ΦόρουμΠόρταλΕικονοθήκηΗμερολόγιοΕγγραφήΣύνδεση

Μοιραστείτε | 
 

 μπαταρια τζελ VS κλειστου τυπου

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω 
Μετάβαση στη σελίδα : Επιστροφή  1, 2, 3  Επόμενο
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
Χείρων
Member
Member


Ηλικία : 52
Registration date : 30/08/2013

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: μπαταρια τζελ VS κλειστου τυπου    Κυρ Μαϊος 10 2015, 17:30

Μετά την ατυχή απώλεια της παλιάς μου μπαταρίας, μία φτηνή G.K. YTX12-BS των 35 ευρώ η οποία με την απαραίτητη βοήθεια, συχνή χρήση φορτιστή κλπ, έζησε για τρία και μισό χρόνια, ήρθε η στιγμή να την αντικαταστήσω.

Επέλεξα μπαταρία πιο καινούριου τύπου. Μία φτηνή YTZ14S της G.K. Αυτές οι YTZ14S έχουν μεγαλύτερο ρεύμα ψυχρής εκκίνησης σε σχέση με τις YTX12-BS. Συγκεκριμένα 230 Α σε σχέση με τα 180 Α της παλιάς. Αυτό με οδηγεί να υποθέσω πως αντέχουν περισσότερο στα ισχυρά ρεύματα που απαιτούν οι μιζιές. Εικάζω δηλαδή πως έχουν ανθεκτικότερες πλάκες μολύβδου σε σχέση με τον παλιότερο τύπο. Θα δούμε....

Επίσης έχουν και κάπως αυξημένη χωρητικότητα σε Ah. Δηλαδή 11,5Ah έναντι των 10Ah που έχουν οι παλιές.

Σε διαστάσεις είναι ίδιες απλά είναι 2 πόντους πιο κοντές. Με ένα κομμάτι φελιζόλ στη βάση τους έρχονται στο σωστό ύψος.

Α, είναι και Gel! Υποψιάζομαι όμως πως στην πραγματικότητα δεν είναι GEL αλλά AGM. Νομίζω πως οι πραγματικές GEL είναι ακατάλληλες για μπαταρίες εκκίνησης. Όμως ο χαρακτηρισμός "GEL" είναι πιο πιασάρικος στον κόσμο από τον "AGM" που είναι κάπως πιο αφηρημένη έννοια. Τέλος πάντων....

Δεν σας είπα το σημαντικότερο: Είναι πορτοκαλί! Πράγματι φίλοι μου η G.K. YTZ14S είναι χρώματος πορτοκαλί και κοστίζει μόλις 40 ευρώ. Τώρα το πόσο θα κρατήσει θα το δούμε...

Με το που την παρέλαβα την έβαλα στον φορτιστή. Χρειάστηκε δύο ώρες στο 1Α για να φορτιστεί πλήρως και να άλλάξει ο φορτιστής σε κατάσταση συντήρησης. Πήρε λοιπόν ακόμα 2 Αh επιπλέον της εργοστασιακής της φόρτισης. Η τάση που μέτρησα στους πόλους της ήταν 13,2 βολτ. Εξαιρετική τιμή!

Την έβαλα πάνω στην μηχανή και οι επιδόσεις της δηλαδή οι μιζιές της είναι μέχρι στιγμής εξαιρετικές! Αλλά είμαστε ακόμα στην πρώτη βδομάδα ζωής....

sunny
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
K0k0$ tis Aravias
vstromhellasforum Fanatic
vstromhellasforum Fanatic


Ηλικία : 37
Τόπος : Abu Dhabi, UAE
Registration date : 06/06/2011

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: μπαταρια τζελ VS κλειστου τυπου    Κυρ Μαϊος 10 2015, 19:32

BLaCkXs.... έγραψε:
K0k0$ tis Aravias έγραψε:
BLaCkXs.... έγραψε:
MotoBatt


Μακρυα...

Τεκμηρίωσε λίγο αυτό που λές

Για ποιο λόγο μακρυά;Εγώ δεν έχω ακούσει παράπονο από κανέναν

Καταρχην εχω παραπονο εγω. Οταν τα εφτυσε τελειως η εργοστασιακη/Excel Gel μπαταρια του GS, εψαχνα για μπαταρια που να αποστελλεται αεροπορικως, γιατι στη Σαλαλαρα του Ομαν δεν υπηρχε περιπτωση να βρω μπαταρια μοτο. Οι μονες που αποστελλωνται αεροπορικως ειναι οι Gel και μερικες AGM. Τεσπα, η πιο φτηνη λυση ηταν μια Motobatt απο Ολλανδια. Ηρθε αφορτιστη, την φορτισα, την εβαλα πανω, και στην πρωτη αδεια που εμεινε ακινητη η μηχανη για 15 μερες, μετα απο καθημερινη χρηση, τα εφτυσε. Ουτε φορτιση δεν επαιρνε.
Πριν την αγορασω ειχα ψαξει ολο το ιντερνετ και μονο παραπονα εβλεπα, οτι οντως ειναι μια χαρα, μεχρι να μεινει μια φορα αφορτιστη. Μετα παπαλα. Τα εσκασα λοιπον και πηρα μια Odyssey και ηρεμισα. Τσαμπα πεταμενα λεφτα στην Μοτομπατ.



Χείρων έγραψε:


Α, είναι και Gel! Υποψιάζομαι όμως πως στην πραγματικότητα δεν είναι GEL αλλά AGM. Νομίζω πως οι πραγματικές GEL είναι ακατάλληλες για μπαταρίες εκκίνησης. Όμως ο χαρακτηρισμός "GEL" είναι πιο πιασάρικος στον κόσμο από τον "AGM" που είναι κάπως πιο αφηρημένη έννοια. Τέλος πάντων....

sunny

Βασικα μακαρι να μην ειναι Gel. Οι Gel θελουν μικροτερη ταση φορτισης απο τις μαμα AGM. Παιζει και να την καψεις αν ειναι Gel. Δες αν γραφει πανω σε τι ταση φορτιζεται. Αν ειναι απο 14ν και πανω ειναι AGM. Αν ειναι μεχρι 13.6-13.8ν ειναι Gel . Το Στρομ βγαζει 14+
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Χείρων
Member
Member


Ηλικία : 52
Registration date : 30/08/2013

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: μπαταρια τζελ VS κλειστου τυπου    Κυρ Μαϊος 10 2015, 22:38

K0k0$ tis Aravias έγραψε:


Βασικα μακαρι να μην ειναι Gel. Οι Gel θελουν μικροτερη ταση φορτισης απο τις μαμα AGM. Παιζει και να την καψεις αν ειναι Gel. Δες αν γραφει πανω σε τι ταση φορτιζεται. Αν ειναι απο 14ν και πανω ειναι AGM. Αν ειναι μεχρι 13.6-13.8ν ειναι Gel . Το Στρομ βγαζει 14+

Οι "πραγματικές" GEL δεν είναι συμβατές με τα συστήματα φόρτισης των μοτοσυκλετών-αυτοκινήτων μας. Εκτός κι αν κάποιο έχει φτιαχτεί επί τούτου. Σ αυτή την περίπτωση όμως δεν θα μπορεί να δεχθεί και να φορτίσει ικανοποιητικά κανέναν άλλο τύπο μπαταρίας. Μονο GEL!

Δεν υπάρχει λοιπόν πραγματικός λόγος να μήν είναι AGM μια μπαταρία σήμερα. Μιλώντας πάντα για μολύβδου. Γιατί απλά είναι καλύτερες από τις GEL σαν μπαταρίες εκκίνησης. Είναι συμβατές με τα συστήματα φόρτισης auto-moto και κατασκευαστικά δεν έχουν κάτι ιδιαίτερο που να τις κάνει ακριβότερες από τις GEL. Δεν υπάρχει κάτι άλλο που θα μπορούσε να είναι μία μπαταρία εφ όσον δεν είναι "υγρού τύπου".

Στον φορτιστή που έκατσε για δύο ώρες στα 14,5 βολτ δεν έδειξε να ζεσταίνεται ούτε κατά διάνοια. Πάντως δεν γράφει τάση φόρτισης. Μιά φτηνή GK είναι και οι εκτυπώσεις κοστίζουν!..... Laughing

Προφανώς επειδή οι GEL προηγήθηκαν σαν τύπος από τις AGM και δημιουργήθηκε κάποιος μύθος γύρω από το όνομά τους, βαφτίστηκαν GEL και οι πρώτες AGM που κατασκευάστηκαν. Που να κάθεσαι να εξηγείς στον κόσμο τι θα πει Absorbent Glass Mat...

Πραγματικά, αν μου περίσσευαν τα 40 ευρώ θα έπαιρνα το σιδεροπρίονο και .... θα μαθαίναμε στα σίγουρα!

pappous
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Χείρων
Member
Member


Ηλικία : 52
Registration date : 30/08/2013

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: μπαταρια τζελ VS κλειστου τυπου    Κυρ Μαϊος 10 2015, 23:13

Έκανα ένα γρήγορο ψάξιμο στο σαιτ της YUASA και δεν αναφέρει απολύτως τίποτα για μπαταρίες GEL.
http://www.yuasabatteries.com/batteries.php
Παρ όλα αυτά στην αγορά κάποιες YUASA πωλούνται σαν "GEL"

scratch
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
K0k0$ tis Aravias
vstromhellasforum Fanatic
vstromhellasforum Fanatic


Ηλικία : 37
Τόπος : Abu Dhabi, UAE
Registration date : 06/06/2011

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: μπαταρια τζελ VS κλειστου τυπου    Δευ Μαϊος 11 2015, 03:20

Ω καλα εισαι! Εχει γεμισει ο τοπος απο "GEL".

Μαζι σου σε ολα, κλειστου τυπου να ειναι και ο'τι να'ναι. Η ουσια ειναι να μην εχεις διαρροες υγρου, το πως θα το καταφερεις δε με ενδιαφερει σαν αγοραστη/χρηστη! Απλα ηθελα να σου υπενθυμισω οτι οι γνησιες GEL θελουν χαμηλοτερη ταση φορτισης. Δεν θα κανουν μπαμ. δε θα ζεματηστουν, αλλα καιρο με τον καιρο θα εχουν φθορα και θα χανουν σε αποδοση με μεγαλυτερη ταση φορτισης.

(Το 1150GS πχ ειχε βγει αρχικα με απλη μπαταρια flood και στη συνεχεια το εβγαζαν με Τζελ. Αν κανει καποιος το λαθος να βαλει μια AGM πανω, σε βαθος χρονου θα μεινει απο μπαταρια γιατι θα φορτιζεται στο 70% της μονο, και θα οξειδωνονται πιο ευκολα οι πλακες.)
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Χείρων
Member
Member


Ηλικία : 52
Registration date : 30/08/2013

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: μπαταρια τζελ VS κλειστου τυπου    Τετ Μαϊος 13 2015, 09:45

Χθές το απογευματάκι έκανα το εξής:
Πήρα στο χέρι την παλιά G.K. YTX12-BS, αφαίρεσα το καπάκι που σφραγίζει τα στοιχεία και άρχισα να την γέρνω για να δω αν θα βγάλει ηλεκτρολύτη. Να θυμίσω εδώ πως ο ηλεκτρολύτης είναι θειικό οξύ και άρα πράγμα επικίνδυνο. "Don΄t do it at home"!

Δεν έβγαλε σταγόνα ακόμα και όταν την αναποδογύρισα! Ο τύπος "...-BS" σημαίνει πως πωλείται με τον ηλεκτρολύτη εκτός και σε ειδική συσκευασία και τον προσθέτει ο αγοραστής όταν ενεργοποιεί την μπαταρία. Στην συγκεκριμένη μπαταρία ο ηλεκτρολύτης προφανώς απορροφήθηκε πλήρως από τα "υαλόπανα" που υπάρχουν ανάμεσα στα στοιχεία. Ο μόνος τρόπος να ανακτηθεί είναι να στίψει κανείς με κάποιον τρόπο αυτά τα "υαλόπανα" ή όπως αλλιώς λέγονται...

Άρα ακόμα και οι φτηνές μπαταρίες αυτού του τύπου, δηλαδή όλες αυτές οι μαύρες ή πορτοκαλί ή....που φοράμε στις μηχανές μας είναι πλέον "ξηρού" τύπου και κατά 99,99% AGM.
Αυτό είναι καλό νέο!

sunny
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Χείρων
Member
Member


Ηλικία : 52
Registration date : 30/08/2013

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: μπαταρια τζελ VS κλειστου τυπου    Παρ Ιουν 05 2015, 02:06

Ένα ενδιαφέρον άρθρο για μπαταρίες μολύβδου κλειστού τύπου από την πάλαι ποτέ ελληνική έκδοση του "Elektor". Το αρχείο είναι pdf για όποιον θέλει να το αποθηκεύσει.

http://users.sch.gr/jabatzo/files/articles/mpataries_molyvdou_SLA.pdf
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
vstorm



Τόπος : Κοζανη
Registration date : 03/08/2010

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: μπαταρια τζελ VS κλειστου τυπου    Κυρ Απρ 10 2016, 17:11

Γεια σε ολους,

επειδη εχω και γω την ματαρια 6 χρονια τωρα, θελω να την αλλαξω αλλα με αυτα που διαβασα ακρη δεν εβγαλα. Παρακαλω καποιος να προτεινει μια γνωστη μαρκα σε λογικη τιμη. Με ενδιαφερει πχ να ειναι γνωστη μαρκα οπως Bosch, Varta κτλ για αξιοπιστια αλλα να χωρα στην θηκη του 650 γιατι ειδα οτι πχ η varta ειναι κομματακι μεγαλυτερη στην μια διασταση. Εχει βαλει κανεις αυτες τις μαρκες?

Επισης GEL τυπου εχει βαλει καποιος και εαν ναι ποιες ειναι οι εντυπωσεις?

Ευχαριστω πολυ παιδια.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
vstorm



Τόπος : Κοζανη
Registration date : 03/08/2010

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: μπαταρια τζελ VS κλειστου τυπου    Τρι Απρ 12 2016, 20:58

Κανεις? scratch
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
IL SICILIANO



Τόπος : ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Registration date : 09/04/2013

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: μπαταρια τζελ VS κλειστου τυπου    Τρι Απρ 12 2016, 22:46

Είχα VARTA YTX12BS(AGM) και δεν έκλεισε δύο χρόνια ζωής.Η μαμά YUASA μου κράτησε 3,5 χρόνια.Εγγύηση πάνω από 3-6 μήνες δεν έχει καμία και εάν έχει, άντε βρες το δίκιο σου!!Η ΥΤΧ14ΒS χωράει κάτω από τη σέλα του 650(το επιβεβαιώνω με τη δική μου που είναι 14άρα).Πιστεύω πως πάνω από τρία-τέσσερα χρόνια,ειδικά αν δεν χρησιμοποιείς συχνά τη μότο, ελάχιστες μπαταρίες θα σου αντέξουν.Μην προβληματίζεσαι, αγόρασε μία με κάνα 35άρι και είσαι εντάξει, μόνο να την προετοιμάσεις σωστά(υγρά-ξεκούραση μία ολόκληρη νύχτα -φόρτιση )και είσαι εντάξειVSTROM .
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
vstorm



Τόπος : Κοζανη
Registration date : 03/08/2010

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: μπαταρια τζελ VS κλειστου τυπου    Τετ Απρ 13 2016, 23:00

Σε ευχαριστω πολυ φιλε μου. Η 14 που λές δεν υπαρχει προβλημα να την φορτιζει η μηχανη?
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
IL SICILIANO



Τόπος : ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Registration date : 09/04/2013

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: μπαταρια τζελ VS κλειστου τυπου    Πεμ Απρ 14 2016, 16:17

Δεν εχω διαπιστωσει κατι ανησυχητικο .Εχω βολτομετρο και δεν εχω παρατηρησει κατι διαφορετικο απο πριν με την 12αρα.Ειδωμεν......
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
NASOS_p
vstromhellasforum Enthusiast
vstromhellasforum Enthusiast


Ηλικία : 36
Τόπος : Πυργος Ηλειας
Registration date : 07/05/2011

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: μπαταρια τζελ VS κλειστου τυπου    Παρ Απρ 15 2016, 22:48

11/2007 έως σήμερα με τη μαμά μπαταρία
Συγγνώμη για το off topic αλλά δεν κρατήθηκα Razz
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
IL SICILIANO



Τόπος : ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Registration date : 09/04/2013

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: μπαταρια τζελ VS κλειστου τυπου    Σαβ Απρ 16 2016, 00:36

Φίλος μου, με παραεισαγωγής του 2004 η μπαταρία του κράτησε 10 χρόνια, όμως κινούσε τη μότο καθημερινά σε μεγάλες αποστάσεις και κυρίως η μπαταρία ήταν YUASA made in japan και όχι σαν τη δική μου made in indonesian που είχε από κούτα.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
NASOS_p
vstromhellasforum Enthusiast
vstromhellasforum Enthusiast


Ηλικία : 36
Τόπος : Πυργος Ηλειας
Registration date : 07/05/2011

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: μπαταρια τζελ VS κλειστου τυπου    Σαβ Απρ 16 2016, 15:54

Την αντοχη της εργοστασιακης δεν προκειται να τη δεις ακομα κ σε ιδια μαρκα.Αυτο το εχω παρατηρησει κ σε μπααταριες αυτοκινητων.Προφανως για τα εργοστασια παραγωγης κατασκευαζονται με διαφορετικες προδιαγραψες
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
vstorm



Τόπος : Κοζανη
Registration date : 03/08/2010

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: μπαταρια τζελ VS κλειστου τυπου    Σαβ Απρ 16 2016, 22:40

Οκ δεκτα ολα αυτα για την μαμα αλλα υπαρχει στην Ελληνικη αγορα καπου japan η καλυτερης ποιοτητας απο taiwan?
Επισης ερχονται ολες με υγρα . Στο ιντερνετ ειδα που τις γεμιζουν μονοι τους
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
K0k0$ tis Aravias
vstromhellasforum Fanatic
vstromhellasforum Fanatic


Ηλικία : 37
Τόπος : Abu Dhabi, UAE
Registration date : 06/06/2011

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: μπαταρια τζελ VS κλειστου τυπου    Κυρ Απρ 17 2016, 14:33

Φιλε βαλε μια φτηνη, την πιο φτηνη που θα βρεις με καποια μορφη εγγυησης απο το μαγαζι. Στην χειροτερη θα την αλλαξεις στα 2 χρονια, αλλα με 30 ευρω χαλαλι της.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
cobrakleo



Ηλικία : 28
Τόπος : ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Registration date : 28/11/2015

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: μπαταρια τζελ VS κλειστου τυπου    Κυρ Απρ 17 2016, 19:36

εγω παιδια κατεληξα σε μια φθηνη με 36 ευρω αλλα το σημαντικο ειναι οτι της εβαλε τα υγρα μπροστα μου και την πηρα πραγματικα καινουρια!!! απλα απο οσο ξερω εγγυηση σε μπαταρια για μηχανη δεν δινει σχεδον κανενας... απλα αντι να δωσεις 80 ευρω για YUASA και να σου παει κανα χρονο παραπανω τοποθετεις μια πιο φθηνη...
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Χείρων
Member
Member


Ηλικία : 52
Registration date : 30/08/2013

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: μπαταρια τζελ VS κλειστου τυπου    Κυρ Απρ 17 2016, 20:32

Χείρων έγραψε:
....

Επέλεξα μπαταρία πιο καινούριου τύπου. Μία φτηνή YTZ14S της G.K. Αυτές οι YTZ14S έχουν μεγαλύτερο ρεύμα ψυχρής εκκίνησης σε σχέση με τις YTX12-BS. Συγκεκριμένα 230 Α σε σχέση με τα 180 Α της παλιάς. Αυτό με οδηγεί να υποθέσω πως αντέχουν περισσότερο στα ισχυρά ρεύματα που απαιτούν οι μιζιές. Εικάζω δηλαδή πως έχουν ανθεκτικότερες πλάκες μολύβδου σε σχέση με τον παλιότερο τύπο. Θα δούμε....

Επίσης έχουν και κάπως αυξημένη χωρητικότητα σε Ah. Δηλαδή 11,5Ah έναντι των 10Ah που έχουν οι παλιές.

Σε διαστάσεις είναι ίδιες απλά είναι 2 πόντους πιο κοντές. Με ένα κομμάτι φελιζόλ στη βάση τους έρχονται στο σωστό ύψος.


Αυτά έγραφα πριν έναν χρόνο. Σήμερα η μπαταρία YTZ14S της G.K. συνεχίζει να ζει και να βασιλεύει. Βέβαια είναι νωρίς ακόμα για να βγει κάποιο συμπέρσμα. Από του χρόνου θα δούμε.

Η μπαταρία δεν μένει ποτέ αφόρτιστη πάνω από βδομάδα. Τον χειμώνα είναι συνεχώς πάνω σε φορτιστή και γενικά φροντίζω να την αφήνω πάντα πλήρως φορτισμένη. Τα φώτα τα ανάβω πάντα αφού πάρει μπρός και τα σβήνω αρκετά δευτερόλεπτα πριν σβήσω το μοτέρ. Σβήνω το μοτέρ πάντα από τον κεντρικό διακόπτη ώστε να κόβονται ταυτόχρονα και όλα τα ηλεκτρικά φορτία. Επίσης ο συναγερμός δουλεύει κάποιες ελάχιστες μέρες τον χρόνο.

Ίσως μία καλή μπαταρία να μην χρειάζεται τόσες περιποιήσεις. Αλλά η δικιά μου είναι μία φτηνομπαταρία. Αν μου βγάλει δύο χρόνια θα είναι τίμια για τα λεφτά της. Θα δούμε....

sunny
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
vstorm



Τόπος : Κοζανη
Registration date : 03/08/2010

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: μπαταρια τζελ VS κλειστου τυπου    Σαβ Απρ 23 2016, 01:02

Ευχαριστω για τις απαντησεις παιδια. Μια τελευταια ερωτηση. Μαμα Μπαταρια με κιτ που να την γεμισω εγω με τον ηλεκτρολυτη υπαρχει στο εμποριο? Την "YUASA YTX12-BS" στο εξωτερικο βλεπω οτι την πουλανε με κιτ που την γεμιζεις και την φορτιζεις μονος σου.



Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
vstorm



Τόπος : Κοζανη
Registration date : 03/08/2010

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: μπαταρια τζελ VS κλειστου τυπου    Σαβ Απρ 23 2016, 21:56

Για οποιον ενδιαφερεται πηρα μαμα μπαταρια με τα υγρα της χωρια απο γνωστο μαγαζι με μπαταριες στο περιστερι.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Χείρων
Member
Member


Ηλικία : 52
Registration date : 30/08/2013

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: μπαταρια τζελ VS κλειστου τυπου    Σαβ Απρ 23 2016, 22:20

Χάου μάτς?

pirat
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
vstorm



Τόπος : Κοζανη
Registration date : 03/08/2010

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: μπαταρια τζελ VS κλειστου τυπου    Κυρ Απρ 24 2016, 00:17

50 με τα μεταφορικα αλλα τοθλαχιστον θα βαλω εγω τα υγρα μεσα να δωσω τον σωστο χρονο να φυγουν οι φυσσαλιδες και να γινει σωστα η αντιδραση και μετα να την φορτισω οπως πρεπει.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Χείρων
Member
Member


Ηλικία : 52
Registration date : 30/08/2013

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: μπαταρια τζελ VS κλειστου τυπου    Κυρ Απρ 24 2016, 00:25

goood
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
loverdos11
moderator
moderator


Ηλικία : 32
Τόπος : ΝΕΑ ΣΜΥΡΝΗ
Registration date : 11/03/2012

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: μπαταρια τζελ VS κλειστου τυπου    Κυρ Απρ 24 2016, 03:05

vstorm έγραψε:
Για οποιον ενδιαφερεται πηρα μαμα μπαταρια με τα υγρα της χωρια απο γνωστο μαγαζι με μπαταριες στο περιστερι.

Καλημέρα πες και το μαγαζί να το ξέρουμε .
Σίγουρα θα ενδιαφέρει πολλούς .
Ευχαριστώ.

_________________
Αντώνης DL 650 L0 Black



Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
 

μπαταρια τζελ VS κλειστου τυπου

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 2 από 3Μετάβαση στη σελίδα : Επιστροφή  1, 2, 3  Επόμενο

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
 :: ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ-ΑΝΑΒΑΤΗΣ :: Ηλεκτρικά-
Μετάβαση σε: