ΦόρουμΠόρταλΕικονοθήκηΗμερολόγιοΕγγραφήΣύνδεση

Μοιραστείτε | 
 

 FI και μπαταρία.

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω 
Μετάβαση στη σελίδα : Επιστροφή  1, 2
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
liakosvol
vstromhellasforum Enthusiast
vstromhellasforum Enthusiast


Ηλικία : 52
Registration date : 05/10/2010

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: FI και μπαταρία.   Δευ Ιουν 29 2015, 12:21

IKARUS έγραψε:
Ο διακόπτης σου φταίει κατά πάσα πιθανότητα ρίξε μπόλικο αντίσκοριακο μάσα και δούλεψε το κλειδί δεξιά αριστερά και θα στρώσει.

Συμφωνώ ο διακόπτης φταίει!!!!!Αυτός που βάζεις το κλειδί!!!!!Ρίξε σπρέΐ επαφών βαθιά στην σχισμή αλλά και απο κάτω έχει δύο τρύπες ρίξε και απο εκεί. Ο διακόπτης είναι αρκετά βαθύς και δεν φτάνει το σπρέΐ ως εκεί....Παθών.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
sotiras
Member
Member


Ηλικία : 34
Τόπος : Κόρινθος
Registration date : 21/02/2011

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: FI και μπαταρία.   Δευ Ιουν 29 2015, 14:30

λοιπόν είμαι επι τόπου στη μηχανή. την έβαλα σε deialer mode και δεν εμφάνισε κάποιο σφάλμα, η ένδειξη ήταν -COO κανονικά. οπότε κλίνω προς το οτι είναι μπαταρία η οι επαφές στην κλειδαριά. Θα ρίξω WD40 και απο κάτω όπως είπε ο φίλος παραπάνω και θα τη δουλέψω έτσι να δώ αν θα ξαναβγάλει FI. όσον αφορά στη μπαταρία έχω σκοπό να την αλλάξω και δεν περιμένω 8 χρόνια με την ίδια μπαταρία λόγω αμέλειας η οτιδήποτε. Εφόσον δε μου έχει δημιουργήσει πρόβλημα δεν έχω ασχοληθέι μαζί της. Εάν καταλήξω οτι είναι αυτό το πρόβλημα θα την αλλάξω. Εαν δε μας είχε δημιουργήσει τέτοιο οικονομικό πρόβλημα η κρίση χρέους σε εμένα και στους περισσότερους φαντάζομαι εδω μέσα δε θα συζητάγαμε μήπως είναι εκείνο και μήπως είναι το άλλο..η μηχανή θα πήγαινε στο συνεργείο να λυθεί το πρόβλημα υπεύθυνα και με σφραγίδα του συνεργείου. Κατα τα λοιπά ευχαριστώ όλα τα παιδιά για τις άμεσες απαντήσεις και να πω για άλλη μια φορά ότι αξίζουν συγχαρητήρια σε αυτό το φόρουμ που έχε βοηθήσει τόσο πολύ κόσμο-και εμένα προσωπικά πολλές φορές και μας έχει γλιτώσει απο πολλά λεφτά. Παιδιά έχετε κρατήσει το επίπεδο πολύ ψηλά και πιστεύω οτι είμαστε ένα απο τα καλύτερα, αν όχι το καλύτερο φόρουμ μοτοσικλέτας στην Ελλάδα. Keep up with the good work!! geia geia geia
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
K0k0$ tis Aravias
vstromhellasforum Fanatic
vstromhellasforum Fanatic


Ηλικία : 37
Τόπος : Abu Dhabi, UAE
Registration date : 06/06/2011

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: FI και μπαταρία.   Δευ Ιουν 29 2015, 19:13

sotiras έγραψε:
λοιπόν είμαι επι τόπου στη μηχανή. την έβαλα σε deialer mode και δεν εμφάνισε κάποιο σφάλμα,  η ένδειξη ήταν -COO κανονικά. οπότε κλίνω προς το οτι είναι μπαταρία η οι επαφές στην κλειδαριά. Θα ρίξω WD40 και απο κάτω όπως είπε ο φίλος παραπάνω και θα τη δουλέψω έτσι να δώ αν θα ξαναβγάλει FI.  όσον αφορά στη μπαταρία έχω σκοπό να την αλλάξω και δεν περιμένω 8 χρόνια με την ίδια μπαταρία λόγω αμέλειας η οτιδήποτε. Εφόσον δε μου έχει δημιουργήσει πρόβλημα δεν έχω ασχοληθέι μαζί της. Εάν καταλήξω οτι είναι αυτό το πρόβλημα θα την αλλάξω. Εαν δε μας είχε δημιουργήσει τέτοιο οικονομικό πρόβλημα η κρίση χρέους σε εμένα και στους περισσότερους φαντάζομαι εδω μέσα δε θα συζητάγαμε μήπως είναι εκείνο και μήπως είναι το άλλο..η μηχανή θα πήγαινε στο συνεργείο να λυθεί το πρόβλημα υπεύθυνα και με σφραγίδα του συνεργείου. Κατα τα λοιπά ευχαριστώ όλα τα παιδιά για τις άμεσες απαντήσεις και να πω για άλλη μια φορά ότι αξίζουν συγχαρητήρια σε αυτό το φόρουμ που έχε βοηθήσει τόσο πολύ κόσμο-και εμένα προσωπικά πολλές φορές και μας έχει γλιτώσει απο πολλά λεφτά. Παιδιά έχετε κρατήσει το επίπεδο πολύ ψηλά και πιστεύω οτι είμαστε ένα απο τα καλύτερα, αν όχι το καλύτερο φόρουμ μοτοσικλέτας στην Ελλάδα. Keep up with the good work!! geia geia geia

Αν πας σε ενα εξουσιοδοτημενο να το βαλουν στο διαγνωστικο θα δουν ακριβως ποιο ειναι το θεμα του, καθως τις βλαβες τις αποθηκευει στη μνημη, αλλα στο καντραν στις δειχνει μονο αν ισχυουν εκεινη τη στιγμη. Με λιγα λογια θα σου εδειχνε το σφαλμα μονο αν ηταν αναμμενο το λαμπακι FI την ωρα που την εβαζες σε dealer mode.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
sotiras
Member
Member


Ηλικία : 34
Τόπος : Κόρινθος
Registration date : 21/02/2011

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: FI και μπαταρία.   Δευ Ιουν 29 2015, 20:55

K0k0$ tis Aravias έγραψε:
sotiras έγραψε:
λοιπόν είμαι επι τόπου στη μηχανή. την έβαλα σε deialer mode και δεν εμφάνισε κάποιο σφάλμα,  η ένδειξη ήταν -COO κανονικά. οπότε κλίνω προς το οτι είναι μπαταρία η οι επαφές στην κλειδαριά. Θα ρίξω WD40 και απο κάτω όπως είπε ο φίλος παραπάνω και θα τη δουλέψω έτσι να δώ αν θα ξαναβγάλει FI.  όσον αφορά στη μπαταρία έχω σκοπό να την αλλάξω και δεν περιμένω 8 χρόνια με την ίδια μπαταρία λόγω αμέλειας η οτιδήποτε. Εφόσον δε μου έχει δημιουργήσει πρόβλημα δεν έχω ασχοληθέι μαζί της. Εάν καταλήξω οτι είναι αυτό το πρόβλημα θα την αλλάξω. Εαν δε μας είχε δημιουργήσει τέτοιο οικονομικό πρόβλημα η κρίση χρέους σε εμένα και στους περισσότερους φαντάζομαι εδω μέσα δε θα συζητάγαμε μήπως είναι εκείνο και μήπως είναι το άλλο..η μηχανή θα πήγαινε στο συνεργείο να λυθεί το πρόβλημα υπεύθυνα και με σφραγίδα του συνεργείου. Κατα τα λοιπά ευχαριστώ όλα τα παιδιά για τις άμεσες απαντήσεις και να πω για άλλη μια φορά ότι αξίζουν συγχαρητήρια σε αυτό το φόρουμ που έχε βοηθήσει τόσο πολύ κόσμο-και εμένα προσωπικά πολλές φορές και μας έχει γλιτώσει απο πολλά λεφτά. Παιδιά έχετε κρατήσει το επίπεδο πολύ ψηλά και πιστεύω οτι είμαστε ένα απο τα καλύτερα, αν όχι το καλύτερο φόρουμ μοτοσικλέτας στην Ελλάδα. Keep up with the good work!! geia geia geia

Αν πας σε ενα εξουσιοδοτημενο να το βαλουν στο διαγνωστικο θα δουν ακριβως ποιο ειναι το θεμα του, καθως τις βλαβες τις αποθηκευει στη μνημη, αλλα στο καντραν στις δειχνει μονο αν ισχυουν εκεινη τη στιγμη. Με λιγα λογια θα σου εδειχνε το σφαλμα μονο αν ηταν αναμμενο το λαμπακι FI την ωρα που την εβαζες σε dealer mode.

ευχαριστώ για την πληροφορία φίλος. θα το παρακολουθήσω τις επόμενες μέρες και αν το ξανακάνει θα το βάλω στον εγκέφαλο σε εξουσιοδοτημένο.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
liakosvol
vstromhellasforum Enthusiast
vstromhellasforum Enthusiast


Ηλικία : 52
Registration date : 05/10/2010

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: FI και μπαταρία.   Τρι Ιουν 30 2015, 14:12

Μπορείς να κάνεις και το άλλο: έχε μαζί σου το δεύτερο κλειδί και όταν σου ανάψει το F1 με το δεύτερο κλειδί ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΣΒΗΣΕΙΣ ΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ βγάλε την σέλα και βραχυκύκλωσε το dealer mode.Τότε θα σου δείξει το σφάλμα! Πάντως προχώρα σε ψέκασμα του διακόπτη απο πάνω και απο την κάτω πλευρά όπως περιέγραψα παραπάνω....Εγώ έφτασα να ξεβιδώσω ολόκληρο τον διακόπτη για να τον μελετήσω και ΔΕΝ χρειαζόταν!!!!!Να σημειώσω οτι ο διακόπτης είναι σφηνομένος με βίδες κολλημένες με σπειρόκολλα οπότε ΜΗΝ ξεβιδώσεις τον διακόπτη απλά ψέκασέ τον καλά!!!!
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
sotiras
Member
Member


Ηλικία : 34
Τόπος : Κόρινθος
Registration date : 21/02/2011

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: FI και μπαταρία.   Σαβ Ιουλ 11 2015, 22:31

sotiras έγραψε:
Καλησπέρα παίδες.
Επαναφέρω το θέμα καθότι εδω και μερικές μέρες έχω και γω το ίδιο πρόβλημα. Μια στις δύο φορές που ανοίγω το διακόπτη για να βάλω μπροστά μου βγάζει ένδειξη FI και αναβοσβήνει η κόκκινη ένδειξη και δεν κάνει check. Κλείνω το διακόπτη και την δεύτερη ή το πολύ την τρίτη φορά κάνει check κανονικά και βάζω μπρος. Τείνω προς το οτι το πρόβλημα είναι το ίδιο με του φίλου που πόσταρε το θέμα (μπαταρία) καθότι νομίζω οτι απο το 2007 που αγοράστηκε η μηχανή απο τον πρώτο ιδιοκτήτη μέχρι τώρα ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΛΛΑΧΤΕΙ Η ΜΠΑΤΑΡΙΑ! Το ξέρω οτι ακούγεται λίγο κουλό αλλά έτσι είναι και δε μου έχει δημιουργησει ποτέ θέμα. Η μηχανή είναι Κ7 με 42000 χλμ και συνήθως τη βάζω μπροστά γυρνώντας το διακότπη με ήδη πατημένη μίζα (χωρίς να έχουν ανάψει οι προβολείς) κάτι που πιστεύω έχει συμβάλλει στο να κρατήσει τόσο  μπαταρία. Παρόλα αυτά κατέληξα στο ότι μάλλον το FI οφείλεται στην μπαταρία-΄ηρθε η ώρα για αλλαγή ή στο διακόπτη. Σε ντιλερ μόουντ δεν το έχω βάλει ακόμη να δώ, θα το κάνω κάποια στιγμή σήμερα ή αύριο..Καμμία πιο έμπειρη γνώμη;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Λοιπόν παίδες επανέρχομαι στο θέμα καθώς έριξα σπρέι όπως είπα στο διακόπτη και απτη σχισμή που μπαίνει το κλειδί και απο κάτω που έχει δύο τρυπούλες (όπως ανέφερε ένας φίλος πιο πάνω) και η μηχανή εδώ και δέκα μέρες που τη δουλεύω κάθε μέρα άναψε FI μόνο μια φορά (έκλεισα το διακόπτη και μετά πήρε κανονικά)...οπότε θα θεωρήσω οτι στις 20-30 φορές που την έχω βάλει μπροστά σε αυτό το διάστημα η μια φορά είναι αμελητέα...Οπότε θεωρώ ότι μάλλον αυτό έφταιγε ο κεντρικός διακόπτης.. Και πάλι ευχαριστώ όλους.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
ioannisk
Member
Member


Ηλικία : 43
Τόπος : Θεσσαλονικη
Registration date : 29/07/2009

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: FI και μπαταρία.   Κυρ Ιουλ 12 2015, 00:30

αν δοκιμασεις να βαλεις τον διακοπτη στη θεση parking μπαινει? αν οχι τοτε μαλλον θελεις διακοπτη και μρενα με παιδεψε πολυ καιρο μεχρι που τον αλλαξα και ησυχασα !
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
liakosvol
vstromhellasforum Enthusiast
vstromhellasforum Enthusiast


Ηλικία : 52
Registration date : 05/10/2010

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: FI και μπαταρία.   Δευ Ιουλ 13 2015, 13:03

ioannisk έγραψε:
αν δοκιμασεις να βαλεις τον διακοπτη στη θεση parking μπαινει? αν οχι τοτε μαλλον θελεις διακοπτη και μρενα με παιδεψε πολυ καιρο μεχρι που τον αλλαξα και ησυχασα !

ΠΡΙΝ αλλάξετε τον διακόπτη που αναφέρουμε να κάνετε καλό πλύσιμο στην κυριολεξία του διακόπτη με σπρέϋ επαφών ή WD40 και απο την επάνω πλευρά (εκεί που μπάινει το κλειδί) αλλά και απο κάτω απο τις δύο τρυπούλες!!!!!! Μετά γυρίστε το κλειδί και απο την μεριά που ξεκλειδώνει το τιμόνι αλλά και προς την πλευρά στάθμευσης κάμποσες φορές....ΑΝ δεν διορθωθεί μ αυτό τον τρόιπο υπάρχει τρόπος φτιαξίματος (αυτό κάπου το είχα διαβάσει) αλλά που να βρεις τον μάστορα να σου το κάνει....
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
 

FI και μπαταρία.

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 2 από 2Μετάβαση στη σελίδα : Επιστροφή  1, 2

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
 :: ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ-ΑΝΑΒΑΤΗΣ :: Ηλεκτρικά-
Μετάβαση σε: