ΦόρουμΕικονοθήκηΕγγραφήΣύνδεση

Μοιραστείτε | 
 

 εξατμιση racetech

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω 
Μετάβαση στη σελίδα : Επιστροφή  1, 2, 3
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
loverdos11
moderator
moderator
loverdos11

Ηλικία : 35
Τόπος : ΝΕΑ ΣΜΥΡΝΗ
Registration date : 11/03/2012

εξατμιση racetech - Σελίδα 3 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: εξατμιση racetech   εξατμιση racetech - Σελίδα 3 Icon_minitimeΣαβ Ιουλ 06 2019, 16:15

Δεν επιμένω , έχω την εντύπωση ότι το δίνει με σωλήνα έως εκεί που φαίνεται στην φωτό που έβαλες .
Είμαι σίγουρος ότι έχει καινούργια δικιά του σωλήνα έως εκεί που είναι ο αισθητήρας Λ.
Μπορεί να κάνω και λάθος όμως

_________________
Αντώνης DL 650 L0 Black


εξατμιση racetech - Σελίδα 3 33ncnm10εξατμιση racetech - Σελίδα 3 33e6ee10εξατμιση racetech - Σελίδα 3 63u2ip10εξατμιση racetech - Σελίδα 3 Amzm8k10εξατμιση racetech - Σελίδα 3 2rpb8y10
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
nister



Τόπος : Φωκίδα
Registration date : 04/10/2017

εξατμιση racetech - Σελίδα 3 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: εξατμιση racetech   εξατμιση racetech - Σελίδα 3 Icon_minitimeΣαβ Ιουλ 06 2019, 20:46

Αν είναι να βάλω κάτι, αυτό θα είναι μόνο ημιολοσωμη, δεν το συζητώ για κάτι διαφορετικό. Αλλιώς με βλέπω να ψάχνω καμία μεταχειρισμενη.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
loverdos11
moderator
moderator
loverdos11

Ηλικία : 35
Τόπος : ΝΕΑ ΣΜΥΡΝΗ
Registration date : 11/03/2012

εξατμιση racetech - Σελίδα 3 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: εξατμιση racetech   εξατμιση racetech - Σελίδα 3 Icon_minitimeΣαβ Ιουλ 06 2019, 21:13

οπότε είτε πας σε επώνυμη είτε περιμένεις πότε θα ξαναέχει διαθέσιμες

_________________
Αντώνης DL 650 L0 Black


εξατμιση racetech - Σελίδα 3 33ncnm10εξατμιση racetech - Σελίδα 3 33e6ee10εξατμιση racetech - Σελίδα 3 63u2ip10εξατμιση racetech - Σελίδα 3 Amzm8k10εξατμιση racetech - Σελίδα 3 2rpb8y10
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
power
Member
Member


Τόπος : ΠΑΝΤΟΥ ΚΑΙ ΠΟΥΘΕΝΑ
Registration date : 15/02/2014

εξατμιση racetech - Σελίδα 3 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: εξατμιση racetech   εξατμιση racetech - Σελίδα 3 Icon_minitimeΣαβ Ιουλ 06 2019, 21:17

loverdos11 έγραψε:
Δεν επιμένω , έχω την εντύπωση ότι το δίνει με σωλήνα έως εκεί που φαίνεται στην φωτό που έβαλες .
Είμαι σίγουρος ότι έχει καινούργια δικιά του σωλήνα έως εκεί που είναι ο αισθητήρας Λ.
Μπορεί να κάνω και λάθος όμως

αν ειναι abs θελει κοψιμο...δες κ στο μοτο σου που ειναι abs....

nister υπαρχουν καινουργιες ημιολοσωμες-μαρκες με 250-280....
αααα κ μην μπεις καν στην διαδικασια να το ρυθμισεις μετα....δεν χρειαζεται ουτε καυσιμα ουτε τιποτα...δοκιμασμενο με 3 διαφορετικες μαρκες εξατμισεων κ φιλτρο σε δυναμομετρο.
αν βεβαια ρυθμιστη-προγραμματιστει σιγουρα θα βελτιωθει αλλα θελει καποια χρηματα επιπλεον.

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
nister



Τόπος : Φωκίδα
Registration date : 04/10/2017

εξατμιση racetech - Σελίδα 3 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: εξατμιση racetech   εξατμιση racetech - Σελίδα 3 Icon_minitimeΣαβ Ιουλ 06 2019, 22:25

Το κακό είναι ότι μέχρι τώρα, από όσες έχω δει, μόνο οι racetech μου αρέσουν εμφανισιακά. Όσον αφορά τον επαναπρογραμματισμο, τη Δευτέρα θα ρωτήσω στην Ecu Tuning Garage και θα ανοίξω νέο θέμα να ενημερώσω και να ενημερωθω από όσους έχουν εμπειρία πάνω στο θέμα.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
loverdos11
moderator
moderator
loverdos11

Ηλικία : 35
Τόπος : ΝΕΑ ΣΜΥΡΝΗ
Registration date : 11/03/2012

εξατμιση racetech - Σελίδα 3 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: εξατμιση racetech   εξατμιση racetech - Σελίδα 3 Icon_minitimeΣαβ Ιουλ 06 2019, 23:54

έχουμε πάντως προσφορά από τα παιδιά , δες εδώ
http://www.vstromhellasforum.com/t34893-topic

_________________
Αντώνης DL 650 L0 Black


εξατμιση racetech - Σελίδα 3 33ncnm10εξατμιση racetech - Σελίδα 3 33e6ee10εξατμιση racetech - Σελίδα 3 63u2ip10εξατμιση racetech - Σελίδα 3 Amzm8k10εξατμιση racetech - Σελίδα 3 2rpb8y10
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
power
Member
Member


Τόπος : ΠΑΝΤΟΥ ΚΑΙ ΠΟΥΘΕΝΑ
Registration date : 15/02/2014

εξατμιση racetech - Σελίδα 3 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: εξατμιση racetech   εξατμιση racetech - Σελίδα 3 Icon_minitimeΚυρ Ιουλ 07 2019, 01:51

loverdos11 έγραψε:
έχουμε πάντως προσφορά από τα παιδιά , δες εδώ
http://www.vstromhellasforum.com/t34893-topic

κ ο nister εκει θα παει.
nister υπολογισε καπου στα 600 ευρω συνολο...250 το προγραμμα συν κανα 300ρι σκαρτο η εξατμιση συν φιλτρο κανα 50ρικο συν πλακακια για τα PAIR(αυτα μπορεις να γλυτωσεις με καμια μπιλια)
αν κρατησεις το μοτο να το κανεις....αν οχι μην πεταξεις λεφτα...
οτιδηποτε κανεις πρωτα θα μπει εξατμιση ολοσωμη....μην προγραμματισεις κ μετα βαλεις εξατμιση γιατι θα πρεπει να ξαναμαζεψουν τον χαρτη κ θα εχεις καποια ευρω επιπλεον να δωσεις....
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
loverdos11
moderator
moderator
loverdos11

Ηλικία : 35
Τόπος : ΝΕΑ ΣΜΥΡΝΗ
Registration date : 11/03/2012

εξατμιση racetech - Σελίδα 3 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: εξατμιση racetech   εξατμιση racetech - Σελίδα 3 Icon_minitimeΚυρ Ιουλ 07 2019, 01:54

power έγραψε:

κ ο nister εκει θα παει.

για αυτό του έβαλα το λινκ για να επωφεληθεί της προσφοράς που έχουμε αν θέλει

_________________
Αντώνης DL 650 L0 Black


εξατμιση racetech - Σελίδα 3 33ncnm10εξατμιση racetech - Σελίδα 3 33e6ee10εξατμιση racetech - Σελίδα 3 63u2ip10εξατμιση racetech - Σελίδα 3 Amzm8k10εξατμιση racetech - Σελίδα 3 2rpb8y10
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
nister



Τόπος : Φωκίδα
Registration date : 04/10/2017

εξατμιση racetech - Σελίδα 3 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: εξατμιση racetech   εξατμιση racetech - Σελίδα 3 Icon_minitimeΚυρ Ιουλ 07 2019, 07:42

Έχω ήδη φίλτρο Pipercross. Ένας λόγος που θέλω να μιλήσω με Ecu Tuning Garage, είναι για να μου πουν τι είναι καλύτερο να αλλαχτει πριν το πρόγραμμα για βελτιστο αποτέλεσμα. Τώρα το πήρα το μηχανάκι και προσπαθώ να βελτιωσω κάποια σημεία που υστερεί και με ενοχλούν προκειμένου να το κρατήσω, γιατί η μόνη επιλογή που μου απομένει αν το δώσω είναι το Tdm, το οποίο όμως υστερεί κι αυτό σε άλλα θέματα.
Αν είναι εύκολο, μπορείς να μου πεις ή δείξεις κάτι περισσότερο σχετικά με τη μπίλια που αναφέρεις. Την έχω δει τη προσφορά. Ετσι έμαθα γι' αυτούς, γεγονός που αποδεικνύει πόσο μεγάλο κέρδος έχουν οι επαγγελματίες να παρέχουν προσφορές σε ένα φόρουμ, στο οποίο έχουν πρόσβαση εκατοντάδες, αν όχι χιλιάδες, μοτοσυκλετιστες.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
power
Member
Member


Τόπος : ΠΑΝΤΟΥ ΚΑΙ ΠΟΥΘΕΝΑ
Registration date : 15/02/2014

εξατμιση racetech - Σελίδα 3 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: εξατμιση racetech   εξατμιση racetech - Σελίδα 3 Icon_minitimeΚυρ Ιουλ 07 2019, 10:55

nister έγραψε:
Έχω ήδη φίλτρο Pipercross. Ένας λόγος που θέλω να μιλήσω με Ecu Tuning Garage,  είναι για να μου πουν τι είναι καλύτερο να αλλαχτει πριν το πρόγραμμα για βελτιστο αποτέλεσμα. Τώρα το πήρα το μηχανάκι και προσπαθώ να βελτιωσω κάποια σημεία που υστερεί και με ενοχλούν προκειμένου να το κρατήσω,  γιατί η μόνη επιλογή που μου απομένει αν το δώσω είναι το Tdm,  το οποίο όμως υστερεί κι αυτό σε άλλα θέματα.
Αν είναι εύκολο, μπορείς να μου πεις ή δείξεις κάτι περισσότερο σχετικά με τη μπίλια που αναφέρεις. Την έχω δει τη προσφορά. Ετσι έμαθα γι' αυτούς, γεγονός που αποδεικνύει πόσο μεγάλο κέρδος έχουν οι επαγγελματίες να παρέχουν προσφορές σε ένα φόρουμ,  στο οποίο έχουν πρόσβαση εκατοντάδες, αν όχι χιλιάδες, μοτοσυκλετιστες.


εφοσον εχεις φιλτρο(κ κατα την γνωμη μου το καλυτερο για το στρωμα)γλιτωνεις ενα 50ρικο.
οπου κ αν προγραμματισεις την ecu τοσα περνουν(250 ευρω και αυτο ειναι ταριφα-δεν υπαρχει προσφορα σε αυτο το θεμα(προσφορα ειναι αν ειναι κατω απο αυτα τα λεφτα 20-30 ευρω)σημασια ομως δεν εχει αν γλιτωσεις λεφτα μιας κ δεν θα γινεις πλουσιοτερος με (20 κ 30 γιουρο)
Σημασια εχει σε ποιον θα εμπιστεθεις το μοτο σου(εννοω προγραμματιστη)....
Ευκολοτερο ειναι να επιστευθεις ενα συνεργειο για να σου κανει σερβις οι καποιους ελενχους-ρυθμισεις στην μοτο πχ ρυθμιση βαλβιδων παρα εναν που λεει ξερει η το πεζει προγραμματιστης(ενας βλαξ μπορει να σου σπασει μεχρι κ μοτερ.....
ΜΗΝ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΜΙΑ ΒΛΑΚΕΙΑ κ δωσεις το vstrom για το tdm....στα περισσοτερα μην πω σε ΟΛΑ το στρωμα τα κανει καλυτεραααα....υπερτερει μονο στο γκαζι λογο κυβικων αλλα αν το φτιαξεις μην φανταστεις οτι θα εχεις κ μεγαλες διαφορες απο ενα tdm...
Η μπιλια που αναφερα ειναι τυχαιο(αλλοι βαζουν κ βιδα λιγο μεγαλυτερης διατομης στο σωληνα απο το φιλτροκουτι στα PAIR.
Μπορει να μην χρειαζεται κιολας μιας κ μπορει να γινετε πιθανον κ καταργηση τις βαλβιδας PAIR μεσα απο την ecu.Παλια χρησιμοποιουσαν κ καταργητή αισθητήρα λάμδα.Λογικα δεν θα χρειαστεις τιποτα απο τα παραπανω μιας κ ολα πλεον γινονται μεσω της ecu....απλα κουβεντα να γινετε κ να εχεις μια ιδεα-εικονα του τι γινετε!!
Παρακολουθω πολλους που ανεβαζουν τον κοφτη στροφων(το 95% των προγραμματιστων)....μην τον πηραξεις(10.500 εχει κοφτη το ερμο απο την μανα του κ ειναι υπερ αρκετοι)....ενα ταπεινο στρωμα ειναι που στις 9.000 στροφες εχει τελειωσει τα εχει δωσει ολα εννοω(hp) κ κραταει την δυναμη μεχρι τις 9.500.απο εκει κ περα εχει κατρακυλα....να φορουσε εκκεντρα να ελεγα οκ ανεβασε 200-300 επιπλεον για να εχει αερα.
Τες παντων κουβεντα να γινετε....Ο προγραμματστης θεωρητικα κ λογικα τα ξερει καλυτερα απο εμας.
Δες εξατμιση πρωτα να αγορασεις κ μετα μιλας με τον πραγραμματιστη.....
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
nister



Τόπος : Φωκίδα
Registration date : 04/10/2017

εξατμιση racetech - Σελίδα 3 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: εξατμιση racetech   εξατμιση racetech - Σελίδα 3 Icon_minitimeΚυρ Ιουλ 07 2019, 15:43

Ευχαριστώ για τις πληροφορίες, αν και όπως ήδη έχω γράψει, θα ανοίξω θέμα για τον επαναπρογραμματισμο ecu και θα χρειαστούν οι γνώσεις που καταλαβαίνω ότι έχεις πάνω στο θέμα. Με τον προγραμματιστη θέλω να μιλήσω για να μου πει, μεταξύ άλλων, τη γνώμη του για το θέμα εξάτμισης.
Χωρίς διάθεση για αντιπαράθεση, μιας και είναι εκτός θέματος, αλλά και ήδη έχω κάνει την επιλογή μου, τα σημεία που θεωρώ ότι υπερτερεί το Tdm είναι: γκαζι, κατανάλωση σε ταχύτητες πάνω από τα 120 και ειδικά φορτωμένο, φρένα, μήκος σελας και θέση μαρσπιε συνεπιβατη.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
power
Member
Member


Τόπος : ΠΑΝΤΟΥ ΚΑΙ ΠΟΥΘΕΝΑ
Registration date : 15/02/2014

εξατμιση racetech - Σελίδα 3 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: εξατμιση racetech   εξατμιση racetech - Σελίδα 3 Icon_minitimeΚυρ Ιουλ 07 2019, 18:54

nister έγραψε:
Ευχαριστώ για τις πληροφορίες,  αν και όπως ήδη έχω γράψει,  θα ανοίξω θέμα για τον επαναπρογραμματισμο ecu και θα χρειαστούν οι γνώσεις που καταλαβαίνω ότι έχεις πάνω στο θέμα. Με τον προγραμματιστη θέλω να μιλήσω για να μου πει, μεταξύ άλλων, τη γνώμη του για το θέμα εξάτμισης.
Χωρίς διάθεση για αντιπαράθεση, μιας και είναι εκτός θέματος, αλλά και ήδη έχω κάνει την επιλογή μου, τα σημεία που θεωρώ ότι υπερτερεί το Tdm είναι: γκαζι, κατανάλωση σε ταχύτητες πάνω από τα 120 και ειδικά φορτωμένο, φρένα,  μήκος σελας και θέση μαρσπιε συνεπιβατη.


τον προγραμματιστη δεν τον ενδιαφερει η μαρκα εξατμισης που φορας ουτε κ θα κατσει να ασχοληθει για να σου προτεινει καποια συγκεκριμενη για πολλους κ διαφορους λογους....αλλα ουτε κ εχει δοκιμασει ολες τις μαρκες εξατμισεων για να ξερει....αυτον τον ενδιαφερει να σου δωσει ενα μοτο σωστο.....
λογικα θα σου πει οτι για τα μεγιστα πρεπει να βαλεις ημιολοσωμη....ουτως η αλλως ολες η after ειναι ανοιχτες.
ψαξου βρες καποιες που σου αρεσουν με ταβανι τα 300 καινουργιες κ επελεξε...ουτως η αλλως δεν ειναι 4νδρο για να σκεφτεις το 4-2-1 η 4-1 κτλ για να πεις χανω-κερδιζω καπου κτλ
γνωσεις δεν εχουμε απλα οτι γνωριζουμε απο τους επαναπρογραμματισμους που εχουμε κσνει στα δικα μας μοτο...ααααα να ξερεις το προγραμμα το πληρωνεις μια φορα στον προγραμματιστη που θα επιλεξεις εσυ(πχ 250 ευρω....οταν κανεις αργοτερα κατι επιπλεον στο μοτο δηλαδη μια βελτιωση πας δινεις ενα αντιτιμο κ σου μαζευει τον χαρτη σε καυσιμα η κατι αλλο....αν πας σε αλλο συνεργειο προγραματιστη ξεκινας παλι απο την αρχη σκαζοντας ξανα 250 κ περνοντας αλλη πλατφορμα προγραμματισμου
το tdm σε γκαζι δεν ειναι κατι το τρομερο...βγαζει μαμα καπου στα 72 τροχο κ το δικο σου θα φτασει καπου στα 68 τροχο.τωρα 1hp πανω κατω δεν λεει κατi....απλα λογο cc κ ροπης ειναι πιο παιχνιδιαρικο...
καταναλωση στα ιδια κυμαινονται....το στρωμα μεχρι τα 140 καιει μια χαρα για μοτο 10ετιας-οικονομικοτατο!
αν θες πανω απο 140-150max(εμπειρικα σου λεω οτι θες 170-180ρες κ το μοτο να περπαταει αναλαφρα-απλα δεν το εχεις καταλαβει ακομα) Very Happy Very Happy ....θα πας σε αλλη μοτο κ οχι στο tdm γιατι δεν μπορει να ανταπεξελθει
φρενα οκ εχεις δικιο....μην ξεχνας οτι τα tdm τα περισσοτερα ειναι χωρις abs γιαυτο κ σου προσφερουν μια καλυτερη αισθηση.....για μενα η σελα του strom ειναι καλυτερη απο tdm....
τα συν του στρωματος ειναι πολυ περισσοτερα ομως απο του tdm....που δεν χρειαζεται να αναλυσουμε μιας κ δεν υπαρχει λογος.



Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
nister



Τόπος : Φωκίδα
Registration date : 04/10/2017

εξατμιση racetech - Σελίδα 3 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: εξατμιση racetech   εξατμιση racetech - Σελίδα 3 Icon_minitimeΚυρ Ιουλ 07 2019, 22:04

Στο μήκος της σελας αναφέρομαι μόνο. Με 16/47 γραναζωμα, δικαβαλο με τριπλετα, μετά τα 130 κοντερισια (μάλλον κάτω από 120 πραγματικά) καίει τα ίδια ή και λίγο περισσότερο όσο ανεβαίνουν τα χιλιόμετρα με Varadero mk2 με εργοστασιακο γραναζωμα. Με τη βελτίωση ευελπιστώ να μπορεί να σηκώσει 1-2 δόντια μικρότερο γραναζι πίσω, ώστε να πέσουν λίγο οι στροφές, μπας και αυξηθεί λίγο η μέση ταχύτητα στον αυτοκινητοδρομο χωρίς να μειώνεται δραματικά η αυτονομία.
Και τώρα στο θέμα μας! Με ενδιαφέρει να μου πουν αν αξίζει να βάλω εξάτμιση γενικώς, με δεδομένο ότι θα γίνει επαναπρογραμματισμος.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
power
Member
Member


Τόπος : ΠΑΝΤΟΥ ΚΑΙ ΠΟΥΘΕΝΑ
Registration date : 15/02/2014

εξατμιση racetech - Σελίδα 3 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: εξατμιση racetech   εξατμιση racetech - Σελίδα 3 Icon_minitimeΚυρ Ιουλ 07 2019, 22:50

nister έγραψε:
Στο μήκος της σελας αναφέρομαι μόνο. Με 16/47 γραναζωμα, δικαβαλο με τριπλετα, μετά τα 130 κοντερισια (μάλλον κάτω από 120 πραγματικά) καίει τα ίδια ή και λίγο περισσότερο όσο ανεβαίνουν τα χιλιόμετρα με Varadero mk2 με εργοστασιακο γραναζωμα. Με τη βελτίωση ευελπιστώ να μπορεί να σηκώσει 1-2 δόντια μικρότερο γραναζι πίσω, ώστε να πέσουν λίγο οι στροφές, μπας και αυξηθεί λίγο η μέση ταχύτητα στον αυτοκινητοδρομο χωρίς να μειώνεται δραματικά η αυτονομία.
Και τώρα στο θέμα μας! Με ενδιαφέρει να μου πουν αν αξίζει να βάλω εξάτμιση γενικώς, με δεδομένο ότι θα γίνει επαναπρογραμματισμος.



ποιος ο λογος του επαναπρογραμματισμου τοτε???αστο οπως ειναι....
αν δεν βαλεις εξατμιση για να κερδισεις τα μεγιστα μην ασχοληθεις καν...
λαθος μοτο πηρες....ασχολεισαι με γραναζια το αν καιει κ να κρατας υψηλη ταχητητα κτλ....το μοτο ειναι V οτι κ να κανεις θα εχεις κ κραδασμους κ θα καιει λογο λιγο κυβικων στις ψηλες στροφες....αστο μαμα μην πετας λεφτα κ πουλατοοο....
αν κανεις ταξιδια τακτικα δικαβαλο με τριπλετα κ μεχρι 140χλμ εισαι καλα...τα κυβικα στο δρομο δεν εχουν υποκαταστατο οτι κ να κανεις.
μεινε οπως εισαι κ θα καις κατω απο 5 λιτρα στα χλμ που λες...ποσο θες να καις?στα 4 φτανουν τα σκουτερ
εισαι μπερδεμενος νομιζω....
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
loverdos11
moderator
moderator
loverdos11

Ηλικία : 35
Τόπος : ΝΕΑ ΣΜΥΡΝΗ
Registration date : 11/03/2012

εξατμιση racetech - Σελίδα 3 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: εξατμιση racetech   εξατμιση racetech - Σελίδα 3 Icon_minitimeΔευ Ιουλ 08 2019, 00:12

power έγραψε:

ποιος ο λογος του επαναπρογραμματισμου τοτε???αστο οπως ειναι....
αν δεν βαλεις εξατμιση για να κερδισεις τα μεγιστα μην ασχοληθεις καν...
λαθος μοτο πηρες....ασχολεισαι με γραναζια το αν καιει κ να κρατας υψηλη ταχητητα κτλ....το μοτο ειναι V οτι κ να κανεις θα εχεις κ κραδασμους κ θα καιει λογο λιγο κυβικων στις ψηλες στροφες....αστο μαμα μην πετας λεφτα κ πουλατοοο....
αν κανεις ταξιδια τακτικα δικαβαλο με τριπλετα  κ μεχρι 140χλμ εισαι καλα...τα κυβικα στο δρομο δεν εχουν υποκαταστατο οτι κ να κανεις.
μεινε οπως εισαι κ θα καις κατω απο 5 λιτρα στα χλμ που λες...ποσο θες να καις?στα 4 φτανουν τα σκουτερ
εισαι μπερδεμενος νομιζω....

το αυτό ...

_________________
Αντώνης DL 650 L0 Black


εξατμιση racetech - Σελίδα 3 33ncnm10εξατμιση racetech - Σελίδα 3 33e6ee10εξατμιση racetech - Σελίδα 3 63u2ip10εξατμιση racetech - Σελίδα 3 Amzm8k10εξατμιση racetech - Σελίδα 3 2rpb8y10
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
nister



Τόπος : Φωκίδα
Registration date : 04/10/2017

εξατμιση racetech - Σελίδα 3 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: εξατμιση racetech   εξατμιση racetech - Σελίδα 3 Icon_minitimeΔευ Ιουλ 08 2019, 01:36

Δεν ξέρω τι σε κάνει να πιστεύεις πως είμαι μπερδεμένος. Μπορεί πράγματι να έχω κάνει λάθος επιλογή, αλλά αφού, απ' ό,τι έχω καταλάβει, υπάρχουν κάποια περιθώρια βελτίωσης μέσω του προγραμματισμού και πιθανότατα και εξάτμισης, θέλω να το παλέψω.
Το Varadero που είχα ήταν τέλειο για μένα σε ταξίδι σε ανοιχτό δρόμο, αλλά σε χωμάτινες διαδρομές και όχι μόνο, λόγω του ότι εγώ είμαι κοντός, και το μηχανάκι βαρύ, υπήρξαν στιγμές που ένιωθα μεγάλη ανασφάλεια, γι' αυτό και στράφηκα στο V-strom, το οποίο με καλύπτει σε πολύ μεγάλο ποσοστό αυτή τη στιγμή, εκτός από ταξίδια σε αυτοκινητόδρομο, όπου τα 140 πραγματικά χαω, ταχύτητα η οποία για τα γούστα μου είναι ιδανική, στο κοντέρ του vstrom αντιστοιχούν μάλλον σε κάτι πιο κοντά στα 160 και κατανάλωση σε κάτι πιο κοντά στα 7 λίτρα/100 χλμ.
Το γεγονός ότι είναι V δεν συνεπάγεται αναγκαστικά και κραδασμούς, απόδειξη το Varadero.
Πηγαίνοντας σταθερά με περίπου 100 στο κοντέρ δικάβαλος με μία μπαγκαζιέρα καίω εύκολα και κάτω από 4 λ/100χλμ, δεν έχω παράπονο.
Στη σελίδα στο facebook της ecu tuning, αναφέρονται σε επαναπρογραμματισμό ενός vstrom, το οποίο έχει μόνο φίλτρο, χωρίς όμως στο τέλος να παρουσιάζουν κάποια δυναμομέτρηση, ώστε να μπορώ να δω τη διαφορά σε σχέση με κάποιο που έχει και εξάτμιση. Θέλω το μέγιστο που μπορώ να πάρω, αλλά με σχετικά value for money επιλογές.
Τέλος, ευχαριστώ που ασχολείστε με τις απορίες μου, αν και ίσως έχουμε βγει εκτός θέματος.

Υ.Γ. Δεν ξέρω αν εγώ είμαι μπερδεμένος αλλά οι δημοσιεύσεις μου είναι σίγουρα, καθώς δεν ξέρω να κάνω παραθέσεις, ώστε να φαίνεται σε ποιο κομμάτι θέλω να απαντήσω με κάθε μου πρόταση, συγνώμη.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
nister



Τόπος : Φωκίδα
Registration date : 04/10/2017

εξατμιση racetech - Σελίδα 3 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: εξατμιση racetech   εξατμιση racetech - Σελίδα 3 Icon_minitimeΔευ Ιουλ 08 2019, 09:45

Μόλις επικοινώνησα με Racetech και μου επιβεβαίωσε αυτό που ήδη έχετε αναφέρει κάποιοι. μόνο κόψε ραψε και τιμή για το μαύρο με carbon και τοποθέτηση 250€. Τυχεροί όσοι προλάβατε!
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
power
Member
Member


Τόπος : ΠΑΝΤΟΥ ΚΑΙ ΠΟΥΘΕΝΑ
Registration date : 15/02/2014

εξατμιση racetech - Σελίδα 3 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: εξατμιση racetech   εξατμιση racetech - Σελίδα 3 Icon_minitimeΔευ Ιουλ 08 2019, 11:45

Γνωμη μου μην ασχολείσαι καν!πουλατοοο...μην το παλέψεις καν....χαμένος κόπος Κ χρήμα!
Με 5-6 ψωρο-ιππους που θα πάρεις δεν θα αλλάξει τιποτα λέμε!παλι Vstrom θα ειναι!εεεε θα πηγαίνει λιγο καλύτερα στην εκκίνηση Κ θα έχεις 10χλμ περισσότερο τελική Κ αν!!!εεε χεστηκε η φοράδα στο αλώνι!
Το στρωμα ειναι μοτο πασπαρτού!εσυ δεν βολεύεσαι με αυτό όπως και εγώ διότι το χρησιμοποιείς για συγκεκριμένες καταστάσεις και το θέλεις όπως το θέλεις(να βγαλεις το γούστο σου)και να σου κάνει το κέφι οταν το χρησιμοποιήσεις την ώρα που θα χρειαστείς!
Θες αλλη μοτο Κ νομιζω οτι θες Turing μοτο!το αν μπαινεις σε βατό χώμα μπαίνει ανετα!
Το στρωμα κλέβει φουλ στο κοντερ λεμεεε!αν θες πραγματικα 140 χλμ ταξιδιού δεν κάνει το στρωμα οτι Κ να το κανείς-φτιάξεις!διοτι τα χλμ αυτα αντιστοιχούν κοντερισια 160 πραγμα αδύνατον να πηγαίνεις ταξιδια φορτωμένος 3βαλιτσος Κ με το αμόρε!το μηχανακι γίνετε φτερο στο άνεμο Κ απλα δεν ακουει στον δρομο!θα καίει Κ βενζινη Κ λαδια!ασε που κυνδινευει η ζωή σου(160 τεζα φορτωμένος σε κομμάτια ανοιχτά εθνικής το μοτο σε πάει Κ δεν το πας)
Αυτο ειναι προσωπική άποψη Κ αυτος ειναι ο λογος που το πούλησα Κ στράφηκα σε αλλη κατηγορία μοτο.
Έχεις φάει κόλλημα με την ρεειστεκ!σε ειπα απο την αρχή δεν αξιζει μην ασχολείσαι δεν κερδιζεις απολύτως τιποτα!τι τυχεροί??κερδισαμε κανα τζόκερ???ηταν φτηνές τοτε Κ οι επώνυμες ηταν ακριβές Κ είχαμε στραφεί προς τα εκει!τωρα που ειναι τα ίδια λεφτά Κ φτηνότερες οι επωνυμες δεν ασχολείται κανείς!
Υπαρχουν η gpr,delkevic,Black Widow,Dominator επώνυμες εξατμίσεις(παγκόσμια)που ειναι ανώτερες Κ με τα ίδια λεφτά Κ κατι παραπανω περνεις ολοσωμη μαρκα!υπαρχει Κ η Race Guns ελληνική ίδια με την ρεειστεκ το λεω επειδή έφαγες φλασαρισμα με αυτήν αντι το μηχανακι σου(μην παρεξήγησε για να γελάσουμε το ειπα) Very Happy
Μην πετάξεις 600 γιουρο επιμένω πουλά το μοτο!παρε τα λεφτά βαλε Κ αυτα που θα φας Κ προχωρά σε κατι που να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις σου!ακομα Κ χασούρα να έχεις απο το στρωμα θα την κερδίσεις απο τα λεφτά που θα δωσεις Κ θα πάνε χαμένα!Οτι θες ρωτα εδω ειμαστε να βοηθήσουμε αν μπορούμε!
Όσα cc Κ hp να έχεις ποτε δεν θα φτάνουν!βαζουμε την λογικη κ προχωράμε!
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
nister



Τόπος : Φωκίδα
Registration date : 04/10/2017

εξατμιση racetech - Σελίδα 3 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: εξατμιση racetech   εξατμιση racetech - Σελίδα 3 Icon_minitimeΔευ Ιουλ 08 2019, 15:11

Η Racetech είναι η μόνη που μου αρέσει εμφανισιακά πάνω στο vstrom, τίποτα περισσότερο, τίποτα λιγότερο και απλά τότε υπήρχε ημιολόσωμη.
To Vstrom και το Tdm, νομίζω ότι είναι αυτά που προσεγγίζουν περισσότερο το ιδανικό για μένα και που απλά ελπίζω ότι με μερικές βελτιώσεις στα αδύνατα για εμένα σημεία θα μείνω αρκετά ικανοποιημένος με το vstrom που τελικά προτίμησα.
Δεν ψάχνω για γκάζια, απλά λίγο μεγαλύτερη μέση ταχύτητα.
Δυστυχώς τα touring, όπως είναι φυσικό, υστερούν και αυτά με τη σειρά τους σε άλλα σημεία, πιο σημαντικά για μένα.
Τελοσπάντων, το κουράσαμε το θέμα και αν και ελπίζω ότι κάνω λάθος, καθώς ο γραπτός λόγος εύκολα παρεξηγείται, νομίζω ότι έχεις ενοχληθεί από τα γραφόμενά μου. Σε κάθε περίπτωση σε ευχαριστώ για τις μέχρι τώρα απόψεις σου.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
power
Member
Member


Τόπος : ΠΑΝΤΟΥ ΚΑΙ ΠΟΥΘΕΝΑ
Registration date : 15/02/2014

εξατμιση racetech - Σελίδα 3 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: εξατμιση racetech   εξατμιση racetech - Σελίδα 3 Icon_minitimeΔευ Ιουλ 08 2019, 16:12

nister έγραψε:
Η Racetech είναι η μόνη που μου αρέσει εμφανισιακά πάνω στο vstrom, τίποτα περισσότερο, τίποτα λιγότερο και απλά τότε υπήρχε ημιολόσωμη.
To Vstrom και το Tdm, νομίζω ότι είναι αυτά που προσεγγίζουν περισσότερο το ιδανικό για μένα και που απλά ελπίζω ότι με μερικές βελτιώσεις στα αδύνατα για εμένα σημεία θα μείνω αρκετά ικανοποιημένος με το vstrom που τελικά προτίμησα.
Δεν ψάχνω για γκάζια, απλά λίγο μεγαλύτερη μέση ταχύτητα.
Δυστυχώς τα touring, όπως είναι φυσικό, υστερούν και αυτά με τη σειρά τους σε άλλα σημεία, πιο σημαντικά για μένα.
Τελοσπάντων, το κουράσαμε το θέμα και αν και ελπίζω ότι κάνω λάθος, καθώς ο γραπτός λόγος εύκολα παρεξηγείται, νομίζω ότι έχεις ενοχληθεί από τα γραφόμενά μου. Σε κάθε περίπτωση σε ευχαριστώ για τις μέχρι τώρα απόψεις σου.

Όχι ρε τρελός είσαι σιγά μην παρεξηγηθώ με τα γραφόμενά σου η εσυ με τα δικά μου λες και θα χωρίσουμε την περιουσία η σου έκλεψα κάτι ή μου έκλεψες εσύ απλώς όπως είπες ο γραπτός λόγος εύκολα παρεξηγείτε!
Λες τη γνώμη σου και εγώ την δική μου τώρα αν δε συμφωνούν δε σημαίνει κάτι αυτό!
Προσωπικά και τα δύο μηχανάκια και το Strom και το TDM πιστεύω ότι δε σε καλύπτουν Και δεν μπορούν να σου προσφέρουν τίποτα παραπάνω από ένα του τουριγκ μηχανάκι.Αντίθετα η κατηγορία που σου λέω εγώ μπορεί να σου προσφέρει πολλά περισσότερα από αυτά που νομίζεις ότι κερδίζεις με την κατηγορία που έχεις επιλέξει!
Προσωπικά όταν λέω για Τούρινγκ κατηγορία δεν εννοώ κάποια μηχανάκια δύστροπα η ιδιότροπά και ιδιόμορφα λέω για μηχανάκια όπως είναι το cbf 600 η το bandit 650 τα οποία είναι τετρακύλινδρα μπορούν να κρατήσουν μεγαλύτερη ωριαία ταχύτητα με λιγότερα καύσιμα  Εξίσου οικονομικά στην απόκτηση τους και το ίδιο αξιόπιστα κ παρισσοτερο απο το Vstrom χωρίς να θυσιάσεις την άνεση Του οδηγού του συνοδηγού το φόρτωμα το χωματόδρομο την καθημερινότητα και τα λοιπά
Το bandit δε είναι μηχανάρα με όλη τη σημασία της λέξεως παρεξηγημένο moto εχει τρομερές δυνατότητες στο λέω επειδή τυγχάνει να το είχα στην κατοχή μου πριν δύο χρόνια και είναι ίσως το μοναδικό μηχανάκι που μετάνιωσα όταν το πουλήςα και στο λεω εγω που αλλάζω μηχανάκια να φανταστείς ανά δύο χρόνια!
Αν δε πάρεις τα αντίστοιχα μηχανάκια στα 1000 + 1250 κυβικά αντίστοιχα θα πάθεις έρωτα μαζί τους!
Και σε ρωτάω εγώ τι μπορεί να σου προσφέρει παραπανω το Strom σε σχέση με τα δύο μηχανάκια που σου ανέφερα??
Όπως φορτώνεται το ένα φορτώνεται και το άλλο...
Όπως μπαίνεις στο χώμα το ένα μπαίνει και το άλλο ....
Ότι έξοδά έχει το ένα εχει και το άλλο από θεμα συντηρησης πχ ασφαλείας τελοσημα σερβις κτλ!
Όσα λεφτά κάνει το ένα κάνει Κ το άλλο στα μεταχειρισμένα μη σου πω και φθηνότερα!
Μπορούν όμως να σου προσφέρουν αυτά που δεν μπορούν το TDM και το στρώμα Κ τα ψαχνεις ΕΣΥ....είτε από θεμα φρενών είτε θέμα σταθερότητας είτε θέμα γκαζιού είτε από θέμα ωριαίας υψηλής ταχύτητας
Με το bandit  3βαλιτσος Κ μονος Κλείδωνα  Το μοτό στα 180 km συνεχόμενα χωρίς να καίει λάδια χωρίς να πιέζεται το μοτέρ χωρίς τίποτα για 1000χλμ συνεχόμενα ταξίδι....δε στεκόταν δίπλα του ούτε TDM ούτε τίποτα και στο δρόμο με αυτές τις ταχύτητες ήταν τσιμεντόλιθος δεν κούναγε μία !
Τελοσπάντων κουβέντα να γίνεται σου ξαναλέω όμως ότι εσένα και σύμφωνα με αυτά που θες σου ταιριάζει μια τέτοια moto δεν σε ξέρω αλλά έτσι νομίζω από τα γραφόμενα σου
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
nister



Τόπος : Φωκίδα
Registration date : 04/10/2017

εξατμιση racetech - Σελίδα 3 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: εξατμιση racetech   εξατμιση racetech - Σελίδα 3 Icon_minitimeΔευ Ιουλ 08 2019, 17:18

Το cbf το είχα στο μυαλό μου, αλλά φοβήθηκα τις μικρές διαδρομές της ανάρτησης (120mm vs 150mm) και μη έχοντας το οδηγήσει, αν θα είναι τόσο εύκολο σε σφικτο επαρχιακο δρόμο με κακης ποιότητας οδοστρωμα.
Δεν γράφω γενικά σε φόρουμ και μάλλον παρεξήγησα.
Σε ευχαριστώ για τον χρόνο σου!
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
power
Member
Member


Τόπος : ΠΑΝΤΟΥ ΚΑΙ ΠΟΥΘΕΝΑ
Registration date : 15/02/2014

εξατμιση racetech - Σελίδα 3 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: εξατμιση racetech   εξατμιση racetech - Σελίδα 3 Icon_minitimeΔευ Ιουλ 08 2019, 18:53

nister έγραψε:
Το cbf το είχα στο μυαλό μου, αλλά φοβήθηκα τις μικρές διαδρομές της ανάρτησης (120mm vs 150mm) και μη έχοντας το οδηγήσει,  αν θα είναι τόσο εύκολο σε σφικτο επαρχιακο δρόμο με κακης ποιότητας οδοστρωμα.
Δεν γράφω γενικά σε φόρουμ και μάλλον παρεξήγησα.
Σε ευχαριστώ για τον χρόνο σου!

σιγα τα αυγα για τις διαδρομες.....εντουροβολτα θα κανεις με το στρωμα???ΟΧΙ...Aπλα πατημενο χωματοδρομο θα πας....εεεε εκει σε πανε κ αυτα που σε ειπα....γιατι αμα σκεφτεις με τα ελαστικα τα ασφαλτινα που φορανε οι περισσοτεροι ουτε το στρωμα μπαινει....κ ποσες φορες θα μπεις??αν αναλογιστεις οτι ολα τα στρωματα κατα 90% φορανε ποδια τοτε η αποσταση μειωνεται κ φτανει στο υψος τον μοτο που σε ειπα απο το εδαφος....χωμα θα μπεις οχι να κυνηγιεσαι να καλυψεις χλμ εθνικης....εχω μπει σε βουνο στην ΘΑΣΟ σε κατι κομματια-χαρακωματα που ουτε κ εγω το πιστευα....μιλαμε αυτα οταν το 90% των χιλιομετρων σου ειναι εθνικη κ επαρχιακους δρομους κ ενα 10% σε πατημενο χωμα....αστα μελετημενα κ ψαγμενα που αν τα σκεφτεις κ αναρωτηθεις θα δεις πως δεν εχω αδικο..το bandit ειναι ανωτερο απο το cbf σε ολα τουυυυ....το ειχα κ το αλλο το ειχε φιλος κ το εχω χιλιοοδηγησει....
κ ναι οσο κ αν σου φαινεται παραλογο-παραδοξο εχουν χαμηλο κεντρο βαρους σε σχεδον ορθια θεση οδηγησης που δεν σε κουραζει κ ειναι τοσο μαζεμενα μοτο που δεν σε δυσκολευουν...η αναρτηση τους διαβαζει αρκετα καλυτερα απο το στρωμα κ στο ταξιδι ειναι κλασεις ανωτερα απο το στρωμα....η θεση αρχικα σε ξενιζει αλλα μετα απο καποια χλμ το σωμα παιρνει θεση κ εισαι μια χαρα...αντιθετα το στρωμα αρχικα εισαι ανετος κ μετα απο λιγο καποια χλμ συνεχομενα 150+ λογο ορθιας θεσης γινετε κουραστικο λογο οτι ολες οι ανωμαλιες περνανε στην μεση κ η ορθια σταση γινετε απο ΣΥΝ σε ΜΕΙΟΝ του....εχω κανει ταξιδι συνεχομενο με το vstrom 1000xlm μονο βενζινη κ ειπα θεε μου ποτε θα φτασωωωωω....κατεβηκα κ η γυναικα εκανε μασαζ συν οτι στο δρομο εβαζα το χερι μου στην μεση κ εκανα μασαζ.....με το bandit εκανα μια φορα 1.000χλμ κ αλλη μια 1.200χλμ κ κατεβαονοντας ημουν ξεκουραστος πηγα για φαγητο κ ελεγα κ αλλο να εκανα δεν με ενοιαζε.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
nister



Τόπος : Φωκίδα
Registration date : 04/10/2017

εξατμιση racetech - Σελίδα 3 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: εξατμιση racetech   εξατμιση racetech - Σελίδα 3 Icon_minitimeΤρι Ιουλ 09 2019, 17:35

Δεν είναι ότι έχεις άδικο, απλά έχω βολευτεί τόσο πολύ το Vstrom, που μέχρι να πάω δικάβαλος με τριπλέτα για αρκετά χιλιόμετρα ανά ημέρα, σκεφτόμουν πόσο βλάκας ήμουν που δεν είχα κάνει νωρίτερα τη μετάβαση απ' το Varaderο, οπότε τώρα κοιτάω μήπως μπορώ να βελτιώσω λίγο τη κατάσταση σε μία χρήση που πιθανότατα θα την κάνω το πολύ μια φορά το χρόνο, αλλά την ονειρεύομαι όλο τον υπόλοιπο χρόνο.
Επιπλέον έχω συνηθίσει τον τρόπο που στρίβουν τα δικύλινδρα "on-off" που με φοβίζει ότι θα με ξενίσει κάτι διαφορετικό. Για να καταλάβεις, μια φορά που είχα πάρει ένα cbf 1000 βόλτα για καμιά 10ριά χλμ , αν αφαιρέσεις τον κινητήρα, τον οποίο ερωτεύτηκα, δεν μου άρεσε καθόλου στο στρίψιμο, προφανώς βέβαια επειδή δεν το είχα συνηθίσει, μιας και όλοι λένε τα καλύτερα.
Τέλος, λόγω ηλικίας και οικογενειακών υποχρεώσεων δεν με παίρνει για πολλές-πολλές αλλαγές.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
loverdos11
moderator
moderator
loverdos11

Ηλικία : 35
Τόπος : ΝΕΑ ΣΜΥΡΝΗ
Registration date : 11/03/2012

εξατμιση racetech - Σελίδα 3 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: εξατμιση racetech   εξατμιση racetech - Σελίδα 3 Icon_minitimeΤρι Ιουλ 09 2019, 20:38

παρά ξεφεύγει από το θέμα εξάτμιση η κατάσταση ...
πείτε τα σε πμ

_________________
Αντώνης DL 650 L0 Black


εξατμιση racetech - Σελίδα 3 33ncnm10εξατμιση racetech - Σελίδα 3 33e6ee10εξατμιση racetech - Σελίδα 3 63u2ip10εξατμιση racetech - Σελίδα 3 Amzm8k10εξατμιση racetech - Σελίδα 3 2rpb8y10
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
nister



Τόπος : Φωκίδα
Registration date : 04/10/2017

εξατμιση racetech - Σελίδα 3 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: εξατμιση racetech   εξατμιση racetech - Σελίδα 3 Icon_minitimeΤετ Ιουλ 10 2019, 00:28

Έχεις δίκιο. Συγνώμη.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
 

εξατμιση racetech

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 3 από 3Μετάβαση στη σελίδα : Επιστροφή  1, 2, 3

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
 :: ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ-ΑΝΑΒΑΤΗΣ :: Εξατμίσεις-
Μετάβαση σε: