ΦόρουμΠόρταλΕικονοθήκηΗμερολόγιοΕγγραφήΣύνδεση

Μοιραστείτε | 
 

 ΚΙΤ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ ΠΡΟΒΟΛΕΩΝ ΑΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑ

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω 
Μετάβαση στη σελίδα : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Επόμενο
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
gmavrid
vstromhellasforum Fanatic
vstromhellasforum Fanatic


Ηλικία : 36
Τόπος : Σέρρες-Θεσσαλονίκη
Registration date : 20/02/2008

ΔημοσίευσηΘέμα: ΚΙΤ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ ΠΡΟΒΟΛΕΩΝ ΑΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑ   Παρ Ιαν 14 2011, 14:51

Πρόκειται για ένα kit που αποτελείται από 2 ρελέ, 1 αρσενικό Η4 socket, 2 θηλυκά Η4 socket κι αρκετό καλώδιο.
Σκοπό έχει να τροφοδοτήσει τις Η4 λάμπες (μικρή και μεγάλη σκάλα) των προβολέων μας
κατευθείαν από την μπαταρία.
Έτσι έχουμε τα εξής οφέλη:
1. Στις λάμπες φτάνει μεγαλύτερη τάση (πχ. 13.8 V αντί για τα 13 V που μπορεί να είχαμε με την εργοστασιακή καλωδίωση...)
2. Δεν έχουμε ρεύματα της τάξης των 10 Α να "κόβουν" βόλτες στη μοτό και να
περνάνε από το τιμόνι...
3. Επίσης, γλιτώνουμε τον αριστερό διακόπτη εναλλαγής σκάλας και σινιάλου
και κυρίως τον δεξί διακόπτη της μίζας από την καταπόνησή τους από τόσο υψηλά ρεύματα...
Ως γνωστόν οι χάλκινες επαφές που έχουν, από τα υψηλά ρεύματα και την υγρασία,
την "ακούνε" γρήγορα και μετά θέλουν αλλαγή (100 τα ευρώπουλα...)
4. Last but not least, αν κι έχουμε πολύ καλά φώτα, θα εκλπαγείτε με την απόδοσή τους
όταν αυτά τροφοδοτηθούν με τη σωστή τάση...

Mετά το απαραίτητο και ψυχοθεραπευτικό μπλα-μπλά του θέματος ορίστε το ηλεκτρικό διάγραμμα:


Σε ότι αφορά στα ρελέ, με δύο 40 Α είστε άρχοντες.
Καλό θα είναι να τα πάρετε μαζί με τις βάσεις τους...
Υπάρχουν κι αδιάβροχα κτλ. κτλ. αλλά νομίζω πως αν τα απλά τοποθετηθούν
σε σωστό μέρος δεν υπάρχει λόγος για τέτοιες σπατάλες...

Ασφάλεια και διατομές καλωδίων

- Η Suzuki ασφαλίζει την μικρή σκάλα με 15 Α ασφάλεια
- Το ίδιο κάνει και για τη μεγάλη σκάλα

Με βάση αυτά παραθέτω και τον παρακάτω ενδεικτικό πίνακα
κι ο καθένας μπορεί να πορευθεί κατά βούληση:

Διατομή---------------Ρεύμα----------------Ασφάλεια
Καλωδίου------------Αντοχής--------------Προστασίας
---------------------Καλωδίου--------------Καλωδίου
mm^2-------------------A--------------------A

1,5---------------------14-------------------10
2,5---------------------20-------------------16
4-----------------------25-------------------20
6-----------------------31-------------------25

Ο Γιαπωνέζος μάλλον έχει 2.5άρι καρέ καλώδιο...
Προσωπικά θεωρώ πως κι ένα 3άρι καρέ δεν είναι κακή ιδέα...

Και να θυμάστε: Η ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕΙ ΤΟ ΚΑΛΩΔΙΟ!!!

Τελικά το αποτέλεσμα θα μοιάζει με αυτό:

Πηγή φωτογραφίας: http://www.easternbeaber.com

I. ΥΛΙΚΑ

Πριν προχωρήσω στην παρουσίαση του τελικού αποτελέσματος,
θα αναφέρω αναλυτικά τα υλικά που θα χρειαστεί κάποιος για
την κατασκευή του kit. Θα παραθέσω φωτογραφίες των υλικών
αλλά και συνδέσμους για το κάθε ένα. Οι σύνδεσμοι προέρχονται
από το http://www.easternbeaver.com. Τα υλικά μου τα παρήγγειλα από
εκεί, αφού ο "κάστορας" είναι... ξάδερφός μου (ακούς Γιαννάκο?),
αλλά φυσικά μπορείτε να τα βρείτε και να τα προμηθευτείτε από οπουδήποτε
(καλά το "οπουδήποτε" μην το πάρετε και τοις μετρητοίς, άκουσα διάφορα ψάχνοντας...)

Ξεκινάμε:

1. Ασφαλειοθήκη (με την αντίστοιχη ασφάλεια)

http://www.easternbeaver.com/Main/Elec__Products/Fuseholders/fuseholders.html

2. Κονέκτορας (προαιρετικά)

http://www.easternbeaver.com/Main/Elec__Products/Connectors/Sealed/MetriPack280/metripack280.html

Προσωπικά, χρησιμοποίησα έναν Metripack 280 14-12 AWG (δηλαδή για διατομές 2.5-4 mm^2).
Δεν είναι απαραίτητος για τη λειτουργία του kit, απλά σκέφτηκα πως είναι χρήσιμος για τη
γρήγορη σύνδεση κι αποσύνδεση του χωρίς να χρειάζεται να ξεβιδώνεις πόλους.
Πχ. μπορεί κάποιος να "πιάσει" την καλωδίωση με tie-wraps στο fairing, οπότε κατά την αφαίρεση του
πλαστικού να μην χρειάζεται το ξήλωμα ολόκληρης της καλωδίωσης του kit...

3. Δύο relay (μαζί με τις βάσεις τους κατά προτίμηση για νοικοκυρεμένες δουλειές)

http://www.easternbeaver.com/Main/Elec__Products/Relays/relays.html

Επέλεξα 20 Α relay της Matsushita (Panasonic). Τα 20 Α υπερκαλύπτουν τις απαιτήσεις μας...
Φυσικά μπορεί κάποιος να επιλέξει και 40 Α relay που τα βρίσκει πιο εύκολα στην αγορά.
Ο ενδοιασμός μου είναι κυρίως στην μάρκα... Κυκλοφορούν πολύ κάποια "SANYOU" (ή κάπως έτσι...)
Μια χαρά, κι εγώ τέτοιο έχω χρησιμοποιήσει στο kit για τα προβολάκια, το οποία όμως δεν δουλεύουν
υπερωρίες... Για το kit των προβολέων που είναι μόνιμα αναμμένοι προτίμησα τα παραπάνω που χαρακτηρίζονται
ως "High Duty" κι είναι κι αδιάβροχα...
http://www.easternbeaver.com/Main/Stuff/Faqs/Relay_Info/relay_info.html
Εν πάσει περιπτώσει, στο χέρι σας είναι...

4. Ένα Η4 coupler

http://www.easternbeaver.com/Main/Elec__Products/Connectors/Headlight_Connectors/headlight_connectors.html

Το ebay "βρωμάει" (με την καλή έννοια) από τέτοια προϊόντα...
Εγώ διάλεξα του κάστορα...

5. Δύο Η4 socket

http://www.easternbeaver.com/Main/Elec__Products/Connectors/Headlight_Connectors/headlight_connectors.html

Ομοίως...

6. Καλώδια σε διάφορα χρώματα

a. Διατομή:
i. Aπό τους πόλους μέχρι τις εισόδους "30" και τις γειώσεις "85" των relay σίγουρα 2.5 mm^2.
Σε προηγούμενο post πρότεινα και 3 mm^2, αλλά αναθεωρώ: θα έχετε πρόβλημα στο... crimping των
connector... Με το 2.5 είστε υπέρ-καλυμμένοι...
ii. Από τις εξόδους "87" προς τα Η4 socket αρκεί και το 1.5 mm^2.
iii. Από τις εξόδους του Η4 coupler μέχρι τις εισόδους/ εντολές "86" των relay αρκεί και το 1.5 mm^2 (ακόμα και μικρότερη διατομή).

Για να μην μπλέξω με πολλές διατομές, χρησιμοποίησα 2.5 mm^2 καλώδιο παντού.

b. Χρώματα:
Θα παραθέσω τον δικό μου χρωματικό κώδικα κι ο καθένας πράττει όπως τον βολεύει:

Γείωση: Μαύρο καλώδιο
Από τους πόλους στα relay: Κόκκινο καλώδιο
Μικρή σκάλα (τροφοδοσία+εντολή): καφέ καλώδιο
Μεγάλη σκάλα (τροφοδοσία+εντολή): Κίτρινο καλώδιο

7. Θερμοσυστελλόμενα

Προτείνω διατομές που να χωράνε άνετα διπλά αλλά και τριπλά 2.5άρια καλώδια...

II. ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΕΙΣ

A. Μέγεθος Ασφάλειας Συστήματος:

Εφόσον κάθε στιγμή τροφοδοτείται μόνο η μία σκάλα (μικρή ή μεγάλη),
μία 15 Α ασφάλεια είναι αυτή που πρέπει να χρησιμοποιηθεί...
H μαμά καλωδίωση άλλωστε ασφαλίζει με 15 Α ασφάλεια τόσο τη μικρή, όσο και τη μεγάλη σκάλα...
Κι η 2.5 mm^2 διατομή επιλέχθηκε με βάση αυτό το σκεπτικό...

B. Επισήμανση των επαφών των relay. Πχ. για το Matsushita:



C. Επισήμανση των επαφών στα υπάρχοντα H4 socket (και κατ' επέκταση
και στα καινούργια Η4 socket) και στο H4 coupler.


Ο μαμά χρωματικός κώδικας στο δικό μου K7 (αλλά νομίζω πως και στα πριν και μετά)
είναι ο εξής:

Γείωση - Μαύρο καλώδιο
Μικρή σκάλα - Μαύρο με μπλε ρίγα καλώδιο
Μεγάλη σκάλα - Κίτρινο καλώδιο

Ο χρωματικός κώδικας που χρησιμοποίησα εγώ στη δική μου καλωδίωση είναι αυτός:

Γείωση - Μαύρο καλώδιο
Μικρή σκάλα - Καφέ καλώδιο
Μεγάλη σκάλα - Κίτρινο καλώδιο

Έκανα δηλαδή την εξής αντιστοίχιση:

Μαύρο καλώδιο - Μαύρο καλώδιο
Μαύρο με μπλε ρίγα καλώδιο - Καφέ καλώδιο
Κίτρινο καλώδιο - Κίτρινο καλώδιο

Οι θέσεις τους είναι αυτές που φαίνονται στην παρακάτω εικόνα.
Μην κολάτε στα χρώματα καλωδίων που χρησιμοποιούνται σε αυτήν την εικόνα,
αλλά στη θέση του κάθε καλωδίου:


Δηλαδή, όπως κοιτάμε το H4 socket από πίσω, έχουμε:

Αριστερά - Γείωση
Κέντρο/ επάνω - Μικρή σκάλα
Δεξιά - Μεγάλη σκάλα

Η δική μου υλοποίηση:



ΠΡΟΣΟΧΗ!!!
ΣΤΟ Η4 COUPLER ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΓΕΙΩΣΗΣ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΗΣ ΣΚΑΛΑΣ ΕΝΑΛΛΑΣΟΝΤΑΙ!!!
ΤΟ Η4 COUPLER ΘΑ ΚΟΥΜΠΩΣΕΙ ΣΕ ΠΑΛΙΟ Η4 SOCKET ΟΠΟΤΕ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΙΑ!!!
ΣΤΟ Η4 COUPLER ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΤΤΟ ΝΑ ΤΡΑΒΗΞΟΥΜΕ ΚΑΛΩΔΙΟ ΓΕΙΩΣΗΣ, ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΚΙ Η ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΗ ΘΕΣΗ ΜΕΝΕΙ ΚΕΝΗ!!!

Και πάλι η δική μου υλοποίηση:



D. Crimping Tool (ή αλλιώς: "πως το λέτε εσείς εδώ γιατί δε θυμάμαι πως το λέμε εμείς εκεί?")

Θα χρειαστείτε οπωσδήποτε ένα Crimping Tool για να πρεσσάρετε τα καλώδια στους κονέκτορες...
Με πενσάκι δε θα γίνει σωστή δουλειά, θα γίνει μ@λ@κί@...

Το δικό μου:


III. ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ

Ολόκληρο το kit:



Το κομμάτι από τους πόλους μέχρι τον MetricPack 280:


Τα relay:


Τα Η4 socket και ο Η4 coupler:


IV. ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ

1. Το kit δοκιμάστηκε και μετρήθηκαν τάσεις, αντιστάσεις κτλ.
με τη βοήθεια τροφοδοτικού, πολυμέτρου κι ενός set Η4 λαμπών.
Οι δοκιμές έγιναν. Λειτουργεί όπως αναμενόταν.

2. Δεν κόβουμε τίποτα από τη μαμά καλωδίωση.
Αν για κάποιο λόγο θελήσουμε να το αφαιρέσουμε (που δε θα θελήσουμε)
απλά ξεκουμπώνουμε τα Η4 socket του kit από τις λάμπες, κουμπώνουμε
τα μαμά Η4 socket και τελειώσαμε.

3. Φυσικά, αν επιλέξετε να το συναρμολογήσετε μόνοι σας θα σας βγει
πολύ φθηνότερα από το να το αγοράσετε έτοιμο... Εκτός από τον κάστορα
δεν γνωρίζω κάποιον άλλον να πουλάει κάτι τέτοιο έτοιμο plug n' play...
Κι έτοιμο να το αγοράσετε όμως, είναι λεφτά που δεν πάνε χαμένα για τους λόγους
που αναφέρω στο πρώτο μου post.

IV. FUTURE WORK

1. Ένα χρονοκύκλωμα 555 που θα καθυστερεί να ανάψει τη μικρή σκάλα
ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΕΚΚΙΝΗΣΗ ΜΟΝΟ είναι μία καλή σκέψη.

2. Κάποιος θα μπορούσε να συμπεριλάβει κι ένα διακόπτη που θα
σβήνει την μικρή σκάλα. ΔΕΝ ΤΟ ΣΥΝΙΣΤΩ!!!

3. Δυνατότητα να δουλεύουν κι οι δύο σκάλες μαζί... ΔΕΝ ΤΟ ΣΥΝΙΣΤΩ!!!
Πρέπει να υπάρξει αύξηση της διατομής στα καλώδια τροφοδοσίας των relay.
Συγχρόνως, έχουμε αύξηση του θερμικού φορτίου που πρέπει να αντέξει
το γενικότερο housing των λαμπών...
Για να μην πούμε για την τύφλωση αυτών που θα έχουν την ατυχία να διασταυρωθούν
μαζί μας...

Αυτά προς το παρόν...
Κι εις άλλα με υγεία!


Έχει επεξεργασθεί από τον/την gmavrid στις Σαβ Ιαν 15 2011, 17:11, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
ioarma
vstromhellasforum Enthusiast
vstromhellasforum Enthusiast


Ηλικία : 47
Τόπος : ΧΑΛΚΙΔΑ
Registration date : 29/08/2008

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΚΙΤ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ ΠΡΟΒΟΛΕΩΝ ΑΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑ   Παρ Ιαν 14 2011, 14:55

Κατοχυρωσε την πατεντα και βγαλε μια τιμη......................
κατα τα αλλα απλως respect
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
gmavrid
vstromhellasforum Fanatic
vstromhellasforum Fanatic


Ηλικία : 36
Τόπος : Σέρρες-Θεσσαλονίκη
Registration date : 20/02/2008

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΚΙΤ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ ΠΡΟΒΟΛΕΩΝ ΑΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑ   Παρ Ιαν 14 2011, 15:00

Κώστα σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.
Παρόλα αυτά το project είναι ...patent-free κι
έχει υλοποιηθεί πολλάκις...
Απλά εδώ παραθέτω τη δική μου προσέγγιση με βήματα
σε περίπτωση που κάποιος ενδιαφέρεται...
Και πάλι σε ευχαριστώ.


Έχει επεξεργασθεί από τον/την gmavrid στις Παρ Ιαν 14 2011, 15:13, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
SOTHRHS
vstromhellasforum Enthusiast
vstromhellasforum Enthusiast


Registration date : 01/06/2008

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΚΙΤ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ ΠΡΟΒΟΛΕΩΝ ΑΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑ   Παρ Ιαν 14 2011, 15:12

Μπραβο ρε Γιωργη! Very Happy OK geia
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
socrates
vstromhellasforum Fanatic
vstromhellasforum Fanatic


Τόπος : Αθήνα, Χαλκίδα
Registration date : 25/06/2010

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΚΙΤ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ ΠΡΟΒΟΛΕΩΝ ΑΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑ   Παρ Ιαν 14 2011, 15:21

Πολύ καλή περιγραφή - εργασία - μόντα κλπ
Sticky να το έχουμε διαχρονικά!
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Bretsos
vstromhellasforum Fanatic
vstromhellasforum Fanatic


Τόπος : Φυλακισμένος στην Αθήνα...
Registration date : 06/03/2009

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΚΙΤ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ ΠΡΟΒΟΛΕΩΝ ΑΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑ   Παρ Ιαν 14 2011, 15:25

είσαι πολύ μεγάλο μούτρο σου λέω!! Very Happy

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
bozosd
vstromhellasforum Fanatic
vstromhellasforum Fanatic


Ηλικία : 41
Τόπος : ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Registration date : 12/12/2009

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΚΙΤ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ ΠΡΟΒΟΛΕΩΝ ΑΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑ   Παρ Ιαν 14 2011, 15:52

Moύτρο δεν θα πει τίποτα.
Όλο σε μπελάδες μας βάζει. Razz

Μπράβο Γιώργο για την όλη σου εργασία.
Περισσότερες λεπτομέρειες όταν πιούμε κανα καφεδάκο.(έτσι νόμιζες πως θα γλύτωνεςWink
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
stam
vstromhellasforum Fanatic
vstromhellasforum Fanatic


Ηλικία : 32
Τόπος : πάνω στη σέλα...
Registration date : 19/11/2009

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΚΙΤ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ ΠΡΟΒΟΛΕΩΝ ΑΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑ   Παρ Ιαν 14 2011, 17:43

ioarma έγραψε:
Κατοχυρωσε την πατεντα και βγαλε μια τιμη......................
κατα τα αλλα απλως respect

+1

δηλώσεις pb για το κιτ "direct electricity lighting by Gmavrid"

1. stam :drunken:
2. ...
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
narcissus
moderator
moderator


Ηλικία : 37
Τόπος : Θες άλλο Νίκη
Registration date : 12/06/2010

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΚΙΤ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ ΠΡΟΒΟΛΕΩΝ ΑΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑ   Παρ Ιαν 14 2011, 23:04



respect Τι να πω! Είσαι μορφή! respect

Αλλά έχω και μια ερώτηση!


Μηπος έτσι σκίζουμε την μπαταρία?

_________________
’’Δίκασον Κύριε τους αδικούντας με, πολέμησον τους πολεμούντας με’’
Ψαλμός 35-1 Δαυίδ   Ενέπνεε τον αγώνα για την ελευθερία του Γένους, το 1821

Όλοι θέλουν το καλό μου…, αλλά εγώ δεν θα αφήσω να μου το πάρουν!

 Η ζωή είναι ένας κώλος, γ@μ@ τον πριν σε χεσει!

Ο έρωτας.........με έρωτα περνάει.....!    
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
man_OS
vstromhellasforum Fanatic
vstromhellasforum Fanatic


Ηλικία : 39
Τόπος : Αγ. Παρασκευή
Registration date : 23/08/2008

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΚΙΤ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ ΠΡΟΒΟΛΕΩΝ ΑΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑ   Παρ Ιαν 14 2011, 23:21

Συγχαρητήρια ρε μαν... χίλια μπράβο... study
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://www.myspace.com/kontras
kimonas
Member
Member


Ηλικία : 42
Τόπος : Αθηνα
Registration date : 01/04/2008

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΚΙΤ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ ΠΡΟΒΟΛΕΩΝ ΑΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑ   Σαβ Ιαν 15 2011, 12:26

2. Δεν έχουμε ρεύματα της τάξης των 10 Α να "κόβουν" βόλτες στη μοτό και να
περνάνε από το τιμόνι...
3. Επίσης, γλιτώνουμε τον αριστερό διακόπτη εναλλαγής σκάλας και σινιάλου
και κυρίως τον δεξί διακόπτη της μίζας από την καταπόνησή τους από τόσο υψηλά ρεύματα...

Αυτο συμβαινει επειδη οι λαμπες δεν αναβουν πια με την μαμα γραμμη,αρα και δεν περνανε φορτια μεσα απο αυτην αλλα μονο ταση?
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
al_tzamp
vstromhellasforum Enthusiast
vstromhellasforum Enthusiast


Ηλικία : 37
Τόπος : Σέρρες - Αθήνα
Registration date : 29/01/2009

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΚΙΤ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ ΠΡΟΒΟΛΕΩΝ ΑΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑ   Σαβ Ιαν 15 2011, 13:47

Γιώργο "'εγραψες"!!!!

Πολύ καλή παρουσίαση, με διευκολύνεις αφάνταστα!!!!! Smile


Εκανα ενα έλεγχο στη φύσα που ειναι μέσα από το αριστερό φέρινγκ πρίν το ταξίδι στη Ρουμανία κ όντως ταλαιπωρείται πολύ στο σημείο που περνάει το ρεύμα για τα φώτα. είχε οξείδωση κ μαυρισμένο πλαστικό οπότε λέω να μήν το καθυστερήσω πολύ με την πατέντα!


merci
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Hypersonic
vstromhellasforum Enthusiast
vstromhellasforum Enthusiast


Ηλικία : 39
Τόπος : Πετρουπολη, Παιανια, Καλλιθεα
Registration date : 12/04/2010

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΚΙΤ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ ΠΡΟΒΟΛΕΩΝ ΑΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑ   Σαβ Ιαν 15 2011, 15:24

gmavrid έγραψε:
1. Ένα χρονοκύκλωμα 555 που θα καθυστερεί να ανάψει τη μικρή σκάλα
ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΕΚΚΙΝΗΣΗ ΜΟΝΟ είναι μία καλή σκέψη.

Εχεις ετοιμο καποιο σχεδιακι? (γιατι εγω εχω ενα που ειχα φτιαξει για τους καθρεφτες του αυτοκινητου...)
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Hypersonic
vstromhellasforum Enthusiast
vstromhellasforum Enthusiast


Ηλικία : 39
Τόπος : Πετρουπολη, Παιανια, Καλλιθεα
Registration date : 12/04/2010

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΚΙΤ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ ΠΡΟΒΟΛΕΩΝ ΑΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑ   Σαβ Ιαν 15 2011, 15:26

kimonas έγραψε:
2. Δεν έχουμε ρεύματα της τάξης των 10 Α να "κόβουν" βόλτες στη μοτό και να
περνάνε από το τιμόνι...
3. Επίσης, γλιτώνουμε τον αριστερό διακόπτη εναλλαγής σκάλας και σινιάλου
και κυρίως τον δεξί διακόπτη της μίζας από την καταπόνησή τους από τόσο υψηλά ρεύματα...

Αυτο συμβαινει επειδη οι λαμπες δεν αναβουν πια με την μαμα γραμμη,αρα και δεν περνανε φορτια μεσα απο αυτην αλλα μονο ταση?

Ναι, η μαμα καλωδιωση διαχειριζεται πλεον μονο το ρευμα που χρειαζεται (το πηνιο) για να οπλισει το ρελε...
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
gmavrid
vstromhellasforum Fanatic
vstromhellasforum Fanatic


Ηλικία : 36
Τόπος : Σέρρες-Θεσσαλονίκη
Registration date : 20/02/2008

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΚΙΤ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ ΠΡΟΒΟΛΕΩΝ ΑΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑ   Σαβ Ιαν 15 2011, 16:18

Ντέμη, ίσα-ίσα η μπαταρία αν είχε χειλάκια θα σε φιλούσε!

Κίμωνα όπως ακριβώς τα λέει ο Neo:
Η μαμά καλωδίωση μεταφέρει πλέον τα ρεύματα-εντολές για να οπλίσουν τα ρελέ,
δηλαδή μιλάμε για πολύ μικρές εντάσεις (σε Α).

Hypersonic, δεν ασχολήθηκα ακόμα με αυτό, άρα δεν έχω ετοιμάσει κάτι...
Αν όμως θέλεις και μπορείς, μπορείς να μοιραστείς μαζί μας αυτό που έχεις ετοιμάσει...

ΥΓ. Να επισημάνω πως η αποστροφή του λόγου μου (sic) σε προηγούμενο μήνυμά μου:

"Απλά εδώ παραθέτω τη δική μου προσέγγιση με βήματα
σε περίπτωση που κάποιος ενδιαφέρεται..."

συμπληρώνεται από το:

"να προσπαθήσει να το φτιάξει μόνος του με τη βοήθειά μου αν τη χρειαστεί..."

Κι ΟΧΙ από το:

"να του το φτιάξω εγώ με το αζημίωτο..."

Το παραπάνω project, το παρέθεσα στα πλαίσια και τη λογική
της αφιλοκερδούς προσφοράς του ατόμου στην κοινότητα,
του διαμοιρασμού της γνώσης (κτλ. κτλ. η κατρακύλα συνεχίζεται...)

ΔΕΝ έχω σκοπό να βγάλω λεφτά από αυτό ούτε να κάνω εμπόριο...
ΕΙΜΑΙ ΕΔΩ όμως για να βοηθήσω όποιον το χρειαστεί...
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
pantelos
Member
Member


Ηλικία : 38
Τόπος : Θεσσαλονίκη
Registration date : 31/08/2009

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΚΙΤ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ ΠΡΟΒΟΛΕΩΝ ΑΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑ   Κυρ Ιαν 16 2011, 12:01

Αν έχουμε xenon δεν χρειαζόμαστε κάτι τέτοιο, σωστά;
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
gmavrid
vstromhellasforum Fanatic
vstromhellasforum Fanatic


Ηλικία : 36
Τόπος : Σέρρες-Θεσσαλονίκη
Registration date : 20/02/2008

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΚΙΤ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ ΠΡΟΒΟΛΕΩΝ ΑΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑ   Κυρ Ιαν 16 2011, 12:10

Όχι.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
man_OS
vstromhellasforum Fanatic
vstromhellasforum Fanatic


Ηλικία : 39
Τόπος : Αγ. Παρασκευή
Registration date : 23/08/2008

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΚΙΤ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ ΠΡΟΒΟΛΕΩΝ ΑΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑ   Κυρ Ιαν 16 2011, 12:13

Έγινε sticky. Μπράβο ρε Γιώργη
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://www.myspace.com/kontras
Hypersonic
vstromhellasforum Enthusiast
vstromhellasforum Enthusiast


Ηλικία : 39
Τόπος : Πετρουπολη, Παιανια, Καλλιθεα
Registration date : 12/04/2010

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΚΙΤ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ ΠΡΟΒΟΛΕΩΝ ΑΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑ   Πεμ Φεβ 03 2011, 01:02

Ακομα και sticky που εγινε, εγω το εψαχνα για μερες Laughing

gmavrid έγραψε:

Οι σύνδεσμοι προέρχονται
από το http://www.easternbeaver.com. Τα υλικά μου τα παρήγγειλα από
εκεί, αφού ο "κάστορας" είναι... ξάδερφός μου (ακούς Γιαννάκο?),


Μιας και εχεις...μεσον. Ξερεις αν παιζει κοστος τελωνειου αν παραγγειλεις απο εκει?



gmavrid έγραψε:
Hypersonic, δεν ασχολήθηκα ακόμα με αυτό, άρα δεν έχω ετοιμάσει κάτι...
Αν όμως θέλεις και μπορείς, μπορείς να μοιραστείς μαζί μας αυτό που έχεις ετοιμάσει.....


Το εχω σχεδιασμενο στο χερι... στην πρωτη ευκαιρια θα το ηλεκτρονικο-ποιησω και μετατρεψω για να ταιριαζει στα φωτα και οχι στους αυτοματους καθρεφτες..... (εκτος και αν χασω παλι το thread) ... και να το απλοποιησω ακομα περισσοτερο γιατι θελει απλα ενα ρελε (θα εχει τη θεση αυτοματου διακοπτη στο "συστημα" με τα ρελε που εχει ηδη φτιαξει) και μια ταση τροφοδοσιας μολις ανοιξει το κλειδι, που θα ειναι και η εντολη για το 555 + μια γειωση. 4 καλωδια συνολικα.

Οποτε μολις γυρισει το κλειδι σε ON, τροφοδοτειται το κυκλωμα του 555 (απο ανεξαρτητη γραμμη φωτων πορειας), ξεκιναει να μετραει χρονο, οπλιζει το ρελε και σηκωνει τις NC επαφες/διακοπτη στον αερα (NO) οποτε δεν κλεινουν τα ρελε των φωτων.... Οσο το 555 μετραει το χρονο αναμονης που του εχουμε ρυθμισει, εμεις εχουμε βαλει μπροστα, και μολις περασει ο χρονος, κοβει την ταση απο το ρελε του, αυτο κλεινει=διακοπτης ON και αναβουν τα φωτα.

Ειμαστε οκ, νομιζω απο θεμα σκεπτικου....


Αυτο βεβαια με την προυποθεση οτι υπαρχει ηδη το "ΚΙΤ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ ΠΡΟΒΟΛΕΩΝ ΑΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑ", αλλιως θα πρεπει να μπουν διαφορετικα ρελε στο κυκλωμα.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
gmavrid
vstromhellasforum Fanatic
vstromhellasforum Fanatic


Ηλικία : 36
Τόπος : Σέρρες-Θεσσαλονίκη
Registration date : 20/02/2008

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΚΙΤ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ ΠΡΟΒΟΛΕΩΝ ΑΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑ   Πεμ Φεβ 03 2011, 15:23

Έχω κάνει αρκετές παραγγελίες μέχρι και $120 και δεν είχα ποτέ χρέωση τελωνείου...
Κι αποστολή τόσο με απλό Japan Post όσο και με EMS (courier)...
Θα ρωτήσω και τον Σταμάτη (a.k.a. Newfish) που είχε κάνει πιο μαζική παραγγελία να μας πει κι αυτός
την εμπειρία του...

Κάπως έτσι το σκέφτομαι κι εγώ...
Αλλά κι εγώ πρέπει να καθήσω να το σχεδιάσω γιατί προς το παρόν υπάρχει μόνο ως... ιδέα!
Θα είμαστε σε επαφή για αυτό λοιπόν...
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
moystakias
Member
Member


Ηλικία : 41
Τόπος : Ρέθυμνο
Registration date : 28/12/2010

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΚΙΤ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ ΠΡΟΒΟΛΕΩΝ ΑΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑ   Δευ Φεβ 07 2011, 23:28

Κύριοι, να σας πω ότι εάν έχετε την τύχη να είστε ιδιοκτήτης Vstorm και ξαφνικά, διαπιστώσετε ότι :

(α) το μηχανάκι σας έχει μόλις 13000 χιλιόμετρα και 14 μηνών,
(β) είστε ψηχάκιας με την καθαριότητα και το έχετε στην πένα,
(γ) ψάχνεται σε όλο τον πλανήτη να βρείτε τον σωστό μάστορα αδιαφορώντας εάν χάσετε εγγύηση και τέτοιες παπαριές,
(δ) έχετε δώσει ένα σκασμό λεφτά σε μακακίες και άλλα κοκόψαρα και
(ε) Ξαφνικά το μηχάνημα τρελάθηκε και οι στροφές πέφτουν στις 800 - 900- 1000- και έχετε σβησίματα

Τότε συγχαρητήρια μόλις ετοιμάζεστε να κάψετε κάποιο εξάρτημα που είναι συνδεδεμένο στην απίστευτη και ακριβή καλωδίωση που έχει το στρώμα!!!!!!!!!

Στην δικιά μου περίπτωση με έσωσε εκείνο το βολτομετράκι που το πήρα 4 ευρώ!!!!!

Μου έδειχνε τρελά νούμερα, εν κινήση, εν στάση και τα λοιπά ...........ψάχνω για TPS όλα καλά......λέω δεν μπορεί βενζίνη θα είναι κανά φίλτρο θα αλλάξουμε και όλα καλά και ενώ ετοιμαζόμουν να πάω για αλλαγή φίλτρου και καθαρισμό αντλίας........ σήμερα είχα cleaning day, μετά το καθαρισμό και το λάδωμα λέω δεν την λύνω άλλη μια φορά να δώ καλωδιώσεις κλπ γιατί είχα βάλει κάτι μπλε Λεντ και λέω λες να είναι από εκεί (λεντ φωτισμού μηχανής), και ενώ έχω ξυλώσει όλα τα λεντ.....

μυρίζω καμένο πλαστικό από το αριστερό φως!!!!!!!!!

ΛΙΩΜΕΝΟ ΤΟ ΑΡΙΣΤΕΡΟ H4 SOCKET και ίσα που γλίτωσα το βραχυκύκλωμα!!!!!!! το βγάζουμε έξω έκαψε και ο Χριστόφορος τα χέρια του!!!χεχε!!!

Πρώτη δουλειά και ήδη έχουν παραγγελθεί τα ανταλακτικά που έχει προτείνει ο Γιώργος και με την βοήθεια του GMAVRID 2 (ROBS) δεν τον ξέρεται πολλοί είναι αθόρυβος θα μου φτιάξει νέα καλωδίωση!!!! Το διαφορετικό είναι ότι εγώ θα βάλω ΚΕΡΑΜΙΚΑ SOCKETS !!!!!!!


Κυρία ΣΟΥΖΟΥΚΙ ΑΜΕ ΝΑ ΠΕΤΑΞΕΙΣ ΤΑ ΚΑΛΩΔΙΑ ΣΟΥ ΣΤΟΝ ΠΟΤΑΜΟ!!!!!!!!!!!!

ΠΑΛΙ ΚΑΛΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΗΡΑ ΦΩΤΙΑ!!!!!!!!

Κανονίστε να τα αλλάξετε με την καλωδίωση που έχει προταθεί....είναι θέμα χρόνου να σας βρει και εσάς κάτι...εμένα με βρήκε στο αριστερό SOCKET ΕΣΑΣ??????????
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
moystakias
Member
Member


Ηλικία : 41
Τόπος : Ρέθυμνο
Registration date : 28/12/2010

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΚΙΤ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ ΠΡΟΒΟΛΕΩΝ ΑΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑ   Τρι Φεβ 08 2011, 18:44

Διορθώνω ως προς το (ε) :

Η μανέτες που έχουμε πάρει από το PB

http://www.vstromhellasforum.com/t9850p180-topic

και αφορούν τα L0 ως γνωστόν ο συμπλέκτης δεν κάνει με αποτέλεσμα πλέον να μην χρειάζεται να χρησιμοποιούμε τον συμπλέκτη για να βάλουμε μπροστά το μοτόρι... μόνο πατώντας απλά την μίζα και φύγαμε...

Μιλώντας σήμερα με ειδικούς στα ηλεκτρονικά θέματα, κύριοι, το μηχανάκι μας και το κουμπάκι που έχει στον συμπλέκτη είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με το κύκλωμα του TPS, αλλάζοντας ταχύτητες αυτό στέλνει μία μικρή τάση στο TPS και το TPS με την σειρά του δίνει κατάλληλες εντολές.

Άρα όσοι έχετε L0 και έχετε των παραπάνω συμπλέκτη που είχαμε πάρει από το PB (χρυσές η δικιές μου) και ξαφνικά συνειδητοποιείται ότι το ρελαντί του εργαλείου πηγαίνει στις 800-900 στροφές με αποτέλεσμα πολλές φορές να σβήνει τότε κανονίστε ή να κάνετε πατέντα με κάποιο λαμάκι προσαρμόζοντάς το στο συμπλέκτη ή βάλτε τις μαμα....

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
akaliptos
vstromhellasforum Enthusiast
vstromhellasforum Enthusiast


Ηλικία : 36
Τόπος : pireas
Registration date : 23/05/2010

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΚΙΤ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ ΠΡΟΒΟΛΕΩΝ ΑΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑ   Παρ Φεβ 18 2011, 08:28

αν μπορουσες να μας βαλεις μια φωτο απο την πατεντα, θα σου ημουν υποχρεος!
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
nikos147
vstromhellasforum Enthusiast
vstromhellasforum Enthusiast


Registration date : 06/08/2010

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΚΙΤ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ ΠΡΟΒΟΛΕΩΝ ΑΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑ   Δευ Μαρ 21 2011, 21:15

Πολυ ωραια υλοποιηση!!! Η δευτερη φυσα των φωτων που δεν μπαινει στο θηλυκο Η4 απλά κρέμεται μεσα στο μουτρο? Επίσης ποσο κοστιζει και ποιο ακριβως είναι το αντιστοιχο ετοιμο κιτακι του καστορα?? Για ποιο λόγο δεν προτινεις να μπει και διακοπτης για τα φώτα μιας και ειναι αρκετα ευκολο να μπει ενδιαμεσα απο την εντολη? Σε ενα κιτακι του καστορα υπάρχει και διακοπτης για τα μεσαια...
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Hypersonic
vstromhellasforum Enthusiast
vstromhellasforum Enthusiast


Ηλικία : 39
Τόπος : Πετρουπολη, Παιανια, Καλλιθεα
Registration date : 12/04/2010

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΚΙΤ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ ΠΡΟΒΟΛΕΩΝ ΑΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑ   Δευ Μαρ 21 2011, 23:21

http://www.easternbeaver.com/Main/Products/H4_Kits/h4_kits.html

Εδω ειναι ολα τα σχετικα κιτ...

Το εντελως ιδιο (χωρις διακοπτη) ειναι το "H4 Dual Headlight Relay Kit"
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
 

ΚΙΤ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ ΠΡΟΒΟΛΕΩΝ ΑΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑ

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 1 από 9Μετάβαση στη σελίδα : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Επόμενο

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
 :: ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ-ΑΝΑΒΑΤΗΣ :: Ηλεκτρικά-
Μετάβαση σε: