Οταν καποιος κανει 10.000 χλμ τον χρονο με με αλλαγη ακριβου λαδιου στα 3.000 θελεις 3 αλλαγες 3 Χ 50 ευρω = 150 ευρω ενω με αλλαγη στα 6 000 και σχετικα φτηνο λαδι θέλεις 75 Ευρω αν τωρα αυτα τα 75 ευρω δεν ειναι πεταμενα λεφτα ....τοτε τι ειναι?
Τωρα αν καποιος κανει 3 000 χλμ τον χρονο δεν τον πειραζει να δινει 60 ευρω για τα ακριβα λαδια και να τα αλλαζει μια φορα τον χρονο
αλλα και παλι το κανεις μονο οταν εχεις παραπανησια λεφτα αλλιως δεν υπαρχει λογικη
και γιατι να βάλεις σχετικα φθηνο λάδι και να μην βάλεις το πιο φθηνο?? πχ απο πρατηριο... λαδια ειναι όλα... ο κατασκευαστης λεει καθε 6000 για να ειναι καλυμενος... αμα θες τα αλλαζεις και στις 7000... καλό στην τσέπη σου κάνει!!!!
Οταν λεω φτηνό εννοώ των 11-12 (μοτουλ,μπελ ρευ) ευρω και ακριβο πανω απο 15 με προσθετικα και οτι αλλο
Δεν καιει τελικα. Μαλλον ειχε μλκια λαδια οταν το πηρα γιατι απο τοτε που συμπμηρωσα λαδια δεν εκαψε τιποτα! Επισης σημερα αλλαξα λαδια φιλτρο μονος μου για να χω το κεφαλι μου ησυχο. Οταν κανω καπια km θα ενημερωσω παλι. Μοτυλ 5100 ημισυνθετικο 15 50 εβαλα.
Με τα Ipone ούτε το δικό μου έκαιγε. Αντιθέτως με τα αμερικάνικα λάδια έχω θέμα. Μου έκαψε και τα Amsoil 20W-50 full synthetic και με τα BelRay EXP 15W-50. Μιλάμε για ένα λίτρο στα 3000 χλμ. Με τα Ipone έκαιγε λιγότερο από μισό λίτρο στα 6000 χλμ. Τώρα έβαλα τα IGOL PROPULS TURING 15W-50. Έχω 93000 χλμ.