ΦόρουμΠόρταλΕικονοθήκηΗμερολόγιοΕγγραφήΣύνδεση

Μοιραστείτε | 
 

 Δυσαρεστημένος πελάτης-αφερέγγυο κατάστημα

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω 
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
ΤΑΚΗΣ81
Member
Member


Ηλικία : 35
Registration date : 01/05/2012

ΔημοσίευσηΘέμα: Δυσαρεστημένος πελάτης-αφερέγγυο κατάστημα   Σαβ Ιουλ 05 2014, 00:22

Δυσαρεστημένος λοιπόν όπως λέει κι ο τίτλος απο κατάστημα με αξεσουάρ αναβάτη γνωστής εταιρίας στη Μιχαλακοπούλου καθώς είχαμε πάει με τη φίλη μου εκεί για να πάρει ενα συγκεκριμένο μοντέλο μπουφάν. Το αγοράσαμε (είχα μια μικρή επιφύλαξη για το μέγεθος πως θα κολλήσει με την πλάτη την οποία δεν διέθετε εκείνη τη στιγμή αλλά έλαβα διαβεβαίωση πως θα κάνει) κι εκ των υστέρων την ίδια μέρα βρήκα σε άλλο ένα μαγαζί το ίδιο μοντέλο με πλάτη που το δοκίμασε και τελικά της ήταν στενό αλλά είχε κι ένα ακόμη με το αμέσως μεγαλύτερο νούμερο. Αμέσως επικοινώνησα με το κατάστημα μήπως επιστρέψω αυτοστιγμήν το μπουφάν και πάρω τα χρήματα πίσω ώστε να το πάρω απο το άλλο μαγαζί αλλά ο τύπος απάντησε πως δεν επιστρέφει λεφτά αλλά θα παραγγείλει το αμέσως μεγαλύτερο νούμερο.
Σήμερα λοιπόν κι ενώ ανέμενα να έρθει το μπουφάν στο διάστημα των 20 εργάσιμων που μου είχανε πεί με παίρνουν και μου λένε πως δε γίνεται να έρθει μπουφάν και να περάσω να πάρω τα χρήματα πίσω. Το λέω της κοπελιάς μου 'τα παίρνει' και παίρνει να ρωτήσει για ποιο λόγο δεν ενημέρωσε την ίδια στιγμή ο πωλητής πως δεν υπάρχει νούμερο και περιμέναμε τόσες μέρες με αποτέλεσμα να χάσουμε και το άλλο μπουφάν που είχαμε βρεί... Η αντιμετώπιση που είχε ήταν άκρως αντιεπαγγελματική με σύνδεση στην αναμονή, κλείσιμο του τηλεφώνου αφού επέμεινε και ένας εμπαιγμός άνευ προηγουμένου...
Όλα αυτά τα αναφέρω γιατί σαν πελάτες έχουμε πάντα δίκιο σε λογικά πλαίσια πάντα και το συγκεκριμένο συμβάν δείχνει τους τυχάρπαστους που υπάρχουν στο εμπόριο.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
stam
vstromhellasforum Fanatic
vstromhellasforum Fanatic


Ηλικία : 32
Τόπος : πάνω στη σέλα...
Registration date : 19/11/2009

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Δυσαρεστημένος πελάτης-αφερέγγυο κατάστημα   Τετ Ιουλ 09 2014, 14:40

τα ευκόλως εννοούμενα παραλείπονται...
εκ του συστάδην λύνονται όλα!  Twisted Evil 
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
ΤΑΚΗΣ81
Member
Member


Ηλικία : 35
Registration date : 01/05/2012

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Δυσαρεστημένος πελάτης-αφερέγγυο κατάστημα   Τετ Ιουλ 09 2014, 15:03

Stam δεν ξέρω αν οι κανονισμοί του φόρουμ επιτρέπουν τη δημοσιοποίηση του εν λόγω μαγαζιού...
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
ck69
Member
Member


Ηλικία : 37
Registration date : 30/10/2013

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Δυσαρεστημένος πελάτης-αφερέγγυο κατάστημα   Τετ Ιουλ 09 2014, 15:45

Χωρις να μπορω να μαντεψω για πιο καταστημα αναφερεσαι,δεν γνωριζες τι ονομα εχει;Ποσο σοβαροι ειναι,ποσο ενημερωμενοι και επαγγελματιες;Τουλαχιστον μεσω του παροντος βηματος,αυτα γινοντε γνωστα και διαδιδοντε.Απλα για να προστατεψεις και τα λεφτα σου και τα νευρα σου...
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
ΤΑΚΗΣ81
Member
Member


Ηλικία : 35
Registration date : 01/05/2012

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Δυσαρεστημένος πελάτης-αφερέγγυο κατάστημα   Τετ Ιουλ 09 2014, 16:21

ck69 έγραψε:
Χωρις να μπορω να μαντεψω για πιο καταστημα αναφερεσαι,δεν γνωριζες τι ονομα εχει;Ποσο σοβαροι ειναι,ποσο ενημερωμενοι και επαγγελματιες;Τουλαχιστον μεσω του παροντος βηματος,αυτα γινοντε γνωστα και διαδιδοντε.Απλα για να προστατεψεις και τα λεφτα σου και τα νευρα σου...
Φίλε ck69 δυστυχώς δεν γνώριζα περί τίνος πρόκειται. Το συγκεκριμένο μοντέλο του μπουφάν το είχα βρεί στο ίντερνετ σε 2 μαγαζιά συγκεκριμένα και απο τη μαλακία αυτού που αναφέρω έχασα και το άλλο το οποίο ήταν στο 2ο κατάστημα και διέθετε κι ένα νούμερο μεγαλύτερο-το επιθυμητό δηλ. πράγμα που έμαθα αφού μόλις είχα αγοράσει το συγκεκριμένο και ζήτησα να το επιστρέψω αυτοστιγμήν για να το αγοράσω απο το 2ο όπου ερχόταν γάντι με την πλάτη του μπουφάν.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
stam
vstromhellasforum Fanatic
vstromhellasforum Fanatic


Ηλικία : 32
Τόπος : πάνω στη σέλα...
Registration date : 19/11/2009

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Δυσαρεστημένος πελάτης-αφερέγγυο κατάστημα   Τετ Ιουλ 09 2014, 16:33

ΤΑΚΗΣ81 έγραψε:
Stam δεν ξέρω αν οι κανονισμοί του φόρουμ επιτρέπουν τη δημοσιοποίηση του εν λόγω μαγαζιού...

μάλλον δεν έγινα κατανοητός...

Η όλη επικοινωνία σας έπρεπε να είχε γίνει από κοντά. Το τηλέφωνο αμβλύνει τις αποστάσεις... και χώρου και ασφαλείας....
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Ni_Tza
Member
Member


Ηλικία : 35
Τόπος : SERRES
Registration date : 03/10/2010

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Δυσαρεστημένος πελάτης-αφερέγγυο κατάστημα   Τετ Ιουλ 09 2014, 16:40

Δεν έχω καμιά σχεση με καταστήματα, αλλά στο θέμα σου δεν συμφωνώ μαζί σου.

Πήρες ένα μπουφάν και το γυρίζεις πίσω για κάποιο λόγο, περιμένεις τα λεφτά σου πίσω;
Αν η κοπελιά σου έπερνε γόβες και τις γυρνούσε θα επερνε λεφτά πίσω;

Το κατάστημα δεν σου αρνήθηκε να σου το αλλάξει, και όταν ειδε ότι δεν μπορεί να σε εξυπηρετήσει σου εδωσε και τα λεφτά πισω. Τί άλλο θελεις. Οκ άργησε, μήπως όμως εσύ βιάστηκες να το πάρεις; εσύ το δοκίμασες, τον υπαλληλο περιμενεις να σου πεί αν σου κανει; και αν εχεις αμφιβολία γιατί δεν πήγες να το δοκιμασεις αλλού που ειχε πλάτη να δεις πως ειναι. ( γιατί όπως φαίνετε, είχες αμφιβολία και γιαυτό ενώ το ειχες παρει, δοκίμαζες ακομα το ίδιο μπουφαν σε άλλο μαγαζί)

Προσωπικά για είδη εξοπλισμού επειδή ειναι αρκετά τα λεφτά, και ειναι κάτι που θα το φοράς καιρό- χρόνια, αν έχω αμφιβολίες δεν το αγοράζω και γυριζω όλα τα μαγαζιά να βρω ένα που είναι κουτί πανω μου.

Φυσικά μπορείς να εισαι δυσαρεστημενος και να μην ξαναπας, αλλά δεν βλέπω κάτι κακό περα από εναν κακός ενημερωμένο υπάλληλο.

Μπορεί να διαφωνείς μαζί μου, αλλά αυτή ειναι η γνωμη μου. Ας ακουσουμε και άλλες γνωμες και ο καθενας ας βγάλει τα συμπερασματα του.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://tzampazisn@yahoo.com
ReBeLoS
Member
Member


Ηλικία : 41
Τόπος : Αθήνα
Registration date : 13/08/2012

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Δυσαρεστημένος πελάτης-αφερέγγυο κατάστημα   Τετ Ιουλ 09 2014, 17:05

Εγω θα ειχα κανει ενα τηλεφωνο στην Γενικη Γραμματεια Καταναλωτη ρωτωντας εαν δικαιουμαι επιστροφη χρηματων μεσα στις 14 ημερες απο την αγορα του προιοντος και εφοσον το προιον ειναι αφορετο και αχρησιμοποιητο, και θα επρατα αναλογα.
Το εχω δει να γινεται σε καταστηματα μιλωντας για ενδυση οπως και για προιοντα τεχνολογιας.

Το συγκεκριμμενο καταστημα στην σελιδα του δεν ειχε καπου καποιο λινκ που να αναγραφει την πολιτικη επιστροφων ? Αρκετα καταστηματα εχουν ορους εγγυησεων και πολιτικες επιστροφης προιοντων κτλ.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
stam
vstromhellasforum Fanatic
vstromhellasforum Fanatic


Ηλικία : 32
Τόπος : πάνω στη σέλα...
Registration date : 19/11/2009

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Δυσαρεστημένος πελάτης-αφερέγγυο κατάστημα   Τετ Ιουλ 09 2014, 17:17


παιδιά μη χάνουμε το νόημα, το μαγαζί προσφέρθηκε να δώσει τα λεφτά πίσω. Η κακή ενημέρωση που έγινε εξαρχής μπορούσε ενδεχομένως να παρακαμφθεί αν είχαν πάει από εκεί στο καπάκι και τα είχανε μιλήσει. Από κει και πέρα έγινε η μαλακία, τους ξέμεινε το μπουφάν που δεν τους κάνει και τώρα το μόνο που μπορούν είναι να πάρουν όλα τα λεφτά πίσω. Το αν είναι κακός ο πωλητής, μάλλον είναι όπως φαίνεται, αλλά τελειώνει εκεί το θέμα νομίζω, δεν γίνεται κάτι άλλο.... shit happens....  Neutral 
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
jimkopa
Member
Member


Τόπος : Πτολεμαίδα
Registration date : 06/05/2013

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Δυσαρεστημένος πελάτης-αφερέγγυο κατάστημα   Τετ Ιουλ 09 2014, 17:50

Ni_Tza έγραψε:
Δεν έχω καμιά σχεση με καταστήματα, αλλά στο θέμα σου δεν συμφωνώ μαζί σου.

Πήρες ένα μπουφάν και το γυρίζεις πίσω για κάποιο λόγο, περιμένεις τα λεφτά σου πίσω;
Αν η κοπελιά σου έπερνε γόβες και τις γυρνούσε θα επερνε λεφτά πίσω;

Κοιτα αγορασες μπουφαν εκανε 200 ευρω? Σου εκοψε αποδειξη? αν ναι κατευθειαν πληρωνει το μαγαζι στην εφορια 40 ευρω και μαλλον για αυτο δεν ηθελε να σου επιστρεψει τα χρηματα


δεν γνωριζω αν υπαρχει ακυρωση αγορας στα καταστηματα ας μου πει καποιος αν ξερει ...παντως θεωρω αυτο ηταν το συμαντικοτερο θεματακι του μαγαζιου

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
ΤΑΚΗΣ81
Member
Member


Ηλικία : 35
Registration date : 01/05/2012

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Δυσαρεστημένος πελάτης-αφερέγγυο κατάστημα   Τετ Ιουλ 09 2014, 18:33

Παιδιά το όλο θέμα αφορά στην οργάνωση του συστήματος τους οτι όταν λένε οτι έχουν κάτι διαθέσιμο όντως υπάρχει κι έπειτα να έχουν το θάρρος της συγγνώμης αν κάποιος τους κάνει παράπονα και να λήγει εκεί-όχι να κλείνουν τηλέφωνα κλπ κλπ. Το μπουφάν επεστράφη και τα χρήματα επεστράφησαν επίσης. Το όλο σκηνικό όμως όπως λέει χαρακτηριστικά και ο τίτλος δεν μου αφήνει καμία εμπιστοσύνη πλέον για να ψωνίσω πάλι κάτι απο εκεί ή να το συστήσω σε κάποιον. Τους πελάτες τη σήμερον εποχή τους κυνηγάνε με τα τουφέκια "με την καλή έννοια" - δε φροντίζουν να συμπεριφέρονται έτσι,ευρώ θέλουν στην τελική λίγη ευγένεια δε βλάπτει
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
 

Δυσαρεστημένος πελάτης-αφερέγγυο κατάστημα

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 1 από 1

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
 :: ΠΕΡΙ ΑΝΕΜΩΝ ΚΑΙ ΥΔΑΤΩΝ.... :: Δυσάρεστα.....-
Μετάβαση σε: