ΦόρουμΠόρταλΕικονοθήκηΗμερολόγιοΕγγραφήΣύνδεση

Μοιραστείτε | 
 

 ΄Μπροστα Αναρτηση

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω 
Μετάβαση στη σελίδα : Επιστροφή  1, 2
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
zac



Registration date : 13/07/2008

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΄Μπροστα Αναρτηση   Πεμ Ιουν 09 2011, 20:32


Μιας και συστηθήκαμε...

Ευχαριστώ για την οδηγία, θεωρείς ότι οφείλεται σε θέμα ρύθμισης φορτίου;

Ρωτάω γιατί:

Πρώτο κρούσμα μετά από 25.000 χιλιόμετρα δεν παραπέμπει κατ' εμέ σε ρύθμιση.
Το δεύτερο κρούσμα πιθανόν (για να είμαι ακριβής δεν παρακολούθησα τη διαδικασία αποκατάστασης του προβλήματος), αλλά πρέπει να συμπληρώσω ότι μιας και μπήκαμε σε διαδικασία αντικατάστασης παρεμβασμάτων, αυτή έγινε προληπτικά και στις δύο μπουκάλες, η αριστερή όμως για την ώρα δεν έχει (και δεν είχε) πρόβλημα.

Θα το δω πριν μπω σε διαδικασία αντικατάστασης μπουκάλας.

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
terino
vstromhellasforum Fanatic
vstromhellasforum Fanatic


Ηλικία : 35
Τόπος : Athens
Registration date : 15/01/2008

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΄Μπροστα Αναρτηση   Πεμ Ιουν 09 2011, 20:35

Εαν η μπουκάλα στραβοκάτσει τότε δέχεται πιέσεις εγκάρσιες όπως ανεβοκατεβαίνει και με το ζόρι φθείρεται. Αν το σκεφτείς λίγο θα δεις ότι στέκει, και μάλιστα το έχω ξαναδεί. Δεν σου λέω 100% ότι αυτό είναι το πρόβλημα σου, αλλά του δίνω πολλές πιθανότητες.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://www.schoolofdance.gr
zac



Registration date : 13/07/2008

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΄Μπροστα Αναρτηση   Πεμ Ιουν 09 2011, 20:41

Θα το δω και μακάρι, γιατί είναι πολύ νωρίς για τέτοια βαριά επέμβαση (αλλαγή μπουκάλας) και σημαντικά κοστοβόρα.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
steveboy



Τόπος : Λάρισα
Registration date : 29/05/2011

ΔημοσίευσηΘέμα: Σε μενα το γκουπ ξεκίνησε σιγά σιγά . . .   Παρ Νοε 18 2011, 23:29

Ηρθε και η δικιά μου ώρα να ξεθαψω το θέμα γκνουπ του μπροστινού. Διαβασα όλες τις αναφορές εδώ μέσα κι εχω να πω τα εξής. Το πρόβλημα ξεκίνησε σταδιακά μετά το καλοκαίρι (το λέω λόγω της θερμοκρασίας που διαβασα ότι το επηρρεάζει) και από τον ήχο αλλά και το στιγμιαίο κενό που νιώθω στο τιμόνι κατά το βύθισμα δεν πιστέω ότι είναι απο βίδα φτερού, ή απο κάποιο πλαστικό. Αρα μένει ο δίσκος με τη δαγκάνα και τα καλάμια. Από βδομάδα θα το πάω στο μάστορα αλλά το ενστικτό μου λέει πως κάπου μέσα στς μπότες είναι το πρόβλημα. Αυτό που με ξενίζει είναι πως δεν το είχα από το καλοκαίρι που αγόρασα τη μηχανή άρα να πεις πως είναι ο "τρόπος λειτουργίας" της. Εν αναμονή λοιπόν....
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
barbacool



Τόπος : Αθήνα (ex Μεσολόγγι)
Registration date : 07/04/2008

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΄Μπροστα Αναρτηση   Τρι Νοε 22 2011, 07:57

Το θέμα είναι -πιστεύω- τα απαράδεκτα ελατήρια της ανάρτησης (σκληρά, μη προοδευτικά) σε συνδυασμό με το γεγονός ότι τερματίζουν πανεύκολα στην έκταση (όταν πέφτεις σε λακούβα). Στον τερματισμό -κυρίως- της έκτασης δε, συνδυάζονται με κάποιο τρόπο με "γκουπ" που κάνει το τέλος των καλαμιών μέσα στις μπουκάλες. Αλλαγή ελατηρίων βελτιώνει το πρόβλημα, αλλά δεν το εξαλείφει τελείως. Αλλαγή λαδιών στις μπουκάλες τακτικά είναι μια καλή βελτίωση!! Αλλά και η συνήθειά του,επίσης.
Μια γέφυρα που έβαλα βελτίωσε επίσης το θέμα, αλλά μου πήρε τρεις μήνες να τη συνηθίσω και να μπορέσω να στρίβω όπως έστριβα και πριν!!!
Κατά τα άλλα, μην αγχώνεσαι....
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Bretsos
vstromhellasforum Fanatic
vstromhellasforum Fanatic


Τόπος : Φυλακισμένος στην Αθήνα...
Registration date : 06/03/2009

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΄Μπροστα Αναρτηση   Τρι Νοε 22 2011, 11:51

Εγω παλι πιστευω πως το προβλημα ειναι στο απαρεδεκτο μπροστινο συστημα, ολο ομως απο την κορυφη μεχρι τα νυχια!!

κατα καιρους εχω συντηρησει-οδηγησει αρκετες μοτοσυκλετες σε αυτη την κατηγορια, αυτο το μπροστινο του στρομ απλα δεν υπαρχει.

τα θεματα γενοκοτερα ποικιλουν γιατι αλλα στρομ εχουν μικροτερες διαδρομες απο καποια αλλα κυριως τα παραεισαγωγης.

δεν ειναι γνωμη μου, ειναι γεγονος!!
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
bozosd
vstromhellasforum Fanatic
vstromhellasforum Fanatic


Ηλικία : 41
Τόπος : ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Registration date : 12/12/2009

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΄Μπροστα Αναρτηση   Τρι Νοε 22 2011, 17:17

Πάντως με την προσθήκη βαλβίδων και ίσως με μια ψιλοτροποποίηση αυτών,
η κατάσταση βελτιώνετε σημαντικότατα.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
tarammass
vstromhellasforum Enthusiast
vstromhellasforum Enthusiast


Ηλικία : 37
Τόπος : θεσσαλονικη
Registration date : 06/03/2011

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΄Μπροστα Αναρτηση   Τρι Νοε 22 2011, 18:07

Ειναι πολυ λογικο να με απασχολει και εμενα το γκλονκ!!!
Τι πιστευω.Απο τα παραπανω που διαβασα και απο αυτα που γνωριζω.
Οι τσιμουχες διακρινονται σε τρεις κατηγοριες.Τις πνευματικες η αλιως αερος,
Τις υδραυλικες τσιμουχες οπου και μας ενδιαφερουν και τις τσιμουχες κοινες λαδιου που μπαινουν σε εδρες αξονων γιαν μην υπαρχει διαροη και τις τσιμουχες λαδιου υψηλης θερμοκρασιας VITON
Οποτε το να χαλασουν οι τσιμουχες απο πιο χοντρα υδραυλικα λαδια αποκλειεται.
Τα πιο χοντρα λαδια θα κανουν καλητερη αποσβεση κραδασμων και επισης αντι για 450ml που γραφει στο MANUAL καλο ειναι να βαλουμε 500ml
Η δικη μας μπουκαλα αν και δεν το εχω μελετησει ακομη σιγουρα θα ειναι πιο μακρια σε σχεση με αλλες
Σιγουρα οσο πιο μακρια ειναι η μπουκαλα τοσο πιο ευκολα φθειρεται το ελατηριο γιατι ειναι μακρυτερο.
Ο αδερφος μου εχει ενα SUZUKI SV 650 S και ειχε το ιδιο προβλημα.αλλαξε τις τσιμουχες τα λαδια και εβαλε 50ml παραπανω και σταματησε τελειως το γκλονκ.
Οσοι θα κανετε δοκιμες θα περιμενουμε να μας πειτε τι εγινε
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
K0k0$ tis Aravias
vstromhellasforum Fanatic
vstromhellasforum Fanatic


Ηλικία : 37
Τόπος : Abu Dhabi, UAE
Registration date : 06/06/2011

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΄Μπροστα Αναρτηση   Τρι Νοε 22 2011, 18:30

"Ηταν ενας Ιταλος, ενας Γερμανος κι ενας Βεστρομας, κι ακουγανε γκλανκ-γκλουνκ..."


Ε, εχει καταντησει ανεκδοτο... Εγω τελος παντων το ακουγα απο τις πρωτες κιολας μερες που το ειχα αγορασει καινουριο το μηχανακι. Οταν ανεβασα την προφορτιση μπροστα μειωθηκε ο θορυβος. Οταν αλλαξα θεση πανω-κατω στα ελατηρια μαλλον εξαφανιστηκε...

Παιζει λοιπον να ειναι και το ελατηριο, που ειδικα στα 650 που ειναι προοδευτικο, κι εχει πιο πυκνο σπειρωμα στη μια ακρη, κοπαναει στις αποτομες συμπιεσεις/εκτονωσεις. Απο το εργοστασιο ερχεται με το πυκνο κατω, αν το φερεις τουμπα χτυπαει πολυ λιγοτερο. Καμια διαφορα στην αποδοση, εφοσον και τα δυο ειναι τοποθετημενα με τον ιδιο τροπο.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
jasonR
Member
Member


Ηλικία : 29
Τόπος : ανω κατω ραχουλα
Registration date : 11/11/2012

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΄Μπροστα Αναρτηση   Τετ Μαρ 26 2014, 15:12

πως μπορω να ελενξω αν χρειαζομαι αλλαγη στα θρος? θελω αλλαγη στις τσιμουχες και θελω να δω αν θελουν αλλαγη και τα θρος
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
endurasx
vstromhellasforum Enthusiast
vstromhellasforum Enthusiast


Ηλικία : 35
Τόπος : Περιστερι
Registration date : 28/11/2012

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΄Μπροστα Αναρτηση   Πεμ Μαρ 27 2014, 07:24

jasonR έγραψε:
πως μπορω να ελενξω αν χρειαζομαι αλλαγη στα θρος? θελω αλλαγη στις τσιμουχες και θελω να δω αν θελουν αλλαγη και τα θρος
Δες τι τζογο εχουν στα καλαμια!!!
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
 

΄Μπροστα Αναρτηση

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 2 από 2Μετάβαση στη σελίδα : Επιστροφή  1, 2

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
 :: ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ-ΑΝΑΒΑΤΗΣ :: Αναρτήσεις-
Μετάβαση σε: