ΦόρουμΠόρταλΕικονοθήκηΗμερολόγιοΕγγραφήΣύνδεση

Μοιραστείτε | 
 

 Τα φρένα μου μέσα...

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω 
Μετάβαση στη σελίδα : Επιστροφή  1, 2, 3  Επόμενο
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
kafetzo
Member
Member


Ηλικία : 28
Τόπος : Αθήνα - Σεπόλια
Registration date : 25/11/2010

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Τα φρένα μου μέσα...   Παρ Σεπ 02 2011, 02:21

@lex_73 έγραψε:
Όποιος μάστορας σου λέει ότι ελαστικά 3ετίας είναι μια χαρά, ακόμα και τα μισά χλμ να είχαν, μάλλον έχει ήδη παραγγείλει τα πράγματα που έσπασες και σε περιμένει να ξαναπάς! (εννοείται ποτέ μη σου ξανασυμβεί κάτι τέτοιο!!).
Τα λάστιχα μπορείς σαφώς να τα κρατήσεις και 5 και 10 χρόνια και ποτέ να μη σου συμβεί το παραμικρό και να κινείσαι με ταχύτητες ηλεκτρικού ποδηλάτου, αλλά όπως αποδεικνύεται μπορεί να έχεις κάνει απροβλημάτιστα 21.000 χλμ και τα τελευταία 50 μέτρα να χρειαστείς πραγματικά τα φρέσκα και μη φθαρμένα ελαστικά!

Πριν ακριβώς ένα μήνα μπήκε μια πρόκα στο πίσω λάστιχο. Οπότε και πάω στο βουλκανιζατέρ auto-moto εδώ στη γειτονιά (μεγάλο όνομα και αλυσίδα) για να το φτιάξει. Και του λέω ότι σκοπεύω από Σεπτέμβριο να αλλάξω λάστιχα και τι έχει να μου προτείνει. Μου είπε τα γνωστά μοντελα από τις γνωστές εταιρίες αλλά με έναν έλεγχο που έκανε με το μάτι και στα δύο λάστιχα μου λέει δεν χρειάζονται αλλαγή. Οι αυλακώσεις είναι μια χαρά, το λάστιχο δεν είναι φαγωμένο (έχει ακόμα τα τσουτσουνάκια που πετάνε στο πλάι σαν τριχούλες Razz ) και δεν χρειάζεσαι άμεσα αλλαγή. Έτσι και αποφάσισα να τα κρατήσω. Όμως..
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
@lex_73
vstromhellasforum Enthusiast
vstromhellasforum Enthusiast


Ηλικία : 43
Τόπος : Αθήνα
Registration date : 29/01/2009

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Τα φρένα μου μέσα...   Παρ Σεπ 02 2011, 02:45

Με σκέτα σωληνάκια δε θα δεις καμία ουσιαστική διαφορά.
Η σειρά κατά τη γνώμη μου είναι 4-πίστονες -> τρόμπα -> σωληνάκια (προαιρετικά) και φυσικά να συνοδεύονται από καλής κατάστασης τακάκια και υγρά φρένων.

Στο 2ο κομμάτι τώρα, αν δλδ τα λάστιχα τα είχες πάνω στη μηχανή 10 χρόνια και κάθε μέρα έπρεπε να διανύσεις αυτή την απόσταση για να πας στη δουλειά σου:



το οδόμετρό σου θα έγραφε 100μ Χ 365 μέρες Χ 10 χρόνια = 365 χλμ Very Happy
Τα λάστιχα και τσουτσουνάκια θα είχαν και πέλμα θα είχαν και απ' όλα, αλλά δε θα έκαναν ούτε για προσάναμμα στο τζάκι στις κρύες νύχτες στον φάρο! Razz
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
onastrom
Member
Member


Ηλικία : 35
Τόπος : Μεταμόφωση Αττικής
Registration date : 16/01/2011

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Τα φρένα μου μέσα...   Παρ Σεπ 02 2011, 04:50

Προσωπικά πιστεύω πως τόσα χιλιόμετρα είναι υπέρ αρκετά για τα ελαστικά μας.
Εγώ είμαι η άλλη άκρη αλλά τέλος πάντων.
Και τα δικά μου λάστιχα όταν τα έβγαλα τα πρώτα είχαν ακιδούλες στο πλάι γιατί δεν έστριβά καθόλου πλαγιάζοντας τηνμηχανή
Αυτό τι σημαίνει ότι ειναι μια χαρά?
Δεν ξεραίνονται με τον καιρό? Το σημείο για να δεις την αλλαγή ποιά είναι να μην έχει πλέον καθόλου αυλάκωσει το ελαστικό?
Περίεργο πάντως για άνθρωπο που πουλάει λάστιχα να σου πει ότι δεν θέλει, εγώ περίμενα το ανάποδο.

Όσο για τα φρένα φίλε μου.....
Δαγκωτά 4 πίστονες, και για μένα μαζί με μια τρόμπα 16άρα και πιστεύω πως αν σκέφτεσαι να δώσεις κάνα 140άρι αν θυμάμαι καλά για
σωληνάκια θα σου πρότεινα να μην το κάνεις και να τα δώσεις για δαγκάνες, αποστάτες και τρόμπα.

Αν έπαιρνα τώρα νέο Vstromaki θα ξεκίνουσα από εκεί και όχι καθρέφτες, φλας κλπ εξοπλισμό
Βρες κάποιον με 4πιστονες και κάντο βόλτα να δεις ότι τελικά δεν έχεις φρένα
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
toumpanos
vstromhellasforum Fanatic
vstromhellasforum Fanatic


Ηλικία : 35
Τόπος : νεα σμυρνη
Registration date : 31/01/2008

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Τα φρένα μου μέσα...   Παρ Σεπ 02 2011, 09:17

kafetzo έγραψε:
Ευτυχώς δεν ήταν κάτι το σοβαρό.. 15:20 σήμερα στην Πάρνηθος γυρνούσα από τη δουλειά και πήγαινα προς την εθνική. Είχε κυκλοφορία στη λωρίδα και οδηγούσα νορμάλ πίσω και αριστερά από μια BMW μπας και βρω χώρο να κάνω προσπέραση. Η ταχύτητά μου περίπου 40km/h ίδια με αυτή του αυτοκινήτου και η απόσταση μου σε λογικά πλαίσια, όχι κολλημένος, για τα επίφοβα απότομα φρεναρίσματα. Όπου ο οδηγός ξαφνικά πατάει από το πουθενά φρένο απότομα για να διασχίσει το δρόμο μια νταλίκα. Πατάω και γω τα φρένα μου (πάντα μπρος-πίσω) ενεργοποιείται και το ABS αλλά η μηχανή να μη σταματάει... Τέρμα πατημένη η μανέτα των φρένων βάζω και πόδια και ακόμα να σταματήσει. Όπου αποφασίζω τελικά να τη ρίξω από τα δεξιά για να μην κολλήσω στη BMW. Έτσι κ έγινε.. Απολογισμός--> Μικρό σπάσιμο της χούφτας στην εξωτερική γωνία, γρατζουνιές στο κάγκελο και σπασμένο τζαμάκι στο φλασάκι. Ο δρόμος όχι και ο καλύτερος αλλά δεν φαινόταν να γλιστράει. Και η ανησυχία μου είναι: γιατί με πρόδωσαν έτσι τα φρένα??? Αν είχα μεγαλύτερη ταχύτητα τα πράγματα θα ήταν πολύ χειρότερα... Τι θα γινόταν δηλαδή αν είχε και νερά! Έχω προβληματιστεί πάρα πολύ. Είμαι ήσυχος οδηγός, δεν κάνω καγκουριές αλλά μια φορά που μου χρειάστηκαν τα φρένα, τίποτα...


Για τον ίδιο λόγω ακριβώς που κοπάνησα κ γω με τον ίδιο τρόπο ΑΝΘΡΩΠΟ ...!!! Δεν σταμάτησε ποτέ η μηχανή κ η ταχύτητα που είχα μέσα γύρω στα 60km.. Όταν είδα ότι δεν σταμάταγε ποτέ η μηχανή, τα πάτησα τόσο δυνατά που νόμιζα ότι θα τη σπάσω την μανέτα... Αλλά αυτό τίποτα. Και.... ΜΠΑΜ... Τον έστειλα τον χριστιανό 5 μέτρα πέρα...
Το 'ιδιο απόγευμα σήκωσα την σέλα έβγαλα την ασφάλεια του ABS, απενεργοποιήθηκε κ βρήκα την ησυχία μου.......
( 2006 με το V-stromάκι μου ).....
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
nikos147
vstromhellasforum Enthusiast
vstromhellasforum Enthusiast


Registration date : 06/08/2010

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Τα φρένα μου μέσα...   Παρ Σεπ 02 2011, 09:36

kafetzo έγραψε:
Καταλήγουμε λοιπόν στο ότι πρέπει να πάω για αγορά νέων ελαστικών και τετραπίστονων.. Εάν είχα σωληνάκια υψηλής λέτε να είχα και καλύτερο φρενάρισμα και πιο άμεσα μιας και χρειάστηκε να βάλω όλη τη δύναμη στο φρένο?

@nikos147-->έχω briefαριστεί από τον hristos13gr περί τετραπίστονων οπότε αν θές την κάνουμε και μαζί την έρευνα αγοράς.


Oποτε βρεις κατι εαν θες στειλε pm μηπως μπορεσουμε να το κανονισουμε!
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
vagman
vstromhellasforum Enthusiast
vstromhellasforum Enthusiast


Ηλικία : 44
Τόπος : Αθήνα - Νότια
Registration date : 30/07/2010

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Τα φρένα μου μέσα...   Παρ Σεπ 02 2011, 10:37

Hypersonic έγραψε:
Εγω παλι θα διαφωνησω με ολους....

Εγώ ήδη έχω συμφωνήσει μαζί σου.
Όμως όταν δεν υπάρχει επιλογή δεξιά αριστερά και το να πας ευθεία είναι μονόδρομος, εκεί είναι που σε κλάσματα δευτερολέπτου αν νιώσεις ότι το abs σε "προδίδει" στιγμιαία αφήνεις και ξαναπατάς φρένο με την ελπίδα ότι δεν θα ξαναμπεί. Αντιλαμβάνομαι ότι αυτό σίγουρα δεν είναι πάντα εφικτό αλλά σε περιπτώσεις όπως του φίλου που κινείται με χαμηλή ταχύτητα, μπλοκάρουν οι τροχοί, κατεβάζει πόδια και αποφασίζει τέλος να ρίξει εκτός bmw φαίνεται ξεκάθαρα ότι υπήρχε η δυνατότητα ελιγμού και αυτό λόγω abs!

Τέλος δεν θα διαφωνήσω αλλά ούτε και θα συμφωνήσω στα περί άμεσης αλλαγής ελλαστικών και αναβάθμισης φρένων μιάς και ο φίλος έχει ήδη πάρει τις αποφάσεις του από την όλη κουβέντα, επιμένω όμως παρόλα αυτά ότι προέχει η γνώση της λειτουργίας του abs....
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://vagman1@yahoo.gr
Επισκέπτης
Επισκέπτης



ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Τα φρένα μου μέσα...   Παρ Σεπ 02 2011, 10:45

Έχοντας και BMW με ABS και Strom, μπορώ να πώ πώς το ABS στο πίσω τροχό σε καταστάσεις βροχής...απότομης κατηφόρας κλπ. απλά δε φρενάρει! Αρα δε φταίει η μηχανή, αλλά η φιλοσοφία του ABS.
Το εμπρός φρένα παίζει το βασικότερο ρόλο, που και εκεί αν είναι γλιστερό το οδόστρωμα...απλά κυλάς χωρίς να μπλοκάρει...αλλά δε φρενάρεις. Στις παραπάνω περιπτώσεις τα λάστιχα δε παίζουν και τόσο ρόλο!
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Hypersonic
vstromhellasforum Enthusiast
vstromhellasforum Enthusiast


Ηλικία : 39
Τόπος : Πετρουπολη, Παιανια, Καλλιθεα
Registration date : 12/04/2010

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Τα φρένα μου μέσα...   Παρ Σεπ 02 2011, 11:02

Θα ηθελα (αν και ειναι ισως λιγο "επικινδυνο") μιας και μιλαμε για...
... μαμα φρενα
... Με ABS
... χωρις ABS
... με 4πιστονες


Να βρισκαμε ενα χωρο χωρις κυκλοφορια με σχετικα καλη ασφαλτο (οχι γυαλι και στεγνη) και να καναμε ενα live test φρεναρισματος, με λιγα χιλιομετρα εννοειται, με διαφορα μηχανακια και μετατροπες και λαστιχα...
Να δουμε τι διαφορες υπαρχουν....



Πριν χρονια λεω σε ενα φιλο...
Παω να αλλαξω λαστιχα στο αυτοκινητο, γιατι χτες με το ψιλοβροχο, πατησα φρενο σε κατηφορα (χωρις ABS τοτε) και απλα γλυστραγαν με μπλοκαρισμενος τροχους....
Και μου λεει .... Και τα δικα μου λαστιχα που τα εχω ενα μηνα το ιδιο εκαναν χτες... να τα αλλαξω και εγω?





Θεωριες κανω και το δικηγορο του διαβολου, αλλα που ξερεις (αγνωστε μοτοσυκλετιστη) αν τοτε που μπηκε το ABS και δεν εβγαινε, τι γινοταν στην ασφαλτο σε εκεινο το σημειο?
Μπορει να ειχε ελαχιστο χωμα, πουδρα, καποιο λιπαντικο χυμενο κλπ.

Γιατι σε καθε "γλυστρημα" να αφοριζεις λαστιχα, φρενα, πλαισιο ?
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Επισκέπτης
Επισκέπτης



ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Τα φρένα μου μέσα...   Παρ Σεπ 02 2011, 11:22

Σε γλίτσα...φρεσκοβρεμμένο δρόμο κλπ ότι λάστιχα και να φοράς, απλά γλιστράνε. Και εγώ αλλαξα λάστικα και είχα βάλει ακόμα και χειμερινά στο ΙΧ και η συμπεριφορά τους στη γλίτσα..ήταν η ίδια.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
@lex_73
vstromhellasforum Enthusiast
vstromhellasforum Enthusiast


Ηλικία : 43
Τόπος : Αθήνα
Registration date : 29/01/2009

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Τα φρένα μου μέσα...   Παρ Σεπ 02 2011, 12:01

Δε νομίζω ότι αφορίζει κανείς ελαστικά ή φρένα.
Αλλά όταν έχεις περίεργο ABS, "κουρασμένα" μαμά ελαστικά, μαμά φρένα και κακό οδόστρωμα, έχεις κατά πάσα πιθανότητα το χειρότερο πακέτο (σε θέμα δυνατοτήτων) για να αντιμετωπίσεις μια δύσκολη κατάσταση.
Ούτε τα καινούρια λάστιχα, ούτε τα καλύτερα φρένα είναι πανάκια, αλλά, υποθετικά μιλώντας, αν τα είχε προχθές ίσως να είχε καλύτερο αποτέλεσμα.
Το θέμα, το ξαναλέω, είναι πολυπαραγοντικό:
Συνθήκες οδοστρώματος, ατμοσφαιρική θερμοκρασία, εμπειρία οδηγού, πανικός οδηγού, χρόνος αντίδρασης, ταχύτητες οχημάτων, απόσταση, πόσες ξεβράκωτες γκόμενες περπατάνε τριγύρω εκείνη τη στιγμή κτλ...

Χάϊπερ ωραίο πρότζεκτ! Μόνο που κάθε αναβάτης θα πρέπει να περάσει απ' όλα τα μηχανάκια που θα συμμετάσχουν για να είναι όσο το δυνατόν πιο αξιόπιστα τα αποτελέσματα
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Fanis83
Member
Member


Ηλικία : 33
Τόπος : Άνω Γλυφάδα
Registration date : 07/04/2008

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Τα φρένα μου μέσα...   Παρ Σεπ 02 2011, 13:05

Έχω βάλει ακριβώς τις ίδιες και έχω το κεφάλι μου ήσυχο και πολύ μεγαλύτερη εμπιστοσύνη στα φρένα μου Twisted Evil
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/2002-CBR-954-FRONT-BRAKE-CALIPERS-CALIPER-/200610806043?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item2eb555f91b

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/02-HONDA-CBR-954RR-FRONT-BRAKE-CALIPERS-W-LINES-/170579530135?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item27b7551197

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/HONDA-CBR-929-954-FRONT-BRAKE-CALIPERS-00-01-02-03-RR-/290604878331?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item43a96689fb
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://www.vwgolf-club.gr/
Hypersonic
vstromhellasforum Enthusiast
vstromhellasforum Enthusiast


Ηλικία : 39
Τόπος : Πετρουπολη, Παιανια, Καλλιθεα
Registration date : 12/04/2010

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Τα φρένα μου μέσα...   Παρ Σεπ 02 2011, 13:14

@lex_73 έγραψε:
Χάϊπερ ωραίο πρότζεκτ! Μόνο που κάθε αναβάτης θα πρέπει να περάσει απ' όλα τα μηχανάκια που θα συμμετάσχουν για να είναι όσο το δυνατόν πιο αξιόπιστα τα αποτελέσματα

Ε, καλα, δε θα ειναι και τοσο επισημο.... Ετσι κι αλλιως το καθε ενα εχει διαφορετικο στησιμο...


Αν δηλ ο Taz (που ειναι και 2 μετρα παλικαρι σε σχεση με εμενα που ειμαι 1,5 μετρο παλικαρι) με τις 4πιστονες σταματησει σε -2 μετρα, ε τοτε εχουμε θεμα....
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
hristos13gr
moderator
moderator


Ηλικία : 35
Τόπος : Αθήνα - Νέα Σμύρνη
Registration date : 26/02/2009

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Τα φρένα μου μέσα...   Παρ Σεπ 02 2011, 15:37

@ kafetzo, άλλαξε φρένα από χθες. Δεν ξέρω αν θα το είχες αποφύγει το ατύχημα τελείως, αλλά σίγουρα θα είχες πολύ περισσότερες πιθανότητες.
Τα μαμά φρένα μπορεί να είναι υποφερτά σε νορμάλ πορεία αλλά για μένα, βαθμολογούνται ως ανύπαρκτα σε έκτακτες συνθήκες & σε απότομα φρεναρίσματα... Δυο φορές που μου είχαν χρειαστεί (πριν τις αλλάξω), μου είχε φύγει η ψυχή μέχρι να την γλυτώσω... Το σκ@τό μου είχε πάει στην φτέρνα!!! Shocked Shocked Shocked

_________________
Πώς & πού βρίσκω τις τετραπίστoνες BREMBO!!!

Δεν χρειάζεται να λες τι ξέρεις, αλλά να ξέρεις τι λες.

Cover me in chocolate and throw me to the lesbians!!!
V-baby  
   
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
deamon
Member
Member


Ηλικία : 39
Τόπος : ΣαΛΛονίκη σε λεω
Registration date : 16/02/2009

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Τα φρένα μου μέσα...   Παρ Σεπ 02 2011, 15:52

Φίλε μου καταρχήν περαστικά και στους δυο σας. . . για το θέμα φρένα θα δανειστώ το περιστατικό του φίλου Bretsou με το παιδάκι που έγινε η αφορμή να αλλάξει στα φρένα που έχει τώρα “ μια ζωή . . . αξία ανεκτίμητη” . . . και επειδή κάτι ανάλογο μου έτυχε στις διακοπές μου (2 άτομα + σάκο, πλαϊνές βαλίτσες, tank bag, ψυγείο παραλίας, καρέκλες, τραπεζάκι, ομπρέλα, 140klm) και ένα ασήμι Peugeot 206 να σου βγαίνει από βενζινάδικο ! ! ! What a Face What a Face Να πω ότι έχω μόνο σωληνάκια υψηλής και λάστιχα Road Smart με 1500 χλμ που ευτυχώς είχαν ζεσταθεί και είμαι χωρίς ABS. . . Παράλληλα με το φρενάρισμα ( με σωληνάκια υψηλής δεν παλεύεις και τόσο με τη μανέτα) από 6η κατέβασα μέχρι 2ά. . . η γυναίκα μου κόντεψε να φύγει πάνω από το μηχανάκι. . . μετά την επίδειξη Γαλλικών που του έκανα στο 1klm υπήρχε φανάρι . . . και ιδού. . . το μηχανάκι δεν φρενάριζε ! ! ! Λογικά οι δίσκοι είχαν πυρώσει και τα υγρά έβραζαν . . .

Συμπέρασμα . . . πάω για 4πίστωνες και δίσκους. . .

Γνώμη μου όσο αφορά το φρενάρισμα. . . πολλά πράγματα παίζουν ρόλο, εκτός των ελαστικών (που τα BW είναι για κάδο) που παίζει ρόλο σε τι θερμοκρασία είναι, των ABS (που μέσα στη πόλη με χαμηλές ταχύτητες και με κρύα ελαστικά γίνονται Αντε BεS), φρένων (δες το δικό μου παράδειγμα με πολύ ζεστά φρένα) παίζει και το θέμα μπροστινής ανάρτησης. . . φαντάσου μια μετατόπιση φορτίου + 150kg στο σύνολο σε περίπτωση φορτωμένης μηχανής σε μεγάλο βύθισμα του μπροστινού τι επιπλέον ώθηση δίνει. . .

Άποψη μου. . . αν το αγαπάς το εργαλείο άλλαξε λάστιχα χτες και βελτίωσε ή άλλαξε φρένα αύριο. . . Επίσης βρες έναν άδειο δρόμο και παίξε με τα φρένα σου. . . μάθε να βασίζεις το φρενάρισμα σου στο μπροστινό και να κατεβάζεις ταχύτητες παράλληλα. . . και αν σου γλιστρήσει λίγο ο κώλος μη τα χάνεις, στο φρενάρισμα μαζεύεται μόνος του

Και να θυμάσαι

“Ζωή ενός ανθρώπου. . . αξία ανεκτίμητη”
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
MARKOS-V
vstromhellasforum Fanatic
vstromhellasforum Fanatic


Ηλικία : 60
Τόπος : ΑΘΗΝΑ
Registration date : 29/01/2008

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Τα φρένα μου μέσα...   Παρ Σεπ 02 2011, 16:29

moystakias έγραψε:
kafetzo έγραψε:
Δεν ξέρω.. Φοράω τα μαμά, η μηχανή είναι του '08 και έχουν 21100km. Πήγα να τα αλλάξω είναι η αλήθεια λόγω τριετίας αλλά ο μάστορας μου είπε πως έιναι σε πάρα πολύ καλή κατάσταση (και η αλήθεια αυτή είναι) και δεν χρειάζονται αλλαγή. Λες???


Να πεις του Μάστορά σου να αλλάξει επάγγελμα γιατί είναι επικίνδυνος!!!!!άκου 21000 χιλιόμετρα και σου είπς ότι είναι καλά!!!


Ποτέ Ξανά φιλαράκι....

τα 21 χλμ δεν ειναι πολλα.
τα 3 χρονια που τα φορρΕΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΑ
αυτα δεν ειναι λαστηχα αλλα....πετρες.μηδεν συντελεστης τριβης.αντε τωρα να σταματησεις.οποτε αλλαξε τα λαστηχα κ εισαι οκ
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
tazakos
vstromhellasforum Fanatic
vstromhellasforum Fanatic


Ηλικία : 36
Τόπος : Καλλιθέα ,από Καβαλα
Registration date : 22/05/2008

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Τα φρένα μου μέσα...   Παρ Σεπ 02 2011, 17:31

αρχικά συμφωνώ με τον Σίμο,ωραία τα είπε.

Επίσης χάιπερ αυτό που προσπάθησα να εξηγήσω χθες είναι το εξης:

Λες ότι το ΑΒΣ υπάρχει για να μην μπλοκάρει ο τροχός. ΟΚ. ωστόσο για να φρενάρουμε κιόλας χωρίς να μπλοκάρει πρέπει να ασκούμε στους δίσκους προοδευτικά πολύ δύναμη κ όχι απότομα (2-πίστονες). Με τα μαμά φρένα πατάς κ δεν γίνεται τίποτα κ μόνο όταν πλέον τσαρουχώσεις η δύναμη δίνεται απότομα κ τείνει να μπλοκάρει ο τροχός αμέσως κ μπαίνει το ABS κ πας βάρκα γιαλό.

Με τις 4-πίστονες , όποιες κ αν είναι αυτές έχεις περισσότερο ωφέλιμο φρενάρισμα πριν φτάσεις στο να πάει να μπλοκάρει ο τροχός (προοδευτικότητα), πάντα σε συνδιασμό με 16 ή μεγαλύτερη τρόμπα.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
kafetzo
Member
Member


Ηλικία : 28
Τόπος : Αθήνα - Σεπόλια
Registration date : 25/11/2010

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Τα φρένα μου μέσα...   Παρ Σεπ 02 2011, 18:37

Τελικά η ζωή μας τα φέρνει ωραία... Το περασμένο Σάββατο πήγα σ'ένα μαγαζί-συνεργείο εδώ στη γειτονιά που ασχολείται πολύ με ducati για να τον ρωτήσω αν έχει τετραπίστονες που να του έχουν ξεμείνει.. Τελικά με πήρε πριν κανά 40λεπτο τηλέφωνο και μου είπε πως βρήκε... Μόλις μια μέρα μετά! Να δούμε τι άλλο θα ακολουθήσει... (Γεια σου ρε Murphy με τους νόμους σου!!!)
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
bandit
vstromhellasforum Fanatic
vstromhellasforum Fanatic


Ηλικία : 51
Τόπος : θεσσαλονικη
Registration date : 09/01/2011

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Τα φρένα μου μέσα...   Παρ Σεπ 02 2011, 19:10

[quote="kafetzo"]Τελικά με πήρε πριν κανά 40λεπτο τηλέφωνο και μου είπε πως βρήκε...

και πόσο Question Question
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
kafetzo
Member
Member


Ηλικία : 28
Τόπος : Αθήνα - Σεπόλια
Registration date : 25/11/2010

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Τα φρένα μου μέσα...   Παρ Σεπ 02 2011, 20:31

bandit έγραψε:
και πόσο Question Question

Στα 200Ε είναι. Πήγα και τις είδα και είναι σε πάρα πολύ κατάσταση αλλά δεν κοίταξα αν είναι 40mm η απόσταση στις τρύπες.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Bretsos
vstromhellasforum Fanatic
vstromhellasforum Fanatic


Τόπος : Φυλακισμένος στην Αθήνα...
Registration date : 06/03/2009

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Τα φρένα μου μέσα...   Σαβ Σεπ 03 2011, 12:23

Των φρονίμων τα παιδιά πριν πεινάσουν μαγειρεύουν.

Θα ηθελα λοιπον μιας και το ανεφερε ο Σιμος να πω και εγω με την σειρα μου την δικη μου ιστορια.
Πριν αρκετα χρονια (2002) πηρα το στρομα και αφου το εστρωσα για αρκετα χλμ. μια μερα ανοιξα ολο το γκαζι σε μια διαδρομη στα Χανια την οποια γνωριζα πολυ καλα.
Το μηχανακι δεν ηταν πουθενα και οταν λεω πουθενα εννοω πουθενα πανω στον δρομο!!
Ειχα μονο 4.000χλμ στο κοντερ και χωρις δευτερη σκεψη πηγα και ελλαξα ελαστικα.
Το πραγμα βελτιωθηκε πολυ ως προς την προσφυση και επειδη πλεον οι ρυθμοι ηταν πολυ πιο εντονοι απο αυτους του ρονταρισματος αρχισα να παρατηρω θεμα με τα φρενα.
Ετσι λοιπον πηγα σε μια τεραστια αλανα και αρχισα να κανω δοκιμες στα φρενα.
Πολυ γρηγορα καταλαβα πως τα φρενα ειναι ανύπαρκτα και πως στην πρωτη στραβη θα γινει μ@λακια!!
Δυστηχως τοτε καμια εταιρία δεν ειχε κατι για τα φρενα του στρομ και βεβαια δεν υπηρχε και τιποτα σε μοντα.
Ετσι τα χρονια περνουσαν και οσο και να ηθελα δεδομενου του προβληματος να οδηγο συντηρητικά καποιες φορες το παράκανα με αποτελεσμα το σκατο να εχει παει αρκετες φορες στο καλτσακι!!
Μετα βγηκε το 650 φοροντας τα ιδιο πακετο φρενων και εκει ακριβως εχασα την εκτιμηση μου στην σουντζούκι.
Για μενα παντα θα ειναι η μοναδικη εταιρια που φτιαχνει μηχανακια σειρας με απολυτως καμια ποιοτητα υλικων.
Το μονο που διαθετουν ειναι φατσα μοστρα και ψηλα τακουνια.
Στα 11.000€ εντελως αδειο που εδωσα τοτε θα περιμενα τουλαχιστον ενα καλο πακετο φρενων και μια καπως καλυτερη αναρτηση πισω και οχι τα ιδια με το 650άρι.
Μην ξεχναμε πως τα ιδιο πακετο ασφαλειας εχει να διαχειριστει την διπλασια ροπη και καποια αλογα παραπανω.
Τελος παντων μια μερα σχεδον πριν 3 χρονια και ενω ταξιδευα στην εθνικη οδο με τριβαλιτσο και περιπου 160-180χλμ/ω στο κοντερ μου βγηκε στα 100 μετρα ενα παιδακι, σε κατασταση πανικου εστυψα και τα δυο φρενα και αρχικα μου εδωσε την εντυπωσει το μηχανακι πως θα φρεναρει αλλα ξαφνικα βρεθηκα με το μηχανακι προυμουτισμενο και τις μανετες τελειωμενες σε διαδρομη να πηγαινω καρφι πανω στο παιδακι το οποιο ειχε παγωσει απο τον φοβο του και ειχε μείνει σαν βραχος.
Το μηχανακι δεν ηθελα να φρεναρει μιας και προφανως ολα τα συστηματα τοσο γρηγορα ειχαν παραδωσει πνευμα και ετσι αφησα τα φρενα και εκανα εναν αποτομο εληγμο αποφυγης προς τα δεξια και παλι φρενα και τοτε το βλαμενο αντεδρασε με ενα βημα και βρεθηκε πανω στην γραμμη μου, ξανα ενα ελιγμο αριστερα και παλι φρενα και τοτε το βλαμενο εκανε ενα βημα πισω και παλι πανω στην γραμμη μου και εκει που απλα δεν εχω αλλη επιλογη και παω στα φρενα να το χτυπησω αντιδραει με ενα αποτομο βημα δεξια και κιριολεκτικα περασα στην τριχα χωρις να συμβει το μοιραίο Shocked
.
.
.
.
Αφου σταμάτησα έκατσα στο σημείο περίπου 2 ώρες ανίκανος να μπορώ το οτιδήποτε........... ελπίζω να καταλαβαίνετε.

Αφου λοιπον βρηκα το κουραγιο να συνεχισω σε ολο τον δρομο σκεφτομουνα πως μολις γυρισω στην Αθηνα θα αλλαξω τα φρενα και ετσι και εγινε και απο τοτε τουλαχιστον εχω την ψυχικη μου υγεια.
Τα χρηματα που εδωσα ηταν παρα πολλα ικανα ομως να σταματησουν την μοτο σε αποσταση ασφαλειας ωστε να μπορω να κατεβω και να ρημαξω στις κλωτσιες το παιδακι που μου χαλασε την μερα μου!!
Ποτε δεν ξερει κανεις ποτε?,πως?,με ποσα?,γιατ?ι,θα γινει η μ@λακια αρα προσεχουμε για να εχουμε!!
το παραπανω ειναι πλεον δικος μου κανονας.

Περαστικά λοιπόν!!
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
kafetzo
Member
Member


Ηλικία : 28
Τόπος : Αθήνα - Σεπόλια
Registration date : 25/11/2010

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Τα φρένα μου μέσα...   Σαβ Σεπ 03 2011, 22:54

Απ'όσο έχω καταλάβει, αν δεν σκάσεις το χρήμα, και μιλάμε για 10.000Ε και πάνω, δεν παίρνεις μηχανή, τουλάχιστον όσο γίνεται πιο ολοκληρωμένη από θέμα φρένων, αναρτήσεων, συστημάτων και και και... Εκτός και αν το κάνεις όπως οι περισσότεροι από εδώ μέσα που τα ακουμπάνε σιγά σιγά για το κάθε τι που υστερεί και βγαίνει ένα αξιόλογο μηχάνημα. Και στην τελική αν τα βάλεις κάτω θα δεις ότι έχεις ξεφύγει αρκετά απ'όσο νόμιζες...
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
tazakos
vstromhellasforum Fanatic
vstromhellasforum Fanatic


Ηλικία : 36
Τόπος : Καλλιθέα ,από Καβαλα
Registration date : 22/05/2008

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Τα φρένα μου μέσα...   Κυρ Σεπ 04 2011, 09:43

kafetzo έγραψε:
....Και στην τελική αν τα βάλεις κάτω θα δεις ότι έχεις ξεφύγει αρκετά απ'όσο νόμιζες...

12.000+ confused
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
terino
vstromhellasforum Fanatic
vstromhellasforum Fanatic


Ηλικία : 35
Τόπος : Athens
Registration date : 15/01/2008

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Τα φρένα μου μέσα...   Κυρ Σεπ 04 2011, 11:13

tazakos έγραψε:

12.000+ confused

Μιλάς από προσωπική εμπειρία πιστεύω, ε? Very Happy
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://www.schoolofdance.gr
bandit
vstromhellasforum Fanatic
vstromhellasforum Fanatic


Ηλικία : 51
Τόπος : θεσσαλονικη
Registration date : 09/01/2011

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Τα φρένα μου μέσα...   Κυρ Σεπ 04 2011, 11:32

για μένα κάννη τίποτε από εδώ και ποια Question Question Question

bantid 650s k6

δαγκανα 4πιστονη
και αν είναι δυνατών χωρίς αποστάτες λέω

http://motors.shop.ebay.com/i.html?_nkw=FRONT+BRAKE+CALIPERS+suzuki&_sacat=&_odkw=FRONT+BRAKE+CALIPERS&_osacat=0&bkBtn=&_trksid=p4506.m270.l1313


η από εδώ Question Question

http://www.car.gr/parts/?ca=713&ca=743&makes=Suzuki&offertype=%CE%A0%CF%89%CE%BB%CE%B5%CE%AF%CF%84%CE%B1%CE%B9&pg=2

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
geoman87
Member
Member


Ηλικία : 29
Τόπος : Αιγαλεω,Αττικη
Registration date : 10/02/2011

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Τα φρένα μου μέσα...   Κυρ Σεπ 04 2011, 12:37

Φιλε μου περστικα στην καλη σου και παλι καλα που δεν χτυπησες...Εγω δεν ξερω αν θα αντιδρουσα το ιδιο λογο της μικρης εμπειριας που εχω οποτε παλι καλα...

Αυτο που θελω να ρωτησω ειναι το εξης καθε ποτε θελουν αλλαγμα τα λαστιχα??Σε τι χιλιομετρα ή ποσα χρονια..

Και επισης επειδη εγω την δικια μου την πηρα μεταχειρισμενη πως μπορω να καταλαβω αν τα λαστιχα μου ειναι σε καλη κατασταση???
Οπτικα φενονται ενταξει... Τωρα σε αποτομα φρεναρισματα υπαρχουν 2-3 φορες που τα χρειαστηκα.Μπλοκαρει ευκολα το πισω φρενο με αποτελεσμα να σερνομαι και η μηχανη να μην σταματει...Ισως φταιω και γω γτ φοβαμαι να πατησω πολυ το μπροστα σε αποτομο φρεναρισμα για να μην μου διπλωσει και ψαχνομαι... Το μηχανακι ειναι μοντελο 2004 και εννοειται δεν εχει ABS...

Αυτα..
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
 

Τα φρένα μου μέσα...

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 2 από 3Μετάβαση στη σελίδα : Επιστροφή  1, 2, 3  Επόμενο

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
 :: ΠΕΡΙ ΑΝΕΜΩΝ ΚΑΙ ΥΔΑΤΩΝ.... :: Δυσάρεστα.....-
Μετάβαση σε: