματικής ενδεχομένως κατάρευσης.

Αν οι αλυσίδες έσπαγαν ή έφευγαν έτσι στο χαλαρό οι εταιρίες δεν θα πρόφταιναν να πληρώνουν εκατομμύρια αποζημιώσεις στα Αμερικανάκια...

Πολλοί περισσότεροι μοτοσυκλετιστές βρέθηκαν ανάσκελα κάτω από νταλίκες παρά από πρόβλημα αλυσίδας.
Πολλοί περισσότεροι μοτοσυκλετιστές έπεσαν από δικιά τους καγκουριά παρά από πρόβλημα αλυσίδας.

Καβαλάω μηχανή από τα χρόνια του βραστού γράσου και του βενζινόγρασου. Δεν ξέρω πάρα πολλά πράγματα. Αλλά κάποια λίγα τα ξέρω! Και έχω πια αναπτύξει την "έκτη μοτοσυκλετιστική αίσθηση" .

Και για να μην παρεξηγηθώ να σας θυμίσω να ανατρέξετε λίγα ποστ παραπάνω που γράφω κάθε πότε αλλάζω εγώ αλυσίδα.

Αλυσίδα γενικά αλλάζουμε όχι για να μην μας σπάσει ή να μην μας βγει. Αλλάζουμε για να έχουμε καλύτερη ποιότητα κύλισης, λιγότερο θόρυβο και να μπορούμε να "σπάμε" το μηχανάκι όταν μας την δίνει με μεγαλύτερη ασφάλεια. Γι αυτό είναι οι μηχανές.

Και ο νοών πάντα ορθός!

moto
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
endurasx
vstromhellasforum Enthusiast
vstromhellasforum Enthusiast
avatar

Ηλικία : 36
Τόπος : Περιστερι
Registration date : 28/11/2012

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ναι,ειναι γεγονος,την αλλαξα!!   Πεμ Μαϊος 21 2015, 07:26

Man With No Name έγραψε:
Χείρων έγραψε:
Η δικιά μου η αλυσίδα (μαμά) πάντως μετά από 45000 χλμ δεν δείχνει ακόμα ούτε μισό δόντι στο πίσω γρανάζι.
Τις δυνατές επιταχύνσεις τις αποφεύγω. Και δεν φρενάρω ποτέ με τον κινητήρα!

Το λάδωμα το ψιλοβαριέμαι. Κυρίως με βαλβολίνη! Αγόρασα ένα λίτρο 80-90 γι αυτή τη δουλειά και μάλιστα πανάκριβα 15+ ευρώ. Δεν είναι μόνο που βρωμάει ανυπόφορα, είναι ότι στάζει κιόλας. Όσο και να την σκουπίσω όταν μένει όλη νύχτα μου λερώνει την αυλή με μαύρες απαίσιες σταγόνες που αφήνουν στάμπα για μήνες.
Γύρισα σε σπρέι της Βιρθ και ησύχασα! Δεν λερώνει την αλυσίδα ούτε μετά από μήνες. Την καθαρίζω με παραφινέλαιο μία φορά τον χρόνο άντε το πολύ δύο. Και ψέκασμα κάθε 500 - 1000 χλμ όταν θυμάμαι. Ολόκληρο τον χειμώνα που έμεινε κλειστή για 4,5 μήνες δεν ξεράθηκε. Ακόμα είναι υγρή και έτσι την κυκλοφορώ.

Από την άλλη αυτό με το κόψιμο των "μπαγιάτικων" αλυσίδων το θεωρώ λιγάκι "αστικό μύθο". Δεν έχω γνωρίσει στη ζωή μου άνθρωπο που να οδηγάει σοβαρή μοτοσυκλέτα και να μπορεί να αναφέρει ένα παράδειγμα κοψίματος αλυσίδας. Ίσως αν είναι κανείς σούπερ κάγκουρας και οδηγάει ...δεν ξέρω τι και πως! Αλλά και πάλι το strom δύσκολο να κόψει αλυσίδα που αντέχει σε 3-4 τόνους φορτίο.

scratch
Έχω δει gs να τρώει τα μούτρα του μπροστά μου στην οδό Γερμανού στη Πάτρα καθώς και tls με σπασμένο κάρτερ εξαιτίας της κομμένης αλυσίδας και τον οδηγό κίτρινο.
Ελπιζω να εννωεις 650 gs γιατι τα αλλα δεν χρησιμοποιουν αλυσιδα!!
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
andreasp
vstromhellasforum Fanatic
vstromhellasforum Fanatic
avatar

Ηλικία : 40
Τόπος : Αθήνα
Registration date : 29/01/2010

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ναι,ειναι γεγονος,την αλλαξα!!   Πεμ Μαϊος 21 2015, 08:00

Χείρων έγραψε:

Αν οι αλυσίδες έσπαγαν ή έφευγαν έτσι στο χαλαρό οι εταιρίες δεν θα πρόφταιναν να πληρώνουν εκατομμύρια αποζημιώσεις στα Αμερικανάκια...
moto

Είναι γενικό φαινόμενο ότι σε ένα Forum, γράφουν άνθρωποι που το συγκεκριμένο αντικείμενο είναι χόμπι τους, είναι αγάπης τους.
Δεν είναι κακό! Απλά πολλές φορές θα ακούσεις υπερβολικά πράγματα.
Αν τα ακούσεις της μετρητοίς, και ιδιαίτερα όλα αυτά μαζί, τότε το vstrom θα σου κοστίσει Porsche Boxter (να μην σου πω και Carrera!)
Και η δικιά μου αλυσίδα, 40.000χιλιόμετρα έχει. Μία φορά την τέντωσα και αυτό ελάχιστο. Ουτε με τα γράσα στα χέρια είμαι όλη μέρα, αλλά απλά όποτε το θυμηθώ ρίχνω σπρέυ αλυσίδας της Coral που το παίρνω τσάμπα με τους πόντους της Shell.
Να μην συζητήσω ότι είμαι σίγουρος πως υπάρχουν χιλιάδες Vstrom έξω, που δεν έχουν λαδώσει ποτέ αλυσίδα.
Οπως και οτι τα Vstrom της ΔΙΑΣ κάνουν πολλες χιλιαδες χιλιομετρα, χωρίς καμία συντήρηση, δικάβαλο και πλακωμένο όλη μέρα.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
massai
gold member
gold member
avatar

Ηλικία : 44
Τόπος : Ίλιον
Registration date : 03/11/2008

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ναι,ειναι γεγονος,την αλλαξα!!   Πεμ Μαϊος 21 2015, 11:06

Χείρων έγραψε:
Άλλα μαστόρια περτσινώνουν αλυσίδες με σφυρί και ζουμπά. Ότι νάνε!.....

Συμφωνώ με τα περισσότερα που λες, τα θεωρώ αυτονόητα μάλιστα.
Την παράθεση, τη θέτω υπό συζήτηση όμως.
Που είναι το κακό; (όταν γίνει σωστά φυσικά!)
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Χείρων
Member
Member
avatar

Ηλικία : 53
Registration date : 30/08/2013

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ναι,ειναι γεγονος,την αλλαξα!!   Πεμ Μαϊος 21 2015, 12:23

andreasp έγραψε:
Χείρων έγραψε:

Αν οι αλυσίδες έσπαγαν ή έφευγαν έτσι στο χαλαρό οι εταιρίες δεν θα πρόφταιναν να πληρώνουν εκατομμύρια αποζημιώσεις στα Αμερικανάκια...
moto

Είναι γενικό φαινόμενο ότι σε ένα Forum, γράφουν άνθρωποι που το συγκεκριμένο αντικείμενο είναι χόμπι τους, είναι αγάπης τους.
Δεν είναι κακό! Απλά πολλές φορές θα ακούσεις υπερβολικά πράγματα.
Αν τα ακούσεις της μετρητοίς, και ιδιαίτερα όλα αυτά μαζί, τότε το vstrom θα σου κοστίσει Porsche Boxter (να μην σου πω και Carrera!)
....

Πράγματι δεν είναι κακό να έχει κανείς το μεράκι του.
Κι εγώ εξ αιτίας του φόρουμ έχω "παρασυρθεί" σε πράγματα που δεν θα τα έκανα από μόνος μου. Έχω "χώσει" κάποιες εκατοντάδες ευρώ.... Δεν λέω πως μετάνοιωσα! Απλά κάθε φορά που γίνεται δηλώνω πως θα είναι η τελευταία!  Laughing
Όσο για το αποτέλεσμα; Σίγουρα είμαστε κάπως καλύτερο μετά τις πατέντες! Εγώ ψυχολογικά και το μηχανάκι μηχανολογικά. Συνεχίζει όμως ακόμα να είναι ένα V-strom. Laughing

farao
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Χείρων
Member
Member
avatar

Ηλικία : 53
Registration date : 30/08/2013

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ναι,ειναι γεγονος,την αλλαξα!!   Πεμ Μαϊος 21 2015, 12:36

massai έγραψε:
Χείρων έγραψε:
Άλλα μαστόρια περτσινώνουν αλυσίδες με σφυρί και ζουμπά. Ότι νάνε!.....

Συμφωνώ με τα περισσότερα που λες, τα θεωρώ αυτονόητα μάλιστα.
Την παράθεση, τη θέτω υπό συζήτηση όμως.
Που είναι το κακό; (όταν γίνει σωστά φυσικά!)

Και το "σωστά" είναι μία μεγάλη κουβέντα!...
Εγώ αν έβλεπα δύο μηχανικούς, άγνωστους. Τον έναν με το εργαλείο της DID, και τον άλλον με τον ματρακά στο χέρι, σε ποιόν θα με συμβούλευες να πάω την μηχανή μου;
Καλό είναι να ξέρει κανείς ζογκλερικά κόλπα αλλά καλύτερα την αλυσίδα μου να την δω να περτσινώνεται με ειδικό εργαλείο. Ακόμα και υδραυλικό αν υπάρχει... Θα με πει κανείς υποχόνδριο;
Πάντως ακόμα και για λόγους ίματζ θα έπρεπε ένας μηχανικός να έχει ειδικά εργαλεία.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
massai
gold member
gold member
avatar

Ηλικία : 44
Τόπος : Ίλιον
Registration date : 03/11/2008

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ναι,ειναι γεγονος,την αλλαξα!!   Πεμ Μαϊος 21 2015, 15:20

Το ειδικό εργαλείο της DID, έχει τύχει να το χρησιμοποιήσω (δανεικό από φίλο) και κατά τη διάρκεια της σύσφιξης μου έμεινε η ''ακίδα'' στο χέρι Shocked
Προφανώς, το μέταλο του πύρρου είναι σκληρότερο από αυτό της ακίδας... Rolling Eyes
Κατέληξα να το κάνω όπως περιγράφεις, με πόντα και βαριοπουλίτσα (με κόντρα από την πίσω μεριά) και όλα καλά!
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Bretsos
gold member
gold member
avatar

Τόπος : Φυλακισμένος στην Αθήνα...
Registration date : 06/03/2009

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ναι,ειναι γεγονος,την αλλαξα!!   Πεμ Μαϊος 21 2015, 15:33

Ενα καλο εργαλειο που πρεσαρει την αλυσιδα και δεν σπαει εχει 170-200€
Η ποντα λοιπον για ολους εμας που ασχολουμαστε με την μοτοσυκλετα ειναι μονοδρομος, οσον αφορα τωρα τα μαστορια που το κανουν με ποντα ή ειναι συνεργεια της γειτονιας ή ειναι στη φαση του ''η ελπιδα ερχεται''

edit.
Και για εγκυκλοπαιδικους λογους μονο & μονο το πλακακι της αλυσιδας να μπει απλα αρκει, για τον φοβο των ιουδαίων απλα εκτονωνεις λιγο και τους πίρους.
ελαχιστα ειναι το σωστο ή υπερβολη σκιζει τους πιρους.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Χείρων
Member
Member
avatar

Ηλικία : 53
Registration date : 30/08/2013

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ναι,ειναι γεγονος,την αλλαξα!!   Παρ Μαϊος 22 2015, 10:10

Bretsos έγραψε:
.....

edit.
Και για εγκυκλοπαιδικους λογους μονο & μονο το πλακακι της αλυσιδας να μπει απλα αρκει, για τον φοβο των ιουδαίων απλα εκτονωνεις λιγο και τους πίρους.
ελαχιστα ειναι το σωστο ή υπερβολη σκιζει τους πιρους.

Αυτό δεν το ήξερα και το διάβασα με κάποια επιφύλαξη είναι αλήθεια. Αλλά όσο το σκέφτομαι τόσο πιο σωστό το βρίσκω: Το πλακάκι μπαίνει εφαρμοστά και με αρκετή πίεση μέχρι να εφαρμόσει σωστά στα ο-ρινγκ. Για να σπρώξουν οι εσωτερικοί κρίκοι, ο μπροστά και ο πίσω, το πλακάκι και να το ξεσφηνώσουν πρέπει πρώτα να τσακίσουν τα ο-ρινγκ. Πράγμα που γενικά δεν συμβαίνει...
Σημαντική πληροφορία!
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Χείρων
Member
Member
avatar

Ηλικία : 53
Registration date : 30/08/2013

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ναι,ειναι γεγονος,την αλλαξα!!   Παρ Μαϊος 22 2015, 10:20

massai έγραψε:
Το ειδικό εργαλείο της DID, έχει τύχει να το χρησιμοποιήσω (δανεικό από φίλο) και κατά τη διάρκεια της σύσφιξης μου έμεινε η ''ακίδα'' στο χέρι Shocked
Προφανώς, το μέταλο του πύρρου είναι σκληρότερο από αυτό της ακίδας...  Rolling Eyes
Κατέληξα να το κάνω όπως περιγράφεις, με πόντα και βαριοπουλίτσα (με κόντρα από την πίσω μεριά) και όλα καλά!

Στο περτσίνωμα; scratch
Υποτίθεται ότι αυτό είναι το "εύκολο" μέρος της δουλειάς.

Μέ βάζεις σε σκέψεις γιατί είχα υπ όψη να αγοράσω έναν κλώνο του εργαλείου στα 50 ευρώ περίπου. Ε ναι! την επόμενη αλυσίδα μου φιλοδοξώ να την περάσω μόνος. Η μέχρι τώρα εμπειρία μου με κλειστές αλυσίδες, κόφτες και περτσινώματα περιορίζεται σε αλυσίδες ποδηλάτου. Σε μοτό έχω να ασχοληθώ από την προ ο-ρινγκ εποχή.... Laughing Σκέφτηκα λοιπόν να πάρω προαγωγή.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
MARKOS-V
gold member
gold member
avatar

Ηλικία : 61
Τόπος : ΑΘΗΝΑ
Registration date : 29/01/2008

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ναι,ειναι γεγονος,την αλλαξα!!   Παρ Μαϊος 22 2015, 11:48

συμφωνω κ εγω σχετικα με το πλακακι
με μπιμπισε να μπει ολο μεσα κ να εχει το σωστο παχος,οπως τα αλλα.εβαλα καβουρα κ μονο ετσι εγινε η δουλεια.
να θυμισω παλι οτι η 525 ,η αλυσιδα μας ,κουμπωνει κ με ασφαλεια.η κλασικη που βαζουμε στα ..παπακια.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Miskin
Member
Member
avatar

Τόπος : ΑΘΗΝΑ
Registration date : 25/05/2008

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ναι,ειναι γεγονος,την αλλαξα!!   Παρ Μαϊος 22 2015, 12:10

Χείρων έγραψε:
massai έγραψε:
Το ειδικό εργαλείο της DID, έχει τύχει να το χρησιμοποιήσω (δανεικό από φίλο) και κατά τη διάρκεια της σύσφιξης μου έμεινε η ''ακίδα'' στο χέρι Shocked
Προφανώς, το μέταλο του πύρρου είναι σκληρότερο από αυτό της ακίδας...  Rolling Eyes
Κατέληξα να το κάνω όπως περιγράφεις, με πόντα και βαριοπουλίτσα (με κόντρα από την πίσω μεριά) και όλα καλά!

Στο περτσίνωμα; scratch
Υποτίθεται ότι αυτό είναι το "εύκολο" μέρος της δουλειάς.

Μέ βάζεις σε σκέψεις γιατί είχα υπ όψη να αγοράσω έναν κλώνο του εργαλείου στα 50 ευρώ περίπου. Ε ναι! την επόμενη αλυσίδα μου φιλοδοξώ να την περάσω μόνος. Η μέχρι τώρα εμπειρία μου με κλειστές αλυσίδες, κόφτες και περτσινώματα περιορίζεται σε αλυσίδες ποδηλάτου. Σε μοτό έχω να ασχοληθώ από την προ ο-ρινγκ εποχή.... Laughing Σκέφτηκα λοιπόν να πάρω προαγωγή.
Για πεταμα είναι τα φθηνά εργαλεία αλυσίδας. Εχω και γω ένα και στο πριτσίνωμα το πηρα στο χέρι. Ηταν πιο μαλακό από τους πείρους της αλυσίδας.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
MARKOS-V
gold member
gold member
avatar

Ηλικία : 61
Τόπος : ΑΘΗΝΑ
Registration date : 29/01/2008

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ναι,ειναι γεγονος,την αλλαξα!!   Παρ Μαϊος 22 2015, 14:08

εγω παλι ειχα φτιαξει πολυ...παλια ,οταν ελεγα να την αλλαξω στα 60.000,ενα παπαρακι για το πριτσινωμα κ τελικα το χρησιμοποιησα με επιτυχια στην ...νεα μου αλυσιδα
ειναι πολυ απλο στην κατασκευη του
2 πλακακια απο 5 χιλιοστα λαμαριννα,2 βιδες ,2 παξιμαδια κ ενας πειρος απο ατσαλοκαρφο τροχισμενος να κανει ενα οβαλ ..κεφαλι
σιγα μην δωσω 50 κ 100 για της  DID το εργαλειο
να λοιπον το ..εργαλειο μου με πολυ ...γρασο
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Bretsos
gold member
gold member
avatar

Τόπος : Φυλακισμένος στην Αθήνα...
Registration date : 06/03/2009

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ναι,ειναι γεγονος,την αλλαξα!!   Παρ Μαϊος 22 2015, 15:34

Χείρων έγραψε:
Bretsos έγραψε:
.....

edit.
Και για εγκυκλοπαιδικους λογους μονο & μονο το πλακακι της αλυσιδας να μπει απλα αρκει, για τον φοβο των ιουδαίων απλα εκτονωνεις λιγο και τους πίρους.
ελαχιστα ειναι το σωστο ή υπερβολη σκιζει τους πιρους.

Αυτό δεν το ήξερα και το διάβασα με κάποια επιφύλαξη είναι αλήθεια. Αλλά όσο το σκέφτομαι τόσο πιο σωστό το βρίσκω: Το πλακάκι μπαίνει εφαρμοστά και με αρκετή πίεση μέχρι να εφαρμόσει σωστά στα ο-ρινγκ. Για να σπρώξουν οι εσωτερικοί κρίκοι, ο μπροστά και ο πίσω, το πλακάκι και να το ξεσφηνώσουν πρέπει πρώτα να τσακίσουν τα ο-ρινγκ. Πράγμα που γενικά δεν συμβαίνει...
Σημαντική πληροφορία!

στην αλυσιδα δεν ασκουνται εγκαρσιες δυναμεις αλλα μονο καθετες το πλακακι (οχι ειναι δυσκολο) ειναι ακατορθωτο να ξεκουμπωσει ειδικα με την πιεση που μπαινει.
Αρα ξεκολλα με τους πρεσαδόρους για εμενα ειναι πεταμενα λεφτα.
Για οσον αφορα το ποδηλατο επειδη η βαφη του μεταλλου ειναι C49 θες οπως και δηποτε πρεσαδορο-εξωλκεα για να κανεις δουλεια.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Χείρων
Member
Member
avatar

Ηλικία : 53
Registration date : 30/08/2013

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ναι,ειναι γεγονος,την αλλαξα!!   Παρ Μαϊος 22 2015, 15:49

Bretsos έγραψε:


στην αλυσιδα δεν ασκουνται εγκαρσιες δυναμεις αλλα μονο καθετες το πλακακι (οχι ειναι δυσκολο) ειναι ακατορθωτο να ξεκουμπωσει ειδικα με την πιεση που μπαινει.
Αρα ξεκολλα με τους πρεσαδόρους για εμενα ειναι πεταμενα λεφτα.
Για οσον αφορα το ποδηλατο επειδη η βαφη του μεταλλου ειναι C49 θες οπως και δηποτε πρεσαδορο-εξωλκεα για να κανεις δουλεια.

Για το ποδήλατο έχω αρκετά ειδικά εργαλεία. Είναι και φτηνότερα.

Ώστε πρέπει τώρα στα γεράματα να μάθω σφυρί ζουμπά κι αμόνι; Laughing

Και δεν έχει και κανένα youtube να δούμε πως γίνεται.... scratch
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Χείρων
Member
Member
avatar

Ηλικία : 53
Registration date : 30/08/2013

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ναι,ειναι γεγονος,την αλλαξα!!   Παρ Μαϊος 22 2015, 15:52

MARKOS-V έγραψε:
εγω παλι ειχα φτιαξει πολυ...παλια ,οταν ελεγα να την αλλαξω στα 60.000,ενα παπαρακι για το πριτσινωμα κ τελικα το χρησιμοποιησα με επιτυχια στην ...νεα μου αλυσιδα
ειναι πολυ απλο στην κατασκευη του
2 πλακακια απο 5 χιλιοστα λαμαριννα,2 βιδες ,2 παξιμαδια κ ενας πειρος απο ατσαλοκαρφο τροχισμενος να κανει ενα οβαλ ..κεφαλι
σιγα μην δωσω 50 κ 100 για της  DID το εργαλειο
να λοιπον το ..εργαλειο μου με πολυ ...γρασο

Απλό και ωραίο!
Αλλά η δημοσιότητα σε έφαγε! Το είδε η Αφαμ και στο αντέγραψε!  Laughing

https://www.youtube.com/watch?v=skX2GhrB2Oc

jocolor
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Bretsos
gold member
gold member
avatar

Τόπος : Φυλακισμένος στην Αθήνα...
Registration date : 06/03/2009

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ναι,ειναι γεγονος,την αλλαξα!!   Παρ Μαϊος 22 2015, 15:58

Χείρων έγραψε:
Bretsos έγραψε:


στην αλυσιδα δεν ασκουνται εγκαρσιες δυναμεις αλλα μονο καθετες το πλακακι (οχι ειναι δυσκολο) ειναι ακατορθωτο να ξεκουμπωσει ειδικα με την πιεση που μπαινει.
Αρα ξεκολλα με τους πρεσαδόρους για εμενα ειναι πεταμενα λεφτα.
Για οσον αφορα το ποδηλατο επειδη η βαφη του μεταλλου ειναι C49 θες οπως και δηποτε πρεσαδορο-εξωλκεα για να κανεις δουλεια.

Για το ποδήλατο έχω αρκετά ειδικά εργαλεία. Είναι και φτηνότερα.  

Ώστε πρέπει τώρα στα γεράματα να μάθω σφυρί ζουμπά κι αμόνι;  Laughing

Και δεν έχει και κανένα youtube να δούμε πως γίνεται.... scratch


αδιάβαστος εισαι..... http://www.vstromhellasforum.com/t17935-topic
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Χείρων
Member
Member
avatar

Ηλικία : 53
Registration date : 30/08/2013

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ναι,ειναι γεγονος,την αλλαξα!!   Παρ Μαϊος 22 2015, 16:36

Bretsos έγραψε:



αδιάβαστος εισαι..... http://www.vstromhellasforum.com/t17935-topic

Να έρθω ξανά τον Σεπτέμβρη; Laughing

Μπράβο πάντως. Εξαιρετική δουλειά!

Δε μου λες, κανένα σάιλεντ μπλόκ αλλάζουμε ποτέ στη γραναζιέρα του στομ; Μια που θα το λύσω λέω να είμαι έτοιμος...

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Bretsos
gold member
gold member
avatar

Τόπος : Φυλακισμένος στην Αθήνα...
Registration date : 06/03/2009

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ναι,ειναι γεγονος,την αλλαξα!!   Παρ Μαϊος 22 2015, 17:33

Χείρων έγραψε:
Bretsos έγραψε:



αδιάβαστος εισαι..... http://www.vstromhellasforum.com/t17935-topic

Να έρθω ξανά τον Σεπτέμβρη; Laughing

Μπράβο πάντως. Εξαιρετική δουλειά!

Δε μου λες, κανένα σάιλεντ μπλόκ αλλάζουμε ποτέ στη γραναζιέρα του στομ; Μια που θα το λύσω λέω να είμαι έτοιμος...


και βεβαια αλλαζουμε οταν υπαρχει εντονη κινητικοτητα, ετσι αυξανεται και η ζωη του ρουλεμαν της γραναζιερας.
Τα χλμ. ειναι σχετικα διοτι εχει να κανει καθαρα με το πως οδηγαμε, επιθετικα, νορμαλ, ή σαν τον Μαρκο Very Happy
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
MARKOS-V
gold member
gold member
avatar

Ηλικία : 61
Τόπος : ΑΘΗΝΑ
Registration date : 29/01/2008

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ναι,ειναι γεγονος,την αλλαξα!!   Παρ Μαϊος 22 2015, 17:42

Χείρων έγραψε:
MARKOS-V έγραψε:
εγω παλι ειχα φτιαξει πολυ...παλια ,οταν ελεγα να την αλλαξω στα 60.000,ενα παπαρακι για το πριτσινωμα κ τελικα το χρησιμοποιησα με επιτυχια στην ...νεα μου αλυσιδα
ειναι πολυ απλο στην κατασκευη του
2 πλακακια απο 5 χιλιοστα λαμαριννα,2 βιδες ,2 παξιμαδια κ ενας πειρος απο ατσαλοκαρφο τροχισμενος να κανει ενα οβαλ ..κεφαλι
σιγα μην δωσω 50 κ 100 για της  DID το εργαλειο
να λοιπον το ..εργαλειο μου με πολυ ...γρασο

Απλό και ωραίο!
Αλλά η δημοσιότητα σε έφαγε! Το είδε η Αφαμ και στο αντέγραψε!  Laughing

https://www.youtube.com/watch?v=skX2GhrB2Oc

jocolor
μονο που ολα τα υλικα τα ειχα κ δεν εδωσα μια!!!
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
MARKOS-V
gold member
gold member
avatar

Ηλικία : 61
Τόπος : ΑΘΗΝΑ
Registration date : 29/01/2008

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ναι,ειναι γεγονος,την αλλαξα!!   Παρ Μαϊος 22 2015, 17:44

Bretsos έγραψε:
Χείρων έγραψε:
Bretsos έγραψε:



αδιάβαστος εισαι..... http://www.vstromhellasforum.com/t17935-topic

Να έρθω ξανά τον Σεπτέμβρη; Laughing

Μπράβο πάντως. Εξαιρετική δουλειά!

Δε μου λες, κανένα σάιλεντ μπλόκ αλλάζουμε ποτέ στη γραναζιέρα του στομ; Μια που θα το λύσω λέω να είμαι έτοιμος...


και βεβαια αλλαζουμε οταν υπαρχει εντονη κινητικοτητα, ετσι αυξανεται και η ζωη του ρουλεμαν της γραναζιερας.
Τα χλμ. ειναι σχετικα διοτι εχει να κανει καθαρα με το πως οδηγαμε, επιθετικα, νορμαλ, ή σαν τον Μαρκο Very Happy


δηλ πως οδηγαει ο ..μαρκος;
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
 

ναι,ειναι γεγονος,την αλλαξα!!

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 5 από 6Μετάβαση στη σελίδα : Επιστροφή  1, 2, 3, 4, 5, 6  Επόμενο

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
 :: ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ-ΑΝΑΒΑΤΗΣ :: Φρένα-Μετάδοση-
Μετάβαση σε: