ΦόρουμΠόρταλΕικονοθήκηΗμερολόγιοΕγγραφήΣύνδεση

Μοιραστείτε | 
 

 ΤΡΟΧΟΙ ΜΕ ΑΚΤΙΝΕΣ tubeless=MISSION COMPLETE!

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω 
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
geocombo



Ηλικία : 41
Τόπος : chania
Registration date : 07/02/2010

ΔημοσίευσηΘέμα: ΤΡΟΧΟΙ ΜΕ ΑΚΤΙΝΕΣ tubeless=MISSION COMPLETE!   Κυρ Νοε 04 2012, 09:51

http://imageshack.us/g/1/9848304/
Οπως ποσταρα και στο φορουμ του vstrom.gr ,παρτε μια γευση και αναμενω σχολια.Οι τροχοι ειναι κομπλε με δισκοπλακες-γραναζιερα κτλ. απο CAPONORD,εχουν ταιριαξει στο μηχανακι απολυτα,σχεδον factory,ειναι πανευκολες οι αλλαγες αναλωσιμων(τακακια,δισκοπλακεσ-γραναζια κτλ.-χωρισ να βγαζεις τον τροχο και να σκοραπνε αποστατεσ κτλ.),χρησιμοποιηθηκαν οι μαμα αξονες και δαγκανες,υπολοιπες λεπτομερειες σε συζητηση στο φορουμ.Οπως φενεται στισ φωτογραφιες(καντε ROTATE),Η μοτοσυκλετα ειναι ακομα not-ready to ride ,γιατι ταυτοχρονα εγινε βελτιωση-επισκευη της απαραδεκτης καμπανας του dl,Θα ακολουηθσει αναλυτικο post για να ενημερωσω πως λυθηκε οριστικα το chudder 3.000-4000 ,και πως ομαλοποιηθηκε συνολικα η λειτουργια της μοτοσυκλετας.Η βελτιωση εγινε βαση του χρηστη SHAREALIKE απο ADVRIDER,για οσους ξερουν,και τον ευχαριστω πολυ για την πολυτιμη βοηθεια.Οσον αφορα τους τροχους θα ακολουθησου πολλες φωτογραφιες και σχολια απο τη συμπεριφορα του v-strom κατα τη διαρκεια του "βαζω χιλιομετρα".Η δουλεια ξεκινησε και ολοκληρωθηκε στα Χανια κρητης με μερακι ,με τσικουδια,μετα βραδυνων συσκεψεων(χωρις την ΤΡΟΙΚΑ,τον Μπεννυ και τον Αντωνακη),μετα κοπων και βασανων ειμαι πολυ ευχαριστημενος με το αποτελεσμα. OK (το μηχανακι φοραει επισης tail riser linkages 2.5cm) Arrow


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://www.ebw.gr
painterakis
gold member
gold member


Ηλικία : 42
Τόπος : Ο Δρόμος ...
Registration date : 18/01/2008

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΤΡΟΧΟΙ ΜΕ ΑΚΤΙΝΕΣ tubeless=MISSION COMPLETE!   Κυρ Νοε 04 2012, 10:45

ενδιαφέρον, πάρα πολύ ενδιαφέρον ...

έτσι για να έχουμε τροφή για συζήτηση ...

1. το κόστος τις ζάντας
2. επειδή δε το έχω ψάξει, οι δίσκοι από το caponord είναι τις ίδιας διαμέτρου με του δικού μας; εμπρός - πίσω.
κάπου το λές απλά μιας και το έχεις γράψει το κείμενο σα μια γραμμή δε "φαίνεται"
3. το στεφάνι είναι για tubeless (σαν του GS) ή όχι;

έχουμε και άλλες ερωτήσεις ... αλλά τώρα πάμε με το πρώτο πακέτο αυτών alien
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
geocombo



Ηλικία : 41
Τόπος : chania
Registration date : 07/02/2010

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΤΡΟΧΟΙ ΜΕ ΑΚΤΙΝΕΣ tubeless=MISSION COMPLETE!   Κυρ Νοε 04 2012, 10:53

1. το κόστος τις ζάντας= Σχετικο(απο 400€-800€)μιας και τα βρηκα USED(καινουργια τα ξεχνας,πανω απο 1000€) σε αριστη κατασταση περιπου 500€
2. επειδή δε το έχω ψάξει, οι δίσκοι από το caponord είναι τις ίδιας διαμέτρου με του δικού μας; εμπρός - πίσω. =ΟΧΙ,δεν ειναι της ιδιας διαμετρου,μπροστα ειναι 1cm μικροτεροι και πισω 2cm μεγαλυτερη η δισκολακα,το προβλημα ειναι πισω που χρειαζεται δουλεια(μικρυναμε τη διαμετρο του δισκου 1cm,ενω μπροστα χωρισ καμμια μετροπη πατει το 99% του τακακιου ,μονο που χρειαστηκε αποστατηκεσ ροδελες να μπουνε λιιιιιιιγο μεσα οι δαγκανες.
κάπου το λές απλά μιας και το έχεις γράψει το κείμενο σα μια γραμμή δε "φαίνεται"
3. το στεφάνι είναι για tubeless (σαν του GS) ή όχι;= το στεφανι ναι ειναι TUBELESS. ΚΑΙ Π Ο Λ Υ !!! ΕΛΑΦΡΥΤΕΡΕΣ απο τισ μαμα χυτες.

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://www.ebw.gr
painterakis
gold member
gold member


Ηλικία : 42
Τόπος : Ο Δρόμος ...
Registration date : 18/01/2008

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΤΡΟΧΟΙ ΜΕ ΑΚΤΙΝΕΣ tubeless=MISSION COMPLETE!   Κυρ Νοε 04 2012, 11:16

alien : επειδή δε το έχω ψάξει, οι δίσκοι από το caponord είναι τις ίδιας διαμέτρου με του δικού μας; εμπρός - πίσω.
geocombo: ΟΧΙ,δεν ειναι της ιδιας διαμετρου,μπροστα ειναι 1cm μικροτεροι και πισω 2cm μεγαλυτερη η δισκολακα,το προβλημα ειναι πισω που χρειαζεται δουλεια(μικρυναμε τη διαμετρο του δισκου 1cm,ενω μπροστα χωρισ καμμια μετροπη πατει το 99% του τακακιου ,μονο που χρειαστηκε αποστατηκεσ ροδελες να μπουνε λιιιιιιιγο μεσα οι δαγκανες.
alien : οι δισκόπλακες του δικού μας δε "κουμπώνουν" στις ζάντες του caponord ή απλά ήθελες να έχεις δυο ζευγάρια ζάντες και δε το προσπάθησες;

alien : εσύ έχεις το 1000άρι και εγώ το 650. Έχουμε τους ίδιους δίσκους φρένων αλλά διαφορετικό γρανάζι κίνησης πίσω. το δικό σου προσαρμόστηκε εύκολα ή έβαλες του caponord;βασικά το νούμερο 5 στη παρακάτω φώτο είναι του 1000 ή του capornod;


alien : είπες παραπάνω ότι άξονες και αποστάτες χρησιμοποίησες τους δικούς σου,ε;
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
geocombo



Ηλικία : 41
Τόπος : chania
Registration date : 07/02/2010

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΤΡΟΧΟΙ ΜΕ ΑΚΤΙΝΕΣ tubeless=MISSION COMPLETE!   Κυρ Νοε 04 2012, 11:42

Τις δισκοπλακες τις μαμα(μπρος-πισω) απλα τις ξεχνας διοτι δεν ταιριαζουν στα κεντρα των τροχων με κανενα τροπο,σε οτι με ρωτας για το πισω γραναζι ,επισης τη μαμα γραναζιερα (ολα μαζι με σινεμπλοκ+γραναζι) την ξεχνας-δεν μπαινει στο κεντρο-μπηκε ο τροχος κομπλε με τη γραναζιερα του capo(η διαμετρος της δισκοπλακας δεν ταιριαζει και την φρεζαραμε κατα 1cm) χωρις την αναγκη αποστατη αριστερα(χρησιμοποιηθηκε η "μαμα" αποσταση(,number9 της photo),κατι το οποιο εκτος οτι διευκοληνε κατα πολυ τη δουλεια μας ελυσε το γνωστο προβλημα του 1000αριου με το μη σωστο εργοστασιακο κεντραρισμα μπροστα και πισω γραναζιου,ενω Στην δεξια πλευρα απλα μικρυναμε το αποστατη του Aprilia κατα 14mm.Ο πισω αξονας του v-strom ταιριαζει γαντι στον τροχο,αφου οι φωλιες των ρουλεμαν ειναι ολοιδιες, και το μονο που αλαχτηκε ειναι οι τσιμουχες των ρουλεμαν.Επιστρεφοντας στα του μπροστινου για να σου λυσω καποιες αποριες,νομιζω οτι στο 650 θα εχεις προβλημα με τον ατερμονα του κοντερ,(το 1000 το εχει στο μπροστινο γραναζι),κατα τα αλλα εκτος του οτι βαλαμε απο μια αποστατικη ροδελα σε καθε βαση των δαγκανων για να ερθουν "ελαφρωσ πιο μεσα" λογω στενοτερου κεντρου του Aprilia,δεν προεκυξε αλλη δυσκολια.Τα ρουλεμαν του v-strom μπαινουν ευκολα λογο ιδιας φωλιας ,αλλα τα αλλαξαμε γιατι ειναι στενοτερα και δεν βγαινουν "προσωπο" με το κεντρο,με αλλα πιο φαρδια,μπηκαν τσιμουχες κομπλε και δυο αποστατες δεξια-αριστερα (δεν θυμαμαι την αποσταση του καθενα...),και ο ο εσωτερικος οδηγος στο κεντρο του τροχου μπηκε του v-strom αφου κοντυνε κατα 3cm.

Το πιο σοβαρο εμποδιο στη μετατροπη ητανε οτι λογω στενοτερου κεντρου πισω η κοντρα της δαγκανας δεν φωλιαζε στο Στοπ του ψαλιδιου,με αποτελεσμα να χρειαστει μηχανουργειο για να μακρυνουμε τη φωλια-το θηλυκο δλδ-της κοντρας στα 24mm(περιπου 12mm πιο εξω).H δουλεια ειναι εργοστασιακη - θα δεις απο τισ φωτογραφιες-αλλα κοστισε 50€.Αυτο ητανε το κερασακι και το πιο δυσκολο κομματι στη μετατροπη,διοτι υπηρχαν σκεψεις να φερουμε πιο μεσα το στοπ του ψαλιδιου.... Κατι το οποιο θα μας καθυστερουσε υπερβολικα(βγαλε ψαλιδι-μηχανουργειο κτλ..) και θα αφαιρουσε απο τη μοτοσυκλετα τη δυνατοτητα να επιστρεψει ανα πασα στιγμη στους "μαμα" τροχους.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://www.ebw.gr
geocombo



Ηλικία : 41
Τόπος : chania
Registration date : 07/02/2010

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΤΡΟΧΟΙ ΜΕ ΑΚΤΙΝΕΣ tubeless=MISSION COMPLETE!   Τρι Νοε 06 2012, 20:39

Σημερα το απογευμα εβγαλα τη μηχανη απο το συνεργειο,με τη νεα βελτιωμενη καμπανα-η διαφορα με τη μαμα ειναι χαοτικη!,σαν να οδηγας 4κυλινδρο,(θα ανοιξω topic περι αυτου λιαν συντομως),οι εντυπωσεις απο τους τροχους ειναι η πολυ καλυτερη αποκριση των φρενων και η λιγο πιο αερατη αλλαγη κατευθυνσης στα πολλα χλμ 140+,και επαθα πλακα το πως με κοιταζαν 2-3 stromata που πετυχα στο δρομο! cyclops ,Οταν πηγα δε στο μαγαζι ενος φιλου με αξεσουαρ για να του δειιξω το δημιουργημα ,μου την πεσανε να την πουλησω.χαχαχα.Δεν το δινω το μηχανακι γιατι πλεον το γουσταρω παρα πολυ ετσι που δειχνει πιο "περιπετειωδες".Φυσικα ειναι υποκιμενικο αυτο ,αν και προτινω την μετατροπη σε οποιον θελει κατι "ιδιατερο" στην εμφανιση και στο πιο "αερατο βημα λογω λιγοτερου βαρους (περιπου 4κιλα) εξοικονομηση.Βεβαια στα αρνητικα ειναι η συντηρηση που θελουν οι τροχοι με ακτινες με οτι αυτο συνεπαγεται. Shocked

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://www.ebw.gr
geocombo



Ηλικία : 41
Τόπος : chania
Registration date : 07/02/2010

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΤΡΟΧΟΙ ΜΕ ΑΚΤΙΝΕΣ tubeless=MISSION COMPLETE!   Τρι Μαρ 05 2013, 20:32



Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΜΟΥ ΚΟΥΚΛΑ Razz





ΚΑΙ ΛΙΓΟ.....FREERIDE... ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΙΓΟΣΤΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΧΡΟΝΟ... kalmi

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://www.ebw.gr
george kastoria
Member
Member


Ηλικία : 44
Τόπος : KASTORIA
Registration date : 14/10/2009

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΤΡΟΧΟΙ ΜΕ ΑΚΤΙΝΕΣ tubeless=MISSION COMPLETE!   Τρι Μαρ 05 2013, 20:37

OK πολλη καλη δουλεια goood
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
socrates
vstromhellasforum Fanatic
vstromhellasforum Fanatic


Τόπος : Αθήνα, Χαλκίδα
Registration date : 25/06/2010

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΤΡΟΧΟΙ ΜΕ ΑΚΤΙΝΕΣ tubeless=MISSION COMPLETE!   Τρι Μαρ 05 2013, 20:46

respect

Πραγματικά από τα πιο ξεχωριστά vstrom που έχω δει με τολμηρές αλλά πετυχημένες αλλαγές!
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
eti666



Ηλικία : 41
Τόπος : ΚΕΡΚΥΡΑ
Registration date : 28/03/2010

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΤΡΟΧΟΙ ΜΕ ΑΚΤΙΝΕΣ tubeless=MISSION COMPLETE!   Τρι Μαρ 05 2013, 21:22

+ 1000 μπράβο για την customιά σου είμαι πολύ υπέρ αυτών.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
 

ΤΡΟΧΟΙ ΜΕ ΑΚΤΙΝΕΣ tubeless=MISSION COMPLETE!

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή 

 Παρόμοια θέματα

+
Σελίδα 1 από 1

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
 :: ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ-ΑΝΑΒΑΤΗΣ :: Προστασία, οπτικές βελτιώσεις-
Μετάβαση σε: