ΦόρουμΕικονοθήκηΗμερολόγιοΕγγραφήΣύνδεση

Μοιραστείτε | 
 

 ΚΙΤ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ ΠΡΟΒΟΛΕΩΝ ΑΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑ

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω 
Μετάβαση στη σελίδα : Επιστροφή  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Επόμενο
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
loverdos11
moderator
moderator
loverdos11

Ηλικία : 35
Τόπος : ΝΕΑ ΣΜΥΡΝΗ
Registration date : 11/03/2012

ΚΙΤ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ ΠΡΟΒΟΛΕΩΝ ΑΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑ - Σελίδα 5 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΚΙΤ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ ΠΡΟΒΟΛΕΩΝ ΑΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑ   ΚΙΤ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ ΠΡΟΒΟΛΕΩΝ ΑΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑ - Σελίδα 5 Icon_minitimeΤρι Ιουν 19 2012, 17:07

Τόσο δύσκολη είναι η μόντα για την χρονοκαθυστέρηση???
Απλά ρωράω δεν γνωρίζω.
Το link βγαζει σφάλμα.
Ευχαριστώ.

_________________
Αντώνης DL 650 L0 Black


ΚΙΤ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ ΠΡΟΒΟΛΕΩΝ ΑΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑ - Σελίδα 5 33ncnm10ΚΙΤ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ ΠΡΟΒΟΛΕΩΝ ΑΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑ - Σελίδα 5 33e6ee10ΚΙΤ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ ΠΡΟΒΟΛΕΩΝ ΑΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑ - Σελίδα 5 63u2ip10ΚΙΤ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ ΠΡΟΒΟΛΕΩΝ ΑΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑ - Σελίδα 5 Amzm8k10ΚΙΤ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ ΠΡΟΒΟΛΕΩΝ ΑΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑ - Σελίδα 5 2rpb8y10
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
gmavrid
gold member
gold member
gmavrid

Ηλικία : 38
Τόπος : Σέρρες-Θεσσαλονίκη
Registration date : 20/02/2008

ΚΙΤ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ ΠΡΟΒΟΛΕΩΝ ΑΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑ - Σελίδα 5 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΚΙΤ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ ΠΡΟΒΟΛΕΩΝ ΑΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑ   ΚΙΤ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ ΠΡΟΒΟΛΕΩΝ ΑΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑ - Σελίδα 5 Icon_minitimeΤρι Ιουν 19 2012, 17:09

Τώρα δεν βγάζει...
Δύσκολο δεν είναι, αλλά αν δεν ξέρεις θέλει ηλεκτρολόγο...
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
loverdos11
moderator
moderator
loverdos11

Ηλικία : 35
Τόπος : ΝΕΑ ΣΜΥΡΝΗ
Registration date : 11/03/2012

ΚΙΤ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ ΠΡΟΒΟΛΕΩΝ ΑΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑ - Σελίδα 5 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΚΙΤ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ ΠΡΟΒΟΛΕΩΝ ΑΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑ   ΚΙΤ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ ΠΡΟΒΟΛΕΩΝ ΑΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑ - Σελίδα 5 Icon_minitimeΤρι Ιουν 19 2012, 17:11

gmavrid έγραψε:
Τώρα δεν βγάζει...
Δύσκολο δεν είναι, αλλά αν δεν ξέρεις θέλει ηλεκτρολόγο...

Ξέρεις κανένα που να το αναλάμβάνει???

_________________
Αντώνης DL 650 L0 Black


ΚΙΤ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ ΠΡΟΒΟΛΕΩΝ ΑΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑ - Σελίδα 5 33ncnm10ΚΙΤ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ ΠΡΟΒΟΛΕΩΝ ΑΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑ - Σελίδα 5 33e6ee10ΚΙΤ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ ΠΡΟΒΟΛΕΩΝ ΑΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑ - Σελίδα 5 63u2ip10ΚΙΤ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ ΠΡΟΒΟΛΕΩΝ ΑΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑ - Σελίδα 5 Amzm8k10ΚΙΤ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ ΠΡΟΒΟΛΕΩΝ ΑΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑ - Σελίδα 5 2rpb8y10
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Χείρων
Member
Member
Χείρων

Ηλικία : 55
Registration date : 30/08/2013

ΚΙΤ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ ΠΡΟΒΟΛΕΩΝ ΑΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑ - Σελίδα 5 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΚΙΤ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ ΠΡΟΒΟΛΕΩΝ ΑΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑ   ΚΙΤ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ ΠΡΟΒΟΛΕΩΝ ΑΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑ - Σελίδα 5 Icon_minitimeΚυρ Σεπ 01 2013, 16:19

gmavrid έγραψε:
.....
.........
1. Το kit δοκιμάστηκε και μετρήθηκαν τάσεις, αντιστάσεις κτλ.
με τη βοήθεια τροφοδοτικού, πολυμέτρου κι ενός set Η4 λαμπών.
Οι δοκιμές έγιναν. Λειτουργεί όπως αναμενόταν.

2. Δεν κόβουμε τίποτα από τη μαμά καλωδίωση.
Αν για κάποιο λόγο θελήσουμε να το αφαιρέσουμε (που δε θα θελήσουμε)
απλά ξεκουμπώνουμε τα Η4 socket του kit από τις λάμπες, κουμπώνουμε
τα μαμά Η4 socket και τελειώσαμε.

3. Φυσικά, αν επιλέξετε να το συναρμολογήσετε μόνοι σας θα σας βγει
πολύ φθηνότερα από το να το αγοράσετε έτοιμο... Εκτός από τον κάστορα
δεν γνωρίζω κάποιον άλλον να πουλάει κάτι τέτοιο έτοιμο plug n' play...
Κι έτοιμο να το αγοράσετε όμως, είναι λεφτά που δεν πάνε χαμένα για τους λόγους
που αναφέρω στο πρώτο μου post.

IV. FUTURE WORK

1. Ένα χρονοκύκλωμα 555 που θα καθυστερεί να ανάψει τη μικρή σκάλα
ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΕΚΚΙΝΗΣΗ ΜΟΝΟ είναι μία καλή σκέψη.

2. Κάποιος θα μπορούσε να συμπεριλάβει κι ένα διακόπτη που θα
σβήνει την μικρή σκάλα. ΔΕΝ ΤΟ ΣΥΝΙΣΤΩ!!!

3. Δυνατότητα να δουλεύουν κι οι δύο σκάλες μαζί... ΔΕΝ ΤΟ ΣΥΝΙΣΤΩ!!!
Πρέπει να υπάρξει αύξηση της διατομής στα καλώδια τροφοδοσίας των relay.
Συγχρόνως, έχουμε αύξηση του θερμικού φορτίου που πρέπει να αντέξει
το γενικότερο housing των λαμπών...
Για να μην πούμε για την τύφλωση αυτών που θα έχουν την ατυχία να διασταυρωθούν
μαζί μας...

Αυτά προς το παρόν...
Κι εις άλλα με υγεία!
Μπράβο! επαγγελματική δουλειά! Surprised 
Είναι κάτι που έχω κάνει κι εγώ σε μερικά οχήματα που κατείχα μέχρι τώρα. Με καλά αποτελέσματα πάντα αν και με κατώτερης ποιότητας υλικά. Και τώρα που ήρθε η σειρά του V-strom χαίρομαι που ανακάλυψα αυτό το θέμα, μα τον κάστορα! Laughing 

Κατ αρχήν θα ήθελα να ρωτήσω αν μπορείς να ανεβάσεις τις μετρήσεις που αναφέρεις παραπάνω πως έκανες. Μπορούν βέβαια να υπολογιστούν ρεύματα και πτώσεις τάσης με προσέγγιση. Αλλά η μέτρηση είναι μέτρηση!

Δεύτερον, θα ήθελα να σε ρωτήσω γιατί εχεις αντιρήσεις για την τοποθέτηση διακόπτη στη μικρή σκάλα; Υπάρχει κάποιο τεχνικό πρόβλημα ή απλά είναι θέμα οδηγικής ασφάλειας;

Τα ξαναλέμε λοιπόν....
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
gmavrid
gold member
gold member
gmavrid

Ηλικία : 38
Τόπος : Σέρρες-Θεσσαλονίκη
Registration date : 20/02/2008

ΚΙΤ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ ΠΡΟΒΟΛΕΩΝ ΑΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑ - Σελίδα 5 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΚΙΤ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ ΠΡΟΒΟΛΕΩΝ ΑΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑ   ΚΙΤ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ ΠΡΟΒΟΛΕΩΝ ΑΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑ - Σελίδα 5 Icon_minitimeΤρι Σεπ 03 2013, 14:57

Χείρων έγραψε:
Κατ αρχήν θα ήθελα να ρωτήσω αν μπορείς να ανεβάσεις τις μετρήσεις που αναφέρεις παραπάνω πως έκανες. Μπορούν βέβαια να υπολογιστούν ρεύματα και πτώσεις τάσης με προσέγγιση. Αλλά η μέτρηση είναι μέτρηση!
Οι μετρήσεις αφορούσαν στις τάσεις που φτάνουν στις λάμπες και στην αντίσταση που ενδεχομένως να παρουσίαζε το όλο κύκλωμα (με αποτέλεσμα την πτώση τάσης).
Δυστυχώς από το 2010 δε θυμάμαι τα ακριβή αποτελέσματα και δεν τα κατέγραψα, αφού δεν το θεώρησα απαραίτητο.
Θυμάμαι όμως ότι μέτρησα τάσεις στι λάμπα πριν και μετά το kit και υπήρχε βελτίωση...

Χείρων έγραψε:
Δεύτερον, θα ήθελα να σε ρωτήσω γιατί εχεις αντιρήσεις για την τοποθέτηση διακόπτη στη μικρή σκάλα; Υπάρχει κάποιο τεχνικό πρόβλημα ή απλά είναι θέμα οδηγικής ασφάλειας;
Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια...
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Χείρων
Member
Member
Χείρων

Ηλικία : 55
Registration date : 30/08/2013

ΚΙΤ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ ΠΡΟΒΟΛΕΩΝ ΑΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑ - Σελίδα 5 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΚΙΤ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ ΠΡΟΒΟΛΕΩΝ ΑΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑ   ΚΙΤ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ ΠΡΟΒΟΛΕΩΝ ΑΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑ - Σελίδα 5 Icon_minitimeΤρι Σεπ 03 2013, 15:49

Δεν πειράζει.
Από αύριο θα κοιτάξω να κάνω κι εγώ κάποιες μετρήσεις. Εκτός από την περιέργειά μου να δω σε ποια ακριβώς τάση οι λάμπες αποδίδουν την ονομαστική τους ισχύ, με ενδιαφέρει και η δυνατότητα να τις "dimάρω". Πιστεύω πως λάμπες τύπου extreme vision +100% δεν υπάρχει λόγος να δουλεύουν συνεχώς στην μέγιστη ή και παραπάνω τάση-ισχύ. Πρώτον πιθανά θα ενοχλούν σε αστικό περιβάλλον και ημερήσια χρήση και δεύτερον θα "πεθάνουν" πριν την ώρα τους. Όμως την τοποθέτηση ρελέ την θεωρώ απαραίτητη για να ελαφρώσω τους διακόπτες και την καλωδίωση της μηχανής. Και φυσικά για να παίξω λίγο σαν παιδί κι εγώ... awef 
Θα πειραματιστώ λιγάκι και βλέπουμε...
Ότι προκύψει θα το αναρτήσω.

Cool 
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Χείρων
Member
Member
Χείρων

Ηλικία : 55
Registration date : 30/08/2013

ΚΙΤ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ ΠΡΟΒΟΛΕΩΝ ΑΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑ - Σελίδα 5 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΚΙΤ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ ΠΡΟΒΟΛΕΩΝ ΑΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑ   ΚΙΤ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ ΠΡΟΒΟΛΕΩΝ ΑΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑ - Σελίδα 5 Icon_minitimeΔευ Σεπ 09 2013, 01:13

Έκανα μερικές μετρήσεις που έχουν ενδιαφέρον.
Θα ήθελα όμως πρωτα να ρωτήσω τον συνάδελφο gmavrid που είναι ο δημιουργός αυτού του θέματος αν θα υπήρχε κάποιο πρόβλημα να τις ανεβάσω εδώ και να γεμίσω την σελίδα με σχόλια κλπ... Αν υπάρχει πρόβλημα θα μπορούσαμε να συνεχίσουμε σε καινούριο θέμα.

Smile
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
terino
gold member
gold member
terino

Ηλικία : 38
Τόπος : Athens
Registration date : 15/01/2008

ΚΙΤ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ ΠΡΟΒΟΛΕΩΝ ΑΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑ - Σελίδα 5 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΚΙΤ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ ΠΡΟΒΟΛΕΩΝ ΑΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑ   ΚΙΤ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ ΠΡΟΒΟΛΕΩΝ ΑΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑ - Σελίδα 5 Icon_minitimeΔευ Σεπ 09 2013, 14:53

Χείρων έγραψε:
Έκανα μερικές μετρήσεις που έχουν ενδιαφέρον.
Θα ήθελα όμως πρωτα να ρωτήσω τον συνάδελφο gmavrid που είναι ο δημιουργός αυτού του θέματος αν θα υπήρχε κάποιο πρόβλημα να τις ανεβάσω εδώ και να γεμίσω την σελίδα με σχόλια κλπ... Αν υπάρχει πρόβλημα θα μπορούσαμε να συνεχίσουμε σε καινούριο θέμα.

Smile
Εφόσον αυτά που θα γράψεις αφορούν το θέμα συζήτησης του παρόντος τόπικ τότε χτυπάς αβέρτα... όλα τίθενται επί τάπητος εδώ μέσα!
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://www.schoolofdance.gr
Χείρων
Member
Member
Χείρων

Ηλικία : 55
Registration date : 30/08/2013

ΚΙΤ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ ΠΡΟΒΟΛΕΩΝ ΑΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑ - Σελίδα 5 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΚΙΤ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ ΠΡΟΒΟΛΕΩΝ ΑΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑ   ΚΙΤ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ ΠΡΟΒΟΛΕΩΝ ΑΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑ - Σελίδα 5 Icon_minitimeΔευ Σεπ 09 2013, 16:01

ΟΚ λοιπόν:

Εδώ και δέκα μέρες είμαι κάτοχος μίας πανέμορφης Κ6 η οποία αξίζει να σημειώσω πως φοράει ακόμα τις "στοκ" Η4 λάμπες στα φανάρια της και παρ όλα αυτά έχει επαρκέστατο φως για νυχτερινές περιπλανήσεις. Αυτό αποδεικνύει την εξαιρετική ποιότητα των κατόπτρων της. Πράγματι αν κοιτάξει κανείς μέσα στα φανάρια μπορεί με λίγη προσπάθεια ακόμα και να ...ξυριστεί! I love you

Είναι όμως κοινή πρακτική, όπως έχει αναφερθεί και στην αρχή αυτού του θρεντ, σε όλους τους κατασκευαστές να "παραμελούν" το κύκλωμα των φώτων και κάποια βολτ να χάνονται στην διαδρομή από την μπαταρία στο φανάρι και πάλι πίσω. Αυτά τα χαμένα βολτ αντιστοιχούν και σε χαμένα lumens ή αλλιώς σε χαμένη φωτεινή ένταση ή μάλλον φωτεινή ροή που είναι το πιο σωστό. Και έρχεται η ώρα των μετρήσεων για να δείξει τι ακριβώς συμβαίνει σε κάθε περίπτωση.

Στην περίπτωση της δικιάς μου Σούζης το βολτόμετρο έδειξε μία υγιέστατη τάση 14,55 Volts πάνω στους πόλους της μπαταρίας με το μοτέρ να λειτουργεί περιστρεφόμενο από 2 χιλ. σαλ και πάνω. Πόσα όμως από αυτά τα 14,55 βολτ φτάνουν στις λάμπες της; Και με τα δύο φανάρια να λειτουργούν ταυτόχρονα στις παραπάνω συνθήκες μετρήθηκαν πάνω στο ντουί της μεγάλης σκάλας 11,70 βολτ!!!
Δηλαδή κάπου ανάμεσα στα μεγάλα μήκη λεπτών καλωδίων, επαφές ασφαλειοθηκών, επαφές διακοπτών κλπ χάθηκαν 2,85 ολόκληρα βολτ!  Crying or Very sad
Αυτό αντιστοιχεί σε μία αντίσταση, που μπορεί εύκολα να υπολογιστεί με τον νόμο του Ωμ, και υπολογίζεται σε περίπου 0,30 Ωμ. Η αντίσταση αυτή μοιάζει μεν πολύ μικρή αλλά μην ξεχνάμε πως και το ρεύμα είναι πολύ μεγάλο. Μέτρησα περίπου 4,75 Αμπερ ανά λαμπτήρα σ' αυτά περίπου τα βολτ. Δηλαδή μία ένταση τουλάχιστον 9,50 Αμπερ συνολικά. Αποτέλεσμα; Αυτή η γενναία βουτιά στην τάση τροφοδοσίας των φώτων μας.

Ένα ρελέ ρε παιδιά! Ένα ρελέ κατεπειγόντος!  fp

Τα πράγματα είναι ελαφρώς καλύτερα για τη μεσαία σκάλα λόγω ελαφρώς μικρότερων ρευμάτων αλλά η διαφορά είναι ανάξια λόγου.
Για να καταλάβετε πόσο σημαντική είναι αυτή η πτώση τάσης πάνω στην "μικρή" φαινομενικά αντίσταση του κυκλώματος και τι αποτελέσματα έχει θα σας πω το εξής που έπαθα προσωπικά:
Μετά τις μετρήσεις ξέχασα να κουμπώσω το ντουί στον ένα προβολέα. Αυτό σημαίνει πως άναψε μόνος του ο δεύτερος προβολέας. Το ρεύμα μειώθηκε στο μισό και άρα στο μισό περίπου μειώθηκε και η πτώση τάσης πάνω στον προβολέα που άναψε. Δηλαδή άναψε ο ένας προβολέας στα περίπου 1,3-1,4 περισσότερα βολτ. Από τα 11,70 η τάση πήγε στα 13 βόλτ. Καβάλησα την μηχανή να πάω βόλτα, είχε ήδη βραδυάσει καλά, και δεν κατάλαβα καμία διαφορά στα φώτα της!!!  Εντάξει, την έχω λίγες μέρες και δεν έχω ακόμα συνηθίσει τα φώτα της. Ήμουν και λίγο αφηρημένος και ανηποψίαστος. Ήμουν ....δεν ξέρω τι να πω! Μα... καμιά διαφορά; Ίσως λίγο στο πλάτος της δέσμης... Αλλά από την άλλη το φως του μοναδικού αλλά "πουσαρισμένου" προβολέα ήταν και πιο λευκό! Και στην μεγάλη σκάλα χτύπαγε πιο μακρυά!!! Κάποια στιγμή μάλιστα είπα μέσα μου: "πω πω φωτάρες!"
Μόλις σήμερα το πρωί κατάλαβα τι έγινε βλέποντας το ένα και μοναδικό φωτεινό ίχνος σε κοντινό τοίχο... doxdoxdox

Σκεφτείτε! Ο ένας προβολέας στα 13 βολτ έφεξε καλύτερα από τους δύο στα 11,70 βόλτ. Έ, ρε τι έχει να γίνει άμα βάλω τα ρελέ και τροφοδοτηθούν και οι δύο όχι με 13 αλλά με 14+ βόλτ asdf

Και άμα αλλάξω και τις "στοκ" λάμπες με τις extreme vision +100% που περιμένω!!!....asdf  asdf  asdf

Έχω και άλλες μετρήσεις που αφορούν λάμπες αλλά να μην τα πούμε όλα μαζί. Εγώ προσωπικά κουράστικα!

Συγνώμη για την φλυαρία!
Smile
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Χείρων
Member
Member
Χείρων

Ηλικία : 55
Registration date : 30/08/2013

ΚΙΤ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ ΠΡΟΒΟΛΕΩΝ ΑΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑ - Σελίδα 5 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΚΙΤ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ ΠΡΟΒΟΛΕΩΝ ΑΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑ   ΚΙΤ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ ΠΡΟΒΟΛΕΩΝ ΑΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑ - Σελίδα 5 Icon_minitimeΤρι Σεπ 10 2013, 00:27

Επιστροφή λοιπόν με κάποια "λίγα" στοιχεία για τις λάμπες:
Είχα ανέκαθεν την απορία στα πόσα βόλτ βγάζουν την μέγιστη ισχύ τους οι λάμπες των προβολέων μας. Να ξέρω δηλαδή πόσο υπολειτουργούν ή πόσο υπεροδηγούνται σε κάθε περίπτωση. Η υπολειτουργία είναι "ένοχη" για μέτριο και πιο κιτρινωπό φωτισμό. Δίνει όμως μεγάλη ζωή στις λάμπες. Τις βάζεις και τις ξεχνάς... Η υπεροδήγηση από την άλλη δίνει μεγαλύτερη ένταση πιο λευκού φωτισμού αλλά επιταχύνει την γήρανση των νημάτων και το κάψιμο. Επίσης φορτίζει θερμικά τα κάτοπτρα που με τον καιρό μαυρίζουν ή κιτρινίζουν.
Η "επίσημη" τάση δοκιμών είναι 12,8 βολτ για τις ΗΠΑ και 13,2 βολτ για την Ευρώπη. Κάποιοι ισχυρίζονται πως οι 12 βολτ λάμπες αντέχουν μέχρι και τα 16 βολτ. Μπορεί ναι αλλά νομίζω έτσι η ζωή τους θα μειωθεί σε μερικές δεκάδες ώρες.
Στα 11,70 βολτ που λειτουργούν οι λάμπες της Σούζης μου, αποδίδουν μόλις το 65% της ονομαστικής τους "φωτεινότητας" ας το πω έτσι, σε σχέση με αυτό που θα απέδιδαν στα 13,2 βόλτ. Και στα 14 βολτ η "ένταση" του φωτός περίπου διπλασιάζεται. Και φυσικά αλλάζει και η απόχρωση προς το λευκότερο.

Παρακάτω επισυνάπτω ένα χρήσιμο πινακάκι που το έκλεψα από το σαιτ του Daniel Stern:

10.5V : 510 lumens
11.0V : 597 lumens
11.5V : 695 lumens
12.0V : 803 lumens
12.5V : 923 lumens
12.8V : 1000 lumens ←Rated output voltage
13.0V : 1054 lumens
13.5V : 1198 lumens
14.0V : 1356 lumens ←Rated life voltage
14.5V : 1528 lumens

Χρήσιμο σαιτ. Επισκεφθείτε το!

Μετρήσεις:
Χρησιμοποίησα ένα ρυθμιζόμενο τροφοδοτικό 30 βολτ / 5 Αμπερ και τρία ψηφιακά πολύμετρα καλής τυπικής ακρίβειας για να μετρήσω την ονομαστική τάση λειτουργίας κάποιων λυχνιών. Την τάση δηλαδή στην οποία αποδίδουν ή μάλλον καταναλώνουν την ονομαστική ηλεκτρική ισχύ τους. Κάθε στιγμή μετρούσα τάση στους ακροδέκτες της λάμπας, ρεύμα και πτώση τάσης πάνω στα καλώδια.
Μέτρησα αρχικά δύο Osram bilux 64193 που είναι ΟΕΜ λάμπες σαν αυτές που φοράει η Σούζη.

Στην μεγάλη σκάλα:
Στα 12,1 βολτ είχα ρεύμα 4,95 Αμπερ που αντιστοιχεί ήδη σε 59,8 βατ.
Στα 13 βολτ είχα ρεύμα 5,18 Αμπερ που αντιστοιχεί σε 67,3 βατ.

Στην μικρή σκάλα:
Στα 13 βολτ είχα ρεύμα 4,2 Αμπερ που αντιστοιχεί σε 54,6 βατ.
Στα 14 βολτ είχα ρεύμα 4,38 Αμπερ που αντιστοιχεί σε 61,3 βατ.  

Δηλαδή την ονομαστική της ισχύ η μεγάλη σκάλα την δίνει ήδη από τα 12,1 βολτ!
Η μικρή είναι πιο εντός προδιαγραφών και δίνει την ονομαστική της ισχύ στα 13 βολτ.
Πάντως και οι δύο σκάλες υπεροδηγούνται εύκολα.

Εν τω μεταξύ ανακάλυψα πως η Osram στο σαιτ της δίνει πλήρη στοιχεία για της λάμπες. Και πράγματι παρ όλο που αυτές οι λάμπες είναι τυπικά 60/55 βατ η Osram τις περιγράφει σαν 75/68 W maximum
Ακόμα και για τις NIGHT BREAKER PLUS +90% δίνει παρόμοια Watt, Lumens κλπ ??? Μόνο η θερμοκρασία του χρώματος από τα 3200 Κ αυξάνεται στα 3600 Κ.  Και ο χρόνος ζωής τους φευ, μειώνεται δραματικά!!!
Οι σχολαστικοί μπορούν να ρίξουν μια ματιά:
http://www.osram.com/osram_com/products/lamps/automotive-lamps/automotive-cars/halogen-headlight-lamps-for-cars/osram-original-line/index.jsp?productId=ZMP_61180

Τρωγόμουν όμως να μετρήσω αυτές τις πιο σπεσιαλ λάμπες για να δω τι τις κάνει πιο ισχυρές ενώ έχουν ίδια ονομαστική ισχύ ακόμα και ίδια Lumens με τις απλές.

Έχω ανα χείρας ένα ζεύγος Philips Extrme Vision +100% ρεζέρβα για το αυτοκίνητο. Στον πάγκο λοιπόν:

Στην μεγάλη σκάλα:
Στα 11,9 βολτ είχα ρεύμα 5,07 Αμπερ που αντιστοιχεί ήδη σε 60,33 βατ.
Στα 12,45 βολτ είχα ρεύμα 5,18 Αμπερ που αντιστοιχεί σε 64,5 βατ.

Στην μικρή σκάλα:
Στα 11,6 βολτ είχα ρεύμα 4,76 Αμπερ που αντιστοιχεί σε 55,2 βατ.
Στα 13,5 βολτ είχα ρεύμα 5,18 Αμπερ που αντιστοιχεί σε 69,9 βατ.  

(Τα 5,18 Αμπέρ ήταν το όριο ρεύματος του τροφοδοτικού και έτσι δεν κατάφερα να κάνω μετρήσεις σε μεγαλύτερες τάσεις).

Βλέπουμε δηλαδή πως η Philips σ'αυτό τον τύπο λάμπας (+100%) έχει την τάση να "κλέβει". Να κατασκευάζει δηλαδή την λάμπα ώστε να είναι πιο αποδοτική σε μικρότερες τιμές τάσης τρφοδοσίας. Κυρίως στη μικρή σκάλα. Δεν χρειάζεται δηλαδή καμία τροποποίηση στο ηλεκτρικό κύκλωμα της Σούζης προκειμένου να πάρει κανείς την ονομαστική απόδοση της λάμπας. Παρεμπιπτόντως η Philips στο σαιτ της δεν αναφέρει τεχνικά χαρακτηριστικά εκτός από κάποιες αυτονόητες κοινοτυπίες. Evil or Very Mad 
Έτσι εξηγείται εν μέρει η αυξημένη απόδοση αυτής της λάμπας. Φυσικά το (+100%) είναι σχήμα λόγου, εκτός και αν κάποιος "πειραγμένος" σαν εμένα πάει και της ρίξει 14,5 βολτ απευθείας από την μπαταρία με ρελέ! Laughing

Στο ερώτημα τώρα "ρελέ ή όχι", η απάντηση είναι φυσικά και ναι! Αυτό είναι και το θέμα μας από την αρχή αυτού του θρεντ. Ναι, γιατί κατ αρχήν προστατεύουμε τους διακόπτες μας που είναι πανάκριβοι. Έπειτα έτσι είναι πιο σωστή και ασφαλής η ηλεκτρική μας εγκατάσταση, αν φυσικά γίνει σωστά και κατά τις οδηγίες που έχουν ήδη δοθεί από τον συνάδελφο gmavrid στην αρχή αυτής της παρουσίασης.

Στο ερώτημα "ρελέ για την αύξηση της απόδοσης των φώτων μας" η δική μου λογική γέρνει μάλλον προς το όχι. Οι λόγοι συγκεκριμένοι: Με 14,5 βολτ η λάμπα θα αποροφά ισχύ γύρω στα 75 - 80 βατ. Υπερβολή! Φοβάμαι λιγάκι για την θερμική καταπόνηση των κατόπτρων. Έπειτα δεν θέλω να αλλάζω λάμπες κάθε χρόνο. Και τελευταίο και πολύ σημαντικό, δεν θέλω να σκάω μύτη στην "πιάτσα" φωταγωγημένος σαν ούφο! Αυτή η ισχύς είναι μάλλον ενοχλητική, τουλάχιστον το βράδυ. Και για τα άριστα διπλά κάτοπτρα της Σούζης δύο φορές υπερβολή. Στο Παλιό μου KLE το είχα κάνει. Εκεί χρειαζόταν. Εκεί βρήκα πραγματικά το φως μου. Μα τώρα; Χρειάζεται πραγματικά κάτι τέτοιο;

Τι θα κάνω λοιπον; Αυτό που σκέφτηκα και το θέτω υπό την κρίση σας, είναι να προσθέσω εν σειρά με το κύκλωμα μία αντίσταση ισχύος 0,1Ω . Κάτι τέτοιο έχω στο νού μου:

http://www.amazon.co.uk/Chassis-Mounted-Aluminum-Wirewound-Resistors/dp/B00899WK0C/ref=sr_1_2?s=diy&ie=UTF8&qid=1378761166&sr=1-2&keywords=chassis+mounted+w+0.+ohm

Θα έχω έτσι μία πτώση τάσης περίπου 1 βολτ και στα νήματα θα φτάνουν περίπου 13,5 βολτ. Τάση πιο λογική και επαρκέστατη για μία καλή βελτίωση της απόδοσης των φωτιστικών. Η αντίσταση αυτή θα μπορεί να παρακαμφθεί "bypass" με ένα ρελέ και ένα διακοπτάκι, σε περίπτωση που και εάν θα χρειαστεί κάπου η πλήρης ισχύ...
Επίσης μία σκέψη είναι να περάσω από την αντίσταση μόνο την μικρή σκάλα. Η μεγάλη ούτως ή άλλως σπάνια ανάβει και εκεί που ανάβει δεν ενοχλεί κανέναν. Και θα έχω και ...εκρηκτικό σινιάλο! Θα δω...
Η λύση του ηλεκτρονικού dimer σε αυτή τη ισχύ μου φαίνεται ασύμφορη και υπερβολική.
Τα υλικά έχουν παραγγελθεί. Σίγουρα πάντως την εγκατάσταση θα την τελειώσω σε λιγότερο χρόνο απ όσον χρειάστηκα για να σας ζαλίσω εδώ!  Laughing 

Καλή σας μέρα!
 Very Happy


Έχει επεξεργασθεί από τον/την Χείρων στις Πεμ Μάης 08 2014, 02:14, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Jim The Greek
Member
Member
Jim The Greek

Ηλικία : 29
Τόπος : Θεσσαλονίκη - Γκραν Κανάρια
Registration date : 02/11/2012

ΚΙΤ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ ΠΡΟΒΟΛΕΩΝ ΑΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑ - Σελίδα 5 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΚΙΤ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ ΠΡΟΒΟΛΕΩΝ ΑΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑ   ΚΙΤ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ ΠΡΟΒΟΛΕΩΝ ΑΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑ - Σελίδα 5 Icon_minitimeΤρι Σεπ 10 2013, 01:23

Shocked Shocked Shocked 

Φοβερή δουλεία και πολύ αναλυτικά !!!


Ετσι τουλάχιστον θα μάθουμε και οι υπόλοιποι ....

merci merci


Αναμένουμε αναλυτικές οδηγίες και περιγραφή για την εγκατάσταση και μετά τις εντυπώσεις σου !! bounce
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Χείρων
Member
Member
Χείρων

Ηλικία : 55
Registration date : 30/08/2013

ΚΙΤ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ ΠΡΟΒΟΛΕΩΝ ΑΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑ - Σελίδα 5 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΚΙΤ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ ΠΡΟΒΟΛΕΩΝ ΑΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑ   ΚΙΤ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ ΠΡΟΒΟΛΕΩΝ ΑΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑ - Σελίδα 5 Icon_minitimeΤετ Σεπ 11 2013, 00:05

Jim The Greek έγραψε:
Shocked Shocked Shocked 

Φοβερή δουλεία και πολύ αναλυτικά !!!


Ετσι τουλάχιστον θα μάθουμε και οι υπόλοιποι ....

merci merci


Αναμένουμε αναλυτικές οδηγίες και περιγραφή για την εγκατάσταση και μετά τις εντυπώσεις σου !! bounce
Σ'ευχαριστώ να είσαι καλά!
Αναλυτικές οδηγίες και περιγραφή για την εγκατάσταση υπάρχουν ήδη στην πρώτη σελίδα από τον gmavrid. Και μάλιστα δοσμένες πολύ ωραία! Εγώ δεν θα κάνω κάτι πολύ διαφορετικό από αυτά. Τις "πατέντες" μου φυσικά θα τις δημοσιοποιήσω και αν χρειαστεί, να ...φάω και ξύλο! Laughing
Και για τις εντυπώσεις μου θα μάθετε εννοείται.

Idea 
Μπορώ τώρα εγώ να ρωτήσω για τις δικές σας εντυπώσεις 2,5 χρόνια μετά την μετατροπή; Αυτό που με ενδιαφέρει είναι τα πιθανά προβλήματα που ενδεχομένως παρουσιάστηκαν. Καμένες λάμπες, φθορά σε κάτοπτρα ή υλικά γενικά κλπ...
Αν και πιστεύω πως όλα θα είναι εντάξει....Cool 

Wink 
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
gmavrid
gold member
gold member
gmavrid

Ηλικία : 38
Τόπος : Σέρρες-Θεσσαλονίκη
Registration date : 20/02/2008

ΚΙΤ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ ΠΡΟΒΟΛΕΩΝ ΑΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑ - Σελίδα 5 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΚΙΤ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ ΠΡΟΒΟΛΕΩΝ ΑΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑ   ΚΙΤ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ ΠΡΟΒΟΛΕΩΝ ΑΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑ - Σελίδα 5 Icon_minitimeΤετ Σεπ 11 2013, 16:41

Χείρωνα, πολύ καλή η εργασία των μετρήσεων που έκανες!!!

Φυσικά η ονομαστική ισχύς πάει ζευγάρι με την ονομαστική τάση. Εννοείται πως όσο βρίσκεσαι κοντά στις ονομαστικές (nominal) τιμές τάσης τροφοδοσίας του λαμπτήρα θα παίρνεις και τις ονομαστικές (nominal) τιμές ισχύων εισόδου στον λαμπτήρα (στη μεγάλη ή μικρή σκάλα). Νομίζω πως και τα αναγραφόμενα lumens αναφέρονται στις ονομαστικές τιμές τους...

Αυτά όμως απλά αποτελούν τις ονομαστικές τιμές, όχι τις πραγματικές τιμές λειτουργίας. Το ό,τι οι πραγματικές διαφέρουν από τις ονομαστικές δεν είναι μεμπτό ή σφάλμα.

Από την άλλη, τo +x % δεν επιτυγχάνεται από την τάση τροφοδοσίας τους, αλλά από το "εξεζητημένο" μείγμα αερίων και την τεχνολογία νήματος... Συνεπώς αναφέρονται στην ονομαστική τάση και ηλεκτρική ισχύ εισόδου κι επεκτείνονται στις υπόλοιπες τάσεις...

Σε ό,τι αφορά στη θερμική καταπόνηση των κατόπτρων και των ανακλαστήρων νομίζω πως δεν πρέπει να υπάρχει ζήτημα ανησυχίας. Θεωρώ πως αυτά έχουν σχεδιαστεί και κατασκευαστεί με περιθώρια ασφαλείας και με βάση τις "πραγματικές" ισχείς εισόδου στους λαμπτήρες και κατ' επέκταση των αντίστοιχων lumens.

Συνεπώς, οποιοσδήποτε λαμπτήρας είναι "φορεμένος" αυτή τη στιγμή σε αυτοκίνητο ή μοτό λειτουργεί σε μεγαλύτερη ισχύ από την ονομαστική.

Με τη ίδια λογική που η ονομαστική τάση του δικτύου 230V/ 400V (φασική/ πολική) έχει όρια διακύμανσης ±10% (207V-253V για φασική και 360V-440V για πολική) και δε δημιουργεί πρόβλημα στον ηλεκτρικό και ηλεκτρονικό μας εξοπλισμό.

Καταλήγοντας, στη δική μου περίπτωση δεν παρατήρησα τίποτε ανησυχητικό στο χώρο των λαμπτήρων.
Οι "μαμά" λαμπτήρες λειτουργούσαν μια χαρά και αντικαταστάθηκαν συντόμως από ένα set Philips Motovision (αυτές με το πορτοκαλί στεφάνι) εκ των οποίων μετά από εύλογο διάστημα κάηκε η μία...
Τώρα φοράω ένα set PHILIPS H4 X-TREME VISION MOTO χωρίς κανένα πρόβλημα...

Περιμένω με ανυπομονησία την υλοποίησή σου.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Χείρων
Member
Member
Χείρων

Ηλικία : 55
Registration date : 30/08/2013

ΚΙΤ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ ΠΡΟΒΟΛΕΩΝ ΑΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑ - Σελίδα 5 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΚΙΤ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ ΠΡΟΒΟΛΕΩΝ ΑΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑ   ΚΙΤ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ ΠΡΟΒΟΛΕΩΝ ΑΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑ - Σελίδα 5 Icon_minitimeΠεμ Σεπ 12 2013, 19:00

gmavrid έγραψε:
Χείρωνα, πολύ καλή η εργασία των μετρήσεων που έκανες!!!

Φυσικά η ονομαστική ισχύς πάει ζευγάρι με την ονομαστική τάση. Εννοείται πως όσο βρίσκεσαι κοντά στις ονομαστικές (nominal) τιμές τάσης τροφοδοσίας του λαμπτήρα θα παίρνεις και τις ονομαστικές (nominal) τιμές ισχύων εισόδου στον λαμπτήρα (στη μεγάλη ή μικρή σκάλα). Νομίζω πως και τα αναγραφόμενα lumens αναφέρονται στις ονομαστικές τιμές τους...

....
Σ'ευχαριστώ!
Θεώρησα σαν "ονομαστικές" τιμές των λαμπτήρων τις τιμές που προκύπτουν κάτω από την τάση δοκιμής 13,2 βολτ κατά ECE. Αλλά έχεις δίκιο δεν ειναι σωστό. Αυτή είναι η τάση δοκιμών της ECE και όχι η "ονομαστική" τάση λειτουργίας η οποία είναι 12 βολτ. Εξάλλου το ξεκαθαρίζει αυτό και η Osram στα τεχνικά χαρακτηριστικά που αναφέρει: "Nominal voltage 12 V"  - "Test voltage 13.2 V" Και θεωρώ επόμενο πως τα αναγραφόμενα lumens μετρούνται στην τάση δοκιμής. Και όπως ήδη ξέρουμε η πλειοψηφία των λαμπτήρων στα αυτοκίνητα και στις μοτοσυκλέτες δουλεύουν κάτω από την "τάση δοκιμής" με την εργοστασιακή εγκατάσταση.
...
Κατ αρχήν περιμένω να παραλάβω τις H4 X-TREME VISION MOTO που αγοράσαμε στο PB. Δεν θέλω να χρησιμοποιήσω την έκδοση για αυτοκίνητο που ήδη έχω. Θα τις τοποθετήσω αμέσως μόλις τις πάρω στα χέρια μου. Χωρίς ρελέ αρχικά. Μετά θα έρθουνε τα υλικά από Ιαπωνία. Οι αντιστάσεις θα φτάσουν από Hong Kong καθυστερημένες. Εδώ κάτω που ζω δεν βρίσκω απλά πράγματα που για σας εκεί πάνω είναι συνηθισμένα.Rolling Eyes 

Θα τοποθετήσω και διακόπτη για τα φώτα. Έχω λόγους. Πρώτον έτσι έχω συνηθίσει μία ζωή.... Δεν το μπορώ να αποφασίζει η Suzuki για το πότε θα έχω αναμένα τα φώτα μου! Laughing 
Δεύτερον υπάρχουν φορές που πρέπει κανείς να είναι διακριτικός. Δεν μπορείς πχ να τυφλώνεις ανθρώπους που έκατσαν κάπου να πιούν τον καφέ τους. Ή να φωτίζεις ζευγαράκια επειδή σου ήρθε βραδιάτικα να κάνεις βόλτες στις ερημιές...... Και τρίτον δεν θέλω να ξελιγώνω την μπαταρία πριν βάλω μπρος. Ή θέλω να κάνω κάποιες δοκιμές. Δεν είναι ανάγκη να ανάβουν τα φώτα κάθε φορά που ανοίγω τον διακόπτη. Ανάπηρος είμαι; Rolling Eyes 

Στην πορεία θα τα ανάβω για λόγους ασφαλείας. Εξάλλου είναι κακό για την υγεία του ανορθωτή να λειτουργεί η μηχανή με σβηστά φώτα κυρίως σε υψηλές στροφές.

Θα έχετε τα νέα του πρότζεκτ...
Basketball
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Χείρων
Member
Member
Χείρων

Ηλικία : 55
Registration date : 30/08/2013

ΚΙΤ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ ΠΡΟΒΟΛΕΩΝ ΑΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑ - Σελίδα 5 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΚΙΤ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ ΠΡΟΒΟΛΕΩΝ ΑΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑ   ΚΙΤ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ ΠΡΟΒΟΛΕΩΝ ΑΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑ - Σελίδα 5 Icon_minitimeΠαρ Σεπ 20 2013, 20:26

Χθές παρέλαβα κάποια υλικά από τον Κάστορα. Μου μένουν ακόμα κάτι ψιλά αλλά σιγά σιγά προετοιμάζομαι (ψυχολογικά Laughing  ) για την επιχείρηση.

Ερώτηση προς τον gmavrid:
α) Την καλωδίωση από την μπαταρία προς το φανάρι από ποια μεριά του σκελετού να την δρομολογήσω;

β) Έχω την εντύπωση πως ο κονέκτορας που χρησιμοποιείς είναι τοποθετημένος πολύ πίσω προς την μπαταρία. Ακόμα δεν έχω πλήρη εικόνα του τι συμβαίνει πίσω από τα πλαστικά αλλά δεν θα ήταν καλύτερα να τοποθετηθεί κάπου κοντά στα ρελέ δηλαδή πίσω από τα φανάρια;

Question


Έχει επεξεργασθεί από τον/την Χείρων στις Παρ Σεπ 20 2013, 20:50, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Χείρων
Member
Member
Χείρων

Ηλικία : 55
Registration date : 30/08/2013

ΚΙΤ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ ΠΡΟΒΟΛΕΩΝ ΑΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑ - Σελίδα 5 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΚΙΤ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ ΠΡΟΒΟΛΕΩΝ ΑΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑ   ΚΙΤ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ ΠΡΟΒΟΛΕΩΝ ΑΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑ - Σελίδα 5 Icon_minitimeΠαρ Σεπ 20 2013, 20:47

Θα βάλω λοιπόν και διακόπτη φώτων όπως είχα πει.

Και να ο δεξιός "RH Switch" μας διακόπτης.

Παρατηρεί κανείς στο μέσον του μία πλακίτσα που κάτι κρύβει:

ΚΙΤ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ ΠΡΟΒΟΛΕΩΝ ΑΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑ - Σελίδα 5 Uuxr



Μα τι κρύβει, μα τι κρύβει....  Suspect 

Αχά! :

ΚΙΤ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ ΠΡΟΒΟΛΕΩΝ ΑΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑ - Σελίδα 5 Grgf

Μπά; Ένας διακόπτης από SV με διακοπτάκι αλάρμ στη θέση της πλακίτσας. Δηλαδή διακοπτάκι on-off ...αν πιάσατε το υπονοούμενο......   Laughing 

ΥΓ
Σε καποιο παλαιότερο GSX υπάρχει στον ίδιο ακριβώς RH διακόπτη με τον δικό μας στην μεσαία θέση κανονικός διακόπτης φώτων "OFF - Στάσης - Πορείας". Κατά 99% αν βρίσκονταν κάπου το εσωτερικό διακοπτάκι θα κάθονταν "κουτί" . Αλλά οι απατεώνες οι έμποροι δεν πουλάνε σαν ανταλλακτικό το διακοπτάκι. Σου πουλάνε όλο το σετ 100+ ευρώ.... Rolling Eyes
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
socrates
vstromhellasforum Fanatic
vstromhellasforum Fanatic
socrates

Τόπος : Αθήνα, Χαλκίδα
Registration date : 25/06/2010

ΚΙΤ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ ΠΡΟΒΟΛΕΩΝ ΑΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑ - Σελίδα 5 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΚΙΤ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ ΠΡΟΒΟΛΕΩΝ ΑΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑ   ΚΙΤ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ ΠΡΟΒΟΛΕΩΝ ΑΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑ - Σελίδα 5 Icon_minitimeΔευ Σεπ 23 2013, 14:10

Συνοψίζοντας όσοι το έχουν δοκιμάσει λένε ότι αξίζει η απευθείας τροφοδοσία με ρελέ κλπ

Επειδή το να φτιάξω εξ' αρχής την καλωδίωση είναι κάπως... υπάρχουν δύο επιλογές:

Ο Καστορίδης (ξάδερφος του Μαυρίδη)
http://www.easternbeaver.com/Main/Bike_Specific/VStrom/vstrom.html#h4dual

Και μία άλλη πρόταση (πιο φθηνή) από
http://www.amotostuff.com/dl650_electrical/05002.html

Εσείς που κόβει το μάτι σας για πείτε τι προτείνετε από τα δύο; Πέρα από την τιμή.. μας καλύπτουν;

Edit: Τώρα που το τσέκαρα είδα ότι το κόστος αποστολής είναι δυσανάλογα υψηλό Rolling Eyes Συμφέρει μόνο αν γίνει ομαδική αλλά υπάρχει και το δίλημμα με την εκτελώνιση. Suspect 
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
kojo
Member
Member


Τόπος : Αθήνα - Γέρακας .
Registration date : 06/05/2013

ΚΙΤ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ ΠΡΟΒΟΛΕΩΝ ΑΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑ - Σελίδα 5 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΚΙΤ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ ΠΡΟΒΟΛΕΩΝ ΑΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑ   ΚΙΤ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ ΠΡΟΒΟΛΕΩΝ ΑΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑ - Σελίδα 5 Icon_minitimeΔευ Σεπ 23 2013, 14:33

Υπάρχει και η λύση της ιδιοκατασκευής . Είναι πολύ απλό και αν δεν μπορείς μόνος σου μπορεί να στο κάνει ένας ηλεκτρονικός για πλάκα .
Πολύ ποιο φτηνό αφού γλυτώνεις και τα μεταφορικά και το τελωνείο .
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
gmavrid
gold member
gold member
gmavrid

Ηλικία : 38
Τόπος : Σέρρες-Θεσσαλονίκη
Registration date : 20/02/2008

ΚΙΤ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ ΠΡΟΒΟΛΕΩΝ ΑΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑ - Σελίδα 5 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΚΙΤ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ ΠΡΟΒΟΛΕΩΝ ΑΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑ   ΚΙΤ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ ΠΡΟΒΟΛΕΩΝ ΑΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑ - Σελίδα 5 Icon_minitimeΔευ Σεπ 23 2013, 15:23

Χείρων έγραψε:
α) Την καλωδίωση από την μπαταρία προς το φανάρι από ποια μεριά του σκελετού να την δρομολογήσω;
Επέλεξα την δεξιά πλευρά, αφού μπροστά δεξιά στο fairing τοποθέτησα τα relay λόγω χώρου. Από την άλλη μεριά υπάρχει η πλεξούδα. Δες, κρίνε και πράξε αναλόγως...

Χείρων έγραψε:
β) Έχω την εντύπωση πως ο κονέκτορας που χρησιμοποιείς είναι τοποθετημένος πολύ πίσω προς την μπαταρία. Ακόμα δεν έχω πλήρη εικόνα του τι συμβαίνει πίσω από τα πλαστικά αλλά δεν θα ήταν καλύτερα να τοποθετηθεί κάπου κοντά στα ρελέ δηλαδή πίσω από τα φανάρια;Question
Φυσικά. Αν το έκανα τώρα πιθανόν να διάλεγα αυτήν την προσέγγιση.
Η λογική μου τότε ήταν να τον βρίσκω εύκολα κάτω από τη σέλα, αλλά το ίδιο εύκολα ή και ευκολότερα τον βρίσκεις και μέσα στο fairing.

Καλά μαστορέματα. Περιμένουμε το αποτέλεσμα.

socrates έγραψε:
Εσείς που κόβει το μάτι σας για πείτε τι προτείνετε από τα δύο; Πέρα από την τιμή.. μας καλύπτουν;
ΚΙΤ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ ΠΡΟΒΟΛΕΩΝ ΑΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑ - Σελίδα 5 Images?q=tbn:ANd9GcRpsbnBTH_u9LKlDamIM0Zk14BrKqrbYgI6DXMuNgYrjo-4u1rrsQ
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Χείρων
Member
Member
Χείρων

Ηλικία : 55
Registration date : 30/08/2013

ΚΙΤ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ ΠΡΟΒΟΛΕΩΝ ΑΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑ - Σελίδα 5 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΚΙΤ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ ΠΡΟΒΟΛΕΩΝ ΑΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑ   ΚΙΤ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ ΠΡΟΒΟΛΕΩΝ ΑΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑ - Σελίδα 5 Icon_minitimeΤετ Σεπ 25 2013, 19:36

gmavrid έγραψε:
Χείρων έγραψε:
α) Την καλωδίωση από την μπαταρία προς το φανάρι από ποια μεριά του σκελετού να την δρομολογήσω;
Επέλεξα την δεξιά πλευρά, αφού μπροστά δεξιά στο fairing τοποθέτησα τα relay λόγω χώρου. Από την άλλη μεριά υπάρχει η πλεξούδα. Δες, κρίνε και πράξε αναλόγως...

Χείρων έγραψε:
β) Έχω την εντύπωση πως ο κονέκτορας που χρησιμοποιείς είναι τοποθετημένος πολύ πίσω προς την μπαταρία. Ακόμα δεν έχω πλήρη εικόνα του τι συμβαίνει πίσω από τα πλαστικά αλλά δεν θα ήταν καλύτερα να τοποθετηθεί κάπου κοντά στα ρελέ δηλαδή πίσω από τα φανάρια;Question
Φυσικά. Αν το έκανα τώρα πιθανόν να διάλεγα αυτήν την προσέγγιση.
Η λογική μου τότε ήταν να τον βρίσκω εύκολα κάτω από τη σέλα, αλλά το ίδιο εύκολα ή και ευκολότερα τον βρίσκεις και μέσα στο fairing.

Καλά μαστορέματα. Περιμένουμε το αποτέλεσμα.

Ευχαριστώ για την απάντηση. Κάθε βοήθεια και ιδέα σημαντική!

geiamas 
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Χείρων
Member
Member
Χείρων

Ηλικία : 55
Registration date : 30/08/2013

ΚΙΤ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ ΠΡΟΒΟΛΕΩΝ ΑΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑ - Σελίδα 5 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΚΙΤ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ ΠΡΟΒΟΛΕΩΝ ΑΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑ   ΚΙΤ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ ΠΡΟΒΟΛΕΩΝ ΑΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑ - Σελίδα 5 Icon_minitimeΤετ Σεπ 25 2013, 19:43

socrates έγραψε:
Συνοψίζοντας όσοι το έχουν δοκιμάσει λένε ότι αξίζει η απευθείας τροφοδοσία με ρελέ κλπ

Επειδή το να φτιάξω εξ' αρχής την καλωδίωση είναι κάπως... υπάρχουν δύο επιλογές:

Ο Καστορίδης (ξάδερφος του Μαυρίδη)
http://www.easternbeaver.com/Main/Bike_Specific/VStrom/vstrom.html#h4dual

Και μία άλλη πρόταση (πιο φθηνή) από
http://www.amotostuff.com/dl650_electrical/05002.html

Εσείς που κόβει το μάτι σας για πείτε τι προτείνετε από τα δύο; Πέρα από την τιμή.. μας καλύπτουν;

Edit: Τώρα που το τσέκαρα είδα ότι το κόστος αποστολής είναι δυσανάλογα υψηλό Rolling Eyes Συμφέρει μόνο αν γίνει ομαδική αλλά υπάρχει και το δίλημμα με την εκτελώνιση. Suspect 
Αν μπορείς να το τοποθετήσεις μόνος σου, που θα πει "πιάνουν τα χέρια σου", τότε είσαι πολύ κοντά και να το φτιάξεις. Είναι πολύ απλό. Τα υλικά υπάρχουν και εδώ σχεδόν όλα. Μπορείς να κάνεις κάποιες δοκιμές πάνω σε καλώδια πρεσάροντας και κολώντας ακροδέκτες. Ακόμα μπορείς να αγοράσεις μερικά εργαλεία που θα σου μείνουν αν κάτι δεν το έχεις. Τα εργαλεία αν ψιλοασχολείσαι αποσβένουν την αξία τους. Άσε η χαρά της δημιουργίας... Ξεκίνα ψάξε και ρώτα! Εδώ είμαστε...
Wink 
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
socrates
vstromhellasforum Fanatic
vstromhellasforum Fanatic
socrates

Τόπος : Αθήνα, Χαλκίδα
Registration date : 25/06/2010

ΚΙΤ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ ΠΡΟΒΟΛΕΩΝ ΑΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑ - Σελίδα 5 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΚΙΤ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ ΠΡΟΒΟΛΕΩΝ ΑΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑ   ΚΙΤ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ ΠΡΟΒΟΛΕΩΝ ΑΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑ - Σελίδα 5 Icon_minitimeΤετ Σεπ 25 2013, 22:34

Έχω ήδη βάλει πάνω στην μηχανή 30μ καλώδιο για διάφορα έξτρα, οπότε δεν το φοβάμαι. Ωστόσο προτιμώ την έτοιμη καλωδίωση (όταν υπάρχει και είναι προσιτή) από το να την φτιάχνω μόνος μου. Στην συγκεκριμένη περίπτωση ωστόσο αμφινταλαντεύομαι λόγω κόστους.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Χείρων
Member
Member
Χείρων

Ηλικία : 55
Registration date : 30/08/2013

ΚΙΤ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ ΠΡΟΒΟΛΕΩΝ ΑΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑ - Σελίδα 5 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΚΙΤ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ ΠΡΟΒΟΛΕΩΝ ΑΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑ   ΚΙΤ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ ΠΡΟΒΟΛΕΩΝ ΑΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑ - Σελίδα 5 Icon_minitimeΠεμ Σεπ 26 2013, 01:16

socrates έγραψε:
Έχω ήδη βάλει πάνω στην μηχανή 30μ καλώδιο για διάφορα έξτρα, οπότε δεν το φοβάμαι. Ωστόσο προτιμώ την έτοιμη καλωδίωση (όταν υπάρχει και είναι προσιτή) από το να την φτιάχνω μόνος μου. Στην συγκεκριμένη περίπτωση ωστόσο αμφινταλαντεύομαι λόγω κόστους.
Τι το σκέφτεσαι τότε; Βουρ στο πλαν Μπι

Basketball 
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
iannag
vstromhellasforum Enthusiast
vstromhellasforum Enthusiast
iannag

Ηλικία : 41
Τόπος : Βόλος
Registration date : 24/11/2010

ΚΙΤ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ ΠΡΟΒΟΛΕΩΝ ΑΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑ - Σελίδα 5 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΚΙΤ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ ΠΡΟΒΟΛΕΩΝ ΑΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑ   ΚΙΤ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ ΠΡΟΒΟΛΕΩΝ ΑΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑ - Σελίδα 5 Icon_minitimeΠαρ Μαρ 07 2014, 09:40

Τέτοια ρελέ βρίσκουμε στην Ελλάδα ή σε περίπτωση που πάθει κάτι το 1 θα πρέπει να περιμένουμε να έρθουν απο το εξωτερικό;

ΚΙΤ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ ΠΡΟΒΟΛΕΩΝ ΑΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑ - Σελίδα 5 20a_relay-low_power
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
loverdos11
moderator
moderator
loverdos11

Ηλικία : 35
Τόπος : ΝΕΑ ΣΜΥΡΝΗ
Registration date : 11/03/2012

ΚΙΤ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ ΠΡΟΒΟΛΕΩΝ ΑΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑ - Σελίδα 5 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΚΙΤ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ ΠΡΟΒΟΛΕΩΝ ΑΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑ   ΚΙΤ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ ΠΡΟΒΟΛΕΩΝ ΑΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑ - Σελίδα 5 Icon_minitimeΠαρ Μαρ 07 2014, 14:06

Εγώ εχω βάλει αυτή εδω και 3 μηνες και ειναι μια χαρα.

http://www.ebay.com/itm/400564144245?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649

_________________
Αντώνης DL 650 L0 Black


ΚΙΤ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ ΠΡΟΒΟΛΕΩΝ ΑΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑ - Σελίδα 5 33ncnm10ΚΙΤ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ ΠΡΟΒΟΛΕΩΝ ΑΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑ - Σελίδα 5 33e6ee10ΚΙΤ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ ΠΡΟΒΟΛΕΩΝ ΑΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑ - Σελίδα 5 63u2ip10ΚΙΤ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ ΠΡΟΒΟΛΕΩΝ ΑΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑ - Σελίδα 5 Amzm8k10ΚΙΤ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ ΠΡΟΒΟΛΕΩΝ ΑΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑ - Σελίδα 5 2rpb8y10
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
 

ΚΙΤ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ ΠΡΟΒΟΛΕΩΝ ΑΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑ

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 4 από 9Μετάβαση στη σελίδα : Επιστροφή  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Επόμενο

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
 :: ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ-ΑΝΑΒΑΤΗΣ :: Ηλεκτρικά-
Μετάβαση σε: