ΦόρουμΠόρταλΕικονοθήκηΗμερολόγιοΕγγραφήΣύνδεση

Μοιραστείτε | 
 

 παλμικος αποθειικωτης μπαταριων

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω 
Μετάβαση στη σελίδα : Επιστροφή  1, 2
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
Χείρων
Member
Member


Ηλικία : 52
Registration date : 30/08/2013

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: παλμικος αποθειικωτης μπαταριων   Πεμ Αυγ 21 2014, 22:17

Σημαντικό!
Αυτό τον καιρό έχω τον αποθειικωτή πάνω στην μπαταρία του αυτοκινήτου.
Τον είχα πιασμένο με τους κροκόδειλους του φορτιστή.
Έπιασα και τον βίδωσα κανονικά πάνω στους πόλους της μπαταρίας και το βζζζ αυξήθηκε.
Ακόμα περισσότερο αυξήθηκε η θερμοκρασία των πηνίων και του fet.

Συμπέρασμα:
Η αγωγιμότητα είναι σημαντική!
Πρεσάρετε ακροδεκτάκια πάνω στα καλώδια και βιδώστε τα σταθερά στους πόλους της μπαταρίας.
Επίσης τα καλώδια του αποθειικωτή να είναι κοντά. Νομίζω 15-20 πόντοι φτάνουν.
 study
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Χείρων
Member
Member


Ηλικία : 52
Registration date : 30/08/2013

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: παλμικος αποθειικωτης μπαταριων   Δευ Σεπ 15 2014, 19:09

Νεο στοιχείο:

To αυτοκίνητο έκατσε ακίνητο για κανένα μήνα με τον αποθειικωτή πάνω στην μπαταρία του βιδωμένο στους πόλους. Και η μπαταρία στον φορτιστή.

Αποσύνδεσα σήμερα τον φορτιστή, πήρα μία βαθιά ανάσα και με τον αποθειικωτή πάνω στην μπαταρία δοκίμασα να βάλω μπρος.

Πήρε με την τέταρτη μιζιά. Μιζιές των τριών δευτερολέπτων. Είχε μείνει ακίνητο τόσον καιρό και τα έχει τα χρονάκια του. Είναι Atos του 02. Δουλεύει κανονικά με τον αποθειικωτή πάνω στην μπαταρία όπως είπα. Δεν ακούγεται κάτι παράξενο, ούτε καν κάποιο παράσιτο στο ραδιο σιντι.

Η μπαταρία των 8+ χρόνων γύρισε τον κινητήρα με μεγάλο τσαγανό και στις τέσσερις μιζιές. Όχι απλά μεγάλο, ποτέ δεν την άκουσα να έχει τόση δύναμη! Ακουγόταν σαν ηλεκτρικό δράπανο σε φουλ στροφες.

Βέβαια έχει και ένα μήνα πάνω στον φορτιστή. Θα δείξει....

Basketball
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Χείρων
Member
Member


Ηλικία : 52
Registration date : 30/08/2013

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: παλμικος αποθειικωτης μπαταριων   Κυρ Μαϊος 10 2015, 16:58

Νεότερα:

Φέτος ο χειμώνας ήταν δύσκολος! Κάτι τα κρύα, κάτι οι γρίπες, κάτι κάποια άλλα γεγονότα και η μηχανή έμεινε σκεπασμένη για 4,5 και βάλε μήνες.
Όλον αυτό τον καιρό η μπαταρία της ήταν στον φορτιστή και ο αποθειικωτής συνδεδεμένος. Όταν ήρθε ο καιρός να την περπατήσω αποσύνδεσα την μπαταρία και την μέτρησα: 13,2 βολτ. Τέτοια τάση δεν είδα ποτέ στο παρελθόν σ αυτή την μπαταρία. Μία φτηνή G.K. YTX12-BS των 35 ευρώ. Η τάση παρέμενε οριακά στα 13 βόλτ και μετά από τρία 24ωρα!!! Και η μπαταρία να σημειώσουμε έχει συμπληρώσει τρία και μισό χρόνια ζωής!

Την έβαλα πάνω στην μηχανή και άνοιξα τον διακόπτη. Η μηχανή ξύπνησε με μία βίαιη μιζιά των δύο-τριών δευτερολέπτων. Τις επόμενες μέρες έπαιρνε μπρος ακαριαία! Τσακμάκι! Μπράβο ρεύμα είπα! Η μπαταρία όχι μόνο αναγεννήθηκε αλλά έγινε δυνατότερη κι από καινούρια!... Τελικά το μαραφέτι κάνει δουλειά. Αυτό είναι το μόνο σίγουρο πλέον.

Όμως "άγνωστες και πικρές οι βουλές του Αλλάχ" και μετά από μία βδομάδα ένδοξης σταδιοδρομίας η μπαταρία έπαθε "καρδιακό" πάνω σε μία μιζιά και πέθανε ακαριαία...

Πιάσ το αυγό και κούρευτο δηλαδή!.....

Να πούμε και του στραβού το δίκαιο η μπαταρία τα είχε τα χρονάκια της. Τρία και μισό χρόνια ίσως είναι πολλά για μία φτηνή μπαταρία! Οι σύγχρονες μπαταρίες για να μπορούν να δώσουν τα μεγάλα ρεύματα εκκίνησης φτιάχνονται από πολύ λεπτές πλάκες μολύβδου οι οποίες είναι ταυτόχρονα πιο ευπαθείς. Γι αυτό συνήθως καταστρέφονται ακαριαία. Αδυνατίζουν οι πλάκες με τον καιρό και πάνω στην μιζιά το μεγάλο ρεύμα τις σπάει. Ίσως λοιπόν κάποια μειωμένη αγωγιμότητα των γερασμένων πλακών λόγω επικαθίσεων θείου να τις βοηθάει να επιβιώνουν με αντίστοιχα μειωμένα βέβαια ρεύματα....

Εικάζω πως η συγκεκριμένη G.K. καθάρισε καλά από τις επικαθήσεις θείου πάνω στον αποθειικωτή. Οι πλάκες της όμως ήταν ήδη αδυνατισμένες λόγω γήρατος και δεν άντεξαν για πολύ στο αυξημένο ρεύμα.

Τι θα συνέβαινε αν δεν την αποθειίκωνα; Θα ήταν σίγουρα πιο "ψόφια"  και ίσως έτσι να έβγαζε μερικούς μήνες ακόμα. Αλλά μάλλον όχι πολλούς. Άντε να έβγαζε το καλοκαίρι.

Είναι καλή τελικά ή κακή η αποθειίκωση; Στις μπαταρίες βαθιάς εκφόρτισης που φτιάχνονται από χοντρές πλάκες μολύβδου είναι σίγουρα καλή. Στις μπαταρίες εκκίνησης που φτιάχνονται από πολλές λεπτές πλάκες μολύβδου η αποθειίκωση είναι μεν καλή και απαραίτητη αλλά με μέτρο. Αν η μπαταρία είναι καλής ποιότητας και δεν σπάνε οι πλάκες της εύκολα πιστεύω πως βοηθάει περισσοτερο. Αν είναι φτηνιάρα ίσως χρειάζεται αποθειίκωση σε μικρότερο βαθμό.

Προσωπικά από εδώ και στο εξής θα εφαρμόζω αποθειίκωση για ένα μήνα τον χρόνο. Τον υπόλοιπο καιρό αν η μηχανή κάθεται, η μπαταρία θα βρίσκεται πάνω στον φορτιστή σε πρόγραμμα συντήρησης. Και ίσως αυτό το δεύτερο να είναι και το σημαντικότερο!

sunny
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
DiverStrom
Member
Member


Ηλικία : 34
Τόπος : Σέρρες - Ασπροβάλτα
Registration date : 02/04/2011

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: παλμικος αποθειικωτης μπαταριων   Κυρ Μαϊος 10 2015, 17:16

Ολα super και τεκμηριωμενα !!!

Αλλα ειδικα για την τελευταια φραση ακολουθω με κλειστα ματια πλεον...
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
 

παλμικος αποθειικωτης μπαταριων

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 2 από 2Μετάβαση στη σελίδα : Επιστροφή  1, 2

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
 :: ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ-ΑΝΑΒΑΤΗΣ :: Ηλεκτρικά-
Μετάβαση σε: