ΦόρουμΠόρταλΕικονοθήκηΗμερολόγιοΕγγραφήΣύνδεση

Μοιραστείτε | 
 

 Σκληρότητα ελατηρίων + Λάδι

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω 
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
Επισκέπτ
Επισκέπτης



ΔημοσίευσηΘέμα: Σκληρότητα ελατηρίων + Λάδι   Σαβ Ιουλ 28 2012, 16:41

Δεν ήθελα να γράψω εντυπώσεις μέχρι να κάνω κάποια χιλιόμετρα με τα νέα ελατήρια μπροστά και το service στην πίσω ανάρτηση.

Έχοντας κάνει λοιπόν αρκετά χλμ. απ' την τοποθέτηση των νέων ελατηρίων, είπα να θέσω κι εγώ κάποιους προβληματισμούς μου.

Κατ' αρχήν, να πω ότι άλλαξα τα παλιά ελατήρια της καλής μου με Hyperpro προοδευτικά και το λάδι που είχαν μέσα (15άρι), έκανα service στην πίσω ανάρτηση και τοποθέτησα ελατήριο Ohlins και φοράω γέφυρα.

Αυτό που παρατήρησα απ' την πρώτη στιγμή που οδήγησα τη μηχανή είναι η αίσθηση στιβαρότητας που σου αποπνέουν τα μπροστινά (κυρίως) ελατήρια, σε σημείο όμως που σε ανώμαλο δρόμο καταντάει κουραστικό. Ναι, σίγουρα είναι σκληρότερα και τα στύβεις καλύτερα σε δρόμο με στροφιλίκια, ναι έχω άμεση πληροφόρηση ακόμα και για το χαλικάκι που βρίσκεται στο δρόμο, ναι σε απότομο φρενάρισμα η βύθιση του μπροστινού είναι πλέον φυσιολογική έως και μηδαμινή, αλλά στο βωμό όλων αυτών έχει θυσιαστεί η άνεση με την οποία κρατούσα κάποτε το τιμόνι μου και η απορρόφηση των κραδασμών. Σ' αυτό (επειδή έχω διαβάσει πολλά και διάφορα) θα ήθελα τα φώτα σας. Βασικοί μου προβληματισμοί είναι να μπέρδευα το 15άρι λάδι με 10 άρι (50 / 50) για να μου έβγαινε η οξύτητα στο 12,5;;; Να στραφώ προς intiminators;; Μετά από καιρό, με τη χρήση θα "μαλακώσουν"; Οποιαδήποτε άλλη συμβουλή, είναι καλοδεχούμενη.

Για την πίσω ανάρτηση, μόνο καλά λόγια έχω να πω μετά το service. Το ελατήριο είναι αρκετά σφιχτό και (λόγω του δικού μου βάρους που δεν ξεπερνά τα 75 kg) πιστεύω πως είναι λίγο παραπάνω απ' ότι θα έπρεπε (κάτι που δεν μ' ενοχλεί ιδιαίτερα μιας και συνήθως κινούμαι με τη γυναίκα. Άλλα 50 ολόκληρα κιλά!). Στην τελευταία (πιο χαλαρή) ρύθμιση της προφόρτισης του ελατηρίου, νιώθω μια ασάφεια που δεν μ' ευχαριστεί στις στροφές αλλά νιώθω επίσης και το ελατήριο να μη λειτουργεί όπως θα έπρεπε σε συνεργασία με την ανάρτηση. Με μερικά κλικς παραπάνω όλα φαίνεται να δουλεύουν ρολόι, με αισθητά καλύτερη συμπεριφορά όταν είμαι με 2ο άτομο (που σημαίνει ότι πρέπει να φάω περισσότερο φαΐ να μεγαλώσω)...

Το βασικό μου θέμα λοιπόν είναι το μπροστινό. Σας ακούω...

Υ.Γ. Υπάρχει περίπτωση να μπορούν να μπουν τα παλιά ελατήρια μου σε XT του 2000;;;
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
al_tzamp
vstromhellasforum Enthusiast
vstromhellasforum Enthusiast


Ηλικία : 37
Τόπος : Σέρρες - Αθήνα
Registration date : 29/01/2009

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Σκληρότητα ελατηρίων + Λάδι   Σαβ Ιουλ 28 2012, 21:15

Μπροστινό με Hyperpro + 15αρι λαδάκι όλα τα λεφτά για μένα!
15αρι φορούσα από την αρχή σχεδόν που πήρα την μοτό και δεν θα γυρνούσα σε 10αρι με τίποτα. Όταν δε έβαλα τα Hyperpro ένιωσα το vstrom να το ελέγχω καλύτερα, ήταν σαν ποδήλατο και όχι σαν πλεούμενο! Δεν σκληραίνει με το λάδι το μπροστινό, σφίγγει λίγο όμως η απόσβεση (π.χ. βυθίζεσαι το ίδιο αλλά λίγο πιό αργά, και επαναφέρεσαι λίγο πιό αργά)

Κατ αρχήν στην ερώτησή σου για το αν θα μαλακώσει, μπορώ να σου πώ οτι το ελατήριο οχι ..στο άμεσο μέλλον τουλάχιστο, αλλά τα λαδάκια σίγουρα με την χρήση γίνονται νεράκι...!

Χωρίς να θέλω να κάνω τον έξυπνο, πόσο καιρό είχες τη μοτο με μαμα ελατήρια και λάδια?
Μήπως το πρόβλημα σου είναι η απότομη αλλαγή και όχι οτι είναι σκληρό το μπροστινό σου πλέον, αλλα απλά είναι σκληρότερο από πρίν? πόσο καιρό έχει που τα άλλαξες, πόσο το έχεις οδηγήσει από τότε?

Άν είχες τα ίδια ελατήρια θα σου έλεγα οτι σε 1 κ κάτι χρόνο τα λαδάκια σου θα γίνουν πάλι νεράκι και θα εχεις τα ίδια αποτελέσματα. Τώρα όμως με τα Hyper δεν ξέρω.. είσαι και 75 κιλά! εγώ είμαι 115 και τα χαιρόμουνα έχοντας δεί σημαντική διαφορά στη σκληρότητα.
...μήπως δεν σου φταίνε τα λάδια αλλά τα ελατήρια? μήπως έπρεπε να πάς σε κάτι πιό μαλακό?

Όσο για τα ιντιμινατορς, χωρίς να τα έχω φορέσει, από αυτά που διάβαζα εδώ καταλαβαίνω οτι δεν θα σου προσφέρουν άνεση... Αλλά να μην σε πάρω στον λαιμό μου για αυτό, καλύτερα να μιλήσουν οι σχετικοί, ...αν τελικά υπάρχει κατάληξη στο θέμα ιντιμινατορς!
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Επισκέπτ
Επισκέπτης



ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Σκληρότητα ελατηρίων + Λάδι   Σαβ Ιουλ 28 2012, 21:54

Οδηγώ τη μηχανή με αλλαγμένα ελατήρια πάνω από ένα δίμηνο. Σίγουρα δεν βιάστηκα να γράψω τις εντυπώσεις μου. Μπορεί να φταίει αυτό που λες (η απότομη αλλαγή) και να μην το έχω συνηθίσει ακόμα! Τη μηχανή την είχα (από τότε που την αγόρασα, το 09' καινούργια) με τα μαμά ελατήρια και τα μαμά λάδια (ή νερά όπως θέλει ο καθένας το λέει). Οπότε, σίγουρα η διαφορά αναμενόταν παραπάνω από αισθητή.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
ioannisk
Member
Member


Ηλικία : 43
Τόπος : Θεσσαλονικη
Registration date : 29/07/2009

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Σκληρότητα ελατηρίων + Λάδι   Σαβ Ιουλ 28 2012, 22:32

εχω κάμει και γω την ανάλογη βελτιωση μπρος πισω με την μόνη διαφορά ότι έβαλα WP ελατήρια.Βελτιώνεται η αίσθηση ακόμη και μετά απο καιρό μπροστά.Εχω και γω τις ίδιες επιφυλάξεις για την γέφυρα . Μου δίνει πολύ ¨μονοκόματη" αίσθηση ,είναι πιο στιβαρό αλλά χωρις την γέφυρα το απολαμβάνω.Παντως δεν έχω καταλήξει ακόμη.Και για την πισω αναρτηση όντως και γω βλεπω αποτελεσμα μεταξυ της τριτης και τεταρτης γρμμης αναλόγως αν ειμαι διπλος και με βαλιτσες. τα κιλα μου ειναι 85 και το λαδι μπροστα 15αρι.Επίσης εξακολουθω όταν ειμαι χωρις την γεφυρα να ακουω τογνωστό ¨γκτουπ" στις λακουβες.
Αυτα ..
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Επισκέπτ
Επισκέπτης



ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Σκληρότητα ελατηρίων + Λάδι   Σαβ Ιουλ 28 2012, 22:46

Γιάννη, είμαι απ' τους τυχερούς που δεν είχα / έχω αυτό του γκντουπ που αναφέρουν πολλοί, είτε με γέφυρα, είτε χωρίς... Πάντως, αυτή τη μονοκόμματη αίσθηση έχω κι εγώ απ' το μπροστινό και δεν είχα σκεφτεί ότι οφείλεται τόσο πολύ στη γέφυρα γιατί πριν αλλάξω τα ελατήρια και ενώ τη φορούσα δεν το ένιωθα τόσο σφιχτό και απόλυτο το μπροστινό. Ίσως πρέπει να το συνηθίσουμε.

Χαίρομαι που υπάρχει κι άλλος στα κιλά μου και με παρόμοιο setup για ν' ανταλλάζουμε απόψεις.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
ioannisk
Member
Member


Ηλικία : 43
Τόπος : Θεσσαλονικη
Registration date : 29/07/2009

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Σκληρότητα ελατηρίων + Λάδι   Σαβ Ιουλ 28 2012, 22:55

ο μαστορας που τοποθέτησε τα ελατηρια , επέμενε ότι δεν χρειάζεται η γέφυρα κι ότι εμποδίζει την αναρτηση να "αναπνεύσει".Ηταν απόλυτος στο να μην την βάλω. Εκτος κι αν υπάρχει καποιος ιδιατερος τροπος οταν την τοποθετουμε για να δειξει καλυτερα αποτελεσματα...ίσως καποιος πιο ειδικος....τωρα την ξαναέβγαλα για να ξαναδοκιμασω και εκτος πολης σε μεγαλο δρομο για να δω διαφορές , είδωμεν.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
al_tzamp
vstromhellasforum Enthusiast
vstromhellasforum Enthusiast


Ηλικία : 37
Τόπος : Σέρρες - Αθήνα
Registration date : 29/01/2009

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Σκληρότητα ελατηρίων + Λάδι   Σαβ Ιουλ 28 2012, 23:02

Κοίτα, έχω κάνει 3 αλλαγές λαδιών στο μπροστινό του Vstrom, και στην 3η άλλαξα και ελατήρια (Hyper).
Κάθε φορά που άλλαζα λάδια έβαζα 15αρι και κάθε φορά έβλεπα την απόσβεση να σφίγγει λίγο(άρα τα λάδια πέφτουν). Αυτό απο μόνο του δεν το θεωρώ αρκετό να σου δημιουργήσει πρόβλημα, αλλά ούτε και την διαφορά από 10 σε 15.
Όταν έβαλα τα ελατήρια εκεί ήταν που κατάλαβα το μπροστινό να σκληραίνει. Για εμένα δεν χωράει αμφοβολία οτι τα Hyper είναι πιό σκληρά από τα μαμά. Το διάβαζα πρίν τα βάλω, μου το λέγανε και φίλοι και το διαπίστωσα και μονος μου. Μάλιστα όταν τα έβαλα τα οδήγησα λίγο με τα καλάμια κανονικά στις τιμονόπλακες, και επειδή η μοτό μου φαινότανε γαιδούρι μπροστά σε σχέση με πρίν τα κατέβασα 1,5εκ. σύμφωνα και με την Hyperpro.

Αν θέλεις την γνώμη μου, μάλλον είσαι λίγο ελαφρύς για αυτά αν σου φαίνονται σκληρά. Και αυτό μπορεί να μην είναι αντικειμενικό αλλά από την πράξη όπως τα λές εσύ κεί εστιάζω το πρόβλημα σου και όχι στα λάδια.

Τώρα αντικειμενικά συμπεράσματα ισως με την μέτρηση SAG θα μπορούσαμε να βγάλουμε... αλλά είναι λίγο πονεμένη ιστορία, μιάς και δεν ξέρω ακριβώς το δυναμικό πόσο πρέπει να είναι.. αλλά μπορούμε να κάνουμε μια προσπάθεια:

Εχεις πάρει το βιβλιαράκι της Hyperpro που έρχεται μαζί με τα ελατήρια? εκεί στο εξώφυλο, το δικό μου έχει τις τιμές στατικού SAG, και μέσα κάπου προς το τέλος έχει τον τρόπο υπολογισμού.
Τώρα εγώ σκέφτομαι αν ξέρουμε τις τιμές για το δυναμικό πόσο πρέπει να είναι, μπορούμε θα μπορούσαμε να δούμε αν η διαφορά είναι μικρότερη ή ιση απο το "προβλεπόμενο-προτεινόμενο", αρα αν είναι σκληρά η μέσα στα όρια. (το ενδεχόμενο μεγαλύτερη δεν το εξετάζω για τι θα σήμαινε οτι είναι μαλακότερα από το κανονικό!)

Απο ότι έχω διαβάσει δεξιά - αριστερά οι τιμές για το Δυναμικό SAG κυμαίνονται γενικά στις μοτο από 25% ώς 30% της συνολικής διαδρομής της ανάρτησης, με 25% σε πιό ασφάλτινες εφαρμογές και 30% σε πιό χωμάτινες.

Αν υπολογίσεις τις τιμές για τα 15εκ της διαδρομής του vstrom, είναι: 3,75εκ. και 4,5εκ. αντίστοιχα.
Μπορείς να φτιάξεις την τιμή του Στατικού SAG όπως την ορίζει ο κατασκευαστής ( Hyperpro = 1,2cm) και μετά να μετρήσεις το δυναμικό SAG και να δείς αν πέφτεις μέσα η αν είσαι μικρότερος από τα 3,75εκ.

Πιστεύω οτι αυτό θα μπορούσε να είναι μια ένδειξή για το αν είσαι ελαφρύς για τα ελατήρια ή οκ.
Ακόμη και αν η μέτρηση πεσει μέσα, αυτο δεν σημαίνει οτι για εσένα το μπροστινό δεν ειναι σκληρό, αυτό είναι τελείως υποκειμενικό!


Ελπίζω να βοήθησα
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Επισκέπτ
Επισκέπτης



ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Σκληρότητα ελατηρίων + Λάδι   Σαβ Ιουλ 28 2012, 23:30

Αν και δεν είμαι εξοικειωμένος με το SAG, το βιβλιαράκι το έχω στα χέρια μου αυτή τη στιγμή και διαβάζω ότι το στατικό SAG (Στον πίνακα στο εξώφυλλο που λέει Fork Adjustments) είναι 28MM... Με μια γρήγορη ματιά μέσα στο βιβλίο, δεν βρίσκω τον τρόπο υπολογισμού αν και πιστεύω ότι κάπου έχω ξαναδιαβάσει το πως το μετράς (αν θυμάμαι καλά χρειάζονται δύο άτομα).
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
al_tzamp
vstromhellasforum Enthusiast
vstromhellasforum Enthusiast


Ηλικία : 37
Τόπος : Σέρρες - Αθήνα
Registration date : 29/01/2009

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Σκληρότητα ελατηρίων + Λάδι   Σαβ Ιουλ 28 2012, 23:44

Έχεις δίκιο, πάνω στην βιασύνη μου έγραψα την τιμή για την πίσω αναρτηση! Smile


Oi φωτό είναι από το αντίστοιχο manual της OHLINS που είχα κατεβάσει όταν ψαχνόμουνα.







στο δικό σου πρέπει να είναι σελ. 28 δεν είναι τόσο παραστατικό όμως
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
hristos13gr
moderator
moderator


Ηλικία : 35
Τόπος : Αθήνα - Νέα Σμύρνη
Registration date : 26/02/2009

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Σκληρότητα ελατηρίων + Λάδι   Κυρ Ιουλ 29 2012, 10:44

Δημήτρη αν θες πιο μαλακό το μπροστινό, ξεκίνα (σαν πρώτο βήμα) να βγάλεις λίγη προφόρτιση από τα μπροστινά καλάμια. Αν & αυτό δεν σε ικανοποιεί τότε ψάχνεσαι & με τα πιο "βαρβάτα" που αναφέρεστε πιο πάνω!!!

_________________
Πώς & πού βρίσκω τις τετραπίστoνες BREMBO!!!

Δεν χρειάζεται να λες τι ξέρεις, αλλά να ξέρεις τι λες.

Cover me in chocolate and throw me to the lesbians!!!
V-baby  
   
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
al_tzamp
vstromhellasforum Enthusiast
vstromhellasforum Enthusiast


Ηλικία : 37
Τόπος : Σέρρες - Αθήνα
Registration date : 29/01/2009

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Σκληρότητα ελατηρίων + Λάδι   Κυρ Ιουλ 29 2012, 11:32

hristos13gr έγραψε:
Δημήτρη αν θες πιο μαλακό το μπροστινό, ξεκίνα (σαν πρώτο βήμα) να βγάλεις λίγη προφόρτιση από τα μπροστινά καλάμια. Αν & αυτό δεν σε ικανοποιεί τότε ψάχνεσαι & με τα πιο "βαρβάτα" που αναφέρεστε πιο πάνω!!!


Μα για την σωστη ρυθμιση της προφότησης είναι όλα αυτά τα βαρβάτα.
Η προφόρτιση δεν κάνει πιό μαλακή/σκληρή την ανάρτηση, αλλάζει μόνο το ύψος που ισορροπεί η ανάρτηση με τον αναβάτη επάνω ωστε να έχεις λειτουργία της ανάρτησης στη σωστή περιοχή!

Το θέμα μας είναι αν μπορείς να "φέρεις" αυτές τις τιμές με την ρύθμιση της προφόρτισης η όχι.



Συνοπτικά:

Σκληρή/ μαλακή ανάρτηση = ελατήριο

Σφιχτή/χαλαρή αίσθηση στην απόσβεση ανωμαλιών = λάδι (ή ρύθμιση απόσβεσης αν υπάρχει!)

Η ρύθμιση SAG φέρνει την ανάρτηση στη σωστή θέση ισορροπίας / λειτουργίας για το φορτίο που έχει κάθε φορά η ανάρτηση, και εμμέσως ελέγχει αν το ελατήριο είναι σωστό.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
mavras
vstromhellasforum Enthusiast
vstromhellasforum Enthusiast


Registration date : 16/06/2010

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Σκληρότητα ελατηρίων + Λάδι   Κυρ Ιουλ 29 2012, 13:39

με γεφυρα,Hyperpro προοδευτικα, Initiminators, ροδελες στα Inti και ipone 7.5αρι λαδι εχω βρει ενα πολυ καλο συνδυασμό για το μπροστινο μου και δυσκολα θα εκανα πειραματα πια. Στην ασφαλτο τα πραγματα ειναι προβλεπομενα, αλλα ακομα και σε πεζοδρομο/καλντεριμι νησιου τα πραγματα ειναι μια χαρα και δεν κοπαναει καθολου στα χερια μου.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Επισκέπτ
Επισκέπτης



ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Σκληρότητα ελατηρίων + Λάδι   Κυρ Ιουλ 29 2012, 15:10

Κατ' αρχήν, θα μετρήσω τις τιμές SAG μπρος - πίσω για να δω αν βρίσκομαι μέσα στα όρια. Από 'κει και πέρα, αναλόγως των τιμών που θα πάρω, μάλλον θ' αρχίσω κι εγώ τα πειράματα.

Η απόσβεση απ' το μπροστινό είναι που μ' ενοχλεί, θα ήθελα να γίνεται πιο ομαλά και όπως θα έπρεπε. Το ελατήριο θεωρώ πως είναι αρκετά σφιχτό για τα κιλά μου (μιας και όταν κινούμαι δικάβαλος, αισθάνομαι γενικά ολόκληρο το setup καλύτερα ρυθμισμένο).

Άρα τα βήματα είναι:

1: Βρίσκω το σωστό SAG (μέσα στα όρια που δίνει ο κατασκευαστής)

2. Ρυθμίζω προφόρτιση μπροστά (αν χρειάζεται)

3. Εύχομαι να πετύχουν τα παραπάνω και να μην αρχίσω με αλλαγές και ψάξιμο λαδιών, inti, ροδέλες, κλπ...


@mavras: Δεν το σκέφτηκα να σου ζητούσα να την έκανα μια βόλτα προχθές, να έβλεπα συμπεριφορά γμτ...
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
mavras
vstromhellasforum Enthusiast
vstromhellasforum Enthusiast


Registration date : 16/06/2010

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Σκληρότητα ελατηρίων + Λάδι   Κυρ Ιουλ 29 2012, 18:01

dimnik83 έγραψε:

@mavras: Δεν το σκέφτηκα να σου ζητούσα να την έκανα μια βόλτα προχθές, να έβλεπα συμπεριφορά γμτ...
εγω δεν το ηξερα καν οτι ψαχνωσουν.
επειδη λειπω, απο βδομαδα πια το κανονιζουμε, εννοειται!!
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
nick_greek
Member
Member


Ηλικία : 50
Τόπος : ΑΘΗΝΑ
Registration date : 17/04/2011

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Σκληρότητα ελατηρίων + Λάδι   Παρ Ιουλ 05 2013, 13:49

Άλλαξα ελλατήρια μπροστά Ohlins πρίν 1,5 μήνα και τελευταία διαπίστωσα ότι η μηχανή έστριβε δύσκολα όταν πήγαινες να μπείς, σαν η μηχανή να μην ήθελε να στρίψει. Αποφάσισα λοιπόν να την πάω σε συνεργέιο να ρωτήσω, μου χαλάρωσε λίγο τα μπροστινά και μου είπαν ότι το SAG θα πρέπει να είναι περίπου 3cm και αυτό δεν ήταν ούτε 1,5 μετά το χαλάρωμα.
Συμπέρσασμα μηχανικού ή λάθος κωδικός ελλατηρίων ή σου έχουν βάλει αποστάτες και είναι τόσο σκληρό ρώτησε στο συνεργείο που στο έβαλε.

Πράγματι λοιπόν παίρνω τηλέφωνο στο συνεργείο και μου απαντούν μ@@@@@@ς σου λένε πρέπει να ρυθμίσεις και την πίσω ανάρτηση έλα να το δούμε. Πάω από εκεί ρυθμίσουν την πίσω και μια άλλη βίδα που υπάρχει στην βάσει του αμορτισέρ και μου λέει έτοιμος, το πρόβλημα μου είναι ότι δεν βλέπω καμία ιδιαίτερη διαφορά όσο και αν παίζω με την προφόρτιση ή αποφόρτιση.

Καμία ιδέα κανείς ??
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
GiannisPatra



Ηλικία : 43
Τόπος : Πάτρα
Registration date : 26/02/2008

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Σκληρότητα ελατηρίων + Λάδι   Παρ Ιουλ 05 2013, 15:59

nick_greek έγραψε:
Άλλαξα ελλατήρια μπροστά Ohlins πρίν 1,5 μήνα και τελευταία διαπίστωσα ότι η μηχανή έστριβε δύσκολα όταν πήγαινες να μπείς, σαν η μηχανή  να μην ήθελε να στρίψει. Αποφάσισα λοιπόν να την πάω σε συνεργέιο να ρωτήσω, μου χαλάρωσε λίγο τα μπροστινά και μου είπαν ότι το SAG θα πρέπει να είναι περίπου 3cm και αυτό δεν ήταν ούτε 1,5 μετά το χαλάρωμα.
Συμπέρσασμα μηχανικού ή λάθος κωδικός ελλατηρίων ή σου έχουν βάλει αποστάτες και είναι τόσο σκληρό ρώτησε στο συνεργείο που στο έβαλε.

Πράγματι λοιπόν παίρνω τηλέφωνο στο συνεργείο και μου απαντούν  μ@@@@@@ς σου λένε πρέπει να ρυθμίσεις και την πίσω ανάρτηση έλα να το δούμε. Πάω από εκεί ρυθμίσουν την πίσω και μια άλλη βίδα που υπάρχει στην βάσει του αμορτισέρ και μου λέει έτοιμος, το πρόβλημα μου είναι ότι δεν βλέπω καμία ιδιαίτερη διαφορά όσο και αν παίζω με την προφόρτιση ή αποφόρτιση.

Καμία ιδέα κανείς ??  

Η υπερστροφή (να ανοιγει την πορεία το μηχανάκι στις στροφές) έχει να κάνει βασικά με την σκληρότητα των ελατηρίων. Μάλλον έβαλες πιο σκληρά ελατήρια σε σχέση με το πόσο θα έπρεπε για το σωματικό σου βάρος.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
gmavrid
vstromhellasforum Fanatic
vstromhellasforum Fanatic


Ηλικία : 36
Τόπος : Σέρρες-Θεσσαλονίκη
Registration date : 20/02/2008

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Σκληρότητα ελατηρίων + Λάδι   Παρ Ιουλ 05 2013, 16:01

Φίλε Γιάννη, το φαινόμενο που περιγράφεις είναι η υπoστροφή, όχι υπερστροφή...

Φιλικά, Γιώργος.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
nick_greek
Member
Member


Ηλικία : 50
Τόπος : ΑΘΗΝΑ
Registration date : 17/04/2011

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Σκληρότητα ελατηρίων + Λάδι   Παρ Ιουλ 05 2013, 16:19

ευχαριστώ για την απάντηση αλλά αν καταλαβαίνω θα έπρεπε να βρω ελλατήρια ανάλογα με το βάρος μου?? Ρωτάω επειδή δεν είμαι και ο πιο σχετικός
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
MARKOS-V
vstromhellasforum Fanatic
vstromhellasforum Fanatic


Ηλικία : 60
Τόπος : ΑΘΗΝΑ
Registration date : 29/01/2008

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Σκληρότητα ελατηρίων + Λάδι   Παρ Ιουλ 05 2013, 17:48

ασχετο λιγο αυτο που θα ρωτησω αλλα,καθε ποσα χλμ λεει αλλαγη λαδιων το μανιουαλ στις ...μπουκαλες βεβαιως βεβαιως;
οχι τι λεει ο μαστορας ετσι!!!
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
GiannisPatra



Ηλικία : 43
Τόπος : Πάτρα
Registration date : 26/02/2008

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Σκληρότητα ελατηρίων + Λάδι   Παρ Ιουλ 05 2013, 23:32

gmavrid έγραψε:
Φίλε Γιάννη, το φαινόμενο που περιγράφεις είναι η υπoστροφή, όχι υπερστροφή...

Φιλικά, Γιώργος.

You are right Smile

Είμαι παθών με προοδευτικά ελατήρια της wp, τα οποία αποδείχθηκαν πολύ σκληρά (συνήθως δεν ψάχνεις πόσο rate έχουν). Από τότε που τα αλλαξα εκ νέου με γραμμικά 0,95 kg/mm το μηχανάκι στρίβει πολύ καλύτερα.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
nick_greek
Member
Member


Ηλικία : 50
Τόπος : ΑΘΗΝΑ
Registration date : 17/04/2011

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Σκληρότητα ελατηρίων + Λάδι   Δευ Ιουλ 08 2013, 00:36

nick_greek έγραψε:
Άλλαξα ελλατήρια μπροστά Ohlins πρίν 1,5 μήνα και τελευταία διαπίστωσα ότι η μηχανή έστριβε δύσκολα όταν πήγαινες να μπείς, σαν η μηχανή  να μην ήθελε να στρίψει. Αποφάσισα λοιπόν να την πάω σε συνεργέιο να ρωτήσω, μου χαλάρωσε λίγο τα μπροστινά και μου είπαν ότι το SAG θα πρέπει να είναι περίπου 3cm και αυτό δεν ήταν ούτε 1,5 μετά το χαλάρωμα.
Συμπέρσασμα μηχανικού ή λάθος κωδικός ελλατηρίων ή σου έχουν βάλει αποστάτες και είναι τόσο σκληρό ρώτησε στο συνεργείο που στο έβαλε.

Πράγματι λοιπόν παίρνω τηλέφωνο στο συνεργείο και μου απαντούν  μ@@@@@@ς σου λένε πρέπει να ρυθμίσεις και την πίσω ανάρτηση έλα να το δούμε. Πάω από εκεί ρυθμίσουν την πίσω και μια άλλη βίδα που υπάρχει στην βάσει του αμορτισέρ και μου λέει έτοιμος, το πρόβλημα μου είναι ότι δεν βλέπω καμία ιδιαίτερη διαφορά όσο και αν παίζω με την προφόρτιση ή αποφόρτιση.

Καμία ιδέα κανείς ??  


Αύριο θα πάω σε έναν αμορτισερά για μοτο να δουμε τι μ@@@@@α θα μου πεί και αυτός ή τι λύση μπορέι να μου δώσει αλλιώς σκέφτομαι να βάλω τα mama με καινούργια λαδάκια και όλα τέλεια θα κλέω βέβαια τα 160€
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Spoil
Member
Member


Ηλικία : 26
Τόπος : Aθηνα
Registration date : 06/07/2012

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Σκληρότητα ελατηρίων + Λάδι   Πεμ Αυγ 29 2013, 17:08

Tα hyperpro ελατηρια εχουν το ιδιο μηκος με τα μαμα η πρεπει να κοψεις τους αποστατες?
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
andreasp
vstromhellasforum Fanatic
vstromhellasforum Fanatic


Ηλικία : 39
Τόπος : Αθήνα
Registration date : 29/01/2010

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Σκληρότητα ελατηρίων + Λάδι   Πεμ Αυγ 29 2013, 18:24

nick_greek έγραψε:
nick_greek έγραψε:
Άλλαξα ελλατήρια μπροστά Ohlins πρίν 1,5 μήνα και τελευταία διαπίστωσα ότι η μηχανή έστριβε δύσκολα όταν πήγαινες να μπείς, σαν η μηχανή  να μην ήθελε να στρίψει. Αποφάσισα λοιπόν να την πάω σε συνεργέιο να ρωτήσω, μου χαλάρωσε λίγο τα μπροστινά και μου είπαν ότι το SAG θα πρέπει να είναι περίπου 3cm και αυτό δεν ήταν ούτε 1,5 μετά το χαλάρωμα.
Συμπέρσασμα μηχανικού ή λάθος κωδικός ελλατηρίων ή σου έχουν βάλει αποστάτες και είναι τόσο σκληρό ρώτησε στο συνεργείο που στο έβαλε.

Πράγματι λοιπόν παίρνω τηλέφωνο στο συνεργείο και μου απαντούν  μ@@@@@@ς σου λένε πρέπει να ρυθμίσεις και την πίσω ανάρτηση έλα να το δούμε. Πάω από εκεί ρυθμίσουν την πίσω και μια άλλη βίδα που υπάρχει στην βάσει του αμορτισέρ και μου λέει έτοιμος, το πρόβλημα μου είναι ότι δεν βλέπω καμία ιδιαίτερη διαφορά όσο και αν παίζω με την προφόρτιση ή αποφόρτιση.

Καμία ιδέα κανείς ??  

Αύριο θα πάω σε έναν αμορτισερά για μοτο να δουμε τι μ@@@@@α θα μου πεί και αυτός ή τι λύση μπορέι να μου δώσει αλλιώς σκέφτομαι να βάλω τα mama με καινούργια λαδάκια και όλα τέλεια θα κλέω βέβαια τα 160€
Αμα τα ξηλώσεις, και γουστάρεις να τα κάνει τράμπα με τα Ohlins μου, πές μου να το συζητήσουμε.
Δεν το είχα σκεφτεί μέχρι να γράψεις ότι θα τα βγάλεις.
Δεν εχω ιδεα ποια ειναι καλυτερα ή χειροτερα ή οτιδήποτε.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
liakosvol
vstromhellasforum Enthusiast
vstromhellasforum Enthusiast


Ηλικία : 52
Registration date : 05/10/2010

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Σκληρότητα ελατηρίων + Λάδι   Παρ Αυγ 30 2013, 09:22

MARKOS-V έγραψε:
ασχετο λιγο αυτο που θα ρωτησω αλλα,καθε ποσα χλμ λεει αλλαγη λαδιων το μανιουαλ στις ...μπουκαλες βεβαιως βεβαιως;
οχι τι λεει ο μαστορας ετσι!!!
Κάθε 24.000 χλμ.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
bluemax



Ηλικία : 39
Τόπος : Αθηνα
Registration date : 05/04/2008

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Σκληρότητα ελατηρίων + Λάδι   Πεμ Σεπ 05 2013, 13:48

παιδια, ολα τα ελατηρια θα ειναι παντα σκληροτερα απο τα εργοστασιακα ανεξαρτητου μαρκας. Αν υπαρχει θεμα υπερβολικης σκληροτητας, κατι το οποιο φαινεται στο ποσο βυθιζονται και στο ποσο γρηγορα επανερχονται, τοτε χαλαρωνεις τελειως τις προφορτισεις και αν δεν φτιαξει,κοβεις τον αποστατη. σαφως θελει και ρυθμιση και το πισω αμορτισερ,αλλα σε καμια περιπτωση δεν θα αλλαξει την συμπεριφορα του μπροστινου. Το ρυθμιζεις για να υπαρχει σχετικη ισσοροπια στην μηχανη. Το μπροστινο ειναι οτι πιο απλο υπαρχει, οποτε μην περιμενετε μεγαλες διαφορες αλλαζοντας ιξωδες στα λαδια. Η γεφυρα μειωνει το flex στα καλαμια που ειναι αναποφευκτο λογω μηκους,δεν αλλαζει την σκληροτητα και την αποδοση του μπροστινου! Τα συγχαρητηρια μου στο μαστορα που το ειπε.. οι διαφορες βαλβιδες, βελτιωνουν τις αποσβεσεις του πιρουνιου κυριως την επαναφορα οπου πασχουν ολα ανεξαιρετως τα πιρουνια. ολα αυτα τα λεω απο προσωπικη εμπειρια 2 χρονων σε πειραματα με ελλατηρια,λαδια κλπ. τωρα φοραω γεφυρα,wilbers ελλατηρια, racetech βαλβιδες,που προσωπικα θεωρω καλυτερες απο τις ricor,εκοψα +2μμ τους αποστατες και 15αρι λαδι. Ειμαι στα 78 κιλα και δεν εχω παραπονο σκληροτητας πια.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
 

Σκληρότητα ελατηρίων + Λάδι

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 1 από 1

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
 :: ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ-ΑΝΑΒΑΤΗΣ :: Αναρτήσεις-
Μετάβαση σε: